Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

7M05101 Биология в Астана халықаралық университеті

Пәндер

  • Омыртқалы жануарлардың салыстырмалы морфологиясы

    Курсты игерудің негізгі мақсаты: жануарлардың салыстырмалы анатомиясы мен морфологиясының даму тарихы туралы білімді қалыптастыру; омыртқалы жануарлардың салыстырмалы морфологиясының әдістерін игеру, әртүрлі жүйелі топтардағы омыртқалы жануарлардың құрылымын зерттеу, жануарлар систематикасы мен классификациясын білу, органдар мен аппараттардың жекелеген жүйелеріне салыстырмалы талдау жүргізу, жағдайларға бейімделуге байланысты органдар мен функциялардың эволюциялық өзгерістерін қадағалау.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Ботаникалық ресурстану

    «Ботаникалық ресурстану» курсын игерудің негізгі мақсаты адамдарға материалдық және рухани игіліктер алу үшін қажетті өсімдік тектес объектілер ретінде өсімдік ресурстары туралы идеяларды қалыптастыру болып табылады. Курс болашақ магистрлерде өсімдік ресурстарының жалпы және жеке сипаттамалары, өсімдік шикізатының қорларын бағалау және оны экологиялық сауатты және ұтымды пайдалану шарттары туралы идеялар жүйесін қалыптастырады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Ғылыми зерттеулерді жоспарлау мен ұйымдастыру

    Пәннің мақсаты – магистранттарға ғылыми зерттеулер мен инновациялық қызметті жоспарлау, ұйымдастыру және басқару саласындағы негізгі ұғымдар мен анықтамалар беру және оларды жүзеге асыру бойынша тәжірибелік дағдыларды үйрету. Негізгі қарастырылатын тақырыптар: ғылым түсінігі, оның әлемдегі рөлі; ғылыми зерттеулердің мәні мен ұйымдастырылуы, олардың түрлері; ЖОО-да ҒЗЖ ұйымдастыру; ғылыми зерттеу тақырыбын негіздеу критерийлері, ақпарат көздерінің түрлері, ғылыми-зерттеу жұмысының құрылымы, ғылыми ізденістің Мазмұны, теориялық және эксперименттік ғылыми зерттеуді ұйымдастыру, ғылыми зерттеу нәтижелерін рәсімдеу.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Қазіргі өсімдіктер жамылғысы туралы ғылым

    Курстың негізгі мақсаты: өсімдіктер әлемін ұтымды пайдалану мен қорғаудың ғылыми негізі ретінде фитоценология туралы идеяларды қалыптастыру. Курс популяция-түр деңгейіндегі өсімдіктердің тіршілік формаларымен, түрлердің қоршаған орта факторларына қатынасымен, түрлердің географиялық сипаттамаларымен, түрлердің экологиялық-фитоценотикалық стратегиясымен, өсімдіктер популяциясымен таныстырады. Фитоценоздық деңгейде өсімдіктер қауымдастығы (фитоценоз), өсімдіктердің белгілері, динамикасы мен классификациясы, фитоценологияның парадигмалары жаңа позициялардан қарастырылады. Инфраценоздық деңгейде флора мен өсімдіктер жамылғысы қарастырылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Басқару психологиясы

    Курстың мақсаты - жаңа ғылыми басқарушылық парадигмсы - ғылыми басқару заманауи тенденциялары туралы түсінікті қалыптастыру. Курс магистранттарды шетелдік және отандық басқару ғылымының даму тарихымен, оның психологиялық білім жүйесіндегі орнымен, басшының жеке басқару концепциясымен, басқарушылық қарым-қатынастың теориялық негіздерімен, негізгі басқару функцияларын жүзеге асырудың психологиялық ерекшеліктерімен, басқару қызметін ұйымдастыру мәселелері мен жетекшінің басқару функцияларымен таныстырады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Шет тілі (кәсіби)

    Курстың мақсаты - магистранттың шет тілін меңгеруінің алдыңғы білім беру сатысында (бакалавриат) қол жеткізген бастапқы деңгейін арттыру және кәсіби қарым-қатынас жасауға қажетті тілдік және коммуникативтік құзыреттілігін одан әрі дамыту. Курс тұрмыстық, әлеуметтік-мәдени және кәсіби салаларда қарым-қатынас жасау үшін жеткілікті тілдік және коммуникативтік құзыреттерді қалыптастырады, ақпараттық мәдениетті дамытады, ой-өрісін кеңейтеді және жалпы мәдениетті арттырады, әртүрлі елдер мен халықтардың рухани құндылықтарына төзімділік пен құрметке тәрбиелейді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Зоологиядан үлкен практикум

    «Зоология бойынша үлкен практикум» курсының негізгі мақсаты: омыртқалы жануарлардың әртүрлі кластарының систематикасы туралы заманауи білімді пайдалану, омыртқалы жануарлардың әр класындағы негізгі таксондардың филогениясы мен туыстық қатынастары туралы проблемалық және дискуссиялық мәселелерді қарастыру, анамния тобында да, амниоттар тобында да таксондардың адаптивті радиациясын көрсету.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Ғылым тарихы мен философиясы

    Пәннің мақсаты-ғылыми зерттеудің негізгі стратегияларын және ғылыми білімді қалыптастырудың тарихи негіздерін түсіндіру. Пән магистрантқа ғылым мен ғылыми білімнің пайда болуы және дамуы туралы тұтас түсінікті тарихи-мәдени контекст негізінде береді. Қарастырылатын тақырыптар: ғылым философиясы және ғылым тарихы, ғылымның дүниетанымдық контексттері, ғылымның эпистемологиялық проблемалары, ғылыми танымның аксиологиясы және праксиологиясы, жеке ғылымдардың философиясы және тарихы.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Биологияның заманауи мәселелері

    Пән магистранттарды биология саласындағы заманауи ғылыми зерттеулердің өзекті проблемаларымен және перспективалық бағыттарымен, негізгі биологиялық пәндердің әдіснамалық жетістіктерімен және перспективалық даму бағыттарымен таныстырады; ғылыми мақалаларды рефераттау бойынша өзіндік жұмысқа дағдыландырады; өз ғылыми зерттеулерінің нәтижелерін әдеби мәліметтермен талдайды және салыстырады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Биологиялық номенклатураның принциптері

    «Биологиялық номенклатураның принциптері» курсының негізгі мақсаты: білім алушыға биологиялық номенклатура негіздері туралы білім жүйесін құру. Пәннің міндеттеріне қазіргі ботаникалық және зоологиялық номенклатураның қалыптасу тарихын зерттеу; ботаникалық және зоологиялық номенклатураның халықаралық кодекстерінің ережелерін меңгеру; мамандардың жалпы биологиялық мәдениетін арттыру енеді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Жоғарғы мектеп педагогикасы

    Курстың мақсаты-магистранттарға педагогика мен педагогикалық шеберліктің теориялық негіздері, жоғары мектепте оқу-тәрбие үрдісін басқару туралы білім беру. Негізгі оқытылатын тақырыптар: жоғары мектеп педагогикасының теориялық-әдіснамалық негіздері, педагогикалық білім беруді дамытудың жалпы методологиялық принциптері мен басым стратегиялары, оқу-тәрбие үрдісінің дәстүрлі және инновациялық технологиялары және жоғары мектеп студенттерінің ғылыми-зерттеу жұмыстарын ұйымдастыру әдістемесі, педагогикалық шеберлікті жетілдіру және студенттердің кәсіби-тұлғалық өзін-өзі дамуын ұйымдастыру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Табиғатты пайдаланудың құқықтық негіздері және қоршаған ортаны қорғау

    «Табиғатты пайдаланудың құқықтық негіздері және қоршаған ортаны қорғау» оқу пәнін игерудің негізгі мақсаты: магистранттарда ҚР-дағы қоршаған ортаны қорғау және экологиялық қатынастар саласындағы құқықтық реттеудің сипаты туралы тұтас ғылыми-практикалық түсінік қалыптастыру болып табылады. Магистранттар табиғат пайдаланудың нормативтік-құқықтық негіздерін; қоршаған ортаны қорғауды реттеудің экономикалық тетіктерін; табиғат пайдалану саласындағы құқықтық жауапкершілікті зерделейді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Биологияның таңдамалы тараулары

    «Биологияның таңдалған тараулары» курсының негізгі мақсаты магистрлерде биология ғылымының орны мен рөлі туралы түсінік қалыптастыру болып табылады. Курс биологиялық білімді жүйелейді және жинақтайды, материя қозғалысының биологиялық формасын ұйымдастырудың әртүрлі деңгейлерінің тірі жүйелерін зерттейді, биологиялық заңдылықтарды түсінуді тереңдетеді, биологиялық теориялардың, идеялардың, гипотезалардың әлемнің жаратылыстану-ғылыми бейнесін қалыптастырудағы негізгі рөлін ашады, биологияның қолданбалы және практикалық маңыздылығын көрсетеді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Биожүйелердің молекулярлы эволюциясы

    Курстың негізгі мақсаты-студенттердің негізгі биологиялық макромолекулалар мен олардың қатысуымен жүретін процестер эволюциясының теориялық негіздерін қалыптастыру, биожүйелер үшін ең қолайлы процестер мен олардың нұсқаларын молекулалық таңдаудың негізгі кезеңдері мен механизмдерін көрсету. Пән молекулалық эволюция теориясына, тіршіліктің пайда болуының кейбір модельдеріне, макромолекулалардың эволюциясын зерттеу әдістеріне, молекулалық коэволюцияның кейбір мәселелеріне қатысты барлық мәселелерді қамтиды.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Популяциялық биология

    Курстың негізгі мақсаты: популяция биологиясының негізгі тұжырымдамасы, табиғи популяциялардың морфологиялық, экологиялық, генетикалық, биохимиялық аспектілері: жас және жыныстық құрылым, сан динамикасы, мөлшері, түрішілік және түраралық байланыстар және жануарлардың су және жер үсті популяцияларын зерттеудің әдістемелік тәсілдері туралы тұтас түсінік беру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Биоиндикация және экодиагностика

    Курстың негізгі мақсаты: топырақтың экодиагностикасы және тіршілік ету ортасының жай-күйін мониторингілеу үшін топырақ жануарларының биоиндикаторларының түрлері (мезо -, макрофаунаның фототрофты микроорганизмдері), қоршаған ортаның экологиялық жай-күйін анықтау үшін биоиндикация әдістері мен нысандары туралы түсінік қалыптастыру, сондай-ақ зақымданған жер жамылғысын қалпына келтіру кезінде кәсіби шешімдер қабылдау болып табылады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Өсімдіктерді зерттеудегі молекулалық-генетикалық әдістер

    Курстың негізгі мақсаты: магистранттардың ботаникада қолданылатын заманауи молекулалық-генетикалық әдістер туралы білімдерін қалыптастыру. Курс өсімдік геномдарын ұйымдастырудың жалпы принциптері туралы ұғымдарды қалыптастырады, өсімдіктерді зерттеудегі молекулалық-генетикалық зерттеулердің заманауи әдістерімен таныстырады, молекулалық-биологиялық әдістерді қолдана отырып эксперимент жасаудың, заманауи жабдықтармен жұмыс істеудің және зерттеуде қойылған мәселелерді шешу әдістерін қолданудың негізгі дағдыларын қалыптастырады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Биологиялық зерттеулердің заманауи әдістері

    Курстың негізгі мақсаты: молекулалар, жасушалар, ұлпалар, мүшелер, ағзалар деңгейлеріндегі тірі ағзалардың қызметі мен құрылымын зерттеудің негізгі заманауи зертханалық (гистологиялық, молекулалық биологиялық, генетикалық, биохимиялық, физиологиялық, микробиологиялық) әдістері арқұылы теориялық білім мен тәжірибелік дағдыларды қалыптастыру, сондай-ақ ғылыми зерттеулердің нәтижелерін жоспарлау, жүргізу және талдау үшін қажетті әдістерді қолдану арқылы алынған мәліметтерді өңдеу және интерпретациялау тәсілдері бойынша теориялық білім мен практикалық дағдыларын қалыптастыру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Жануарлардың мінез-құлқының зоопсихологиясы және генетикасы

    Курстың негізгі мақсаты: магистранттарда зоопсихологияның және салыстырмалы психологияның теориялық және қолданбалы аспектілері, органогенез мен онтогенездің генетикалық механизмдері, тұқымқуалаушылықтың өзара байланысы және адам мен жануарлардың мінез-құлық үлгілерінің қалыптасуы, жануарлардың психикасы мен мінез-құлқын, жануарлар психикасының эволюциясын, сонымен қатар жануар мен адам психикасының сапалық айырмашылығын және генетикалық қарым-қатынасын ғылыми зерттеу әдістері туралы тұтас түсінік қалыптастыру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Фитохимия негіздері

    "Фитохимия негіздері" курсының негізгі мақсаты табиғи биологиялық белсенді қосылыстар химиясының негіздерін, оларды талдау әдістерін, фитопрепараттар технологиясын және олардың сапасын бақылау әдістерін игеру болып табылады. Курс табиғи биологиялық белсенді қосылыстардың қазіргі классификациясымен таныстырады; биологиялық белсенді қосылыстардың көзі ретінде пайдалы өсімдіктер, олардың фитохимиялық принципі бойынша жіктелуі стандарттау әдістерімен таныстырады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Өсімдіктердің популяциялық экологиясы

    «Өсімдіктердің популяциялық экологиясы» курсының негізгі мақсаты: ағзадан жоғары деңгейдегі биологиялық жүйе ретінде популяция туралы ғылыми білімдер кешенін қалыптастыру; өсімдіктердің популяциялық тіршілік ету заңдылықтарын анықтау дағдыларын қалыптастуры. Курс өсімдіктер популяциясының ерекшеліктерін зерттеуді, әртүрлі экологиялық жағдайлардағы популяциялардың құрамын, құрылымын және жағдайын талдаудың заманауи әдістерін қолдануды қарастырады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Биоалуандылықты сақтау және табиғи ресурстарды ұтымды пайдалану

    Курстың негізгі мақсаты: молекулалар, жасушалар, ұлпалар, мүшелер, ағзалар деңгейлеріндегі тірі ағзалардың қызметі мен құрылымын зерттеудің негізгі заманауи зертханалық (гистологиялық, молекулалық биологиялық, генетикалық, биохимиялық, физиологиялық, микробиологиялық) әдістері арқұылы теориялық білім мен тәжірибелік дағдыларды қалыптастыру, сондай-ақ ғылыми зерттеулердің нәтижелерін жоспарлау, жүргізу және талдау үшін қажетті әдістерді қолдану арқылы алынған мәліметтерді өңдеу және интерпретациялау тәсілдері бойынша теориялық білім мен практикалық дағдыларын қалыптастыру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 4

Оқыту нәтижелері

  • Биологиялық номенклатураның даму тарихы туралы білімдерін, өсімдіктер мен жануарлардың қазіргі номенклатурасының негізгі принциптерін, таксондар атауларының пайда болуының жалпы ережелерін көрсету, кәсіби қызметте қазіргі номенклатуралық көздерді және дәйексөздерді қолдану.
  • Қолданбалы биологиялық есептерді шешуде химияның іргелі негіздерін білу.
  • Әртүрлі географиялық жағдайларда әртүрлі табиғи және антропогендік факторлардың әсерінен экожүйелердің жай-күйінің өзгеруін болжау, табиғат қорғау және табиғи ресурстар құқығының құрылымы мен мәнін анықтау, ҚР нормативтік-құқықтық базасына бағдарлану, биоалуантүрлілікті сақтауды қамтамасыз етуге бағытталған заңнамалық базаны, нормалар мен нұсқамаларды қолдану; табиғатты пайдалануда нақты міндеттерді құқықтық шешу дағдыларын меңгеру, ғаламдық, ұлттық және аймақтық ауқымда табиғатты аумақтық қорғау жүйесінің дамуының жалпы үрдістері мен ерекше ерекшеліктерін түсіну.
  • Өсімдіктердің жіктелуі және олардың кеңістіктік құрылымы, өсімдіктің филогениясы мен ресурстары, олардың жіктелу принциптері, туыстық қатынастары, эволюция жолдары, шаруашылық пайдаланудағы өсімдіктердің маңызы туралы білімдерді меңгеру.
  • Ғылыми зерттеудің проблемаларын, міндеттері мен әдістерін тұжырымдау, бақылаулар, тәжірибелер, эмпирикалық деректерді ғылыми талдау негізінде жаңа сенімді фактілерді алу, ғылыми еңбектерге реферат жасау, әлемдік ғылым мен өндірістік қызметте жинақталған мәліметтерге аналитикалық шолулар жасау, алынған нәтижелерді қорытындылау, қорытындылар мен практикалық ұсыныстарды тұжырымдау.
  • Биологиялық зерттеудің негізгі заманауи әдістерін (гистологиялық, молекулалық-биологиялық, генетикалық, биохимиялық, физиологиялық, микробиологиялық, картографиялық, биоалуантүрлілікті бақылау және қорғау және т.б.) пайдалануда білім мен практикалық дағдыларды көрсету; молекулалық, жасушалық, ұлпа, мүше, ағза деңгейлерінде тірі ағзалардың қызметі мен құрылымын зерттеу әдістерін, сондай-ақ осы әдістердің көмегімен алынған деректерді өңдеу және түсіндіру әдістерін меңгеру, геоботаникалық және экологиялық карталарды жобалау және құрастыру кезінде ақпараттық қамтамасыз ету әдістерін қолдану, теориялық білімді, қазіргі заманғы тәсілдерді практикада қолдану.
  • Жаратылыстану ғылымдарының философиялық тұжырымдамалары және материяны, кеңістікті және уақытты ұйымдастырудың әртүрлі деңгейлерін зерттеу кезінде ғылыми таным әдіснамасының негіздері туралы білімді меңгеру.
  • Биоалуандылылық, физиология, молекулалық және жасушалық биология, даму биологиясы, генетика, антропология, экология, теориялық биология, эволюциялық теория, социобиология және этология ғылымдарының өзекті мәселелерін, әдіснамалық жетістіктерін және перспективалық бағыттарын анықтау; молекулалық биологияның теориялық негіздерін, тұқым қуалаушылық пен өзгергіштіктің әмбебап заңдылықтарын, геном құрылымының принциптерін білу; биологиялық объектілерді бақылау, сипаттау, сәйкестендіру, жіктеу, культивациялау әдістерін пайдалану, далалық және зертханалық жағдайларда биологиялық объектілермен, өсімдіктерді молекулалық-генетикалық талдау және биоинформатикалық талдау әдістерімен жұмыс істеудің заманауи эксперименттік әдістерін қолдану, қазіргі заманғы жабдықтармен жұмыс істеу дағдыларын қолдану.
  • Қызметтің ғылыми, өндірістік және әлеуметтік-қоғамдық салаларында шет тілінде ауызша және жазбаша нысанда коммуникацияны жүзеге асыру.
  • Стандартты емес жағдайларда әрекет ету, қабылданған шешімдер үшін әлеуметтік және этикалық жауапкершілікті, өзін-өзі дамытуға, өзін-өзі жүзеге асыруға, шығармашылық әлеуетті пайдалануға дайын болу; әртүрлі білім беру мекемелерінде әртүрлі білім беру сатыларында білім беру процесін ұйымдастыру мен іске асырудың заманауи әдістемелері мен технологияларын қолдану.
  • Салыстырмалы-эволюциялық аспектіде омыртқалы жануарлардың негізгі топтарының мүшелер жүйелерінің анатомиялық құрылымдарының ерекшеліктерін түсіну; жануарлардың салыстырмалы морфологиясының негіздері және зоопсихология мен салыстырмалы психологияның теориялық және қолданбалы аспектілері туралы теориялық білімдерін көрсету; жануарлардың психикасы мен мінез-құлқының эволюциясын талдау; этологиялық зерттеулерді жоспарлау және орындау; зоология саласындағы зерттеу және практикалық жұмыстың негізгі әдістері мен әдістерін қолдану; алған білімдерін кәсіби міндеттерді шешуде қолдану.
  • Популяциялық биологияның теориялық негіздері туралы білімді игеру; популяция туралы эволюциялық-генетикалық құрылым ретінде түсінік қалыптастыру; «популяция» ұғымын түсіну, оның экология мен генетикадағы өзгерістерін қадағалау; өсімдіктер мен жануарлар популяцияларының экологиялық және генетикалық сипаттамаларын ашу; эволюцияның, ботаниканың, зоологияның және басқа ғылымдардың синтетикалық теориясының дамуындағы популяция биологиясының маңыздылығын көрсету; тәуелсіз ғылыми пән ретінде популяция биологиясын қалыптастырудың негізгі жолдарын аша білу.
  • Биоалуандылыққа антропогендік әсердің негізгі бағыттарын анықтау; биоалуандылықтың жүйелік тұжырымдамасының негізгі ережелерін білуді көрсету, биоалуандылық деңгейлерінің жіктелуін бағдарлау, биологиялық алуантүрлілік деңгейлерінің ерекшеліктері мен өзара байланысын көрсету; биотикалық компоненттің жай-күйі бойынша экожүйелердің мониторингін жүргізу ерекшеліктерін анықтау; биоиндикаторлардың көмегімен экожүйелердің жай-күйін бағалау; биоалуандылықты бағалау нәтижелерін түсіндіру; биологиялық алуантүрлілік туралы Конвенцияны және Ұлттық қолдану биоалуантүрлілік стратегиясын қолдану; экологиялық мәдениетті қалыптастыру бойынша іс-шараларды ұйымдастыру, жабайы табиғаттың әртүрлілігін сақтау нормалары мен принциптерін практикаға енгізу.

Ұқсас БББ

7M05101 Биология

Астана медицина университеті

7M05101 Биология

Семей қаласының Шәкәрім атындағы университеті

7M05101 Биология

Махамбет Өтемісов атындағы Батыс Қазақстан университеті

7M05101 Биология

Қ.Жұбанов атындағы Ақтөбе өңірлік университеті

7M05101 Биология

Өзбекәлі Жәнібеков атындағы Оңтүстік Қазақстан педагогикалық университеті (ОҚМПУ)

7M05101 Биология

Торайгыров университеті

7M05101 Биология

Ш.Уәлиханов атындағы Көкшетау университетi

7M05101 Биология

Сәрсен Аманжолов атындағы Шығыс Қазақстан университеті

7M05101 Биология

Семей қаласының Шәкәрім атындағы университеті

7M05101 Микробиология негізіндегі биология

Х.Досмұхамедов атындағы Атырау университеті

7M05101 Биология

әл-Фараби атындағы Қазақ Ұлттық университеті

7M05101 Биология

М.Қозыбаев атындағы Солтүстік Қазақстан университеті

7M05101 Биология

Абай атындағы Қазақ ұлттық педагогикалық университеті

7M05101 Биология

Академик Е.А.Бөкетов атындағы Қарағанды университеті (ҚарУ Е.А.Бөкетов)

7M05101 Биология

Ахмет Байтұрсынов атындағы Қостанай өңірлік университеті

Top