7M05101 Биология в Семей қаласының Шәкәрім атындағы университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Биология ғылымының қазіргі заманғы бағыттары мен биологияны оқыту әдістемесі саласындағы терең теориялық және тәжірибелік білімдермен магистранттарды, сондай-ақ ғылыми, практикалық және педагогикалық салаларда өздерінің құзыреттерін қолдануға қабілетті тұлғаларды дайындау.
-
Академиялық дәреже Магистратура
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
Оқу мерзімі 2 года
-
Кредиттер көлемі 120
-
Білім беру бағдарламаларының тобы M080 Биология
-
Білім беру саласы 7M05 Жаратылыстану ғылымдары, математика және статистика
-
Дайындық бағыты 7M051 Биологиялық және сабақтас ғылымдар
Пәндер
-
Шетелде ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру және жоспарлау
Шетелде ғылыми-зерттеу жұмысын ұйымдастыру курсы зерттеу қызметінің технологиясының модельдік көрсетілімдерін және оны білім беру мекемелерінде жүзеге асыру тәсілдерін, зерттеу ұстанымы және оны қалыптастыру тәсілдері туралы түсініктерді, зерттеушілік оқытуды ұйымдастыру нысандарын, ғылыми техникалық ақпарат негіздерін және ақпаратты іздеу практикасын, ғылыми зерттеу нәтижелерін ресімдеу Ережелерін және қолжазбамен жұмыс істеуді, ғылыми зерттеу нәтижелерін шетелде қорғауды қарастырады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Ғылыми- зерттеу жұмыстарын жоспарлау, ұйымдастыру және қазіргі заман әдістері
Ғылыми зерттеудің ұйымдастыру және жоспарлаудың негізгі анықтамасы, әдістері және принциптері Оптимальды жоспарлау. Көпфакторлы эксперименттің жоспарлары. Жоспарлаудың негізгі түрлері
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Биологиядағы статистикалық әдістер
Биологиялық статистика: биологиялық зерттеулер жүргізудегі оның рөлі мен маңызы. Орташа арифметикалық шама және оның қасиеттері. Зерттелетін топтар арасындағы айырмашылықтардың анықтылығы. Стьюдент критериі. Вилкинсон-Манни-Уитни критериі. Корреляциялық талдау. Статистикалық деректер негізінде алынған нәтижелерге талдау жүргізіледі, қорытындылар жасалынады
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Ғылым тарихы мен философиясы
«Ғылым тарихы және философиясы» курсы ғылымдардың тарихи эволюциясы мен олар құратын философиялық перспективаларды зерттейді. Қазіргі ғылымның көздері, оның әлеуметтік және институционалдық мәнмәтіндері сипатталған. Ойлау тәжірибелерімен, теорияларды растау мен теріске шығарумен, сандық және сапалық зерттеу әдістерінің пайда болуымен және қолданылуымен байланысты философиялық мәселелер қарастырылады
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Эволюция теориясы
Қазіргі заман эволюциясы пәні ХХ-ғасырдан қалыптасқан, эволюцияның синтетикалық теориясы болып табылады. Биологиялық ғылымдар жүйесіндегі эволюция теориясының орны ерекше, оның анализдеуші, синтездеуші сипаты және методологиялық бағыттылығы, бұл ілімді жоғары оқу орындарында оқытудың маңызы зор екенін көрсетті. Эволюциялық биология-магистранттардың сыни көзқарастарын, биологиялық ойлау қабілетіліктерін, ой өрісін кеңейтеді. Оларға табиғат құбылыстарының статистикалық әдісі арқылы зерттеуді, табиғи құбылыстардың себептерін түсіндіреді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Эволюциялық ілім
Қазіргі заман эволюция XXI – ғасырдан қалыптасқан және одан кейінгі ғалымдардың ғылыми зерттеу жұмыстарында талданып дәлелденген эволюцияның синтетикалық теориясы болып табылады. Эволюциялық ілім жаратылыстану ғылымын дамытудағы эволюциялық ойлардың тарихы. Табиғи сұрыптау концепциясы. Түр түзілуінің монофиликтикалық теориясы. Неоламаркизм және генетикалық антидарвинизм және оның себептері
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Шет тілі (кәсіби)
Оқу-әдістемелік кешен факультеттердің немесе тілдік университеттердің 1 курс магистранттарға арналған. Пәннің қысқаша мазмұны: Оқу жылында шет тілінің мақсаты (ағылшын тілі – B1-деңгей) - ағылшын тілінің B1 деңгейіне жету. B1 деңгейін A1, A2 деңгейлерінің жалғасы және грамматикалық аяқталуы ретінде қарастыруға болады. В1 деңгейі магистранттарға студенттерге ағылшын тілін терең меңгеруге және өз ойларын ағылшын тілінде еркін жеткізуге және басқалармен қарым-қатынаста ортақ тіл табуға мүмкіндік береді. B1 деңгейі адамның күнделікті өмірінің барлық салаларын қамтиды: отбасы, қарым-қатынас, жұмыс, өмір салты, саяхат, спорт және т.б. Оқу-әдістемелік кешен қазіргі шет тілдері бағдарламаларында белгіленген талаптарды ескере отырып құрылған.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Эволюцияның қазіргі заманғы мәселелері
Эволюциялық түр өзгерістер механизмдерін зерттеу. Микро-және макро-эволюциялық процестердің бейімделу, түр түзу және морфо-физиологиялық прогресс. Эволюционистиканың мәні және оның антиэволюциялық тұжырымдамалардан айырмашылығы; эволюциялық көзқарастар дамуының негізгі кезеңдері; қазіргі заманғы эволюциялық теориялардың негізгі ережелері
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Жоғары мектептің педагогикасы
Жоғары мектеп оқытушысының кәсіби-педагогикалық мәдениетінің негіздерін, жоғары мектеп педагогикасының әдіснамалық және теориялық негіздерінің жалпы проблематикасындағы, мәселелеріндегі педагогикалық құзыреттілігін, оқытуды, тәрбиелеуді талдау, жоспарлау және ұйымдастырудың қазіргі заманғы технологияларын, ЖОО-ның білім беру процесінде оқытушы мен магистранттың субъектілік-субъектілік өзара іс-қимылының коммуникативтік технологияларын меңгеруін қалыптастыру
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Бионика
Техникалық құрылғылар мен жүйелерде тірі табиғаттың ұйымдастыру принциптерін, қасиеттерін, функциялары мен құрылымдарын, яғни табиғаттағы тірі формаларды және олардың өнеркәсіптік аналогтарын қолдану туралы қолданбалы ғылым. Биологиялық жүйелерде болып жатқан процестерді зерттейтін биологиялық бионика; осы процестердің математикалық модельдерін құрастыратын теориялық бионика; инженерлік есептерді шешу үшін теориялық бионика моделін қолданатын техникалық бионика
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Басқару психологиясы
Қазіргі жағдайдағы психикалық құбылыстар жүйесі, мінез-құлықтың психологиялық өзгерістері және адамның саналы іс-әрекеті туралы ғылыми негізделген түсініктерді қалыптастыру. Психологиялық ғылымның теориялық-тәжірибелік мәселелері, басқару психологиясының категориялық жүйесі қарастырылады, басқару тәжірибесінің психологиялық талдауының тарихы бекітіледі, басқару қызметін талдаудың түсініктеме принциптері, психологиялық жаттығулар мен мектептердің құрылымы және басқару қызметінің теориясы мен тәжірибесіне қосымшадағы психологиялық ғылымның басқа да мәселелері ашылады. Курс психологиядағы заманауи теориялар мен тәсілдер туралы ғылыми түсініктерді қалыптастыруға мүмкіндік береді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Мектепте және колледждерде ғылыми-зерттеу жұмыстарын ұйымдастыру
Мектеп пен колледждерде ғылыми зерттеу жұмыстарын ұйымдастыру курсы зерттеу қызметі технологиясының модельдік көрсетілімдерін және оны білім беру мекемелерінде жүзеге асыру тәсілдерін, зерттеу ұстанымы және оны қалыптастыру тәсілдері туралы түсініктерді, зерттеушілік оқытуды ұйымдастыру нысандарын, ғылыми техникалық ақпарат негіздерін және ақпаратты іздеу практикасын, ғылыми зерттеу нәтижелерін ресімдеу Ережелерін және қолжазбамен жұмыс істеуді, ғылыми зерттеу нәтижелерін қорғауды қарастырады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Биометрия
Қазіргі биометрия-бұл бақылауларды жоспарлау және олардың нәтижелерін статистикалық өңдеу болып табылатын биологияның бөлімі. Биометрия-математикалық әдістерді қолдана отырып, нақты биологиялық объектілерді зерттейтін қолданбалы ғылым. Биометрия биология қажеттілігінен пайда болды. Қазіргі уақытта математикалық әдістер қолданылмайтын білім саласын көрсету қиын.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Адам және жануарлар биологиясының қазіргі заманғы мәселелері
Адам мен жануарлар биологиясының қазіргі заманғы мәселелері" адамның биологиялық және әлеуметтік мәнін, адамның, өмір сүру ортасының, адам ағзасы мен қоршаған ортаның қазіргі заманғы жағдайлардағы дамуын зерттейтін биология ісінің бірі болып табылады. Адам және жануарлар биологиясын білу магистрантқа өзекті және перспективалы бағыттармен, сонымен қатар негізгі биология ғылымдарының дамуының методикалық жетістіктерімен танысу үшін қажет.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Қоғам жиынтығы және экожүйенің алуантүрлігі
Жер экожүйесінің маңызды құрамдастарының құрылымы және қызметтері, жалпы жүйедегі олардың байланыстары және қарым-қатынастарының нәтижелері. Экожүйелердегі биогеоценоздық қарым-қатынастар – биоалуантүрлілікті сақтаудың теориялық негізі. Экожүйелердің тұрақтылығы және динамикасы. Биологиялық алуантүрлілік және жануарлар мен өсімдіктер ресурстарын тұрақты пайдалану. Су және жер экожүйелерінің биологиялық алуантүрлілігі.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Бағаналы жасушалар
Бағаналы жасушаларды зерттеудегі жетістіктері және оның қазіргі кезендегі мәселелері. жасушалардың құрылымдық және молекулалық ұйымы, олардың функцияларының атқарушы және реттеуші механизмдері туралы, сондай-ақ жасушалық биологияны дамытудың негізгі бағыттары мен перспективалары туралы қазіргі заманғы идеялармен таныстыру. Тірі табиғаттағы негізгі биологиялық үрдістерді түсіну. Биологияның заманауи мәселелерінің білімін көрсету.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Ұлпалық емдеу
Ұлпалық емдеудегі жетістіктері және оның қазіргі кезендегі мәселелері. жасушалардың құрылымдық және молекулалық ұйымы, олардың функцияларының атқарушы және реттеуші механизмдері туралы, сондай-ақ жасушалық биологияны дамытудың негізгі бағыттары мен перспективалары туралы қазіргі заманғы идеялармен таныстыру. Тірі табиғаттағы негізгі биологиялық үрдістерді түсіну. Биологияның заманауи мәселелерінің білімін көрсету.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Генетиканың өзекті мәселелері
Генетиканың өзекті мәселелері-қазіргі биологияның барлық бағыттарына енетін пән. Генетиканың жетістіктері бүгінде молекулалық, жасушалық, организмдік, популяциялық деңгейлердегі күрделі биологиялық процестер мен жүйелерді зерттеудегі негізгі факторы болып табылады. Қазіргі таңда генетикалық ғылымның міндеттері, бағыттары мен проблемалары өзекті болып табылады, себебі өсімдіктер мен жануарлар генетикасындағы жалпы ережелер мен тәсілдерді, жетістіктер мен перспективаларды, рекомбинантты ДНҚ алудың негізгі принциптерін, гендік-эксперименттік жұмыстардың кезеңдерін ғылымда қолдану маңызды.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Экология және биоалуантүрлілік
Жалпы теориялық негіздер биоценотикалық қатынас экожүйенің ішінде және биокөптүрліліктің сақтау. Экология, экожүйе, биобірлестік, биогеопеноз, популяция ұғымдары. Мониторингтің зерттеу ұстанымдары экожүйенің тиянағының байқауына және биокөптүрліліктің сақтау. Биоалуантүрліліктің ұлттық стратегиясы. Тірі табиғаттағы негізгі биологиялық үрдістерді түсіну. Биологияның заманауи мәселелерінің білімін көрсету
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Популяция генетикасы
Популяция генетикасы пәні- табиғи популяциялардағы тұқым қуалаушылық пен өзгергіштіктің заңдылықтарын, генетиканың есептерін шешудің негізгі алгоритмдерін білу, орта және орта арнайы оқу орындарында биологиялық пәндерді оқыту әдістемелерін меңгеру, генетикалық міндеттермен жұмыс істеу дағдыларын меңгеру дағдыларын қалыптастырады, сонымен қатар популяция генетикасы пәні табиғи популяциялардағы тұқым қуалаушылық пен өзгергіштіктің заңдылықтарын, генетикалық есептерді шешудің негізгі алгоритмдерін білуді, салыстыруды, нәтижелерді зерттеп, талдауды дағдыларын қалыптастырады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Жануарлар экологиялық Физиологиясы
Жануарлар экологиялық Физиологиясы/ Жануарлардың ағзасына қоршаған ортаның антропологиялық факторларының ғаламдық әсері: жануарлар мен өсімдіктер түрлерінің биологиялық әртүрлілігін қысқарту және толық жоғалуы. Жануарлар ағзасына табиғи және техногендік пайда болған ортаның абиотикалық факторларының әсері: соғыс, өрт, жер сілкінісі, құрғақшылық. Жануарлар организмінің ортаның экстремалды жағдайларына физиологиялық реакциялары, Жануарлар полиморфизмі, экологиялық факторлардың әсеріне бейімделу.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Адамның экологиялық физиологиясы
Факторы жедел әсер етеді, яғни салмақсыздық, шу, діріл, тербелу, гипоксия және гипероксия, гипер- және гипокапния, магинттік өріс, иондық радиация. Ортаның экстремалды жағдайларына ағзаның физиологиялық және психологиялық реакциялары, ағзаның осы факторлардың әсеріне бейімделуі
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Қоршаған орта және биологиялық алуантүрлілік
Қоршаған орта және биологиялық әртүрліліктің сақталуы. Жануарлар және құстар биологиялық әртүрлілігінің классификациясы. Жануарлардың әр түрлі биологиялық факторларға бейімделуі, токсономиялық әртүрліліктің қалыптасуы, иреархиялық тұқым қуалаушылық жүйесіндегі өсімдіктердің және жануарлардың морфологиялық кешені, систематика және туыстық байланыс, географиялық таралу
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Клеткалық биология
Курстың мақсаты жасушалық биология саласындағы магистрлердің білімін тереңдете білу, про және эукариотты жасушалардың құрылымдық және молекулалық ұйымы, олардың функцияларының атқарушы және реттеуші механизмдері туралы, сондай-ақ жасушалық биологияны дамытудың негізгі бағыттары мен перспективалары туралы қазіргі заманғы идеялармен таныстыру. Биология, биомедицина, биотехнология және экология салаларында қолдану мүмкіндіктері
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Гендік инженерия
Гендік инженерия-генотиптерді қайта құру бойынша әрекеттерді қамтитын биотехнология саласы. Бүгіннің өзінде гендік инженерия жеке гендерді қосуға және өшіруге мүмкіндік береді, осылайша ағзалардың қызметін, сондай – ақ – генетикалық нұсқауларды бір ағзадан екіншісіне, соның ішінде-басқа түрдегі организмдерге ауыстыруға мүмкіндік береді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Қазақстан экологиясы
Қазақстан Республикамыздың экологиялық жағдайлары байланысты көптеген мәселелер бар. Қазіргі жағдайда ғылыми техниканың дамуында ғылымның және ғылыми-техникалық мәліметтердің көлемі интенсивті өсуде. Жоғары оқу орындарында жоғары білікті мамандарды дайындауда олардың білімділігіне, іздемпаздығына көңіл бөлінеді. Магистранттар алған білімдерін ғаламдық, аймақтық және жергілікті экологиялық мәселелерді шешуге қолдана білулері керек
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Жануарлар көбеюінің техникасы
Ауылшаруашылық биотехнологиясының зерттеудегі әдістері мен бағыттары, биотехнологияның биология ғылымдарында алатын орны және оның экологиясы, асылдандыру жұмысында, селекциядағы маңызы, онтогенездің клеткалық негіздерін және молекулалық генетиканы зерттеу, ауыл шаруашылығында қолданалатын тарнсплантация, эмбриоинженерия әдістері кіреді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Жануарлар және өсімдіктер биотехнологиясы
Қазіргі уақытта эмбриотрансплантация, эмриокультура, эмбриоинженерияның әдістерін зерттеуге деген қажеттілік өте жоғары. Жануарлардың генотиптерін, олардың физиологиялық көрсеткіштері бойынша белгілерін анықтау үлкен ғылыми қызығушылық туғызуда. Өсуді, дамуды және фолликулаларды, ұрықтанған гаметаларды және ұрықтың эмбриональдық дамуын бақылайтын механизмдерді анықтау жануарлардың өнімділігін жоғарылатуға әсер етеді. Жануарлар және өсімдіктер биотехнологиясы пәнін магистранттар оқу арқылы, білімін, өндірістік орындарда іскерлік дағдыларын, жаңа тиімді әдістерді ғылымға енгізуге дағдыланады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Қазақстан табиғатын қорғау
Магистранттар осы пәндіигеру барысында ресми белгілі биоресурстарды және олардан алынған өнімдерді практика жүзінде пайдалануды, өсімдіктер мен жануарларр ресурстарын тиімді пайдалануды және қорғауды, шаруашылықта пайдалы өсімдіктердің және жануарлардың алуантүрлілігін, олардың экологиясын, таралуын, зерттеу тәсілдерін меңгереді
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Ауылшаруашылығы биотехнологиясы
Өсімдіктердің гендік инженерия негізінде, гербицидтер үшін стресс, жәндіктер, бактериялардың, бактериялық және вирустық инфекциялардың, төзімді трансгенді өсімдіктер өндіру принциптері тарихы түсіну және biotehnolgogii ағымдағы жағдайын қамтамасыз етеді. өсімдіктердің өсуі мен дамуына биотехнология және өсімдік шаруашылығындағы, және синтетикалық реттеушілер туралы өсімдік шаруашылығындағы қазіргі заманғы биотехнологияға қосымшалар білімді қамтиды
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Этология
Этология пәні - магистранттарды жануарлардың мінез-құлқы бойынша берік теориялық және практикалық біліммен қаруландыру және жануардың көбеюі барысындағы мінез-құлықтарын бақылауды, мінез-құлықтың қалыптасу процестерімен танысуды, табиғи жағдайда жануарлардың мінез-құлықтарын зерттеу дағдыларын қалыптастырады. Мінез-құлық эволюциясы, қоршаған ортаның әсерін, жас жануарларда мінез-құлықтың қалыптасуын, әртүрлі факторлардың әсерінен мінез-құлықтың өзгеру себептерін біледі. Этология пәнінде алған білімді пайдалана отырып, ғылыми, практикалық және өндірістік міндеттерін шешу үшін қолдану.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Қазақстандағы қорық ісі
Осы пәнді игеру барысында магистранттар белгілі қорықтарды және оларда таралған өсімдіктер мен жануарлар ресурстарын танып біледі. Сол сияқты, Қазақстандағы қорықшалар туралы мәліметтер алады. Жануарлар мен өсімдіктердің экологиясын, таралу ерекшеліктерін танып біледі.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Қәзіргі заман денгейінде биологияны оқұту әдістемесі
Қәзіргі заман денгейінде биологияны оқыту әдістемесі магистранттардың педагогикалық ғылым, әдістемелік ойлау, педагогикалық және ғылыми жұмысты ұйымдастыру біліктігіне қызығушылығын оятуға және қалыптастыруға бағытталған. Қазіргі заман талаптарына байланысты курстың негізгі назары білім алушылардың өзіндік танымдық қызметінің дамуы және биология пәнін оқыту барысындағы тәрбие мәселелеріне бағытталған
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Жабайы жануарлардың популяциясы
Мамандарды жануарлардың мінез-құлығы бойынша теориялық білімді меңгерту, сонымен қатар білімдерін жерсіндіру барысында, тәуліктік белсенділігін бақылау барысында қолдану. Мінез-құлықтың қалыптасу процестерімен таңыстыру, табиғи жағдайда жануарлардың сіне-құлықтарын студенттерег өз беттерімен зерттеуге, дұрыс анализ жасауға үйрету
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Оқытушының кәсіби бағдары
Жеті модульді бағдарлама келесі бөлімдерден тұрады: 1. Оқыту мен оқытудағы жаңа тәсілдер; 2. Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету; 3. Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау; 4. Оқыту мен оқудағыАКТ-ны қолдану; 5. Талантты және дарынды оқушыларды оқыту; 6. Білім алушылардың жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту; 7. Оқытудағы басқару және көшбасшылық.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Оқытудың жаңа тәсілдері
Биологиялық білім беру саласындағы ғылыми зерттеулердің әдіс намасын; оқытылатын курстың оқу бағдарламасының мазмұнын біледі; Әзірленген жән ебекітілген әдістемелік нұсқаулардың талаптарын ескере отырып, семинарлық, практикалық, зертханалық сабақтарды өзбетінше жүргізе алады; тәлімгердің басшылығымен курстың мақсаттарына сәйкес оқу сабақтарының (семинарлық, практикалық, зертханалық) мазмұнын анықтау және түрлерін, әдістері мен құралдарын таңдау
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Этология зоопсихология негіздерімен
этологияның заманауи мәселелері, пәннің тарихы, жануарлардың жеке мінез-құлық қатынастары, экстремальдық жағдайлардағы жануарларпдың мінез-құлықтары, ортаның температурасының төмендеуі және жоғарылауына байланысты жануарлардың бейімделуі. Магистранттарда жануарлардың этологиясы саласындағы заманауи ғылыми әзірлемелер туралы түсінік қалыптастыру
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
Оқыту нәтижелері
- Әзірленген және бекітілген әдістемелік нұсқаулардың талаптарын ескере отырып, семинарлық, практикалық, зертханалық сабақтарды өз бетінше өткізе алады.
- Биологияның заманауи мәселелерін зерттеу үшін шет тілін меңгереді.
- Биологиялық білім беру саласындағы ғылыми зерттеулердің әдіснамасын; оқытылатын курстың оқу бағдарламасының мазмұнын біледі.
- Биологияның тұжырымдамалық жүйесін және оның даму заңдылықтарын; ғылыми таным әдіснамасын; биологиядағы іргелі заңдар мен теориялардың философиялық мәселелерін; ғылыми қызметті ұйымдастырудың принциптері мен құрылымын біледі.
- Биология саласында іргелі және қолданбалы ғылыми зерттеулер жүргізеді.
- Ғылым тарихы мен философиясы, жаратылыстану-ғылыми, әлеуметтік-гуманитарлық және техникалық білім әдіснамасы негізінде қазіргі заманғы теория мен практиканың болмысын талдайды және ұғындырады.
- Жоғары кәсіби білім беру мәселелерін және оның ұзақ даму перспективаларын шешеді.
- Биологияның теориялық және қолданбалы мәселелерін талдайды және шешеді.
- Биология саласындағы іргелі және қолданбалы зерттеулердің әдіснамасын біледі.
- Биология мен педагогикадағы ғылыми зерттеулердің теориялық-әдіснамалық негіздерін; зерттеу нәтижелерін практикалық және педагогикалық қызметке енгізу әдістерін біледі.
- Ғылыми-зерттеу және ғылыми-педагогикалық қызметті жоспарлау және ұйымдастыру әдіснамасы мен алгоритмін меңгереді.
Ұқсас БББ
7M05101 Биология
Астана медицина университеті
7M05101 Биология
Махамбет Өтемісов атындағы Батыс Қазақстан университеті
7M05101 Биология
Астана халықаралық университеті
7M05101 Биология
Қ.Жұбанов атындағы Ақтөбе өңірлік университеті
7M05101 Биология
Өзбекәлі Жәнібеков атындағы Оңтүстік Қазақстан педагогикалық университеті (ОҚМПУ)
7M05101 Биология
Торайгыров университеті
7M05101 Биология
Ш.Уәлиханов атындағы Көкшетау университетi
7M05101 Биология
Сәрсен Аманжолов атындағы Шығыс Қазақстан университеті
7M05101 Биология
Семей қаласының Шәкәрім атындағы университеті
7M05101 Микробиология негізіндегі биология
Х.Досмұхамедов атындағы Атырау университеті
7M05101 Биология
әл-Фараби атындағы Қазақ Ұлттық университеті
7M05101 Биология
М.Қозыбаев атындағы Солтүстік Қазақстан университеті
7M05101 Биология
Абай атындағы Қазақ ұлттық педагогикалық университеті
7M05101 Биология
Академик Е.А.Бөкетов атындағы Қарағанды университеті (ҚарУ Е.А.Бөкетов)
7M05101 Биология
Ахмет Байтұрсынов атындағы Қостанай өңірлік университеті