Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B01503 Информатика в Ахмет Байтұрсынов атындағы Қостанай өңірлік университеті

Пәндер

  • Бағдарламалау және алгоритмдік тілдері

    Пәнді оқу кезінде студенттер жоғары деңгейдегі тілдерде бағдарламалау дағдыларына ие болады, бұл мектепте информатика мұғалімі болып жұмыс істеуге ғана емес, сонымен қатар өндірісте жүйелі басқарумен айналысуға да құқық береді. Пәнді оқу кезінде бағдарламалау ұғымдары, визуалды бағдарламалау ортасын қолдана отырып, жоғары деңгейдегі тілдерде бағдарламаларды әзірлеу принциптері берілген. Бағдарламаларды жөндеудің әртүрлі әдістерін қолдана отырып, студенттер қателерді өз бетінше табуға және оларды түзетуге үйренеді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Алгоритмдеу және бағдарламалау

    Курс жоғары деңгейдегі Алгоритмдік тілдерде бағдарламалау бойынша информатика мұғалімінің кәсіби қасиеттерін дамытуға бағытталған. Студенттер бағдарламалау саласындағы негізгі ұғымдарды игереді, алгоритмдерді ұсынудың әртүрлі әдістерін, алгоритмдерді жобалау ережелерін, бағдарламалау тілдерін жіктеуді үйренеді. Пән аяқталғаннан кейін студенттер "Бағдарламалау" бөлімін Си, Python және т.б. сияқты заманауи бағдарламалау тілдерінде оқыта алады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Ғылыми зерттеулер негіздері және академиялық хат

    Пәннің мақсаты - болашақ мұғалімдердің кәсіби педагогика бойынша зерттеулерді ұйымдастыруға және жүргізуге дайындығын қалыптастыру; ғылыми білім негіздерін зерттеу; зерттеу бағытын таңдау негіздері; зерттеу нәтижелерін жинау мен өңдеудің негіздері, педагогикалық эксперименттің логикасы, ғылыми жұмысты рәсімдеу ережелері, жазбаша түрде ойларын білдіру және олар үшін пікір таластыру қабілеттерін дамыту, эссе, мақала мен аннотация жазу дағдылары жетілдірілуде.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Білім беру ресурстарын жобалау және өндеу

    Пәннің мақсаты - болашақ мұғалімдердің оқу үдерісінде АКТ саласында ақпараттық мәдениетті қалыптастыру, цифрлық білім беру интернет -ресурстарын дамытуды үйрену; техникамен таныстыру; жаңа ақпараттық технологиялар саласындағы білімді қалыптастыру мен дамыту, оқу презентациясын, тесттік бағдарламаларды құру арқылы экрандық әрекеттерді толық көрсету, электронды құралдарды жасау әдістерін енгізу, арнайы бағдарламалық қамтамасыз етуді қолдана отырып мамандарды дайындау.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Жас ерекшелік физиологиясы және гигиена

    Студент зерттейді: Кіріспе. Онтогенез заңдылықтары. Тірек-қимыл жүйесінің дамуы. Жүйке жүйесінің дамуы. Жоғары жүйке əрекеті жəне оның баланың осіп-дамуы барысында қалыптасуы. Сенсорлық жүйелердің дамуы. Эндокриндік жүйенің дамуы. Қанның жастық ерекшеліктері жəне жүрек-қан тамырлары жүйесінің дамуы. Тыныс алу жүйесінің дамуы. Ас қорыту жүйесінің жасқа сай анатомиялық-физиологиялық ерекшеліктері. Зат пен энергия алмасуының жастық ерекшеліктері. Сыртқа шығару жүйесі мен терінің жастық ерекшеліктері. Балалардың дамуының əлеуметтік факторлары. Мектепке бейімделу

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Информатиканың теориялық негіздері

    ППәнді оқи отырып, студенттер ақпараттың қасиеттері мен кодталуын, алгоритмдерді талдау әдістерін, олардың күрделілігі мен тиімділігін бағалау тәсілдерін меңгереді; деректерді өңдеу, сақтау және қорғау үшін тиімді алгоритмдерді әзірлеудің практикалық дағдыларын меңгереді

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Community Service

    Қоғамға қызмет ететін маңызды және жеке маңызды оқиғалар. Оқу мақсаттарына және / немесе мазмұн стандарттарына жету үшін қоғамдық қызметті оқу стратегиясы ретінде қолдану. Өзіңіз туралы және сіздің қоғаммен қарым -қатынасыңыз туралы рефлексия. Қоғамға қызмет ету процесінің барлық қатысушылары арасындағы әртүрлілік пен өзара сыйластықты түсіну. Тәлімгерлердің басшылығымен қоғамдық қызмет тәжірибесін жоспарлау, енгізу және бағалау. Қоғамның қажеттіліктерін қанағаттандыру саласындағы серіктестік.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Жоғары деңгейдегі бағдарламалау

    Пәнді оқи отырып, студенттер практикалық міндеттерді шешу үшін бағдарламалық құралдарды пайдалану әдістемелерін меңгереді; жоғары деңгейдегі тілде бағдарламалау білімдері мен дағдыларын алады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Lazarus объекттілі-бағытталған бағдарламалау

    Курс Lazarus-қа объектіге бағытталған бағдарламалау саласындағы информатика мұғалімінің кәсіби қасиеттерін дамытуға бағытталған. Студенттер алгоритмдік ойлау дағдыларын игеріп, объектіге бағытталған бағдарламалаудың негізгі ұғымдарын, бағдарламалау стильдерін меңгереді. Пәнді оқытуда басты назар объектіге бағытталған бағдарламалау парадигмасын зерттеуге аударылады. Бұл студенттерге күрделі бағдарламаларды әзірлеу әдістерін тереңірек игеруге мүмкіндік береді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Робототехника кіріспе

    Пәнді оқи отырып, студенттер Lego Mindstorms роботын пайдалана отырып, алгоритмдеу және бағдарламалау негіздерін қарастырады, бастапқы инженерлік-техникалық конструкцияны және робототехника негіздерін интеграциялау процесінде оның қызметін ұйымдастыру арқылы адамның ғылыми-техникалық және шығармашылық әлеуетін дамытады. Роботтардың модельдерін жинауды және әзірленген алгоритмдер мен блоктық бағдарламалау тілі арқылы роботтарды бағдарламалауды үйренеді, қоршаған әлемде роботтарды қолдану үрдістерін үйренеді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Python-да бағдарламалау

    Пәнді игеру барысында студенттер Python тілінің синтаксисін негізгі алгоритмдік конструкцияларға, әріптерге, өрнектерге үйренеді. Python тілінің негізгі стандартты модульдерін, функционалды программалау элементтерін, объектіге бағытталған бағдарламалауды меңгеру. Сандық алгоритмдер мен матрицалық есептеулерді үйреніңіз.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Білім робототехникасы

    Пәнді оқу барысында оқушылар білім берудегі робототехниканың негіздерін қарастырады. Роботтарды құру және роботтарды құру тұжырымдамаларын іске асыру үшін бағдарламалық құралдарды пайдалану принциптері туралы білім алады. Робот модельдерін жинауды және алгоритмдер мен блоктық бағдарламалау тілі арқылы роботтарды бағдарламалауды үйренеді. Білім беру робототехникасы саласындағы жалпы білім беретін мектептер мен техникалық шығармашылық мектептерінің жұмысымен танысады. Робототехникалық жиынтықтарды жинау және бағдарламалау жұмысымен танысады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Визуалды бағдарламалау

    Курс жоғары деңгейдегі әртүрлі тілдерде визуалды бағдарламалау саласындағы информатика мұғалімінің кәсіби қасиеттерін дамытуға бағытталған. Студенттер визуалды бағдарламалау саласындағы негізгі ұғымдарды игереді, алгоритмдерді ұсынудың әртүрлі әдістерін, есептерді алгоритмдеу принциптерін, бағдарламалау стильдерін үйренеді. Пән аяқталғаннан кейін студенттер визуалды бағдарламалау дағдыларын алады, бұл мектепте бағдарламалау бойынша қосымша факультативті курстар өткізуге мүмкіндік береді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Ағылшын тілі

    Студент пән мазмұнын тілдің барлық деңгейлерінде коммуникативті құзыреттілікті қалыптастыру арқылы әлеуметтік, мәдениаралық, кәсіби қарым-қатынас құралы ретінде қарым-қатынас салалары, тақырыптары, тақырыпшалары мен типтік жағдайларынан тұратын когнитивті-лингвомәдени кешендер түрінде зерттейді. шет тілі ретінде қазақ студенттеріне - A1 бастауыш деңгейіне және A2, B1, B2, C1 деңгейлеріне қолдану

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Көшбасшылық негіздері

    Бұл пәнді оқу кезінде білім алушылар көшбасшылық қасиеттерді, стильдерді, кәсіпорын, аймақ және тұтастай ел деңгейінде әсер ету әдістерін қолдана отырып, адамдардың мінез-құлқы мен өзара әрекетін тиімді басқарудың әдістемесі мен практикасын игереді

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Компьютерлік графика элементтері

    Пәнді оқи отырып, студенттер Inkscape және GIMP ортасында жұмыс істеу дағдыларын игереді, оларды еркін шарлауды үйренеді, суреттермен жұмыс істеу үшін құралдарды практикада қолданады, сүзгілермен, қабаттармен, маскалармен, арналармен жұмыс істеу бойынша практикалық дағдыларды алады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Құқық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері

    Пәнді оқу заңнамалық нормалардың рөлі туралы жалпы түсінік беретін құқықтың негізгі салаларының мәселелерін қарауға бағытталған, сондай-ақ білім алушылардың сыбайлас жемқорлыққа қарсы дүниетанымы мен құқықтық мәдениетін қалыптастыруды зерделеуді көздейді

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • PHP және MySQL құралдарымен Web-ресурсты әзірлеу

    Осы пәннің шеңберінде студенттерге web-сайт құрылымын жобалау, nocoding технологиялар арқылы прототиптеу, прототип негізінде web-сайт құру технологияларын және клиент-серверлік құрылымды бағдарламалау, серверде web-сайтты орналастыру, қолдау және сүйемелдеу құралдарын меңгеру мүмкіндігі беріледі. Пәнді оқи отырып, студенттер сайтқа арналған frontend және backend технологияларын біледі, MySQL негізінде мәліметтер базасын жобалау және сайтпен кейінгі интеграция мүмкіндіктерін қарастырады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Кәсіби қазақ (орыс) тілі

    Пәнді оқу барысында кәсіби қызметте қолданылатын ұғымдар мен ғылыми көзқарастарды терең зерттеуге, кәсіби терминдердің мағынасын түсінуге, кәсіби лексиканы кеңінен қолдануға, өз ойын нақты жеткізе білуге баса назар аударылады

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Экономика және кәсіпкерлік негіздері

    Пән экономикалық ойлау тәсілін, бәсекелестік ортада кәсіпорындардың табысты кәсіпкерлік қызметін ұйымдастырудың теориялық және практикалық дағдыларын қалыптастырады

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Экология және тіршілік қауіпсіздігі негіздері

    Пәнде тіршілік ортасының қазіргі жағдайы мен жағымсыз факторлары, адамзаттың биоэкологиясы мен биосферасы, «адам-тіршілік ету ортасы» жүйесіндегі қауіпсіздік проблемалары, табиғи техногендік және әскери сипаттағы төтенше жағдайлар, адамның тіршілік ету ортасымен өзара іс-қимылының қауіпсіздігін қамтамасыз ету; зиянды және қауіпті факторларды сәйкестендіру туралы оқытады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Педагогика

    Педагогиканың ғылым мен оқу пәні ретіндегі мақсаттары, міндеттері мен тұжырымдамалық негіздері анықталған. Педагогикалық білім берудің теориялық және әдіснамалық негіздері сипатталған. Заманауи педагогтардың кәсіби құзыреттілігі анықталған. Білім алушылар педагогикадағы тұтас педагогикалық үдерістің теориясы мен практикасы, субъектілері, тәрбие мен оқыту үдерісінің технологиялық негіздерімен танысады. Киберпедагогика негізі, педагогтың іс-әрекетер мазмұнындағы инновацияларын зерттейді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Кәсіби бағытталған шет тілі

    Пән студенттердің таңдаған бағытына сәйкес және кәсіби тапсырмаларды шешу үшін практикалық қызметті жүзеге асыру үшін қажетті жалпы мәдени, кәсіптік және лингвистикалық құзыреттерді қалыптастырады және жетілдіреді

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • С/ С++ объектілі-бағытталған бағдарламалау

    Курс С/С++ бағдарламалау тілінде деректердің мүлдем жаңа түрлерін әзірлеу технологияларымен танысуға бағытталған. Студенттер бағдарламалау саласындағы негізгі ұғымдарды игереді, алгоритмдерді ұсынудың әртүрлі әдістерін, алгоритмдерді жобалау ережелерін, бағдарламалау тілдерін жіктеуді үйренеді. Пән аяқталғаннан кейін студенттер қайта бөлінген операциялардың пайдалану құралы бойынша практикалық дағдыларға ие болады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Мектептегі оқыту мен бағалаудағы жаңа тәсілдемелер

    Критериалды бағалау әдістемесінің ғылыми негіздері; пәндік және метапәндік нәтижелерді бағалау критерийлерін құрастыру; 12 жылдық білім беру жүйесінің талаптарына сәйкес келетін критериалды бағалау жүйесін әзірлеу; жеке тұлғаның функционалдық сауаттылығын қамтамасыз ететін негізгі құзыреттердің қалыптасуын бағалау және өзін-өзі бағалау тетіктерін анықтау; оқушылардың оқу жетістіктерін бақылау, АКТ және ДОТ қолдану талаптарын анықтау.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Жастар саясаты және тәрбие жұмысының әдістемесі

    ҚР жастар саясаты. Жастар ұйымдары. Білім, отбасы, жұмыспен қамту және шығармашылық бастамалардағы жастар бағдарламалары. Шет елдердегі жастар саясаты. Жастар бастамаларын дамыту бойынша іс-шаралар. Тәрбие жұмысының негізгі әдістері, тәсілдері, құралдары мен бағыттары. Тәрбие жүйесі тұтас педагогикалық процестің бөлігі ретінде

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Информатиканы оқыту әдістемесі

    Пәнді оқи отырып, студенттер мектепте информатиканы оқыту міндеттерін меңгереді; мектеп құжаттамасын жүргізу және мұғалімнің жұмысын жоспарлау, оқытудың инновациялық жүйелері, информатиканың заманауи сабағы, информатика бойынша сыныптан тыс жұмыстарды жүргізу әдістемесі, информатиканы оқыту әдістемесінің жеке мәселелері. Жаңартылған білім беру жүйесіне сәйкес мазмұнға жобалық қызмет және STEM-оқыту бөлімі; қашықтықтан білім беру технологиялары арқылы информатиканы оқыту кіреді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Java тілінде Web бағдарламалау

    Пәнді оқи отырып, студенттер Java бағдарламалау тілінде бағдарламалаудың негізгі әдістерін меңгереді. Олар Java тілінде бағдарлама бойынша практикалық дағдыларды алады. Java құрылымын қолдана отырып веб-сайттар құруды үйреніңіз.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Инклюзивті білім беру

    Оқушылар игереді: Инклюзивті білім беру үлгілерін. Мүмкіндігі шектеулі балалардың әртүрлі санаттары үшін инклюзивті білім беруді ұйымдастыру шарттары. Білім беру ұйымдарында инклюзивті үдерісті ұйымдастырудың құқықтық негіздері (халықаралық және отандық нормативтік құқықтық актілер). Біріктірілген оқыту жағдайында мүмкіндігі шектеулі балаларға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсетуді ұйымдастыру. Білім берудегі инклюзивті процестерді басқару

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Сайт құрастыру негіздері

    Пәнді оқи отырып, студенттер динамикалық HTML құжаттарын құрудың заманауи әдістері мен құралдарын меңгереді, HTML және JavaScript, PHP тілдерінде алгоритмдер мен бағдарламаларды құру мен іске асыруда практикалық дағдыларға ие болады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • ЭЕМ архитектурасы және компьютерлік желілер

    Пән аясында дәстүрлі компьютерлерді құру принциптері (фон Нейман принциптері), компьютерлердің жіктелуін, жадты ұйымдастыруды, бағдарламалық-аппараттық өзара әрекеттесуді зерттеу қарастырылады. Студенттер процессор мен конвейерлік техниканың жұмысын, сонымен қатар жад иерархиясын, кэшті және векторлық өңдеуді үйренеді. Чипсет пен BIOS функциялары мен мақсатын, командалар жиынтығын, RISC архитектурасын, аналық платаны, оның құрамын, жедел жадтың теориялық негіздерін, жад микросхемалары мен жад сипаттамаларын, ақпаратты енгізу-шығару жүйесін қарастырады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Компьютердің аппараттық қаптамасыз етуі

    Пәнді оқи отырып, студенттер перифериялық құрылғылардың интерфейстерін және олардың дербес компьютерлердің бағдарламалық және аппараттық құрылымымен өзара әрекеттесуін қарастырады, деректерді сақтау жүйелерін, диск контроллерлерін, бейне контроллерлер мен дыбыстық тақталарды қарастырады. Студенттер жұмыс үстелі және портативті компьютерлердің компоненттері, бағдарламалық жасақтаманы орнату дағдылары, операциялық жүйе компоненттерінің сыни жаңартуларын орнату, бағдарламалық және аппараттық ақауларды жою туралы білім алады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Білім берудегі компьютерлік анимация

    Студенттер бағдарламалық қамтамасыз етуді әзірлеу деңгейінде жүйелік бағдарламалаудың негізгі теориялық және практикалық аспектілері туралы іргелі білім алады, бұл күрделі логикалық құрылымы бар заманауи бағдарламаларды ең аз шығынмен алуға мүмкіндік береді және олар оқу модельдері мен олардың құрылымын үйренеді. Курс сізді веб -дизайн принциптеріне негізделген клиптер, презентацияларды жобалау мен әзірлеу принциптерімен таныстырады. Студенттер Интернет -ресурстарды қолдана отырып, компьютерлік анимацияны құруды және жариялауды үйренеді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Жасанды интеллекттің математикалық негіздері

    Бұл курста студенттер жасанды интеллект жүйесін құру принциптерін үйренеді, білімді ұсыну модельдері мен жасанды интеллект технологияларындағы математикалық әдістерді зерттейді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Инклюзивті білім беру жағдайында ерекше білім беруді қажет ететін балаларды оқытудың арнайы әдістемесі

    Инклюзивті топтағы педагогикалық ұжым жұмысының негізгі бағыттары. ОУ жағдайында ЖВЗ бар балаларға арналған арнайы білім беру жағдайларын ұйымдастыру. ЖВЗ бар балалардың инклюзиясы үшін арнайы жағдайлар жасау. Инклюзивті оқыту жағдайында тьюторлық тәжірибені ұйымдастыру. Инклюзивті білім беру жағдайындағы тарих мұғалімінің кәсіби құзыреттілігі.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • iOS үшін мобильді қосымшаларды өңдеу

    Пәнді ағылшын тілінде оқи отырып, студенттер мобильді қосымшалар мен мобильді технологиялардың дамуы туралы жалпы түсінік алады. Курс нәтижесінде студенттер әр түрлі технологиялар мен шаблондар бойынша алған дағдыларының арқасында мобильді қосымшаларды енгізіп, дамыта алады. Олар мобильді құрылғыларға арналған операциялық жүйелердің құрылымын зерттейді және iOS операциялық жүйесіне салыстырмалы талдау жасайды, мобильді қосымшаларды Java тілінде бағдарламалауды зерттейді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Білім берудегі анимациялық әрекеттерді басқару

    Курс сізді анимациялық әрекеттермен жұмыс жасау принциптері бойынша презентацияларды, клиптерді жобалау мен әзірлеу принциптерімен таныстырады. Студенттер компьютердің көмегімен анимацияны қозғалыссыз және қозғалмайтын суреттермен жасайды. Мектепте оқушылармен информатикалық жобалық жұмысты ұйымдастыру мен басқару принциптерін үйренеді. Компьютерде анимациялық бағдарлама файлдарын құруға және тексеруге арналған бағдарламаның қалай жұмыс істейтінін біледі.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Олимпиадалық информатика

    Пәнді оқи отырып, студенттер болашақ информатика мұғалімінің бағдарламалау саласындағы кәсіби қасиеттерін, нақты мәселені шешудің ең қолайлы технологиясын таңдау дағдыларын қалыптастырады; стандартты емес, логикалық есептерді шешудің тиімді алгоритмдерін әзірлеу және оларды бағдарламалау ортасына енгізу. Студенттер стандартты емес және логикалық есептерді, сондай-ақ күрделілігі жоғарылаған есептерді шешеді, дарынды балалармен жұмыс кезінде алған білімдерін бағдарламалау олимпиадаларына қатысуға дайындауда пайдаланады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Android үшін қосымшаларды өңдеу

    Бұл курста студенттерге Google Android мобильді платформасын зерттеу ұсынылады. Таңдау себебі- бұл мобильді қосымшаны жобалауда жобаны эмулятормен қалай тестілеуді, сонымен қатар құрылғыны іске қосуды үйренудің ең оңай платформасы. Android ОЖ құрылымын біледі. Android ОЖ үшін ағылшын тілінде мобильді қосымша құруды, тестілеуді және іске қосуды үйренедің әдістемесімен танысып, оны іс жүзінде жүзеге асырады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Ерекше білім беруді қажет ететін балалар үшін бағдарламалық мазмұнды бейімдеу

    Пән мүмкіндігі шектеулі балаларға психологиялық -педагогикалық қолдау көрсетуді ұйымдастыруға және бейімделген білім беру бағдарламаларын іске асыруға қажетті білім, білік және дағдыларды қалыптастыруға бағытталған.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Компьютерлік ойындарды бағдарламалау

    Студенттер бағдарламалық қамтамасыз етуді әзірлеу деңгейінде жүйелік бағдарламалаудың негізгі теориялық және практикалық аспектілері туралы іргелі білім алады, бұл оларға күрделі логикалық құрылымы бар заманауи бағдарламаларды ең аз шығынмен алуға мүмкіндік береді, оқу модельдері мен олардың құрылымын оқиды. Олар интерактивті компьютерлік ойындарды жобалауға, құруға және тестілеуге арналған компьютерлік технологияны үйренеді және оларды мектептегі информатика курсында қолдануды қарастырады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Информатикадан есептерді шығару практикумы

    Пәнді оқи отырып, студенттер болашақ информатика мұғалімінің бағдарламалау саласындағы практикалық дағдыларын қалыптастырады: мектеп деңгейіндегі стандартты бағдарламалық есептерді, стандартты емес және логикалық есептерді шешу. Графикалық модельдеу технологиясының принциптерін, графиктердегі есептерді шешу алгоритмдерін, есептерді шығару алгоритмінің принциптерін қолдана отырып, алгоритмдерді көрсету негіздерін, алгоритмдердің негізгі құрылыстарын, алгоритмдерді құру ережелерін, программалау тілдерін, оларды жіктеу нұсқауларын үйрету.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Бастауыш мектептегі білім робототехникасын оқыту әдістемесі

    Пәнді оқи отырып, болашақ информатика мұғалімдерінде бастауыш мектепте робототехниканы оқыту процесін ұйымдастыруға қажетті білім, білік және дағды қалыптасады. Педагогикалық тиімді құралдар: әңгіме және диалогтік оқыту, сыни ойлау. Сыныптарда оқытуды басқару.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Жасанды интеллект әдістері

    Пәнді оқу барысында студенттер қолданбалы жасанды интеллект жүйесі туралы, жасанды интеллекттің қоғам мен адам өміріндегі рөлі туралы жалпы түсінік қалыптастырады. Әр түрлі мақсаттағы интеллектуалды жасанды жүйелерді құрудың теориясы мен практикасының қазіргі жағдайы туралы түсінік қалыптасады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Бастауыш мектепте АКТ оқыту әдістемесі

    Пәнді оқи отырып, болашақ информатика мұғалімдерінде бастауыш мектепте ақпараттық-коммуникациялық технологиялар пәнін оқыту процесін ұйымдастыруға қажетті білім, білік және дағдылар қалыптасады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Білім беру ресурстарды компьютерлік модельдеу

    Курс компьютерлік дизайн мен оқу мазмұнының әдістемелік аспектілерін қалыптастырады. Студенттер модельдердің негізгі сыныптары мен модельдеу әдістерін, технологиялық модельдерді құру принциптерін, формализация әдістерін, алгоритмдеу мен модельдерді компьютерде енгізуді, модельдердің түрлері мен олардың құрылымын зерттейді. Студенттер білім беру ресурстарының құрылымын зерттейді және интерактивті білім беру ресурстарын онлайн және офлайн режимінде құруды үйренеді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5

Оқыту нәтижелері

  • Информатика саласындағы білімді көрсетеді және білім алушылардың функционалдық сауаттылығын қалыптастыру кезінде, оның ішінде көптілді орта құру кезінде оларды іске асыруға дайындығын көрсетеді
  • Бағдарламалау, ұйымдастыру, типтік, Эксперименталды, зерттеу, олимпиадалық есептер мен startup-жобаларды қою және шешу дағдыларын меңгерген, математикалық сауаттылықты меңгерген, акт және қашықтықтан білім беру технологияларын қолдана отырып жаңартылған білім беру мазмұнының бағдарламасының талаптарына сәйкес информатиканы оқытуды ұйымдастырады, оқушылардың жеке қажеттіліктерін, төзімділігін, моральдық құндылықтарын ескере отырып, оқыту үдерісін модификациялайды және дамытады; оқу нәтижелерін талдай алады.
  • Психологиялық-педагогикалық зерттеулер мен ақпараттық-коммуникациялық технологиялар саласындағы заманауи жетістіктер негізінде ақпараттық білім беруді дамыту мәселелерін тұжырымдайды және шешеді
  • Білім берудің жаңартылған мазмұнының талаптарына сәйкес инклюзивті, көптілді, мектепке дейінгі, бастауыш және орта білім беру жағдайында информатиканы оқытудың және сыныптан тыс жұмыстарды ұйымдастырудың тиімді стратегияларын, оның ішінде қашықтықтан білім беру технологияларын пайдалана отырып меңгерген
  • Жаратылыстану-математикалық және лингвистикалық өзара әрекеттестік негізінде информатика саласына инновациялық білім беру технологиялары мен пәндердің пәндік мазмұнын интеграциялайды
  • Акт білім беру жүйесінің алуан түрлілігінде жұмыс істеуінің экономикалық, ұйымдастырушылық-құқықтық, философиялық және әлеуметтік-мәдени аспектілерін түсінеді
  • Ұлттық білім беру жүйесі міндеттерінің өзектілігі, мемлекет дамуының басым бағыттары және қоғамның әлеуметтік қажеттіліктері тұрғысынан педагогикалық шындықты талдайды және бағалайды
  • Акт, ұлттық саясат, тарих және әлеуметтік басымдықтар саласындағы білімге сәйкес информатика мұғалімі кәсібінің маңыздылығын сезінеді
Top