Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

7M05101 Биология в Торайгыров университеті

  • Білім беру бағдарламасының мақсаты Білім алушыларда жеке және ғылыми-зерттеу қасиеттерін дамыту, дамытуға мүмкіндік береді: жалпы мәдени және кәсіби құзыреттілікті қалыптастыру, биологияның фундоментальды бөлімдері теориясының негіздерін меңгеру, тірі материалды зерттеудің негізгі теориялық және практикалық әдістерін меңгеру, өзінің кәсіби қызметін жүзеге асыру кезінде мүмкін болатын нақты міндеттер мен проблемаларды оңтайлы және барабар шешудің жолдары мен құралдарын таңдау, таңдалған магистрлік бағдарлама бойынша эксперименталды зерттеулерді жоспарлау, орындау және жалпылау
  • Академиялық дәреже Магистратура
  • Оқыту тілі Русский, Қазақша
  • Оқу мерзімі 2 года
  • Кредиттер көлемі 120
  • Білім беру бағдарламаларының тобы M080 Биология
  • Ғылымның тарихы мен философиясы
    Несиелер: 5

    Бұл пән ғылым құбылысы мәселесін арнайы философиялық талдаудың пәні ретінде енгізеді және ғылыми танымның жалпы заңдылықтары мен тенденцияларын олардың дамуында қабылданған және тарихи тұрғыдан қарастырылатын ғылыми білімді өндірудің арнайы қызметі ретінде зерттеуге бағытталған. әлеуметтік-мәдени контексттің өзгеруі. Ғылым және кәсіптік қызмет саласындағы концептуалды білімді меңгереді

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Биоиндикация және биотестілеу
    Несиелер: 5

    Пәнді оқып-үйренудің мақсаты: магистранттарды қоршаған ортаны биоиндикациялау және биотестілеу үшін пайдаланылатын биологиялық объектілермен, биологиялық объектілерді қолдана отырып ортаның уыттылығын бағалаумен және өзгерістермен таныстыру; табиғи қауымдастықтардың өте сезімтал компоненттеріндегі ерте бұзылуларды диагностикалай және қоршаған ортадағы өзгерістердің жылдамдығын қадағалай алатын әдістер мен өлшемдерді әзірлеу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Шeтeл тілі (кәcіби)
    Несиелер: 5

    мәдениаралық-коммуникативті қызметтерде тіл жүйесімен оның әдістерін қолдануды меңгеру; - дайындық және қабілеттілік: әр түрлі тақырыптарға тез әңгіме құрастыру жалпы оқу-кәсіптік, сондай-ақ бос уақытқа байланысты, дайындықсыз грамматикалық қате жібермей әңгімелесу; - біреумен дайындықсыз шапшаң әңгімелесу; қандай-да бір іске жеке қызығушылыққа баса назар аудару, қажетті дәлелдердің көмегімен өз көз-қарасын түсіндіру; - студенттер коммуникацияның ауызша және жазбаша түрі бойынша өздерінің дайындығы мен қабілеттіліктерін көрсетеді: - 1. Тілдік тақырыппен оқыған және естіген хабарларды түсініп қабылдау, - 2. Анықтау,дәлілдеу, әңгімелесушінің айтқаның толықтыру, таласты тақырыпқа дәлел, жорамал жасау, серіктесін жұмыс істеуге итермелеу келтіру, мадақтау, көмек ұсыну, серіктесінің араласуына рұқсат ету, ескерту жасау, қатесін түзеу,, бұйыру, әңгімелесушісінің әнгімесін ұзу, қарама-қарсы сұраққа жауап беру, ойнауға жағдай жасау. (жеке қызметке) - 3. Өзінің ойын дәлелдеу; түрлі көз қарастарды салыстыру; қорытынды жасау: мақұлдау, қынжылу, қанағаттандыру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Халықтың биологиялық қауіпсіздігі
    Несиелер: 5

    Пәнді оқудың мақсаты – халықты және қоршаған ортаны патогенді биологиялық агенттердің (экопатогендер, токсиндер) және биореттеушілердің (биологиялық текті заттар) әсерінен қорғауға бағытталған ұйымдастырушылық-биологиялық, инженерлік-техникалық іс-шаралар мен құралдар, сонымен қатар олардың пайда болу, берілу жолдары және патогендердің адам, жануарлар және өсімдіктер ағзасына теріс әсерін азайту мүмкіндігі болып табылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Қазіргі заманғы биологияның мәселелері
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты қазіргі заманғы биологиялық ғылымның және оның салаларының дамуының өзекті бағыттарын; жердегі тірі жүйелердің ұйымдастыру деңгейлерін; қазіргі және жасушалық биологияның (гендердің қосылуының молекулалық механизмі, жасушаішілік, ұлпалық және органішілік процестерді реттеу), генетика, физиология, антропология, экология, теориялық биология, эволюциялық теорияның әдіснамалық жетістіктері мен өзекті мәселелерін зерттеу болып табылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Жоғары мектеп педагогикасы
    Несиелер: 4

    ЖОО-да педагогикалық процесті ұйымдастыру және жүргізу білімдері мен дағдыларын қалыптастыру. Магистранттарды жоғары оқу орындарының педагогикасы бойынша біліммен қаруландыру. Пәннің міндеттері: магистранттарды педагогика ғылымының әдістемесімен таныстыру; ЖОО-да оқу процесін ұйымдастырудың формалары, технологиялары мен әдістері туралы білім беру; магистранттардың – университеттің болашақ оқытушыларының тұлғалық және кәсіби қасиеттерін қалыптастыру

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Буынаяқтылармен күресудің биологиялық әдістері
    Несиелер: 4

    Пәнді оқыту мақсаты – жәндіктер, шаянтәрізділер, өрмекші тәрізділер мен көпаяқтыларды қамтитын буынаяқтылар – ауылшаруашылық зиянкестерімен күресудің биологиялық әдістерін әзірлеу, буынаяқтылардың табиғи патогендері мен реттеуіштерін далалық және зертханалық зерттеу әдістерімен танысу, олардың республика және өңір аумағында таралуын, әр түрлі экотоптық жағдайлардағы биоценетикалық байланыстарын зерттеу.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Жасушаның функционалды морфологиясы
    Несиелер: 5

    Пәнді оқып-үйренудің мақсаты – жасушаның морфологиялық элементтерімен, про- және эукариоттық жасушалардың өзіндік ерекшеліктерімен, симбиогенез нәтижесінде эукариоттық жасушаның пайда болуымен, про- және эукариоттардың өмірлік циклінің ерекшеліктерімен, әр түрлі субжасушалық құрылымдардың құрылысы мен қызметі туралы заманауи мәліметтермен, жасуша органеллаларының функционалдық сипаттамасымен және олардың организм өміріндегі маңыздылықтарымен танысу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Жоғарғы сатыдағы споралы өсімдіктер
    Несиелер: 4

    Пәнді оқудың мақсаты магистранттарды жоғары споралы өсімдіктердің алуан түрлілігімен, олардың таралуымен, морфологиясымен, жоғары сатыдағы споралы өсімдіктердің әртүрлі түрлерінің эволюциялық дамуымен және олардың эволюциясының түпкі бағыттарымен, классификациясымен, көбею әдістерімен, тіршілік ортасының экологиялық факторларына қойылатын талаптарымен және табиғат пен адам үшін маңыздылығымен таныстыру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Қазіргі заманғы гельминтологияның негіздері
    Несиелер: 5

    Пәнді оқып-үйренудің мақсаты – гельминттердің түрлері мен олардың дамуының әртүрлі кезеңдері, морфологиялық және биологиялық сипаттамалары бойынша, тамақтану, тыныс алу, көбеюі бойынша гельминттердің негізгі жіктелуі, олардың ерекшелігі, гельминттердің иесіне әсері, паразиттердің жұмыртқалары мен личинкаларының сыртқы ортада болуына бейімделуі, иммунитет және гельминтоз кезіндегі профилактика, медицинадағы гельминттердің маңыздылығы туралы білу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Басқару психологиясы
    Несиелер: 4

    Ұсынылып отырған оқыту курсы студенттердің басқарушылық қызметтің құрылымы, динамикасы мен ерекшеліктері туралы, әртүрлі ұйымдық-басқару жүйелері мен қарым-қатынастарына енгізілген адамдардың мінез-құлқын психикалық реттеудің заңдылықтары мен механизмдері туралы кәсіби білімдерін айтарлықтай толықтырады. осы жүйелер мен қатынастардың психологиялық сипаттамалары ретінде. Психология ғылым ретінде, студенттік жас психологиясы, педагогикалық қарым-қатынас психологиясы, жоғары мектеп мұғалімі мен педагогикалық ұжымның педагогикалық іс-әрекетінің психологиясы зерттеледі.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Жануарлар физиологиясы
    Несиелер: 5

    Пәнді оқытудың мақсаты: жануарлар ағзасында болатын үрдістер мен жануарлар ағзаларымен, олардың өнімділігін арттыру үшін, тиімді жағдай жасау мақсатымен ғылыми-негізделген іс-шараларды өткізу үшін танысу болып табылады: жануарлардың тамақтануы, көбеюі, қан айналымы, олардың қоршаған ортадағы мінез-құлқы; дене құрылысы және метаболизмі, энергия алмасуы, ағзаның жүйке және гуморальды реттелуі, дене температурасы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Павлодар өнірінің қосқанатты қансорғыштары
    Несиелер: 5

    Пәнді оқытудың мақсаты -магистранттарды Павлодар Ертісіндегі қан сорғыш қосқанатты жәндіктерінің фаунасы мен экологиясымен таныстыру (сары масалар, москиттер, шортандар, шапшықтар), оларды зияндылыққа байланысты зерттеу әдістерімен және жайылым экожүйесіндегі олардың санын реттеудің қазіргі заманғы әдістерімен және жануарлар мен популяцияны олардың жаппай шабуылынан қорғаумен таныстыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Ғылыми ізденіс әдістемесі
    Несиелер: 4

    Пәнді оқудың мақсаты – магистранттарды ғылыми зерттеу тақырыбын іздеу заңдылықтарымен, зерттеу мақсаттары мен міндеттерін дұрыс қоюмен, ғылыми танымның қолданылатын әдістерімен және олардың жіктелуімен (классификациясымен), теория, әдіс және әдістеме (методика) ұғымдарымен таныстыру болып табылады, экспериментті ұйымдастыру мен өткізу, ғылыми зерттеулердің негізгі кезеңдері оқытылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Салыстырмалы физиология
    Несиелер: 5

    Жануарлар әлемінің әртүрлі өкілдеріндегі физиологиялық функциялардың ерекшеліктерін салыстыру әдістері: тыныс алу, ас қорыту, жүйке жүйесі, гормондар, медиаторлар. Осы пәнді оқу нәтижесінде магистранттар тірі организмнің әр түрлі функциялары заңдылықтарын және олардың әртүрлі түрлердегі жануарлардағы сапалық айырмашылықтарын; жануарлар ағзасында болатын процестер және дененің қоршаған орта әсеріне реакциясын білуі керек.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Табиғат экосистемаларының флорасы мен фаунасы
    Несиелер: 5

    Пәнді игерудің мақсаты магистранттарды табиғи экожүйелермен, олардың әртүрлілігімен, биологиялық әртүрлілікті бағалау деңгейімен, экожүйелердің шаруашылық ресурстарымен, тірі организмдердің әртүрлілігімен, биологиялық әртүрлілікке антропогендік әсермен, адамның өмір сүруіне қолайлы экожүйелерді қалыптастыру әдістерімен, ҚР және Павлодар облысының флора мен фаунасының биоалуантүрлілігімен таныстыру болып табылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Биоалуантүрлілік және табиғатты қорғау
    Несиелер: 5

    Курс әр түрлі климаттық және географиялық аймақтардың фаунасы мен флорасын зерттеуді қамтиды. Қазақстан Республикасы, Павлодар облысы және оған іргелес аумақтардағы жануарлар мен өсімдіктердің биологиялық әртүрлілігі, сонымен қатар түрлердің биологиялық әртүрлілігін сақтау мәселелері заңнамалық деңгейде: биоалуантүрлілікті сақтау саласында нормативтік-құқықтық актілермен және халықаралық бағдарламалармен танысу толығырақ қарастырылған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Өсімдік және жануарлар әлемнің биоалуантүрлілігі
    Несиелер: 5

    Пәнді оқу нәтижесінде магистранттар өсімдіктер мен жануарлар әлемінің биоалуантүрлілігімен: жүйеленуімен, морфологиясымен, түрлер құрамымен, көбеюмен, қоршаған орта факторларына қатынасымен, географиялық таралуымен танысады. Сонымен қатар аймақтық деңгейде, республика деңгейінде, әлемдік қауымдастық деңгейінде де жануарлар мен өсімдіктер түрлерінің биоалуантүрлілігіне қауіптері, флора мен фаунаның биоәртүрлілігін сақтаудың нормативтік базасы зерттеледі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Start up жобалардың инвестициялық экономикалық модельдері
    Несиелер: 5

    Пәнді оқудың мақсаты – инвестициялық және инновациялық Start up жобаларын әзірлеуде тәжірибелік дағдыларды меңгеру. Қазіргі бизнес-процестер мен өндірістік-шаруашылық қызметтердің логистикасы. Бизнес-идеяларды жоспарлау және жобалау. Күрделі салымдарды жоспарлау және негіздеу. Бизнестегі айналым капиталының логистикасы. Адам ресурстарын және өндіріс процесін басқару. Инновациялық жобалардың тиімділігін, олардың орындылығы мен өміршеңдігін, сондай-ақ жеделдетуді анықтау әдістемесі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Қоршаған орта және биологилық әртүрлілікті
    Несиелер: 5

    Пәнді оқудың мақсаты қоршаған ортаның биологиялық әртүрлілігін, қорғалуын және оны ұтымды пайдалануын зерттеу болып табылады. Қоршаған ортадағы флора мен фаунаның әртүрлілігі; экожүйенің тұрақтылығын зерттеу мақсатында мониторингтік зерттеулер жүргізу қағидалары; биоәртүрлілік мәселелерінің заңнамалық негіздері сияқты мәселелер қарастырылады, қоршаған ортаға теріс әсер ететін факторлар және олардың салдарлары зерттеледі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Инновациялық бизнес кәсіпкерлік
    Несиелер: 5

    Магистранттардын табысы үшін қажетті дағдылар мен құзыреттерін нарықтық жағдайлар инновациялық қызметті кәсіпкерлік саласындағы жұмысқа қалыптастыру мақсаты болып табылады, инновация магистранттар теориялық негіздерін дамыту теориялық, әдіснамалық және эмпирикалық сияқты бизнес, инновациялар саласындағы білімдер; қалыптастыру процестері мен заңдар білу ұлттық инновациялық жүйе, құрылымы мен механизмдері инновациялық нарықтық, сондай-ақ инновациялық стратегиялық микро деңгейдегі рөлі

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Заманауи бизнес үрдістердің логистикасы
    Несиелер: 5

    Курстың мақсаты – кәсіби құзыреттіліктерді қалыптастыру; логистикалық бизнес-процестердің теориялық және әдістемелік негіздерін зерделеу, жүйелеу және білімдерін бекіту, логист-аналитикалық, өндірістік, басқарушылық кәсіби дағдыларын дамыту, логистикалық бизнес-процестерді басқару тұжырымдамаларын, мазмұны мен принциптерін меңгеру. логистикалық бизнес-процестерді басқарудың тұжырымдамаларын, мазмұны мен принциптерін меңгеру; логистикалық бизнес-процестерді бақылау әдістерін оқып-үйрену және нарық жағдайына байланысты тиімді бақылау шешімдерін қабылдау дағдыларын меңгеру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Инновациялық бизнес жобалау
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты осы қызметтің нақты аспектілерін тиімді шешімдерді әзірлеу үшін қазіргі заманғы бизнес жағдайында инвестициялық және инновациялық дизайн процестер мен тәжірибелік дағдыларды мазмұнының кешенді тұсаукесер түлегі қалыптастыру болып табылады. Пән аясында мыналар қарастырылады: құрылымы мен инновациялық жобаларды ерекшеліктері; инвестициялық процеске қатысушылар, компоненттері, және инновациялық бизнес жобаларды жүзеге асыру; Мемлекеттік анықтау саласындағы саясат және басым инновациялық жобаларды қаржыландыру

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Омыртқалы жануарлардың мінез құлығы
    Несиелер: 4

    Пәнді оқып үйренудің мақсаты - жануарлардың негізгі жүйелік топтарының мінез-құлқының отбасылық байланыстарының пайда болуы және анықталуы. Бұл курс студенттерге ағзалардың мінез-құлық бейімделуі, олардың мінез-құлқының әртүрлілігі мен жіктелуі, онтогенез бен филогенездегі пайда болуы мен дамуы, омыртқалы жануарлардың мінез-құлқын зерттеудегі экологиялық тәсілдер туралы терең білім алуға көмектеседі.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Жасушалық биология
    Несиелер: 4

    Пәнді оқып-үйренудің мақсаты – тірі – жасуша туралы негізгі қағидалармен және заманауи идеялармен танысу. Жасушалардың және олардың компоненттерінің көбеюі, клеткалардың қоршаған орта жағдайларына бейімделуі, әртүрлі факторлардың әсеріне реакциясы, жасушалардағы патологиялық өзгерістер мен олардың өлу механизмдері, жасуша органеллаларының функционалдық ерекшеліктері, адамның жасушалық биология саласындағы жетістіктерін қолдану қарастырылады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Табиғатты қорғау заңдары
    Несиелер: 5

    Пәнді оқудың мақсаты – магистранттарды қоршаған ортаны қорғау мәселелерін шешуге үйрету. Қоршаған ортаның сапасын жақсарту, табиғи ресурстарды ұтымды пайдалану және молайту, заңдылық пен құқықтық тәртіпті нығайту, ҚР аумағындағы қолданыстағы табиғатты қорғау саласындағы негізгі нормативтік-заңдық актілерді зерделеу мақсатында қоғам мен табиғаттың өзара әрекеттесуі саласындағы қатынастарды реттеу әдістерін оқып үйрену.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Өсімдіктердің репродуктивті биологиясы
    Несиелер: 5

    Оқыту мақсаты – репродуктивті биология, өсімдіктердің репродуктивті биологиясының заманауи мәселелері мен әдістері, өсіру түрлері, өсімдіктердің гүлденуі мен тозаңдануы, жемістер мен тұқымдардың өнімділігі, жемістер мен тұқымдарды тарату әдістері, алған білімдері мен дағдыларын кәсіби мәселелерді шешуде қолдану, мүмкіндігінше жаңа сорттарды шығару кезінде өсімдіктерді таңдау туралы түсінік қалыптастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Жаратылыстану ғылымдарындағы статистикалық әдістер
    Несиелер: 5

    Пәнді оқытудың мақсаты - биологиялық, экологиялық объектілері мен құбылыстарды сандық сипаттау үшін математикалық статистика мен ықтималдық теориясының әдістерін қолдануды зерттеу. Магистранттар статистикалық әдістердің негізгі ұғымдарымен, олардың классификациясымен және статистикалық әдістерді қолдану арқылы зерттеу нәтижелерін есептеу әдістерімен, статистикалық талдаудан алынған деректерін графикалық түрде ұсыну мүмкіндіктерімен танысады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Интродукция және акклиматизация
    Несиелер: 5

    Пәнді игерудің мақсаты – магистранттардың ауылшаруашылық өндірісінде, заманауи ландшафтық құрылыста және ғылыми зерттеулерде өсімдіктерді енгізу және акклиматизация әдістері мен әдістерін оқып үйрену, интродукцияға, интродукцияланған өсімдіктерді отырғызу және күту бойынша агротехникалық іс-шараларға объектілерді таңдау, интродуценттерді жерсіндіру және сәтті интродукцияны таңдау әдістемесі үшін қоршаған орта жағдайларын бағалау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Код ON6

    Физиологиялық құбылыстарды анализдейді, тәжірибені зерттейді және жалпылайды, ғылыми эксперимент жүргізеді, статистикалық әдістер көмегімен ғылыми зерттеулердің нәтижелерін өңдейді

  • Код ON2

    Кәсіби қызметтің мақсаттарын анықтайды, оларға жетудің адекватты әдістері мен тәсілдерін таңдайды, жаңа білімдерді алуда ғылыми, инновационды әрекеттерді жүзеге асырады, бөлім деңгейінде жауапкершілік және шешім қабылдайды

  • Код ON5

    Биологиялық өндірістер, мониторинг және табиғи ортаны қорғау, табиғатты қолдану, биоресурстарды қалпына келтіру және қорғау салаларындағы басқару әдістерін практикада қолданады

  • Код ON10

    Өзіндік ғылыми зерттеулер негізіндегі стартап-жобаларын әзірлейді және жүзеге асырады

  • Код ON1

    Кәсіби қызмет және ғылым саласындағы концептуалды білімдерге ие болды

  • Код ON3

    Іскери, кәсіби және ғылыми әлем саласында үйлесімді қоғам құруда лидерлік қасиеттерді көрсетті

  • Код ON9

    Негізгі таксондар өкілдерінің морфологиялық, физиологиялық және қалпына келудегі ерекшеліктерін, географиялық таралуы мен экологиясын анализдейді, өсімдіктерді интродукциялау мен акклиматизациялау бойынша әдістерді қолданады

  • Код ON4

    Кәсіби және ғылыми коммуникациялардың негізгі дағдыларын мемлекеттік, орыс және шетел тілдерінде (В1, B2, С1 деңгейлері) меңгерді

  • Код ON7

    Биологиялық объектерге анатомиялық, морфологиялық және таксономиялық тұрғыдан зерттеулер жүргізеді

  • Код ON8

    Табиғи ресурстарды тиімді пайдалану және биоалуантүрліктерді қорғау бойынша іс-шаралар жоспарларын әзірлейді, зиянды объектерден биологиялық, химиялық және т. б. қорғану әдістерін қолданады

7M05101 Биология
Магистратура

А.Байтұрсынов атындағы Қостанай мемлекеттік университеті

БББТ: M080 Биология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский
7M05101 Биология
Магистратура

Махамбет Өтемісов атындағы Батыс Қазақстан университеті

БББТ: M080 Биология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M05101 Биология
Магистратура

Инновациялық Еуразия университеті

БББТ: M080 Биология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M05101 Биология
Магистратура

Әл-Фараби атындағы Қазақ ұлттық университеті

БББТ: M080 Биология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
7M05101 Биология
Магистратура

Торайгыров университеті

БББТ: M080 Биология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M05101 Биология
Магистратура

Қ. Жұбанов атындағы Ақтөбе өңірлік мемлекеттік университеті

БББТ: M080 Биология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M05101 Биология
Магистратура

Абай атындағы Қазақ Ұлттық педагогикалық университеті

БББТ: M080 Биология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M05101 Биология
Магистратура

Ш. Уәлиханов атындағы Көкшетау университетi

БББТ: M080 Биология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M05101 Биология
Магистратура

Оңтүстік Қазақстан мемлекеттік педагогикалық университеті

БББТ: M080 Биология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M05101 Биология
Магистратура

Манаш Қозыбаев атындағы Солтүстік Қазақстан мемлекеттік университеті

БББТ: M080 Биология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M05101 Биология
Магистратура

Сәрсен Аманжолов атындағы Шығыс Қазақстан мемлекеттік университеті

БББТ: M080 Биология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M05101 Биология
Магистратура

Сәрсен Аманжолов атындағы Шығыс Қазақстан мемлекеттік университеті

БББТ: M080 Биология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M05101 Биология микробиология негіздерімен
Магистратура

Х.Досмұхамедов атындағы Атырау университеті

БББТ: M080 Биология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
7M05101 Биология
Магистратура

Семей қаласының Шәкәрім атындағы университеті

БББТ: M080 Биология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M05101 Биология
Магистратура

Астана медицина университеті

БББТ: M080 Биология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M05101 Биология
Магистратура

Астана халықаралық университеті

БББТ: M080 Биология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
Top