6B01503 Информатика в Қ.Жұбанов атындағы Ақтөбе өңірлік университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты оқыту құралдары мен әдістерді, әртүрлі тәсілдерді қолдануға, жеке тұлғаның жалпы мәдениетінің қалыптасуына, информатиканы оқытуға бағытталған кәсіби қызметті жүзеге асыруға қабілетті мамандарды даярлау.
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 240
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B011 Информатика мұғалімдерін даярлау
-
ҰБТ-дағы пәндер Математика және Информатика
-
Білім беру саласы 6B01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 6B015 Жаратылыстану пәндері бойынша мұғалімдер даярлау
Пәндер
-
Жоғары математика негіздері (орыс тілінде)
Пән студенттердің сызықтық алгебра, аналитикалық геометрия және математикалық талдау негіздері туралы негізгі құзыреттерін кеңейтуге бағытталған. Пәнді қарастырудың мақсаты қолданбалы (экономикалық, геометриялық және т.б.) есептерді шешу үшін алгебраның сызықтық және жалпы бөлімдерінде студенттердің әдіснамалық құзыреттілігін қалыптастыру болып табылады. Студенттерді математикалық талдаудың классикалық бөлімдерімен таныстыру болып табылады: Жиындар теориясы мен математикалық логика элементтері, сандық жиындар, функциялар мен реттіліктер, шектеулер теориясы, функциялардың үздіксіздігі, бір айнымалы функциялардың дифференциалдық және интегралдық есептеулері, Анықталмаған интеграл, Анықталған интеграл, қатарлар, сандық қатарлар, функционалдық қатарлар және олардың қосымшалары, қатарлардың қасиеттері, қатарлардың жинақталуының қажетті және жеткілікті шарттары.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Информатиканың теориялық негіздері
Пәннің мақсаты: информатика теориясы саласында құзыреттілікті қалыптастыру. Пән теориялық информатиканың классикалық бөлімдерін қарастырады: Ақпарат және ақпараттық процестер, ақпаратты өлшеу, ақпаратты кодтау, Сандық жүйелер, компьютердің логикалық негіздері. Екілік қосқыштар. Алгоритм және оның қасиеттері. Алгоритмдер теориясының негізгі түсініктері. Алгоритм тұжырымдамасын тұжырымдау. Тьюринг және пост машиналары. Алгоритмдердің қазіргі теориясы. Алгоритмнің тиімділігі мен күрделілігі. Әр түрлі алгоритмдердің тиімділігін салыстыру. Іздеу, таңдау және сұрыптау алгоритмдері. Алгоритмдерді С++ программалау тілінде жүзеге асыру.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Педагогика
Пәнді оқу барысында адам туралы ғылымдар жүйесіндегі педагогиканың алатын орны, оның зерттеу пәні және негізгі ұғымдары туралы айтылады. Педагогикалық үдерістің құрамды компоненттері, мәні мен оларды жүзеге асыру заңдылықтары, қағидалары, формалары және әдіс-тәсілдері, құралдары, ерекшелігі баяндалады. Бүгінгі педагогика ғылымындағы адам капиталын қалыптастырудағы басты талаптар мен мәселелер, инновациялық технологиялар, білім беру жүйесін басқару қағидалары меңгертіледі.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Физика( орыс тілінде)
Курстың мақсаты-жаратылыстану циклінің барлық ғылымдарының негізі ретінде "Физика" пәнінің маңыздылығын және негізгі тақырыптарын терең зерттеуді қамтамасыз ету. Курста қарастырылады: физика курсының негізгі түсініктері; физикалық шамалардың өлшем бірліктері; Теориялық физиканың негізгі құбылыстары мен заңдары; Механиканың физикалық негіздері; кинематика; физикалық жүйенің қарапайым моделі; күй параметрлері; қозғалыс теңдеулері; жабдық жұмысының физикалық принциптері; молекулалық физика; электр және магнетизм; оптика; атом және атом ядросының құрылымы.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Python программалау тілі
Пән мақсаты: Python программалау тілінің құрылымы мен программалау принциптерін оқыту, программалау әдістерін меңгеру, қолданбалы қосымшалар құру қабілетін қалыптастыру. Python программалаудың негізгі түсініктері мен принциптері, құрылымдары: тізімдер, кортеж, сөздік, файл, жолдар, ОБП негіздері, мәліметтердің динамикалық құрылымдары: стек, кезек, графтар, Python модульдері мен кітапханалары және программалау технологиясы қарастырылады. Күрделілігі жоғары есептерді программалау, қолданбалы есептерді шығару әдістері, Python қосымшаларын құру әдістері меңгеріледі.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Инклюзивті білім беру
Пән білім алушыларға инклюзивті білім берудің негізгі міндеттері, ерекшеліктері мен принциптері ұғымдарын меңгеруге, жинақталған халықаралық тәжірибені жинақтауға, инклюзивті білім берудің даму деңгейін анықтауға мүмкіндік береді. Пәннің мазмұнында "Білім баршаға" бағдарламалары, Қазақстандағы инклюзивті білім беру мәселелері, мемлекеттік бағдарлама негізінде инклюзивті білім беруде инновациялық тәсілдерді іске асыру жолдары қарастырылған.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Жасерекшелік физиологиясы және мектеп гигиенасы (орыс тілінде)
Жас ерекшелік физиологиясы және мектеп гигиенасы курсын оқытудағы мақсат педагогикалық бағыттағы білім алушылардың білімін профильдеу. Әртүрлі жастағы оқушылардың анатомо-физиологиялық жүйелерінің даму заңдылықтары туралы білімді қалыптастырады. Физиологиялық дамудың жас ерекшелік заңдылықтарын білу, даму заңдылықтарының заманауи проблемаларына сүйене отырып, оқу процесін, оқыту гигиенасын ұйымдастыру, оқытуда психологиялық мәселені қалыптастыру мәселелерін үйретеді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Шетел тілі (B1)
Бұл курстың мақсаты студенттерге мәдениетаралық деңгейде шетел тілінде сөйлейтін халықтармен қарым-қатынас жасау мүмкіндігін одан әрі дамытуға,студенттердің шет тілінде сөйлеу қабілеттерін одан әрі дамытуға, тілдік материалдарды тереңдетуге және кеңейтуге бағытталған қажетті және жеткілікті білім беру болып табылады.. Пәннің негізгі міндеті - тілдің және сөйлеудің грамматикалық жүйесін, нормативтік және функционалдық грамматиканың, коммуникативтік құзыреттілікті меңгерудің тұтас көзқарасын қалыптастыру.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Есептеу әдістері және математикалық статистика (ағылшын тілінде)
Курсты оқытудың мақсаты студенттерді есептеу математикасының және математикалық статистиканың классикалық бөлімдерімен таныстыру болып табылады. Қателіктер теориясы, алгебраның сандық әдістері, алгебралық және трансценденттік теңдеулерді шешудің сандық әдістері, функцияны жуықтау теориясы, сандық дифференциалдау, сандық интегралдау.. Қарапайым дифференциалдық теңдеулерді сандық шешу әдістері. Компьютерлік бағдарламаларда сандық әдістердің алгоритмдерін енгізу. Ықтималдықты анықтау. Кездейсоқ шама. Тарату орталығының көрсеткіштері. Қалыпты таралу. Кездейсоқ шамалар арасындағы байланыс. Стьюденттің таралуы. SciPy – дағы статистика.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Ұлттық руханият
Курс рухани құндылықтар жүйесін, қазақтың ұлттық болмысын, руханияттың этномәдени бастауларын, ұлттық сананы, салт-дәстүрлерді, әдет-ғұрыптарды, дүниетанымды, діни шыдамдылықты, салт-дәстүрлерді, өнерді, әдебиетті, ұлттық тәрбиені, дәстүрлі мәдениетті, жоғары сананы тәрбиелейтін рухани мұраны зерттейді. Пән әлемдік және жалпыадамзаттық құндылықтарды, халықтық дәстүрлерді, ата-баба мұрасын құрметтеу рухында тәрбиеленген рухани-адамгершілік тұлғаны қалыптастырады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Шетел тілі (B2)
Курстың мақсаты: студенттердің кәсіби саладағы мәдениетаралық қарым-қатынас үшін шет тілінде қарым-қатынас жасау бойынша белгілі бір білім мен қажетті дағдыларды игеруі. Сондай-ақ, осы курсты оқу аясында студенттер өздерінің тілдік дағдыларын, өнімді және рецептивті тілдік материалдарды тереңдетіп, кеңейтеді. Курстың мазмұны тіл мен сөйлеудің грамматикалық жүйесін, нормативтік және функционалды грамматиканы қамтиды. Курсты меңгеру барысында студенттер коммуникативтік құзыреттілікті меңгереді
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Ғылыми зерттеу әдістері (орыс тілінде)
Оқу курсы ғылыми зерттеудің мазмұны мен әдістері, академиялық жазу және академиялық адалдық туралы жүйелі түсініктерді қалыптастыруға, түрлі салаларда зерттеулер жүргізуге мүмкіндік беретін білім, дағды, технологиялар мен әдістерді игеруге бағытталған. Пән бағдарламасы ғылыми зерттеу тақырыбын, мақсаттары мен міндеттерін тұжырымдау жөніндегі әдістемелік ұсынымдарды; теориялық және эксперименттік зерттеулердің әдіснамасын зерделеу; зерттеулерді талдау және тұжырымдар мен ұсыныстар беруді қамтиды. Ғылыми зерттеулердің енгізілуі мен тиімділігіне, сондай-ақ ғылыми-зерттеу және оқуды бітіру жұмыстарын рәсімдеу ережелеріне көп көңіл бөлінеді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Дискретті математика
Курсты оқытудың мақсаты студенттерді дискретті математиканың классикалық бөлімдерімен таныстыру:жиын теориясы, жиындардың математикалық теориясының элементтері, тұжырым және предикат теориясы, логикалық функциялар, комбинаторика элементтері, графтар теориясы, күрделі экономикалық процестердің математикалық модельдерін құру. Математикалық объектілердің теориялық-көптік сипаттамасы мәселелерін, графтар теориясы мен аппаратты пайдалану әдіснамасының негізгі мәселелерін зерделеу кезінде студенттерде іргелі білімді қалыптастыру
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Пәнаралық білім беру модулі (Қаржылық сауаттылық және кәсіпкерлік негіздері, Құқық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері, Экология және өмір қауіпсіздігі)
Модуль пәндері қаржы өнімдерін тұтыну кезінде туындайтын мәселелердің ықтималдығын азайту мақсатында қаржылық сауаттылық бойынша, кәсіпкерлік қызмет негіздері, экономикалық ойлауды қалыптастыру және өз ісін құру, құқық негіздері, құқықтық өзін-өзі тануды және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениетті арттыру, экология және экологиялық мәдениет негіздері, тіршілік қауіпсіздігі бойынша білім алушылардың білімі мен дағдыларын игеруіне арналған
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Visual Studio ортасында программалық жабдықтар құру
Пән студенттерге Visual Studio ортасында бағдарламалық жасақтаманы әзірлеу әдістерін үйретуге бағытталған. Visual Studio құралдары. Оқиға және оқиғаны өңдеу процедурасы. Windows Form қосымшаларын құру. Қолданбада бірнеше пішінді қолдану. Формалар арасындағы байланыс. Негізгі және көмекші мәзірді құру. Стандартты диалогтар. Қолданбадағы диалогтық терезелерді пайдалану.Тестілеу бағдарламасын құру. Анықтама жүйесін құру. Мультимедиялық мүмкіндіктерді пайдалану. C # тілінде жаңа компоненттер құру. Asp.Net технологиясы. Мобильді қосымшаларды құру. Хамарин Құралы. Python қосымшасын құру.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Білім беру менеджменті және көшбасшылық (орыс тілінде)
"Білім берудегі менеджмент және көшбасшылық" пәні білім беру жүйесіндегі негізделген қажеттілік ретінде еңбек нарығының заманауи талаптарына жауап береді, нақты жағдайларды талдау және диагностикалау дағдыларын дамытады. Пәнді оқытудың мақсаты білім берудегі көшбасшылықты ұйымды басқару құралы ретінде қолдану аясында қарастыруға негізделген және болашақ мамандардың көшбасшылық әлеуетін психологиялық-педагогикалық құрал ретінде дамытуға, болашақ білім беру көшбасшысы ретіндегі білім алушының рефлексивті құзыреттілігін дамытуға бағытталған. Пәнді оқу барысында білім алушы ұйымдастырушылық-басқарушылық шешімдер қабылдау дағдыларын меңгереді, білім берудегі барлық мүдделі тараптармен өзара қарым-қатынас жасау дағдылары қалыптасады және жетілдіріледі.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Мәліметтер қоры және ақпараттық жүйелер
Пән мәліметтер қоры мен ақпараттық жүйелердің негізгі түсініктерін оқытуға бағытталған. Мәліметтер қорының архитектурасы, клиенттік-серверлік мәліметтер қоры, сонымен қатар SQL сұранысының тілі сияқты мәселелер қарастырылады. Қазіргі ақпараттық жүйелердің ерекшеліктеріне, ақпараттық жүйелердегі ақпараттық қауіпсіздік мәселелеріне назар аударылады. Бұл курсты оқу үдерісінде студенттер мәліметтер қорын құрудың практикалық әдістерін және олардың кейіннен жұмыс істеуін меңгереді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Информатиканы оқыту әдістемесі
Пәннің мақсаты: педагогикалық білім жүйесінде информатиканы оқыту әдістемесі саласында кәсіби құзыреттілікті қалыптастыру. Информатиканы оқытуды реттейтін құжаттар. Информатика бойынша мектеп білімінің мазмұны мен құрылымы. Информатиканы оқытудың дидактикалық принциптері мен әдістері. Информатикадан мектептен тыс және сыныптан тыс сабақтар. Информатика курстарына арналған бағдарламалық қамтамасыз ету. Тапсырмалар жүйесі информатиканы оқыту құралы ретінде. Информатика бойынша пропедевтикалық курстарды оқыту әдістемесі. Мектеп информатикасының негізгі курсын оқыту әдістемесі. .Мектептің жоғары деңгейінде информатиканы саралап оқыту. Информатика бойынша білімді бақылау, тестілеу және бағалау жүйесі. Мектепте STEM-білім беруді ұйымдастыру. Ақпараттық білім беру ортасындағы жобалау қызметі. Білім беруде жасанды интеллект (ИИ) технологияларын қолдану. АИ қосымшаларын жобалау әдістемесі.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Клиент-серверлік қосымшаларды құру технологиясы
Пән заманауи жобалау технологиясы негізінде клиент-серверлік қосымшаларды әзірлеу саласында кәсіби құзыреттілікті қалыптастыруға бағытталған. Ақпараттық жүйелердің архитектурасы. Клиент-серверлік жүйелер түсінігі. Сервер файлының және клиент серверінің архитектурасы. Клиент-сервер жүйесіндегі клиенттердің түрлері. SQL және QBE сұрау тілдері. Open Database Connectivity Технологиясы. Классикалық веб-технологиялар. NET Framework және Mono технологиялары.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Шетел тілі (С1)
Курсты оқытудың мақсаты - студенттердің коммуникативтік және кәсіби құзыреттілігін қалыптастыру. Коммуникативтік құзыреттілік, оқытудың интерактивті мақсаты ретінде, бағдарламаның мазмұнында келесі компоненттердің бір бөлігі ретінде ұсынылған: лингвистикалық, мәдениетаралық, әлеуметтік-мәдени, когнитивті және прагматикалық құзыреттілік. Кәсіби құзыреттілік бірқатар кәсіби маңызды дағдыларды қалыптастыру арқылы жүзеге асырылады, олар бойынша жұмыс тіл бойынша практикалық сабақтарда жүргізіледі және курстың мақсаттары мен міндеттеріне сәйкес келеді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Жасанды интеллект (орыс тілінде)
Пәннің объектісі қазіргі жасанды интеллект теориясын зерттеудің негізгі бағыттары болып табылады. Зияткерлік ақпараттық жүйелердің архитектурасы мен жіктелуі, білімді ұсыну әдістері, қолдану саласы, Зияткерлік Ақпараттық жүйелерді дамытуға арналған құралдар және білім базасын жобалау әдістері.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Информатиканы оқыту мен бағалаудағы инновациялық әдістер
Пән студенттерді оқытудың инновациялық әдістеріне, оқу жетістіктерін критериалды бағалау технологиясына оқытуға бағытталған. Білім беру жүйесіндегі инновациялық технологиялардың теориялық негіздері. Оқытудың инновациялық әдістері. Тиімді оқыту және оқыту. Оқу процесін ұйымдастырудағы педагогикалық әдістер. Case-study әдісі . Проблемалық-бағытталған оқыту технологиясы. Ойын технологиясы. Дифференциалды оқыту технологиясы. Жеке тұлғаға бағытталған оқыту. STEAM технологиясы. Критериалды бағалау жүйесі. Блум Таксономиясы. Критериалды бағалау принциптері. Қалыптастырушы бағалау процесі. Бағалаудың қалыптастырушы әдістері. Бөлім / жалпы тақырып және тоқсандық, қорытынды баға. Білім беру процесін бағалаудағы сандық технологиялар.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Кроссплатформалы қосымшаларды жобалау және құру
Пәннің мақсаты: кросс-платформалық қосымшаларды әзірлеу және жобалау саласында құзыреттілікті қалыптастыру, заманауи қосымшаларды құру. Кросс-компиляция процесін талдау. Артықшылықтары мен кемшіліктері. Тілдік бағдарламалау құралдары. WPF, GTK, QT, wxWidgets, MFC кітапханалары. Графикалық интерфейсті жобалау. GUI. MS Visual Studio ортасында C# тілінде кросс-платформалық қосымшаларды жасау және оларды әр платформа үшін жергілікті орындалатын кодқа құрастыру. Кросс-платформалық аспаптық. XAMARIN негізіндегі платформалық даму технологиясы.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Компьютер архитектурасы
Пән студенттерге компьютер архитектурасы мен есептеу құрылғыларын ұйымдастыру принциптерін үйретуге бағытталған. Курстың негізі компьютерлік сәулет және микропроцессорлық жүйелердің теориялық мәселелерін ұсыну болып табылады. Есептеу құрылғылары туралы негізгі мәліметтер. Сандық машиналардың ақпараттық-логикалық негіздері. Компьютер архитектурасы. Компьютерде жадты көп деңгейлі ұйымдастыру. Интерфейстердің функциялары мен түрлері. Ұйымдастыру көтерілу. Микропроцессорлық жүйелердің архитектурасы.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
3Dмодельдеу және программалау (орыс тілінде)
Пән студенттерді 3D модельдеу принциптері мен әдістеріне оқытуға бағытталған. 3D модельдеу жүйелері. Unity 3D-ге кіріспе. қарапайым көріністі жасау. Пейзаж жасау. Қабаттар, рельеф, өсімдік. Генерация ағашы. Skyboxes. Таңбаны қосу. Жарықпен жұмыс. Динамикалық жарықтандыру. Шейдерлер. 3D редакторларынан Unity 3D-ге импорттау. графикалық пайдаланушы интерфейсін құру, мәзір құру, бір жоба үшін бірнеше көріністер жасау. C # сценарийін құру. Дыбыстық оқиғалар. VR / AR жүйелерін дамытудың негізгі тұжырымдамалары, принциптері және құралдары. Жобаны VR / AR әзірлеу ортасына импорттау.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Компьютерлік графика
Бұл пән компьютерлік графика негіздерін, растрлық және векторлық графиканың негізгі ұғымдарын, кескіндерді ұсынудың әртүрлі әдістерінің артықшылықтары мен кемшіліктерін зерттейді. Студенттер түс модельдері, түс кеңістігі, қосымша және субтрактивті түс модельдері туралы біледі. Компьютерлік графиканы оқыту техникалық ерекшеліктер мен бейнелеу құралдары арқылы жүргізіледі. Оқу барысында студенттер кескіндерді жасау мен өңдеудің құралдары мен әдістерін зерттейтін арнайы компьютерлік жүйелер арқылы жұмыс істеу дағдыларын игереді. Оқу нәтижесінде студенттер графиканың екі өлшемді (2D) және үш өлшемді (3D) түрлерін меңгереді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Білімдік робототехника және мехатроника (орыс тілінде)
Пәннің мақсаты: білім беру робототехникасы мен мехатроника саласында кәсіби құзыреттілікті қалыптастыру. Мехатрондық жүйелердің құрылу принциптері және элементтік базасы. Мехатрондық жүйелерді жобалау мәселелері. Мехатрондық жүйелердің атқарушы механизмдері. Мехатронды және Роботты жүйелерді біріктірудің құрылымы мен принциптері. Мехатронды қозғалыс модульдері. Білім берудегі робототехниканың даму тарихы. Роботтардың құрылғылары мен жетектері. Роботтарды басқару жүйелері. Мехатронды және Роботты жүйелерді басқару мәселелерін қою ерекшеліктері.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Микроконтроллер және микропроцессорлы техника (орыс тілінде)
Пәннің мақсаты: Микропроцессорлық техника саласында кәсіби құзыреттілікті қалыптастыру. Екілік арифметика. Микропроцессорлық жүйелердің архитектурасы. Микропроцессорлық жүйелердің элементтері. Микроконтроллерлердің және ең көп таралған перифериялық модульдердің құрылымдары. Бағдарламаланатын логикалық интегралдық схемалар (ПЛИС) және микропроцессорлық техниканың даму перспективалары туралы негізгі мәліметтер. Микроконтроллерлерді бағдарламалау негіздері.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Нейрондық желілер және оның қосымшалары
Пәннің объектісі: нейрондық желілер мен оның қосымшаларының заманауи теориясын зерттеудің негізгі бағыттары. Нейрондар және жасанды нейрондық желілер. Жіктеу және сәулет. Ресми нейрон. Бір қабатты және көп қабатты нейрондық желі. KERAS кіріспе және оның негізгі принциптері. Конволюциялық нейрондық желілерді қолдана отырып суреттерді жіктеу. Конвульсиялық нейрондық желілерді қолдана отырып, қолмен жазылған сандарды тану. Векторлық кеңістіктегі сөздердің көрінісі. LSTM нейрондық желілері және уақыттық қатарларды болжау. LSTM нейрондық желілерін қолдана отырып тізбекті жіктеу. Матрицалық операциялар.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Программалау есептерін шығару әдістері (орыс тілінде)
Пәннің мақсаты: информатикадан олимпиадалық есептерді шешу және программалау саласында кәсіби құзыреттілікті қалыптастыру. Информатиканың математикалық негіздері. Сандар теориясының негіздері. Комбинаторика негіздері. Алгоритмдер және олардың күрделілігі. Сұрыптау және өңдеу алгоритмдері. Графтар теориясының негіздері. Рекурсивті Алгоритмдер. Сандық Алгоритмдер. Символдық деректерді өңдеу алгоритмдері. Графикалық іздеу алгоритмдері. Динамикалық бағдарламалау. Ойын теориясының алгоритмдері.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Білім берудегі жасанды интеллект технологиялары
Пәнді игерудің мақсаты сандық білім беру ресурстарын қолдану мен құру саласында жасанды интеллект технологияларын қолданудың тереңдетілген білім мен дағдыларын қалыптастыру болып табылады Цифрлық білім беру ресурстарында (ЦБР) жасанды интеллект технологияларын қолдану. Білім берудегі "кеңейтілген интеллект". Жасанды интеллект негізіндегі геймификация. Ойынды жасанды интеллект түрлері туралы түсініктер және жіктелуі. Ойынды жасанды интеллект көмегімен ЦБР дайындау технологиялары мен құралдары. Виртуалды көмекшілер және чатботтар. Білім алушылардың цифрлық ізін жинау және талдау. Жасанды интеллект көмегімен жекелендірілген және бейімделген оқыту.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Желілік технологиялар және жүйелік басқару(орыс тілінде)
Пән студенттерге заманауи желілер мен есептеу жүйелерін ұйымдастыру принциптерін үйретуге бағытталған. Курстың негізі Windows Server және GNU/Linux операциялық жүйелерінің теориялық сұрақтарын ұсыну болып табылады. Windows 7 және Windows 8 жұмыс станцияларын орналастыру және қолдау. Windows серверіндегі Active Directory инфрақұрылымын басқару. Windows Server және GNU/Linux негізіндегі қызметтерді енгізу. Деректердің сақтық көшірмесін жасау және қалпына келтіру. Қауіпсіздік.
Оқу жылы - 4
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Мобильді құрылғыларға арналған қосымшаларды программалау (орыс тілінде)
Android-та әзірлеу үшін компьютерді алдын ала дайындау (бағдарламалық жасақтаманы орнату және баптау); күрделілігі әртүрлі деңгейдегі қосымшаларды жобалау және әзірлеу; смартфон мүмкіндіктерін пайдалану (сенсорлық экран, камера, дыбыс, gps); дайын кітапханаларды қосу және пайдалану; қарапайым ойын қосымшаларын әзірлеу;
Оқу жылы - 4
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Параллель есептеулер жүйесінің архитектурасы(орыс тілінде)
Пән студенттерге параллельді есептеу әдістерін үйретуге бағытталған. Компьютерлік технологияның даму тарихы: параллель есептеулер, суперкомпьютерлер. Параллель есептеу жүйелерінің жіктелуі. Флиннді жіктеу; жедел жады құрылымының түрі бойынша; байланыс желісінің түрі бойынша; біртектілік дәрежесі бойынша. Векторлық-конвейерлік есептеу жүйелері (SIMD). Векторлық параллель жүйелер (SIMD). MIMD жүйелері. SMP жүйелері. MPP жүйелері. NUMA-жүйелер. Кластерлер. Параллель есептеу жүйелерін бағалау.
Оқу жылы - 4
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Робототехникадағы программалау (ағылшын тілінде)
Білім беру робототехникасын оқытудың аппараттық-бағдарламалық құралдары. Робототехникада программалау негіздері. Білім беру робототехникалық конструкторларының базасында робототехникалық жүйелерді программалау және түрлі тілдерді қолдану. Роботтардың ақпараттық-сенсорлық жүйелері. Роботтарды басқару тәсілдері мен жүйелері. Роботтарды бағдарламалық қамтамасыз ету.
Оқу жылы - 4
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Web бағдарламалау (ағылшын тілінде)
Пәннің мақсаты: web - қосымшаларды жобалау және әзірлеу саласында кәсіби құзыреттілікті қалыптастыру. Курстың негізі веб - қосымшаларды жобалаудың теориялық мәселелерін ұсыну болып табылады. Web-сайттың құрылымы. Сайт мазмұнын дайындау технологиялары. JavaScript. Сценарийлер мен сценарийлер жасау. Оқиғаларды өңдеу. PHP тілі. Серверлік технологиялар. Веб-сайтты құру технологиялары. Деректер базасы. MySQL. Қосымшаларды құру.
Оқу жылы - 4
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Желілер және дербес компьютерді модернизациялау (орыс тілінде)
Пән студенттерді компьютерлік желілерді орнату және пайдалануды үйретуге, компьютерді жаңартуға бағытталған. Компьютерлік желі туралы түсінік. Жергілікті және ғаламдық желілер. Желінің орналасуы. Желілік кабель - бұл физикалық беріліс ортасы. Сымсыз желілер. Деректерді беру ортасына қол жеткізуді басқару. Компьютердің негізгі құрылғылары. ДК жадын ұлғайту. Аналық плата. Микропроцессор. BIOS. Жедел жад. Ata/IDE интерфейсі. Оптикалық деректерді сақтау құрылғылары. Бейне адаптерлер мен мониторлар. Аудиоустройства.
Оқу жылы - 4
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Операциялық жүйелер және жүйелік бағдарламалау
Пән студенттерге заманауи есептеу жүйелерін ұйымдастыру принциптерін үйретуге бағытталған. Курстың негізі қазіргі заманғы операциялық жүйелерді құрудың теориялық және практикалық мәселелерін, жергілікті және таратылған ресурстарды басқару тұжырымдамалары мен алгоритмдерін, Жүйелік бағдарламалау принциптерін жүйелі түрде ұсыну болып табылады. Қазіргі заманғы операциялық жүйелердің айырмашылықтары, әртүрлі операциялық жүйелерді орнату және басқару зерттелуде. операциялық жүйелерді құру принциптері, түрлері және функциялары. ОЖ құрал-саймандарымен жұмыс. Жергілікті және жаһандық желілермен жұмыс.
Оқу жылы - 4
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Программалық жабдықты құру және жобалау
Пәннің мақсаты: бағдарламалық қамтамасыз етуді жобалау және әзірлеу саласында кәсіби құзыреттілікті қалыптастыру. Курстың негізі бағдарламалық жасақтаманы жобалаудың теориялық мәселелерін ұсыну болып табылады. Бағдарламалық жасақтаманың өмірлік циклі. Бағдарламалық құрал-жабдықтарды әзірлеу әдістері. Құрылымдық жобалау. Нысанға бағытталған дизайн. Бағдарламалық жасақтаманы жобалау кезінде UML бағдарламалау тілін қолдану. Бағдарламалық жабдықты жобалаудың әдістемелік принциптері. Бағдарламалық жабдықты жобалау кезеңдері. Паттерны жобалау. Бағдарламалық жабдықты жобалауда компоненттерді қолдану. Компоненттерді жобалау принциптері. Интерфейс пен нақты сыныптардағы дизайн.
Оқу жылы - 4
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Роботтарды құрастыру және автоматтандыру
Пәннің мақсаты: робототехниканың өзекті мәселелерін зерттеу. Курстың негізін робототехниканың теориялық және әдіснамалық негіздерін баяндау құрайды. Автоматтандыру элементтері. Бөлшектерді манипуляциялауды механикаландыру. Автоматты өндіріс және автоматты құрастыру. Сандық бағдарламалық жасақтама, Автоматтандырылған дизайн және өндіріс. Роботты жұмыстарды орындауға үйрету. Роботтарды енгізу. Роботтарды білім беруде қолдану. Өнеркәсіптік логикалық басқару жүйелері. Бағдарламаланатын контроллерлер. Нақты уақытта басқаруға арналған компьютерлер. Автоматтандырудың болашағы мен этикалық мәселелері.
Оқу жылы - 4
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Машиналық оқыту және мәліметтерді талдау (орыс тілінде)
Пәннің мақсаты: машиналық оқыту және деректерді талдау саласында кәсіби құзыреттілікті қалыптастыру. Пән классикалық бөлімдерді қарастырады:деректерді іздеу, үлкен деректер, Машиналық оқыту. Деректерді іздеу, Машиналық оқыту және үлкен деректерді өңдеу әдістері мен міндеттері. Машиналық оқыту есептерінің мысалдары. Үлкен деректердің негізгі сипаттамалары және олардың деректерді жинауға, сақтауға, өңдеуге және талдауға әсері. Big Data технологияларын пайдалана отырып шешуге болатын Талдамалық міндеттердің критерийлері. Ақылды қызметтер мен чатботтар. Үлкен деректерді өңдеу және машиналық оқыту жүйелерінің даму перспективалары.
Оқу жылы - 4
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Ақпараттық қауіпсіздік
Ақпараттық қауіпсіздік проблемалары. Компьютерлік вирустардың жіктелуі, қоршаған ортаға әсер ету жолдары. Қорғау объектілерінің жіктелуі. Антивирустық құралдардың жіктелуі. Пайдаланушыны сәйкестендіру және аутентификация. ДК сәйкестендіру. Желіге қосылу кезінде ақпараттық қауіпсіздікті қамтамасыз ету. Мәліметтер қорын басқару жүйелерін қорғау. Жалған кездейсоқ сандар датчиктері. Криптожүйелік алгоритмдерді қолдану. Кілттерді тарату үшін ашық кілт криптожүйесін қолдану. Электронды қолтаңба. Ақпараттық жүйелердегі қауіпсіздік деңгейін бағалау әдістері. Ақпаратты бақылау мен қорғауды басқарудың ұйымдастырушылық және заңнамалық шаралары.
Оқу жылы - 4
Семестр - 2
Несиелер - 4
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Кәсіптік қызметінде екінші тілде және шетел тілінде әртүрлі жанрдағы ғылыми-әдістемелік мәтіндерді құрады және қолданады
- Философия және Қазақстан тарихының теориялық және әдіснамалық негіздерін, қоғамның әлеуметтік дамуының үрдістерін, сыбайлас жемқорлыққа қарсы академиялық адалдық мәдениет мәнін түсінеді, басқа да әлем халықтарының мәдениетіне, дәстүріне толеранттылық, мінез-құлықтың этикалық нормаларын талдау қабілеті қалыптасады
- Программалау мен ақпараттық технологиялардың бағыттары мен әдістерін біледі, практикалық есептерді шешу үшін математикалық әдістер мен машиналық оқыту алгоритмдерін пайдаланады, программалық қамтамасыз етудің, есептеу техникасының дамуына әсер ететін жағдайларды талдайды; заманауи оңтайлы ақпараттық технологияларды жинақтайды
- Психологиялық-педагогикалық білімдер жүйесін меңгереді, педагогикалық жағдайлардың шеңберінде стандартты емес және балама шешімдерді табады, ерекше білім беру қажеттіліктері бар білім алушыларды оқыту мен тәрбиелеуде инклюзивті оқыту тәсілдерін қолданады, ұйымдық басқару мен көшбасшылықтың әртүрлі үлгілерін ажыратады
- Физика, электроника, роботты құрастыру және программалау, жасанды интеллект және интеллектуалды жүйелердің теориялық және әдіснамалық негіздерін біледі, Stem- оқыту негіздерін кәсіптік қызмет саласында қолданады;
- Мәліметтер қорын ақпарат алмасу үшін қолданады, мәліметтерді талдайды және ақпараттық қауіпсіздік талаптарын ескере отырып жинақтайды;
- Программалау тілдерін(ОБП, функционалды ) меңгереді, Web – қосымшалар мен мобильді қосымшалар құру үшін қолданады, сандық білім беру ресурстарын құруда жасанды интеллект технологияларын қолдананады, оңтайлы және тиімді алгоритмдерді талдайды және жинақтайды;
- Жергілікті және ауқымды компьютерлік желілерді орнатады, қалыпқа келтіреді және пайдаланады; есептеу желілерінде жұмыс істеу дағдыларын игереді, кәсіби саласында бірлескен қызмет үшін желілік қарым-қатынасты қолданады;
- Пәнді оқытуда инновациялық оқыту әдістерін(тұлғалық-бағдарлы, құзыреттілік, диалогтық), жобалық әрекетті, IT-технологияларды қолданады, оқу жетістіктерін бағалауға Блум когнитивті теориясы негізінде критериалды бағалау технологиясын қолданады ;
- Компьютерлік графиканың заманауи даму бағыттарын, 3D моделдеу принциптерін меңгереді, мультимедиалық және виртуалды білімдік ресурстарды жобалауда қолданады;
- Ғылыми зерттеу әдістерін қолдануды біледі, пәндік білімдер жүйесін меңгереді, ғылыми-зерттеу жұмыстарының нәтижелерін талдайды және кәсіптік қызметінде қолданады;
- Жас ерекшеліктері мен мүмкіндіктерін ескере отырып оқу процесін ұйымдастырады, бала қызметінің барлық түрлерін ұйымдастыру кезінде жас дамуының ерекшеліктерін ескереді. Дүниетанымдық және адамгершілік ұстанымдары бар тұлға ретінде дамиды, салауатты өмір салтын қалыптастырады, құқықтық, кәсіпкерлік, экологиялық ортадағы қоғамдық әлеуметтік маңызды құбылыстар мен процестерді ұғынуда инновациялық тәсілдерді қолданады;
Ұқсас БББ
6B01503 Информатика
Ахмет Байтұрсынов атындағы Қостанай өңірлік университеті
6B01503 Информатика мұғалімін даярлау
Өзбекәлі Жәнібеков атындағы Оңтүстік Қазақстан педагогикалық университеті (ОҚМПУ)
6B01503 Информатика
Ш.Есенов атындағы Каспий технологиялар және инжиниринг университеті (Yessenov University)
6B01503 Информатика
Ы.Алтынсарин атындағы Арқалық педагогикалық институты (Ы.Алтынсарин атындағы АПИ)
6B01503 Информатика мұғалімдерін даярлау
Жұмабек Ахметұлы Тәшенов атындағы университеті
6B01503 Білім беру жүйесіндегі информатика және ақпараттық-коммуникациялық технологиялар
Х.Досмұхамедов атындағы Атырау университеті
6B01503 Информатика мұғалімдерін даярлау
М.Х.Дулати атындағы Тараз университеті