6B01201 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу в Қ.Жұбанов атындағы Ақтөбе өңірлік университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты 6В01201-Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу ББ мақсаты – мектепке дейінгі білім беру саласында қазіргі еңбек нарығы мен технологияларға бейімді мамандар дайындауды жүзеге асыру.
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 240
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B002 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу
-
ҰБТ-дағы пәндер Биология және География
-
Білім беру саласы 6B01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 6B012 Мектепке дейінгі тәрбиелеу және оқыту педагогикасы
Пәндер
-
Балалар психологиясы
Пән баланың психологиялық дамуының факторлары мен заңдылықтарын, оның іс-әрекетінің дамуын, психикалық процестер мен қасиеттердің ерекшеліктерін, жеке тұлғаның психологиялық ерекшеліктерін қалыптастыруды зерттейді. Сондай-ақ, ол психикалық дамудың маңызды жағын, баланың психикалық процестері мен қасиеттерінің пайда болуы, өзгеруі және жетілуі, қабылдау, есте сақтау, назар аудару, қиял, ойлау, сөйлеу және мінез-құлық ерекшеліктері, жасына байланысты сезімдер, дамудың бастапқы формалары туралы мәселелерді жан-жақты қарастырады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Пәнаралық білім беру модулі (Қаржылық сауаттылық және кәсіпкерлік негіздері, Құқық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері, Экология және өмір қауіпсіздігі)
Модуль пәндері қаржы өнімдерін тұтыну кезінде туындайтын мәселелердің ықтималдығын азайту мақсатында қаржылық сауаттылық бойынша, кәсіпкерлік қызмет негіздері, экономикалық ойлауды қалыптастыру және өз ісін құру, құқық негіздері, құқықтық өзін-өзі тануды және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениетті арттыру, экология және экологиялық мәдениет негіздері, тіршілік қауіпсіздігі бойынша білім алушылардың білімі мен дағдыларын игеруіне арналған
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Мектепке дейінгі ұйымдарға арналған білім беру бағдарламалары
Пән мектепке дейінгі ұйымдарға арналған білім беру бағдарламалары мен олардың мазмұнын, балаларда қимылды, коммуникативтік, танымдық, шығармашылық, әлеуметтік білім, білік және дағдыларын, өз бетінше үйрену дағдыларын, креативтілікті, коммуникабельдікті, сыни ойлауды және командада жұмыс істей білуді дамытуға бағытталған әлеуметтік-тұлғалық қасиеттерді қалыптастыру мәселелерін қарастырады
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Педагогтың кәсіби этикасы
Педагогтің кәсіби этикасы оқытушының педагогиканы өз кәсібі ретінде таңдаған адамдарға тән мінез-құлықтың моральдық нормаларына сәйкестігін болжайды. Педагогтің жеке басына қойылатын моральдық талаптардың мазмұны келесі категориялармен анықталады: педагогикалық бедел, педагогикалық әділеттілік, педагогикалық борыш, педагогикалық әдеп, педагогикалық этика. Бұл педагогикалық сипаттамалардың көрінісі көбінесе оқытушының мәдениетінің деңгейімен, оның рухани-адамгершілік қасиеттерімен, ақылдылығымен, білім мен эрудицияның тереңдігімен анықталады. Ең дұрысы, педагог құрастырған қарым-қатынасы өзі жасаған психологиялық жайлы атмосферада болуы керек
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Ғылыми зерттеу әдістері
Оқу курсы ғылыми зерттеудің мазмұны мен әдістері туралы жүйелі түсініктерді қалыптастыруға, түрлі салаларда зерттеулер жүргізуге мүмкіндік беретін білім, дағды, технологиялар мен әдістерді игеруге бағытталған. Пән бағдарламасы ғылыми зерттеу тақырыбын, мақсаттары мен міндеттерін тұжырымдау жөніндегі әдістемелік ұсынымдарды; теориялық және эксперименттік зерттеулердің әдіснамасын зерделеу; зерттеулерді талдау және тұжырымдар мен ұсыныстар беруді қамтиды. Ғылыми зерттеулердің енгізілуі мен тиімділігіне, сондай-ақ ғылыми-зерттеу және дипломдық жұмыстарды ресімдеу ережелеріне көп көңіл бөлінеді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Педагогика
Пәнді оқу барысында адам туралы ғылымдар жүйесіндегі педагогиканың алатын орны, оның зерттеу пәні және негізгі ұғымдары туралы айтылады. Педагогикалық үдерістің құрамды компоненттері, мәні мен оларды жүзеге асыру заңдылықтары, қағидалары, формалары және әдіс-тәсілдері, құралдары, ерекшелігі баяндалады. Бүгінгі педагогика ғылымындағы адам капиталын қалыптастырудағы басты талаптар мен мәселелер, инновациялық технологиялар, білім беру жүйесін басқару қағидалары меңгертіледі.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Ұлттық руханият
Курс рухани құндылықтар жүйесін, қазақтың ұлттық болмысын, руханияттың этномәдени бастауларын, ұлттық сананы, салт-дәстүрлерді, әдет-ғұрыптарды, дүниетанымды, діни шыдамдылықты, салт-дәстүрлерді, өнерді, әдебиетті, ұлттық тәрбиені, дәстүрлі мәдениетті, жоғары сананы тәрбиелейтін рухани мұраны зерттейді. Пән әлемдік және жалпыадамзаттық құндылықтарды, халықтық дәстүрлерді, ата-баба мұрасын құрметтеу рухында тәрбиеленген рухани-адамгершілік тұлғаны қалыптастырады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Қазіргі мектепке дейінгі педагогика
Пән мектеп жасына дейінгі балаларды дамыту, тәрбиелеу және оқытудың қарапайым формаларын қарастырады. Студенттер мектепке дейінгі білім берудің заманауи педагогикасының теориялық негіздерін, мектепке дейінгі балаларды тәрбиелеу теориясы мен әдістемесін, мектепке дейінгі білім беру мен мектептегі үздіксіз білім беруді, баланың мектепалды дамуының заманауи стандарттарын, мектепке дейінгі білім беру мен тәрбие бойынша мамандар даярлаудың теориясы мен практикасын үйренеді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Инклюзивті білім беру
Пән білім алушыларға инклюзивті білім берудің негізгі міндеттері, ерекшеліктері мен принциптері ұғымдарын меңгеруге, жинақталған халықаралық тәжірибені жинақтауға, инклюзивті білім берудің даму деңгейін анықтауға мүмкіндік береді. Пәннің мазмұнында "Білім баршаға" бағдарламалары, Қазақстандағы инклюзивті білім беру мәселелері, мемлекеттік бағдарлама негізінде инклюзивті білім беруде инновациялық тәсілдерді іске асыру жолдары қарастырылған.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Отбасы психологиясы және отбасылық кеңес беру
Пән мазмұны қазіргі таңда психологиялық-педагогикалық теория және жанұяның психологиялық дамуы жайында жинақталған білімдерді іс – тәжірибеде белсенді түрде қолдану қажеттілігімен сипатталады. Отбасында балалардың жеке мәселелерін шешу жолдары, кеңес беру әдістері үйретіледі.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Педагогикалық шеберлік және R&D балаларды басқару негіздері (Research & Development)
Пәнді оқыту барысында педагогикалық шеберлік педагогикалық мәдениеттің компоненті ретінде қарастырылады. Шығармашылық қызметті ұйымдастыру тәсілдеріне оқыту, дәстүрлі, дәстүрлі емес материалдарды пайдалана отырып бұйымдар жасау дағдыларын бойға сіңіру мәселелері оқытылады. Research & Development – Start-up жобасына негіз болып табылады. Педагогикалық эрудиция, құзыреттілік, техника, қарым-қатынас, этика, такт туралы білімдерді меңгертуге негіз болады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Логикалық ойлауды дамыту технологиялары
Логикалық ойлауды дамыту технологиялары пәні математика сабағында балалардың логикалық ойлау қабілетін дамыту, логикалық ойындар, логикалық ойлауды дамытуда тұлғалық-бағдарлық тәсілдерді жүзеге асыру мәселелерін қарастырады. Мектепке дейiнгi балаларды санау, пішін, заттың көлемі, кеңістік, уақыт және оның қатынасымен таныстырудың әдістемелік жүйесі мәселелерін меңгертеді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Мектепке дейінгі ұйымдардағы тәрбие жұмысының теориясы мен әдістемесі
Пән жеке тұлғаға бағытталған және рефлексивті-гуманистік ынтымақтастық қағидаттарының сақталуын қамтамасыз ете отырып, мектеп жасына дейінгі білім беру жүйесінде баламен Құзыретті мақсатты өзара іс-қимылға түлектердің-педагогтардың кәсіби дайындығын дамыту мәселелерін қамтиды. Пән курсында мектепке дейінгі ұйымдардағы тәрбие жұмысының теориялық негіздері мен әдістемесі ашылады, мектепке дейінгі білім беру мекемесіндегі тәрбие жұмысы туралы түсінік қалыптасады. Мектепке дейінгі білім берудің болашақ мұғалімі балабақшадағы тәрбие жұмысын ұйымдастырушылардың қызметін түсінеді, тәрбиенің заңдылықтары, принциптері, әдістері, құралдары, формалары мен түрлері туралы түсініктерге ие.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Жас ерекшелік физиологиясы және мектепке дейінгі гигиена
Пән баланың физиологиялық дамуын бағалау, жүйке жүйесінің, анализатордың физиологиясы және гигиенасы мәселелерін қарастырады. Пәнді оқу барысында баланың жеке басына қойылатын гигиеналық талаптар, тамақтану гигиенасы, топ бөлмелерін табиғи және жасанды жарықтандыру мен желдетуді гигиеналық бағалау туралы білім, баланы дұрыс отырғызудың санитарлық-гигиеналық нормалары мен физиологиялық негіздері игертіледі.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Мектеп жасына дейінгі балаларға қарапайым математиканы оқыту теориясы мен әдістемесі
Пән мектеп жасына дейінгі балаларды қарапайым математикаға оқыту әдістемесінің теориясын, негізгі бағыттарын, принциптері мен ұйымдастырушылық формаларын ашады. Курс мазмұнына жасанды интеллектіні қосу жылдам дамып жатқан цифрлық дәуірде дараланған оқытуды жүзеге асыруға және ерте математикалық дағдыларды тиімді меңгеруге көмектеседі. Оқыту әдістері, көлемі мен өлшемдері, іргелі және практикалық дайындықтың үйлесімі, қарапайым арифметикалық әдістерді шешу әдістемесін практикада қолдану меңгертіледі.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Балалар психологиясының қауіпсіздігі
Пән психологиялық қауіпсіздік ұғымдарын ашады, денсаулық негіздері әлеуметтік-жүйелік құбылыс ретінде қарастырылады. Қауіпті жағдайдағы баланың, адамның іс-әрекетінің, психикалық зақымданудың, психикалық жағдайдың қауіпсіздігін қамтамасыз ету туралы түсінік беріледі. Студенттер стресстің себептері, онымен күресу жолдары, психикалық шаршау, психологиялық кабинеттің жұмысы туралы сұрақтарды меңгереді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Бейнелеу әрекеті және АРТ терапия
Пән бейнелеу өнері, АРТ-терапия мәселелерін қарастырады. Курс мазмұнында бейнелеу іс-әрекетінің және АРТ-терапияның әдістемесі, техникасы оқытылады. Курстың мазмұнында балалармен бейнелеу өнері, арт-терапияны ұйымдастыру әдістері, бейнелеу өнері, арт-терапия арқылы балалардың эмоционалды жағдайын бақылау әдістері анықталады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Мектеп жасына дейінгі балалар бейнелеу әрекетінің теориясы мен әдістемесі
Мектеп жасына дейінгі балалар бейнелеу әрекетінің теориясы мен әдістемесі пәні бейнелеу өнері арқылы эстетикалық тәрбие беру мәселелерін қарастырады. Балабақшадағы сурет салу аппликация, мүсіндеуге үйретудің теориясы мен әдістемесі туралы түсінік береді. Мектепке дейінгі оқу қызметін ұйымдастырудағы технологиялар, әдістер-тәсілдер, құрал-жабдықтамен таныстырады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Мектепке дейінгі білім берудегі Монтессори технологиясы
Пән мектепке дейінгі білім берудегі Монтессори жүйесінің мәселелерін, принциптерін, ерекшеліктерін ашады, Монтессори педагогикасындағы "еркін тәрбие" мәселелерін қарастырады. Мектепке дейінгі білім беру ұйымдарының оқу процесінде осы технологияны қолдану әдістері мен тәсілдері ұсынылған.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Мектепалды даярлық және майнд-фитнес негіздері
Пән мектепалды даярлық жұмысының мазмұнын қарастырады. Есте сақтау, сөйлеу, ойлау, зейін, визуалды-кеңістіктік дағдылар, жылдам оқу және жазу әдістерімен танысу арқылы миды жаттықтыру әдістері туралы ұғымдар берілген. Пән балалардың жан-жақты дамуына, олардың танымдық қызығушылықтарын қанағаттандыруға және олардың мүмкіндіктерін ашуға, өз қабілеттері мен қажеттіліктерін түсіну арқылы дараландыруды қамтамасыз етуге бағытталған.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Мектепке дейінгі білім берудегі эдьютеймент технологиясы
Мектепке дейінгі білім берудегі эдьютейнмент инновациялық білім беру технологияларына жатады, ойын-сауық және жеке тұлғаның шығармашылық әлеуетін дамыту арқылы оқыту деп түсініледі. "Эдьютейнмент" - бұл ойын-сауыққа және пәнге алғашқы қызығушылықтың негізінде оқу процесінен ләззат алу мен содан кейін оқуға деген тұрақты қызығушылығың қалыптастыруға негізделген оқытудың ерекше түрі. Әр түрлі авторлардың "ойын-сауық" мазмұны әр түрлі түсіндіріледі: бұл ойын, және сандық мазмұны, және шығармашылық, және ойластырылған жағдайлардың тәжірибесін бастан кешіру. Педагогика, психология және информатика сияқты білім беру салаларының ең тиімді мазмұндарың эдьютейнмент өзіне қарай біріктірді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Мектепке дейінгі білім беруді ұйымдастыру және басқару
Курс студенттердің бойында мектепке дейінгі білім беру мекемесінің жұмысын ұйымдастыру саласында білім мен білік жүйесін қалыптастыруға және оларды әртүрлі буындарда басқаруға бағытталған. Курс бағдарламасында басқарудың негізгі ғылыми тәсілдері, мектепке дейінгі білім беру мекемелерінің әртүрлі типтерінің ұйымдастырылуы мен жұмыс істеу ерекшеліктері; мектепке дейінгі білім беру мекемесінің білім беру жүйесіндегі маңыздылығын, басқару стилдері, формалары, әдістері туралы мәлімет береді. Мектепке дейінгі ұйымдағы басқару субьектісі мен обьектісі міндеттерін ашып көрсетеді. Әдістемелік жұмыс формалары, құралдары меңгеріледі.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Мектепке дейінгі білім берудегі инновациялық технологиялар
Оқу пәні мектепке дейінгі тәрбие және білім беру ұйымдарында инновациялық іс-әрекеттерді жүзеге асыру мәселелерін қарастырады. Мектепке дейінгі білім беру жүйесінде педагогикалық инновациялық технологияларды қолдану жолдарын үйретеді. Студенттерді цифрлық технологияларды, инновациялық оқыту әдістерін тиімді қолдануға бағыттап, түрлі деңгейдегі білім алушылардың қажеттіліктеріне сай оқыту тәжірибесін жүзеге асырудағы кәсіби құзіреттілігін қалыптастырады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Музыка практикумы
Музыкалық- педагогикалық мәдениеттің негізін қалыптастыру және болашақ әдіскерді музыкалық тәрбие беру жұмысына даярлау, педагогикалық үрдісте қолдана білу дағдысын, кәсіби біліктілігін, құзыреттілігін, жаңаша жұмыс істеу қабілетін дамытады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Бағалаудың өлшемдік технологиялары
Оқу-тәрбие процесінде білім алушылардың білім деңгейін анықтауда критериалды бағалаудың маңызы ерекше. Білім беру процесінде білім алушылардың білім көрсеткішін арттырумен қатар олардың жеке тұлғалық қасиеттері мен құзыреттіліктеріне, қоршаған ортада қарым-қатынас жасай білу қабілеттіліктеріне, өзін-өзі жетілдіру бағыттарына да үлкен мән беру қажет. Критериалды бағалау алдын ала белгілі өлшемдерге сәйкес білім алушының жеке оқуын түзетуге мүмкүндік беруді, оқу мақсаттарына сәйкес күтілетін нәтижеге жетуде білім алушылардың білімін бағалауды қамтиды. Критериалды бағалау сабақтың барлық кезеңінде жүзеге асырылып, интерактивті оқытудың ұжымдық, топтық, жұптық түрлерінің барлығына өз тиімділігін көрсетеді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Дүниетанудағы экожүйе
Дүниетанудағы экожүйе пәні мазмұнында жер қабаттары, биосфера, оның шекарасы түсініктерді оқытылады. Адам, тірі ағза, өсімдіктер мен жануарлардың адам өміріндегі, табиғаттағы маңызы, зкологиялық факторлар, экожүйе, қоғам, табиғат дамуы туралы мәселелер қарастырылады. Қоршаған ортаны қорғауға экологиялық жауапкершілік, мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудағы дүниетану және экожүйе әдістемесі туралы білімдер меңгертіледі.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Музыкалық тәрбиесінің теориясы мен практикасы
Мектеп жасына дейінгі балалардың музыкалық тәрбиесін жүзеге асыру үшін қажетті кәсіби дағдыларды қалыптастыру. Пәнді игеру нәтижесінде студент музыкалық өнер негіздерін, музыкалық білім беруді, оқыту әдістемесін, практикалық сабақтарды өткізуді және мектеп жасына дейінгі балалардың музыкалық-шығармашылық қызметін бағалауды меңгереді. Мектеп жасына дейінгі балалардың музыкалық тәрбиесін жүзеге асыру үшін қажетті кәсіби дағдыларды қалыптастыру.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Мектепке дейінгі білім беру менеджменті
Менеджмент ұғымы МДҰ менеджмент туралы түсінік, қоғамның дамуындағы ролі қамтылған МДҰ менеджменттің дамуындағы ұлттық-тарихи факторлардың әсері көрсетілген. Білім берудегі менеджменттің мақсат міндеттері, әдістері айқындалған. Мектепке дейінгі білім берудегі басқарудың қажеттілігі мен мәні көрініс тапқан. Басқару жүйесі менеджерінің қызметі туралы ақпараттарды меңгертеді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Дүниетану теориясы мен әдістемесі
Дүниетану теориясы мен әдістемесі пәні биосфера және оның шекарасы, адам және тірі ағза, өсімдіктер, жануарлар, қоғам және табиғат дамуы туралы жалпы заңдылықтарды түсіндіреді. Балаларды қоршаған ортамен таныстыру әдістемесі, дүниетануды оқытудың әдістері, формалары, құралдары туралы ақпарат береді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Білім берудегі менеджмент және көшбасшылық
"Білім берудегі менеджмент және көшбасшылық" пәні білім беру жүйесіндегі негізделген қажеттілік ретінде еңбек нарығының заманауи талаптарына жауап береді, нақты жағдайларды талдау және диагностикалау дағдыларын дамытады. Пәнді оқытудың мақсаты білім берудегі көшбасшылықты ұйымды басқару құралы ретінде қолдану аясында қарастыруға негізделген және болашақ мамандардың көшбасшылық әлеуетін психологиялық-педагогикалық құрал ретінде дамытуға, болашақ білім беру көшбасшысы ретіндегі білім алушының рефлексивті құзыреттілігін дамытуға бағытталған. Пәнді оқу барысында білім алушы ұйымдастырушылық-басқарушылық шешімдер қабылдау дағдыларын меңгереді, білім берудегі барлық мүдделі тараптармен өзара қарым-қатынас жасау дағдылары қалыптасады және жетілдіріледі.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Сауат ашу әдістемесінің жаңартылған мазмұны
Пәнді оқыту барысында сауат ашудың ғылыми негіздері туралы түсінік қалыптастырылады. Жаңартылған білім мазмұны жағдайындағы сауат ашуда жүргізілетін оқу-тәрбие жұмысының түрлері, сауат ашу арқылы баланың тілі мен ойын дамыту жолдары көрсетілген. Сауат ашуда пайдаланылатын көрнекті құралдар, жүргізілетін сауат ашу жұмысының ерекшеліктері қарастырылады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Мектеп жасына дейінгі баланы мектепке оқуға дайындаудың психологиялық диагностикасы
Мектеп жасына дейінгі баланы мектепке оқуға дайындаудың психологиялық диагностикасы пәнінде мектепалды жасындағы бала дамуының психологиялық диагностикасының ғылыми-әдістемелік негіздері ашып көрсетілген. Диагностика жүргізу әдістемесі ұсынылған. Диагностика жүргізудегі педагогтың дайындығы туралы мәліметтер берілген. Балаларды мектепке дайындауда педагогтар мен ата-аналардың жұмысының түрлі формалары қарастырылған.
Оқу жылы - 4
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Тілдік құзыреттілік
Пән ана тілінде ойындарды жүйелеу, қазақ (орыс) тілінде ауызша және жазбаша дағдыларды меңгеру мәселелерін қарастырады. Әдеби тілде сөйлеу және жазу нормалары, ауызша және жазбаша сөйлеу ережелері зерттеледі. Грамматикалық, социолингвистикалық, дискусивті, стратегиялық, социомәдениеттік құзыреттіліктер қалыптасады
Оқу жылы - 4
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
21 ғасыр мұғалімінің кәсіби дамуы
21 ғасыр мұғалімінің кәсіби дамуы пәнін оқытуда оқу әдістемесіне өзгеріс енгізудің қажеттілігі негізге алынады. Топтарда жұмыс жүргізу әдістемесі меңгертіледі. Оқушыларды жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту мен оқудың заңдылықтары айқындалады. Оқуды бағалау, оқыту мен оқуда ақпараттық коммуникациялық технологияны (АКТ) пайдалану негіздері қарастырылады. Оқытуды басқару және көшбасшылық, мұғалім жүргізетін дамыту жұмысы тақырыптары меңгертіледі.
Оқу жылы - 4
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Мектеп жасына дейінгі балалардың драмалық әрекетін ұйымдастыру
Мектеп жасына дейінгі балалардың драмалық әрекетін ұйымдастыру пәнінде театрландырылған әрекетке қатысты мәселелер қамтылған. «Драма» ұйымдастырылған оқу қызметі балалардың шығармашылық қабілеттерін дамыту құралы екендігі көрініс тапқан. «Драма» оқу қызметі әдістері, құралдары туралы мәселелер қарастырылады. Драмалық әрекеттерді ұйымдастыру баланың қызығушылығы мен қабілеттерін дамытуға жәрдемдеседі, білуге құштарлығының айқындалуына, жаңа ақпараттарды және әрекеттердің жаңа әдістерін игеруге, ассоциативті ойлануға; рөлдерді орындау кезіндегі эмоцияның, ақыл-парасатының көрінуіне, мақсатқа жету үшін ұмтылуына, табандылығының дамуына ықпал етеді.
Оқу жылы - 4
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Мектепке дейінгі білім берудегі IT және цифрлық ресурстар
Пән мазмұны мектепке дейінгі білім берудегі IT және цифрлық ресурстарды (мультимедиялық оқыту бағдарламалары, электрондық оқулықтар, сандық технологиялар, интернет-желілері және т.б.) қолдану туралы білімдер беріп, педагогикалық тәжірибеде тиімді пайдалану іскерліктерін меңгертеді. Оқу пәні студенттердің жасанды интеллектіні мектепке дейінгі білім беру мен тәрбие үдерісіне енгізу мүмкіндіктері туралы білім, білік, дағдыларын қалыптастырады. Оқу-әдістемелік жұмыстарды ұйымдастырып, басқарудағы IT және цифрлық технологияларды енгізу талаптары, кезеңдері меңгертіледі.
Оқу жылы - 4
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Мектеп жасына дейінгі балалардың тілін дамыту әдістемесі
Мектеп жасына дейінгі балалардың тілін дамыту әдістемесінің мақсат, міндеттері, мазмұны, заңдылықтары мәселелерін қарастырады. Балабақшадағы балалардың тілін дамытудың әдіс- тәсілдері, формалары, құралдары туралы түсіндіреді. Мектепке дейінгі бала тілінің ерекшеліктері туралы мәлімет береді.
Оқу жылы - 4
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Денсаулықты сақтау технологиялары
Пәнді оқыту барысында дене тәрбиесі теориясы және әдістемесі, негізгі ұғымдары, зерттеу әдістері, мектеп жасына дейінгі дене тәрбиесі теориясының дамуы туралы мәселелер қарастырылады. Мектеп жасына дейінгі балалар дене тәрбиесінің міндеттері мен құралдары туралы білімдерді меңгертеді. Денсаулық сақтау технологиялары туралы мәселелер қарастырылады
Оқу жылы - 4
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Балалар психоневропатологиясының негіздері
Балалар психоневропатологиясының негізгі түсініктері және өмірдің алғашқы күндерінен бастап мектеп жасына дейінгі психофизикалық дамудың бұзылуын кешенді психологиялық-медициналық-педагогикалық зерттеу және жеке бөлімдері жүйке жүйесінің ауруларын, жүйке жүйесінің жарақаттан кейінгі зақымдануы кезіндегі балаларды оңалту әдістерін, сөйлеу патологиясының неврологиялық негіздерін және сөйлеу бұзылыстарының түріне байланысты оларды түзету түсініктері қалыптасады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Балабақшада мәдени тынығуды ұйымдастыру
Болашақ мамандарға балабақшадағы мәдени тынығу туралы жан-жақты мәлімет бере отырып, мектепке дейінгі ұйымдарда оларды ұйымдастыру, басшылық, өткізу, жүзеге асырудың жолдарын, әдіс-тәсілдерін түсіндіріп, көрсететін пән. Бұл курсты меңгерген мамандар мектепке дейінгі ұйымдардағы мәдени тынығудың мақсат, міндеттерін, мазмұнын түсініп, осы бағыттағы жұмыстарды жасауды үйренеді.
Оқу жылы - 4
Семестр - 2
Несиелер - 6
Профессии
Оқыту нәтижелері
- мектепке дейінгі ұйымдардың педагогикалық процесін ұйымдастыру кезінде құзыретті шешімдер әзірлеу үшін азаматтық ұстанымын көрсетеді, экологиялық дүниетанымды анықтайды, қаржылық сауаттылық пен кәсіпкерліктің тиімділігін, құқықтық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениеттің маңыздылығын айқындайды
- мектепке дейінгі ұйымдардың заманауи дидактикасын, мектеп жасына дейінгі балалардың құзыреттілік даму және әлеуметтену индикаторларын; мектеп жасына дейінгі балалардың жетекші іс-әрекеті ретіндегі ойынның психологиялық-педагогикалық негіздерін; жас кезеңіне сәйкес мектеп жасына дейінгі балалардың психикалық даму ерекшеліктерін меңгереді;
- мектепке дейінгі білім беру саласында ғылыми мәтіндермен жұмыс істеу үшін қазақ (орыс), шет тілдерінде ауызша және жазбаша тілде ойды дәйекті және сауатты тұжырымдауды және білдіруді жүзеге асырады;
- мектепке дейінгі білім беру педагогының кәсіби қызметінде заманауи технологияларды: денсаулық сақтау технологиялары, мектепке дейінгі білім берудегі IT және цифрлық ресурстар, жасанды интеллект, эдьютеймент технологиясы, бағалаудың өлшемдік технологиялары, педагогтың кәсіби этикасы, мектепке дейінгі білім берудегі инновациялық технологияларды қолдану білімдері мен дағдыларын меңгереді;
- мектепке дейінгі білім берудегі психологиялық-педагогикалық мәселелерді шешу үшін бастапқы және қайталама деректер; пәндік және әдістемелік білім саласындағы құзыреттілігін көрсетеді;
- мектепке дейінгі және арнайы мектепке дейінгі педагогиканың, балалар психологиясы және арнайы психологияның негізгі әдіснамалық ережелерін пайдаланады, жас ерекшелік заңдылықтарын ескере отырып, балалар психоневропатологиясының негіздерін, балалар психологиясы мен арнайы психологияның принциптері мен әдістерімен жұмыс істейді, пәндік-дамытушылық ортаны құрады, балабақша мен мектептің сабақтастығы қағидатын сақтай отырып, баланы мектепке дайындайды;
- мектепке дейінгі білім беру саласында оқу-тәрбие үдерісінің нәтижелерін зерделеу кезінде ғылыми-педагогикалық зерттеу әдістемесін қолданады, ғылыми, әдістемелік, статистикалық және басқа да ақпаратты өз бетінше жинау, өңдеу, талдау, сараптау дағдыларын меңгереді;
- мектепке дейінгі білім беру саласындағы нормативтік және құқықтық, оқу-нұсқаулық, ағымдағы оқу-ұйымдастыру құжаттарын (дидактикалық, бақылау-өлшеу материалдары және т.б.) әзірлеуді түсіндіреді және талқылайды;
- мектепке дейінгі білім берудегі майнд-фитнес негіздерін жүйелейді, тілдік құзыреттілікті, логикалық ойлаудың даму заңдылықтары мен дүниетанудағы экожүйені, қарапайым математиканы, бейнелеу қызметін және АРТ-терапияны, музыка практикумы, балабақшадағы мәдени тынығуды ұйымдастыру, драмалық қызметті ескере отырып, балаларды мектепке дайындауды жүзеге асырады;
- инклюзивті ортаны, түзету және логопедиялық жұмысты, жалпы, мектепке дейінгі мекеменің педагогикалық процесінде балаларды психологиялық-педагогикалық қолдау мүмкіндіктерін бағалайды;
- отбасында немесе балалар тобында психологиялық қауіпсіздік ортасын және шығармашылық ізденіс атмосферасын, эмоционалды жайлылықты құру арқылы балалардың шығармашылық белсенділігін ынталандырады;
- мектепке дейінгі ұйымды басқаруды және педагогикалық менеджментті оның әр түрлі буындарында жүзеге асырады, басқарушылық шешімдер қабылдайды және басшылар мен педагогтардың іс-әрекетінде өзара әрекеттесуін жобалайды.
Ұқсас БББ
6B01201 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу
Семей қаласының Шәкәрім атындағы университеті
6B01201 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу
Астана халықаралық университеті
6B01201 Мектепке дейінгі тәрбиелеу және оқыту педагогикасы
Өзбекәлі Жәнібеков атындағы Оңтүстік Қазақстан педагогикалық университеті (ОҚМПУ)
6B01201 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу
Ы.Алтынсарин атындағы Арқалық педагогикалық институты (Ы.Алтынсарин атындағы АПИ)
6B01201 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу
Абай атындағы Қазақ ұлттық педагогикалық университеті
6B01201 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу
Махамбет Өтемісов атындағы Батыс Қазақстан университеті
6B01201 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу
Ахмет Байтұрсынов атындағы Қостанай өңірлік университеті
6B01201 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу
Орталық Азия Инновациялық Университеті (ОАИУ)
6B01201 Мектепке дейінгі тәрбиелеу және оқыту
Сулейман Демирель атындағы университеті
6B01201 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу
Қазақ ұлттық қыздар педагогикалық университеті (QYZPU)
6B01201 Мектепке дейінгі тәрбиелеу және оқыту
Жұмабек Ахметұлы Тәшенов атындағы университеті
6B01201 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу
М.Қозыбаев атындағы Солтүстік Қазақстан университеті
6B01201 Мектепке дейінгі тәрбиелеу және оқыту
Л.Н.Гумилев атындағы Еуразия ұлттық университеті
6B01201 Мектепке дейінгі тәрбиелеу және оқыту педагогикасы
Ш.Уәлиханов атындағы Көкшетау университетi
6B01201 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу
Академик Е.А.Бөкетов атындағы Қарағанды университеті (ҚарУ Е.А.Бөкетов)
6B01201 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу
Alikhan Bokeikhan University (ABU)
6B01201 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу
Ілияс Жансүгіров атындағы Жетісу университеті
6B01201 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу
«Bolashaq» академиясы (Болашақ)
6B01201 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу
Батыс Қазақстан инновациялық-технологиялық университеті (БҚИТУ)
6B01201 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу мамандарын даярлау
М.Х.Дулати атындағы Тараз университеті
6B01201 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу
«Мирас» университеті (Мирас)