Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

8D01101 Педагогика және психология в Қорқыт Ата атындағы Қызылорда университеті

  • Білім беру бағдарламасының мақсаты Бәсекеге қабілетті, сұранысқа ие, жалпы және кәсіби мәдениет деңгейі жоғары, өзін-өзі дамытуға қабілетті, қоғамның саяси, әлеуметтік-экономикалық және технологиялық дамуының инновациялық өзгерістері жағдайында әлеуметтік бейімделуге қабілетті білім беру және психологиялық-педагогикалық ғылымдар саласында біліктілігі жоғары ғылыми-педагогикалық кадрларды даярлау.
  • Академиялық дәреже Докторантура
  • Оқыту тілі Русский, Қазақша
  • Оқу мерзімі 3 года
  • Кредиттер көлемі 180
  • Білім беру бағдарламаларының тобы D001 Педагогика және психология
  • Білім беру саласы 8D01 Педагогикалық ғылымдар
  • Заманауи ғылыми психологиялық-педагогикалық концепциялар
    Несиелер: 5

    Қазіргі ғылыми психологиялық-педагогикалық тұжырымдамалар. Батыс Еуропа, Америка, Ресей және Қазақстанның психологиялық-педагогикалық тұжырымдамалары мен парадигмалары.Оқытудың ассоциативті-рефлекторлық теориясы. Ақыл-ой әрекеттерін кезең-кезеңмен қалыптастыру теориясы. Дамыта оқыту концепциясы. Жалпы дамудың психологиялық теориясы. Ғылыми түсініктерді қалыптастыру теориясы. Проблемалық оқыту теориясы. Оқыту мәселесіне гуманистік көзқарас. Қазіргі әлемдегі білім беру модельдері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Педагогтың зерттеушілік мәдениеті
    Несиелер: 5

    Педагогикалық ғылым мен педагогтардің педагогикалық іс-әрекетін дамытудағы ғылыми зерттеулердің рөлі. Ғылыми зерттеудің жалпы әдіснамалық негізі. Ғылыми-педагогикалық зерттеу әдістерінің мәні. (білім беру, эмпирикалық, эксперименттік, математикалық). Зерттеудің жүйелі тәсілі

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Академиялық хат
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты – білім алушылардың талдамалық мәтіндік қызметке байланысты құзыреттерін қалыптастыру; қарым-қатынастың мақсаттары мен шарттарына қатысты ойлау алу, тілдің экспрессивті қажетті бірліктерін талдай білуге байланысты лингвистикалық және прагматикалық дағдыларын қалыптастыру. Негізгі тақырыптар: академиялық жазылым және оның ерекшелігі, академиялық жазылым және ғылыми стиль, академиялық оқылым әрекеті, тақырып таңдау, ақпарат іздеу, жазылым үдерісі, сыни ойлау, плпгиаттық және одан сақтану жолдары, зерттеу әдісі, гипотеза және оны құру, мәліметтерге талдау жасау, кіріспені жазу, параграф және оның құрылымы, негізгі бөлімдерді жазу, қорытынды бөлімді жазу, түйіндеме және оны жазудың жолдары.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Педагогикалық өлшемдер
    Несиелер: 3

    Педагогикалық зерттеулер жүргізудегі педагогикалық өлшеулердің мәні, принциптері және мүмкіндіктері. Педагогикалық зерттеулер жүргізу кезінде педагогикалық өлшеулерді жүзеге асыру мүмкіндіктері. Қазіргі педагогикалық өлшеулер саласындағы проблемалық ұғымдар. IRT және тесттің классикалық теориясы саласындағы өлшеу құралдары. Педагогикалық кадрлардың квалиметриялық мәдениеті

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Ғылыми зерттеу әдістері
    Несиелер: 5

    Ғылым дамуының жалпы заңдылықтарын, негізгі категориялары - "ғылыми таным" және "ғылыми зерттеу", сондай-ақ білімнің ғылыми критерийлері, принциптері,құралдары және ғылыми таным әдістерін сипаттайды және түсіндіреді. Ғылыми проблеманы қоюға және тұжырымдауға қойылатын негізгі талаптарды әзірлейді және негіздейді. Ғылыми таным әдістеріне сәйкес ғылыми аппаратты, докторлық диссертацияның құрылымы мен мазмұнын жобалайды және енгізеді

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Педагогикалық инноватика
    Несиелер: 5

    Педагогикалық инноватиканың ғылым ретінде қалыптасуы. Педагогикалық білім беру жүйесінде инновацияны дамыту. Педагогикалық технологиялар-объективті қажеттілік. Білім беру технологияларының жіктелуі. Әлемдік білім беру бағдарламалары. Заманауи жаңашыл-педагогтар және жаңашыл мектептер. Оқытудың интерактивті технологиялары. Оқытудың интерактивті әдістерінің негіздері. Оқытудың компьютерлік технологиясы және оның гуманистік негіздері. Оқу-тәрбие үдерісіне инновациялық технологияларды енгізу жолдары.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Педагогикалық-психологиялық эксперимент және оны ұйымдастыру әдістемесі
    Несиелер: 3

    Педагогикалық-психологиялық эксперимент және оны ұйымдастыру пәні, мақсат-міндеттері. Педагогикалық-психологиялық эксперимент туралы түсінік. Педагогикалық-психологиялық экспериментті жоспарлау және ұйымдастырудың ғылыми-теориялық негіздері. Педагогикалық және психологиялық зерттеулердегі эмпирикалық зерттеу әдістері, эксперимент нәтижелерін өңдеу және психологиялық-педагогикалық зерттеулерді модельдеу түрлері. Психологиядағы математикалық-статистикалық әдістер туралы түсінік және оларды қолдану ерекшелігі

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Код ON2

    ON2 Ғылым және инновация модулі. Заманауи ғылыми жағынан негізделген педагогикалық технологияларды сипаттайды және сәйкестендіреді; Зерттеу тақырыбы бойынша ғылыми ақпаратты жинауды ұйымдастыру, деректерді өңдеу, оларды интериоризациялау технологиясын көрсетеді; Арнайы, кәсіптік білім берудің теориясы мен әдістемесі саласында жаңа білімді дамытады; Білім алушылар мен зерттеушілердің кәсіби құзыреттілігін қалыптастырудың инновациялық технологияларын пайдалана отырып, ЖОО-да барлық сабақ түрлерін жүргізеді және ғылыми іс-әрекет түрлерін ұйымдастырады; Ғылыми таным әдістеріне сәйкес ғылыми аппаратты, докторлық диссертацияның құрылымы мен мазмұнын жобалайды және енгізеді.

  • Код ON3

    ON3 Ғылыми-зерттеу жұмысы модулі. Педагогикалық зерттеулер жүргізу барысындағы педагогикалық өлшемдерді іске жүзеге асыру мүмкіндіктерін қалыптастырады, осы салада қолданылатын дағдылар мен зерттеу әдістерін меңгереді; Қазіргі психологиялық-педагогикалық зерттеулер контекстінде жаңа және күрделі идеяларды сыни тұрғыдан талдайды, бағалайды және синтездейді; Этномәдени білім беру жүйесін педагогикалық жобалаудың теориялық (психологиялық және педагогикалық) негіздерін сипаттайды, салыстырады және сұрыптайды; білім беру тәжірибесін жақсарту үшін әріптестермен және шетелдік серіктестермен кәсіптік өзара іс-қимыл жасауға бастамашылық жасайды; қазіргі заманғы теориялар мен талдау әдістері негізінде академиялық тұтастықпен сипатталатын дербес ғылыми зерттеу жүргізеді.

  • Код ON1

    ON1 Іргелі білімнің әдіснамасы модулі. Ғылым тарихы мен философиясының бөлімдері мен бағыттарын, педагогикалық-психологиялық мәселелерді философиялық талдаудың әдістері мен тәсілдерін, тарихи процестің негізгі заңдылықтарын, адамзат тарихындағы және қазіргі әлемдегі педагогика мен психология ғылымдарының даму кезеңдерін біледі, түсінеді және көрсетеді; Психологиялық-педагогикалық ғылым саласындағы теориялық-әдіснамалық тұжырымдамалардың негізгі ережелерін сипаттайды және сәйкестендіреді.

8D01101 Педагогика және психология
Докторантура

Қазақ инновациялық гуманитарлық - заң университеті

БББТ: D001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
8D01101 Педагогика және психология
Докторантура

Абай Мырзахметов атындағы Көкшетау университеті

БББТ: D001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
8D01101 Педагогика және психология
Докторантура

Қожа Ахмет Ясауи атындағы Халықаралық қазақ-түрік университеті

БББТ: D001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша
8D01101 Педагогика және психология
Докторантура

Әл-Фараби атындағы Қазақ ұлттық университеті

БББТ: D001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
8D01101 Педагогика және психология
Докторантура

Абай атындағы Қазақ Ұлттық педагогикалық университеті

БББТ: D001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
8D01101 Педагогика және психология (Білім берудегі менеджмент)
Докторантура

Абай атындағы Қазақ Ұлттық педагогикалық университеті

БББТ: D001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
8D01101 Педагогика және психология
Докторантура

Торайгыров университеті

БББТ: D001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
8D01101 Педагогика және психология
Докторантура

Қорқыт Ата атындағы Қызылорда университеті

БББТ: D001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
8D01101 Педагогика және психология
Докторантура

Ілияс Жансүгіров атындағы Жетісу университеті

БББТ: D001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
8D01101 Педагогика және психология
Докторантура

Ш.Есенов атындағы Каспий мемлекеттік технологиялар және инжиниринг университеті (Yessenov University)

БББТ: D001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
8D01101 Педагогика және психология
Докторантура

Махамбет Өтемісов атындағы Батыс Қазақстан университеті

БББТ: D001 Педагогика және психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
Top