Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

7M05101 Биология в Ш.Уәлиханов атындағы Көкшетау университетi

Пәндер

  • Басқару психологиясы

    Курстың мақсаты – магистранттардың басқару психологиясы бойынша білімдерін және стратегиялық, жобалық және басқа да басқару түрлеріндегі негізгі психологиялық механизмдерді меңгеру негізінде басқару шешімдерін қабылдаудың практикалық дағдыларын дамыту. Магистранттарды шетелдік және отандық менеджмент ғылымының даму тарихымен, оның психологиялық білім жүйесіндегі орнымен таныстыру. Ғылыми менеджменттің заманауи тенденциялары – жаңа ғылыми басқару парадигмасы туралы түсінік қалыптастыру. Пәнді меңгеру нәтижесінде магистрант келесі құзыреттерді меңгеруі керек: (жалпы мәдени құзыреттіліктер) - стандартты емес жағдайларда ұйымдастырушылық және басқарушылық шешімдерді табу қабілеті мен дайындығы және олар үшін жауапкершілік; (кәсіби құзыреттер) - еңбек ұжымдарында өзара әрекеттесу нысандарын талдау қабілеті және дайындығы; кадрларды іріктеу және өндірістік процесті оңтайландыруға қолайлы психологиялық ахуал жасау мақсатында персоналмен жұмыс істеу қабілеті мен дайындығы; қызметкерлердің жеке өсуіне және жеке адамдар мен топтардың денсаулығын сақтауға бағытталған интерактивті әдістерді, психологиялық технологияларды енгізу қабілеті мен дайындығы; жас ерекшеліктерін, даму дағдарыстары мен қауіп факторларын, тұлғаның жыныстық, этникалық, кәсіптік және басқа да әлеуметтік топтарға жататынын ескере отырып, адамның психикалық қызметінің ерекшеліктерін анықтау қабілеті мен дайындығы.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Зерттеудің қазіргі әдістері

    Мақсаты: ғылыми-зерттеу қызметінің барлық кезеңдерінде жүйелі кіші бағыт ұстанымымен биологиядағы эксперименталды және іргелі міндеттерді шеше алатын мамандарды дайындау. Мазмұны: Биологиялық зерттеулердің заманауи әдістері. Эксперименталды зерттеулердің әдіснамалық негіздері. Биологиядағы математикалық әдістер. Клеткалық биология әдістері. Биологиядағы физика-химиялық әдістер. Экологиялық зерттеу әдістері. Заманауи зерттеу әдістерін өз бетінше зерттеу жүргізуде қолдану.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Ғылыми зерттеуді жоспарлау мен ұйымдастыру

    Мақсаты: магистранттарды ғылыми зерттеулер мен инновациялық қызметті ұйымдастыру және жоспарлау негіздері мен практикалық дағдыларына дайындау. Мазмұны: ҚР қазіргі ғылыми-технологиялық саясатын дамыту контексінде ғылыми-зерттеу қызметін ұйымдастырудың теориялық-әдіснамалық және практикалық негіздерін оқу. ҒЗЖ жоспарлау және ұйымдастыру кезеңдері. Халықаралық ғылыми-техникалық ынтымақтастық. Жобаларды дайындау бойынша негізгі ережелер мен әдістемелік нұсқаулар. Жобалау әдісін қолдану. Жеке зерттеу схемасын жоспарлау.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Зерттеу мәдениеті және ғылыми этика

    Курстың мақсаты: Зерттеу тақырыбы бойынша қажетті ғылыми әдебиеттерді іздестіру, оларды ғылыми-педагогикалық қызметте практикалық қолдану бойынша негізгі білім мен дағдыларды қалыптастыру. Пән мазмұнында ғылыми зерттеудің әдістемесі және әдістері туралы түсініктер беру. Зерттеу этикасының принциптері. Зерттеушінің ғылыми тұтастығы және плагиат мәселесі. Ғылыми дәйексөздің принциптері мен мәдениеті. Зерттеу этикасының нормалары мен механизмі. Зерттеу қызметін этикалық реттеудің халықаралық мойындалған стандарттары. Оқытудың белсенді әдістерін қолдану: ризома- әдісі, жобалық әдіс, кейс-стади. Пәнді меңгеру нәтижесінде магистрант: негізгі ғылыми этикалық принциптерді және олардың оқу және ғылыми-зерттеу қызметінде қалай қолданылатынын білу; ғылыми-зерттеу қызметін жоспарлау және жүргізу кезінде этикалық қағидаларды қолдана алатын болады; этикалық дилемманы анықтап, оны шешудің дәлелді шешімін ұсына алады; әдепсіз мінез-құлық салдарын білетін болады; этикалық стандарттарға сәйкес ғылыми рецензияланатын журналдар қойған талаптардан хабардар болады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Биологиялық статистика

    Мақсаты: ғылыми-зерттеу және педагогикалық қызметті жүзеге асыру үшін қажетті биологиялық статистика бойынша білім, білік және дағды деңгейін қалыптастыру. Мазмұны: Ғылыми зерттеу кезеңдері. Вариациялық статистика. Нәтижелерді ұсынудың графикалық және кестелік тәсілі. Сапалық және сандық белгілер арасындағы байланысты талдау әдістері. Корреляциялық және регрессивті талдау. Зерттеу нәтижелерінің дұрыстығын бағалау. Статистикалық деректерді өңдеудің компьютерлік пакеттері. Интерактивті сабақтар. Топтық жұмыс.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Биологиядағы физика-химиялық зерттеу әдістері

    Мақсаты: биологиядағы негізгі физикалық-химиялық зерттеу әдістерін білу. Мазмұны: Химиялық заттардың маңызды кластарының, биологиялық мембраналардың қасиеттері мен функцияларын, тірі жүйелер жұмысының физика-химиялық негіздерін, биологиялық процестердің кинетикасын зерттеу үшін заманауи физика-химиялық әдістерді қолдану. Микроскоптау, рентгенқұрылымдық талдау, таңбаланған атомдар әдістері. Спектрлік әдістер. Молекулалық биология әдістері. Жобалық технологияларды пайдалана отырып оқыту. Топтық жұмыс.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Жоғары мектеп педагогикасы

    Курстың мақсаты: жоғары мектеп оқытушысының педагогикалық мәдениетінің негіздерін, білім беру жүйесінде инновациялық, кәсіби-педагогикалық қызметті жүзеге асыру үшін оның ғылыми-педагогикалық және практикаға бағытталған құзыреттерін қалыптастыру. Міндеттері-теориялық білім негізінде болашақ оқытушыны кәсіби міндеттерді шығармашылық шешуге дайындау; педагогикалық талдау, оқу-тәрбие үдерісін жоспарлау және ұйымдастыру әдістерін таңдау дағдыларын қалыптастыру; педагогикалық қарым-қатынас мәдениетін қалыптастыру. Әдістері: оқытудың белсенді әдістері, жобалық жұмыс, кейс-стади.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Шетел тілі (Кәсіби)

    Курстың мақсаты: Кәсіби қызмет саласы үшін қажетті ауызша және жазбаша сөйлеу дағдыларын, коммуникативті сөйлеу қызметінің барлық түрлерінде тілдік материалды қолдану дағдыларын дамыту. Курс барысында магистранттар кәсіби сөздік қорын кеңейтеді, әртүрлі электронды сөздіктер мен анықтамалықтармен жұмыс істеуді үйренеді. Оқытылатын шет тілі саласындағы жобалық зерттеу қызметін қоса алғанда, оқыту үдерісінде коммуникативтік, интерактивтік әдістер мен ақпараттық технологиялар, жұмыстың жеке және топтық нысандары қолданылады. Материалдар мен дереккөздер білім беру бағдарламасының ерекшелігін ескере отырып таңдалады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Ғылым тарихы мен философиясы

    Ғылым тарихы мен философиясы кең әлеуметтік-мәдени контексте және оның тарихи дамуында қарастырылатын ғылым философиясының жалпы мәселелеріне кіріспе береді. Пән идеологиялық және әдістемелік мәселелерді талдауға бағытталған. «Ғылым тарихы және философиясы» курсын меңгеру одан әрі магистранттардың профиліне сәйкес нақты ғылыми-теориялық пәндердің табысты дамуына ықпал етеді. Пәннің мақсаты мен міндеттері ғылым тарихы және оның философиялық, әдістемелік мәселелері бойынша білім беру. Курстың міндеттері: қазіргі ғылым философиясының пәні мен негізгі ұғымдары туралы түсінікті білу; ғылымның пайда болуын және оның эволюциясының негізгі кезеңдерін түсіну; ғылыми білімнің құрылымын, ғылыми дәстүрлер мен ғылыми революцияларды, ғылымның қазіргі даму кезеңінің ерекшеліктерін аша білу. Жаратылыстану және техникалық ғылымдардың философиялық мәселелерінде құзыретті болу.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Өсімдіктер физиологиясының қазіргі мәселелері

    Мақсаты: магистранттарда өсімдік оргаизмы тіршілігінің жалпы заңдылықтары және оларды зерттеу әдістері туралы білімнің қазіргі жағдайы туралы түсініктерін қалыптастыру Мазмұны: курста фотосинтез және су алмасуы физиологиясының, минералды қоректену физиологиясының өзекті мәселелері, стресстің физиологиялық механизмдері, өсімдіктер физиологиясының жетістіктерін практикалық қолдану мәселелері қарастырылады. Оқу процесінде топтық жұмыс әдістері, студенттердің ғылыми әдебиеттермен өзіндік жұмысы пайдаланылатын болады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Жалпы биологияның қазіргі мәселелері

    Курстың мақсаты: магистранттарда практикалық міндеттерді шешу үшін негіз ретінде қазіргі заманғы биологияның негізгі бағыттары мен даму перспективалары туралы іргелі білімді қалыптастыру Мазмұны. Жалпы биологиядағы қазіргі теориялық тұжырымдамалар. Жасуша метаболизмінің негізі ретінде биологиялық макромолекулалар мен биокатализдің құрылымы мен қызметі. Биологияның әдіснамалық жетістіктері мен перспективті бағыттары. Молекулалық биология мен генетиканың жетістіктері. ХХІ ғасырдағы биология мәселелері

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Топырақ биологиясы

    Курстың мақсаты: магистранттарда топырақ биотасының геохимиялық қызметі және оны зерттеу әдістері туралы терең білім қалыптастыру. Мазмұны: топырақтың организмдердің тіршілік ету ортасы ретіндегі ерекшелігі. Топырақ биотасының құрамы. Топырақ биотасының топырақ пен топырақ құнарлылығының қалыптасуындағы рөлі. Ғылыми-зерттеу міндеттерін шешуде топырақты биологиялық индикациялау және диагностикалау әдістері.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Жоғары оқу орнындағы биологияны оқыту әдістемесі

    Мақсаты: ЖОО-да биологиялық пәндерді оқытудың әдістемелік тәсілдерін меңгеру, өзіндік педагогикалық қызметті табысты жүзеге асыруға дайындық және ерекшелігін білу және түсіну Мазмұны: университеттегі биологиялық пәндердің құрылымы және оларды жоспарлау. Биологиялық пәндер бойынша сабақтарды өткізу әдістемесі. Биологиялық пәндерді оқытуда оқытудың дәстүрлі және инновациялық технологияларын қолдану. Педагогикалық бақылау. Проблемалық талқылаулар, талқылау және оқу жағдайлары.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Қазақстанның бореалды аймағының биоэкологиясы

    Курстың мақсаты: магистранттарда жергілікті биогеоценоздар мысалында қоршаған ортаны қорғауға және биоалуантүрлілікті сақтауға экожүйелік көзқарас идеялары мен дағдыларын қалыптастыру Мазмұны: бореалды аймақтың географиялық жағдайы және табиғи жағдайлары. Бореалды аймақ сүректі және сүректі емес өсімдіктер ресурстардың көзі ретінде. Бореалды ормандардың климатқа әсері. Қазақстанның бореалды ормандарының құрылымы мен қазіргі жағдайы.Бореалды аймақтағы өсімдіктер мен жануарлардың сирек кездесетін және жойылып кету қаупі бар түрлері.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Адам және жануарлар физиологиясының қазіргі проблемалары

    Курстың мақсаты: адам мен жануарлар физиологиясының қазіргі жетістіктері мен мәселелері туралы білімді тереңдету. Мазмұны: Курста жүйке және гормоналды реттеу физиологиясының, жүрек-тамыр физиологиясының, сенсорлық жүйелер физиологиясының, метаболизм мен энергияның заманауи аспектілері, сонымен қатар оларды зерттеу әдістері зерттеледі. Адам физиологиясының өзекті мәселелеріне негізделген магистранттардың жобалары талқыланады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Жануарлардың этологиясы

    Курстың мақсаты: жануарлар мінез-құлқын зерттеудің әртүрлі аспектілері мен әдістерін үйрену дағдыларын қалыптастыру Мазмұны: Жануарлар мінез-құлқының эволюциялық аспектілері. Жануарлардың мінез-құлық экологиясы. Жануарлардың мінез-құлықтың туа біткен және жүре пайда болған түрлері. Мінез-құлықтың гуморальды механизмдері. Жануарлардың генетикалық анықталған мінез-құлқы. Жануарлар мінез-құлқын зерттеу әдістері. Проблемалық пікірталастар, жағдайларды талдау және ішінара іздеу сияқты интерактивті оқыту формалары.

    Оқу жылы - 2
    Несиелер - 6
  • Өсімдіктерді интродукциялау және акклиматизациялау

    Мақсаты: өсімдіктердің ресурстық әлеуетін дамыту үшін негіз ретінде өсімдіктерді интродукциялау және жерсіндіру теориясы мен практикасын білу Мазмұны: өсімдіктерді интродукциялау мен жерсіндіру негізгі бағыттарын, кезеңдері мен әдістерін зерттеу. Интродукция және жерсіндіру табыстылығын бағалау әдістерін, фенологиялық бақылау әдістемелерін меңгеру. Ботаникалық бақтардың өсімдік ресурстарын сақтау мен жұмылдырудағы рөлін, Қазақстанда интродукциялау проблемалары мен перспективаларын талқылау.

    Оқу жылы - 2
    Несиелер - 6
  • Жануарлардың эволюциялық морфологиясы және филогениясы

    Курстың мақсаты: зерттеу міндеттерін қою және алынған нәтижелерді түсіндіру кезінде негіз ретінде жануарлар әлеміндегі эволюциялық процестер туралы дүниетанымдық идеяларды қалыптастыру Мазмұны: жануарлар әлемін жіктеудің қазіргі жүйесінің сипаттамасы, Жануарлар филогенезінің негізгі заңдылықтары мен жолдары. Омыртқасыздар мен омыртқалылардың әртүрлі топтарының эволюциялық морфологиясы мысалында органдардың эволюциялық қайта құрылуының жолдары мен бағыттарын зерттеу. Эволюциялық морфологияның өзекті мәселелерін талқылау.

    Оқу жылы - 2
    Несиелер - 6
  • Қазақстанның ботаникалық ресурстануы

    Мақсаты: Қазақстанның өсімдік әлемі ресурстарының әртүрлілігімен, оларды шаруашылықта пайдалану мүмкіндіктерімен және жолдарымен таныстыру Мазмұны: Практикалық маңызы бар өсімдіктер мен өсімдік тектес заттардың негізгі топтарының сипаттамасы. Перспективті өсімдіктерді іздеу, өсімдік шикізатының қорын бағалау әдістерін зерттеу. Өсімдік ресурстарын ұтымды пайдаланудың, Қазақстанның жабайы өсімдіктерін қорғау мен толықтырудың өзекті мәселелерін пікірталас, пікірталас нысанында талқылау.

    Оқу жылы - 2
    Несиелер - 6
  • Генофонд және өсімдік селекциясы

    Мақсаты: өсімдіктерді сақтау, өсімін молайту және селекциялау саласындағы білімді және оларды ғылыми-практикалық қызметте пайдалану дағдыларын қалыптастыру Мазмұны: Қазақстанның мәдени өсімдіктері мен флорасының генетикалық әртүрлілігі. Молекулалық-генетикалық және биотехнологиялық әдістер заманауи селекцияның негізі ретінде. Өсімдіктердің құнды мәдени және жабайы түрлерін қорғау және молайту. Биоресурстық коллекцияларды ұйымдастыру және талдау үшін ақпараттық технологияларды қолдану.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Ғылыми зерттеулердегі сандық технологиялар және жасанды интеллект

    Мақсаты: ғылыми-зерттеу қызметінде цифрлық технологиялар мен жасанды интеллект саласындағы құзыреттер жүйесін дамыту. Мазмұны: Биологияның әртүрлі салаларында цифрлық технологияларды қолдану. Жасанды интеллектті (ЖИ) дамыту бағыттары. Биологияда ЖИ қолдану мүмкіндігі, биологиялық объектілерді талдау. Мобильді бағдарламалар мен қосымшалар. Сараптамалық жүйелер. Нейрондық желілер. Цифрлық технологиялар мен ЖИ қолданудың заманауи мәселелері. Ақпаратты қорғау құралдары. Топтық жұмыс. Оқытудың интерактивті формалары.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Биологиядағы ғылыми ақпаратты іздеу және талдау әдістері

    Мақсаты: ғылыми ақпаратты іздеу, іріктеу, талдау және тұтыну мәдениетін қамтамасыз ететін білім мен дағдыларды қалыптастыру. Мазмұны: Ақпараттық ресурстар. Ғылыми кітапханалардың ресурстары. Электронды кітапханалар. Ғылыми мәліметтер базасы. Ғалымдардың жарияланымдық белсенділігінің көрсеткіштері. Библиографиялық іздеу (үздіксіз және таңдамалы). Электрондық ресурстардағы іздеу технологиялары. Ақпарат көздерін іріктеу критерийлері. Ғылыми жұмыстың библиографиялық аппаратын ресімдеу. Ғылыми әдебиеттермен жұмыс.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5

Оқыту нәтижелері

  • қазіргі биологияның негізгі жетістіктері мен даму тенденцияларын білу және білімді кәсіби деңгейде көрсету
  • қазіргі заманғы білім беру технологияларын кәсіби меңгеру және биологиялық пәндер бойынша білім беру процесін жобалауға және ұйымдастыруға қабілетті болу; жоғары және (немесе) жоғары оқу орнынан кейінгі білім беру ұйымдарында, ғылым және инновация интеграциясын ескере отырып, оқу сабақтарын өткізу және оқытылатын пәндер бойынша оқу-әдістемелік материалдарды әзірлеу
  • кәсіби және ғылыми қызметте танымның ғылыми әдістерін қолдану
  • докторантурада оқуды жалғастыру үшін қажетті өзіндік жұмыс дағдыларын меңгеру
  • биологияның өзекті мәселелерін шешуге белгілі бір үлес қосатын ғылыми-зерттеу жұмыстарын жоспарлау және жүргізу
  • кәсіби қарым-қатынаста және мәдениетаралық коммуникацияда құзыретті болу; ғылыми-зерттеу және педагогикалық қызметте тілдік және ақпараттық - коммуникативтік құзыреттілікті белсенді пайдалану
  • биологиялық процестер мен құбылыстарды түсінудің қолданыстағы тұжырымдамаларын, теориялары мен тәсілдерін сыни тұрғыдан талдайды
  • зерттеу этикасын сақтай отырып, ғылыми ақпарат жинауды және ғылыми-зерттеу жұмысы нәтижелерін зерделеуді жүзеге асыру

Ұқсас БББ

7M05101 Биология

Астана медицина университеті

7M05101 Биология

Семей қаласының Шәкәрім атындағы университеті

7M05101 Биология

Махамбет Өтемісов атындағы Батыс Қазақстан университеті

7M05101 Биология

Астана халықаралық университеті

7M05101 Биология

Қ.Жұбанов атындағы Ақтөбе өңірлік университеті

7M05101 Биология

Өзбекәлі Жәнібеков атындағы Оңтүстік Қазақстан педагогикалық университеті (ОҚМПУ)

7M05101 Биология

Торайгыров университеті

7M05101 Биология

Сәрсен Аманжолов атындағы Шығыс Қазақстан университеті

7M05101 Биология

Семей қаласының Шәкәрім атындағы университеті

7M05101 Микробиология негізіндегі биология

Х.Досмұхамедов атындағы Атырау университеті

7M05101 Биология

әл-Фараби атындағы Қазақ Ұлттық университеті

7M05101 Биология

М.Қозыбаев атындағы Солтүстік Қазақстан университеті

7M05101 Биология

Абай атындағы Қазақ ұлттық педагогикалық университеті

7M05101 Биология

Академик Е.А.Бөкетов атындағы Қарағанды университеті (ҚарУ Е.А.Бөкетов)

7M05101 Биология

Ахмет Байтұрсынов атындағы Қостанай өңірлік университеті

Top