Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B01401 Дене шынықтыру және спорт в Шымкент университеті

  • Гимнастика
    Несиелер: 4

    Ол студенттердің гимнастика саласында арнайы білімдерін қалыптастыруға, қозғалыстардың жаңа түрлерін үйретуге, дене функцияларын жетілдіруге; Әртүрлі күрделіліктегі гимнастикалық жаттығуларды сәтті игеру үшін қажетті психомоторлық қабілеттерін дамытуға, гимнастика сабақтарына саналы көзқараспен қарауға және дене шынықтыру мұғалімінің болашақ іс-әрекетіне кәсіби дайындыққа бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Мектепте көпсайысты оқыту әдістемесі
    Несиелер: 5

    Бұл курс студенттердің дене шынықтыру және спорт теориясы мен көпсайыс әдістемесін, жарыстарды ұйымдастыру және өткізу негіздерін зерделеуін, мектептегі көпсайыс бойынша өзіндік педагогикалық және ұйымдастырушылық жұмыстар үшін қажетті білім, білік және дағдыларды меңгеруін қарастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Мектептегі жеңіл атлетиканы оқыту әдістемесі
    Несиелер: 5

    Бұл пән жеңіл атлетиканың пайда болу және даму тарихын; өткен бағдарлама көлемінде жеңіл атлетика түрлерін оқытудың теориясы мен әдістемесін; жеңіл атлетикада спорттық жаттығудың теориясы мен әдістемесін; жеңіл атлетикадан жарыстардың ережелерін; мектептегі жеңіл атлетика бойынша бағдарламалық материалдың мазмұнын, жеңіл атлетика жаттығуларын дұрыс таңдау және құрастыру қабілетін зерттейді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Жеңіл атлетика
    Несиелер: 5

    Курс спорттық жаттығулар мен жеңіл атлеттерді даярлаудың теориялық, әдістемелік және практикалық негіздерімен; спорттық жаттығуларды өткізудің әдістері мен тәсілдерімен және жарыстарды ұйымдастыру ережелерімен, төрешілік дағдыларды қалыптастырумен, дене шынықтыруда спорттық жаттығуларды орындаудың әдістері мен құралдарын зерделеумен, адамның жас және жеке ерекшеліктеріне байланысты дене жүктемесінің көлемімен таныстырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Тандаған спорт түрінің теориясы мен әдістемесі
    Несиелер: 4

    Таңдалған спорт түрі бойынша спорттық дайындықты жүргізу кезінде тұлғаның үйлесімді дамуына бағытталған таңдалған спорт түрінің теориясы мен әдістемесін қарастырады. Таңдалған спорт түрінде физикалық қасиеттерді дамыту техникасы мен тактикасын оқыту әдістемесін үйретеді. Дене тәрбиесімен айналысатындардың жас және психологиялық ерекшеліктерін ескере отырып, сабақ жоспарларын ұйымдастырумен айналысады. Таңдалған спорт түрі бойынша жарыстарды ұйымдастыру және өткізу әдістемесімен таныстырады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Қоғамдық сананы жаңғыртудың өзекті мәселелері
    Несиелер: 3

    Озық технологияларды дамыту және дүниетанымның өсуі негізінде руханилыққа, білімге, ғылымға, елді әлеуметтік, саяси және экономикалық жаңғыртуға заманауи тәсілдер негізінде адамның ұлттық санасын жетілдіреді. Білім алушы рухани жаңғырудың бәсекеге қабілеттілік, прагматизм, ұлттық бірегейлікті сақтау, білімге табыну, сананың ашықтығы сияқты бағыттарын игере алады

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Акробатика
    Несиелер: 4

    Бұл пән болашақ дене шынықтыру мұғалімдері мен жаттықтырушыларда теориялық білімнің қажетті көлемін қалыптастыруды және олардың акробатика саласындағы практикалық дағдыларды меңгеруін, акробатика теориясы мен әдістемесі негіздері туралы білімді практикада қолдануды, акробатика техникасы мен оқыту әдістерін ұтымды қолдану дағдыларын қалыптастыруды, жарыстарды ұйымдастыру мен өткізуді қарастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Фитнес және аэробика
    Несиелер: 4

    Фитнес және аэробиканың теориялық-әдістемелік негіздері; фитнес түрлері; фитнес және аэробика сабақтары кезіндегі тамақтану; жабдық; жаттығулар мен фитнес-бағдарламаларды орындау техникасы; фитнес қызметтер сервисі; фитнес пен аэробиканың адам денсаулығы үшін маңызы мен рөлі; аэробика түрлері және олардың сипаттамасы оқытылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Мектепте қимыл-қозғалыс ойындарын оқыту әдістемесі
    Несиелер: 5

    Бұл курстың мақсаты әр түрлі жастағы балаларға арналған ашық ойындарды ұйымдастыру және өткізу негіздерін зерттеу, балалардың дене тәрбиесіндегі ашық ойындардың рөлі мен маңызы туралы түсінік беру, сонымен қатар ашық ойындардың жіктелуін, ашық ойындарға қойылатын талаптарды, ашық ойындардың ерекшелігін, мектепте ашық ойындарды оқытудың әдістері мен ұйымдастырылуын қарастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Баскетбол
    Несиелер: 5

    Баскетболдың теориялық, әдістемелік және практикалық негіздерін, спорттық жаттығуларды өткізу әдістері мен тәсілдерін және жарыстарды ұйымдастыру ережелерін, төрешілік дағдыларды қалыптастыруды, баскетболда спорттық жаттығуларды орындау әдістері мен құралдарын зерделеуді, адамның жас және жеке ерекшеліктеріне байланысты дене жүктемесінің көлемін зерделейді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Мектепте волейболды оқыту әдістемесі
    Несиелер: 5

    Бұл пән 5-9 сыныптарда волейболды оқыту әдістемесін, волейбол элементтерін оқыту техникасын, 5-9 сынып оқушыларын оқытудың принциптері, құралдары мен әдістерін қарастырады. Мектепте және сабақтан тыс уақытта волейболдан жаттығу жұмыстарын ұйымдастыру және өткізу әдістемесімен және мектепте волейболды оқыту және оқыту әдістемесінің ерекшеліктерімен танысады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Мектепте регбиді оқыту әдістемесі
    Несиелер: 5

    Бұл пән мектепте регби оқыту әдістемесімен, ойын ережелерімен және тактикалық-техникалық әдістермен танысады. Регби сабақтарында қауіпсіздік ережелерін сақтауға, сабақтарда регби жарыстарын ұйымдастыруға және өткізуге үйретеді. Дене шынықтыру бағдарламасын жүзеге асыру жағдайында 1-4 және 5-11 сынып оқушыларына регби оқыту әдістемесін қарастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Волейбол
    Несиелер: 5

    Бұл курста волейбол ойынының тарихы мен даму тенденциялары, техника мен тактика, оқыту әдістері; жарыс ережелері, әртүрлі деңгейдегі жарыстарды ұйымдастыру және өткізу әдістері; командалармен сабақ өткізу әдістемесі, волейболдағы топтық және командалық қызметті оқытудың әдістемелік тәсілдері қарастырылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Мектепте мини-футболды оқыту әдістемесі
    Несиелер: 6

    Бұл пән бойынша оқушыларды мини-футбол ойынының техникасы мен тактикасына оқыту әдістемесі; мини – футболдың әдістері мен тәсілдері; осы ойынның ережелері мен ерекшеліктері қарастырылады. Балаларға шағын футбол негіздерін үйретеді. Ол балаларды техникалық әрекеттерді орындауға, қарапайым тактикалық әрекеттерді қолдана отырып және физикалық дайындықтың жақсы деңгейінде ойын жүргізуге үйретуге бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Мектепте баскетболды оқыту әдістемесі
    Несиелер: 5

    Мектепте баскетболды оқыту әдістемесінің ерекшеліктерін, ойын дағдыларының бірізділігін, жас топтары бойынша сыныптауды және оларға сәйкес дене жүктемелері мен оқу жоспарын әзірлеуді, баскетболда техникалық-тактикалық дайындық негіздеріне оқыту әдістемесін және жас баскетболшыларды даярлаудың бастапқы кезеңінде (күш, жылдамдық, төзімділік, ептілік, икемділік) негізгі физикалық қасиеттердің сипаттамасын зерделейді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Мини-футбол
    Несиелер: 6

    Оқушыларды мини-футбол ойынының техникасы мен тактикасына, осы ойынның ережелері мен ерекшеліктеріне оқытуға бағытталған, оқу-жаттығу процесін ұйымдастыру әдіснамасын сипаттайды, алған білімдерін практикада шоғырландырады және жас спортшылардың техникалық шеберлігін, тактикалық ойлауын, матч барысын, қалыптасқан проблемалық жағдайды талдай алуын жетілдіруді көздейді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Футбол
    Несиелер: 6

    Бұл пән футбол ойындарының теориялық негіздерін, футболдың спорттық формада пайда болуы мен дамуын, футбол ойындарының сипаты мен терминологиясын зерттейді, сонымен қатар футболшылардың физикалық дайындығын, техникалық, тактикалық және психологиялық дайындығын бақылау әдістері мен кешендерін қарастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Имиджелогия
    Несиелер: 5

    Табиғи ресурстарды ұтымды пайдалану және қоршаған ортаны қорғаудың қазіргі заманғы әдістері туралы теориялық және практикалық білімді қалыптастыра отырып, экономиканы, кәсіпкерлік қызметті қалыптастырудың теориялық негіздерін, шаруашылық қызмет түрлерін, экологиялық білімді, қоршаған ортаның дағдылары мен іскерліктерін оқытады. Сыбайлас жемқорлыққа қарсы азаматтықты жүйелі түрде білу арқылы сыбайлас жемқорлыққа қарсы күрес саласында сыбайлас жемқорлыққа қарсы дүниетаным мен құқықтық мәдениетті қалыптастыруға бағдарланған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Дене шынықтыру және спорт педагогикасы
    Несиелер: 3

    Бұл пән негізгі санаттарды; спорт педагогының қызметін ұйымдастыру ерекшеліктерін; дене шынықтыру және спорт педагогикасының жұмыс істеуінің құрылымдық модельдерін; осы пәннің әдістерін, құралдарын, нысандарын; инновациялық білім беру технологияларын; спорт педагогының қызметі нәтижелерінің диагностикасын; спорт педагогының өзін-өзі тәрбиелеуін, өзін-өзі дамытуын, өзін-өзі оқытуын; дене шынықтыру және спорт саласындағы педагогикалық өзара іс-қимылды; спорттық-педагогикалық білім берудің даму үрдістерін зерделеуге бағытталған.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Білім берудегі менеджмент
    Несиелер: 3

    Білім берудегі менеджмент пәнінің мақсаты білім беру жүйесіндегі білім беру процесін басқарудың принциптері мен заңдылықтарын білу, педагогикалық процесті ұйымдастыру, жоспарлау, жобалау, болжау, диагностикалау дағдыларын қалыптастыру болып табылады. Реттеуші функцияларды, нормативтік базаны, бақылау түрлерін, басқарудағы қақтығыстарды және білім беру мекемелеріндегі көшбасшылық сапасын дамыту түсінігін қалыптастырады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Дене шынықтыру және спорт биохимиясы
    Несиелер: 5

    Адам ағзасының химиялық құрамын және адам ағзасындағы зат алмасудың жалпы заңдылықтарын, метаболизм процестерінің өзара байланысы мен реттелуін сипаттайды. Спорттық биохимия және спорттық жаттығулар процесінде биохимиялық бейімделу заңдылықтарын, спортшының моторикасының биохимиялық сипаттамасын және оларды дамыту әдістерін, әртүрлі спорт түрлерімен айналысу кезінде ағзадағы биохимиялық өзгерістердің ерекшеліктерін қарастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Кәсіпкерлік дағдылары
    Несиелер: 5

    Кәсіпкерлік өндірістің ерекше факторы болып табылады және арнайы білім мен дағдыларды қажет етеді. Еңбек нарығында өз мақсаттарына жету мүмкіндіктері туралы ойлауға үйретеді. Елдегі кәсіпкерліктің заманауи үрдістерін мойындайды. Үнемі өзгеріп отыратын еңбек нарығында жақсы адам болуға, бизнесте бәсекелестікті дамытуға және бизнес-жоспар құруға үйретеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Тәрбие жұмысының теориясы мен әдістемесі
    Несиелер: 3

    Осы пән барысында білім алушы кешенді педагогикалық, психологиялық әдістерді қолдана отырып, ұжымдағы тәрбие жұмысын ұйымдастыруға бейімделеді. Мектеп ұжымында сынып жетекшісінің тәрбие жұмысының жүйесін жоспарлайды. Оқушылар ұжымды тәрбиелеудің әртүрлі формалары мен әдістерін қолдана алады. Балаларды тәрбиелеуде мұғалімдердің, ата-аналардың, қоғамдық ұйымдардың қызметін басқарады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Педагогика
    Несиелер: 3

    Бұл курста педагогикалық ойдың даму тарихы; педагогиканың негізгі категориялары, функциялары мен әдістері; педагогика ғылымдарының жіктелуі; педагогиканың басқа ғылымдармен өзара байланысы; тұлға және оның дамуы; педагогикалық іс-әрекеттің ерекшеліктері; оқыту теориясы мен әдістемесі; Тәрбие теориясы мен әдістері; заңдылықтар мен принциптер; педагогикалық зерттеулердің әдістері мен әдіснамасы; білім беру жүйесінің мәні мен ерекшеліктері қарастырылады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Жеке жетістіктер негіздері
    Несиелер: 5

    Адамның әдет-ғұрпы мен мінез-құлқы, қалыптасқан дәстүрлер, ұлттар мен халықтардың психикалық бейнесінің ерекшеліктері сипатталған. Жаңа тұлғаның қалыптасуын түсіндіреді, бүкіл ұлттың сапасын жақсартуды ұйымдастырады. Ол білім мен ғылымның тереңдеуі мен көрсетілімін, зерттеу саласындағы ұлттық өзін-өзі танудың әртүрлі полюстерін жан-жақты зерттеуді түсіндіреді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Анатомия, спорттық морфология негіздері
    Несиелер: 5

    Бұл пән адам анатомиясының жас ерекшеліктерін, спорттық жаттығулардың тірек-қимыл аппаратына әсерін, жалпы биологиялық, теориялық және әдістемелік дайындықтың ауқымын бақылауды, спортшылардың дене шынықтыру деңгейін, сыртқы ортаның, еңбектің, әлеуметтік жағдайлардың әсерін сипаттайды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Оқушылардың физиологиялық дамуы
    Несиелер: 5

    Балалар мен жасөспірімдердің өсуі мен дамуының жалпы заңдылықтарын, жүйке жүйесінің физиологиясы мен гигиенасын, оның жас ерекшеліктерін, жоғары жүйке қызметін және баланың даму процесінде қалыптасуын зерттейді. Оқыту мен тәрбиелеу жағдайларының оқушылардың денсаулық жағдайына әсерін және ғимараттарға, сыныптарға, ауа ортасына, оқу үй-жайларын жарықтандыруға және мектеп жабдықтарына қойылатын гигиеналық талаптарды қарайды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Спорттық күрестің негіздері
    Несиелер: 5

    Бұл пән спорттық күрестің дене шынықтыру негіздерін, күрес теориясы мен әдістемесінің негіздерін және оның дене тәрбиесі жүйесіндегі рөлін, жалпы білім беретін мектептердің бағдарламалық материалына сәйкес арнайы дайындық жаттығуларын, дене шынықтыру негіздерін игеруді, дене шынықтыру мұғалімінің өзіндік педагогикалық және ұйымдастырушылық іс-әрекетінің дағдылары мен дағдыларын қалыптастыруды қарастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Жекпе-жек түрлері
    Несиелер: 5

    Әлемдегі жекпе-жек түрлерінің даму тарихын зерделейді және спорттық жекпе-жек арқылы оқыту, тәрбиелеу және дамыту міндеттерін шешуге қабілетті дене шынықтыру және спорт мұғалімдерінің кәсіби қызметіндегі студенттердің дағдыларын қалыптастырады. Күрес техникасын оқыту мен жетілдіруді, тік қалыпта және партерде тәсілдерді орындауды, спорттық жекпе-жектегі техникалық-тактикалық Дағдылар мен дағдыларды қарастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Мүмкіндігі шектеулі балаларға арналған гимнастикалық дәстүрлі емес түрлері
    Несиелер: 6

    Мүмкіндігі шектеулі балалармен жұмыс істеудің педагогикалық негіздерін, ағзаның физиологиялық жағдайын бағалауды және балалардың денсаулығын нығайтуға және қалпына келтіруге бағытталған гимнастикалық жаттығуларды оқытуды зерттейді және мүмкіндігі шектеулі балалар денсаулығының анатомиялық және физиологиялық сипаттамаларын қарастырады. Гимнастикалық жаттығулардың дәстүрлі емес түрлерін және гимнастикалық құралдарды қолдану ережелерін үйретеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Мүмкіндігі шектеулі балаларға арналған гимнастиканы оқыту әдістемесі
    Несиелер: 6

    Қимыл аппараты бұзылған немесе оңалтуға мұқтаж кемтар балаларды оқыту әдістемесін ашады және баланың физиологиялық денсаулығын нығайту үшін қажетті гимнастикалық жаттығуларды таңдауды, дене шынықтырудың жеке кешендерін ұйымдастыруды үйретуді, кемтар балаларды гимнастикаға үйретудің педагогикалық-психологиялық ерекшеліктерін қарайды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Еркін күрес
    Несиелер: 5

    Еркін күрестің пайда болу және даму тарихын, еркін күрестің заманауи ережелерін қарастырады, еркін күрес әдістерін үйрену және жетілдіру әдістемесінің жалпы мәселелерін қарастырады, осы спорт түрінде кездесетін барлық дерлік әдістер қарастырылады. Еркін күрестің техникасы мен тактикасын сипаттайды, күрес әдістері мен әдістерін оқыту әдістемесімен, спортшылардың жалпы және арнайы физикалық дайындығына арналған жаттығулармен таныстырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Жас ерекшелік физиологиясы және мектеп гигиенасы
    Несиелер: 3

    Онтогенездің әртүрлі кезеңдеріндегі ағзаның тіршілік ету ерекшеліктерін, ағзалардың, мүшелер жүйелерінің және тұтастай алғанда ағзаның өсуі мен дамуына байланысты функцияларын, әр жас кезеңінде осы функциялардың ерекшелігін зерттейді. Мектепте, колледжде оқу-тәрбие процесінің физиологиялық - гигиеналық негіздеріне, оқушылардың еңбек және демалыс режиміне оқытады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Гимнастика оқыту әдістемесімен
    Несиелер: 6

    Пән саптық жаттығулардың жіктелуін, жалпы дамыту жаттығуларының сызбасын, акробатикалық жаттығуларды, тірек секірулерді және оларды оқыту әдістемесін қарастырады және гимнастикалық жаттығуларды ұйымдастырудың теориялық білімдерімен және практикалық дағдыларымен, оқушылардың жас және жеке ерекшеліктеріне байланысты мектептің кіші, орта және жоғары сыныптарында гимнастика сабақтарын өткізудің әдістері мен тәсілдерінің түрлерімен таныстырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Мектеп бағдарламасындағы спорт ойындары
    Несиелер: 6

    Оқушылардың дене шынықтыру және спорт саласындағы белгілі бір білімдерді, сондай-ақ қозғалыс дағдыларын меңгеруін, оқушы жастардың дене шынықтыруын қалыптастыруды және салауатты өмір салтына үйретуді, дене шынықтыру-спорттық іс-шараларға қызығушылығын оятуды, дене шынықтыру жаттығуларымен тұрақты айналысу дағдыларын дамытуды, тұлғаның эмоционалды, зияткерлік, адамгершілік және эстетикалық дамуына ықпал етуді, шығармашылық қабілеттерін қалыптастыруды зерделейді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Таңдап алған спорт түрі бойынша жаттықтыру әдістемесі
    Несиелер: 6

    Бастауыш сынып оқушыларының кәсіби спорт шеберлігі мен жаттығу процестерінің құрылымын, бәсекелестік қызметтің психофизиологиялық техникалық және тактикалық қасиеттерін қолдануды зерттейді, жеке мүшелер мен дене жүйелерінің функционалдық мүмкіндіктерінің жалпы деңгейін арттырады. Жаттығу циклдерінің құрылымы және жаттықтырушының кәсібилігін құрайтын спортшының психологиялық дайындығын тексеру спорттық шеберлікті қалыптастыруды қамтиды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Таңдап алған спорт түрінен жалпы және арнайы дене дайындығы
    Несиелер: 6

    Жалпы және арнайы физикалық дайындық арқылы спортшының денесінің жалпы дамуы мен нығаюын, барлық органдар мен жүйелердің функционалдығын арттыруды, мотор бұлшықеттері мен дағдыларын дамытуды, қажетті күш деңгейіне, жылдамдыққа, төзімділікке, ептілікке, икемділікке негізделген үйлестіру қабілеттерін жақсартуды, таңдалған спорт түрінің талаптарына қатаң қолданылатын дене бітімінің бұзылуын қарастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Қол добы оқыту әдістемесімен
    Несиелер: 6

    Гандболдан теориялық-әдістемелік, кәсіби-педагогикалық, жаттықтырушылық жұмысты меңгеруге үйретеді. Гандбол ойынының техникалық элементтерін және гандболды оқыту әдістемесін зерттейді. Ойын тактикасы мен оның мағынасын, гандболдағы шабуыл және қорғаныс тактикасын үйрету әдістемесін, команданың және жоғары дәрежелі гандболшылардың шеберлігі мен дағдыларын қалыптастыруға дайындық процесін түсіндіреді. Жоғары шеберлікке жетудің техникалық және тактикалық әдістері мен тәсілдерін ажыратады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Гандбол
    Несиелер: 6

    Гандболды оқыту теориясы мен әдістемесі мәселелерін қарастырады, техникалық әдістер мен тактикалық іс-қимылдарды меңгеруге үйретеді, әртүрлі контингентпен гандбол бойынша оқытушының өзіндік жұмысы үшін қажетті дағдылар мен іскерліктерді меңгереді, гандболдың маңыздылығы мен болашақ кәсіби қызметке және өзіндік дайындыққа психофизикалық дайындығы туралы тұтас түсінікті қалыптастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Дене шынықтыру тарихы, олимпиадалық спорт
    Несиелер: 6

    Бұл курс дене шынықтыру мен спорттың, сондай-ақ Олимпиада ойындарының даму тарихын терең зерттейді, олардың даму кезеңдері мен үрдістерін, қызмет тақырыбын, оқу процесінде жаңа инновациялық технологияларды қолдану түрлері мен әдістерін қарастырады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Спортсмендердің психологиялық дайындығын басқару
    Несиелер: 6

    Бұл пән әртүрлі психологиялық теориялар мен психологиялық фактілерді жүйелі түрде талқылауды, студенттерді жарыстарға дайындық және қатысу кезінде Даму психологиясы саласындағы зерттеу құрылымының әдіснамалық негіздері туралы біліммен қамтамасыз етуді қарастырады. Психологиялық экспресс бақылаудың әдістері мен құралдарын пайдалануға үйретеді. Спортшылардың психологиялық дайындық түрлерін зерттейді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Ұлттық спорт түрлері
    Несиелер: 6

    Ұлттық спорт түрлерінің ерекшеліктері: қазақша күрес, тоғызқұмалақ, аударыспақ, бәйге, жамбы ату, көкпар және т.б.; осы ұлттық спорт түрлері аясында қарастырылады: негізгі санаттар, өлшемдер, қағидаттар, іріктеу кезеңдері; жарыстық қызметтің түсінігі, мәні, ерекшеліктері, құрылымы; төрешілік негіздері мен техникасы; әр түрлі жастағы спорттық топтармен жаттығулар мен жарыстарды ұйымдастыру ерекшеліктері зерттеледі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Балалар және жасөспірімдер спортының негізі
    Несиелер: 6

    Спорттық бағдарлаудың ерекшеліктерін, спорттық іріктеуді ұйымдастыру мен өткізуді; психологиялық даярлықты; адамның қозғалыс қабілетінің даму кезеңділігін; жаттығу сабақтарына қойылатын мақсаттар мен міндеттерді, талаптарды; балалармен, жасөспірімдермен жұмыс істеудегі жаттықтырушылық қызметті; балалар мен жасөспірімдер үшін техникалық-тактикалық даярлықты, спорттық қызметті ұйымдастыруды қарайды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Қимыл-қозғалыс ойын түрлері
    Несиелер: 6

    Оқу-тәрбие үрдісіндегі жас ерекшеліктеріне байланысты ашық ойындардың әдістері мен тәсілдерін үйретеді. Ашық ойындардың жіктелуі мен мазмұнын қарастырады. Ашық ойындардың дене шынықтыру көрсеткіштерін жақсартуға әсерін бағалайды. Ашық ойындарды ұйымдастырудың ережелерін, принциптері мен әдістерін білуге үйретеді. Топта жұмыс істеудің іскерлік дағдыларын қалыптастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Регби
    Несиелер: 6

    Регби ойыны бойынша негізгі дене шынықтыру жаттығуларын оқытуды, физикалық қасиеттерді оңтайлы дамытуды, әртүрлі өмірлік маңызды қозғалыстар мен спорттық қозғалыстардың дағдылары мен дағдыларын қалыптастыруды, регбиде техникалық-тактикалық дайындық негіздерін оқыту әдістемесін игеруді, регби жарыстарын ұйымдастыру мен өткізуді қарастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Дене шынықтыру мен спорт саласындағы қазіргі инновациялық технологиялар
    Несиелер: 6

    Бұл курста дене шынықтыру және спорт саласындағы инновациялық технологиялар; білім беру мекемелеріндегі дене тәрбиесін жаңғырту; осы салада кадрлар даярлаудағы интерактивті технологиялар; спортшыларды инновациялық даярлау; спорттық жарыстардағы инновациялар; дене шынықтыру және спорттағы цифрлық технологиялар; дене шынықтыру және сауықтыру қызметтері нарығындағы инновациялық идеялар мен бағыттар қарастырылады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Таңдап алған спорт түрінен техникалық және тактикалық дайындық негіздері
    Несиелер: 6

    Таңдалған спорт түрінің техникалық-тактикалық дайындығының жіктелуі, техникалық және тактикалық әдістері мен дайындық құрылымы, техникалық және тактикалық оқыту әдістемесі, техника мен тактиканы жетілдіру әдістемесі, техника мен тактиканы Оқыту құралдары, негізгі аспектілері, техникалық, тактикалық, психологиялық ерекшеліктері және спорттық жаттығудың негізгі ұғымдары қарастырылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Мектепте ұлттық спорт түрлерін оқыту әдістемесі
    Несиелер: 6

    Мектептегі ұлттық спорт түрлерінің әдістемесімен және ұлттық спорт түрлерін дамыту ережелері мен кезеңдерін игерумен танысады. Оларды жаңғырту әдістерін, мектепте ұлттық спорт түрлері бойынша секциялардың жұмысын ұйымдастыруды түсіндіреді. Ұлттық спорт түрлері бойынша оқу бағдарламаларын дайындау бойынша оқыту қарастырылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Дене шынықтыру теориясы мен әдістемесі
    Несиелер: 4

    Дене шынықтыру мен спорттың мәні және оны адамның физикалық жетілуіне пайдалану заңдылықтары туралы ғылыми білім жүйесін қолдануды қарастырады. Пәнге дене шынықтыру және спорт саласындағы мамандардың кәсіби білімінің теориялық негізі болып табылатын кең білім кешені кіреді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Мектепте футболды оқыту әдістемесі
    Несиелер: 5

    Бұл пән мектепте футбол жүргізудің кәсіби педагогикалық білімі мен дағдыларын қалыптастыруды және 1-4, 5-7, 8-9, 10-12-сыныптарда футболды оқыту әдістемесін меңгеруді, футболшылардың техникалық және тактикалық дайындығының негіздерін, жалпы физикалық дағдыларды дамытудың әдістемелік тәсілдерін, футбол сабақтарында қауіпсіздік техникасы мен материалдық-техникалық қамтамасыз етуді сақтау қағидаларын меңгеруді көздейді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Базалық спорт түрлерін оқыту теориясы мен әдістемесі (мектеп бағдарламасы бойынша)
    Несиелер: 6

    Бұл пән мектеп бағдарламасы негізінде базалық спорт түрлері бойынша сабақтарды ұйымдастыру және өткізу әдістерін зерделеуге және базалық спорт түрлерінде физикалық қасиеттерді дамыту әдістемесін игеруге бағытталған. Негізгі спорт түрлері бойынша дидактикалық білімді қалыптастыру кезінде кәсіби маңызды қозғалыс қимылдарының техникасымен таныстырады. Спорттың негізгі түрлеріндегі төрешілік негіздерімен, жаттығу кезіндегі қауіпсіздік техникасымен және спорт ғимараттарының ерекшеліктерімен таныстырады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Емдік гимнастика және массаж
    Несиелер: 6

    Ауырған аурудан немесе хирургиялық араласудан кейін пациенттің денсаулығын және еңбекке қабілеттілігін қалпына келтіру үшін емдеу-алдын алу мақсатында дене шынықтыру негіздерін пайдалануды қарастырады. Патологиялық процестердің асқынулары мен салдарының алдын алуға, өмір сапасы мен психологиялық жағдайды қалпына келтіруге көмектеседі. Белгілі бір режимдерде, дәйектілікте бұлшықеттердің мамандандырылған белсенді әрекеттері әдістемесінің негіздерін үйретеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Дене тәрбиесі мен спорт түрлерінің физиологиялық негіздері
    Несиелер: 6

    Спортшының жасын ескере отырып, жаттығулардың физиологиясы, бұқаралық дене шынықтыру, спорттық жаттығулар, спортшылардың бұлшықет қызметіне бейімделу механизмдері, қозғалыс дағдыларын қалыптастыру механизмдері, дамудың физиологиялық сипаттамалары, физикалық қасиеттерді іске асыру, салауатты өмір салтын реттеу және бағалау, зерттеудің физиологиялық негізін көрсететін физикалық қасиеттерге сәйкес келетін физиологиялық білім оқытылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Балалар мен жасөспірімдер және кәсіби спорттың теориясы мен әдістемесі
    Несиелер: 5

    Дене шынықтыру және спорт саласындағы кәсіби қызметті анықтайтын іргелі білім жүйесін қалыптастырады. Дене шынықтыру және спортпен шұғылдану кезіндегі бейімделу процестерін, балалар мен жасөспірімдер ағзасының функцияларын реттеудің негізгі физиологиялық механизмдерін зерттейді. Балалар мен жасөспірімдер спортының жалпы және арнайы дене шынықтыру принциптерін, жас спортшыларды дайындауды ұйымдастыруды, жоспарлауды және бағдарламалауды түсіндіреді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Жазғы сауықтыру лагерлерінде спорттық-ойын іс-шараларын өткізудің әдістемелік негіздері
    Несиелер: 6

    Бұл курс салауатты өмір салтын қалыптастыруға, жазғы демалыс кезінде балалардың денсаулығын нығайтуға, сондай-ақ ересек халықты дене шынықтырумен және спортпен шұғылдануға тартуға, оқушылардың иммундық және жүйке жүйесін нығайтуға бағытталған профилактикалық сауықтыру, спорттық іс-шараларды өткізу, жазғы сауықтыру лагерлері мен емдеу мекемелерінде балалардың дене, адамгершілік, психикалық сауығуына бағытталған спорттық-сауықтыру іс-шаралар кешенін жоспарлау және өткізу дағдыларын меңгеруге бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Спорт гигиенасы
    Несиелер: 4

    Бұл курста спорттық гигиенаның негізгі ұғымдары мен міндеттері; дене шынықтыру сабақтарын өткізуге, спорт ғимараттарына, жабдықтарға қойылатын гигиеналық талаптар; гигиеналық нормалар мен ережелерді сақтай отырып жаттығуларды ұйымдастыру; күн тәртібі, тамақтану және спорттық жаттығулар; жеке гигиена; қатаю жүйесі қарастырылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Спорттық гигенасы және спорттағы допингке қарсы бақылау
    Несиелер: 4

    "Допинг" ұғымын және спортта допинг, допинг және допингке қарсы бақылауды қолдану туралы тарихи деректерді, спортта допингті қолдану тарихын және оған қарсы күресті, допингтік құралдар мен әдістердің жіктелуін, олардың қысқаша сипаттамасын, допингке қарсы бақылауды ұйымдастыру мен жүргізуді қарайды. Қолдануға тыйым салынған фармакологиялық және допингтік препараттарды, допингтік әдістерді сипаттайды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Емдік дене шынықтыру және массаж
    Несиелер: 6

    Пән адамның және ерекше білім беру қажеттіліктері бар адамдардың ішкі ағзаларының, жүйке жүйесінің аурулары, тірек-қимыл аппаратының жарақаттары мен аурулары кезінде дене жаттығулары мен массаждың емдік әсерінің маңызды механизмдерін ашады; дене шынықтыру және адам ағзасының функционалдық жүйелерінің ауруларын уқалау құралдарымен емдеудің практикалық дағдыларын, массаждың әртүрлі түрлерінің қазіргі заманғы әдістерін қалыптастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Коммерциялық және спорттық туризм
    Несиелер: 5

    Коммерциялық және спорттық туризмді ұйымдастырудың теориялық негіздерін, коммерциялық және спорттық туризмнің негізгі түсініктері мен анықтамаларын, коммерциялық және спорттық туризмнің қалыптасуы мен дамуын, спорттық турлардың түрлерін қарастырады. Курс туристік қызметтің белгілі бір түрі ретінде коммерциялық және спорттық туризмнің сипаттамаларын ашады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Дене шынықтыру және спорт психологиясы
    Несиелер: 4

    Бұл курста дене шынықтыру және спорттағы психологияның даму тарихы; психологияның ғылыми негіздері; Психологиялық зерттеу әдістері және дене шынықтыру және спорт саласындағы аспектілер; спортшы мен жаттықтырушы қызметінің психологиясы; спорттағы психологиялық диагностика және психологиялық көмек; дене шынықтыру және спорт саласындағы басқарудың психологиялық негіздері қарастырылады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Оқу – жаттығу жиындарын өткізу әдістемесі
    Несиелер: 6

    Курс студенттердің техникалық-тактикалық дайындығының негізгі теориялық білімдерін іс жүзінде қолдануға бағытталған және оқу-жаттығу жиындарын, жарыстарды ұйымдастыру мен өткізуді, жаңадан бастағандар мен спортшылардың жоғары спорттық разрядтары бар жаттығу жүйесін, техникалық тәсілдерді орындауды, тактикалық даярлықты көрсетуді, оқу-жаттығу сабақтарын өткізуді, спорттық жарыстарда командаға басшылық етуді және таңдалған спорт түрі бойынша жарыстарды ұйымдастыру әдістемелерін меңгеруді зерделейді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Туризм
    Несиелер: 5

    Туризмді ұйымдастыру негіздерін, туристік фирма жұмысының нысандары мен әдістерін, туристік қызметті ұйымдастыру тәсілдерін, туризм түрлерінің жіктелуін, саяхат негіздерін, туристік формальдылықтардың ерекшеліктерін, туризмде шарттар жасасуды, туризм саласындағы мемлекеттік және халықаралық-құқықтық реттеу мәселелерін қарайды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Кәсіби-коммерциялық спорты ұйымдастыру
    Несиелер: 5

    Бұл курс спорттың коммерциялық сегменттеріндегі спорттық менеджменттің ерекшеліктерін және спорттық және ойын-сауық компоненттерінің, спорттың сауықтыру және мәдени-демалыс қызметінің арақатынасын, ҚР-да кәсіби, коммерциялық спорттың даму және қалыптасу заңдылықтарын қарастырады. Кәсіби спорт пен кәсіби-коммерциялық спорт арасындағы айырмашылықты және спорттық қызметтің басқа түрлерімен байланысын түсіндіреді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Кәсіби спорт
    Несиелер: 6

    Кәсіби және әуесқой, олимпиадалық спорт түрлерінің кезеңдерін зерделеу және кәсіби спорттың теориялық және әдістемелік негіздерін дамыту, кәсіби спорттық жаттығулардың принциптері мен заңдылықтарын игеру қарастырылады. Кәсіби спортшыны даярлау жүйесінде басқару, жоспарлау және бақылау жұмыстарын ұйымдастыру, спортшыны даярлауды тестілеу, спортшылардың жетістіктерін іріктеу және бағалау, кәсіби спорт келісімін жасасудың құжаттық негіздерін меңгеру, шетелдік спорт ұйымдарымен байланыс орната білу зерделенеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Спорттық гигиена және нутрициалогия
    Несиелер: 4

    Пән аса қарқынды дене жүктемелеріне бейімделуді арттыру, спортшылардың денсаулығын қалпына келтіру мен сақтауды жеделдету, спортшылардың физикалық жұмысқа қабілеттілігін шектейтін факторларды анықтау және түзету, сондай-ақ олардың денсаулықты сақтаудағы немесе аурудың пайда болуындағы рөлін арттыру үшін спорттық тамақтанудың тамақтану жүйесінің негіздерін, азық-түліктерді, тағамдық заттар мен нутриенттерді (ББҚ) зерделейді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Теннис
    Несиелер: 5

    Бұл пәннің курсында теннисті оқытудың теориясы мен әдістерін, ойын жарыс ережелері, теннис түрлері, даму тарихы мен даму үрдістері, даму кезеңдері, жарыстарды ұйымдастыру мен ережелі оқытылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Стол теннисі
    Несиелер: 5

    Теннисті оқытудың теориясы мен әдістері, ойын жарыстарының ережелері, теннис түрлері, оның даму тарихы мен даму тенденциялары, даму кезеңдері, жарыстарды ұйымдастыру ережелері мен төрешілік жолдары, техникалық әдістер мен тактикалық дайындық, түгендеу және ойын ережелері оқытылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Столдағы ұлттық ойындар
    Несиелер: 5

    Ұлттық үстел ойындарының тарихын, ерекшеліктері мен тәсілдерін зерттейді. Стандартты емес шешімдерді талдауға және ойлауға, ойын барысында психологиялық тұрақтылықты сақтауға үйретеді. "Тоғызқұмалақ" ойынының әдісімен және тактикасымен таныстырады. Ұлттық спорт түрлерінің дене және рухани дамуына әсерін қарастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Дене шынықтыру және спорт менеджменті
    Несиелер: 5

    Қазіргі заманғы спорттық ұйым құрылымын құру негіздерін, менеджмент қызметінің мазмұнын, ұжымды басқару әдістерін, елдің спорттық қозғалысының жекелеген буындарындағы менеджменттің ерекшеліктерін, спорттық іс-шаралар менеджментін, халықаралық спорттық және олимпиадалық қозғалысты басқару аспектілерін зерделейді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 2
  • Код ON10

    Дене шынықтыру және спорт саласындағы мамандар үшін маңызды әлеуметтік-гуманитарлық пәндік білімнің барлық негізгі блоктарының сипаттамаларын ашады. Тарихи, философиялық, социологиялық, мәдени, әлеуметтік және коммуникативтік, бұқаралық дене шынықтыру-сауықтыру қызметі саласында кәсіби-нұсқаулық-әдістемелік жұмысты жүзеге асырады, спорттық тамақтанудың дұрыс және ұтымды ерекшеліктерін ескере отырып, олимпиадалық және параолимпиадалық білім беру жүйесінде спорттық даярлықтың әлемдік мәдениетінің жетістіктерін пайдаланады, арнайы дене шынықтыруды оқыту әдістемелерін меңгереді, дене шынықтыру және спорт негіздері бойынша психологиялық-педагогикалық физиологиялық және гигиеналық білімді қолданады, мектепте негізгі спорт түрлерін оқыту әдістемесін меңгереді, мектептен тыс дене шынықтыру-сауықтыру іс-әрекетін ұйымдастырудың тиімді құралдарын, әдістерін, нысандарын анықтайды.

  • Код ON1

    Оқытылатын саладағы білім мен түсініктерді көрсетеді, жан-жақты және үйлесімді дамыған тұлғаны қалыптастыруға ықпал ететін белгілі бір табиғи, техникалық, экономикалық, әлеуметтік-гуманитарлық ғылымдар саласындағы білімді меңгереді, кәсіби міндеттерді шешу кезінде білімді қолданады, Қазақстанның тарихи дамуының негізгі кезеңдерін, заңдылықтары мен ерекшеліктерін терең түсіну және ғылыми талдау негізінде азаматтық ұстанымды көрсетеді.

  • Код ON3

    Осы саладағы Академиялық адалдық қағидаттары мен мәдениетінің маңызын түсіну, әлеуметтік және өндірістік салаларда болып жатқан барлық құбылыстарға жеке баға береді, Қазақстанның қазіргі заманғы оқиғаларының себептері мен салдарын талдау үшін тарихи сипаттаудың әдістері мен тәсілдерін пайдалана біледі, әлеуметтану, саясаттану, мәдениеттану, психология базалық білімдері негізінде тұлғааралық, әлеуметтік және кәсіптік қатынастардың түрлі салаларындағы жағдайларды бағалайды, жеке және кәсіби бәсекеге қабілеттілік танытады, коммуникацияға қатысушылардың іс-әрекеттерін бағалайды.

  • Код ON5

    Өзін-өзі дамытады және мансаптық өсу үшін өмір бойы жеке білім беру траекториясын құрады, дене шынықтыру әдістері мен құралдарының көмегімен толыққанды әлеуметтік және кәсіби қызметті қамтамасыз ету үшін салауатты өмір салтын ұстанады, пайымдаулар мен білімдерді пайдалану үшін этикалық және әлеуметтік жауапкершілікті ескере отырып, толық емес немесе шектеулі ақпарат негізінде білімді қолданады, анатомиялық және физиологиялық, морфологиялық және морфологиялық, дене шынықтырумен және спортпен шұғылданушылардың жеке ерекшеліктері және олардың жынысы мен жасын ескере отырып, дененің дамуына әсерін анықтайды.

  • Код ON15

    Ғылыми зерттеулер мен академиялық жазудың әдістерін біледі, оларды оқытылатын салада қолданады, дене шынықтыру және спорт саласындағы озық білімге негізделген білімді көрсетеді, теориялық және практикалық білімді оқу-практикалық және кәсіби міндеттерді шешу үшін, әрі қарай оқуды өз бетінше жалғастыру үшін қажетті оқыту дағдылары қолдана біледі.

  • Код ON8

    Дене шынықтыру және спорт негізінде білім алушылардың ерекшеліктерін ескере отырып, базалық, ұлттық, таңдалған спорт түрі бойынша оқу сабақтарын, жарыстарды және төрешілік қызметті ұйымдастыра және өткізе біледі, спорттық медицина және гигиена саласындағы білімді көрсетеді, сондай-ақ денсаулығының мүмкіндіктері шектеулі адамдарды қалыпты әлеуметтік ортаға оңалтуға және бейімдеуге бағытталған бейімделген емдік дене шынықтыру және спортты ұйымдастырудың тиімді құралдарын, әдістерін, технологияларын қолданады, дене шынықтыру саласының буындарында ұйымдастырушылық-бұқаралық жұмысты жүзеге асырады; дене шынықтыру және спорт бойынша ғылымды дамытуды және бағдарламалық-әдістемелік қамтамасыз етеді, ғылыми негізде таңдалған спорт түріндегі спорттық даярлау процесін басқарады, дене шынықтыру-сауықтыру қызметінде гигиеналық нормалар мен талаптардың сақталуын бақылайды, спорттық, коммерциялық туризмді ұйымдастыру қағидаларын және альпинизм негіздерін, спорттық коммерциялық саяхаттарды дайындау және өткізу дағдыларын және экстремалды жағдайларда кедергілерді еңсеру техникасы туралы арнайы білімді біледі, туристік базаларда спорттық-ойын-сауық іс-шаралары мен ойындарын өткізеді.

  • Код ON13

    Интеграциялық процестердің қазіргі заманғы өнімі ретінде осы ғылымдағы білімді синтездейді, нақты ғылымды, сондай-ақ бүкіл әлеуметтік-саяси кластерді зерделейді, ғылыми әдістер мен тәсілдерді қолдана біледі, ғылыми зерттеулердің нәтижелерін талдай біледі, ғылым мен білім саласындағы нақты ғылыми-зерттеу міндеттерін шеше біледі, ғылыми зерттеулерді дербес жүзеге асырады, ғылыми зерттеулер мен академиялық жазудың әдістерін біледі, әлеуметтік және гуманитарлық ғылымдардың негізгі ережелері мен әдістерін, оның ішінде психология мен педагогика өмірдің түрлі салаларында және дене шынықтыру мен спортта қолдана алады.

  • Код ON4

    Дене шынықтыру және спорт саласында одан әрі оқуды өз бетінше жалғастыру үшін қажетті оқыту дағдыларын меңгереді, өзінің моральдық және азаматтық ұстанымын дамытады, дене шынықтыру-сауықтыру қызметтері мен технологияларының менеджменті мен маркентингі туралы қазіргі заманғы егжей-тегжейлі білімді қалыптастырады, мәдени байлық, рухани құндылықтар, Қазақстан мен әлем халықтарының дәстүрлері туралы білімді талдау және қорыту, дене шынықтырудың тарихи дамуының және бұқаралық дене шынықтыру-сауықтыру жұмысының негізгі кезеңдері мен заңдылықтарын, конфессиялық және мәдени айырмашылықтарды шынайы қабылдайды.

  • Код ON6

    Осы саладағы әлеуметтік-этикалық және ғылыми жинақтарды ескере отырып, пайымдауларды қалыптастыру үшін ақпаратты жинауды және түсіндіруді жүзеге асырады, тұлғааралық, мәдениетаралық және өндірістік (кәсіби) қарым-қатынас проблемаларын шешу мақсатында қазақ, орыс және шет тілдерінде ауызша және жазбаша нысанда қарым-қатынас жасай біледі, грамматикалық білімдер жүйесін, тиісті ниеттерді белгілі бір тілде білдірудің прагматикалық құралдарын барабар түсіну негізінде лингвистикалық және сөйлеу ресурстарын дұрыс пайдалана біледі.

  • Код ON7

    Оқушылардың қабілеттері мен мүмкіндіктерін ескере отырып, теориялық және практикалық құндылығы бар оқу материалын ұсынады, спорттық-педагогикалық шеберлікті қалыптастырады, психофизиологиялық ерекшеліктерін ескере отырып, мүмкіндігі шектеулі балалармен жұмыс жасауда арнайы әдістерді қолданады.

  • Код ON14

    Зерттелетін саладағы проблемалардың дәлелдері мен шешімдерін қалыптастырады, әлеуметтік, этикалық және ғылыми жинақтарды ескере отырып, пайымдауларды қалыптастыру үшін ақпаратты жинап түсіндіреді, дене шынықтыру және бұқаралық дене шынықтыру-сауықтыру қызметі саласында ғылыми-зерттеу жұмыстарын жүргізеді, жаңа зерттеу әдістерін өз бетінше меңгеру қабілетін көрсетеді, ғылыми зерттеулерінің нәтижелерін түсіндіреді, олардың теориялық және практикалық маңыздылығын анықтайды.

  • Код ON12

    Зерттелетін салада фактілерді, құбылыстарды, теорияларды және олардың арасындағы күрделі тәуелділіктерді біліп және түсінеді, әлеуметтік – гуманитарлық ғылымдар саласында әлемде танылған пәнді практикада қолдана біледі, талдау әдіснамасын таңдайды, дене шынықтыру және спорт саласының құраушыларын талдайды, әлеуметтік-гуманитарлық тәсілдердің ерекшеліктерін түсіну және бөліп көрсетеді (тұжырымдамалық, әдіснамалық, әдіснамалық), оқу-әдістемелік құралдарды әзірлейді, Оқу-әдістемелік құралдарды әзірлеп, - заманауи әдістемелер негізінде сабақтар мен сыныптан тыс іс-шараларды өткізуге арналған әдістемелік материалдар және тәрбиеленушілерді тәрбиелеуде және адам денсаулығын нығайтуда және халық арасында аурулардың алдын алуда бұқаралық спорттың рөлін анықтайды.

  • Код ON11

    Әлеуметтік сала саласында әлемде танылған пәнді практикада қолдана біледі, практикалық және кәсіби міндеттерді шешу үшін теориялық және практикалық білімді қолданады, дене шынықтыру мен спортта өлшеу теориясы мен техникасының метрологиялық негіздерін, спорттағы физикалық, психологиялық және техникалық-тактикалық дайындықты өлшеу әдістері туралы білімді, өлшеу және тестілік дағдыларды қолданады, дене шынықтыру мен спорттағы өлшеу нәтижелерін сапалы және сандық бағалайды, белгілі бір спорт түріне мамандану үшін балалар мен жасөспірімдердің спорттық қабілеттерін анықтайды.

  • Код ON2

    Мифологиялық діни және ғылыми дүниетаным қағидаттары негізінде қоршаған болмысты бағалайды, кәсіби міндеттерді шешу үшін инновациялық білім беру технологияларын қолдану негізінде қазіргі заманғы ақпараттық-коммуникациялық технологияларды қолдана білу, Қазақстан Республикасының негізгі құқықтық актілеріне сәйкес әрекет ету, дене шынықтыру және бұқаралық дене шынықтыру-сауықтыру жұмысы саласындағы халықаралық құқықтық құжаттармен танысады.

  • Код ON9

    Қазақстандық қоғамның іскерлік, мәдени, құқықтық және мәдени-этикалық нормаларын пайдаланады, кәсіби деңгейде білім мен түсінушілікті қолданады, оқытылатын салада аргументтер қалыптастырады және проблемаларды шешеді, дене шынықтыру және спорт ғылыми-әдістемелік саласындағы негізгі әдіснамалық қағидаттар мен дәстүрлердің ерекшеліктерін және осы әдіснамалық мектептердің негізгі өкілдерінің еңбектерін біледі, алған білімдерін кәсіби деңгейде қолдана біледі, жобалайды, құрылыс негіздері бойынша білімді қолданады, кәсіби қызметте спорт ғимараттарын жөндейді және пайдаланады, жабдыққа қойылатын санитарлық-гигиеналық нормалар мен талаптарды, спорттық тренажерларды пайдалану кезінде білім алушының өмірі мен денсаулығын қорғау дағдыларын меңгереді.

6B01401 Дене шынықтыру және спорт
Бакалавриат

Қазақстан-Американдық еркін университеті

БББТ: B005 Дене шынықтыру мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01401 Дене шынықтыру және спорт
Бакалавриат

Батыс Қазақстан инновациялық-технологиялық университеті

БББТ: B005 Дене шынықтыру мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01401 Дене шынықтыру және спорт
Бакалавриат

Инновациялық Еуразия университеті

БББТ: B005 Дене шынықтыру мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01401 Дене шынықтыру және спорт
Бакалавриат

Әл-Фараби атындағы Қазақ ұлттық университеті

БББТ: B005 Дене шынықтыру мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01401 Дене шынықтыру және спорт
Бакалавриат

Қазақ спорт және туризм академиясы

БББТ: B005 Дене шынықтыру мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01401 Дене шынықтыру және спорт
Бакалавриат

Сәрсен Аманжолов атындағы Шығыс Қазақстан мемлекеттік университеті

БББТ: B005 Дене шынықтыру мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01401 Дене шынықтыру пәнінің мұғалімі және таңдаған спорт түрінен жаттықтырушы
Бакалавриат

Х.Досмұхамедов атындағы Атырау университеті

БББТ: B005 Дене шынықтыру мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
6B01401 Дене шынықтыру және спорт
Бакалавриат

Семей қаласының Шәкәрім атындағы университеті

БББТ: B005 Дене шынықтыру мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01401 Дене шынықтыру және спорт
Бакалавриат

Мирас Университеті

БББТ: B005 Дене шынықтыру мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01401 Дене шынықтыру және спорт
Бакалавриат

Ш.Есенов атындағы Каспий мемлекеттік технологиялар және инжиниринг университеті (Yessenov University)

БББТ: B005 Дене шынықтыру мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01401 Дене шынықтыру және спорт
Бакалавриат

Шымкент университеті

БББТ: B005 Дене шынықтыру мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша
6B01401 Дене шынықтыру және спорт мұғалімі
Бакалавриат

Мирас Университеті

БББТ: B005 Дене шынықтыру мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01401 Дене шынықтыру және спорт
Бакалавриат

Халықаралық туризм және меймандостық университеті

БББТ: B005 Дене шынықтыру мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
Top