7M05101 Биология в Семей қаласының Шәкәрім атындағы университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Биология ғылымдары саласында іргелі және қолданбалы білімі бар, ғылыми зерттеулерді, кәсіптік-практикалық, ұйымдастырушылық, басқарушылық және педагогикалық қызметті жүзеге асыру үшін зерттеу дағдылары бар магистрлерді дайындау.
-
Академиялық дәреже Магистратура
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
Оқу мерзімі 2 года
-
Кредиттер көлемі 120
-
Білім беру бағдарламаларының тобы M080 Биология
-
Білім беру саласы 7M05 Жаратылыстану ғылымдары, математика және статистика
-
Дайындық бағыты 7M051 Биологиялық және сабақтас ғылымдар
Пәндер
-
Бионика
Пән практикалық биониканың теориялық негіздерін, бионикалық модельдеуді, бионикалық зерттеулерді, құрылымдық табиғи жүйелерді, практикалық дамудың перспективаларын қарастырады. Техникалық құрылғылар мен жүйелерде тірі табиғатты ұйымдастыру принциптерін, қасиеттерін, функциялары мен құрылымдарын, яғни табиғаттағы тіршілік формаларын және олардың өнеркәсіптік аналогтарын қолдануды қарастырады. Биологиялық жүйелерде болатын процестерді зерттейтін биологиялық биониканы, процестердің математикалық модельдерін құратын теориялық биониканы зерттейді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Клеткалық биология
Пән жануарлар мен өсімдіктердің жасушаларын, бір жасушалы организмдерді, бактерияларды зерттейді. Жасушалардың құрылымын, тіршілік негіздерін және көбеюін олардың рөлі мен-көп жасушалы организмдердегі жүз, жеке жасушалық компоненттердің құрылымы мен қызметі көпшіліктің жалпы қасиеттерін зерттейді жасушалардың, сондай-ақ белгілі бір жасушалық құрылымдардың жұмысы қалыпты және патологиялық өзгерістер.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Жоғары мектептің педагогикасы
Курс жоғары білім берудің негізгі бағыттарын, қағидаттары мен заңдылықтарын зерделеуге бағытталған. Курсты оқу барысында қазіргі педагогиканың базалық ұғымдары, оқыту мен тәрбиелеудің тұжырымдамасы мен теориясы, жоғары мектептің дидактикасы қарастырылатын болады. Магистрант білім беру процесін ұйымдастыруды жобалау дағдыларын, жеке және топтық рефлексия тәсілдерін меңгереді, педагогикалық мақсаттарды сауатты тұжырымдай алады, білім беру технологияларын оқу үрдісінде қолдана алады, пәндердің жұмыс бағдарламаларын құрастыра алады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Басқару психологиясы
Курстың мазмұны басқару психологиясының тәсілдері мен бағыттарын, басқарудың психологиялық заңдылықтарын, басқару мәселелерін жоспарлау мен шешу ерекшеліктерін меңгеруге бағытталған. Білім алушылар конфликттік жағдайларды шешудің психологиялық әдістерімен танысады, жұмысты ынталандыру тәсілдерін, басқарудың тиімді стильдерін қолдану әдістерін меңгереді. Басқару процесінің тиімділігінің төмендеуінің негізінде жатқан психологиялық себептерді талдау дағдылары қалыптасады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Эволюцияның қазіргі заманғы мәселелері
Пән эволюцияны зерттеу әдістерін, эволюциялық ілімнің негізгі бөлімдерін, эволюцияның негізгі теорияларын, эволюциялық процестің генетикалық негіздерін зерттейді. Тіршіліктің ұйымдастырылуын және оның негізгі сипаттамаларын, тірі жүйелердің негізгі қасиеттерін, спецификация тұжырымдамасын, мутацияны қарапайым эволюциялық материал ретінде қарастырады. Популяция генофондын, макроэволюция мәселелерін, онтогенез эволюциясын зерттейді. Қоршаған ортаны қорғау және биоәртүрлілікті сақтау үшін эволюцияның маңызы.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Эволюция теориясы
Пән жердегі тіршіліктің пайда болуы туралы заманауи идеяларды зерттейді. Эволюциялық трансформация механизмдерін, популяциялардың өзгергіштігінен спецификацияға дейінгі эволюциялық процестің барлық байланыстарын эксперименттік зерттеуді, эволюциялық процестерді талдау және модельдеу әдістерін зерттейді. Эволюциялық ғылымның негізгі мәселелерін, микроэволюция тақырыбын, мәселелерін теориялық зерттеуді қарастырады антропогенез. Табиғи құбылыстарды зерттейді және олардың себеп-салдарлық байланыстарын түсіндіреді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Эволюциялық ілім
Пән эволюцияның негізгі теорияларын, өзгергіштік формаларын, модификацияларды, модификация түрлерін, мутация түрлерін қарастырады. Ген құрылымы, табиғи популяциялардағы мутациялар, комбинативті вариация, мутация процесі және генетикалық комбинаторика туралы заманауи идеяларды зерттейді. Спецификацияны, аллопатриялық және симпатикалық спецификацияны, кванттық спецификацияны зерттейді. Онтогенез ұғымы, қарапайымдылардағы онтогенез, онтогенездің сатысы және эволюциялық тенденциялардың түрлері: асқыну, жеңілдету, эмбриондау.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Ұлпалық емдеу
Пән жасушаның негізгі принциптерін қарастырады терапия, бағаналы және прогениторлық жасушалар, негізгі оларды бөлу тәсілдері, мәдениеттер жасушалар, ұлпалар. Мүмкіндіктерді зерттейді терапиялық модельдеу in vitro экспериментіндегі әсерлер, материалдарға жасушалардың орналасу ерекшеліктері (витализация), статикалық және динамикалық өсіру, өзгерту мүмкіндіктері механикалық кернеу тензоры жасушалық стрессті ынталандыру, материалдар құрылымын өзгерту жасуша миграциясының өзгеруі.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Биологиядағы статистикалық әдістер
Пән негізгі ұғымдарды, биологиялық деректерді көпөлшемді өңдеу қажеттілігін, деректерді жинау мен алдын ала өңдеуді, статистикалық талдау үшін зерттеу деректерін таңдауды зерттейді. Сыртқы факторларды өзгергіштіктің ықтимал себептері, сызықтық регрессия, проекция, биологиялық деректерді талдау әдістері, кластерлік талдау, көпөлшемді масштабтау ретінде қарастырады. Верификация-верификациялық ережелерді верификациялауды тексеру, тәжірибені белгілеу және дұрыстығын анықтау. Сәйкестендіру-тегістеу, қайта өңдеу. Халықаралық биометриялық деректер алмасу.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Ғылым тарихы мен философиясы
Пән ғылыми ойлау мәдениетін зерттеуге бағытталған, аналитикалық мүмкіндіктер мен зерттеу дағдыларын қалыптастырады, болашақ ғалымға қажетті теориялық және практикалық білім береді. Ғылымның тарихи эволюциясын және олар қалыптастыратын философиялық перспективаларды зерттейді. Қазіргі ғылымның пайда болуы, оның әлеуметтік және институционалдық байланыстары сипатталған. Ойлау эксперименттеріне, теорияларды растау мен теріске шығаруға, сандық және сапалық зерттеу әдістерінің пайда болуы мен қолданылуына байланысты жалпы философиялық мәселелер қарастырылады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Шет тілі (кәсіби)
Тиісті білім саласының түпнұсқа әдебиетін шет тілінде еркін оқуға оқытуды көздейтін кәсіби қызметті жүзеге асыру үшін жалпы мәдени, кәсіби және арнайы құзыреттерді меңгеру; мамандық бойынша монологиялық және диалогтік нысанда ауызша қарым-қатынас дағдыларын дамыту; магистранттың ғылыми жұмысымен байланысты тақырыптарда жазбаша ғылыми қарым-қатынас дағдыларын дамыту, сондай-ақ ғылыми саладағы халықаралық ынтымақтастықтың нысандары мен түрлерімен танысу.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Биометрия
Пән бақылауларды жоспарлауды және олардың нәтижелерін статистикалық өңдеу әдістерін қарастырады. Биометрия-математикалық әдістерді қолдана отырып, нақты биологиялық объектілерді зерттейтін қолданбалы ғылым. Ықтималдықтар теориясының статистикалық заңдылықтары мен негізгі ұғымдарын, Вариациялық қатарды құрастыруды, негізгі статистикалық көрсеткіштерді, статистикалық жиынтықтарды, үлгілердің түрлері мен түрлерін, корреляциялық талдауды, регрессиялық талдауды, дисперсиялық талдауды зерттейді
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Бағаналы жасушалар
Пән цитологияның, гистологияның және радиобиологияның жетістіктерін дің жасушаларының проблемалары тұрғысынан қарастырады. Дің жасушаларының негізгі қасиеттерін, оқшаулануын және көбеюін, радиациялық канцерогенездің модельдері мен механизмдерін және ондағы дің жасушаларының рөлін зерттейді. Сүт безінің, қалқанша безінің бағаналы жасушаларын, асқазан-ішек жолдарының бағаналы жасушаларын, антенатальды және босанғаннан кейінгі сәулелену қаупін қарастырады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Экология және биоалуантүрлілік
Пән өмірдің барлық көріністеріндегі әртүрлілігін, сондай-ақ биологиялық жүйелердің күрделілік көрсеткіштерін, оның компоненттерінің әртүрлілігін, жануарлар мен құстардың биоәртүрлілігінің жіктелуін, жануарлардың бейімделу реакцияларының механизмдерін зерттейді. Әр түрлі деңгейдегі биологиялық әртүрлілікті модельдеудің жалпы тәсілдерін қарастырады биологиялық иерархия, сондай-ақ биологиялық әртүрлілікті сақтау жолдары, биосферадағы өсімдіктердің, жануарлардың және микроорганизмдердің рөлі.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Популяция генетикасы
Пән популяция ұғымын, Харди-Вайнберг-Кастл заңын және заңның салдарын, полиморфизм мен гетерозиготалықты зерттейді халық саны. Рецессивті гомозиготаларға қарсы, доминантты гомозиготаларға қарсы іріктеу модельдерін қарастырады үстемдіктің болмауы, гетерозиготаларға қарсы іріктеу, гетерозиготалардың пайдасына іріктеу, инбридинг туралы түсінік, популяциялардағы тұрақты және тұрақты емес инбридинг. Талдау жол коэффициенті және инбридинг коэффициенті.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Мектепте және колледждерде ғылыми-зерттеу жұмыстарын ұйымдастыру
Ғылыми зерттеулердің негізгі бағыттары бойынша білім беру және биологиялық әдістерді қолдану дағдыларын қалыптастыру, сондай-ақ оларды іс жүзінде білу және қолдана білу. Пән зерттеу қызметі технологиясының модельдік көрсетілімдерін және оны білім беру мекемелерінде жүзеге асыру тәсілдерін, зерттеу ұстанымы және оны қалыптастыру тәсілдері туралы түсініктерді, зерттеушілік оқытуды ұйымдастыру нысандарын, ғылыми-техникалық ақпарат негіздерін және ақпаратты іздеу практикасын, ғылыми зерттеу нәтижелерін ресімдеу ережелерін және қолжазбамен жұмыс істеуді, ғылыми зерттеу нәтижелерін қорғауды қарастырады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Шетелде ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру және жоспарлау
Пән шетелде ғылыми-зерттеу жұмыстарын жүргізудің заманауи әдістерін, ғылыми зерттеулер жүргізудің негізгі кезеңдерін және шетелде ғылыми-зерттеу жұмысының құрамдас бөліктерін, ақпаратты талдау, өңдеу, жүйелеу тәсілдерін, эксперименттік деректерді статистикалық өңдеу әдістерін, технологиялық процестерді зерттеу кезінде экспериментті жоспарлау негіздерін, эксперименттік деректерді статистикалық өңдеуді жүргізуді, әрбір кезең бойынша қорытындыларды тұжырымдауды қарастырады зерттеу жұмысы.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Адамның экологиялық физиологиясы
Пән адам ағзасының тіршілік әрекетінің ерекшеліктерін және оның үнемі өзгеріп отыратын қоршаған орта жағдайында бейімделу механизмдерін, органдар мен физиологиялық жүйелер функцияларының әртүрлі физикалық-географиялық аймақтардағы экологиялық факторлардың әсеріне, табиғи циклдарға тәуелділігін зерттейді. Адам ағзасына еңбек пен тұрмыс жағдайларының, физикалық және эмоционалдық-психологиялық жүктемелердің, сондай-ақ стресстік жағдайлардың әсері қарастырылады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Қоғам жиынтығы және экожүйенің алуантүрлігі
Пән биологиялық формаларды зерттеу тарихын қарастырады және табиғи қауымдастықтар, табиғи экожүйелердің жіктелуі, адамның әсерінен экожүйелердің өзгеруі, мониторингтік зерттеулер жүргізу принциптері және биологиялық әртүрлілік, биоалуантүрлілік деңгейлері, биологиялық таксондар, өмір формалары. Табиғи қауымдастықтарды, құрлықтың негізгі биомаларын, интразональды табиғи қауымдастықтарды, ауылшаруашылық биоценоздарын, қорғау мәселелерін зерттейді биоалуантүрлілік. Биологиялық әртүрлілікті сақтау мақсатында халықаралық ынтымақтастық.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Қоршаған орта және биологиялық алуантүрлілік
Пән өмірдің барлық көріністеріндегі әртүрлілігін, сондай-ақ биологиялық жүйелердің күрделілік көрсеткіштерін, оның компоненттерінің әртүрлілігін, жануарлар мен құстардың биоәртүрлілігінің жіктелуін, жануарлардың бейімделу реакцияларының механизмдерін зерттейді. Әр түрлі деңгейдегі биологиялық әртүрлілікті модельдеудің жалпы тәсілдерін қарастырады биологиялық иерархия, сондай-ақ биологиялық әртүрлілікті сақтау жолдары, биосферадағы өсімдіктердің, жануарлардың және микроорганизмдердің рөлі.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Жануарлар экологиялық Физиологиясы
Пән жануарлардағы физиологиялық процестерді зерттеу әдістерін, организмнің бейімделуінің физиологиялық механизмдерін, организмнің өмірлік функцияларын реттеуді, популяция деңгейіндегі бейімделудің физиологиялық механизмдерін зерттейді. Қоршаған ортаның экстремалды факторларының жануарлар ағзасына әсерін, жануарлар санын бейімделу механизмдерін, қоршаған ортаның өзгеретін жағдайларына бейімделудің физиологиялық механизмдерін (температура, жарық), биологиялық ритақтарды, температуралық бейімделудің экологиялық-физиологиялық сипаттамаларын қарастырады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Адам және жануарлар биологиясының қазіргі заманғы мәселелері
Пән дамуды реттеудің молекулалық механизмдерін, геномды зерттеудің заманауи әдістерін, жасушалардағы еркін радикалды реакцияларды және олардың проблемаларын зерттейді. Реттеулер, өсімдік иммунитетінің проблемалары, Адам геномы. Молекулалық биохимия туралы заманауи идеялар қарастырылады ісіктің өсу механизмдері, жаңа және пайда болатын вирустық инфекциялар проблемалары, қазіргі биологиядағы сана мәселесі, неврологияның қазіргі мәселелері, тірі организмдердің эволюциясын зерттеудің заманауи тәсілдері, биоалуантүрлілікті зерттеудің қазіргі жағдайы және оның перспективалар.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Ғылыми- зерттеу жұмыстарын жоспарлау, ұйымдастыру және қазіргі заман әдістері
Пән ғылыми-зерттеу жұмысын жүргізудің заманауи әдістерін, ғылыми зерттеулер жүргізудің негізгі кезеңдерін және ғылыми-зерттеу жұмысының құрамдас бөліктерін, ақпаратты талдау, өңдеу, жүйелеу тәсілдерін қарастырады, эксперименттік деректерді статистикалық және математикалық өңдеу әдістері. Технологиялық процестерді зерттеу кезінде экспериментті жоспарлау негіздерін, эксперименттік деректерді статистикалық өңдеуді, ұжырымдауды зерттейді зерттеу жұмысының әр кезеңі бойынша қорытындылар.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Генетиканың өзекті мәселелері
Генетиканың өзекті мәселелері молекулалық, жасушалық, организмдік, популяциялық деңгейлердегі күрделі биологиялық процестер мен жүйелерді зерттеудің негізгі факторы болып табылатын генетиканың жетістіктерін зерттейді. Қазіргі уақытта генетикалық ғылымның проблемалары өзекті болып табылады, өйткені ғылымда өсімдіктер мен жануарлар генетикасындағы Жалпы ережелер мен тәсілдерді, жетістіктер мен перспективаларды, рекомбинантты ДНҚ алудың негізгі принциптерін, гендік-эксперименттік жұмыс кезеңдерін қолдану маңызды.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Гендік инженерия
Пән негізгі рекомбинантты ДНҚ технологиясының қадамдарын, гендік инженерияда қолданылатын ферменттер, векторлық генді тасымалдау жүйелерін, әдістері рекомбинантты ДНҚ құрылысы, клондалған ДНҚ сипаттамасы ДНҚ тізбегін оқиды. Генетикалық қарастырады бактериялардың трансформациясы және сүтқоректілер, генетикалық өсімдіктердің трансформациясы: әдістері және қолдану. Гендік инженерия жеке гендерді қосуға және өшіруге, ағзалардың қызметін бақылауға, сондай-ақ генетикалық нұсқауларды бір организмнен екіншісіне ауыстыруға мүмкіндік береді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Қазақстан экологиясы
Экология бөлімдері: аутэкология, демэкология, синэкология, жаһандық экология. Аутэкология: организм және оның тіршілік ету ортасы. Экологиялық факторлар және олардың жіктелуі. Абиотикалық және биотикалық факторлар. Популяция экологиясы – демэкология. Популяция туралы түсінік. Популяцияның статикалық сипаттамалары: популяцияның көптігі мен биомассасы, жас және жыныстық құрамы. Популяцияның динамикалық сипаттамалары: туу, өсу қарқыны, өлім. Популяция санын реттеу. Адамзат қоғамын табиғи ресурстармен қамтамасыз ету мәселесі. Табиғатты ұтымды пайдалану. Қалдықтары аз технологияларды әзірлеу.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Жануарлар көбеюінің техникасы
Пән ауылшаруашылық жануарларының пайда болуын, ауылшаруашылық жануарларының жеке дамуын (онтогенез)зерттейді, жас жануарларды бағытталған өсіру. Жануарларды шығу тегі бойынша бағалау мен іріктеуді, асыл тұқымды іріктеуді, малдарды тұқымдар мен отбасылар бойынша өсіруді, биологиялық ерекшеліктерін: гетерозиготалығын арттыруды, гетерозистің пайда болуын, жануарлардың жаңа тұқым қуалайтын нысандары мен қасиеттерінің қалыптасуын қарастырады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Қәзіргі заман денгейінде биологияны оқыту әдістемесі
Биологияны қазіргі деңгейде оқыту әдістемесі магистранттарды әдістемелік ғылымның теориялық және әдіснамалық негіздерін білумен және биология мұғалімінің әртүрлі функцияларын орындауға ықпал ететін бастапқы әдістемелік дағдылармен қаруландыруы керек.. Қазіргі заманғы талаптарға байланысты бұл курста білім алушылардың өзіндік танымдық іс-әрекетін дамыту, оларды Биологияны оқыту процесінде тәрбиелеу мәселелері басты назарда.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Жануарлар және өсімдіктер биотехнологиясы
Пән эукариоттық жасушаларды in vitro өсіруді, технологияны қарастырады жануарлар жасушаларының желілерін алу және өсіру, химералар жасау әдістері, будандастыру жануарлар жасушалары. Эмбриотрансплантация, эмбриокультура және эмбриоинженерия әдістерін зерттейді. Сондай-ақ өсімдіктердің жеке жасушаларын өсіруді, өсімдіктердің жасушалық инженериясының негізгі бағыттарын, суспензия дақылдарын, каллус тіндеріндегі морфогенезді, өсімдіктердің клондық микро көбеюін зерттейді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Оқытудың жаңа тәсілдері
Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету. Оқыту мен оқытуда АКТ қолдану. Білім алушылардың жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту. Оқыту менеджменті және көшбасшылық. Магистрант жеті модуль контекстінде педагогтің практикалық дағдыларын білуі, түсінуі және меңгеруі; өз тәжірибесі туралы сыни ойлау (рефлексия) дағдыларын меңгеруі; білім алушыларды өзін-өзі тәрбиелеуге тарту процесін жандандыру әдістемесін меңгеруі тиіс. Кәсіби педагогтар қауымдастығында жұмысқа дайындық.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Этология зоопсихология негіздерімен
Пән бақылау шарттарын қарастырады жануарлардың мінез-құлқы, мінез-құлықты сипаттау тәсілдері, мінез-құлықты зерттеу әдістері мен тәсілдері Жануарлар: физиологиялық, биохимиялық, иммунологиялық, молекулалық-генетикалық. Жануарлардың экстремалды жағдайлардағы мінез-құлқы, жануарлардың қоршаған ортаның төмен және жоғары температурасындағы өмір сүру жағдайларына бейімделуі, жануарлардың белсенді емес мінез-құлқы мен түрлік ерекшеліктері, жануарлардың топтық мінез-құлқы, жануарлардың жыныстық мінез-құлқы.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Этология
Пән жануарлардың мінез-құлық формаларын, мінез-құлықты, олардың өзара әрекеттесуін анықтайтын дененің сыртқы және ішкі ортасының факторларын зерттейді. Жануарлардың әлеуметтік мінез-құлқын және популяциялардың этологиялық құрылымын, жануарлардың мінез-құлқының физиологиялық механизмдерін, онтогенездегі мінез-құлықтың дамуын, мінез-құлық эволюциясын және оның бейімделу қызметін зерттейді. Табиғи жағдайда мінез-құлық эволюциясын, мінез-құлық ерекшелігін, жануарлардың өсіру, акклиматизация, олжа, күнделікті белсенділікті зерттеу әдістерін қарастырады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Қазақстан табиғатын қорғау
Пән табиғатты қорғау қызметінің заңнамалық және нормативтік-құқықтық базасын зерделейді. "Ерекше қорғалатын табиғи аумақтар туралы" ҚР Заңын қарайды, ерекше қорғалатын табиғи аумақтар - биоценоздың ұзақ өмір сүруінің негізі. Аймақтардың географиялық орналасуы және олардың табиғи-климаттық ерекшеліктері. Өсімдіктер мен жануарлар әлемі. Экожүйелерді қорғаудың табиғатты қорғау негіздері. Жойылып кету қаупі төнген өсімдіктер қауымдастығын қорғау.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Ауылшаруашылығы биотехнологиясы
Пән тұқым қуалаушылықтың молекулалық негіздерін және тұқым қуалаушылықты жүзеге асыруды зерттейді ауыл шаруашылығы жануарларының өсімін молайтуды реттеу әдістері, жануарларды клондаудың биотехнологиялық аспектілері, биотехнологияның негізгі бағыттары азықтық препараттар. Тыңайтқыштарды алу және пайдалану технологиясын, биотехнологиялық стресстік әсерлерге, жәндіктерге, саңырауқұлақтарға, бактериялық және вирустық инфекцияларға, гербицидтерге төзімді трансгенді өсімдіктерді алу әдістері.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Жабайы жануарлардың популяциясы
Пән популяциялар мен қауымдастықтардың экологиясындағы іргелі заңдылықтарды, популяциялар мен қауымдастықтардың дамуы мен жұмыс істеу ерекшеліктері туралы түсініктерді, жабайы табиғат популяцияларының динамикасы мен құрылымына қоршаған орта факторларының әсерін, биотикалық қауымдастықтардың тұрақты күйін сақтау механизмдерін және планетадағы биологиялық әртүрлілікті қарастырады. Бірқатар факторларға байланысты жабайы аңдардың мінез-құлқының өзгеруін қалыптастыруды зерттейді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Педагогтің кәсіби бағдары
Пән қазіргі заманғы білім беру парадигмаларындағы жоғары мектептің мақсатты бағдарларын, мұғалімнің кәсіби имиджінің аксиологиялық компонентін, педагогикалық қызметтің құндылықтары мен мағыналарын, мұғалімнің кәсіби имиджінің әдіснамалық компонентін қарастырады. Оқыту мен оқытудағы жаңа тәсілдер, сыни тұрғыдан ойлауға үйрету, оқытуды бағалау, оқытуда АКТ қолдану; дарынды оқушыларды оқыту, оқушылардың жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту, оқытуды басқару және көшбасшылық.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Қазақстандағы қорық ісі
Пән ерекше қорғалатын табиғи аумақтар жүйесін зерттейді: принциптері және құру тәсілдері, негізгі санаттар, қалыптасу тарихы. Қазақстандағы қорық ісінің дамуы мен қазіргі жағдайы, биологиялық әртүрліліктің тұрақтылығын сақтау үдерісіндегі қорғалатын аумақтардың рөлі. Сондай-ақ Қазақстанның қорғалатын аумақтарын, олардың жануарлар мен өсімдіктер әлемінің ерекшеліктерін, ұлттық парктер мен резерваттарды, олардың тұрғындарының шараларын қарастырады қорғау және рекреациялық пайдалану.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Кәсіби қызметте іргелі ғылыми, педагогикалық, басқарушылық, коммуникативтік білім мен дағдыларды қолдану.
- Ғылыми-зерттеу және ғылыми-педагогикалық қызметті жоспарлау мен ұйымдастырудың әдіснамасы мен алгоритмін меңгеру.
- Биология саласында іргелі және қолданбалы ғылыми зерттеулер жүргізу.
- Биологияның теориялық және қолданбалы мәселелерін талдау және шешу.
- Биологиядағы ғылыми зерттеулердің теориялық-әдіснамалық негіздерін, зерттеу нәтижелерін практикалық және педагогикалық қызметке енгізу әдістерін меңгеру.
- Ғылыми зерттеулер жүргізу, инновациялық технологияларды әзірлеу, оның ішінде жоғары мектептің білім беру практикасында жалпы биология, жасушалық және молекулалық биология, генетика, микробиология, биотехнология саласындағы іргелі білімді көрсету.
- Ботаника, зоология, жасуша биологиясы, эмбриология, молекулалық биология, биоинженерия саласындағы ғылыми деректерді өңдеу, биометрия және интерпретациялаудың заманауи әдістерін кеңінен қолдану арқылы ғылыми биологиялық зерттеулер деңгейін жетілдіру.
- Зертханалық және далалық жағдайларда ғылыми эксперимент қоюды жүзеге асыру, ғылыми-қолданбалы және білім беру міндеттерін шешуде жаратылыстану ғылымдарының жүйелі теориялық және практикалық білімдерін пайдалану.
Ұқсас БББ
7M05101 Биология
Астана медицина университеті
7M05101 Биология
Семей қаласының Шәкәрім атындағы университеті
7M05101 Биология
Махамбет Өтемісов атындағы Батыс Қазақстан университеті
7M05101 Биология
Астана халықаралық университеті
7M05101 Биология
Қ.Жұбанов атындағы Ақтөбе өңірлік университеті
7M05101 Биология
Өзбекәлі Жәнібеков атындағы Оңтүстік Қазақстан педагогикалық университеті (ОҚМПУ)
7M05101 Биология
Торайгыров университеті
7M05101 Биология
Ш.Уәлиханов атындағы Көкшетау университетi
7M05101 Биология
Сәрсен Аманжолов атындағы Шығыс Қазақстан университеті
7M05101 Микробиология негізіндегі биология
Х.Досмұхамедов атындағы Атырау университеті
7M05101 Биология
әл-Фараби атындағы Қазақ Ұлттық университеті
7M05101 Биология
М.Қозыбаев атындағы Солтүстік Қазақстан университеті
7M05101 Биология
Абай атындағы Қазақ ұлттық педагогикалық университеті
7M05101 Биология
Академик Е.А.Бөкетов атындағы Қарағанды университеті (ҚарУ Е.А.Бөкетов)
7M05101 Биология
Ахмет Байтұрсынов атындағы Қостанай өңірлік университеті