Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B03101 Психология в Қ. Жұбанов атындағы Ақтөбе өңірлік мемлекеттік университеті

  • Даму психологиясы
    Несиелер: 4

    Пәннің мақсаты - әртүрлі жас кезеңдерінде адамның даму ерекшеліктері туралы білім жүйесін қалыптастыру. Курсты игеру нәтижесінде студент жеке тұлғаның дамуы туралы, әртүрлі жас кезеңдеріндегі психикалық функциялар туралы негізгі білімдерге иеленеді; психологиялық дамудың негізгі категорияларын ажыратып, теориялық тұрғыда сипатталған жас құбылыстарын адам дамуының эмпирикалық фактілерімен байланыстыра алады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Жалпы психология
    Несиелер: 5

    Курста психикалық процестердің теориялық негіздері, психикалық күйлер және оларды реттеу, тұлғаны, оның бағыттылығы мен белсенділік мотивтерін, қабілеттерін, темпераментін және мінезін зерттеудің теориялық және эксперименттік тәсілдері қарастырылған. Оқыту нәтижесінде студент жалпы психология саласындағы теориялық білімін өз бетінше талдап, жалпылауы қажет.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Балаларды тәрбиелеу мен дамытудағы нейропсихологиялық бағыт
    Несиелер: 4

    Бұл пән балалардың дамуы мен тәрбиесіндегі нейропсихологиялық көзқарастың теориялық негіздерін ашуға көмектеседі, олардың мектептегі оқудағы қиындықтарының себептерін түсіну мақсатында балалардың психикалық дамуын нейропсихологиялық диагностикалау әдістерін анықтауға көмектеседі. Дамыту мен тәрбиелеудегі нейропсихологиялық алдын алу және түзету принциптері.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Психологиялық денсаулық және суицид превенцияcы
    Несиелер: 4

    Зерттеудің шағын құрамдас бөлігі, онда студенттер міндетті түрде психологиялық денсаулық пен суицидтік мінез-құлық туралы ғылыми көзқараспен идеяны қалыптастырады. Психикалық денсаулық пен суицидтік мінез-құлықтың білікті профилактикасына тікелей әсер ететін және көмектесетін практикалық дағдыларды пайдалана отырып, бұл курс теориялық материалдың жиынтығында оқытылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет және құқық негіздері
    Несиелер: 5

    Курс мемлекет және құқық туралы негізгі түсініктерімен танысуға бағытталған, білім алушылар қазақстандық құқық жүйесі, жеке және заңды тұлғалардың құқықтық мәртебесі, азаматтардың құқықтары мен мүдделерін қорғау тетіктері, заңды жауапкершілік негіздері туралы білім алады. Курсты оқу барысында білім алушыларда сыбайлас жемқорлыққа қарсы сана мен мінез-құлық негіздерімен қатар қоғам мен мемлекетте сыбайлас жемқорлықтың кез келген көріністеріне төзбеушілік қалыптасады, білім алушылар сыбайлас жемқорлық құбылыстарына заңды түрде қарсы әрекет ету қабілетін меңгереді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Экономика, бизнес және кәсіпкерлік негіздері
    Несиелер: 5

    Пән студенттерді экономика мен бизнестің теориялық негіздерімен, елдің экономикалық дамуындағы кәсіпкерліктің үрдістерімен және рөлімен, мемлекеттік реттеу принциптерімен және қолдау әдістерімен таныстырады; нарықтық экономикада қолданылатын білім алушылардың ұғымдық аппаратты игеруіне және иеленуіне, бизнесті жүргізудің негізгі нысандарымен, бизнес-жоспарды әзірлеу дағдыларымен, қазіргі экономикалық жағдайларда компания қызметіндегі тәуекелдерді бағалаумен ықпал етеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Қазақ жазуы және латын әліпбиі
    Несиелер: 5

    Пәнді оқыту аясында білім алушылар жазу тарихы, графика және лингвистика, қазақ жазуының зерттелуі, әліпбиі мен жазу ерекшеліктері туралы, Көне түркі жазба ескерткіштері, араб, латын алфавитіне негізделген қазақ әліпбиі, графикалық таңба мен фонема арасындағы заңдылықтар, орфография мәселелері туралы ақпарат алады. Лингвистиканың салалары, көне түркі жазба ескерткіштері, орфоэпия мен орфография мәселелері және қазіргі орфографияның теориялық мәселелерінің шешімдері туралы негіздей алады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Экология және өмір қауіпсіздігі
    Несиелер: 5

    Бұл курс адам мен тірі ағзалардың қоршаған ортамен қарым-қатынасы, адамның өмір сүру ортасына әсер етудің ауқымы мен рұқсат етілген шектері, теріс әсерлерді азайту және қауіпсіз өмірді қамтамасыз ету мүмкіндігі туралы білім алуға бағытталған. Пән төтенше жағдайлар туындаған кезде адамның қоршаған ортамен өзара байланысының қауіпсіз тәсілдерін, өндірістік сала объектілерінің тұрақты жұмысын, теріс факторлардан қорғау және мониторинг жүргізу, техногендік және табиғи сипаттағы қауіпті жағдайлардың алдын алу және олардың салдарын жою мәселелерін зерттейді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Жоғарғы жүйке қызметінің анатомиясы мен физиологиясы
    Несиелер: 5

    Жоғары жүйке қызметінің анатомиясы мен физиологиясы пәні ағзаның физиологиялық ерекшеліктерін зерттейді. Дененің қартаюы нәтижесінде пайда болатын өзгерістер, сондай-ақ дененің денсаулығының шыңы мен оның төмендеуінің ерекшеліктері.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Ұлттық руханият
    Несиелер: 5

    Курс рухани құндылықтар жүйесін, қазақтың ұлттық болмысын, руханияттың этномәдени бастауларын, ұлттық сананы, салт-дәстүрлерді, әдет-ғұрыптарды, дүниетанымды, діни шыдамдылықты, салт-дәстүрлерді, өнерді, әдебиетті, ұлттық тәрбиені, дәстүрлі мәдениетті, жоғары сананы тәрбиелейтін рухани мұраны зерттейді. Пән әлемдік және жалпыадамзаттық құндылықтарды, халықтық дәстүрлерді, ата-баба мұрасын құрметтеу рухында тәрбиеленген рухани-адамгершілік тұлғаны қалыптастырады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Жеке тұлға психологиясына кіріспе
    Несиелер: 4

    Тұлға психологиясына кіріспе психология ғылымының негізгі саласы болып табылады. Тұлға психологиясы жалпы психологияның маңызды бөлімі болып табылады. Бұл пән студенттің жалпы психологиялық дайындығын аяқтап, оны неғұрлым нақты теориялық және практикалық пәндерді оқуға жетелейді. Қазіргі психологияның теориялық және практикалық саласы ретінде студенттердің тұлға психологиясы туралы түсініктерін қалыптастыру; оларды тұлға психологиясының негізгі бағыттарымен таныстыру;

    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Психология тарихы
    Несиелер: 4

    Психология тарихы психологияның ғылым ретінде қалыптасуын және қалыптасу заңдылықтарын зерттейді. Ол тұлғаның даму процесін, оның мәні мен қызметін зерттейді. Психологиялық түсінудің әртүрлі жолдары, оларға деген көзқарастың қалыптасу және даму заңдылықтары қарастырылады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Психологиялық кеңес берудің негіздері
    Несиелер: 5

    Пән студенттерді психологиялық кеңес берудің әдістемесі, теориясы және тәжірибесімен, психологиялық кеңес берудің негізгі тәсілдерімен таныстырады. Оқыту нәтижесінде студент кеңес беруге бағытталған психологиялық әдістер мен әдістемелерді, кеңес беру процесінің ұзақтығы мен тиімділігін анықтау әдістерін және профилактикалық, диагностикалық және болжамдық жұмыс мүддесінде психотерапия негіздерін білу дағдыларын көрсетеді. клиенттермен.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Эксперименталды психология
    Несиелер: 4

    Эксперименттік психология – зерттеу жұмыстарының барлық түрлерін өз алдына біріктіретін психологияның бір саласы. Оны психологияның әдіснамалық бөліміне жатқызуға болады. Эксперименттік психология адамның әртүрлі жағдайларға тап болған мінез-құлқын зерттейді. Студенттер бұл пәннің психологияның басқа пәндерінен ерекшеліктері мен айырмашылығын зерттейді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Ғылыми зерттеу негіздері
    Несиелер: 5

    Оқу курсы ғылыми зерттеудің мазмұны мен әдістері, академиялық жазу және академиялық адалдық туралы жүйелі түсініктерді қалыптастыруға, түрлі салаларда зерттеулер жүргізуге мүмкіндік беретін білім, дағды, технологиялар мен әдістерді игеруге бағытталған. Пән бағдарламасы ғылыми зерттеу тақырыбын, мақсаттары мен міндеттерін тұжырымдау жөніндегі әдістемелік ұсынымдарды; теориялық және эксперименттік зерттеулердің әдіснамасын зерделеу; зерттеулерді талдау және тұжырымдар мен ұсыныстар беруді қамтиды. Ғылыми зерттеулердің енгізілуі мен тиімділігіне, сондай-ақ ғылыми-зерттеу және оқуды бітіру жұмыстарын рәсімдеу ережелеріне көп көңіл бөлінеді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Психофизиология
    Несиелер: 5

    "Психофизиология" курсы субъективті құбылыстардың, жағдайлардың және жеке айырмашылықтардың физиологиялық механизмдерімен танысуға, жүйелік, нейрондық, синоптикалық және молекулалық деңгейлердегі психикалық процестердің физиологиялық механизмдерін зерттеуге бағытталған. Курсты оқу барысында студенттер адамның миы мен жұлынының әртүрлі бөліктерінен тұратын орталық жүйке жүйесін зерттеуге мамандандырылған психофизиология саласындағы теориялық және эмпирикалық білімді талдау дағдыларын игереді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Психодиагностика негіздері
    Несиелер: 6

    Психодиагностика диагноз қою үшін адам психикасын арнайы әдістер мен құралдардың көмегімен зерттейді. Психодиагностика сонымен қатар психологтың сан алуан қасиеттерді, тұлғалық қасиеттерді, психофизиологиялық және психикалық ерекшеліктерді анықтауға бағытталған жұмысын білдіреді. Студенттер психодиагностика негіздері және оның пайдалылығы туралы білім алады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Қарым-қатынас психологиясы
    Несиелер: 5

    Пәнді меңгерудің мақсаты – адамның әлеуметтенуінің ең маңызды құралы ретінде адамдар арасындағы өзара әрекеттесу мен қарым-қатынас мәселелерін зерттеу, шешу, және оның көмегімен өмір сүруге қажетті өзіндік қажеттіліктерін реттеуді және қанағаттандыруды оқытады. Курсты оқу нәтижесінде студенттер қарым-қатынас психологиясының категориялық аппаратын, вербалды және вербалды емес қарым-қатынас ерекшеліктерін, адамдар арасындағы байланыстарды орнату мен дамытуды, ақпарат алмасуды, оның көмегімен бір-бірін қабылдауды, қатысушылар мен олардың ары қарай өзара әрекеттесуін, коммуникативті мәдениетін меңгереді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Криминалды және заң психологиясы
    Несиелер: 5

    Бұл пәнді оқу барысында заңсыз әрекеттің қалыптасуы мен дамуының психологиялық ерекшеліктері, оның алдын-алу мүмкіндіктері, және қылмыс пен қылмыс жасаудың психологиялық себептері мен шарттары қарастырылады. Курсты оқу нәтижесінде студенттер қылмыстың себептері туралы дұрыс және барабар қорытынды жасай алады, бұл болашақта нақты адамдарға барабар және тиімді тәрбиелік әсер ету шараларын әзірлеуге, оларды түзету режимі жағдайында адам құндылықтарын, көзқарастарын, нормаларын өзгерту арқылы қайта әлеуметтендіруге ықпал етеді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Қолданбалы психоанализ және психоаналитикалық консультация (minоr)
    Несиелер: 5

    Жеке және қоғамға психологиялық әсер етудің арнайы құралы ретінде психоанализ туралы түсініктерді қалыптастыру. Қолданбалы психоанализ және психоаналитикалық кеңес беру туралы түсінік беру, оны зерттеудің негізгі әдістерін талдау. Қолданбалы психоанализ саласындағы негізгі психоаналитикалық идеялар мен концепцияларды, заманауи, классикалық тәсілдер мен оларды тәжірибеде қолдану мүмкіндіктерін зерттеу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Әлеуметтік психология
    Несиелер: 5

    ПБұл ғылымды пән ретінде зерттеуде әлеуметтік психологияның ғылым ретінде пайда болуы туралы ақпарат бар. Мұнда біз ғылымның басқа салаларымен қосылудың өзіндік ерекшеліктерін байқай аламыз. Мектепке дейінгі және мектеп жасындағы балалардың психикалық ерекшеліктерін бөлудегі кейбір идеялар. Заңнаманың психологиялық ерекшеліктері және әлеуметтанулық зерттеу барысында балалардың мәселелерін шешу жолдары қарастырылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Коучинг незіздері
    Несиелер: 5

    Курстың мақсаты кәсіптік қызмет үдерісінде білім алушы қажетті білімді өзі тауып және меңгеруі үшін өзін-өзі оқытуды ынталандыруға бағытталған. Курсты игеру нәтижесінде студент ұжымдағы тұлғаның дамуын диагностикалау және болжау туралы білімге ие болуы керек, топты басқару дағдыларын, сонымен қатар өзін-өзі таныстыру және аудиториямен байланыс орнату дағдыларын игеруі керек.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Коррекциялық психология
    Несиелер: 5

    Пән студенттердің психокоррекциялық қызметтің ерекшеліктері, оны жүзеге асыру принциптері, түрлері мен әдістері туралы білімдерін қалыптастыруға бағытталған; жеке және топтық психокоррекция, маманға қойылатын талаптар мен әр түрлі жұмыс әдістері мен тәсілдерінің шектеулері сияқты психологиялық практиканың аспектілері туралы түсінік қалыптастыру. Курстың мазмұны психологиялық түзетудің маңызды мәселелерінің біріне, психологиялық деректерді талдауға, психокоррекциялық тарихты дамытуға және клиентпен жұмыс істеу стратегиясына арналған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Психоанализ теориялары (minоr)
    Несиелер: 5

    Бұл пәнді игерудің мақсаты жеке психоаналитикалық мәселелерді, психикалық бұзылулар мен психикалық құрылымды емдеу теориясы мен әдістерін зерттеу арқылы білім алушаларда психоанализдің негіздері туралы түсінік қалыптастыру болып табылады Пәнді меңгеру нәтижесінде студент пәннің теориялық материалын ғылыми-зерттеу іс-әрекетінде, сонымен қатар болашақ кеңес жұмыстарында тиімді пайдалана алады

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Нейропсихология және медицина психологиясының негіздері
    Несиелер: 5

    Курсты оқу барысында клиникалық психология мәселелері, балалық шақ нейропсихологиясының теориялық және эмпирикалық негіздері қарастырылады. Балалық шақтың клиникалық және дифференциалды нейропсихологиясының мақсат міндеттерін сипаттайды. Курсты аяқтағаннан кейін студенттер ерте онтогенез кезінде психикалық функциялардың, психикалық дамудың, мидың органикалық зақымдануынан туындаған мінез-құлық бұзылыстарына, сондай-ақ жүйке жүйесінің ерте кезеңдеріндегі бұзылулардың қалдық көріністерінің салдары ретінде қарастырылатын мидың минималды дисфункциясына нейропсихологиялық талдау жасай алады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Ата-ана мен баланың практикалық психологиясы (minor)
    Несиелер: 5

    Ата-ана мен балалық шақтың практикалық психологиясы пәні жалпы, жас және отбасылық психологияны зерттеуге, бала мен ата-ана қатынастарын диагностикалауда, түзетуде және сүйемелдеуде заманауи тәсілдерімен танысуға бағытталған. Пәнді оқу нәтижесінде студенттер даму, тәрбие және өсу процесінде туындайтын мәселелерді шешудің заманауи тәсілдерін және оның байланысын талдайды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Әлеуметтік психологиялық тренинг
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты – интенсивті топтық өзара әрекеттесу процесінде жүзеге асырылатын және белгілі бір білімді меңгеруге және дамытуға бағытталған оқыту, дамыту және психологиялық түзету әдісі ретінде әлеуметтік-психологиялық тренингті өткізудің ерекшеліктері туралы білім жүйесін қалыптастыру дағдыларын игереді. Курсты оқу нәтижесінде студенттер әлеуметтік-психологиялық тренинг өткізу дағдыларын меңгереді, онда студент әрекеті өзінің мінез-құлқы мен басқа топ мүшелерінің мінез-құлқы туралы рефлексия принципімен толықтырылу дағысын игереді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Психоанализ және психотерапия негіздері (minоr)
    Несиелер: 5

    Психотерапияны зерттеудегі психоаналитикалық және психотерапиялық тәсілдер, модельдер қарастырылады. Психотерапевтік кеңеске әсер етудің маңызды әдістері зерттеледі: жеке психоаналитикалық диагностика және отбасындағы проблемаларға, махаббат пен жыныстық өмірге, тұлғааралық және әлеуметтік қатынастарға, денсаулық проблемаларына және кәсіби өмір саласындағы проблемаларға байланысты кеңес беру; Терапевтік және консультативтік психологиямен байланысты мәселелер талданады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Психологиялық кеңес берудегі транзакциялық талдау
    Несиелер: 5

    Бұл пәнді оқу - адамның мінез-құлқын, ойын, эмоциясын талдауды үйрену үшін қажетті теориялық білімдер мен практикалық дағдылар жүйесін меңгеру және клиенттермен психологиялық тәжірибені бастау мен құруды қарастырады. Курсты зерделеу нәтижесінде болашақ психологтар әлеуметтік өзара әрекеттесуде клиенттердің өмірлік бейнесін қалыптастыруда ТА техникасын қолдану дағдыларын меңгеру мүмкіндігіне ие болады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Қызметкерлердің құзыреттілігін психологиялық диагностикалау бойынша практикум
    Несиелер: 5

    Нақты міндеттерді шешуге арналған практикалық немесе теориялық меңгеру операцияларының біртекті амалдарының жиынтығы . Пәнде диагностикалық әдістер, кеңес беру, терапевттік түзету әдістері және ұйымдастыру мәселелерін шешуде қолданылатын әдістерді оқытады. Қызметкерлердің құзыреттілігін психологиялық диагностикалау әдістері психодиагностикалық, кеңес беруші, түзетуші - терапевттік әдістерді оқытады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Фасилитация стратегиялық сессияларды өткізу әдісі ретінде
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты – стратегиялық кездесулерді ұйымдастыру, семинар мен шеберханаларды өткізу кезінде қолдануға болатын құрал ретінде фасилитация әдісін игеру. Пәнді оқу нәтижесінде студенттер шығармашылық ойды ашатын және топты нақты практикалық нәтижелерге бағыттайтын күн тәртібін жоспарлау мен дамытудың білімі мен дағдыларын игереді; топтарға тиімді ойлауға және шешім қабылдауға көмектеседі, болашаққа сенімді көзқарас қалыптастырады және оны стратегиялық мақсаттар мен ойластырылған әрекеттерге аударады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Отбасылық кеңес беру және психотерапия (minоr)
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты – отбасы мүшелерінің мәселелерін зерттеу; отбасылық жанжалдардың себептерін анықтау, диагностика, кеңес беру және терапия, жеке және шағын топтарда жұмыс істеу әдістеріне үйрету. Отбасылық кеңес беру отбасында шығармашылықты дамытады, отбасы мүшелерін рөлдерін өзгертуге ынталандырады, өзін және басқаларды түсінуін арттырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Жеке тұлғаны зерттеудің жобалау әдістері
    Несиелер: 5

    Бұл пәнді оқытудың мақсаты-жеке өсуді жақсарту үшін объективті және теориялық дағдыларды құру, сонымен қатар объективті зерттеу әдістерінің толық жүйесі, проективтік оқуды құру кезінде білім беру мен негізгі әдістерді қалыптастыру және, әрине, оның нәтижелерін талдау. Пәнді оқу нәтижесінде студенттер проективтік әдістерді, ТАТ әдістемесін, Роршах тестін, "Адам суретін" және т.б. жалпы психология және қолданбалы психология тұрғысынан толық талдауды, олардың практикалық психология саласына ерекше әсерін меңгереді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Жеке психологиялық кеңес берудегі арт-терапия
    Несиелер: 5

    Заманауи тәсілдер мен әдістермен тәжірибелік пән. Жеке тұлғаның белгілі бір мәселелерін шешу үшін жеке және топтық кеңес беруде өнер әдістерін қолдану. Арт-терапия - бұл арт-терапия, яғни өнердің көмегімен психикалық және эмоционалдық табиғатты емдеу және алдын алу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Менеджмент және көшбасшылық
    Несиелер: 5

    Бұл курс басқару мен көшбасшылық жөнінде білімдер кешені мен көшбасшылық дағдыларды қалыптастырады. Пәнді игеру барысында менеджмент пен көшбасшылық теориясы, басқару әдістері мен функциялары, басшылық пен билік стилдері, көшбасшылық қызметтің заңдылықтары мен оны жүзеге асырудың механизмдері, команда құру және коммуникация, басқарушылық шешімдер, мотивация, жанжалдарды және өзгерістерді басқару, көшбасшы имиджі сұрақтары қарастырылады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Онлайн форматта психологиялық кеңес беру
    Несиелер: 3

    Онлайн форматта психологиялық кеңес беру таңдау бойынша пән болып табылады, осы пәнді зерделей отырып, білім алушылар психолог кеңесшісінің заманауи талаптарына сәйкес келуге, психокеңесшілікте заманауи техниканы қолдануға мүмкіндік алады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Мамандану практикумы
    Несиелер: 5

    Психологиялық ғылымның дамуы, оны қолдану аясын кеңейту адамның, топтың, ұйымның және қоғамның психологиялық сипаттамаларын модельдеу, жобалау, болжамдау және трансформациялау мәселелерін шешуге бағытталған әдістерге назар аударуға алып келеді. Мамандану практикумы тәжірибелік психологиялық диагностика, түзету, кеңес беру саласында психологтың кәсіби қызметінің практикалық білімі, дағдылары мен қабілеттеріне бағытталады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Практикалық психология және коучинг
    Несиелер: 5

    Практикалық психология – әлемде әдістер мен әдістерді іс жүзінде қолдану мәселелерімен айналысатын психология саласы. Психологияның соңғы әдістері мен негізгі әдістерін біріктіріп қолдану ғылымға заманауи көзқараста орасан зор нәтиже беретінін зерттеулер көрсетті. Осыған байланысты практикалық психология мен коучинг бірігіп психолог-тренер, бизнес-психолог және т.б қызмет саласында максималды нәтиже береді. Осы пән бойынша білімді меңгеру мамандарға еңбек нарығында бәсекеге түсуге, бизнес психологиясы мен персоналды басқарудың соңғы әдістерін қолдануға көмектеседі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Этнопсихология және қарым-қатынас психологиясы
    Несиелер: 5

    Курстың мақсаты білім алушылардың қазіргі әлемдегі этнопсихологиялық білімнің рөлі мен орнын ұғынуы, таңдалған білім беру бағдарламасы шеңберінде кәсіби қалыптасу процесінде олардың рөлі мен маңызын анықтау, этностық айырмашылықтар мен этносаралық қатынастар проблемаларын неғұрлым тереңірек зерттеуге қызығушылықты ояту болып табылады. Курстың мазмұны әртүрлі типтегі тұлғалардың өзара әрекеттесуіне негізделген қарым-қатынас психологиясы, өзара әрекеттесу психологиясы және адам мінез-құлқының ерекшеліктерін қарастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Қолданбалы конфликтология және эмоционалды интеллект
    Несиелер: 3

    Қолданбалы конфликтология және эмоциялық интеллект дау-дамайды, олардың пайда болу себептерін, реттелетін ситуациялық манипуляцияларды, қақтығыстардың негізгі объектілерін (тараптарын), одан әрі теріс және оң әрекеттерді, қоғамдық әсерді, оларды хабарлаудың түрлері мен әдістерін, орналасқан жерін, азайту және мақұлдауды, адамның эмоцияларды тануға, мақсаттар мен ниеттерді тануға қабілеттілігін , басқа адамдардың іс-әрекеті мен тілектерін және, әрине, олардың жеке қасиеттері мен, кейіннен белсенді тапсырмаларды шешуді жоспарлауда басқа адамдардың эмоциялары мен эмоцияларынан бас тарту немесе көрсету мүмкіндігі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Тұлғаның стреске төзімділігі мен өзін-өзі реттеуінің психотехнологиялары
    Несиелер: 5

    Курс өзін-өзі реттеудің психологиялық технологияларын, жеке тұлғаның эмоционалдық күйлерін және эмоционалдық, кәсіби деформациялар мен күйзелістердің алдын алу туралы білім мен дағдыларды қалыптастыруға бағытталған. Курсты оқу нәтижесінде студенттер стресс туралы теориялық және практикалық білімдерін қолданады, психоэмоционалды тепе-теңдікті сақтау және қалпына келтіру дағдыларын, сонымен қатар стресстің жағымсыз әсері мен салдарын жеңу дағдыларын меңгереді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Дифференциалды психология
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты - жеке тұлғаның ерекшеліктері, олардың құрылымдық модельдері туралы білімді талдау және жүйелеу, психологиялық көмек көрсету процесінде жеке ерекшеліктерімен жұмыс істеу, кәсіби шеберліктер мен дағдылар туралы білімді қалыптастыру. Оқыту нәтижесінде студенттер тұлғаның дифференциалды ерекшеліктерін ескере отырып, адамның психикалық қызметінің ерекшеліктерін анықтау дағдыларын игереді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Психологиялық тәуелділік, агрессия және терроризм
    Несиелер: 5

    Жалпы механизм тұрғысынан психологиялық тәуелділік, агрессия және терроризм сияқты тәуелді мінез-құлықтың барлық түрлері зерттеледі. Қазіргі уақытта бұл зерттеу тақырыбы өте маңызды. Бұл курста жоғарыда айтылғандарға әсер ететін психологиялық, әлеуметтік-экономикалық факторлар сияқты қалыптасудың келесі бейнелері анықталады. Терроризм туралы білім-бұл негізгі оқшаулаудың жиынтығы, олар террористің психологиялық бейнесін және оның психикасының өзіндік ерекшелігін жоспарлаудың ажырамас бөлігі болып табылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Басқару, бизнес және менеджмент психологиясы
    Несиелер: 5

    Курсты оқу барысында қазіргі заманғы жетістіктерді ескере отырып бизнесті басқару мен менеджменттің отандық және шетелдік психологиясының заманауи аспектілері, басқару іс әрекетінің психологиялық кезеңдері, басшының басқару психологиясы, ұжым психологиясы қарастырылады. Курсты аяқтағаннан кейін студенттер басқарушының алдына қойған міндеттерінің орындалуының тиімділігін зерттеу дағдыларына ие болады және түзету әдістерін меңгереді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Психологиялық коррекция әдістері
    Несиелер: 5

    Психологиялық коррекция – арнайы тәсілдер мен әдістер, тренингтер көмегімен психикалық дамудың ерекшеліктерін түзетуге бағытталған психологиялық көмек көрсету әдістерінің бірі. Психокеңес берудің бірнеше түрі бар: отбасылық, ойындық, нейропсихологиялық және т.б. Бұл пәннің негізгі мақсаты – тұлғаға бейімделу, әлеуметтену сияқты қоғамның үнемі өзгеріп отыратын мәселелеріне көмектесу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Адамдық ресурстарды басқару психологиясы
    Несиелер: 5

    Адами мүмкіндіктерді басқару психологиясы-бұл менеджменттің бағыты, оның негізгі компоненті бүкіл ұйым қызметкерлерінің жұмыс істеуі үшін ең жақсы жағдайларды ұйымдастыра отырып, өнімділікті жақсарту болып табылады. Адами мүмкіндіктерді басқарудың маңызы қызметкердің денсаулығы мен еңбек қауіпсіздігіне, нәтижелері мен қанықтылығына, сондай-ақ қызметкерлердің іс-әрекеттерін жобалауға және өнеркәсіптік қатынастарға қамқорлық жасаудан тұрады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Топтық терапия
    Несиелер: 5

    Топтық психотерапия-бұл ағзадағы физикалық және психикалық саулықты емдеу және алу үшін қоғамдағы тұлғааралық өзара әрекеттесудің әртүрлі тәсілдерін қолдану. Топтық психотерапияның ерекшелігі-маңызды психотерапиялық құралдардың бірі-адамдар топтарының өздері, олардың тәжірибесі, сезімдері мен өзара қарым-қатынасы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Отбасылық қатынастар психологиясы
    Несиелер: 5

    Отбасылық қарым - қатынас психологиясы - бұл ата-ана, отбасылық және тұрмыстық қатынастарды зерттейтін практикалық пән. Негізгі зерттеулер отбасылық психологиядағы консультанттың тәжірибесінің тиімділігін, сондай-ақ осы салада әдістерді, әдістерді, тренингтер мен медиацияны практикалық қолдануды көрсетті. Осы пәнді оқи отырып, болашақ мамандар психолог-кеңесші, конфликтолог және медиация бойынша сарапшы туралы практикалық білім алады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Эмоционалды интеллект пен сыни ойлауды дамыту тренингі
    Несиелер: 5

    Сыни тұрғыдан ойлау-бұл қазіргі адамның мінезінің ажырамас бөлігі ретінде адамның қазіргі заманғы пікірі. Бұл кәсіби, сондай-ақ адамның жеке өмірінде өте қажет. Эмоционалды интеллект-бұл адамның өзгелерді және өз эмоцияларын тану, басқару қабілеті . Эмоционалды интеллект практикалық мәселелерді шешуге көмектеседі

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Код ON3

    Заманауи ақпараттық-коммуникациялық технологияларды иеленеді, өзінің кәсіби қызметінде коучинг технологиясының негіздерін, клиенттің әлеуетін ашу және топтық кездесулер өткізу үшін фасилитация әдісін қолданады.

  • Код ON2

    Психология саласындағы ғылыми мәтіндермен жұмыс істеуге арналған қазақ (орыс) тілінде (қазақ жазуы мен латын әліпбиін пайдалана отырып), шет тілдерінде тілдік қатынас бағдарламаларын құру арқылы ауызша және жазбаша сөйлеуде ойды дәйекті және сауатты тұжырымдау мен жеткізуді жүзеге асырады.

  • Код ON1

    Ұлттық сананы қалыптастыру, салауатты өмір салтына бағдарлау үшін психологиялық заңдылық негіздерінің маңызын талдай отырып, тұрақты идеялық, азаматтық және адамгершілік ұстанымын, экологиялық көзқарасты, экономикалық теория мен кәсіпкерліктің тиімділігін, кәсіпкерлік пен құқықтық және мәдениеттің маңыздылығын анықтайды.

  • Код ON5

    Дүниетанымы кең, ойлау мәдениеті қалыптасқан жеке тұлғаны қалыптастыруға ықпал ететін жаратылыстану ғылымдары бойынша іргелі білімді игереді.

  • Код ON6

    Практикалық психолог жұмысында нейро-лингвистикалық бағдарламалау, коучинг, психотерапия, психоанализ, топтық терапия, арттерапия, психосоматика және инклюзивті орта мүмкіндіктерін болжайды.

  • Код ON4

    Пәндік-әдістемелік білім саласында және психологиялық мәселелерді шешуде білімін көрсетеді.

  • Код ON7

    Практикалық психология саласындағы нормативтік-құқықтық құжаттарды, оқу-әдістемелік құжаттаманы, ағымдағы оқу-ұйымдастыру құжаттарын әзірлеуді түсіндіреді.

  • Код ON8

    Психологтың кәсіби іс-әрекетінің сапасын бағалаудың қол жетімді құралдарын пайдалана отырып, психолог жұмысының әлеуметтік маңыздылығын бағалайды, конструктивті шешім қабылдау үшін жанжалдарды шешу дағдыларына ие болады.

  • Код ON9

    Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет пен құқық негіздерін пайдалана отырып, өзін-өзі дамыту, өзін-өзі жүзеге асыру, өзіндік сана, шығармашылық әлеует дағдыларын меңгереді;

  • Код ON10

    Клиенттің қажеттіліктерін қанағаттандыру, салауатты және өнімді жұмыс ортасын құру үшін психикалық қауіпсіздік пен климатты басқару бойынша негізгі білім мен дағдыларға ие болады.

  • Код ON11

    Психологиялық зерттеулерді құрастырады және жүргізеді, зерттеу нәтижелерін талдайды, жобалайды, сыни ойлау мен рефлексия дағдыларын меңгереді.

6B03101 Психология
Бакалавриат

Ө.Сұлтанғазин атындағы педагогикалық институты (А.Байтұрсынов атындағы Қостанай өңірлік университеті)

БББТ: B041 Психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B03101 Психология
Бакалавриат

Ш. Уәлиханов атындағы Көкшетау университетi

БББТ: B041 Психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B03101 Психология
Бакалавриат

"Алматы" Университеті

БББТ: B041 Психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B03101 Психология
Бакалавриат

А.Байтұрсынов атындағы Қостанай мемлекеттік университеті

БББТ: B041 Психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B03101 Психология
Бакалавриат

Батыс Қазақстан инновациялық-технологиялық университеті

БББТ: B041 Психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B03101 Психология
Бакалавриат

Қ. Жұбанов атындағы Ақтөбе өңірлік мемлекеттік университеті

БББТ: B041 Психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B03101 Психология
Бакалавриат

Сәрсен Аманжолов атындағы Шығыс Қазақстан мемлекеттік университеті

БББТ: B041 Психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B03101 Психология
Бакалавриат

Қайнар академиясы

БББТ: B041 Психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B03101 Психология
Бакалавриат

«Тұран-Астана» университеті

БББТ: B041 Психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B03101 Психология
Бакалавриат

M.S. Narikbaev atyndaǵy KAZGUU Universiteti

БББТ: B041 Психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Ағылшын тілі
6B03101 Психология
Бакалавриат

Х.Досмұхамедов атындағы Атырау университеті

БББТ: B041 Психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B03101 Психология
Бакалавриат

Тараз мемлекеттік педагогикалық университеті

БББТ: B041 Психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша
6B03101 Психология
Бакалавриат

М.Х.Дулати атындағы Тараз өңірлік университеті

БББТ: B041 Психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша
Top