Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

7M05101 Биология в М.Қозыбаев атындағы Солтүстік Қазақстан университеті

Пәндер

  • Жасуша биологиясы

    Пән эукариоттық жасушалардың құрылымы мен молекулалық ұйымының іргелі негіздерін, жасуша эволюциясын, жасушалардың көбеюі мен дифференциациясын, жасушадан тыс және жасушаішілік реттеу механизмдерін және жасушааралық коммуникациялардың рөлдерін, жасушалардың қоршаған ортамен өзара әрекеттесуін, олардың энергетикасы мен қозғалыс механизмдерін зерттейді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Басқару психологиясы

    Пән қазіргі заманғы психологиялық заңдылықтарды, ұйымдарды басқару принциптерін, басқарушылық шешімдерді қабылдаудың психологиялық аспектілерін, командада жұмыс істеу принциптерін оқытады; пәнді оқу нәтижесінде білім алушы жаңа ғылыми басқару парадигмасындағы ғылыми басқарудың заманауи үрдістерін талдауды жүзеге асыруға, персоналдың мінез-құлқын жобалауға, команда құруға, тиімді коммуникациялауға, өзін-өзі жүзеге асыруға, тұлғааралық қарым-қатынасты орнатуға және қолдауға қабілетті.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Академиялық жазылымның мәдениеті мен этикасы

    Пәнді оқу нәтижесінде білім алушы академиялық адалдық, ғылыми аргумент принциптерін біледі; жазбаша коммуникацияның қазіргі заманғы нормаларын ескере отырып академиялық мәтін жасайды; ақпаратты өңдеу мен түсіндірудің заманауи әдістерін қолдана отырып, дереккөздермен жұмыс істейді, өз көзқарасын алға тартады, негіздейді; академиялық жазбаша жұмысты бағалау критерийлері жүйелерімен жұмыс істейді; кәсіби құжаттарды сауатты жазу талаптарын ескере отырып мақалалар мен мәтіндер құрастырады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Ғылым тарихы мен философиясы

    Пән парадигмалар модельдерін, ғылыми таным әдістері мен формаларын, пәнаралық принциптерін оқытады; пәнді оқу нәтижесінде білім алушы ғылыми-зерттеу жұмысы барысында туындайтын міндеттерді тұжырымдай және шеше алады; өзінің ғылыми ізденісінің нақты міндеттеріне сүйене отырып, зерттеудің оптамалды әдіснамасын таңдай алады, ғылыми зерттеу әдістерін және ұжымдық ғылыми-зерттеу жұмысын ұйымдастыру әдістерін меңгерген.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Жануарлар экологиясы

    Пән жануарлардың классификациясын және олардың экологиясы мен биологиясының ерекшеліктерін, жануарлар популяциясының динамикасының негізгі заңдылықтарын және оларды анықтайтын себептерді зерттейді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Шет тілі (кәсіби)

    Пән мәдениетаралық-коммуникативтік құзыреттілікті қалыптастыруға, ауызша, жазбаша шет тілін жетілдіруге бағытталған; пәнді оқу нәтижесінде білім алушы академиялық адалдық қағидаларына сүйене отырып, шет тілінде өз көзқарасын баяндай алады, оны есептің, хаттардың, ғылыми мақалалардың, баяндамалардың әртүрлі нысандарында ресімдей алады, талдамалық мақалалармен жұмыс істей алады, ғылыми әдебиеттерді даярлау бағыты бойынша оқи алады, лингвистикалық төзімділікті қалыптастыра алады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Жоғары мектептің педагогикасы

    Пән жоғары білім беруді дамытудың әлемдік үрдістерін, педагогикалық концепцияларды, білім беру стратегияларын, білім беру үрдістерін басқару заңдылықтарын оқытады; пәнді оқу нәтижесінде білім алушы оқытудың кредиттік технологиялары, оқытудың жаңа концепциялары бойынша білім беру үдерісін құрастыра алады, қашықтықтан оқытуды қоса, өз қызметінің нәтижелерін талдайды, өзін-өзі дамыту үшін жағдай жасайды, қажетті ақпаратты өз бетінше іздестіруді жүзеге асырады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Қоршаған орта және биологиялық түрлілікті сақтау

    Пән «биологиялық әртүрлілік» ұғымын, организмдердің құрылымын, деңгейлері мен тіршілік формаларын, олардың экожүйеде таралуын, сондай-ақ түрлердің әртүрлілік заңдылықтарын зерттейді, биосфера мен Жердің физикалық қабықтары арасындағы өзара әрекеттесу процесінде дамитын биологиялық әртүрлілік.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Биологиялық диссертациялық зерттеулерді ұйымдастыру және жоспарлау

    Пән қазіргі қоғамдағы ғылымның орны мен рөлін, инновациялық және инновациялық қызмет ұғымын, ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру және жоспарлау принциптерін зерттейді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Жоғары мектепте биологиялық пәндерді оқытудың инновациялық технологиялары

    Пән компьютерлік және қашықтықтан оқыту технологияларын қоса алғанда, инновациялық технологиялар мен оқыту әдістерінің түрлерін зерттейді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Цитогистологиялық және микробиологиялық зерттеу әдістері

    Пән цитологияда, гистологияда және микробиологияда қолданылатын жаңа әдістерді, биологиялық материалмен жұмысты (зертханалық жануарлар), биологиялық материал сынамаларын алу әдістерін (биопсия, резекция, жағынды және т.б.), гистохимиямен электронды микроскопияны зерттейді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Жоғары оқу орындарында биологиялық пәндерді оқыту әдістемесі

    Пән оқыту әдістемесінің білім беру негіздерін, оқыту әдістерін, білімдерін, біліктері мен дағдыларын тексеру мен бекітуді, оқыту нысандарын, оқу құралдарын зерттейді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Өсімдіктердің биоалуантүрлілігі және таксономия

    Пән прокариоттарды, морфологиялық ұйымдастыру деңгейлерін және балдырлар бөлімдерін, балдырлардың сиаттамарарын, саңырауқұлақ тәрізді организмдерді, төменгі және жоғары сатыдағы саңырауқұлақтарды, қыналарды, жоғары споралы өсімдіктерді, ашықтұқымдылардың жалпы сипаттамасын және кластарын, жердегі өсімдіктерді эволюциясының жоғары сатысы ретінде гүлді өсімдіктердің жалпы сипаттамасын, қосжарнақты класс, даражарнақты класс зерттейді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Фитогеография

    Пән өсімдіктер географиясы мен өсімдіктану географиясын, фитохорологияны (немесе өсімдіктер хорологиясын немесе ареал тұралы ілім) және өсімдіктердің флористиқалық географиясын (немесе флористикалық фитогеографиясын немесе флористика немесе флора тұралы ілімді) зерттейді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Жасуша сигнализациясы

    Жасушаның сигналдық жүйелерін және сыртқы сигналға дер кезінде жауап беруді, жасушалық функцияларды және жасушадағы жеке зат алмасу процестерін басқару механизмдерін зерттейтін пән.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Популяция экологиясы

    Пән құрылымдық және функционалдық сипаттамаларын, популяциялар санының динамикасын, популяция ішіндегі топтарды және олардың өзара байланысын, популяциялар қалыптасатын жағдайларды зерттейді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Психогенетика

    Пән психикалық және психофизиологиялық қасиеттердің тұқым қуалаушылығы мен өзгергіштігін, адамның психологиялық қасиеттерінің жеке тұлғааралық нұсқасын қалыптастырудағы тұқым қуалаушылық пен ортаның өзара әрекеттесуін зерттейді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Орнитология

    Пән орнитология тарихын, құстардағы биотикалық қатынастарды, құстардың сыртқы және ішкі құрылысын, Солтүстік Қазақстан облысындағы қазіргі орнитофаунаның қалыптасуын, құстардың рөлін және оларды зерттеудің адам өміріндегі маңызын зерттейді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Қазақстанның өсімдік және жануарлар әлемінің биоалуантүрлігінің қазіргі жағдайы

    Пән Қазақстандағы өсімдіктердің, жануарлардың биологиялық әртүрлілігін, сондай-ақ олардың мекендеу ортасының жағдайына бейімделу ерекшеліктерін зерттейді; пәнді оқу нәтижесінде білім алушы биоалуантүрлілікті сақтау әдістерін қолдана алады, алған білімдерін биология пәнін оқытуда қолдана алады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Өсімдіктер экологиясы

    Пән топырақтың механикалық және минералды құрамы, сутегі иондарының құрамы, топырақ құнарлығы, топырақ географиясын, өсімдіктердің жарыққа, суға және топыраққа экологиялык топтарың, биотикалық, зоогендік, фитогендік және антропогендік факторларың, адамның өсімдіктерге әсер етуінің негізгі формалары, тікелей және жанама әсерлері, қалалық өсімдіктердің экологиясы, өсімдіктер өміріндегі мерзімді құбылыстар, өсімдіктедегі күнделікті ритмдер, өмірдегі маусымдық жиілігін зерттейді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Физиологиялық процестердің молекулалық аспектілері

    Молекулалық механизмдерді зерттейтін пән, жасушалардың және олардың бөлімшелерінің, ұлпаларының, организмдердің және тұтастай алғанда организмнің іргелі қызметтерін, молекулалық механизмдерді зерттеудің заманауи әдістерін, сонымен қатар организмнің кейбір реттеуші қосылыстарының әрекетінің молекулалық мақсаттарын зерттейтін пән.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Құстар мен жануарлардың биологиясы

    Пән әртүрлі таксондардағы құстардың морфологиясы, таралуы және экологиясы ерекшеліктерінің сипаттамасын, орман экожүйелеріндегі ең маңызды құстар отрядтарының экологиялық-жүйелі шолуын, сүтқоректілердің бейімделу мүмкіндіктерін, құрлықтағы сүтқоректілер отрядтарының экологиялық-жүйелі шолуын, құстар мен сүтқоректілердің табиғи аймақтар бойынша географиялық таралуын, құстар мен сүтқоректілерді есепке алу әдістерін зерттейді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Онтогенез биологиясы

    Пән геронтология пәні ретінде онтогенез кезеңдерін, эмбрионның дамуын, пренатальды дамуды, эмбриогенезден кейінгі дамуды, қартаюды зерттейді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Паразитология

    Пән паразитологияның мазмұнын, тарихын, маңызы мен міндеттерін, паразитизмнің биологиялық және экологиялық негіздерін, жануарлар әлеміндегі паразитизмнің таралуы мен пайда болуын, паразиттердің иесіне енуінің экзогендік және эндогендік жолдары мен механизмдерін, паразиттердің өмір салтына морфологиялық бейімделуін, паразиттердің өмірлік циклдерін, паразиттік жүйелердің тұрақтылығын, паразит арасындағы функционалдық, патогендік және иммуногендік қатынастарды зерттейді және иесі.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5

Оқыту нәтижелері

  • Әртүрлі тілдік және мәдени ортада еркін қарым-қатынас жасау дағдыларын меңгеріп, өзінің кәсіби саласында ғылыми коммуникациямен халықаралық ынтымақтастықты жүзеге асыра отырып, өз ойын ауызша және жазбаша түрде дұрыс ресімдей алады.
  • Жаһандану және интернационалдандыру жағдайында отандық ғылымды дамытудың заманауи тенденциялары, бағыттары мен заңдылықтарын талдауды жүзеге асыра отырып, алынған зерттеу нәтижелерін дұрыс ресімдей отырып, ғылыми зерттеу әдістерін пайдалана отырып, гуманитарлық және әлеуметтік ғылымдар саласында зерттеулер жоспарлай және жүргізе алады, ғылыми зерттеу әдіснамасы саласындағы құзыреттерге ие.
  • Арнайы пәндерді оқытудың инновациялық тәсілдері, технологияларымен әдістерін пайдалана отырып, жоғары мектепте педагогикалық процесті жүзеге асыра алады, педагогикалық қызметтің өзіндік рефлексиясын жүзеге асыра алады, ғылыми зерттеулердің теориялық-әдіснамалық негіздеріне сәйкес білім беру ортасының зерттеу қызметін жүзеге асыра алады. Білім беру процесін басқару контекстінде білім алушылардың танымдық іс-әрекетінің психологиялық заңдылықтарын терең түсінуге негізделген тиімді командалық өзара әрекет жасау, негізделген шешімдер қабылдау және дау жағдайларды сындарлы шешу қабілетін қамтитын интеграцияланған басқарушылық құзыреттіліктерін көрсете алады.
  • Оқытудың білім беру технологияларының кең спектрін қолдана отырып және оқу-тәрбие процесінде құралдарды белсенді қолдана отырып, заманауи білім беру жағдайында педагогикалық қызметті жүзеге асырады.
  • Қоршаған орта сапасының жай-күйі туралы деректерді талдайды және бағалайды; белгіленген нормаларға сәйкес қоршаған орта объектілерінің ластану дәрежесін айқындайды; қоршаған орта компоненттерінің ластануының өзгерістерін салыстырады; қоршаған ортаны қорғау саласындағы міндеттерді шешу үшін заманауи ақпараттық-коммуникациялық технологияларды, оның ішінде мамандандырылған бағдарламалық қамтамасыз етуді пайдаланады.
  • Ғылыми-зерттеу және педагогикалық қызмет барысында экологиялық ғылымдар саласындағы, сондай-ақ тірі ағзалардың қоршаған орта жағдайындағы тіршілік әрекетінің ерекшеліктері туралы білімдерін, икемділіктерін, дағдыларын көрсетеді
  • Ғылыми-зерттеу қызметі процесінде жануарлар мен адамның эмбриологиясы мен этологиясы саласындағы білімдерін, икемділіктерін, дағдыларын, құзыреттерін көрсетеді.
  • Цитология, паразитология, микробиология саласындағы білімдерін, икемділіктерін, дағдыларын, құзыреттіліктерін көрсетеді, өз зерттеулерінде микроскопияның заманауи әдістерін қолданады.
  • Ғылыми-зерттеу қызметін жоспарлауды және ұйымдастыруды жүзеге асырады, эксперимент дизайнын жасайды, ғылыми деректерді зерттеу және өңдеу әдістерін таңдайды.

Ұқсас БББ

7M05101 Биология

Астана медицина университеті

7M05101 Биология

Семей қаласының Шәкәрім атындағы университеті

7M05101 Биология

Махамбет Өтемісов атындағы Батыс Қазақстан университеті

7M05101 Биология

Астана халықаралық университеті

7M05101 Биология

Қ.Жұбанов атындағы Ақтөбе өңірлік университеті

7M05101 Биология

Өзбекәлі Жәнібеков атындағы Оңтүстік Қазақстан педагогикалық университеті (ОҚМПУ)

7M05101 Биология

Торайгыров университеті

7M05101 Биология

Ш.Уәлиханов атындағы Көкшетау университетi

7M05101 Биология

Сәрсен Аманжолов атындағы Шығыс Қазақстан университеті

7M05101 Биология

Семей қаласының Шәкәрім атындағы университеті

7M05101 Микробиология негізіндегі биология

Х.Досмұхамедов атындағы Атырау университеті

7M05101 Биология

әл-Фараби атындағы Қазақ Ұлттық университеті

7M05101 Биология

Абай атындағы Қазақ ұлттық педагогикалық университеті

7M05101 Биология

Академик Е.А.Бөкетов атындағы Қарағанды университеті (ҚарУ Е.А.Бөкетов)

7M05101 Биология

Ахмет Байтұрсынов атындағы Қостанай өңірлік университеті

Top