Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B01201 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу в Астана халықаралық университеті

Пәндер

  • Мектепке дейінгі мекемелерде дамытушылық ортаны қалыптастыру жүйесі

    Курстың мақсаты - мектеп жасына дейінгі кезеңдегі балалардың дамып келе жатқан орта туралы және оны модельдеу ерекшеліктері туралы білім жүйесін қалыптастыру. Пәнді меңгеру нәтижесінде студент: - МДМ-деғі әр түрлі (музыкалық, көркем, театралдық) қызмет түрлерін басқару мақсатын, міндеттерін, мазмұнын, әдістері мен құралдарын анықтау; МДМ-де дамыту ортасын ұйымдастырудың педагогикалық шарттарын анықтау; педагогикалық мәселелерді шешу үшін қажетті ақпаратты табу және талдау; әртүрлі (музыкалық, көркем, театралдық) қызметтің нәтижелерін бағалау.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Ерте жас педагогикасына кіріспе

    Бұл пән педагогикалық қызметтің жалпы сипаттамасын зерттеуге бағытталған. Пәннің мазмұнына педагогикалық қызметтің құрылымы мен функциялары; педагогтің кәсіби құзыреттілігі; шығармашылық қызметтің жалпы сипаттамасы; педагог тұлғасын дайындау және кәсіби тұрғыда қалыптастыру; педагогті кәсіби даярлау құралы ретінде өзін-өзі тәрбиелеу; педагогты даярлау жүйесіндегі педагогикалық практика; зерттеу қызметі педагогикалық қызметтің құрамдас бөлігі ретінде; қарым-қатынас педагогикалық қызметтің ажырамас бөлігі ретінде және т.б мәселелер енеді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Мектепке дейінгі білім берудің заманауи теориялары мен тұжырымдамалары

    Бұл пән мектепке дейінгі білім беру үдерісінде нормативтік-құқықтық реттеуді зерттеуге бағытталған. Пәннің мазмұнына «Мектепке дейінгі білім беру» ұғымының шетелдік және отандық әдебиеттерде қарастырылуы; «Балалық шақ», «Даму» ұғымдары; трансформациялық үдерістердің философиясы, мектепке дейінгі білім беру теориясы мен тұжырымдамасы; қазіргі мектепке дейінгі білім беру мазмұнын жаңарту мәселелері; баланы тәрбиелеу мен дамытудың қазіргі заманғы отандық және шетелдік теориялары мен олардың сипаттамалары енеді. Пәнді оқу нәтижесінде студенттер оқу материалын білім беру стандарттарының талаптарына сәйкес оқу пәні бойынша білім беру бағдарламасының талаптарына сәйкес қабылдауы және ұйымдастыра білуі керек.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Мектепке дейінгі педагогика

    Бұл пән қазіргі мектепке дейінгі педагогиканың әдіснамалық негіздерін зерттеуге бағытталған. Пәннің мазмұнына мектепке дейінгі педагогиканың міндеттері мен мазмұны; ғылым және оның негізгі категориялары ретінде мектепке дейінгі тәрбие туралы түсінік; баланың жеке басын дамыту мәселелері; мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың ерекшелігі; мектеп жасына дейінгі балаларды тәрбиелеу мен дамытуды ұйымдастыру формалары; ойын қазіргі мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың негізгі ресурсы ретінде; білім беру кеңістігін құрудың теориялық негіздері: мәні, құрылымы, компоненттері; мектеп жасына дейінгі балалардың құзыреттілігін дамыту (танымдық, шығармашылық, коммуникативтік-тілдік, денсаулық сақтау, әлеуметтік) жайында мәселелер енеді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Педагогика

    Пән болашақта оқушыларды дамыту, оқыту, тәрбиелеу және оны практикалық қолдану дағдыларын бекіту процесінде педагогикалық қызметті басқару туралы білімді қалыптастыруға бағытталған, пән болашақта оқушыларды дамыту, оқыту, тәрбиелеу және оны практикалық қолдану дағдыларын бекіту процесінде педагогикалық қызметті басқару туралы білімді қалыптастыруға бағытталған, педагогиканың даму тарихы, пәні, қызметі, педагогиканың негізгі ұғымдары оқытылады; педагогиканың әдіснамасы, зерттеу әдістері, ғылыми-педагогикалық зерттеу құрылымының мәні зерделенеді; жалпыадамзаттық және педагогикалық құндылықтар; ҚР білім беру жүйесі туралы білім; жеке тұлғаның әлеуметтенуі мәселелері, оның дамуының заңдылықтары, сонымен қатар, тұлға дамуының жас және жеке ерекшеліктері; тәрбие процесі, оның бағыттары, формалары, әдістері, құралдары, отбасы және сыныптағы тәрбие мәселелері қарастырылады; мұғалім мен сынып ұжымының ынтымақтастығы қарастырылады; дидактика, оқыту – педагогикалық процестің құрамдас бөлігі, оқытудың атқаратын қызметі; білім беру мазмұны; оқыту әдістері мен әдістемелері, педагогикалық технологиялар туралы түсінік беріледі; оқыту процесінің сапасы, педагогикалық мониторинг пен диагностика; педагогикалық менеджмент негіздері және мектептің оқу-тәрбие процесін басқару мәселелері туралы түсінік қалыптасады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Бизнестің құқықтық ортасы және сыбайлас жемқорлыққа қарсы заңнама

    Пән бизнес ортаны, бизнесті дамытудың құқықтық аспектілерін, кәсіпкерлік қызмет бойынша нормативтік-құқықтық құжаттарды, сыбайлас жемқорлыққа қарсы саясат бойынша заңнамалық базаны зерделеуге бағытталған. Алынған біліктер мен дағдыларды пайдалану бәсекелестік жағдайында бизнес саласындағы кәсіби міндеттерді тиімді басқаруға және шешуге, сыбайлас жемқорлыққа қарсы Заңнама білімін практикалық қызметте қолдануға, сыбайлас жемқорлық құқық бұзушылықтардың шарттары мен түрлерін ажыратуға, сыбайлас жемқорлыққа қарсы күрестің қандай шараларын қолдануға болатынын үйретеді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Мектепке дейінгі жастағы балаларды экологиялық тәрбиелеудің теориясы мен әдістемесі

    Бұл пән экологиялық тәрбие теориясының негіздерін зерттеуге бағытталған. Пәннің мазмұнына биосфера; адам және табиғат; тірі организмдердің тіршілік ету ортасы; өсімдіктер мен жануарлар әлемі; экологиялық факторлар; табиғат пен қоғамның дамуының жалпы заңдары; экологиялық білім беру әдістемесі; мектеп жасына дейінгі балаларды экологиялық тәрбиелеу үдерісінде жер және өлкетану; қоршаған әлемді тану үдерісінде қоршаған ортаны қорғау; экологиялық білім берудің заманауи тәсілдері енеді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Білім берудегі сандық технологиялар

    Бұл пән студенттердің цифрлық білім беру ортасындағы заманауи білім беру технологияларының негізгі түсініктері мен ерекшеліктерін зерделеуге және игеруге, оқу процесін ұйымдастыру және білім алушылардың оқу жетістіктерін бағалау үшін цифрлық білім беру платформалары мен құралдарын қолдануға бағытталған. Курс шеңберінде білім және ғылым жүйесінде цифрлық технологияларды дамыту, сондай-ақ өнертапқыштық есептерді шешу алгоритмдерін пайдалану қарастырылады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Экология және өмір қауіпсіздігі

    Пән организмдердің қоршаған ортамен өзара әрекеттесу механизмдерімен және экологиялық факторлардың әрекет ету заңдылықтарымен танысуға, адамзаттың техносфералық дамуы жағдайында адам ағзасының қолайлы жұмыс істеуін қамтамасыз ету үшін қажетті жағдайларды анықтауға және қамтамасыз етуге ықпал ететін білімді қалыптастыруға, сондай-ақ табиғи және техногендік сипаттағы төтенше жағдайлар кезінде экологиялық ойлау, болжау және дұрыс шешім қабылдау дағдыларын қалыптастыруға бағытталған.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Ата-аналармен өзара әрекеттестіктің теориялық және әдістемелік негіздері

    Бұл пән болашақ кәсіби қызметте ата-аналармен өзара іс-қимылдың теориялық және әдістемелік негіздері туралы білімді игеруге бағытталған, ата-аналарды оқу процесіне тарту, білім беру ұйымын басқару, ата-аналардың педагогикалық белсенділігін дамыту, мектеп пен отбасының оқушыларда құндылықтарды қалыптастырудағы өзара іс-қимылы мәселелері қарастырылады, ата-аналарды білім беру ұйымының білім беру және тәрбие процесіне тарту нысандарының ерекшеліктері ұсынылады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Ойын әрекетінің теориясы мен әдістемесі

    Бұл пән ойынның ғылыми-практикалық негіздерін зерттеуге бағытталған. Пәннің мазмұнына баланың іс-әрекеті ретінде ойынның мәні мен ерекшелігі; ойын балаларды тәрбиелеу құралы ретінде; ойын баланың өмірін ұйымдастырудың іс-әрекет түрі ретінде; балабақшаның педагогикалық үдерісінде ойынның орны; шығармашылық рөлдік ойындар мектеп жасына дейінгі балалардың негізгі ойын түрі ретінде; ерте және мектеп жасына дейінгі балалардың рөлдік ойындарын дамыту; балалардың шығармашылық рөлдік ойындарына басшылық ету; шығармашылық рөлдік ойындардың жіктелуі; ойындар-драматизация құрылыс-конструктивті ойындар; мазмұны мен ережелері бар ойындар және оның сипаттамасы мен ойыншықтар енеді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Білім беру мекемелеріндегі тәрбие жұмысы

    Бұл пән студенттердің кәсіби қызметтегі тәрбие жұмысын жоспарлау, ұйымдастыру және басқару процесі туралы теориялық базалық білімді игеруге және оларды жүзеге асырудың практикалық жолдарын қалыптастыруға бағытталған, пәнді оқу барысында тәрбиенің қоғамдық мәні, мақсаттары, міндеттері, даму тарихы қарастырылады; Қазақстан Республикасында бала құқықтарын қорғаудың нормативтік-құқықтық негіздері; тәрбиенің заңдылықтары мен принциптері, тұлғаны зерттеу; баланың дамуына әсер ететін факторлар зерделенеді, білім берудің формалары мен әдістері, әдістері қарастырылады, сынып жетекшісінің қызметі, оның жеке тұлға мен ұжымды қалыптастыру жұмысындағы рөлі, сыныптағы оқушылардың іс-әрекетін ұйымдастыру зерттеледі.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Шығармашылық ойлау және бизнес-идеяларды қалыптастыру

    Пән креативті, шығармашылық ойлауды дамытуға, бизнес-идеяларды қалыптастыру әдістерін, бизнес-модель құру принциптерін зерделеуге, оның тиімділігін бағалауға, ғылыми-техникалық әзірлемелерді коммерцияландыруға, стартап жобасын құру және іске асыру мақсатында бірегей кәсіпкерлік бастамаларды ұсынуға және негіздеуге бағытталған. Алынған дағдылар мен дағдыларды пайдалану жаңа идеяларды қалыптастыруға, дамудың инновациялық жолдарын ұсынуға, оларды стейкхолдерлер алдында сауатты ұсынуға, кәсіби міндеттерді қораптан тыс және тиімді шешуге үйретеді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Мектепке дейінгі жастағы балалардың қарапайым математикалық түсініктерін қалыптастыру

    Бұл пән мектеп жасына дейінгі балаларда қарапайым математикалық түсініктерді қалыптастырудың әдіснамалық негіздерін зерттеуге бағытталған. Пәннің мазмұнына кеңістіктегі бағдарлау; саны және шот; геометриялық фигуралар; математикалық модельдеу; уақыт туралы идеяларды қалыптастыру; балабақшаның әртүрлі жас топтарында математикадан оқу-танымдық іс-әрекетті ұйымдастырудың ерекшелігі; балалардағы қарапайым математикалық түсініктерді қалыптастыру бойынша балабақша, мектеп және отбасы жұмысындағы сабақтастық; мектеп жасына дейінгі балаларда қарапайым математикалық түсініктердің дамуын диагностикалау; мектеп жасына дейінгі баланың құзыреттілігін дамыту индикаторлары диагностикалық құрал ретінде мектеп жасына дейінгі балаларда қарапайым математикалық түсініктерді қалыптастыру бойынша әдістемелік нұсқаулықтар енеді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Мектепке дейінгі жастағы балалар психологиясы

    Бұл пән мектепке дейінгі жастағы балалардың психикалық даму заңдылықтары мен әртүрлі кезеңдеріндегі психикалық үдерістердің және қасиеттерінің даму ерекшеліктері, бала тұлғасын қалыптастыру мәселелерін қарастырады. Пән мазмұнына мектепке дейінгі жастағы балалардың психологиялық ерекшеліктерін шетел және отандық ғалымдардың еңбектерін зерделеу, жетекші іс-әрекет ерекшеліктері, тұлғаралық қарым-қатынас мазмұны, нақты жас ерекшелік кезеңдегі балалар әрекеті, әлеуметтік өзгерістер, зерттеу дағдылары және баланың жан-жақты дамуының өзекті мәселелері енеді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Жас ерекшелік физиологиясы және мектеп гигиенасы

    Бұл пән болашақ мұғалімдердің кәсіби құзыреттілігін қалыптастыруға және дамытуға, дамушы ағзаның жас ерекшеліктері мен заңдылықтары туралы көптеген сұрақтарды игеру арқылы білім алушылардың денсаулығын сақтау мен нығайтуға, олардың оқу іс-әрекетінің әртүрлі түрлерінде жоғары жұмыс қабілеттілігін сақтауға, сондай-ақ студенттерді қорғау мен нығайту бойынша бағытталған білім беру мекемелеріндегі жұмыс жағдайындағы балалар мен жасөспірімдердің денсаулығы туралы қажетті жүйеленген білім мен практикалық дағдылармен қамтамасыз етіледи.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Мектепке дейінгі жастағы балалардың тілін дамыту әдістемесі

    Бұл пән мектеп жасына дейінгі балаларда сөйлеуді дамытудың мақсаттары мен міндеттерін зерттеуге бағытталған. Пәннің мазмұнына мектеп жасына дейінгі балаларда сөйлеу дағдыларын қалыптастыру, сөйлеуді дамыту, сөздік қорын қалыптастыру бойынша жұмыстың формалары мен әдістері; әңгіме құрастыру үшін мектеп жасына дейінгі балалармен жұмыс жасау әдістері мен формалары; мектеп жасына дейінгі балаларды көркем балалар әдебиетіне талдау мен интерпретация жасауға үйретудің әдістері мен формалары; мектеп жасына дейінгі балаларды көркем шығарманың мазмұнын түсінуге, жатқа оқуға, қайта айтуға үйрету бойынша жұмыстың әдістері мен формалары; «сауаттылық негіздері» бойынша жұмыстың мазмұны мен нысандары; мектеп жасына дейінгі балаларда байланыстырып сөйлеуді дамыту әдістері мен формалары енеді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Инклюзивті білім беру

    Пән инклюзивті білім беру кеңістігінде ерекше білім беру қажеттіліктері бар балаларды психологиялық-педагогикалық сүйемелдеуді жүзеге асыруға дайындықты қалыптастыруға бағытталған, мүмкіндігі шектеулі жандарға инклюзивті білім берудің заңдылықтары мен мүмкіндіктері, даму кемістігі бар баланың ерекше білім беру қажеттіліктері туралы білім жүйесі қалыптастырылады, инклюзивті ортада балаларды психологиялық-педагогикалық сүйемелдеудің ерекшеліктері, сондай-ақ ерекше білім беру қажеттіліктері бар балаларға арналған оқу орындарында оқытудың әртүрлі әдістемелері зерделенеді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Мектеп жасына дейінгі жастағы балалардың дене тәрбиесі технологиясы

    Бұл пән мектеп жасына дейінгі балалардың дене тәрбиесі мен дамуының негіздерін зерттеуге бағытталған. Пәннің мазмұнында мектепке дейінгі тәрбие жүйесінде дене тәрбиесі мен дене шынықтыру жүйесінің қалыптасуы; мектеп жасына дейінгі баланың моторикасын өзін-өзі жетілдіру үдерісінде дене жаттығуларының рөлі; мектеп жасына дейінгі балаларды оқыту әдістемесі; мектеп жасына дейінгі балаларды дамыту үшін дене жаттығуларын қолдану; теориялық және практикалық сабақтарда жаттығуларды қолдану; балабақшада балалардың моторикасын ұйымдастыру қарастырылады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Мектепке дейінгі жастағы балалардың бейнелеу өнері теориясы мен әдістемесі

    Бұл пән мектеп жасына дейінгі балаларды өнер және еңбек қызметі арқылы дамытудың ғылыми-теориялық негіздерін зерттеуге бағытталған. Пәннің мазмұнында мектеп жасына дейінгі балалардың шығармашылық қызметі: модельдеу, қолдану, сурет салу; сурет салу (тақырыптық, сюжеттік сәндік); мектеп жасына дейінгі балаларға арналған сурет мазмұны. аппликация (сюжеттік, тақырыптық, сәндік); мектеп жасына дейінгі балаларға арналған қосымшаның мазмұны; модельдеу (сюжеттік, тақырыптық, сәндік); мектеп жасына дейінгі балаларға арналған модельдеу мазмұны; шығармашылық қызмет түрлеріне қызығушылықты қалыптастыру әдістемесі қарастырылады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Дарындылық психологиясы

    Пән студенттерге балалардың дарындылығының тетіктері, құрылымы, критерийлері туралы негізгі түсініктерді зерделеуге, шығармашылықты қалыптастырудың дамып келе жатқан технологияларымен, дарынды балаларды психологиялық сүйемелдеу жүйесін ұйымдастырудың ерекшеліктерімен таныстыруға мүмкіндік беретін құзыреттерді қалыптастыруға бағытталған, «дарындылық» ұғымының жан-жақтылығы туралы түсініктер қалыптастырылады; әр түрлі жастағы дарынды балаларды дамыту мен оқытудың негізгі тұжырымдамалық модельдері мен бағдарламалары туралы, дарынды балаларды іздеу және анықтау тетіктері, дарынды балаларды психологиялық-педагогикалық сүйемелдеудегі мұғалімнің рөлі ашылады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Жас ерекшілік және педагогикалық психологиясы

    Пән студенттердің болашақ кәсіби қызметінде қажетті психологиялық және педагогикалық құзыреттілік негіздерін қалыптастыруға бағытталған, курс аясында тұлғаның жас ерекшеліктеріне байланысты даму ерекшеліктері, әртүрлі жастағы адамдармен жұмыс істеу ерекшеліктері туралы білім жүйесін қалыптастыру, мектеп жасындағы балалардың мінез-құлқы мен іс-әрекетінің жас ерекшеліктерін ескере отырып, педагогикалық әсерді ұйымдастыра білу, жалпы және жеке ерекшеліктер, психикалық даму факторлары, педагогикалық процестің психологиялық механизмдері туралы білімді қолдана отырып, педагогикалық жағдайларды талдау ұсынылады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Білім берудегі басқару және көшбасшылық

    Пән көшбасшылық және командалық білім беру саласындағы білімді қалыптастыруға, сондай-ақ білім беру ұйымдарының мақсаттарына қол жеткізу үшін тиімді басқару командаларын қалыптастыруға, тұжырымдамаларды, қажеттіліктерді, қауіпсіздік пен көшбасшылықты, білім беру процесіне қатысушылар арасындағы қақтығыстарды басқару әдістерін, мұғалімдердің күйзелісі мен күйіп қалуын зерделеуге, команданың қалыптасуын, басқару міндеттерін шешу процестерін зерделеуге, ұйымның негіздерімен, принциптерімен, басқару әдістерімен және педагогикалық ұжымның жұмысымен танысуға бағытталған.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Ерте жастағы балаларды дамыту дидактикасы

    Бұл пән ерте жастағы балаларды тәрбиелеу мен дамытудың әдіснамалық негіздерін зерттеуге бағытталған. Пәннің мазмұнында ерте балалық кезеңнің ерекшеліктері және оның маңызы; өмірдің бірінші жылындағы балаларды тәрбиелеу; өмірдің екінші жылындағы балаларды дамыту және тәрбиелеу; өмірдің үшінші жылындағы балаларды дамыту және тәрбиелеу; ерте жастағы балаларды сенсорлық тәрбиелеу; ерте мектеп жасына дейінгі балалардың даму формалары мен әдістері қарастырылады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Баланың көпмәдениетті ортада әлеуметтенуі

    Бұл пән баланы көп мәдениетті ортада әлеуметтендіру негіздерін зерттеуге бағытталған. Пәннің мазмұнында «Мен адаммын», «қарым-қатынас қуанышы», «адамгершілік әліппесі», «мен және менің әлемім» негізгі мазмұнымен жұмыс істеу әдістері мен формалары; «қоршаған әлеммен танысу» негізгі мазмұнымен жұмыс формалары: «мен және менің отбасым», «менің бақшам», «байланыс және көлік құралдары»; «Менің туған өлкем» негізгі мазмұнымен жұмыс нысандары: «Туған өлке», «Қазақстанның тарихи тамыры», "өнер және мәдениет», «Тәуелсіз Қазақстан» және т.б мазмұндары қарастырылады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Мектеп жасына дейінгі балаларды музыкалық тәрбиелеудің теориялары мен технологиялары

    Бұл пән мектеп жасына дейінгі балалардың музыкалық тәрбиесі мен дамуының негіздерін зерттеуге бағытталған. Пәннің мазмұнында мектепке дейінгі ұйымдағы музыкалық-педагогикалық үдеріс жүйесінің сипаттамасы; музыкалық өнер және көркемдік қызмет – балалардың музыкалық тәрбиесі мен дамуының негізі; баланың музыкалық іс-әрекетінің субъектісі ретінде дамуының тұжырымдамасы; мектеп жасына дейінгі балаларды музыкалық тәрбиелеу және дамыту әдістемесі: диагностика, ұйымдастыру, өзара әрекеттесу; музыкалық қызмет түрлері: бала-тыңдаушы, бала-орындаушы, бала-композитор; балалардың музыкалық іс-әрекетінің формасы; музыкалық жетекші: тәрбиешілермен және ата-аналармен ынтымақтастық және сабақтастық мәселелері қарастырылады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Педагогтың әдістемелік қызметінің психологиялық-педагогикалық аспектілері

    Бұл пән педагогтің әдістемелік қызметінің психологиялық-педагогикалық аспектілерінің негіздерін зерттеуге бағытталған. Пәннің мазмұнында қазіргі кезеңде мектепке дейінгі білім беру ұйымында әдістемелік жұмысты ұйымдастырудың жаңа формалары, ашық типтегі сабақтарды жоспарлау, құру, субъективті-субъективті қызметті ұйымдастыру, осы қызметті әртүрлі объектілерде және тәрбие үдерісінде басқару, білім алушылардың дамуы мен психофизиологиялық ерекшеліктерін пайдалану негізінде оқу және тәрбие үдерісін жүзеге асырудың әдістері мен тәсілдерін мақсатты пайдалану қарастырылады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Қазіргі баланың субкультурасы

    Бұл пән қазіргі баланың субмәдениетінің ғылыми-теориялық негіздерін зерттеуге бағытталған. Пәннің мазмұнында балалық шақ әлеуметтік-мәдени құбылыс ретінде; бала және қоғам; балалар субмәдениетінің ерекшеліктері; балалар субмәдениетінің компоненттері; балалар субмәдениетінің нормалары мен құндылықтар жүйесі; ересектер жасаған субмәдениет; балалар субмәдениетінің дәстүрлі формалары қарастырылады. Бұл курсты оқу нәтижесінде студенттер қазіргі балалар субмәдениетінің ерекшеліктерімен, оның қалыптасуына әсер ететін факторлармен, мазмұны мен формасымен танысады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • М. Монтессоридің мектепке дейінгі педагогикалық жүйесі

    Бұл пән М.Монтессоридің мектепке дейінгі жүйесінің ерекшеліктерін қарастыруға бағытталған. Пәннің мазмұнында М.Монтессоридің даму аймақтары, әр аймақ бойынша модульдер; М. Монтессоридің педагогикалық терминдері; «сезімталдық» ұғымы және оның мағынасы; М.Монтессори теориясындағы мектеп жасына дейінгі балалардың дамуының негізгі кезеңдері қарастырылады. Пәнді оқу нәтижесінде студенттер мектеп жасына дейінгі балалармен оқу іс-әрекетін, Монтессори педагогикасының идеяларына сәйкес пәнді дамытушы ортаны ұйымдастыра алуы қажет.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Қоршаған ортамен танысу теориясы мен әдістемесі

    Бұл пән табиғат объектілері мен құбылыстары туралы бастапқы идеяларды, физикалық құбылыстар туралы қарапайым идеяларды қалыптастырудың мақсаты мен міндеттерін зерттеуге бағытталған. Пәннің мазмұнында жабайы табиғат; жансыз табиғат; физикалық құбылыстар; әлемді танудың қарапайым әдістері; өсімдіктер әлемі; жануарлар әлемі. адам; жансыз табиғаттың денелері мен заттары; табиғат құбылыстары; күштер мен қозғалыс; жарық; дыбыс; жылу; электр және магнетизм; табиғатқа қамқорлық жайында мағлұматтар қарастырылады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Мектепке дейінгі жастағы балалардың дамуының психологиялық-педагогикалық диагностикасы

    Бұл пән психологиялық-педагогикалық диагностиканың пәнін, мақсаттары мен міндеттерін зерттеуге бағытталған. Пәннің мазмұнында психологиялық-педагогикалық диагностика ғылыми-қолданбалы мәселе ретінде; мектеп жасына дейінгі балалардың құзыреттілігін бағалау критерийлері; 3 жастан 5 жасқа дейінгі балалардың дамуын зерттеу; мектеп жасына дейінгі баланың мектепке дайындығын диагностикалау; педагогтің практикалық қызметте педагогикалық-психологиялық диагностика әдістерін қолдануға дайындығы; білім беру үдерісінің сапасын диагностикалау және бақылау; отбасымен жұмыс кезінде мектеп жасына дейінгі балалардың диагностикалық нәтижелерін пайдалану қарастырылады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Мектепке дейінгі білім беру мекемесіндегі әдістемелік жұмыс

    Бұл пән мектепке дейінгі білім беру жүйесіндегі әдістемелік қызметтің теориялық және практикалық негіздерін зерттеуге бағытталған. Пәннің мазмұнына мектепке дейінгі ұйымдардың әдістемелік кабинеттерінің міндеттері, құрылымы, жұмыс мазмұны; мектепке дейінгі ұйым әдіскеріне қойылатын біліктілік талаптары; педагогикалық үдерісті әдістемелік басқару; әдіскер қызметінің мазмұны: жобалау, модельдеу, мектепке дейінгі ұйымның кеңістіктік-пәндік ортасын құру, кадрлардың өзін-өзі жүзеге асыруы мен кәсіби өсуі үшін жағдай жасау; педагогика ғылымының нәтижелерін практикаға енгізу; әдістемелік көмек көрсету бойынша жұмыстың мазмұны мен нысандары; озық тәжірибені анықтау және қалыптастыру бойынша жұмыстың мазмұны; мектепке дейінгі ұйымдардың тәжірибесіне инновациялық тәжірибені жинақтаудың және енгізудің тиімді нысандары енеді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Мектепке дейінгі жастағы балалардың әдеби білімі

    Бұл пән мектепке дейінгі ұйымдарда балалар әдебиетінің әдістемесін зерделеуге бағытталған. Пәннің мазмұнында балабақшаның әр жас тобындағы балалардың коммуникативті қарым-қатынас дағдыларын дамыту және сөйлеуді дамытудың бағдарламалық мазмұны; мектеп жасына дейінгі балаларға арналған балалар шығармаларының түрлері; жанрлардың жіктелуі (жұмбақ, әңгімелер, ертегілер, өлеңдер және т.б.) балабақшаның әр жас тобына коммуникативті дағдыларды қалыптастырудың формалары мен әдістері; мектеп жасына дейінгі балаларда мәнерлеп оқуды дамытудың негізгі формалары мен әдістері қарастырылады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Мектепке дейінгі білім берудің авторлық бағдарламалары мен педагогикалық жүйелері

    Бұл пән мектепке дейінгі білім берудегі авторлық педагогикалық жүйенің негіздерін зерттеуге бағытталған. Пәннің мазмұнына авторлық педагогикалық жүйе Я. А. Коменский (1592-1670) – дидактика негіздері; «Ана мектебі» мектепке дейінгі жүйесі; Назипа Құлжанова (1887-1919) және мектепке дейінгі білім; А. С. Макаренко (1888-1939). Е. Николаевна Водовозова (1844-1923); Елизавета Ивановна Тихеева (1867-1943); Аделаида Семеновна Симонович (1840 – 1933); қазіргі кездегі мектепке дейінгі негізгі педагогикалық жүйелер енеді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Мектепке дейінгі және бастауыш білім берудің сабақтастығы

    Бұл пән мектепке дейінгі және бастауыш білім берудің сабақтастығының негіздерін зерделеуге бағытталған. Пәннің мазмұнына қазіргі заманғы мектепке дейінгі және бастауыш білім берудің мазмұны мен мәні; мектепке дейінгі және бастауыш білім берудің стандарттары; мектепке дейінгі және бастауыш білім беру бағдарламаларын жүзеге асыру тәжірибелері; балаларды мектепке бейімдеу және даярлау әдістемелері; сабақтастықты жүзеге асыру түрлері: баламен жұмыс, педагогтердің өзара әрекеті, ата-аналармен бірлескен жұмыс түрлері енеді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Қазіргі заманғы тәрбие технологиялары

    Бұл пән қазіргі заманғы тәрбие технологияларының негіздерін зерттеуге бағытталған. Пәннің мазмұнында қазіргі заманғы тәрбие технологиялары; тәрбие теориясы; тәрбие технологияларының деңгейлері; баланы мәдениет адамы ретінде тәрбиелеу тұжырымдамасы; баланы дамыту үдерісінде қолдау тұжырымдамасы; тәрбие іс-әрекетінің нысандары; тәрбие іс-әрекетінің әдістері; балалар ұжымымен жұмыс істеу әдістемесі; тәрбие үдерісін жобалау технологиясы; жүйелі тәсіл негізінде тәрбиелеу технологиясы; жүйелі-рөлдік баланың жан жақты дамыту теориялары; тәрбие технологияларының жіктелуі; тәрбие технологиясы: мәні мен ерекшелігі; дәстүрлі тәрбие технологиясы; жергілікті тәрбие технологиялары; топтық тәрбие технологиялары қарастырылады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Білім беру: жаһандық көзқарас

    Бұл пән әлемдегі орта білім беру жүйесі туралы идеяны қалыптастыруға және оны жаһандану контекстінде өзгертуге бағытталған, әлемнің түрлі елдерінде мектеп білім беру жүйесін зерттеу; білім беру саласындағы жаһандану үдерістерін зерттеу; мектеп түлектерінің бәсекеге қабілеттілігін арттыру және орта білім беру жүйесін жаңғырту жолдарын әлемдік стандарттарға сәйкестік бағытында талдау, білім беру саласындағы әртүрлі халықаралық ұйымдардың құрылу тарихын, құрылымын, мақсатын, міндеттерін және қызмет бағыттарын зерттеуге бағытталған.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Мектепке дейінгі білім беру мекемесіндегі конструкция және робототехника

    Бұл пән мектепке дейінгі білім беру мекемесінде конструкция және робототехника негіздерін зерттеуге бағытталған. Пәннің мазмұнында конструкцияны ұйымдастыру формалары; баланың жан жақты дамытуда және қалыптастырудағы конструкторлардың маңызы; балалардың конструктивті қызметін ұйымдастыруда конструкторды қолдану; конструкторлар мен робототехниканың түрлері; робототехника сабақтары қарастырылады. Пәнді оқу нәтижесінде студенттер құрастыру мен робототехниканы пайдаланудың әртүрлі деңгейлерінде сабақтарды ұйымдастыру әдістемесін, сондай-ақ құрастыру мен робототехниканың ерте және мектеп жасына дейінгі баланың танымдық және тұлғалық ерекшелігіне әсерін анықтаудың диагностикалық жұмыстарды жүзеге асыру дағдыларын меңгеруі тиіс.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Білім берудегі зерттеу және мәліметтерді талдау әдістері

    Пән студенттерді кәсіби қызметтегі ғылыми зерттеулер мен инновациялық қызметті жоспарлау, ұйымдастыру және басқару саласындағы негізгі ұғымдар мен анықтамалармен таныстыруға және оларды жүзеге асыру бойынша практикалық дағдыларды қалыптастыруға бағытталған, ғылым ұғымы, оның әлемдегі рөлі; ғылыми зерттеулердің мәні мен ұйымдастырылуы; зерттеу әдістері мен құралдары; ғылыми зерттеу жұмыстарың ұйымдастыру, ғылыми зерттеу тақырыбын негіздеу критерийлері, ақпарат көздерінің түрлері, ғылыми-зерттеу жұмысының құрылымы, ғылыми ізденістің мазмұны, теориялық және эксперименттік ғылыми зерттеуді ұйымдастыру, ғылыми зерттеу нәтижелерін ресімдеуі қарастырылады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Мектепалды даярлық тобында жұмыс жасау әдістемесі

    Бұл пән мектепалды даярлық тобында жұмыс жасау әдістемесінің ғылыми-теориялық негіздерін зерделеуге бағытталған. Пәннің мазмұнында мектепке дейінгі дайындықты психологиялық-педагогикалық қолдаудың теориялық негіздері және мектепке дайындықты қалыптастыру ерекшеліктері; мектепке дейінгі баланың мектепке дайындығын қалыптастырудың әдістері мен әдістері; мектепке дейінгі балаларды мектепке даярлау жұмысының формасы мен әдістерін қолдану; мектеп жасына дейінгі балалардың танымдық іс-әрекеті барысында Тәрбие жұмысын ұйымдастыру, сондай-ақ мектепке дайындыққа мотивацияны қалыптастыру әдістері қарастырылады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Мектепке дейінгі білім беру үрдісін моделдеу

    Бұл пән мектепке дейінгі білім берудегі білім беру үдерісін модельдеудің ғылыми-теориялық негіздерін зерттеуге бағытталған. Пәннің мазмұнында мектепке дейінгі білім берудегі білім беру үдерісі модельдерінің түрлері; модельдеу және оның мәні; модельдерге қойылатын талаптар; модельдердің түрлері; оқу үдерісіне модельдерді енгізу бойынша әдістемелік ұсыныстар; балалар іс-әрекетінің әртүрлі түрлерінде модельдеу әдісін қолдану қарастырылады. Пәнді оқу нәтижесінде студенттер мектепке дейінгі білім беру іс әрекетінің мақсаттары мен міндеттеріне сәйкес мектепке дейінгі білім беру бағдарламаларының құрылымдық компоненттерін модельдеу дағдыларын игеруі керек.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Іс-әрекеттегі зерттеу

    Пән практиктерге білім берудегі мәселелерді талдауға, ой елегінен өткізуге және шешуге мүмкіндік бере отырып, студенттерді іс-әрекеттік зерттеуге баулуына бағытталған. Студенттер білім беруде «ішінде» және «туралы» емес, «үшін» болатын зерттеудің бұл түрімен мәні бойынша танысады. бұл пән студенттерге болашақта мұғалімнің іс-әрекетіндегі зерттеу принциптерімен танысуға және оны жақсы түсіну және одан әрі жетілдіру мақсатында өз тәжірибесін өзіндік рефлексиялық зерттеу процесіне тартуға көмектеседі, атап айтқанда, проблемаларды үздіксіз анықтау, деректерді жинау, оларды талдау және оның негізінде практикалық әрекеттер арқылы бар тәжірибені қайта қарау.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Білім берудегі Арт-терапия

    Бұл пән арттерапияны дамытудың теориялық-әдіснамалық тәсілдері мен заманауи үрдістерін зерттеуге бағытталған. Пәннің мазмұнына арт –терапияның қалыптасу тарихы; заманауи білім беру жүйесіндегі арт-терапия; арт-әдістердің түрлері, тәсілдері, бейнелеу құралдары мен материалдары; зияткерлік дағдыларды оқыту мен қалыптастырудағы арт-әдістер; балалардың өмірлік дағдыларын тәрбиелеу мен дамытудағы арт-әдістер; қазіргі заманғы арт-терапияның бағыттары: изотерапия; сурет салу, сәндік-қолданбалы өнер және т. б.; имаготерапия-имидж, театрландыру, драматизация арқылы әсер ету; ертегі терапиясы-ертегі, астарлы әңгіме, аңыз арқылы әсер ету; кинезитерапия-би-мотор, түзету ритмдегі (қозғалысқа әсер ету) хореотерапия және т. б. арқылы әсер ету; арт - терапия модельдері: эклектикалық, интегративті, гуманистік, медициналық, педагогикалық мәселелер енеді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Отбасылық тәрбие және психология

    Бұл пән отбасылық өмір, бала құқықтары және отбасылық тәрбие моделін сақтауды реттейтін негізгі нормативтік құжаттарды зерттеуге бағытталған. Пәннің мазмұнына отбасы туралы түсініктердің даму тарихы; Қазақстандағы отбасылық және үй тәрбиесінің даму тарихы; Қазақстан Республикасының отбасылық тәрбие жөніндегі негізгі заңнамалық актілері; ғылым жүйесіндегі отбасылық педагогика; қазіргі отбасы мен некенің мәні, отбасылық қатынастардың әртүрлі аспектілері; ерлі-зайыптылық қатынастардың психологиясы; қазіргі заманғы отбасының ерекшеліктері мен оның құрылымы, даму динамикасы; отбасындағы қарым-қатынас мәдениеті және психологиялық климат; отбасылық тәрбиенің негізгі мәселелері; отбасылық қатынастарды диагностикалау әдістері; баланы отбасында тәрбиелеу; отбасы мәселелері бойынша сауатты психологиялық кеңес беру; ата-аналармен және балалармен жұмыс; балалар мен ата-аналар қарым-қатынасы; ұлтаралық төзімділікке, патриотизмге тәрбиелеу жайында мәселелер енеді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Мектепке дейінгі білім беру мекемесіндегі зерттеу және жобалық жұмыстар

    Бұл пән тәжірибелік-іздестіру зерттеу жұмыстарын зерттеуге бағытталған. Пән мазмұнында педагогикалық зерттеу принциптерінің сипаттамасы; әдістері; жобалау әдісі жайында түсінік, зерттеу әдістемесі; әдістеме; эксперимент; зерттеу нәтижелерін түсіндіру; іздеу нәтижелерін рәсімдеу, мектепке дейінгі ұйымдағы білім беру үдерісі мен жобалау-зерттеу қызметін ұйымдастырудың ерекшеліктері қарастырылады. Пәнді оқу нәтижесінде студенттер мектепке дейінгі білім беру ұйымдарында білім алушылардың жобалау-зерттеу қызметін жоспарлауы және ұйымдастыра алуы керек.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Мектепке дейінгі білім берудегі инновациялық технологиялар

    Бұл пән мектепке дейінгі білім берудегі инновациялық технологиялардың ғылыми-теориялық негіздерін зерттеуге бағытталған. Пәннің мазмұнында инновациялардың жіктелуі; мектепке дейінгі балаларды оқыту мен тәрбиелеудің инновациялық педагогикалық технологиялары мен жүйелері, олардың ерекшеліктері; жобалық оқыту технологиялары, ақпараттық-коммуникациялық технологиялар, интерактивті оқыту бағдарламалары, ТРИЗ, сауықтыру технологиясы, дамыта оқыту технологиясы, ойын, интерактивті, тұлғаға бағдарланған технология, мектепке дейінгі ұйымның білім беру үдерісіне ата-аналарды тартудың инновациялық формалары қарастырылады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 3

Профессии

Оқыту нәтижелері

  • Мектепке дейінгі білім беру ұйымдарында педагогикалық үдерісті жоспарлау мен ұйымдастыруда әдіскердің жұмысы бойынша білімдерін қолдану, мектепке дейінгі білім беру ұйымдарында білім алушылардың жобалау-зерттеу қызметін ұйымдастыру.
  • Баланы мектепке даярлау процесін ұйымдастыруға қажетті негізгі әдістер мен әдістерді қолданады, балаларды мектепке даярлау процесіне психо-диагностика, психокоррекциялық, психологиялық қолдау жүргізеді және диагностика нәтижелерін талдайды, балаларды мектепке дайындау деңгейі туралы мәліметтер жинайды және баланың мектепке дайындығын бақылап, білім беру ұйымында оқытудың бастапқы кезеңінде балалардың оқу процесіне бейімделуіне жағдай туғызады.
  • Мектеп жасына дейінгі балалардың жас ерекшеліктері мен жеке ерекшеліктерін ескере отырып жобалау мен зерттеуді қоса, балалардың әртүрлі іс-әрекеттерін ұйымдастырады және басқарады
  • Табиғи, техногендік және әлеуметтік пайда болған ТЖ жағдайында тіршілік әрекетінің қауіпсіздігін қамтамасыз етудің қазіргі заманғы теориясы мен тәжірибесі туралы біледі; ТЖ жағдайында құтқару жұмыстарын ұйымдастыра біледі, балалардың жас ерекшеліктері мен мүмкіндіктерін ескере отырып, оқу-тәрбие процесін ұйымдастыру; баланың барлық қызмет түрлерін ұйымдастыру кезінде ағзаның жас ерекшеліктері мен жұмыс істеу ерекшеліктерін ескеру, балалардың денсаулығын сақтау мен нығайтуға ықпал ету.
  • Диагностикалық және коррекциялық даму міндеттерін шешуге, балалардың формальды және бейресми топтарының топтық дамуының ерекшеліктері мен деңгейіне әлеуметтік-психологиялық диагностиканы жүргізуге, балалардың дамуының қалыпты ағымына кедергі келтіретін интеллектуалдық, жеке және эмоционалды-еріктік белгілерді диагностикалауға мүмкіндік беретін бекітілген стандартты әдістер мен технологияларды қолдана алады
  • Мектепке дейінгі балаларды тәрбиелеу мен дамытудың кешенді бағдарламаларының элементтерін, ерте және мектепке дейінгі балалық шақта педагогика білімін қолдана отырып жасау және іске асыру; мектепке дейінгі мекемедегі тәрбие процесінің сапасын қамтамасыз ету үшін оқушылардың жеке басын тәрбиелеу және рухани-адамгершілік дамыту мәселелерін шешеді, заманауи әдістер мен технологияларды, оқушылардың жетістіктерін диагностикалау әдістерін қолданады.
  • Инклюзивті технологияларды қолдана отырып, әртүрлі жастағы балалардың, оның ішінде ерекше білім беру қажеттіліктері бар балалардың тәрбиелік қызметін ұйымдастырады
  • Пәндік-коммуникативтік ортаны модельдеуге арналған бағдарламалық құралдар туралы білімдерін көрсету, электронды оқу материалдары мен мультимедиялық жобаларды әзірлеу; қашықтықтан оқытудың платформасын, нысандары мен әдістерін анықтайды және қашықтықтан оқыту технологияларын кәсіптік қызметте қолданады.
  • Педагогикалық диагностика технологияларына ие болу және мектепке дейінгі білім мазмұнын сауатты кіріктіре білу, мектеп жасына дейінгі балалардың білім беру қажеттіліктеріне сәйкес түрлі әдістер мен технологияларды қолдану.
  • Әртүрлі жастағы балалардың дамуы, қарым-қатынасы, іс-әрекеті үшін диагностикалық әдістерді қолдану, тәрбие жұмысында ересектермен және құрдастарымен қарым-қатынаста көрінетін мектеп жасына дейінгі балалардың жеке ерекшеліктері туралы мәліметтер жинау.
  • Кәсіби басқару міндеттерін шешу үшін көшбасшылық, команда құру және эмоционалды интеллект ұғымдары туралы білімді қолдану, жағымды тұлға аралық қарым-қатынасты қалыптастыру, қарым-қатынас, келіссөздер мен қарым-қатынас атмосферасын басқару, сөйлеу мәдениетінің жоғары деңгейін көрсете отырып, әртүрлі сөйлеу түрлерін құрастыру және көпшілікке айту, әлемнің әр түрлі елдеріндегі білім беру жүйесін талдау және халықаралық стандарттарға сәйкестендіру бағытында Қазақстан Республикасының орта білім беру жүйесінің бәсекеге қабілеттілігін арттыру жолдарын жасау, білім беру саласындағы әртүрлі халықаралық ұйымдардың қызметі туралы білімдерін көрсету.
  • Коммерциялық перспективалы тауашаларды анықтау, бизнес-модель әзірлеу және оларды стартап жобаларға айналдыру мақсатында нарықты зерттеу бойынша, кәсіби қызметте креативті ойлау, бизнес-модельдеу, команда құру, питч презентация техникасын, нормативтік-құқықтық құжаттарды және ҚР сыбайлас жемқорлыққа қарсы заңнамасы бойынша білімдерін дұрыс қолдана алады.
  • Мектепке дейінгі білім берудің МЖМБС сәйкес ұйымдасқан қызметте тәрбиеленушілердің іскерлігі мен дағдыларын қалыптастыру үшін әдіс-тәсілдер мен технологияларды қолдану.
  • Мектепке дейінгі білім берудің біртұтас педагогикалық процесін жүргізу, дамып келе жатқан шығармашылық орта құру, мектеп жасына дейінгі балалардың білімін, дағдыларын қалыптастыру, мектеп жасына дейінгі балалардың әртүрлі іс-әрекеттерін (ойын, оқу, пәндік, көркемдік өнімді, мәдени және бос уақытты) ұйымдастыру және тұлғааралық, топтық өзара әрекеттесуді және пайдалануды қамтамасыз ету қазіргі заманғы білім беру технологиясын қолдану
  • Білім беру саласындағы жаһандық трендтер мен зерттеулер туралы білімдерін көрсету, шет тілін кәсіби және тұлғааралық қарым-қатынаста қолдана отырып, елдегі және шетелдегі білім беру проблемаларын зерттеу нәтижелері туралы көпшілік алдында сөйлей білу.

Ұқсас БББ

6B01201 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу

Семей қаласының Шәкәрім атындағы университеті

6B01201 Мектепке дейінгі тәрбиелеу және оқыту педагогикасы

Өзбекәлі Жәнібеков атындағы Оңтүстік Қазақстан педагогикалық университеті (ОҚМПУ)

6B01201 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу

Қ.Жұбанов атындағы Ақтөбе өңірлік университеті

6B01201 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу

Ы.Алтынсарин атындағы Арқалық педагогикалық институты (Ы.Алтынсарин атындағы АПИ)

6B01201 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу

Абай атындағы Қазақ ұлттық педагогикалық университеті

6B01201 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу

Махамбет Өтемісов атындағы Батыс Қазақстан университеті

6B01201 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу

Ахмет Байтұрсынов атындағы Қостанай өңірлік университеті

6B01201 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу

Орталық Азия Инновациялық Университеті (ОАИУ)

6B01201 Мектепке дейінгі тәрбиелеу және оқыту

Сулейман Демирель атындағы университеті

6B01201 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу

Қазақ ұлттық қыздар педагогикалық университеті (QYZPU)

6B01201 Мектепке дейінгі тәрбиелеу және оқыту

Жұмабек Ахметұлы Тәшенов атындағы университеті

6B01201 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу

М.Қозыбаев атындағы Солтүстік Қазақстан университеті

6B01201 Мектепке дейінгі тәрбиелеу және оқыту

Л.Н.Гумилев атындағы Еуразия ұлттық университеті

6B01201 Мектепке дейінгі тәрбиелеу және оқыту педагогикасы

Ш.Уәлиханов атындағы Көкшетау университетi

6B01201 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу

Академик Е.А.Бөкетов атындағы Қарағанды университеті (ҚарУ Е.А.Бөкетов)

6B01201 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу

Alikhan Bokeikhan University (ABU)

6B01201 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу

Ілияс Жансүгіров атындағы Жетісу университеті

6B01201 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу

«Bolashaq» академиясы (Болашақ)

6B01201 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу

Батыс Қазақстан инновациялық-технологиялық университеті (БҚИТУ)

6B01201 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу мамандарын даярлау

М.Х.Дулати атындағы Тараз университеті

6B01201 Мектепке дейінгі оқыту және тәрбиелеу

«Мирас» университеті (Мирас)

Top