Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B01503 Білім беру жүйесіндегі информатика және ақпараттық-коммуникациялық технологиялар в Х.Досмұхамедов атындағы Атырау университеті

  • Математика 1,2
    Несиелер: 10

    Берілген пән аясында келесі мәселелер қарастырылады: шектер теориясы; қарапайым дифференциалдық теңдеулер; жартылай дифференциалдық теңдеулер; тізбектер мен жолдар; ықтималдық теориясының негіздері; кездейсоқ шамалар, оның таралу функциясы, күту және дисперсия; күрделі сандар теориясының негіздері.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Академиялық жазылым
    Несиелер: 3

    Оқу пәнін оқытудың мақсаты: студенттердің академиялық мәтіндерді құрастыру және ғылыми зерттеулердің нәтижелерін жазбаша ұсыну дағдыларын қалыптастыру. Оқу пәнін оқытудың міндеттері: студенттерді академиялық мәтіндердің ұғымымен, функцияларымен, жанрларымен, академиялық мәтіндерді жазуға қойылатын талаптармен таныстыру және дереккөздермен, кітапханалық және Интернет-ресурстармен жұмыс істеу дағдыларын, академиялық мәтінді сауатты ресімдеу дағдыларын қалыптастыру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Алгоритмдер және деректер құрылымы
    Несиелер: 5

    "Алгоритмдер және берілгендер құрылымы" курсының мақсаты - студенттерді программаларды жобалау барысында деректерді ұйымдастырудың күрделі міндеттеріне қатысты тиімді алгоритмдер мен бағдарламаларды құруды қамтамасыз ететін деректердің рационалды құрылымын және тілдік құрылымдарды білікті таңдауға үйрету. Тақырыптар тізімі: Алгоритмдер теориясының және деректер құрылымының методологиясы. Деректер құрылымының жіктелуі. Деректер құрылымы және технологиясы.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Информатиканың теориялық негіздері
    Несиелер: 5

    "Информатиканың теориялық негіздері" курсының мақсаты - болашақ информатика мұғалімдерін арнайы даярлаудың негізін қалауға арналған базалық пән бойынша білімді қалыптастыру болып табылады. Тақырыптар тізімі: ғылым жүйесіндегі информатика пәні мен орны. Ақпаратты өлшеу. Хартли және Шеннон формулалары. Кодтау теориясы. Іс - сандар әр түрлі санау жүйелерінде. Алгоритм және оның қасиеттері. Автоматтар теориясы. Пост, Тьюринг машиналары.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Базалық шет тілі (B1деңгейі)
    Несиелер: 5

    "Базалық шет тілі" пәнін оқытудың мақсаты білім берудің алдыңғы сатысында қол жеткізілген шет тілін меңгерудің бастапқы деңгейін арттыру және студенттердің шетелдік серіктестермен қарым-қатынас кезінде кәсіби қызметтің әртүрлі салаларындағы әлеуметтік-коммуникативтік міндеттерді шешу үшін, сондай-ақ одан әрі өздігінен білім алу үшін қажетті және жеткілікті коммуникативтік құзыреттілік деңгейін меңгеру болып табылады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Кәсіби қазақ (орыс) тілі
    Несиелер: 5

    "Информатика" мамандығы бойынша оқитын мамандардың коммуникативтік-сөйлеу құзыреттілігін қалыптастыру және дамыту. Тақырыптар тізімі: Болашақ мамандардың сөйлеу мәдениетін арттыру, көпшілік алдында сөйлеудің дағдылары мен іскери әңгіме, келіссөздер, пікірталастар жүргізу. Байланыс және тұтастық категориялары аспектісінде информатика бойынша ғылыми мәтіндерді талдау және интерпретациялау. Ақпараттың түрлері және сөйлеу тілінің функционалды-мағыналық типтері.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Педагогика
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: адам туралы ғылым жүйесін дамытудағы және мұғалімнің практикалық іс-әрекетіндегі педагогиканың орны, рөлі мен маңызы туралы түсінік қалыптастыру, қазіргі педагогиканың негізгі принциптері мен педагогикалық мәселелерді шешудің әдістемелік тәсілдері туралы түсінік қалыптастыру. Курстың мазмұны: педагогиканың теориялық және әдіснамалық негіздері, тәрбиенің заманауи педагогикалық теориялары мен тұжырымдамалары, жаңа педагогикалық технологиялар, оқытудағы инновациялар, тұлғаны дамыту және тәрбиелеу, оқыту мен тәрбиелеудің психологиялық-педагогикалық ерекшеліктері және вариативті бағдарламалары, пәндік дамытушы білім беру ортасын құру мәселелері, оқыту процесін ұйымдастыру, оқытудың интерактивті әдістері, мектеп жұмысындағы сабақтастық, басшылық, бақылау және мектептерді басқару.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Кәсіпкерлік негізі және ментор стартаптары
    Несиелер: 5

    Курсты оқытудың мақсаты студенттердің Қазақстанда кәсіпкерлік принциптері, жаңа идеяларды іздеу және стартаптар құру әдістері, студенттер мен басқаларды кәсіпкерлікпен айналысуға тарту туралы білімдерін қалыптастыру болып табылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Экология және тіршілік қауіпсіздік негіздері
    Несиелер: 5

    Оқу пәнінің мақсаты: экологиялық ойлау және қауіпсіз өмір сүру негіздерін меңгерген қауіпсіз үлгідегі экологиялық білімді тұлғаны қалыптастыру; адамның денсаулығы мен қауіпсіздігін қамтамасыз ету қағидаттарын зерделеу, экологиялық мәдениетті, салауатты және қауіпсіз өмір салты мәдениетін арттыру және іс-қимылдың, өмір қауіпсіздігінің, жергілікті қоғамдастық пен табиғаттың тұрақты дамуының жүйелі салдарын (тәуекелдерін) болжау және бағалау білігін арттыру болып табылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Электромагниттік толқындар және оптика
    Несиелер: 5

    "Электромагниттік толқындар және оптика" курсының мақсаты-студенттерде қазіргі заманғы оптиканың теориялық және физикалық негіздерін түсінуді қалыптастыру. Электромагниттік тербелістер мен толқындар. Толқындық және геометриялық оптика. Геометриялық оптика заңдары. Сәуле шығарудың кванттық қасиеттері. Комптон Әсері. ЭЕМ қолдану.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Мәнгілік ел идеясы және рухани жаңғыру
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: мамандардың жаңа буынын, ұлттық сана-сезімнің, ұлттық рухтың, патриотизм рухының, тарихи сана мен әлеуметтік жадтың даму деңгейі жоғары қоғамның әлеуметтік белсенді мүшелерін; мемлекетіміздің тұрақтылығын, тәуелсіздігін, қауіпсіздігін сақтау бойынша белсенді және батыл іс-қимылдарға дайын, басқа мәдениеттер өкілдерімен сындарлы диалог құруға қабілетті кәсібилік пен бәсекеге қабілеттілік рухын тәрбиелеу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Серверлік бағдарламалау тілдері (Python, Java, Perl, PHP)
    Несиелер: 5

    "Серверлік бағдарламалау тілдері (Python, Java, Perl, РНР)" курсының мақсаты - студенттерге оқу және нормативтік материалдарды меңгеруде көмек көрсету, зертханалық және практикалық сабақтарға дайындалу үшін арнайы әдебиеттерді таңдауда бағыттау, практикалық есептерді өз бетінше шешу дағдыларын дамытуға бағыттау болып табылады. Тақырып тізімі: PHP серверлік сценарийлерді бағдарламалау тілі. Python-жоғары деңгейлі бағдарламалау тілі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Тәрбие жұмысының теориясы және әдістемесі
    Несиелер: 5

    Курстың мақсаты: болашақ педагогтердің білім алушылармен тәрбие жұмысын жүзеге асыруға дайындығын қалыптастыру. Пәннің мазмұны: оқушылардың, сынып ұжымының және жалпы тәрбие үрдісінің диагностикасы; мектеп пен сыныпта тәрбие жұмысын жоспарлау және мақсат қою; сыныптан тыс және мектептен тыс тәрбие жұмысын ұйымдастыру және өткізу; мектеп пен сыныптың педагогикалық ұжымының оқушы отбасымен, мектептен тыс мекемелермен және т. б. қарым-қатынасы.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Физика
    Несиелер: 5

    "Физика" курсының мақсаты - студенттердің теориялық физиканың келесі бөлімдерін оқу үшін қажетті теориялық механика бойынша базалық білімдерін қалыптастыру. Тақырыптар тізімі: Кинематика. Ньютон механикасы. Лагранж механикасы. Гамильтон механикасы. Айнымалы электр тогы. Максвелл теңдеулері. Токтың магнит өрісі. Электромагниттік индукция құбылысы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Бағдарламалау тілі(С++)
    Несиелер: 5

    "Программалау тілі (С++)" курсының мақсаты – Алгоритмдеу негіздерін меңгеру, С++ тілінде императивті және объектілі-бағытталған бағдарламалау, қазіргі заманғы инструменталды құралдарды пайдалана отырып, бағдарламалық кодты құру дағдыларын меңгеру. Тақырыптар тізімі: C++ кіріспе. Бағдарламаның құрылымы, модульділігі, функциялары. Консольді енгізу және шығару. Тармақтау және циклдар. Орындауды қайталау. Цикл операторлары. Массивтер. Жолдар. Көрсеткіштер. Жолдармен жұмыс істеу үшін функциялар.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Web бағдарламалау
    Несиелер: 5

    "WEB - бағдарламалау" пәнінің мақсаты - студенттерге web -технологиялар мен бағдарламалау тілдерін қолдана отырып, WEB -беттің компоненттері туралы концептуалды түсінік беру және әрі қарай интернетте жариялау. Тақырыптар тізімі: веб - бағдарламалаудың негізгі ұғымдары. HTML-құжаттың анатомиясы. Мәтін. Суреттер мен мультимедиалық элементтер. Гиперсілтемелер және желілер. Пішімделген тізімдер. Стильдердің каскадтық кестелері. Нысандары. Фреймдер.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Visual Studio интеграцияланған бағдарламаларды өңдеу орталығы
    Несиелер: 5

    "Visual Studio интеграцияланған бағдарламаларды өңдеу орталығы" курсының мақсаты - студенттердің практикалық бағдарламалау саласында білімі мен іскерлігін қалыптастыру болып табылады. Тақырыптар тізімі: Microsoft Visual Studio бағдарламасын әзірлеудің біріктірілген ортасының құрамы және тағайындалуы. NET платформасының архитектурасы мен функционалдығы. C# тілінің базалық құрылымы. NET платформасында консольдік қосымшаларды әзірлеу. NET платформасында Windows қосымшаларын әзірлеу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Оқушының ғылыми жұмыстарын ұйымдастыру әдістемесі
    Несиелер: 5

    "Оқушының ғылыми жұмыстарын ұйымдастыру әдістемесі" пәнінің мақсаты– студенттердің ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру және басқару ерекшеліктері, терминология, терминология мазмұны, заңдары, принциптері, ұғымдары туралы білімдерді меңгеру. Тақырыптар тізімі: ғылыми - зерттеу жұмысының деңгейі. Зерттеу бағдарламасын жүзеге асыру, әзірлеу. Жазу, жазбаша жұмысты ресімдеу ережелері. Әдебиеттер мен әдебиеттер тізімін жасау ережелері. Зерттеу жұмысында Интернет-ресурстарды пайдалану. Зерттеу нәтижелерін ұсыну.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Сандық әдістер негіздері және қолданбалы бағдарламалардың математикалық дестесі (MathLab, MathCad)
    Несиелер: 5

    Сандық әдістер негіздері және қолданбалы бағдарламалардың математикалық дестесі (MathLab, MathCad) курсының мақсаты – нақты әлемнің заңдарын математикалық модельдеу және практикалық қызметте таным заңдарын қолдану үрдісінен туындайтын, компьютерге - бағытталған есептеу алгоритмдерін шешу үшін студенттерді әзірлеу. Тақырыптар тізбесі: математикалық және статистикалық есептерді шешу үшін топтамалар. MathCAD пакетінің мүмкіндіктері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Бағалаудың өлшемдік технологиялары
    Несиелер: 5

    Курстың мақсаты: "бағалау", "бағалау жүйесі", "бағалау критерийлері" ұғымдарымен таныстыру; оқушылардың оқу жетістіктерін критериалды бағалаудың бірыңғай технологиясын оқу; 12 жылдық білім берудің концептуалды ережелерін ескере отырып, оқу нәтижелерін критериалды бағалаудың қазақстандық жүйесін қолда бар ғылыми жетістіктер негізінде оқу.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Интербелсенді қосымшаларды құру
    Несиелер: 5

    "Интербелсенді қосымшаларды құру" курсының мақсаты – интерактивті веб-қосымшаларды әзірлеу, өрістету және қолдау үшін қажетті білім, білік және дағды беру болып табылады. Тақырыптар тізімі: HTTP протоколының жұмыс негіздері. Веб-қосымшаларды әзірлеудің қолданыстағы технологияларын шолу. PHP-дегі жолдар. Жолдармен жұмыс істеу үшін функциялар. PHP массивтері. Веб-қосымшаларда деректер қорын пайдалану.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Объектіге– бағдарланған бағдарламалау (Lazarus, Delphi)
    Несиелер: 5

    "Объектіге бағытталған бағдарламалау" курсының мақсаты - бітірушілерге біліктілік талаптарына сәйкес объектіге бағытталған бағдарламалау саласындағы білім мен практикалық дағдылар деңгейін қамтамасыз ету болып табылады. Тақырыптар тізімі: бағдарламалық қамтамасыз етуді әзірлеу әдістерінің эволюциясы. Объектіге бағытталған бағдарламалаудың негізгі ұғымдары мен негізгі қасиеттері. Динамикалық объектілер. Объектіге бағытталған программалау жүйелерінің құрамы мен сипаттамалары. ОББ Lazarus, Delphi негізгі ұғымдары.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Деректер қоры және ақпараттық жүйелер
    Несиелер: 5

    "Деректер қоры және ақпараттық жүйелер" пәнінің мақсаты – деректер қорын құрудың теориялық негіздерін, деректерді іздеу және өңдеуді ұйымдастыру әдістерін, деректерді сипаттау және манипуляциялау тілдік құралдарын, негізгі деректер модельдерін құру принциптерін және оларды пайдалануды оқып үйрену. Тақырып тізімі: деректер қоры және ДББЖ. Деректер модельдері. Реляциялық алгебра. Деректер қорын жобалаудың негізгі кезеңдері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Оқушылардың физиологиялық дамуының ерекшеліктері
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаттары: оқушылардың физиологиялық даму ерекшеліктері туралы білімдерін біріктіру және жүйелеу; студентте балалар ағзасының анатомиялық-физиологиялық ерекшеліктері, функционалдық мүмкіндіктері туралы тұтас және тұрақты түсінік қалыптастыруға ықпал ету; мектеп жасындағы балалардың дене және ақыл-ой қабілеттерін қолдауға бағытталған жұмыста болашақ педагогтың кәсіби құзыреттіліктерін кеңейту.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Информатикадан олимпиадалық есептерді шешу әдістемесі
    Несиелер: 5

    "Информатика бойынша олимпиадалық есептерді шешу әдістемесі" курсының мақсаты - әлемдік білім беру стандарттарына сәйкес пәндік дайындық болып табылады. Тақырыптар тізімі: информатика бойынша олимпиада есептерін жіктеу, информатика бойынша олимпиада есептерін шешудегі басқа да ғылымдардың рөлі, информатика және т. б. бойынша шығармашылық есептерді шешудің жалпы принциптері мен әдістері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Қолданбалы бағдарламалық қамтамасыз ету (PhotoShop, CorelDraw, Gimp, Sketch)
    Несиелер: 5

    "Қолданбалы бағдарламалық қамтамасыз ету" курсының мақсаты - өнеркәсіптік автоматтандырудың қазіргі заманғы жабдықтарының өзара әрекет ету тәсілдерін оқып үйрену, қолданбалы бағдарламалық қамтамасыз етудің типтік кластарын оқып үйрену. Тақырыптар тізімі: жұмысты ұйымдастыру үшін бағдарламалық қамтамасыз ету. Автоматтандырылған жұмыс орны. MicrosoftOffice пакеті құжат айналымын қолдаудың бірыңғай жүйесі ретінде. Бағдарламалық қамтамасыз етудің кәсіби белгісі бойынша жіктелуі. Тар кәсіби мақсаттарға арналған негізгі пакеттерге шолу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Cтатистиканың жалпы теориясы және Е-статистика
    Несиелер: 10

    "Статистиканың жалпы теориясы және Э - статистика" курсының мақсаты студенттердің әртүрлі әлеуметтік-экономикалық процестер мен құбылыстарға статистикалық талдау жүргізу үшін қажетті біліктілік алуы болып табылады. Тақырыптар тізімі: Статистика ғылым ретінде ғылыми пәндердің күрделі және тармақталған жүйесін білдіреді. Статистикалық зерттеудің түрлері. Бұл: жаппай ғылыми - ұйымдастырылған бақылау, материалды топтастыру және жинақтау және статистикалық көрсеткіштерді өңдеу. Әлеуметтік-экономикалық көрсеткіштерді есептеу әдістемесі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Инклюзивті білім беру
    Несиелер: 5

    Курстың мақсаты: мектеп жасындағы балалардың физикалық және адамгершілік денсаулығын қалыптастыру, дамыту, сақтау; әртүрлі категориядағы балалардың әлеуметтенуін зерттеу: мүмкіндігі шектеулі, эмиграцияланған, девиантты, дарынды және т.б. интеграциялық оқыту жағдайында жалпы білім беру үдерісіне, оларға психологиялық қолдауды қамтамасыз ету әдістерін үйрену.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Жасанды интеллект жүйелері және робото-техника негіздері
    Несиелер: 6

    "Жасанды интеллект жүйелері және робототехника негіздері" курсының мақсаты - жасанды интеллектеуде қолданылатын негізгі бағыттар мен әдістерді көрсету. Тақырыптар тізімі: жасанды интеллект туралы түсінік. Білім беру модельдері. Сараптамалық жүйелер. Пролог. Нейрондық желілер. Робототехника негіздері. Зияткерлік робототехникалық жүйенің құрылымы мен құрамы.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Қазіргі заманғы деңгейде информатиканы оқытудың әдістемесі
    Несиелер: 5

    "Қазіргі заманғы деңгейде информатиканы оқытудың әдістемесі" курсының мақсаты - информатиканың әдістемелік сауатты мұғалімін дайындау, информатиканы оқытумен байланысты жаңа білімді зерделеу, оқытуда ақпараттық технологияларды қолдану дағдыларын меңгеру, оқушылардың қабілеттерін анықтау және дамыту. Тақырыптар тізімі: педагогикалық білім жүйесіндегі информатиканы оқыту әдістемесі. Мектепте информатиканы оқытудың мақсаттары мен міндеттері жүйесі. Информатика негіздеріне оқытудың құрылымы мен мазмұны. Бастауыш мектептегі информатика негіздерінің пропедевтикасы.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Пәндік салада сандық білім беру ресурстары
    Несиелер: 10

    "Пәндік саладағы сандық білім беру ресурстары" курсының мақсаты – түрлі пәндік салалардағы сандық білім беру ресурстары құралдарымен білім беру процесінің тиімділігін арттыру. Тақырыптардың тізімі: СББР, мұғалімнің педагогикалық құралы ретінде. СББР-дің түрлері. СББР-ға қойылатын талаптар. СББР міндеттері. Microsoft Office Word, СББР құру құралы ретінде. Microsoft Office Excel, СББР жасау құралы ретінде. Microsoft Office PowerPoint, СББР жасау құралы ретінде.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Сымсыз компьютерлік желілер және компьютерлік желілерде ақпаратты қорғау
    Несиелер: 5

    Бұл курс Компьютерлік желілер мен желілік бағдарламалық қамтамасыз етуді ұйымдастыру және басқару әдістемесі мәселелерін қамтиды; - компьютерді желіге біріктіру тәсілдері - жабдыққа бірлесіп қол жеткізу тәсілдері - бағдарламаларды бірлесіп пайдалану тәсілдері - файлдарды бірлесіп сақтау тәсілдері Компьютерлік желілер бойынша АЖ қауіптерінің түрлері және есептеу желілерінің ақпараттық қауіпсіздігін қамтамасыз ету әдістері,ақпаратты қорғау технологиялары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Білім берудегі IT технологиялар
    Несиелер: 5

    "Білім берудегі IT технологиялар" курсының мақсаты - болашақ информатика пәнінің мұғалімі компьютерлік желілердің жұмыс істеу мүмкіндіктері мен принциптері туралы білім мен түсініктердің жиынтығын қалыптастыру, әр түрлі ақпаратты бірыңғай деңгейде ұйымдастыру болып табылады. Тақырыптар тізімі: ақпараттық технологиялардың білім беру мүмкіндіктері. Электрондық оқу курстарын жобалау. Оқу-тәрбие үдерісіне оқытудың ақпараттық технологияларын ықпалдастыру. Microsofthtmlhelpworkshop ЭО құралдарымен жасау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Білім беру үдерісіндегі педагогикалық жобалау
    Несиелер: 5

    "Білім беру үдерісін педагогикалық жобалау" курсының мақсаты - білім беру саласындағы маманның кәсіби-педагогикалық құзыреттілігін қалыптастыру және педагогикалық шындықты құндылық ұғынуға ықпал ететін жалпы кәсіби біліктердің, ғылыми-педагогикалық білім жүйесін қалыптастыру болып табылады. Тақырыптар тізімі: Қазіргі жалпы және кәсіптік білім беруде оқыту моделі туралы түсінік. Педагог қызметінің тұтас жүйесіндегі педагогикалық технологияның орны.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Білім берудегі менеджмент
    Несиелер: 3

    Пәннің мақсаты: білім берудегі менеджменттің ғылыми негіздері туралы білімді қалыптастыру және білім беру жүйесінің дамуына басшылық жасау. Курстың / пәннің мазмұны: білім берудегі қазіргі менеджменттің негізгі концепцияларымен танысу; білім беруді басқарудың негізгі ұстанымдары мен ұстанымдарын зерделеу; басқарушылық шешімдерді қабылдау әдістерін зерделеу; нақты жағдайларды талдау және диагностикалау, мақсаттар, міндеттер қою және оларды шешу әдістерін табу.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Компьютерлік желілер және ақпараттық қауіпсіздік негіздері
    Несиелер: 5

    Осы курс аясында ақпараттық қауіпсіздіктің мәні мен түсінігі, оның құрамдастарының сипаттамасы; елдің ұлттық қауіпсіздік жүйесіндегі ақпараттық қауіпсіздіктің орны; ақпараттық қауіпсіздік қатерлерінің көздері және олардың алдын алу шаралары қарастырылады; құпия ақпаратты құру, өңдеу, беру үдерісіндегі өмірлік циклдер; ақпараттық қауіпсіздікті қамтамасыз етудің заманауи құралдары мен тәсілдері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Кіріктірілген оқытудың практикумы
    Несиелер: 5

    Оқытудың интеграциясы ең алдымен пәнаралық байланыстардың маңызды дамуы мен тереңдеуін, әр түрлі пәндерді оқытуды келісуден олардың терең өзара іс-қимылына көшуді болжайды. Әртүрлі пәндерден білім интеграциясы кіріктірілген сабақ арқылы жүзеге асырылады. Интеграцияланған сабақтар жүйесі интеграцияланған оқыту негізінде жатыр. Интеграцияланған оқыту бір сабақта әртүрлі пәндер бойынша білімнің өзара байланысын ғана білдірмейді, сонымен қатар бір пән тіптен, бір сабақ ішінде әртүрлі технологияларды, әдістерді және оқыту формаларын интеграциялауды да қарастырады. Мақсаты - музыкалық білім беру саласындағы инновацияларды ескере отырып, музыкалық-педагогикалық қызметті жүзеге асыру тәсілдері туралы білім алушылардың теориялық және әдістемелік түсініктерін кеңейту болып табылады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Визуалды орталарды құрудың технологиясы (Scratch, Лого)
    Несиелер: 5

    "Визуалды орталарды құру технологиясы" курсының мақсаты - визуалды бағдарламалау негіздерін, графикалық нысандармен оның мәтінін жазудың орнына манипуляциялау арқылы ЭЕМ үшін бағдарлама жасау тәсілдерін оқып үйрену. Тақырыптар тізімі: негіздері, визуалды бағдарламалау краеугольді тастар. Scratch ортасын пайдалана отырып, оқушының оқудан тыс жобалық қызметін ұйымдастыру. Лого бағдарламалау тілінің негіздері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Компьютерлік модельдеу негіздері және 3D кескіндеу (Macromedia Flash, AutoCad)
    Несиелер: 5

    "Компьютерлік модельдеу және 3D графика негіздері" курсының мақсаты - білім алушыларда кеңістіктік модельдерді құру саласында зияткерлік және практикалық құзыреттілікті қалыптастыру және дамыту, үшөлшемді моделдеу бойынша маманның кәсіби алдындағы негізгі дағдыларының элементтерін меңгеру. Тақырыптар тізімі: 3D-модельдеу. 3D принтері. Flash MX жұмыс параметрлерін баптау. Көмек және оқыту құралдары. AutoCad жүйесін пайдаланып жұмыс істеу негіздері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Клиент-серверлік жүйелерді жобалау және модельдеу
    Несиелер: 5

    "Клиент-серверлік жүйелерді жобалау және модельдеу" курсының мақсаты - студенттердің өмірлік циклдің әр түрлі сатыларында ақпараттық жүйелерді жобалаудың теориялық негіздерін оқу, Ақпараттық жүйелерді моделдеу әдістерін меңгеру. Тақырыптар тізімі: "Клиент-сервер" типті жүйенің бағдарламалық қамтамасыз ету сенімділігін анықтау үшін бағдарламалық –алгоритмдік құралдарды әзірлеу. Клиент-серверлік жүйелерді жобалау және моделдеудің негізгі түсініктері мен ерекшеліктері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Бастауыш сыныптарда ақпараттық –коммуникациялық технологияларды оқытудың әдістемесі
    Несиелер: 5

    "Бастауыш сыныптарда АКТ-ны оқыту әдістемесі" курсының мақсаты-ақпараттың қасиеттері, онымен жұмыс істеу тәсілдері туралы бастапқы түсініктерді қалыптастыру. Тақырыптар тізімі: бастауыш сыныптардағы информатиканың рөлі мен орны. Бастауыш сыныптарға арналған Информатика бойынша бағдарламалық - әдістемелік кешендер туралы жалпы түсінік. Компьютерлік сыныпта информатика сабақтарын өткізу әдістемесі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Педагогикалық технологияларды жобалау
    Несиелер: 5

    "Педагогикалық технологияларды жобалау" курсының мақсаты - студенттердің оқу-тәрбие үрдісін технологияландырумен байланысты Білім және іскерлікпен қарулануы, өз бетімен ойлайтын кәсіби-педагогикалық іс-әрекетке ынталандыру. Тақырыптар тізімі: педагогикалық технологиялардың негізгі ұғымдары, қасиеттері, белгілері, принциптері, түрлері, құрылымдық компоненттері, олардың мақсаты мен ерекшеліктері. Педагогикалық технологиялардың айырмашылықтары оқыту мен тәрбиелеудің белгісі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Білім берудегі заманауи ақпараттық технологиялар
    Несиелер: 5

    "Білім берудегі заманауи ақпараттық технологиялар" пәнінің мақсаты - болашақ информатика оқытушыларының білім беру мен оқытуда ақпараттық және коммуникациялық технологияларды қолдану саласында білім, білік және дағды жүйесін қалыптастыру. Тақырыптар тізімі: Ақпараттық революциялар. Қоғамды, білімді ақпараттандыру. Ақпараттық мәдениет. Оқу үдерісіне ақпараттық және коммуникациялық технологияларды енгізу. Мультимедиа және гипермәтін технологиялары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Код ON10

    заманауи сандық және символдық математикалық пакеттерді, техника мен технологияның дамуына айқындаушы әсер еткен физика негіздерін пайдалана отырып, оқу және зерттеу жұмыстарын ұйымдастыру іскерліктерін қалыптастыру, қолданбалы есептердің кең ауқымдағы математикалық модельдерін талдау кезінде компьютерлік математикалық білімді одан әрі пайдалана отырып кеңейту

  • Код ON1

    Қазақстанның тарихи дамуының негізгі кезеңдерін, заңдылықтары мен өзіндік ерекшелігін терең түсіну және ғылыми талдау негізінде азаматтық ұстанымды көрсету

  • Код ON4

    ақпараттық-коммуникациялық технологиялардың әртүрлі түрлерін қолдана алады; онлайн-оқыту, электрондық оқыту, желілік коммуникация цифрлық құралдарымен жұмыс істеу; желілік бірлескен іс-әрекет үшін оқу-танымдық тапсырмаларды әзірлеу; цифрлық сабақтар, қашықтықтан білім беру оқиғаларының сценарийін жасау; цифрлық із негізіндегі оқу іс-әрекеті туралы мәліметтерді талдау дағдылары бар.

  • Код ON13

    ғылыми зерттеу және академиялық жазу әдістерін білу және оларды оқылатын салада қолдану

  • Код ON8

    шындық жағдайында мектепте білім беру және оқыту жүйесінің қазіргі жағдайына баға беру, білім беруді жаңарту, оқыту мен тәрбиелеуді интеграциялау, ақпараттандыру және имиджеология мәселелерімен байланысты жағдайларды шеше білу

  • Код ON9

    алгоритмдерді формальды орындауды, виртуалды орындаушыларды басқару үшін алгоритмдерді құруды, таңдалған бағдарламалау ортасында графикалық бейнелерді құрудың күрделі емес алгоритмдік есептерін шешу үшін бағдарламаларды орындауды, дайын Қолданбалы компьютерлік бағдарламалар мен сервистерді оқу қызметінде пайдалануды білу

  • Код ON2

    Философия, әлеуметтану, саясаттану, мәдениеттану және психологияның базалық білімін ескере отырып, тұлғааралық, Әлеуметтік және кәсіби коммуникацияның, экологиялық ойлаудың, кәсіпкерлік дағдыларының әртүрлі салаларындағы жағдайларға баға беру; академиялық адалдық принциптері мен мәдениетінің мәнін түсіну

  • Код ON5

    өзін-өзі дамыту және мансаптық өсу үшін өмір бойы жеке білім беру траекториясын құру, дене шынықтыру әдістері мен құралдары арқылы толыққанды әлеуметтік және кәсіби қызметті қамтамасыз ету үшін салауатты өмір салтын қалыптастыру

  • Код ON11

    статистикалық деректердің көмегімен кәсіпкерлік қызметтің теориялық және практикалық білімі болуы

  • Код ON3

    тұлғааралық, мәдениетаралық және өндірістік (кәсіби) қарым-қатынас міндеттерін шешу үшін қазақ, орыс және шет тілдерінде ауызша және жазбаша түрде коммуникацияға түсу

  • Код ON6

    информатиканың негізгі ұғымдары мен әдістерін білуді және түсінуді көрсету, нақты жағдайларда негізгі ақпараттық процестерді бөлу, биологиялық, техникалық және әлеуметтік жүйелерде ақпараттық процестердің ұқсастығын табу және ағу айырмашылықтарын табу

  • Код ON12

    ақпараттық өзара іс-қимылдың, ақпаратты алудың, сақтаудың, өңдеудің, интерпретациялаудың негізгі тәсілдері мен құралдарын меңгеру; зерттеу барысында алынған нәтижелерді жинақтау негізінде нақты нәтижелер мен ұсыныстарды, қызмет түрлерін жетілдіру немесе нақты проблемаларды, міндеттерді, мәселелерді және оларды шешу жолдарын, барлық деректердің нақтылығы мен объективтілігін, қабылданған шешімдерді талдауды анықтау

  • Код ON7

    Педагогикалық қызметті жобалау және оны ғылыми пән бағдарламасының талаптарына сәйкес жүзеге асыру, инновациялық білім беру жүйесіндегі пәндік білімдерді (ұғымдарды, идеяларды, теорияларды, практиканы) түсіндіру және интерпретациалау

Top