Жаңа білім беру бағдарламасы

6B03102 Психологиялық кеңес беру в Нархоз Университеті

  • Психология тарихы
    Несиелер: 5

    Курс антикалық дәуірден бүгінгі күнге дейінгі психология тарихын білуге, психологияның ғылым ретінде дамуының негізгі кезеңдерін, сондай-ақ қазіргі психологияның өзекті мәселелерін практикалық қызметте пайдалану үшін сыни талдау машықтарын меңгеруге бағытталған. Студенттер бастапқы дереккөздермен жұмыс жасау дағдыларын игереді, олардың негізінде эссе жазу, презентациялар дайындау, пікірталастар арқылы білімдерін негіздейді, қалыптастырады.

    Оқу жылы - 1
  • Экономикаға кіріспе
    Несиелер: 5

    Курс студенттерде экономикалық ойлауды қалыптастыруға бағытталған, экономикалық субъектілердің мінез - құлық заңдылықтары және микро және макро деңгейлерде экономиканың жұмыс істеу механизмі туралы жалпы түсінік береді. Курстың мазмұны экономикалық категорияларды, экономикалық заңдарды және өндірістегі, бөлудегі, алмасудағы және тұтынудағы қатынастарды реттейтін шаруашылық жүргізу механизмін, сондай-ақ экономикалық жүйенің әртүрлі құрылымдық деңгейлерін зерттеуді қамтиды. Курсты оқу барысында студенттер тауарлар мен ресурстардың нақты нарықтарындағы жағдайларды талдаудың практикалық дағдыларын игеріп, проблемалық жағдайларды микро және макроэкономикалық деңгейде анықтауға үйренеді.

    Оқу жылы - 1
  • Қолданбалы математика негіздері
    Несиелер: 5

    Математикалық модельдер құру, программалық қамтамасыз етуді қолдану және смарт технологиялармен байланысты практикалық міндеттерді шешудің заманауи әдістерін оқып үйренуге арналған математикалық логика мен математикалық модельдеу, статистика, ықтималдылық теориясы, қаржылық математика негіздерінен тұрады. Өмірдің барлық салаларына қатысты міндеттерді шешуге арналған программалық өнімдермен жұмысқа ерекше назар аударылады.

    Оқу жылы - 1
  • Академиялық зерттеу
    Несиелер: 5

    Курсты оқу ғылыми зерттеулер жүргізудегі құзыреттілікті, сондай-ақ, академиялық ортада тиімді қарым-қатынас жасау үшін қажетті жазбаша ғылыми коммуникацияны дамытуға және жетілдіруге бағытталған. Студенттер ғылыми мәтінді құрылымдау дағдыларына ие болады, түпнұсқалық дереккөздермен жұмыс істеуді үйренеді, электрондық ресурстарда дәйексөзділік индексі жоғары мақалаларды іздейді, нәтижесінде ғылыми мақалаларды, аннотацияларды, абстрактілерді, рецензияларды және эсселерді өз бетінше жасау дағдыларына ие болады, сондай-ақ, ғылыми жұмыстарды көпшілік алдында ұсынып, талқылай алады.

    Оқу жылы - 1
  • Шетел тілі (ағылшын B1-2)
    Несиелер: 5

    Академиялық мақсаттағы ағылшын тілі курсы В1 деңгейінің екінші бөлігін – тіл бойынша академиялық дайындықтың базалық жеткіліктілігін оқып - үйренуге арналған. Курс студенттерді академиялық ортада ағылшын тілінде оқуға дайындайды. Курс академиялық мәтіндерді оқу, академиялық жазу, дәрістерді тыңдау арқылы тілдік дағдыларды дамытады, сонымен қатар жалпы білім, сыни ойлау, бастапқы көздермен жұмыс жасау, ақпаратты талдау және қорытындылау, өз ойыңызды ауызша және жазбаша түрде жеткізуге үйретеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
  • Шетел тілі (ағылшын B2-2)
    Несиелер: 5

    Академиялық мақсаттағы ағылшын тілі B2 деңгейлі материалдың екінші бөлігін - академиялық тілді оқытудың негізгі стандартымен танысуға арналған. Курс академиялық мақсаттағы ағылшын тіліндегі қазіргі заманғы зерттеулерге шолу жасайды, сөйлеу әрекетінің барлық түрлерін одан әрі дамыту бойынша практикалық тапсырмаларды ұсынады. Курстың мақсаты - ағылшын тілінде оқуға дайын студенттерге қажетті дағдылар мен академиялық тілді жетілдіру. Курс шынайы материал, жетілдірілген дағдылар және академиялық тіл, академиялық контекстегі барлық 4 дағдыларды прогрессивті қамтудан тұрады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
  • Шетел тілі (Әлеуметтік-мәдени мәселелер)
    Несиелер: 5

    Өткізілген материалдар мен студенттердің жеке тәжірибелеріне сүйене отырып, жазбаша тапсырмалар беру және ауызша пікірталастарға қатысу арқылы В2 және одан жоғары деңгейлерде заманауи әлеуметтік, мәдени проблемалар мен тұрақты дамудың әртүрлі тақырыптары бойынша ағылшын тілінде еркін пікір білдіру дағдыларын жетілдіру курсы әр түрлі нысандағы түпнұсқалық мәтіндердің (публицистикалық және көркем) және подкасттардың мазмұны алынады. Студенттерден мәнді тақырыптық зерттеулер өткізу күтіледі; оқылатын материалдың мазмұнын сыни тұрғыдан талдау және түсіндіру, делдал ретінде әрекет ете отырып, студенттер мен оқытушыдан толық пікірлер алу; әр түрлі жазбаша жұмыстарды орындау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
  • Адам ресурстарын басқару
    Несиелер: 5

    Курстың мақсаты - ұйымдарда адам ресурстарын басқару саласында негізгі технологияларды пайдалану дағдыларын қалыптастыру. Пән келесілерді қамтиды: корпоративтік мәдениеттің ролі, персоналға деген қажеттілікті болжау, кадрлық саясатын құру, персоналды іріктеу мен жалдау, персоналды өзгерістер жасауға дайындау, персоналды аттестациялау мен бағалау бойынша іс-шаралар өткізу, өтемақы пакеттерін жасауға персоналдың қатысуы, персоналды басқарудағы корпоративтік әлеуметтік жауапкершіліктің ролі. Студенттер бұл іс-шараларды кейс стадилерді талдау, жағдайлық есептерді шешу, топтарда жұмыс жасау мен эссе жазу арқылы меңгереді

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
  • Шетел тілі (Бизнес әлеміне кіріспе)
    Несиелер: 5

    Курс Қазіргі заманғы бәсекеге қабілетті маманның тиімді халықаралық коммуникациясының В2 және одан жоғары деңгейде тілдік дағдыларын дамытуға бағытталған. Курстың мақсаты - қазіргі әлемдік нарықта болашақ кәсіби іс-әрекетте қолданылатын тұрақты дағдыларды қалыптастыру, сонымен қатар іскери тіл деңгейінде қарым-қатынас жасау үшін қажетті тілдік құзіреттіліктерді және іскери әріптестердің, серіктестердің үміттеріне сәйкес және қоғамдастық мүшелеріне қатысты дұрыс қарым-қатынас жасай білу. Курс әр түрлі стандартты емес бизнес-ситуацияларда сыни ойлау, талдау және қарым-қатынас дағдыларын дамытуға ықпал етеді. Курстың мазмұны іскерлік жазбаша хат жазысу бойынша практикалық тапсырмаларды, бизнес саласындағы кәсіби және әдеттегі жағдайларды қамтиды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
  • Шетел тілі (B1 француз, неміс, қытай және корей)
    Несиелер: 5

    Бұл курс екінші шетел тілін үйренуге арналған және оған француз, неміс, қытай және корей тілдері кіреді. Курстың мақсаты - студенттерге екінші деңгейлі шетел тілін практикалық меңгеруге үйрету. Шетел тілдерінің деңгейінің жалпы еуропалық жүйесіне сәйкес, Delf, Гёте-Сертификат, Корей тілін білу деңгейін тексеру (TOPIC), 汉语 水平 考试. Курс күрделілік деңгейіне сәйкес жанама жазбаша (оқу, жазу) және тікелей ауызша (сөйлеу, тыңдау) дағдыларын дамытуға, мәдениетаралық қарым-қатынасқа дайындықты дамытуға бағытталған. Курстың міндеттері: іргелі лингвистикалық, коммуникативті және әлеуметтік-мәдени құзіреттерді игеру және шоғырландыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
  • Жалпы психология практикумы
    Несиелер: 5

    Курстың мақсаты - психикалық процестерді, жағдайларды және жеке қасиеттерді зерттеудің практикалық дағдыларын қалыптастыру. Студенттер психологиялық кеңес беру әдістерін меңгереді, әртүрлі психодиагностикалық әдістермен есте сақтау, зейін, ойлау, қиял, эмоциялар туралы зерттеулер жүргізеді. Студенттер адамдардың жеке қасиеттерін: бағдарлау, темперамент, мінез, қабілеттерін талдау дағдыларын игереді. Игеру психодиагностикалық әдістерді, ситуациялық психологиялық тапсырмаларды, іскерлік ойындарды, тренингтерді қолдану арқылы жүзеге асырылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
  • Кәсіпкерлік
    Несиелер: 5

    Пән келесідей тақырыптарды қамтиды: кәсіпкердің кім екені; бизнес идеяларды іздеу құралдары, шағын бизнес нысандары, шағын бизнесті жоспарлау мен басқару, қаржыландыру көздерін іздестіру, сыртқы және ішкі орта мүмкіндіктеріне сәйкес стратегияны дамыту, базалық қаржылық жоспарлау, сонымен қатар әлеуетті инвестор үшін бизнес жоспар жасау. Студенттер өз бизнес идеяларын сыни бағалайды және де топтағы жобалау жұмысы арқылы нақты қызмет жасайтын бизнестегі стратегияны ілгері дамыта алады

    Оқу жылы - 2
  • Стресс және стреске төзімді мінез-құлық психологиясы
    Несиелер: 5

    Курстың мақсаты - стрессті болдырмау және басқару дағдыларын қалыптастыру. Курс аясында студенттер стресс және күйзеліс теориясын, стресске төзімділік, бейімделу ұғымдарын, күйзеліске бейімделу механизмдерін және оларды жеңу жолдарын үйренеді. Практикалық сабақтар, семинарлар, тренингтер барысында студенттер теріс стресстік жағдайлардың алдын алу және түзету әдістерін, өзін-өзі реттеу әдістерін меңгереді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
  • Шетел тілі (Шешендік өнер және презентация өткізу дағдылары)
    Несиелер: 5

    Курс көпшілік алдында тиімді сөйлеу дағдыларын игеруге көмектеседі, сонымен қатар сөйлеу мәдениетін қалыптастырады. Студенттер көшбасшылық қабілеттерін, аналитикалық ойлау мен топтық жұмысты көрсете отырып, әр түрлі аудиториямен қарым-қатынас стилін дамытады. Курс сұхбаттасушыны сендірудің тілдік дағдыларын қолдануға және кәсіби салада B2 және одан жоғары деңгейде тиімді келіссөздер жүргізуге бағытталған. Курстың негізгі мақсаты студенттердің көпшілік алдында сөйлеу қорқынышын жеңуге, сонымен қатар көпшілік алдында сөйлеудің негізгі әдістерін игеруге жағдай жасау. Курс идеялардың бірегейлігі мен нақтылығына байланысты олардың шынайы қызығушылығын тудыратын жанды тілдік модельді ұсынады. Ауызша сөйлеу дағдыларын дамытуға ерекше көңіл бөлінеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
  • Іскерлік қарым-қатынастың кәсіби этикасы және психологиясы
    Несиелер: 5

    Курстың мақсаты - іскерлік қарым-қатынас психологиясы саласындағы құзыреттілікті қалыптастыру арқылы іскерлік қарым-қатынас психологиясы бойынша теориялық білім мен практикалық дағдыларды меңгеру. Курс іскерлік қарым-қатынас этикасы мен психологиясының теориялық және практикалық негіздері, қызмет ерекшеліктері және қарым-қатынас субъектілерінің өзара әрекеттесуінің психологиялық заңдылықтары туралы білімді қамтамасыз етеді. Тренингтік сабақтар барысында студенттер іскерлік қарым-қатынасты психологиялық сүйемелдеудің әртүрлі практикалық дағдыларына ие болады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
  • Педагогикалық психология
    Несиелер: 5

    Курстың мақсаты-оқу-тәрбие процесі жағдайында психологиялық әсер ету, психопрофилактика, психокоррекция және кеңес беру әдістерін қолдану дағдыларын қалыптастыру. Курста оқыту мен тәрбиелеу процесінің психологиялық заңдылықтарының, педагогикалық процестің, педагог пен білім алушының тұлғалық психологиясының тұжырымдамалары мен теориялары бар. Курсты зерделеп, студенттер табысты оқытудың психологиялық тетіктеріне бағдарланады, білім беру процесін тиімді ұйымдастыру дағдыларына ие болады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
  • Конфликтология және девианттты мінез-құлық
    Несиелер: 5

    Курстың мақсаты - шиеленіс жағдайлардың алдын алу және шешудің тиімді әдістері мен тәсілдерін қолдану дағдыларын қалыптастыру.Курс конфликтология мен девиантты мінез-құлықтың негізгі тұжырымдамаларын, алдын-алу әдістері мен жанжалды жағдайларды шешу жолдарын меңгеруге бағытталған. Нақты жағдайларды талдау мысалында студенттер девиантты мінез-құлықты анықтау, оның алдын-алу және жанжал жағдайларын басқару дағдыларын игереді. Пәнді оқу аясында мамандандырылған орталықтарға бару қарастырылған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
  • Заңгерлік психология
    Несиелер: 5

    Курстың мақсаты - құқықтық саладағы психологиялық мәселелерді тиімді шешуге мүмкіндік беретін дағдыларды қалыптастыру. Курста құқықтық қызметті психологиялық қамтамасыз етудің бағыттары, оның ішінде құқық қорғау қызметі, қылмыстық психология, алдын-ала тергеу психологиясы, сот процесі, қылмыстық мінез-құлықтың әлеуметтік-психологиялық алғышарттары туралы негізгі ұғымдар бар. Семинарлар, тренингтер өткізу барысында студенттер құқықтық саладағы практикалық міндеттерді тиімді шешу үшін заң қызметі процесінде туындайтын жағдайларды психологиялық талдау дағдыларын меңгереді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
  • Шетел тілі (IELTS Foundation)
    Несиелер: 5

    Курс IELTS халықаралық тесттің академиялық түрін тапсыруға қажетті білім мен практикалық дағдыларды қалыптастыруға бағытталған. Курс тестке жан-жақты кіріспе ұсынады және барлық төрт негізгі дағдыларды: сөйлеу, тыңдау, оқу және В2 және одан жоғары деңгейлерді қамтиды. Осы курстың әр бөлімінде негізгі дағдыларды, стратегияларды және тестілеу әдістерін талқылайтын мультимедиялық презентациялар бар. Әр бөлімде студенттерге тестілеу форматы туралы ақпарат беріледі, сонымен қатар тестілеуден өтуге пайдалы болатын әдістер мен стратегиялар бойынша кеңестер мен нұсқаулықтар беріледі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
  • Шетел тілі (ағылшын B1-1)
    Несиелер: 5

    Академиялық мақсаттарға арналған ағылшын тілі курсы B1 деңгейінің бірінші жартысын - академиялық тілді оқытудың негізгі жетістігін оқып-үйренуге арналған. Курстың міндеттері: студенттерді академиялық ортада ағылшын тілінде оқуға дайындау. Курс тілдік дағдыларды - академиялық мәтіндерді оқу, академиялық жазу, дәрістерді тыңдау арқылы, сонымен қатар, жалпы білім, сыни ойлау, түпнұсқалық дереккөздермен жұмыс жасау, ақпаратты талдау және қорытындылау, өз ойыңызды ауызша және жазбаша түрде жеткізуді дамытады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
  • Жас ерекшелік психологиясы
    Несиелер: 6

    Курстың мақсаты - онтогенез заңдылықтары мен жас даму нормалары туралы білімді меңгеру. Пән аясында студенттер д.Б. Эльконин, Э. Эриксон, З. Фрейдтің жас кезеңдері мен типология теорияларын қолдана отырып, тұлғаның жас және жеке психологиялық ерекшеліктерін талдайды. Студенттердің шақырылған практик-психологтардың психологиялық тренингтері мен шеберлік-сабақтарына қатысуы көзделеді. Студенттер жас ерекшеліктерін диагностикалау және психологиялық түзету бағдарламаларын жасау дағдыларына ие болады.

    Оқу жылы - 2
  • Шетел тілі (A1-A2, француз, неміс, қытай және корей)
    Несиелер: 5

    Бұл курс екінші шетел тілін үйренуге арналған және оған француз, неміс, қытай және корей тілдері кіреді. Курстың мақсаты - студенттерге «Жалпы еуропалық тілдер жүйесі», Дельф, Гете-Сертификат, корей тілін білу деңгейін тексеру (TOPIC), 汉语 水平 考试 »бойынша екінші шетел тілін практикалық білуге үйрету және одан әрі оқуға негіз қалау. Курстың міндеттері - қарапайым лингвистикалық, коммуникативті және әлеуметтік-мәдени құзіреттіліктерді игеру және шоғырландыру. Курстың мазмұны студенттердің қабілетін және мәдениаралық қарым-қатынасқа дайындығын дамытуға бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
  • Жалпы психология
    Несиелер: 6

    Курс жалпы психологияның психикалық процестер мен жеке қасиеттер туралы іргелі тұжырымдамалары мен теорияларын игертуге бағытталған. Студенттер психиканың даму және жұмыс істеу заңдылықтарымен, танымдық процестердің ерекшеліктерімен, жеке қасиеттерімен танысады, психология әдістерін, адамдармен қарым-қатынас және өзара әрекеттесу механизмдерін үйренеді. Курсты меңгерту психикалық процестер мен жеке қасиеттерді бағалауға бағытталған ситуациялық, психологиялық тапсырмаларды, жергілікті жағдайларды, іскерлік ойындарды қолдану арқылы жүзеге асырылады.

    Оқу жылы - 2
  • Шетел тілі (ағылшын B2-1)
    Несиелер: 5

    Академиялық мақсаттағы ағылшын тілі B2 деңгейлі материалдың бірінші бөлігін - академиялық тілді оқытудың негізгі стандартымен танысуға арналған. Курс академиялық мақсаттағы ағылшын тіліндегі қазіргі заманғы зерттеулерге шолу жасайды, сөйлеу әрекетінің барлық түрлерін одан әрі дамыту бойынша практикалық тапсырмаларды ұсынады. Курстың мақсаты - ағылшын тілінде оқуға дайын студенттерге қажетті дағдылар мен академиялық тілді жетілдіру. Курс шынайы материал, кіріктірілген дағдылар және академиялық тіл, академиялық контекстегі барлық 4 дағдыларды прогрессивті қамтудан тұрады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
  • Тұлға психологиясы
    Несиелер: 6

    Курстың мақсаты - кәсіби мәселелерді шешуде тұлға теориясын қолданудың практикалық дағдыларын қалыптастыру. Курс аясында студенттер жеке тұлғаның отандық және шетелдік зерттеушілердің теориялық білімін игереді, жеке тұлғаның психологиясы, оның тарихы туралы өз түсініктерін қалыптастырады, жеке тұлға психологиясының дамуы мен жұмыс істеу заңдылықтарын, жеке адаммен жұмыс істеу әдістерін, адамдармен қарым-қатынас және өзара әрекеттесу механизмдерін анықтай алады. Студенттер әлеуметтік-психологиялық тренингтерге, серіктестердің психологиялық орталықтары мен әлеуметтік ұйымдары базасында тәжірибелі психологтардың қатысуымен семинарларға қатысады, онда олар жеке мәселелерді шешу үшін психологиялық көмек көрсету дағдыларын алады.

    Оқу жылы - 2
  • Тұтынушылар мінез-құлқы
    Несиелер: 5

    Курстың мақсаты - ұйымның басқарушылық және маркетингтік міндеттерін шешу үшін тұтынушылық мінез-құлықты зерттеу, талдау және әсер ету құзіреттілігін қалыптастыру. Курста тұтынушылардың мінез-құлқы клиентке бағдарланғандық призмасы тұрғысынан оқытылады: сатып алу туралы шешім қабылдау үрдісі, мотивация, қабылдау, құндылықтар және тұтынушының өмір сүру стилі; зерттеу әдістері, тұтынушы мінез-құлқының типтері және үлгілері; тұтынушы ниеттестігін қалыптастыру және тұтынушы құқығын қорғау. Студенттер «Amazon», «Volvo», «T-MOBILE USA» сияқты отандық, шетелдік тәжірибеден кейстер шешеді, жеке және топтық жұмыстармен әр түрлі кәсіпорындар үшін өзіндік зерттеу негізінде қанағаттанушылық және ниеттестікті арттыру стратегияларын әзірлейді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
  • Басқару психологиясы
    Несиелер: 5

    Курстың мақсаты - психологиялық білім негізінде басқарушылық міндеттерді шешу саласындағы кәсіби құзыреттілікті дамыту. Курс басқару қызметінің психологиялық теорияларын; көшбасшылық пен басшылықтың психологиялық теорияларын, ұйымдағы коммуникацияның психологиялық негіздерін; менеджер психологиясын; персоналды басқарудың психологиялық аспектілерін қамтиды. Студенттер басқару жүйелерінің тиімділігін қамтамасыз ететін психологиялық механизмдерді игереді, басқару процестерін талдауды және жоспарлауды үйренеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
  • Тұлғаның дифференциалды психологиясы
    Несиелер: 5

    Курстың мақсаты - жеке тұлғаның дамуының негізгі факторларын және адам психикасына дифференциалды-психологиялық көзқарастар туралы теориялық білім алады. Курста жеке тұлғаның жеке типологиялық және гендерлік айырмашылықтарын ескере отырып, әлеуметтік-психологиялық көмек көрсету үшін дифференциалды психологияның тәсілдері мен әдістері бар. Психологиялық тестілеуді, психодиагностикалық әдістерді қолдана отырып, студенттер жеке психологиялық айырмашылықтарды анықтау дағдыларын игереді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
  • Оқу практикасы
    Несиелер: 2

    Оқу практикасы кәсіпорындарда, ұйымдарда немесе кафедра базасында жұмыс арқылы оқу үдерісінде алынған теориялық білімді бекіту мен тереңдетуді қамтитын бастапқы кәсіби құзыреттіліктерді алуға бағытталған. Оқу практикасынан өту барысында студенттер болашақ кәсіби қызметінің функциялары мен міндеттерімен, ұйымдастыру-құқықтық формасымен, ұйымның құрылымымен танысады және ұйымдастыру үдерісіне қатысады, іскерлік хат-хабарлар мен есеп беруді жүргізеді, сондай-ақ еңбек ұжымында жұмыс істеу дағдысына ие болады. Практикадан өту барысында студенттер есеп жазу үшін ақпараттық базаны қалыптастырады және талдайды, оны студенттер практикадан өту нәтижелері бойынша тапсырады және қорғайды.

    Оқу жылы - 3
  • Психодиагностика
    Несиелер: 6

    Курстың мақсаты- психодиагностикалық зерттеуді дұрыс құру дағдыларын қалыптастыру. Курс психодиагностиканың теориялық және практикалық негіздері, психодиагностиканың әдістері (байқау, тесттер, эксперимент, сауалнамалар және т.б.), классикалық және заманауи психодиагностикалық әдістер және оларды түсіндіру, сезім мен қабылдау, есте сақтау, назар аудару, ойлау, қиял сияқты танымдық процестер, сондай-ақ тұлғаның қасиеттері мен жағдайлары туралы білімдер жинағын қамтиды. Студенттер метафоралық ассоциативті карталар, сурет тестілері және т. б. сияқты проективтік әдістерді қолдану арқылы эмоционалды саланың психодиагностика дағдыларын игереді.

    Оқу жылы - 3
  • Психологиялық түзету және арнайы психология негіздері
    Несиелер: 5

    Курстың мақсаты - психологтың психокоррекциялық қызметі саласындағы білім мен дағдыларды қалыптастыру және қалыптан тыс дамудың мәні, психикалық дамудың бұзылуының негізгі түрлері, сондай-ақ психологиялық түзетудің принциптері мен мазмұны туралы білім беру. Бұл пән студенттерде психологиялық түзету процесі, оның мазмұны, бағыттары мен әдістері туралы тұтас түсінік қалыптастырады. Студенттер түзету әдістерін практикада қолдану дағдыларын игереді және қызметтік іс-әрекетте жеке тұлға мінез-құлқының психокоррекциялық бағдарламаларын әзірлеуді үйренеді.

    Оқу жылы - 3
  • Әлеуметтік психология
    Несиелер: 5

    Курстың мақсаты-әлеуметтік-психологиялық құбылыстар мен процестерді, олардың құрылымын, генезисі мен қызметін меңгертуді көздейді. Бұл курс әлеуметтік психологияның әдіснамалық, теориялық және қолданбалы негіздерін, адамдардың қарым-қатынасы мен өзара әрекеттесу механизмдерін, сондай-ақ шағын және үлкен әлеуметтік топтардың психологиясын, тобыр психологиясын қарастырады. Студенттер халықтың әртүрлі әлеуметтік топтарына психологиялық көмек көрсету, үлкен және кіші әлеуметтік топтардың психологиясын басқару дағдыларын игереді.

    Оқу жылы - 3
  • Медициналық психология
    Несиелер: 5

    Курстың мақсаты -психикалық денсаулық нормасы мен патологиясы мәселелері бойынша диагностика және кеңес беру дағдыларын меңгерту. Курста психосоматика, адамның бейімделу ресурстарын арттыру, өзін-өзі реттеу, денсаулықты сақтау, жағымсыз жағдайларды жеңу, диагностика, түзету және оңалту туралы ұғымдар бар. Студенттер әртүрлі патологиялық жағдайлар мен жеке басының ауытқуларындағы психикалық белсенділік ерекшеліктерін талдау негізінде психологиялық көмек көрсету дағдыларын игереді.

    Оқу жылы - 3
  • Отбасы психологиясының негіздері
    Несиелер: 5

    Курстың мақсаты - отбасы және неке мәселелері бойынша диагностика және кеңес беру дағдыларын игерту. Курста отбасы мен неке психологиясының теориялық және практикалық негіздері, отбасылық проблемалармен жұмыс істеу әдістері, неке-отбасы қатынастарының эволюциясы мен мәні, олардың пайда болу ерекшеліктері, тарихи, әлеуметтік-психологиялық контекстегі отбасы мен некенің қалыптасуы тақырыптары қарастырылған. Курс аясында студенттер отбасылық мәселелерді шешу бойынша жеке кеңес беру дағдыларын игереді.

    Оқу жылы - 3
  • Психологиядағы математикалық әдістер
    Несиелер: 5

    Курстың мақсаты - психологиялық зерттеу нәтижелерін тталдау және ұсыну үшін мәліметтерді математикалық өңдеуді қолдану дағдыларын қалыптастыру. Пән математикалық модельдеу, математикалық статистика, деректерді визуализациялау негіздерін қамтиды. Студенттер статистикалық ақпаратты өңдеудің математикалық әдістерін, психологиялық параметрлер арасындағы статистикалық байланыстарды анықтау коэффициенттері мен критерийлерін, есептеу технологияларын меңгереді. Курс студенттердің эксперименттік зерттеулер жүргізу арқылы алған нәтижелерін математикалық өңдеумен аяқталады.

    Оқу жылы - 3
  • Келіссөздер және медиация
    Несиелер: 5

    Курстың мақсаты - тиімді медитация және келіссөздер теориясы мен практикасын меңгеру. Курс қақтығыстарға қатысты келіссөздер мен делдалдық жасаудың теориясын және практикасын меңгертуге бағытталған. Білім алушылар келіссөздерге қатысты кең ауқымды мәселелерді, соның ішінде келіссөздердің әртүрлі теорияларын, келіссөз үдерістерін, келіссөздерге әсер ететін психологиялық динамиканы талдайды және тиімді коммуникациялық стратегияларды, келіссөздердегі тілдің, мәдениеттің және күштің рөлін, сонымен қатар келіссөздердегі үшінші тараптардың рөлін бағалайды. Сабақтардың маңызды бөлігі магистранттардың келіссөздердің тактикасын, стратегиясын игеруге және оны жүргізу мен делдалдық дағдыларын дамытуға арналады. Осы мақсатта білім алушылар келіссөздер модельдерін және келіссөздердің әртүрлі кейстері мен түрлеріне байланысты рөлдік ойындарды өткізеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
  • Ұйымдастыру психологиясы
    Несиелер: 6

    Курстың мақсаты - қазіргі әлеуметтік шындық жағдайында әртүрлі ұйымдастырушылық мәселелерді психологиялық талдау дағдыларын игеру.Курс аясында студенттер ұйым қызметкерлерімен жұмыс істеудің психологиялық аспектілерін, көшбасшы тұлғасының психологиялық ерекшеліктерін және ұйымдастырушылық мақсаттарға жету үшін адамдардың бірлескен іс-әрекетінің психологиялық заңдылықтарын меңгереді. Сабақтар, кейстерді, іскерлік ойындарды шешу барысында студенттер персоналды басқару тиімділігін арттыруға мүмкіндік беретін психологиялық мәселелерді шешудің практикалық дағдыларына ие болады.

    Оқу жылы - 3
  • Дипломалды практикасы
    Несиелер: 5

    Дипломалды практикасы дипломдық жұмысты (жобаны) дайындауға және жазуға бағытталған. Дипломалды практикасы кезінде білім алушы кәсіпорын қызметімен және зерттеу міндеттері контекстіндегі есептілікпен танысады; зерттеу тақырыбы бойынша қаржылық-экономикалық және практикалық материалдарды жинауды жүзеге асырады, өз тақырыбы шеңберінде компанияның негізгі мәселелерін зерттейді. Практика есепті тапсырумен және қорғаумен аяқталады, ал практика нәтижелері дипломдық жұмысты (жобаны) жазу үшін пайдаланылатын болады.

    Оқу жылы - 4
  • Этникалық психология
    Несиелер: 5

    Курстың мақсаты - әртүрлі этникалық топтардың психологиялық ерекшеліктерін және этносаралық өзара әрекеттесуді зерттеу. Курста этномәдени топтардың пайда болу және даму заңдылықтары туралы іргелі теориялар мен тұжырымдамалар; әртүрлі этномәдени топтардағы психологиялық құбылыстар мен процестердің ерекшелігі; нақты этномәдени ортада тұлғаның даму ерекшеліктері бар. Студенттер этникалық мәдениеттің тұлғаның психикалық дамуына әсерін талдау дағдыларын игереді, әлеуметтік жағдайларға этнопсихологиялық талдау жүргізе алады, этникалық процестер мен құбылыстарды диагностикалау және болжау әдістерін игереді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
  • Еңбек психологиясы
    Несиелер: 5

    Курстың мақсаты - еңбек тиімділігін арттырудың практикалық міндеттерін шешуде психология әдістерін қолдану дағдыларын қалыптастыру. Курс еңбек қызметінің психологиялық сипаттамаларын талдауда қолданылатын теориялық және әдіснамалық тәсілдерді қамтиды, Мамандық таңдау мен кәсіби кеңес берудің психологиялық механизмдерін зерттейді. Пікірталас сабақтарын, іскерлік ойындарды, кейстерді шешу барысында студенттер ұйымдағы Әлеуметтік және психологиялық зерттеулер жүргізу, Кәсіби қызметтің әртүрлі түрлері үшін профессиограмма жасау дағдыларын, Әлеуметтік және жеке мәртебе мен дамудағы ауытқулардың, қызметтің әртүрлі түрлеріндегі кәсіби тәуекелдердің алдын алуға және кәсіби күйіп қалудың алдын алуға бағытталған ұйым бағдарламаларын іске асыру дағдыларын меңгереді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
  • Экономикалық психология
    Несиелер: 5

    Курстың мақсаты - экономикалық мінез-құлықтың психологиялық ерекшеліктері мен механизмдерін меңгеру. Курс экономикалық психологияның теориялық және практикалық негіздерін қамтиды, студенттер кәсіпкерлік қызметтің психологиясы туралы теориялық білімдерді игереді. Пікірталас сабақтарын, ми шабуылын, іскерлік ойындарды өткізу барысында студенттер кәсіби-еңбек қызметі жағдайында кеңес беру әдістері мен технологияларын меңгеріп, адамдардың экономикалық мінез-құлқының психологиялық негіздерін талдай алады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
  • Психотерапия негіздері
    Несиелер: 5

    Курстың мақсаты-психотерапиялық әдістерді, олардың техникасы мен тәсілдерін қолдану дағдыларын қалыптастыру. Курсты оқығаннан кейін студенттер психотерапиялық әсердің негізгі формалары мен әдістерінің теориясы мен практикасын, психотерапияның дәстүрлі әдістері мен технологияларын қолдана отырып, жеке адамға, топқа психологиялық көмек көрсетудің стандартты негізгі процедураларын игереді. Студенттер нақты психологиялық жағдайлар мен міндеттерді шешеді, психотерапия бойынша тренингтер мен кеңестерге қатысады, кеңес беру мен клиникалық жағдайларды ажырата алады және клиентті психотерапевт пен психиатрға бағыттау қажеттілігін анықтайды.

    Оқу жылы - 4
  • Психологиялық кеңес беру
    Несиелер: 5

    Курстың мақсаты - негізгі тұжырымдамалар мен теориялар бойынша білім алу негізінде кеңес беру үдерісін ұйымдастыру дағдыларын игерту. Курста психологиялық кеңес берудің негізгі теориялары, практикалық психология әдістері бар. Нақты кейстердің материалдарын пайдалана отырып, психологиялық тренингтерге, тәжірибелі психологтардың онлайн және офлайн шеберлік сабақтарына қатыса отырып, студенттер психологиялық кеңес беру рәсімін ұйымдастыру дағдыларына ие болады және кеңес беру үдерісі технологияларын меңгереді.

    Оқу жылы - 4
  • Өндірістік практика
    Несиелер: 5

    Өндірістік практика оқыту үдерісінде алынған білімді бекітуге, тәжірибелік дағдыларды меңгеруге және озық тәжірибені меңгеруге бағытталған. Практика білім алушылардың кәсіби қызметтің барлық түрлерін кешенді меңгеруін, жалпы және кәсіби құзыреттерді, сондай-ақ командалық жұмыс дағдыларын қалыптастыруды мақсат етеді. Практика студенттің бастамасы бойынша және білім беру бағдарламасының бейініне сәйкес келетін ЖОО ұсынған немесе таңдалған мекемеде/ұйымда өтеді. Практика аяқталғаннан кейін студенттер жоспарланған оқу нәтижелеріне қол жеткізуді көрсете отырып, есепті тапсырады және қорғайды.

    Оқу жылы - 4
  • Әлеуметтік-психологиялық тренинг практикумы
    Несиелер: 5

    Курстың мақсаты - әлеуметтік-психологиялық тренингтерді ұйымдастыру және өткізу дағдыларын дамыту. Курс аясында әлеуметтік-психологиялық тренингтің теориясы мен әдістемесі оқытылады. Студенттер психологтың тренингтік жұмысын ұйымдастыру мен өткізудің жалпы теориялық және практикалық негіздерін үйренеді. Топтық психологиялық тренинг бағдарламасын құрастыру, тренингтік сабақтарды өткізу және талдау дағдыларын меңгереді.

    Оқу жылы - 4
  • Код ON11

    Психологиялық әдістерді қолдана отырып, бизнестің, құқық пен басқарудың түрлі салаларында сыни ойлау қабілетіне ие.

  • Код ON5

    Еңбек ұжымына қызметтік іс-әрекет және ұйымдағы тұлғааралық қатынастар мәніндегі мінез-құлықты талдау арқылы кәсіби диагностика жүргізеді және кеңес береді.

  • Код ON3

    Психологиялық ғылымның негізгі тұжырымдамаларын, парадигмаларын және теориялық әзірлемелерін практикалық қызметке біріктіреді.

  • Код ON10

    Жасқа байланысты даму нормаларынан ауытқу кезінде кеңес беру, психокоррекциялық көмек көрсетеді және тұлғаның психопатологиясының профилактикасын жүргізеді.

  • Код ON1

    Шешімдер қабылдайды және оларды бағалайды, тиісті сандық технологияларды, математикалық әдістерді, құралдар мен теорияларды қолдана отырып, психологтың кәсіби қызметін жүзеге асырады.

  • Код ON7

    Ұйымдастырушылық-психологиялық мәселелерді кәсіби шешу, ұйымның корпоративтік мәдениетін арттыру және ұжымдағы әлеуметтік-психологиялық климатты үйлестіру.

  • Код ON8

    Кәсіби міндеттерді шешу мақсатында ұжым үшін әлеуметтік-психологиялық тренингтер ұйымдастырады және өткізеді.

  • Код ON2

    Қазақ, орыс және ағылшын тілдерінде академиялық жазу және көпшілік алдында сөйлеу дағдыларын көрсете отырып, ішкі және сыртқы мүдделі тараптар үшін психологиялық, әлеуметтік, статистикалық және өзге де ақпаратты талдайды, визуализациялайды және ұсынады.

  • Код ON4

    Психодиагностиканың классикалық және заманауи әдістерін қолдана отырып, психикалық процестер мен тұлғалық қасиеттерді, дифференциалды, жас және гендерлік ерекшеліктерді бағалайды.

  • Код ON9

    Шиеленіс жағдайларының психопрофилактикалық жұмысын, тұлғааралық қарым-қатынас мәселелерін, психоанализ, психотерапия әдістерін қолдана отырып, адамның теріс эмоционалды жағдайларын реттеуді жүзеге асырады.

  • Код ON6

    Психологиялық кеңес беру, тұлғаның психологиялық мәдениетін және оның психологиялық тұрақтылығын арттыру арқылы клиентке кәсіби қалыптасуда және тұлғалық өсуде психологиялық көмек көрсетеді.

Top