Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

7M05101 Биология в Манаш Қозыбаев атындағы Солтүстік Қазақстан мемлекеттік университеті

  • Жасушалық биология
    Несиелер: 5

    Пән эукариотикалық жасушалардың молекулалық ұйымдастырылуы мен құрылысының іргелі негіздерін, клеткалық эволюцияны, клеткалардың репродукциясын және саралануын, клеткадан тыс және клеткаішілік реттеуіш механизмдері мен клеткааралық коммуникациялардың ролін, клеткалардың ортамен өзара әрекеттесуін, олардың энергетикасын және қозғалыс механизмдерін оқытады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Басқару психологиясы
    Несиелер: 4

    Пән қазіргі заманғы психологиялық заңдылықтарды, ұйымдарды басқару принциптерін, басқарушылық шешімдерді қабылдаудың психологиялық аспектілерін, командада жұмыс істеу принциптерін оқытады; пәнді оқу нәтижесі бойынша білім алушы жаңа ғылыми басқару парадигмасындағы ғылыми басқарудың заманауи үрдістерін талдауды жүзеге асыруға, персоналдың мінез-құлқын жобалауға, команда құруға, тиімді коммуникациялауға, өзін-өзі жүзеге асыруға, тұлғааралық қарым-қатынасты орнатуға және қолдауға қабілетті.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Тарих және философия ғылымы
    Несиелер: 4

    Пән парадигмалар модельдерін, ғылыми таным әдістері мен формаларын, пәнаралық принциптерін оқытады; пәнді оқу нәтижесі бойынша білім алушы ғылыми-зерттеу жұмысы барысында туындайтын міндеттерді тұжырымдай және шеше алады; өзінің ғылыми ізденісінің нақты міндеттеріне сүйене отырып, зерттеудің оптамалды әдіснамасын таңдай алады, ғылыми зерттеу әдістерін және ұжымдық ғылыми-зерттеу жұмысын ұйымдастыру әдістерін меңгерген.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Академиялық жазылымның мәдениеті мен этикасы
    Несиелер: 5

    Білім алушы академиялық адалдық, ғылыми аргументация принциптерін біледі; жазбаша коммуникацияның қазіргі заманғы нормаларын ескере отырып академиялық мәтін жасайды; ақпаратты өңдеу және түсіндірудің заманауи әдістерін пайдалана отырып, көздермен жұмыс істейді, өз көзқарасын ұсынады, негіздейді; академиялық жазбаша жұмысты бағалау критерийлерінің жүйелерімен жұмыс істейді; өзінің кәсіби саласында кәсіби құжаттарды, мақалалар мен мәтіндерді сауатты жазу талаптарын ескере отырып мәтіндер жасайды.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Жоғары мектептің педагогикасы
    Несиелер: 5

    Пән жоғары білім беруді дамытудың әлемдік үрдістерін, педагогикалық концепцияларды, білім беру стратегияларын, білім беру үрдістерін басқару заңдылықтарын оқытады; пәнді оқу нәтижесі бойынша білім алушы оқытудың кредиттік технологиялары, оқытудың жаңа концепциялары бойынша білім беру үдерісін құрастыра алады, қашықтықтан оқытуды қоса, өз қызметінің нәтижелерін талдайды, өзін-өзі дамыту үшін жағдай жасайды, қажетті ақпаратты өз бетінше іздестіруді жүзеге асырады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Жануарлар экологиясы
    Несиелер: 5

    Пән жануарлардың жіктелуін және олардың экологиясы мен биологиясының ерекшеліктерін, Жануарлар популяциясының динамикасының негізгі заңдылықтарын және оларды анықтайтын себептерді оқытады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Шет тілі (кәсіби)
    Несиелер: 4

    Пән мәдениетаралық-коммуникативтік құзыреттілікті қалыптастыруға, ауызша, жазбаша шетел тілін жетілдіруге бағытталған; пәнді оқу нәтижесі бойынша академиялық адалдық ережелері бойынша білім алушы шет тілінде өз көзқарасын баяндай алады, оны әртүрлі есеп формаларына, хаттарға, ғылыми мақалаларға, баяндамаларға рәсімдей алады, шет тілінде аналитикалық мақалалармен жұмыс істей алады, дайындық бағыты бойынша ғылыми әдебиеттерді оқи алады, лингвистикалық төзімділікті қалыптастырады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Фитогеография
    Несиелер: 5

    Пән өсімдіктер географиясы мен өсімдіктер географиясын, фитохорологиясын (немесе өсімдіктер хорологиясын, немесе таралу аймағы туралы ілім) және өсімдіктер флористикалық географиясын (немесе флористикалық фитогеографияны, немесе флористика, немесе флористика туралы ілім) үйренеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Биологиялық диссертациялық зерттеулерді ұйымдастыру және жоспарлау
    Несиелер: 5

    Қазіргі қоғамдағы ғылымның орны мен рөлін, инновация және инновациялық қызмет туралы ұғымды, ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру және жоспарлау принциптерін, ғылыми зерттеу әдістерін, ғылыми зерттеудің ұғымдық-категориялық аппаратын, жобалық инновациялық қызметті, жобамен жұмыс істеу кезеңдерін, ғылыми әдебиеттермен жұмыс істеуді ұйымдастыруды, эксперимент нәтижелерін өңдеудің математикалық әдістерін, статистикалық критерийлерді, ғылыми жұмыстардың түрлерін, магистрлік диссертацияны жазу әдістемесін зерттейді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Гистологиялық және микробиологиялық зерттеу әдістері
    Несиелер: 5

    Пән гистология мен микробиологияда қолданылатын жаңа әдістерді меңгереді; биологиялық материалмен жұмыс істеу (зертханалық жануарлар); биологиялық материал сынамаларын алу тәсілдерін дамыту (биопсия, резекция, жағынды және т.б., электрондық микроскопия , гистохимиямен.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Жоғары мектепте биологиялық пәндерді оқытудың инновациялық технологиялары
    Несиелер: 5

    Пән оқытудың инновациялық технологиялары мен әдістерінің түрлерін, соның ішінде компьютерлік және қашықтықтан оқыту технологияларды оқытады; пәнді оқу нәтижесі бойынша білім алушы оқытудың жаңа ақпараттық-коммуникациялық құралдары мен технологияларын пайдалана отырып, педагогикалық қызметті жүзеге асыра алады, Lesson Study білім беру ортасын талдауды жүзеге асыра алады, ғылыми-әдістемелік өнімдерді, авторлық курстарды әзірлеуге қабілетті.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Қоршаған орта және биологиялық әртүрлілікті сақтау
    Несиелер: 5

    Пән "биологиялық әртүрлілік" ұғымын, ағзалардың құрылымы, деңгейлері мен тіршілік формалары, олардың экожүйеде таралуы, сондай-ақ түрлік әртүрліліктің заңдылықтарын оқытады. пәнді оқу нәтижесінде білім алушы биоалуантүрліліктің экономикалық құндылығын бағалай алады, тура және жанама құндылықтарды есептеу әдістерін қолдана алады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Жоғары мектепте биологиялық пәндерді оқыту әдістемесі
    Несиелер: 5

    Пән Әдістеменің білім беру негіздерін, оқыту әдістерін, білімді тексеру және бекіту әдістерін, оқыту нысандарын, оқыту құралдарын, биологиялық пәндерді оқытудың материалдық базасын оқытады; пәнді оқу нәтижелері бойынша білім алушы оқу сабақтарының мазмұнын жинақтауға, сабақтың мазмұнына байланысты қажетті оқыту нысандары мен әдістерін таңдауға, Оқытудың техникалық құралдарын пайдалануға қабілетті.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Өсімдіктердің жүйеленуі
    Несиелер: 5

    Пән прокариоттарды, морфологиялық ұйымның деңгейлерін және балдырлардың бөлімдерін, балдырлардың сипаттамасын, саңырауқұлақ тәрізді организмдерді, төменгі және жоғары саңырауқұлақтарды, қыналарды, жоғары споралы өсімдіктерді, гимоспермалардың жалпы сипаттамасы мен класын, жер үсті өсімдіктер эволюциясының жоғары кезеңі ретінде гүлдердің жалпы сипаттамасын, қосмекенділер класын, Монокотилдер класын зерттейді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Орнитология
    Несиелер: 5

    Пән орнитология тарихын, құстардың биотикалық қарым-қатынасын, құстардың сыртқы және ішкі құрылысын, Солтүстік Қазақстан облысында қазіргі орнитофаунаның қалыптасуын, құстардың рөлін және оларды адам өміріндегі зерттеудің маңызын зерттейді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Психогенетика
    Несиелер: 5

    Пән адамның психикалық және психофизиологиялық қасиеттерінің тұқым қуалаушылығы мен өзгергіштігін, адамның психологиялық қасиеттерінің жеке-жеке вариантын қалыптастырудағы тұқым қуалаушылық пен ортаның өзара әрекеттесуін зерттейді; пәнді оқу нәтижесі бойынша білім алушы психогенетиканың белгілі бір саласында стандартты қолданбалы зерттеу жүргізуге, психологиялық диагностика мен болжауға қабілетті. .

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Паразитология
    Несиелер: 5

    Пән паразитологияның мазмұнын, тарихын, маңызы мен міндеттерін, паразитизмнің биологиялық және экологиялық негіздерін, жануарлар әлемінде паразитизмнің таралуы мен шығу тегін, паразиттердің қожайынға ену механизмдері мен экзогенді және эндогенді жолдарын, паразиттердің өмір салтына морфологиялық бейімделуін, паразиттердің тіршілік циклдарын, паразиттік жүйелердің орнықтылығын, паразит пен қожайынның арасындағы функционалдық, патогенді және иммуногендік қарым-қатынасты оқытады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Аңшылық шаруашылығын ұйымдастыру мен жүргізудің заманауи әдістері
    Несиелер: 5

    Пән оқпен атылатын қарудың, боезапастың құрылымы мен дұрыс жұмыс жасауын, патрондардың түрлері мен оларды дайындау тәсілдерін, оқпен атылатын қарудың қолдану ережелерін, аң аулау фаунасының әр түрлі түрлеріне аң аулау тәсілдерін, аңшы иттердің тұқымдарын, олармен аң аулау тәсілдерін, аң аулау фаунасының әр түрлі түрлерінің биологиясын, аң аулау мен аңшылық шаруашылығын жүргізудің заңнамалық базасын, аңшылық шаруашылығын ұйымдастыру және жүргізу принциптерін оқытады

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Өсімдіктер экологиясы
    Несиелер: 5

    Пән топырақтың механикалық және минералды құрамы, сутегі иондарының құрамы, топырақ құнарлылығы, топырақ географиясы, топырақтың қышқылдығына, тұздануына және механикалық құрамына қатысты өсімдіктердің экологиялық топтары, биотикалық зоогенді, фитогенді антропогендік факторлар, адамның өсімдіктерге әсер етуінің негізгі формалары, тікелей әсер ету, жанама әсер ету, қала өсімдіктерінің экологиясы, өсімдіктер өміріндегі мерзімдік құбылыстар, өсімдіктерде тәуліктік ырғақтар, өсімдіктер өміріндегі маусымдық кезе

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Популяция экологиясы
    Несиелер: 5

    Пән популяциялар санының динамикасын, популяция ішіндегі топтарды және олардың өзара қарым-қатынасын, популяциялар қалыптасатын жағдайларды оқытады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Этология
    Несиелер: 5

    Пән жануарлардың, соның ішінде адамдардың генетикалық негізделген мінез-құлқын (бейнеқосылғыларын) зерттейді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Онтогенез биологиясы
    Несиелер: 5

    Пән онтогенез кезеңдерін, ұрықтың дамуын, пренаталды дамуды, постэмбрионалды дамуды, қартаюды геронтология пәні ретінде зерттейді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Экологиялық генетика
    Несиелер: 5

    Пән спонтанды және индукцияланған мутагенезді, мутацияның пайда болу деңгейін сандық бағалауды, радиациялық мутагенезді, иондаушы сәулеленудің, ультракүлгін сәулелердің генетикалық әсерлерін, химиялық мутагенезді, химиялық агенттердің мутагендік әсерінің ерекшеліктерін, мутагенездің биологиялық факторларын, қоршаған ортаның мутагендерін, оларды зерттеу әдістерін, антимутагенезді, адам геномына арналған радиацияның және химиялық заттардың генетикалық қауіптілігін, генетикалық токсикологияны, антропогендік му

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Қазақстанның өсімдіктер және жануарлар әлемінің биоалуантүрлілігінің қазіргі жағдайы
    Несиелер: 5

    Пән Қазақстандағы өсімдіктердің, жануарлардың биологиялық әртүрлілігін, сондай-ақ олардың мекендеу ортасының жағдайына бейімделу ерекшеліктерін зерттейді; пәнді оқу нәтижесінде білім алушы биоалуантүрлілікті сақтау әдістерін қолдана алады, алған білімдерін биология пәнін оқытуда қолдана алады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Код ON1

    Әртүрлі тілдік және мәдени ортада еркін қарым-қатынас дағдыларын меңгерген, өзінің кәсіби саласында ғылыми коммуникация мен халықаралық ынтымақтастықты жүзеге асыруға қабілетті, өз ойын академиялық адалдық ережелерін қарастырып ауызша және жазбаша нысанда дұрыс ресімдеуге қабілетті

  • Код ON4

    Оқытудың кредиттік технологиясы, орта білімнің жаңартылған мазмұны жағдайында қашықтықтан оқытуды сүйемелдеу жүйесі негізінде оқытудың жаңа ақпараттық-коммуникациялық технологияларын пайдалана отырып, білім беру және педагогикалық қызметті жүзеге асыруға қабілетті.

  • Код ON5

    Өсімдіктер мен жануарлар экологиясы, цитология, гистология, эмбриология, паразитология және генетика саласындағы білімдерін, іскерліктерін, дағдылары мен құзыреттіліктерін көрсетеді.

  • Код ON7

    Жануарлар санының есебін және алынған деректердің белгілі бір алаңға экстраполяциясын орындауға, тірі организмдердің өсуі мен дамуына экологиялық факторлардың әсерін анықтауға, қазіргі заманғы аппаратуралар мен есептеу құралдарын пайдалана отырып, мамандандыру бойынша нақты міндеттерді шешу кезінде зертханалық биологиялық зерттеулер жүргізуге қабілетті.

  • Код ON6

    Ғылыми зерттеулер мен есептеулерді жүргізудегі, жүргізілетін зерттеулер мен әзірлемелер тиімділігінің экологиялық-экономикалық көрсеткіштерін анықтаудағы, ғылым мен техника жетістіктеріне, биологиялық ғылымдар саласындағы отандық және шетелдік новаторлық тәжірибеге сәйкес ғылыми мақалалар жазудағы құзыреттіліктерін, білімдерін, іскерліктері мен дағдыларын көрсетеді.

  • Код ON8

    Білімді жүйелендіру, оқулықтармен және басқа да ғылыми әдебиеттермен жұмыс істеу, табиғи объектілермен жұмыс істеу жөніндегі қызметті жүзеге асыруға, табиғаттағы организмдерді анықтаудың әртүрлі әдістемелерін қолдануға, жануарлар мен өсімдіктер экологиясының ерекшеліктерін тануға қабілетті; қоршаған ортаны қорғауды ескере отырып, орман қорғау іс-шараларының кешенін дұрыс және тиімді жүргізу дағдысы бар.

  • Код ON3

    Оқытудың кредиттік технологиясының талаптарына сәйкес, білім беру үдерісін әдістемелік қамтамасыз ете отырып, жоғары мектепте информатиканы, акт пәндерін оқытудың инновациялық технологиялары мен әдістерін пайдалана отырып, оқу ақпаратын таратуға қабілетті, соның ішінде педагогика мен информатикада ғылыми зерттеулердің теориялық-әдістемелік негіздеріне сәйкес білім беру ортасының зерттеу қызметін жүзеге асыруға қабілетті, оқу үрдісінде білім алушылардың танымдық іс-әрекеті психологиясының біліміне негізделе отырып командада жұмыс істеуге, шешімдер қабылдауға, даулы жағдайларды шешуге қабілетті.

  • Код ON2

    Жаһандану және интернационализация жағдайында отандық ғылымның дамуының қазіргі үрдістерін, бағыттары мен заңдылықтарын талдауды жүзеге асыруға, алынған зерттеу нәтижелерін ресімдей отырып, ғылыми зерттеу әдістерін пайдалана отырып, жаратылыстану ғылымдары, АКТ саласында жоспарлауды жүзеге асыруға және зерттеулер жүргізуге, ғылыми зерттеулер әдіснамасы саласында құзыретті болуға қабілетті.

  • Код ON9

    Әртүрлі пәндер шеңберінде алынған білімді біріктіруге, оларды жаңа таныс емес жағдайларда аналитикалық және басқарушылық міндеттерді шешу үшін пайдалануға; диссертация, ғылыми мақала, есеп, аналитикалық жазба түрінде ғылыми-зерттеу және аналитикалық жұмыстың нәтижелерін қорытындылауға қабілетті.

7M05101 Биология
Магистратура

А.Байтұрсынов атындағы Қостанай мемлекеттік университеті

БББТ: M080 Биология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский
7M05101 Биология
Магистратура

Махамбет Өтемісов атындағы Батыс Қазақстан университеті

БББТ: M080 Биология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M05101 Биология
Магистратура

Инновациялық Еуразия университеті

БББТ: M080 Биология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M05101 Биология
Магистратура

Әл-Фараби атындағы Қазақ ұлттық университеті

БББТ: M080 Биология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
7M05101 Биология
Магистратура

Торайгыров университеті

БББТ: M080 Биология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M05101 Биология
Магистратура

Қ. Жұбанов атындағы Ақтөбе өңірлік мемлекеттік университеті

БББТ: M080 Биология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M05101 Биология
Магистратура

Абай атындағы Қазақ Ұлттық педагогикалық университеті

БББТ: M080 Биология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M05101 Биология
Магистратура

Ш. Уәлиханов атындағы Көкшетау университетi

БББТ: M080 Биология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M05101 Биология
Магистратура

Оңтүстік Қазақстан мемлекеттік педагогикалық университеті

БББТ: M080 Биология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M05101 Биология
Магистратура

Манаш Қозыбаев атындағы Солтүстік Қазақстан мемлекеттік университеті

БББТ: M080 Биология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M05101 Биология
Магистратура

Сәрсен Аманжолов атындағы Шығыс Қазақстан мемлекеттік университеті

БББТ: M080 Биология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M05101 Биология
Магистратура

Сәрсен Аманжолов атындағы Шығыс Қазақстан мемлекеттік университеті

БББТ: M080 Биология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M05101 Биология микробиология негіздерімен
Магистратура

Х.Досмұхамедов атындағы Атырау университеті

БББТ: M080 Биология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
7M05101 Биология
Магистратура

Семей қаласының Шәкәрім атындағы университеті

БББТ: M080 Биология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M05101 Биология
Магистратура

Астана медицина университеті

БББТ: M080 Биология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M05101 Биология
Магистратура

Астана халықаралық университеті

БББТ: M080 Биология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
Top