Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B01201 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу в QYZPU

Пәндер

  • Математикалық статистика негіздері

    Пәннің мақсаты - студенттерді жүйелі ойлаудың формалары мен заңдылықтарымен таныстыру, студенттерді жүйелі ойлауға үйрету, оларда негізделген дәлелдеу дағдыларын дамытуға көмектесу болып табылады. Студенттер деректерді жинау, өңдеу және идеялар ұсыну процесін түсінеді, қарастырылатын объектінің немесе құбылыстың жағдайын бағалауда деректерді сандық және сапалық талдауды қолдану дағдылары қалыптасады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Балалар психологиясы

    Курсты оқу барысында студенттер: балалар психологиясының негізгі мәселелерін анықтайды; іргелі ғылыми психологиялық мектептерге сүйене отырып, көзқарасты дәлелдей алады. Ерте және мектеп жасына дейінгі балалардың психикалық дамуындағы маңызды жаңалықтарды талдайды. Жақын арадағы даму аймағы негізінде баланың даму жағдайларын қамтамасыз етеді. Балалардың психикалық процестері мен жағдайларының дамуын диагностикалау әдістері қолданылады. Ерте және мектеп жасына дейінгі балаларды психологиялық сүйемелдеуді жүзеге асырады. Сандық құралдарды қолданады, кәсіби рефлексия дағдыларын меңгереді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Эмоционалды интеллект

    Пән педагогтарға Қазақстанның мемлекеттік білім беру саясатының стратегиялық бағыттары мен басым бағыттары контекстінде тьютордың рөлін меңгертуге бағытталған. Студенттер эмоционалды интеллект пен икемді құзыреттіліктердің заманауи мектептің оқу-тәрбие процесіндегі орнын анықтайды. Олар икемді дағдыларды, оның ішінде цифрлық ортада дамытуды ескере отырып, оқу қызметін ұйымдастырудың заманауи әдістері мен технологияларын қолданады. Әртүрлі жасерекшелік топтарындағы білім алушылардың эмоционалды интеллектін бағалау және дамыту технологияларын меңгерген.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Құқықтық сауаттылық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері

    Курс өз құқықтары мен міндеттерін білетін, сыбайлас жемқорлықтың кез келген көріністеріне төзбейтін заңды сауатты, заңға бағынатын адамды қалыптастыруға бағытталған. Студенттер қазақстандық қоғамның әлеуметтік, құқықтық және этикалық нормаларымен жұмыс істеуге қабілетті.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Экономика және кәсіпкерлік негіздері

    Пән студенттердің кәсіпкерлік дағдылары мен іскерлік ойлауын қалыптастыруға бағытталған. Студенттер экономиканың, кәсіпкерлік қызметті жүзеге асыру шарттарын, оның ішкі және сыртқы ортасының заңдылықтарымен жан-жақты танысу арқылы бизнес-жоспар, жеке бизнесті құру және өз бизнесін сәтті жүргізу дағдыларына ие болады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Қаржылық сауаттылық

    Пән білім алушылардың қаржы жүйесі, қаржылық тәуекелдер, қаржы институттары және олардың өнімдері туралы білімдерін игеруге бағытталған. Нәтижесінде студенттер әртүрлі дерек көздерден қаржылық ақпаратты іздеуді, талдауды, түсінуді, бағалауды үйренеді және алған ақпаратты қаржылық мәселелерді шешу үшін пайдалана алады.Жалпы бұл курс қаржылық алаяқтықтың жоғары тәуекелі жағдайында білім алушыларда сауатты, ұтымды қаржылық мінез-құлықты қалыптастырады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Экология және тұрақты даму

    Экология және тұрақты даму курсы студенттердің экологиялық дағдыларын дамытуға, заманауи экологиялық мәселелерді шешуге, қоғам мен табиғат арасындағы қарым-қатынасты дамыту жолдарын қалыптастыруға, студенттердің экологиялық санасын және қоршаған ортаны қорғауға жауапкершілігін арттыруға бағытталған.Нәтижесінде студенттер экологиялық тенденцияларды талдау және басым бағыттарды қалыптастыру, табиғатты қорғау бойынша нақты міндеттерді қою арқылы өмірлік маңызды тұрақтылықты сақтауды үйренеді. Сондай-ақ студенттер қазіргі заманғы экологиялық саясаттың негізгі бағыттарын, жаһандық, аймақтық және жергілікті деңгейде экологиялық проблемаларды шешудің практикалық тәсілдерін анықтай алады, сонымен қатар тұрақты даму мақсаттарына жету үшін табиғи ортаның сапасын басқарудың әртүрлі құралдарын қолдана алады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Көшбасшылық негіздері және инновацияларға бейімделу

    Пәнді игеру арқылы әрбір студент жеке тұлға ретінде көшбасшылық қасиеттерін ашу және дамыту, инновациялық үдерістерден туындаған жаңалықтарға бейімделу дағдыларын дамыту, сонымен бірге ғылыми-техникалық үдерістер нәтижелерін кәсіби қызметінде қолдана алу мүмкіндіктеріне үйренеді.Басқарудағы көшбасшылық қасиеттер мен адами фактордың қазіргі жағдайы мен даму перспективаларын оқып біледі.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Мектеп жасына дейінгі балаларды көпмәдениетті тәрбиелеу

    Курсты оқыту барысында студенттер мектеп жасына дейінгі балаларды көпмәдениетті тәрбиелеуді жүзеге асырудың теориялық негіздерімен және психологиялық-педагогикалық шарттарымен танысады. Оқытудың көпмәдениетті тәрбиесінің негізгі модельдерін анықтайды. Мәдени әртүрлілікті және көпмәдениетті тәрбие мен оқыту қағидаларын ескере отырып, білім беру процесін ұйымдастыра алады. Қазақстанда тұратын халық өкілдерінің салт-дәстүрлерін құрметтеу және толеранттылық негіздерінің ұлтаралық қарым-қатынас мәдениетін меңгереді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Мектепке дейінгі ұйым мен отбасының әлеуметтік серіктестігі

    Курс отбасын әлеуметтік институт ретінде зерттеуге, отбасылық тәрбие мәселелерін шешуге, ата-аналардың ерте және мектеп жасына дейінгі балаларды тәрбиелеудегі құзыреттілігін арттыруға бағытталған. Студенттер қазақстандық, әлемдік тәжірибеде отбасылық қатынастарды зерттеуді негіздейді. Олар мектеп жасына дейінгі балалар отбасымен серіктестік орнатады. Балалардың ата-аналарына психологиялық-педагогикалық сүйемелдеуді жүзеге асырады (оның ішінде ЕБҚ бар), оқыту тренингтерін, ата-аналармен семинарлар ұйымдастырады, балалар жобаларына қатысуға тартады және т.б. өздерінің кәсіби қызметінің рефлексиясын жүзеге асырады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Академиялық мақсаттағы ағылшын тілі

    Пән студенттерде ғылыми стильдің жанрлық түрлері туралы білімн қалыптастырады, кәсіби қызмет саласында ақпарат пен деректерді жинаудың, сақтаудың және өңдеудің заманауи әдістерін меңгертеді, сонымен қатар сөйлеу әрекетінің оқу, сөйлеу, сөйлеу. жазу, тыңдау сияқты төрт түрі бойынша академиялық байланыс дағдыларын дамытады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Мектепке дейінгі ұйымдағы инклюзивті білім беру

    Курс инклюзивті білім беру саласында кәсіби құзыреттілік пен бағдарлай білуді қалыптастыруға бағытталған. Студенттер Қазақстан Республикасының инклюзивті білім берудің терминдерін, ұғымдарын, нормативтік құқықтық базасын біледі. МДҰ ЕБҚ бар балалардың психофизикалық мүмкіндіктеріне сәйкес оқыту стратегияларын қолданады. Дамуында кемістігі бар баланың отбасына психологиялық-педагогикалық сүйемелдеуді жүзеге асыра алады. Мектеп жасына дейінгі балаларға түзету-педагогикалық көмек көрсете алады. Олар топта психологиялық климат орнатады, мектепке дейінгі ұйымда қауіпсіз, жайлы орта жасай алады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Академиялық жазылым

    Академиялық жазылым пәні білім алушыларды функционалды стиль түрлері мен ғылыми мақала жазу, салалық пәндік терминология, іс-қағаздарын жүргізу, академиялық сауаттылық дағдысын қалыптастырады. Сондай-ақ ғылыми баяндамалар жасауға, мәтіндерді кәсіби тұрғыдан талдай білуге, сыни ойлауға, плагиаттан сақтану жолдарын меңгертеді және ғылыми деректер қорынан ақпаратты табуға, жазба жұмысын жүйеліндіруге машықтанады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Балалар шығармашылығының өнімді түрлері

    Пән мектеп жасына дейінгі балалардың бейнелеу, көркемдік және шығармашылық қызметінің ерекшеліктерін ашады. Студенттер балалардың өнімді, шығармашылық қызметінің теориялық негіздері мен әдістемесін қарастырады. Сурет салу, модельдеу, қолдану, жобалау бойынша ұйымдастырылған қызметті жоспарлай, жобалай алады. Шығармашылық қызметті ұйымдастыру әдістемесін (сурет салудың, мүсіндеудің, жапсырудың, құрастырудың креативті әдістері; тоқыма, табиғи және қалдық материалдар) меңгереді. Рефлексия әдістері, электронды оқыту құралдары қолданылады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Ерте жастағы сенсорлық тәрбие

    Пән қазіргі заманғы тұжырымдамаларды, ерте жастағы балаларды сенсорлық тәрбиелеудің өзекті проблемаларын қарауды көздейді. Студенттер сенсорлық-перцептивтік саланы дамыту үшін ойын жаттығулары жүйесін пайдалану арқылы ерте жастағы балаларда ұсақ моториканы дамыту әдістемелерін меңгереді. Сенсорлық дағдыларды, сезімдік тәжірибені, заттарды зерттеуді, қоршаған ортаны, ерте жастағы балаларды қабылдауды дамытуға бағытталған құзыретті тәсілді анықтайды. Мектепке дейінгі балаларды сенсорлық тәрбиелеу мәселелерінде мектепке дейінгі балалардың ата-аналарымен өзара іс-қимылды жүзеге асырады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Қазіргі баланың субмәдениеті

    Пәннің мақсаты: балалар субмәдениетінің мәні мен функцияларын ашу. Курсты игеру барысында студенттер мыналарды қарастырады: балалар субмәдениеті баланың өзін-өзі көрсету және әлемнің балалар бейнесін құру құралы ретінде. Балалар субмәдениетінің мазмұны, қазіргі әлемдегі трансформация мәселесі. Олар балалар субмәдениетін сипаттайды: олар балалардың әзіл-оспақтарын, қорқынышты оқиғаларын, құпияларды, құпия жерлерді талдай алады. Ойынды балалар субмәдениетінің инварианты ретінде жобайды. Ойындағы балалардың субмәдениетінің көріністерін зерттейді. Ата-аналарымен жұмысты жүзеге асырады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Балаларды ерте дамытудың әлемдік тәжірибесі

    Студенттер заманауи тұжырымдамалар, мектепке дейінгі білім берудің әлемдік тәжірибесі (Финляндия, Ұлыбритания, Жапония, АҚШ, Сингапур және т.б.) туралы білімдерін көрсетеді. Әдістемелерді қолдана отырып (Вальдорф балабақшасы, Монтессори педагогикасы, Фребель сыйлықтары, Step by Step және т.б.) білім беру процесін жобалайды. Сандық құралдарды қолдана отырып, әлемдік тәжірибені іздей, талдай алады. Рефлексия әдістері, электронды оқыту құралдары қолданыла алады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Мектеп жасына дейінгі балалардың ойын әрекетін ұйымдастыру практикумы

    Пән мектеп жасына дейінгі балалардың ойын қызметін практикалық дамытуға бағытталған. Студенттер мектеп жасына дейінгі балалардың ойын әрекеттерін басқарудың заманауи тәсілдері туралы білімдерін көрсетеді. Ойындарды қолдану арқылы ҰҚ жобалайды. Еркін ойындар жүреді. Интерактивті ойындар, квесттер, геймификация элементтері және т.б. қолданылады. Балалармен ойнайды, балалардың дербес ойын әрекетін ынталандырады. Мектепке дейінгі балалардың ойын әрекеті саласындағы кәсіби құзыреттілігін, мета-дағдыларын дамытады. Ерте және мектепке дейінгі жастағы балалардың ойын дағдыларын қалыптастыру бойынша ата-аналарымен жұмыс жасай алады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Даму ортасының дизайны

    Курс МДҰ-ның дамытушы ортасын ұйымдастыру іскерлігін қалыптастыруға ықпал етеді. Студенттер заманауи тұжырымдамаларды, МДҰ-ның дамытушы ортасын құру қағидаттарын көрсетеді. Ерте және мектеп жасына дейінгі балалар қызметінің негізгі түрлерінде (оның ішінде ЕБҚ бар балалар үшін) дамушы ортаны жобалай біледі. Дамушы ортаны жобалауға инновациялық тәсілдерді қолданады. Ерте және мектепке дейінгі жастағы балаларға арналған топтарда белсенділік орталықтарын ұйымдастырады. Әртүрлі жас топтарында дамушы орта дизайнының заманауи технологияларын пайдаланады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Педагогикалық психология

    Пәннің мақсаты әр түрлі жас кезеңдерінде оқыту және тәрбиелеу психологиясы саласындағы білімді қалыптастыру болып табылады. Оқушыларды мектепте жетістікке жетуге ынталандырудың психологиялық жолдары туралы нақты түсінік қалыптасады және танымдық процестердің сапасын бағалайды. Студенттер мұғалім-оқушы-ата-ана жүйесінде сындарлы қарым-қатынас үлгілерін ассимиляциялау арқылы коммуникативтік құзыреттіліктерін дамытады. Курстың соңында олар білім берудегі психологиялық-педагогикалық тәсілдерді сыни тұрғыдан бағалау дағдыларын меңгереді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Тіл дамыту әдістемесі практикумы

    Курс аясында мектеп жасына дейінгі балалардың тілін дамытудың заманауи тұжырымдамалары, сөздікті дамыту, тілдің грамматикалық құрылымын қалыптастыру, келісімді тілді дамыту қарастырылады.Студенттер әдістемелік негіздерді, заманауи тұжырымдамалардың мәнін, сөйлеуді дамыту технологияларын талдайды. Ерте және мектеп жасына дейінгі балалардың тілін, сөйлеу қарым-қатынасын дамытуды ұйымдастырады. Балалардың сөйлеу әрекетін сүйемелдеуді, сөйлеудің даму деңгейін диагностикалауды жүзеге асырады. Мектеп жасына дейінгі балалардың тіл дамуындағы ойын технологиялары мен геймификациясын бағалай алады. Тілді дамыту мәселелерін шешуде кәсіби бағытты, шығармашылықты дамытады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Бейнелеу іс-әрекетінің әдістемесі практикумы

    Курс бейнелеу өнерінің ерекшеліктерін ашады, сурет, кескіндеме, мүсін, сәндік-қолданбалы өнер, композицияның экспрессивті құралдарын қолдану дағдыларын дамытуға бағытталған. Студенттер бейнелеу әрекеті бойынша ұйымдастырылған іс-шараларды жоспарлайды. Сурет салу, мүсіндеу, жапсыру әдістерін, бейнелеу өнерінің дәстүрлі емес әдістерін, дизайн әдістерін меңгереді. Бейнелеу іс-әрекетін оқытудың электрондық құралдары таңдалады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Ерте және мектепке дейінгі жастағы педагогика

    Курс мектепке дейінгі білім берудің әдіснамалық негіздерін, балалық шақтың педагогикалық тұжырымдамаларын анықтайды. Студенттер ерте және мектеп жасына дейінгі балалардың физикалық, танымдық, әлеуметтік, коммуникативтік, шығармашылық дамуын талдай алады. Ерте және мектеп жасына дейінгі балалармен жұмыс істеу мазмұнын, әдістемесін, технологиясын анықтайды. Білім беру процесін жоспарлай біледі. Заманауи технологияларды ескере отырып, балалардың әртүрлі іс-әрекеттерін ұйымдастырады. Ақпараттық ресурстар мен технологияларды қолдана алады. Курс проблемалық диалог алаңдарын, оқытудағы интерактивті әдістерді белсенді пайдалануды қарастырады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Психологиялық-педагогикалық диагностика практикумы

    Курс психологиялық-педагогикалық диагностиканы ұйымдастыру және жүргізу негіздерін ашады. Студенттер диагностикалық әдістемелерді (бақылау, әңгімелесу, сұхбат, қызмет өнімдерін талдау және т.б.) жобалайды. Балалардың жас ерекшеліктерін ескере отырып, диагностикалық әдістерді, түсіндіруді меңгереді. Нәтижесінде студенттерде психологиялық-педагогикалық диагностиканы қолданудың зерттеу дағдылары дамиды. Өзінің кәсіби қызметінің рефлексиясын жүзеге асырады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Мектеп жасына дейінгі балалардың іскерліктері мен дағдыларын дамыту мониторингі

    Курсты оқу барысында студенттер мониторингтің нормативтік-құқықтық, психологиялық-педагогикалық негіздерін; іскерліктер мен дағдыларды дамыту мониторингін жүргізу тетігі, мектеп жасына дейінгі баланың 3 деңгейлі даму жүйесін білетін болады. Даму деңгейін өлшеу әдістерін: бақылау, ойын жағдайларын жасау, іскерлік ойын, әңгімелесу, сұрақтар/жауаптар, нәтижелер анықтайды. Балалардың іскерліктері мен дағдыларының даму деңгейін есептеу әдістемесін орындайды. Баланың жеке даму картасын әзірлейді. Ата-аналармен жұмысты жүзеге асырады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Дене шынықтыру әдістемесі практикумы

    Пән дене шынықтыруды, мектеп жасына дейінгі балаларды дене шынықтыру-сауықтыру қызметінің барлық түрлеріне баулуға бағытталған. Студенттер салауатты өмір салтын ұстанатын технологияларды, гимнастиканың түрлі түрлерін көрсетеді. Режимдік сәттерді, ҰҚ, дене шынықтыру демалысын жоспарлау дағдыларын қалыптастырады. Ерте және мектеп жасына дейінгі балалардың дене дамуының көрсеткіштерін диагностикалау және бағалау құралын меңгереді. Бейімделген білім беру технологияларын (оның ішінде ЕБҚ бар балалар үшін) пайдалана алады. Мектеп жасына дейінгі балалардың ата-аналарымен дене шынықтыру бойынша жұмысты жүзеге асыра алады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Дидактикалық құралдар жасау практикумы

    Курсты оқу барысында студенттер мектеп жасына дейінгі балалардың әр түрлі (ойын, бейнелеу, сындарлы) бойынша дидактикалық құралдарды әзірлеу білімі, іскерлігі, дағдысы қалыптасады. Студенттер мектепке дейінгі білім берудегі дидактикалық қамтамасыз ету ұғымын анықтайды, дидактикалық материалдардың шамамен тізімін (таңдау бойынша) жасайды. Дидактикалық құралдың эскиз-титулдық бетін (электрондық нұсқасын) (тақырып және жасерекшелік тобы таңдау бойынша) әзірлей алады; Электрондық ресурстарды пайдалана отырып, дидактикалық ойын құрылымының алгоритмін ұсына алады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Қоршаған ортаны тану әдістемесі практикумы

    Курс әлемнің жаратылыстану - ғылыми бейнесін, жаратылыстану, табиғат, қоршаған орта жетістіктерін игеруге бағытталған. Студенттер туған өлкенің флорасы, фаунасы, экологиясы туралы білімдерін көрсетеді. Олар қоршаған ортаны тану әдістемесі бойынша ұйымдастырылған қызметті жобалай алады. Ерте және мектеп жасына дейінгі балаларды табиғатпен таныстыру әдістемесін меңгереді. Мектеп жасына дейінгі балалардың эксперименттік әрекетін ұйымдастырудың зерттеу дағдыларын меңгереді. Практикалық міндеттерді шешу тәсілдерін жүзеге асыру үшін қажетті кәсіби құзыреттіліктерді қалыптастырады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Мектепке дейінгі білім беру сапасын бағалау

    Студенттер әлемдік тәжірибеде, Қазақстанда ECERS-3 шкаласы бойынша мектепке дейінгі білім беру сапасын бағалау теориясына шолу жасайды. Мектепке дейінгі білім беру сапасын мониторингілеу ерекшеліктерін айқындайды. Олар білім беру ресурстарының сапасын талдайды. МДТО-дың Типтік оқу бағдарламасын ескере отырып, пәндік-даму ортасының сапасын бағалаудың әдістемелерін, технологияларын меңгереді. Мониторингті жобалайды және іске асырады. Мектепке дейінгі білім беру сапасын арттырады. ECERS-3 шкаласы бойынша сапаны бағалау құралына ие бола алады. МДББ сапасын бағалау үшін цифрлық ресурстарды пайдаланады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Кәсіби этика және сәйкестік

    Пәннің мақсаты студенттерді кәсіби педагогикалық ортада қабылданған көзқарастармен, құндылықтармен, білімдермен, сенімдермен және дағдылармен таныстыру. Студенттер педагогикалық немесе басқа да қызмет аясында көшбасшылық және белсенділік дағдыларын, Қазақстанның ұлттық және мәдени құндылықтарына деген сүйіспеншілігін дамытады, кәсіби этикамен танысады, оны құндылық ретінде қабылдай отырып, қатаң сақтауды үйренеді. Студенттер мансап жолын жоспарлай отырып, өзін-өзі талдау және өзін-өзі басқару дағдыларын дамытады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Жасанды интеллект негіздері

    Бұл пәнді оқудың мақсаты жасанды интеллект (ЖИ) саласындағы теориялық білім мен дағдыларды және жасанды интеллекттің заманауи құралдары мен әдістерін қолданудың практикалық дағдыларын қалыптастыру.Студенттер AI туралы негізгі түсініктермен танысады; негізгі AI тұжырымдамалары мен әдістерін үйренеді; негізгі интеллектуалды бағдарламалық жүйелерде ЖИ ұсынылған теорияларын, әдістері мен принциптерін қолдану қабілетін алады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Балабақшада қосымша білім беруді ұйымдастыру

    Курс мектеп жасына дейінгі балаларға қосымша білім берудің нормативтік құқықтық құжаттарын, қазіргі заманғы технологияларды, қосымша білім беру қызметтерін іске асыруды, мектепке дейінгі ұйым жағдайында үйірме жұмысын білуге бағытталған. Студенттер балаларға қосымша білім беруді ұйымдастыру ерекшеліктерін негіздейді. Мектепке дейінгі жастағы балалардың мүдделерін ескере отырып, өнімді, мәдени-демалыс қызметін ұйымдастырады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Көркем әдебиет әдістемесі практикумы

    Пән студенттердің ғылыми білімі негізінде көркем әдебиет саласындағы кәсіби қызметке дайындығын дамытады. Студенттер ерте және мектеп жасына дейінгі балалардың рухани-адамгершілік тәрбиесіндегі көркем әдебиеттің маңыздылығын анықтай алады. Сөйлеу мәнерлілігі, көркем шығармаларды орындау құралдарын меңгереді. Көркем шығармаларды, ойын-драматизацияларды мәнерлеп оқуды сүйемелдеуді жүзеге асырады. Ойын технологиясын, жобалау әдісін қолданады. Мектеп жасына дейінгі балалардың театрландырылған іс-әрекетін ұйымдастырудағы шығармашылық бағаланады. Заманауи ақпараттық ресурстар мен технологияларды қолдана алады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Мектеп жасына дейінгі балалардың қауіпсіз мінез-құлық негіздері

    Пән мектепке дейінгі ұйым, отбасы және т.б. жағдайында мектеп жасына дейінгі балалардың қауіпсіз мінез-құлқының теориялық және практикалық негіздерін игеруге бағытталған. Студенттер балаларды қауіпсіздік негіздерімен таныстыру бойынша педагогикалық жұмысты ұйымдастыру қағидаттарын айқындайды. Қауіпсіздік, Қауіп, Денсаулық, Баланың эмоциялық әл-ауқаты пәндерінің ұғымдық аппараттарын талдай алады. Қауіпсіз дамушы ортаны жобалай алады. Мектеп жасына дейінгі балалардың қауіпсіздігі мәселелері бойынша ата-аналармен өзара іс-әрекет ұйымдастыра алады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Қызықты математика

    Курс болашақ педагогта мектепке дейінгі балалардың математикалық қабілеттерін, логикалық және алгоритмдік сауаттылығын дамыту саласында білім қалыптастыруға бағытталған. Студенттер қызықты математика арқылы балалардың зияткерлік дамуының өзектілігін біледі. Математикалық ойындар арқылы мектепке дейінгі балалардың логикалық ойлауын қамтамасыз ету бойынша дамытушы ортаны ұйымдастыру дағдыларын меңгерген (Математикалық домино). Сандық кроссвордты шешу алгоритмін модельдейді; есептегіш материалдар, үстел-баспа ойындары. Геометриялық фигуралармен жұмыс істеудің практикалық дағдыларын; Х.Кюизинердің таяқшаларын; Дьенеш блоктарын меңгереді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Математика негіздері практикумы

    Пәннің мақсаты: студенттерде математиканың теориялық, практикалық негіздері туралы түсініктер қалыптастыру. Студенттер МДҰ-дағы қазіргі кезеңдегі математикалық білім берудің рөлі туралы білімдерін көрсетеді. Математика негіздеріне оқыту мазмұнын, нысандарын, әдістерін, құралдарын талдайды. Сандық көріністерді, есепшоттарды, заттың шамасы, геометриялық фигуралар, кеңістіктік көріністер, уақыт туралы түсініктерді қалыптастыру әдістемесін меңгерген. Математика негіздері ҰҚ жобалайды, қауіпсіз дамушы орта жасай алады. Балалардың танымдық даму деңгейін бағалайды, бала дамуының қолайлы инклюзивті жағдайларын қолдайды.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Мектепке дейінгі білім берудегі менеджмент

    Курс студенттерді мектепке дейінгі ұйымның басқарушылық қызметіне даярлауға бағытталған.Студенттер менеджментті, мектепке дейінгі ұйымды басқару негіздерін және т.б. білімдерін көрсете алады. Мектепке дейінгі ұйымның нормативтік құқықтық, қаржылық құжаттарын зерделейді, кәсіпкерлік қызметті талқылай алады. Мектепке дейінгі ұйымның қызметін жоспарлауды, бақылауды, талдауды айқындайды. МДҰ сапасын бағалауды жүзеге асырады. Сандық білім беру контентін жасайды. Ата-аналарымен жұмыс істеудің заманауи түрлерін қолданады. Басқарушылық құзыреттілікті дамытады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Мектепке дейінгі ұйымдағы Stem және робототехника

    Пәннің мақсаты студенттерді STEM, робототехниканы іске асыру бойынша мектеп жасына дейінгі балалармен жұмыста инновациялық қызметке дайындауға бағытталған. Пәнді оқу барысында студенттер: мультимедиялық технологияларды (Ф.Фребельдің дидактикалық жүйесі, Тірі/жансыз табиғатпен тәжірибе жасау, LEGO-құрылысы, Lego fondation, Робототехника) қолданудың практикалық дағдыларына ие болады. Дамытушы пәндік-кеңістіктік ортаны жобалау ережелерін талдай алады. Пәнді оқу нәтижесінде студенттер цифрлық білім беру технологияларын меңгереді; STEM-білім беру мен робототехниканың студиялық-үйірмелік қызметінің жобасын әзірлейді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Мектеп жасына дейінгі балалардың жобалау іс-әрекетін ұйымдастыру әдістемесі

    Курс мектеп жасына дейінгі балалардың зерттеу, жобалау қызметін ұйымдастыруға мүмкіндік беретін құзыреттерді дамытуды көздейді. Студенттер мектепке дейінгі білім берудегі жобалау әрекетінің ерекшеліктерін анықтайды. Кезеңдерді жоспарлайды; әртүрлі тәсілдерді ескере отырып, жобалау қызметін ұйымдастыру әдістемесін жобалайды. Жобалау әрекетін ұйымдастыруда коммуникативтік, рефлексивті кәсіби іскерліктерді біріктіреді. Талдау жасау дағдыларын, жобалау іс-әрекетін мектепке дейінгі балалардың жетістіктерін бағалау тәсілдерін меңгереді. Ата-аналарды жобамен бірлесіп жұмыс істеуге тартады. Әзірленген жобаны ұсынады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Сандық сауаттылық және киберқауіпсіздік негіздері

    Пәннің мақсаты: педагогтің кәсіби АКТ-құзыреттілігін қалыптастыру. Студенттер цифрлық сауаттылық пен киберқауіпсіздік негіздерін, ақпараттық технологияларды, мультимедияны, цифрлық мазмұнды және оның қасиеттерін үйренеді. Ақпараттық технологиялар құралдарын таңдай алады. Курс ақпараттық, білім беру, мультимедиялық мазмұнды әзірлеу дағдыларын қалыптастырады. Студенттер ақпараттық бағдарламаларды таңдауды негіздейді. Кәсіби қызметте пайдалану үшін ақпараттық технологиялардың әртүрлі түрлерін меңгереді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Дефектология негіздері

    Дефектология негіздері курсының мақсаты денсаулық мүмкіндігі шектеулі балалардың жалпы, түзету, инклюзивті оқыту жағдайында даму ерекшеліктерін зерттейтін ғылым ретінде дефектология туралы түсініктерді қалыптастыру болып табылады. Студенттер балалар мен мүгедектердің құқықтары туралы халықаралық және отандық нормативтік құқықтық құжаттар туралы білімін көрсетеді. Әлеуметтік салада базалық дефектологиялық білімді қолданады. ЕБҚ бар мектеп жасына дейінгі балаларды дамытудың, білім берудің, әлеуметтік бейімдеудің жеке бағыттарын ресімдеу дағдыларын меңгереді. Өзінің кәсіби қызметінің рефлексиясын жүзеге асырады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Логопедия

    Пәннің мақсаты: студенттерде ерте және мектеп жасына дейінгі балалармен түзету-логопедиялық жұмысты ұйымдастыруға студенттердің кәсіби-практикалық дайындығын қалыптастыру. Сауатты, мәнерлі, ауызша сөйлеуді меңгере алады. Сөйлеу бұзылыстарының жіктелуі анықталады; сөйлеу әрекетінің онтогенезі және дисонтогенезі; ерте және мектеп жасына дейінгі балалардағы сөйлеу бұзылыстары. Мектепке дейінгі ұйымдарда сөйлеу бұзылыстарының алдын алуды және логопедиялық көмекті ұйымдастыруды жобалай алады. Сөйлеу қабілеті бұзылған балаларға логопедиялық көмекті игеру нәтижелерін қадағалайды. Ата-аналарды психологиялық-педагогикалық сүйемелдеуді жүзеге асырады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Педагогикалық зерттеулер негіздері

    Пән педагогикалық зерттеу саласында зерттеушілік дағдыларды дамытуға бағытталған. Студенттер зерттеудің негізгі сапалық және сандық әдістерін біледі, ғылыми әдебиеттерді талдай алады, Action research, lesson study әдістемелерін, бақылау мен рефлексияны меңгерген. Студенттер деректерді өңдей алады және көпшілікке ұсыну үшін зерттеу нәтижелерін ауызша және жазбаша түрде құрастыра алады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 10

Профессии

Оқыту нәтижелері

  • Әлеуметтік-мәдени әртүрлілікті ескере отырып, қарым-қатынастың әртүрлі форматтарын пайдаланады, әл-ауқатты және инклюзивті ортаны қалыптастыруда білім берудегі теңдік пен қолжетімділік қағидаларын құрметтейді, көшбасшылық қасиеттерге ие және оларды ұжымдық әлеуетті дамыту үшін қолдана алады.
  • Кәсіби тапсырмаларды орындау үшін өзін-өзі реттеу мен рефлексияға қабілетті, жоғары деңгейдегі сыни және шығармашылық ойлау дағдыларын меңгерген.
  • Сандық технологияларды зерттеулер мен қолдануда әдеп және құқықтық нормаларды сақтайды және біледі. Сандық ақпаратпен және деректерді қорғаумен жұмыс істеу кезінде қауіпсіздік шараларын қолданады, сандық ресурстарды белсенді, қауіпсіз және әдепті пайдалануға ықпал етеді.
  • Заттық-дамытушы және инклюзивті ортаны модельдейді, мектеп жасына дейінгі балалардың ойын әрекетін жүзеге асырады.
  • Мектеп жасына дейінгі балаларды тұлғаға бағытталған, интеграцияланған, денсаулықты сақтайтын, дамытатын оқыту негізінде мектепке дейінгі ұйымның тәрбие-оқыту беру процесін құрастырады.
  • Мектеп жасына дейінгі балалардың тілдік, математикалық, физикалық, танымдық, шығармашылық дамытуда ұйымдастырылған қызметін жоспарлайды және жүзеге асырады.
  • Өзіндік зерттеу әрекетін жүзеге асырады, баланың жобалау жұмысын басқаруды жүзеге асырады.
  • Мектеп жасына дейінгі баланың әлеуметтік-эмоцияналды, когнитивті ортасын дамытуда отбасымен ынтымақтастық қарым-қатынас орнатады.
  • Мектеп жасына дейінгі балалардың жетістіктерін бағалау құралдарын таңдайды, мектепке дейінгі ұйымдағы тәрбие-оқыту процесінің сапа мониторингін жүзеге асырады.
  • Инновациялық технологияларды талдайды және енгізеді, мектепке дейінгі білім берудің әлемдік тәжірибесін қолданады.
  • Басқару қызметін жүзеге асырады; өзін-өзі дамыту және мансаптық өсу үшін өмір бойы жеке білім беру траекториясын құрады.

Ұқсас БББ

6B01201 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу

Семей қаласының Шәкәрім атындағы университеті

6B01201 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу

Астана халықаралық университеті

6B01201 Мектепке дейінгі тәрбиелеу және оқыту педагогикасы

Өзбекәлі Жәнібеков атындағы Оңтүстік Қазақстан педагогикалық университеті (ОҚМПУ)

6B01201 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу

Қ.Жұбанов атындағы Ақтөбе өңірлік университеті

6B01201 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу

Ы.Алтынсарин атындағы Арқалық педагогикалық институты (Ы.Алтынсарин атындағы АПИ)

6B01201 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу

Абай атындағы Қазақ ұлттық педагогикалық университеті

6B01201 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу

Махамбет Өтемісов атындағы Батыс Қазақстан университеті

6B01201 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу

Ахмет Байтұрсынов атындағы Қостанай өңірлік университеті

6B01201 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу

Орталық Азия Инновациялық Университеті (ОАИУ)

6B01201 Мектепке дейінгі тәрбиелеу және оқыту

Сулейман Демирель атындағы университеті

6B01201 Мектепке дейінгі тәрбиелеу және оқыту

Жұмабек Ахметұлы Тәшенов атындағы университеті

6B01201 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу

М.Қозыбаев атындағы Солтүстік Қазақстан университеті

6B01201 Мектепке дейінгі тәрбиелеу және оқыту

Л.Н.Гумилев атындағы Еуразия ұлттық университеті

6B01201 Мектепке дейінгі тәрбиелеу және оқыту педагогикасы

Ш.Уәлиханов атындағы Көкшетау университетi

6B01201 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу

Академик Е.А.Бөкетов атындағы Қарағанды университеті (ҚарУ Е.А.Бөкетов)

6B01201 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу

Alikhan Bokeikhan University (ABU)

6B01201 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу

Ілияс Жансүгіров атындағы Жетісу университеті

6B01201 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу

«Bolashaq» академиясы (Болашақ)

6B01201 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу

Батыс Қазақстан инновациялық-технологиялық университеті (БҚИТУ)

6B01201 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу мамандарын даярлау

М.Х.Дулати атындағы Тараз университеті

6B01201 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу

«Мирас» университеті (Мирас)

Top