Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

7M05101 Биология в Сәрсен Аманжолов атындағы Шығыс Қазақстан университеті

Пәндер

  • Өсімдік экожүйелерінің биоиндикациясы және биомониторингі

    Пәннің мақсаты биологиялық мониторинг пен биотестілеуді ұйымдастыру әдістерін, қоршаған табиғи ортаның негізгі бақылауға алынатын параметрлерін, табиғи ортаның ластану түрлерін, табиғи жүйелердің техногендік ластануын зерделеу әдістерін игеру болып табылады. Пән қоршаған ортаны сипаттау үшін бағалау мен сынама алу әдістерін меңгеріп, биоиндикаторларды анықтау және биологиялық мониторингті ұйымдастыруға бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 6
  • Жасушаның молекулалық биологиясы

    Пәннің мақсаты - тірі жасушадағы биофизикалық және биохимиялық процестердің молекулалық механизмдерін зерттеу. Білім алушылар жасуша теориясының негізгі ұғымдарымен және түсініктерімен танысады, биомакромолекулалардың құрылымы, нәруыздардың қызметі, жасушадағы заттардың везикулярлық тасымалдану процестері, жасушаның негізгі органеллаларының құрылымы мен қызметінің ерекшеліктері, макромолекулалардың функционалдық құрылымын қалыптастырудағы молекулааралық өзара әрекеттесулердің рөлі, нәруыздардың функцияларын реттеу механизмдерінің ерекшелігі мәселелерін қарастырады

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 6
  • Шет тілі (кәсіптік)

    Пәннің мақсаты жазбаша және ауызша ақпарат алмасуды жүзеге асыру үшін шет тілін практикалық меңгеруді қамтамасыз ету; кәсіби қызметтің әртүрлі аспектілерін іске асыру үшін В2-С1 деңгейінде шет тіліндегі коммуникативтік құзыреттіліктің жеткілікті деңгейін қалыптастыру болып табылады. Пәнді оқу алынған тілдік білімді, сөйлеу дағдыларын жүйелеуге, кәсіби ауызша және жазбаша қарым-қатынас, оның ішінде ақпараттық технологияларды қолдану дағдыларын жетілдіруге мүмкіндік береді.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Биология ғылымдарының дамуының ғылыми аспектілері

    Пәннің мақсаты жаратылыстану ғылымдарының дамуының жалпы заңдылықтарын талдау, биологияның дамуын кезеңдерге бөлу болып табылады. Білім алушылар биология тарихы бойынша нақты материалды зерттеуге заманауи ғылыми көзқараспен танысады; әртүрлі тарихи дәуірлердегі биологияның дамуының негізгі заңдылықтарын қарастырады; классикалық биологияның философиялық, теориялық-гипотетикалық және эмпирикалық компоненттерінің қалыптасуын және молекулалық биологияның пайда болуы мен даму жағдайларын талдайды

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Биологиялық зерттеулердің заманауи ғылыми әдістері

    Пәннің мақсаты - білім алушылардың заманауи іргелі және қолданбалы биологиядағы зерттеулердің негізгі әдістері мен тәсілдерін, биологиялық функциялар мен процестерді диагностикалау, биологиялық процестерді математикалық модельдеу әдістерін қолдану және зерттеу нәтижелерін компьютерлік талдау дағдыларын қалыптастыру, биологиялық зерттеулерде жасанды интеллектті қолдану перспективаларын қарастыру. Пән ғылыми зерттеулердің әдіснамасы мен әдістерін зерттейді, ғылыми зерттеулердің әдіснамасы мен логикасының теориялық аспектілерін ашады.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Оқыту әдістемесі және биологияны оқытудың заманауи технологиялары

    Пәнді оқытудың мақсаты білім алушылардың оқу-тәрбие процесін, дербестігін және педагогикалық қызмет саласындағы зерттеудің шығармашылық тәсілін тиімді жүзеге асыруға дайындығын қамтамасыз ететін әдістемелік білім мен дағдылар жүйесін қалыптастыру және дамыту болып табылады. Пән оқу процесін ұйымдастырудың ерекшеліктерін зерттеуге, заманауи оқыту технологияларын, соның ішінде жасанды интеллектті қолдана отырып, биология мен практиканы оқыту әдістемесінің ғылымының заманауи жетістіктерін зерттеуге танымдық қызығушылықтың дамуын жандандыруға бағытталған

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Биоритмология

    Мақсаты-биоритмдердің пайда болуының негізгі сипаттамалары мен заңдылықтары, биоритмдерді реттеудің маңызды принциптері туралы жүйелі білімді қалыптастыру. Биологиялық жүйелердегі ырғақты процестерді молекулалық және жасушалық деңгейдің ағза деңгейіне дейін зерттеуге ерекше назар аударылады. Пән әртүрлі биоритмологиялық жағдайларды, олардың қоршаған әлем ырғақтарымен байланысын бағалау қабілетін дамытуды көздейді.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Өсімдіктер туралы қазіргі ілім

    Пәннің мақсаты студенттердің негізгі өсімдіктер қауымдастығы және оларды зерттеу әдістері туралы білім жүйесін қалыптастыру болып табылады. Пән өсімдік ресурстарын, пайдалы шикізат алынатын өсімдіктер қауымдастығының өмірі мен дамуын, пайдалы өсімдіктер ресурстарының географиялық таалуын, пайдалы өсімдіктер өсінділерінің жай-күйін анықтау әдістерін және оларды дұрыс пайдалануды, өсімдіктерді анықтаушы бойынша анықтау әдістемесін, далалық зерттеу әдістерін зерттейді.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Интродукторлардың бейімделуін бағалау

    Пәнді оқытудың мақсаты магистранттарға интродуценттердің белгілі бір ортаға бейімделу процестерінің заңдылықтарын, өсімдіктерді интродукциялау және реинтродукциялау туралы негізгі түсініктерді қалыптастыру болып табылады. Пән сыртқы ортаның қолайсыз жағдайларына, стратегиялық принциптер мен бейімделу реакцияларына, сондай-ақ өсімдіктердегі стресстік жағдайдың физиологиялық-биохимиялық процестердің барысына стресс факторларының ерекше әсерін және белгілі бір аймақтардағы өсімдіктердің қалыптасу перспективаларын зерттеуге бағытталған

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Геннің молекулалық биологиясы

    Пәннің мақсаты - жасушалардың генетикалық аппаратының құрылымдық және функционалды ұйымдастырылуын және тұқым қуалайтын ақпаратты жүзеге асыру механизмдерін, осы процестерді реттеуді зерттеу. Білім алушылар геном мен генді зерттеудегі соңғы жетістіктермен, репликациямен, транскрипциямен және трансляциямен, кодталмаған РНҚ құрылымы мен қызметімен және жасуша деңгейіндегі генетикалық ақпаратты жүзеге асырудың кейбір аспектілерімен, жасушаға сигнал беруді реттеумен танысады.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 6
  • Жануарлардың репродуктивті биологиясы

    Пәннің мақсаты - тіршілік процестерінің іргелі негізі ретінде жануарлардың көбеюі мен жеке дамуының заңдылықтарымен таныстыру. Пән жануарлардың көбею биологиясының негізгі заңдылықтарын, онтогенездің негізгі кезеңдерін, эмбрионалдық даму фазаларын, өсу механизмдерін, морфогенезін, даму аномалияларының себептерін зерттеуге бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 6
  • Биоалуантүрлілікті сақтау және қорықтану ісі

    Пәннің мақсаты білім алушыларда өсімдіктер мен жануарлардың биоалуантүрлілігі саласындағы білім жүйесін қалыптастыру болып табылады. Пән жануарлар мен өсімдіктер әлемінің әртүрлілігін, оны қорғауды, қорық ісінің негіздерін; аймақтың фаунасы мен флорасын қорғау қажеттілігін; биологиялық мәдениетті дамыту мен ғылыми дүниетанымды қалыптастыруды, табиғатты пайдаланудың құқықтық негіздерін, түрлерді сақтауды және жабайы табиғаттың, табиғи экожүйелердің өздігінен дамуын қолдауды зерттейді.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Іргелі және қолданбалы биологияның әдістемелік негіздері

    Пәннің мақсаты заманауи биологиялық зерттеу әдістерін түсінуді қалыптастыру және алған білімдері мен дағдыларын кәсіби мәселелерді шешу үшін пайдалану болып табылады. Пән биологияның іргелі негіздерін, оның әдіснамасын, теориясы мен әдістерін терең зерттейді. Білім алушылардың биология ғылымдары саласындағы эрудициясын, бірқатар заманауи ғылыми-техникалық мәселелердің философиялық және әлеуметтанулық мәнмәтінін анықтай білуін дамытуға бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Дәрілік өсімдіктердің биотехнологиясының негіздері

    Пәнді оқытудың мақсаты магистранттарға дәрілік өсімдіктердің биотехнологиялық ерешеліктері мен олардың таралу аймағын, сирек кездесетін түрлерді in vitro жағдайында көбейтудің, өсірілген жасушалары мен тіндерін зерттеу әдістері бойынша білім мен дағдыларды қалыптастыру болып табылады. Пән дәрілік өсімдіктердің фитохимиялық құрамы мен емдік қасиеттерін зерттеуге, ғылыми және практикалық мәселелерді шешуде жаңа идеяларды қалыптастыруға бағытталған

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 6
  • Биогеоценология

    Пәннің мақсаты: табиғаттың тірі және өлі компоненттерінің заңдылықтарын, себеп-салдарлық өзара әрекеттесудегі кешеннің мәнін, әртүрлі табиғи-географиялық жағдайларда түрлердің коадаптация формаларын ескере отырып, биогеоценоздың құрылымдық компоненттерін талдау. Болашақ мұғалімдер биогеоценоздардың ұйымдастырылуы мен жұмыс істеуінің негізгі заңдылықтарын түсінеді, себеп-салдарлық өзара әрекеттесудегі табиғаттың тірі және жансыз компоненттері кешенінің мәнін дәлелдей алады, биогеосферадағы күрделі экологиялық жүйелердің жиынтығын негіздей алады, әртүрлі табиғи-географиялық жағдайларда түрлердің коадаптациясының формаларын ескере отырып, ынтымақтастық дағдыларын қолдана отырып, биогеоценоздың құрылымдық компоненттеріне зерттеу жүргізе алады.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Жоғары мектеп педагогикасы

    Пәннің мақсаты мұғалімнің кәсіби құзыреттілігін дамытудың негізгі негізі болып табылатын жоғары оқу орнындағы біртұтас білім беру, тәрбие процесі туралы іргелі теориялық базаны игеру болып табылады. Курстың мазмұны ғылыми-педагогикалық қызмет саласындағы педагогикалық мәселелерді тиімді шеше алатын, студенттердің сыни және әдістемелік ойлауын қалыптастыруға бағытталған бәсекеге қабілетті тұлғаның қалыптасуына ықпал етеді.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Ғылым тарихы мен философиясы

    Пәннің мақсаты білім алушылардың ғылыми этосқа кіруіне, өздерінің зерттеу, білім беру, кәсіби қызметін әлемдік ғылым мен философия дамуының магистральдық желісімен байланыстыруға жәрдемдесу болып табылады. Білім алушылар қоғамның өркениетті дамуындағы ғылымның орны мен рөлін түсінеді, ғылымның әлеуметтік институт ретіндегі құрылымдық ұйымымен, әлемнің ғылыми картинасын құрудың философиялық негіздерімен, цифрландыру дәуіріндегі зерттеу процесінің ерекшеліктерімен танысады.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 3
  • Басқару психологиясы

    Пәнді оқытудың мақсаты психологиялық жағдайларды талдау арқылы қазіргі заманғы басқару қызметінің психологиялық механизмдері және ұйымдардағы адамдардың мінез-құлқын басқару жүйесі туралы білімді қалыптастыру болып табылады. Пән басқару ерекшеліктерін зерттеуге, диагностикалауға, психологиялық жағдайларды болжауға, жеке басқару принципі бойынша бағдарламаларды қалыптастыруға, диагностикалық құралдарды құруға, менеджерлерді оқытудың белсенді әдістерін жасауға, басқару объектісінің психологиялық заңдылықтарын зерттеуге бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 3
  • Жануарлар туралы ілім

    Пәннің мақсаты білім алушыларда жануарлар дүниесін дамыту саласындағы білім жүйесін қалыптастыру болып табылады. Пән жануарлар әлемінің қарапайым біржасушалы формалардан жоғары ұйымдасқан таксондарға дейін, олардың морфофизиологиялық ұйымдастырылуын, филогенезін, эмбриогенездің ерекшеліктерін, физиологиясын, көбеюін, географиялық таралуын, экожүйелердегі рөлін және омыртқасыз жануарлардың негізгі типтері мен кластарының практикалық маңыздылығына дейінгі даму заңдылықтарын, биоәртүрлілікті сақтау маңыздылығын зерттейді.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Өсімдіктердің репродуктивті биологиясы

    Пәннің мақсаты тұтас ғылыми дүниетанымды қалыптастыру қажеттілігіне байланысты түрдің тіршілік етуі мен қоршаған ортаның өзгермелі жағдайында экологиялық икемділігін анықтайтын күрделі үрдіс ретінде өсімдіктердің репродуктивті биологиясы туралы білімді қалыптастыру болып табылады, Пән білім алушыларда өсімдіктердің өскен ортасына байланысты көбеюі мен репродуктивті мүшелерінің құрылысының күрделену жолдарын зерттеу әдістерін игеруге және теориялық білімді болашақта кәсіби деңгейде қолдануға бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 6
  • Биоиндикация және биотестілеу

    Пәннің мақсаты биоиндикация және биотестік зерттеу саласындағы заманауи теориялық білім мен тәжірибелік дағдыларды дамыту болып табылады. Пән ағзалардың бейімделу жағдайларына байланысты жалпы биологиялық заңдылықтарды түсінуге, биоиндикация және биотестілеу бағытында іс-шараларды ұйымдастыру үшін ағзалардағы өзгерістерді бағалау әдістерін меңгеруге бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 6
  • Биоценоз және биосфера

    Пәнді оқытудың мақсаты магистранттарға биосфера туралы тұтас жүйедегі тірі организмдер мен экожүйелерді орналастырудың факторлары мен заңдылықтары, тірі табиғат туралы білімді қалыптастыру болып табылады. Пәннің негізгі бағыты тірі организмдер тіршілігінің функциональдық негізгі заңдылықтарын, әр түрлі деңгейдегі экожүйелерін, жалпы биосфераны және олардың тұрақтылығын, биосфера ресурстарын қорғау мен ұтымды пайдаланудың негізгі принциптеріне бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Экологиялық физиология адаптология негіздерімен

    Пәннің мақсаты - адам ағзасына сыртқы ортаның табиғи және техногендік факторларының кешенді әсері туралы білім жүйесін, табиғи және экстремалды жағдайларда адам ағзасында болатын бейімделу процестерінің физиологиялық негіздері мен механизмдері туралы объективті идеяларды қалыптастыру. Пән осы факторларға бейімделу жолдары мен механизмдерін және олардың кейбіреулерінің зиянды әсерінен қорғау әдістерін зерттейді.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Академиялық жазу тәжірибесі және ғылыми зерттеулер әдіснамасы

    Пәннің мақсаты-зерттеуді дайындау бойынша теориялық, әдіснамалық білім жүйесін тереңдету және түсіну, академиялық жазудың ерекшеліктері, тұжырымдамалары және ғылыми-зерттеу қызметін ұйымдастыру тәсілдері туралы іргелі білім негізінде зерттеу құзыреттілігін дамыту. Пән ғылыми-зерттеу қызметін ұйымдастырудың әдіснамасын, әдістемесін зерделеуге, зерттелетін процестің шарттарын тұжырымдау ерекшеліктері туралы білімді тереңдетуге, білім алушылардың жеке қабілеттері мен қажеттіліктерін ескере отырып, оқыту бағдарламалары мен әдістемелерін әзірлеуге бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Қазақстанның дәрілік және тағамдық өсімдіктері

    Пәнді оқытудың мақсаты магистранттардың дәрілік өсімдіктердің биологиялық негіздерін, оларды өсіру және дәрілік шикізат өндіру технологияларын, дәрілік өсімдіктерді өсірудің, дәрілік шикізатты жинаудың, кептірудің және сақтаудың негізгі тәсілдерін игеру бойынша білімдері мен дағдыларын қалыптастыру болып табылады. Пән дәрілік өсімдіктердің табиғи ресурстары мен түрлердің географиялық орналасуын, олардың экологиялық және фитоценотикалық шектелуі туралы негізгі заңдылықтарды зерттеуге бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 6

Оқыту нәтижелері

  • кәсіби қызметтегі өндірістік-технологиялық процестерді жаңғырту үшін басқару психологиясы және жобалық менеджмент саласындағы білімді пайдалану
  • ғылыми-зерттеу міндеттерін шешу үшін молекулалық биологияның, организмдердің көбею биологиясының, әзірленіп жатқан және енгізіліп жатқан жаңа технологиялардың жетістіктерін синтездеу
  • зерттеу міндеттерін шешу үшін Қазақстан Республикасындағы және шет елдердегі биология ғылымы мен биологиялық ғылыми мектептердің негізгі заңдарын, заңдылықтары мен қазіргі даму тенденцияларын түсіндіру
  • биологиялық экспериментті жоспарлау мен қоюдың, биологиялық процестерді талдаудың, эксперименттік деректерді бағалау мен түсіндірудің классикалық және заманауи әдістерін пайдалана отырып, биология саласындағы зерттеу қызметін жүзеге асыру
  • биоиндикация, биомониторинг және биотестілеу әдістері арқылы экожүйелердің, флора мен фаунаның құрамы, құрылымы мен функциясының параметрлерін биоресурстарды ұтымды пайдалану және биоәртүрлілікті сақтау шараларын әзірлеу үшін сыни тұрғыдан бағалау
  • ғылыми зерттеулердің заманауи әдістері мен технологияларын, тілдік қарым-қатынас және академиялық жазу дағдыларын кәсіби қызмет тиімділігін арттыру үшін, зерттеу нәтижелерін ғылыми қоғамдастыққа жеткізу үшін қолдану
  • биологиялық ресурстарды пайдалану мен сақтаудың тиімділігін арттыру және арттыру үшін биоценоздардың, өсімдіктер мен өсімдіктер қауымдастығының популяциялары арасындағы фитоценотикалық қатынастардың қазіргі жағдайын бағалау
  • дәрілік және тағамдық өсімдіктердің генефондын сақтау үшін коллекциялар қалыптастыру, селекциялық процесті жетілдіру және жаңа нысандарды құру, сондай-ақ өсімдік биотехнологиясы әдістерін және интродукцияланатын түрлерді акклиматизациялаудың заманауи әдістерін пайдалана отырып, жаңартылатын фитошикізат пен өсімдік тектес биологиялық белсенді заттарға медицинаның қажеттіліктерін қамтамасыз ету бойынша зерттеу қызметін жоспарлау
  • организмнің қоршаған орта факторларына төзімділігін арттыру үшін ағзаның бейімделу мүмкіндіктерін кеңейтуге мүмкіндік беретін зерттеу қызметін құру
  • қазіргі заманғы оқыту технологияларын пайдалана отырып биология бойынша білім алушылардың бірлескен және жеке оқу және тәрбие қызметін ұйымдастырудың кәсіби педагогикалық іскерліктері мен дағдыларын көрсету

Ұқсас БББ

7M05101 Биология

Астана медицина университеті

7M05101 Биология

Семей қаласының Шәкәрім атындағы университеті

7M05101 Биология

Махамбет Өтемісов атындағы Батыс Қазақстан университеті

7M05101 Биология

Астана халықаралық университеті

7M05101 Биология

Қ.Жұбанов атындағы Ақтөбе өңірлік университеті

7M05101 Биология

Өзбекәлі Жәнібеков атындағы Оңтүстік Қазақстан педагогикалық университеті (ОҚМПУ)

7M05101 Биология

Торайгыров университеті

7M05101 Биология

Ш.Уәлиханов атындағы Көкшетау университетi

7M05101 Биология

Семей қаласының Шәкәрім атындағы университеті

7M05101 Микробиология негізіндегі биология

Х.Досмұхамедов атындағы Атырау университеті

7M05101 Биология

әл-Фараби атындағы Қазақ Ұлттық университеті

7M05101 Биология

М.Қозыбаев атындағы Солтүстік Қазақстан университеті

7M05101 Биология

Абай атындағы Қазақ ұлттық педагогикалық университеті

7M05101 Биология

Академик Е.А.Бөкетов атындағы Қарағанды университеті (ҚарУ Е.А.Бөкетов)

7M05101 Биология

Ахмет Байтұрсынов атындағы Қостанай өңірлік университеті

Top