Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B02201 Тарих в QYZPU

Пәндер

  • Экономика және кәсіпкерлік негіздері

    Пән білім алушыларда экономикалық теория және кәсіпкерлік қызмет саласында базалық білім мен негізгі құзыреттіліктерді қалыптастыруға бағытталған кіріспе курсы болып табылады. Ол іргелі экономикалық заңдарды, нарықтық экономиканың жұмыс істеу принциптерін түсінуге, сондай-ақ өз бизнесін құру және жүргізу үшін қажетті кәсіпкерлік ойлау мен практикалық дағдыларды дамытуға бағытталған. "Экономика және кәсіпкерлік негіздері" пәні экономикалық пәндерді одан әрі оқу үшін қажетті іргетасты қалайды және білім алушылардың кәсіпкерлік мансабын дамыту үшін бастапқы нүкте бола алады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Математикалық статистика негіздері

    Пәннің мақсаты - студенттерді жүйелі ойлаудың формалары мен заңдылықтарымен таныстыру, студенттерді жүйелі ойлауға үйрету, оларда негізделген дәлелдеу дағдыларын дамытуға көмектесу болып табылады. Студенттер деректерді жинау, өңдеу және идеялар ұсыну процесін түсінеді, қарастырылатын объектінің немесе құбылыстың жағдайын бағалауда деректерді сандық және сапалық талдауды қолдану дағдылары қалыптасады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Көшбасшылық негіздері және инновацияларға бейімделу

    Пәнді игеру арқылы әрбір студент жеке тұлға ретінде көшбасшылық қасиеттерін ашу және дамыту, инновациялық үдерістерден туындаған жаңалықтарға бейімделу дағдыларын дамыту, сонымен бірге ғылыми-техникалық үдерістер нәтижелерін кәсіби қызметінде қолдана алу мүмкіндіктеріне үйренеді. Басқарудағы көшбасшылық қасиеттер мен адами фактордың қазіргі жағдайы мен даму перспективаларын оқып біледі

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Құқықтық сауаттылық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері

    Пән білім алушыларда құқық саласында базалық білім мен сыбайлас жемқорлыққа қарсы тұрақты мінез-құлық дағдыларын қалыптастыруға бағытталған кешенді курс болып табылады. Ол қазіргі қоғамдағы құқықтың рөлін, заңдылық қағидаттарын, азаматтардың негізгі құқықтары мен міндеттерін түсінуге негіз қалауға, сондай-ақ оның барлық көріністеріндегі жемқорлыққа төзбеушілік қатынасын қалыптастыруға арналған. "Құқықтық сауаттылық пен сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениеттің негіздері" пәні құқықтық сана мен жеке тұлғаның сыбайлас жемқорлыққа қарсы тұрақтылығын қалыптастыруда маңызды рөл атқарады, бұл құқықтық мемлекет пен сауатты азаматтық қоғам құрудың қажетті шарты болып табылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Экология және тіршілік қауіпсіздігі негіздері

    Пән студенттердің заманауи экологиялық білімі мен мәдениетін қалыптастырады, өмір қауіпсіздігі үшін техникалық құралдар мен технологиялық процестердің қауіпсіздігін арттыру әдістерін қолдану дағдыларын дамытады. Пән әртүрлі деңгейдегі ұйымның экожүйелері қызметінің, тұтастай биосфераның негізгі заңдылықтарын, адам мен табиғаттың өзара қарым-қатынасында туындайтын қайшылықтарды, сондай-ақ табиғат пен экологияға ұқыпты қарау қажеттігін айқындайды.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Эмоционалды интеллект

    Пән педагогтарға Қазақстанның мемлекеттік білім беру саясатының стратегиялық бағыттары мен басым бағыттары контекстінде тьютордың рөлін меңгертуге бағытталған. Студенттер эмоционалды интеллект пен икемді құзыреттіліктердің заманауи мектептің оқу-тәрбие процесіндегі орнын анықтайды. Олар икемді дағдыларды, оның ішінде цифрлық ортада дамытуды ескере отырып, оқу қызметін ұйымдастырудың заманауи әдістері мен технологияларын қолданады. Әртүрлі жасерекшелік топтарындағы білім алушылардың эмоционалды интеллектін бағалау және дамыту технологияларын меңгерген.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Қаржылық сауаттылық

    Қаржылық сауаттылық деңгейін арттыру білім алушыларға ұтымды қаржылық шешімдер қабылдауға, туындайтын қаржылық мәселелерді шешуге және қаржылық алаяқтықтарды уақтылы тануға мүмкіндік береді. "Қаржылық сауаттылық негіздері" курсы жеке қаржыны басқару саласында білім мен дағдыларды алуға бағытталған. Курс шеңберінде білім алушылар қаржы саласындағы барлық құралдарды практикада қолдануды, жинақтарды сақтауды және көбейтуді, бюджетті сауатты жоспарлауды үйренеді, салықтарды есептеу және төлеу және салық есептілігін дұрыс толтыру бойынша практикалық дағдыларға ие болады, қаржылық ақпаратты талдауды және барабар инвестициялық стратегияны таңдау үшін қаржы өнімдерінде бағдарлауды үйренеді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Экология және тұрақты даму

    Экология және тұрақты даму курсы студенттердің экологиялық дағдыларын дамытуға, заманауи экологиялық мәселелерді шешуге, қоғам мен табиғат арасындағы қарым-қатынасты дамыту жолдарын қалыптастыруға, студенттердің экологиялық санасын және қоршаған ортаны қорғауға жауапкершілігін арттыруға бағытталған.Нәтижесінде студенттер экологиялық тенденцияларды талдау және басым бағыттарды қалыптастыру, табиғатты қорғау бойынша нақты міндеттерді қою арқылы өмірлік маңызды тұрақтылықты сақтауды үйренеді. Сондай-ақ студенттер қазіргі заманғы экологиялық саясаттың негізгі бағыттарын, жаһандық, аймақтық және жергілікті деңгейде экологиялық проблемаларды шешудің практикалық тәсілдерін анықтай алады, сонымен қатар тұрақты даму мақсаттарына жету үшін табиғи ортаның сапасын басқарудың әртүрлі құралдарын қолдана алады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Археология және алғашқы қоғам тарихы

    Білім алушылар пәнннің ғылым ретінде қалыптасуын, оның алатын орнын анықтайды. Адамзат қоғамының ежелгі және ортағасырлардағы дамуын, жазбаша немесе заттай деректер арқылы меңгереді. Археологиялық даму кезеңдері мен материалдық ескерткіштері жайлы түсінік қалыптасады. Адамзаттың қарапайым иемденуші шаруашылықтан оның өндіруші түріне өту үдерісі қарастырылып, жекелеген археологиялық мәдениеттерге сипаттама жасалады. Тайпалар мен тайпалық одақтардың пайда болуы мен дамуын игереді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Ежелгі дүние тарихы

    Пәннің мақсаты: «Ежелгі дүние тарихының» арнаулы бөлімдері, құлиеленушілік қоғамның даму заңдылықтары, ежелгі өркениеттер туралы нақты білім беру. Оқу курсы «Ежелгі Шығыс» пен «Антикалық қоғамдар» тарихының арасындағы ерекшеліктер мен ортақ белгілерді талдап, түсіндіре білуді қалыптастырады. Пән Шығыс деспоттығы, оның мәні мен сипаты, өркениеттің ежелгі ошақтары, құлиеленушілік демократия туралы талдап, зерделеуге бағытталған

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Орта ғасырлар тарихы

    Пәнді оқытудың мақсаты студенттерге Ортағасырлық тарих кезеңінде адамзат қоғамының дамуы туралы жалпы түсінік беру, тарихи процестің біртұтастығын және осы бірлік аясындағы даму жолдарының сан алуан түрлілігін көрсету, әлеуметтік дамудың жалпы заңдарының әсерін анықтау болып табылады.Ортағасырлар тарихы курсының негізгі мазмұны – Еуропа елдеріндегі әлеуметтік-экономикалық, саяси және мәдени сипаттағы түбегейлі өзгерістерді студенттерге түсіндіру болып табылады. Ортағасырлар тарихы V ғасырдағы Батыс Рим империясының құлауымен Еуропа елдерінің территориясында феодалдық құрылыстың қалыптасу тарихын қамти отырып, бірінші буржуазиялық революциялармен аяқталады. Бұл кездегі маңызды тарихи оқиғалар: Франция, Англия, Германия т.б. ортағасырлық мемлекеттерінің пайда болуы және Қайта өрлеу дәуірінің мәні. Ортағасырлық Еуропа тарихын білу тарихшы-мамандардың кәсіби оқыту бағдарламасындағы пәнаралық байланыстарды жүйелеуде маңызды рөл атқарады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Мұрағаттану

    Пән студенттерге мұрағаттану тарихы мен теориясының негіздерін кешенді ғылыми пән ретінде, мұрағаттану ғылымы мен құжаттану негіздері туралы білім береді. Мұрағаттық ақпараттық құжаттарды жасау білігін, мұрағаттық құжаттарды жинақтау, есепке алу және сақтау, құжаттардың құндылығына сараптама жүргізу дағдыларын қалыптастырады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Ұлы даланың ежелгі және орта ғасыр тарихы

    Пәнде тас дәуірінен бастап XVIII ғасырдың басына дейінгі Қазақстан аумағындағы тарихи, этно-cаяси және мәдени үдерістер қарастырылады. Қазақ даласындағы тарихқа дейінгі үдерістер, ерте темір дәуіріндегі алғашқы мемлекеттік құрылымдардың қалыптасуы мен өркендеуі сипатталады. VI-XII ғғ. Түркі мемлекеттерінің этносаяси және мәдени тарихы баяндалады. Моңғол кезеңі, Ұлыстар мемлекеті Алтын Орда, Ақ Орда, Моғолстан, Көшпелі өзбек мемлекеттерінің саяси тарихы және соңғы орта ғасырлардағы Қазақстанның мәдени үдерістері көрініс табады. XV-XVIII ғасырдың басындағы Қазақ хандығының құрылуы мен дамуы қарастырылады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Ұлттық элита және ұлт мәселесі

    Пәннің мақсаты ұлттық элита мен ұлт мәселесі туралы білім қалыптастыру. Қазақстанда ұлттық элитаның қалыптасуы мен алғашқы қадамдары жайлы түсінік қалыптастырады; ХХ ғ. басындағы қазақ зиялыларының ұлттық-демографиялық идеяларының пайда болуын игереді; Ұлттық элитаның қоғамдағы міндеттері жайлы ұғым қалыптастырады; Ұлт зиялыларының мәдени өмірдегі және ұлттық сананың қалыптасуындағы рөлін меңгереді; Алаш қозғалысы тарихындағы атқарған қызметтері мен тарихи тағдыры жайлы білімдерін жетілдіреді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Инклюзивті білім беру

    Пән студенттердің әрбір мүшесі өзінің құндылығы мен маңыздылығын сезінетін инклюзивті қоғам қағидалары туралы түсінігін қалыптастыруға және дамытуға бағытталған. Оқушылар жас ерекшеліктеріне байланысты физиологияны, анатомияны жақсы біледі, жасерекшелік физиологиясы туралы терең білімге сүйене отырып, танымдық дағдылардың қағидаларын түсінеді, ерекше білімді қажет ететін балалармен жұмыс жасай алады, инклюзивті білім беру ортасын құрудың стратегияларын біледі және оны жүзеге асыра алады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Академиялық жазылым

    Академиялық жазылым пәні білім алушыларды функционалды стиль түрлері мен ғылыми мақала жазу, салалық пәндік терминология, іс-қағаздарын жүргізу, академиялық сауаттылық дағдысын қалыптастырады. Сондай-ақ ғылыми баяндамалар жасауға, мәтіндерді кәсіби тұрғыдан талдай білуге, сыни ойлауға, плагиаттан сақтану жолдарын меңгертеді және ғылыми деректер қорынан ақпаратты табуға, жазба жұмысын жүйеліндіруге машықтанады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Академиялық мақсаттағы ағылшын тілі

    Пән студенттердің ғылыми стильдің жанрлық түрлері туралы білімін қалыптастырады, кәсіби қызмет саласында ақпарат пен деректерді жинаудың, сақтаудың және өңдеудің заманауи әдістерін меңгертеді, сонымен қатар сөйлеу әрекетінің оқу, сөйлеу, жазу, тыңдау сияқты төрт түрі бойынша академиялық байланыс дағдыларын дамытады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Отан тарихының жаңа кезеңі

    Пән ХҮІІІ-ХХ ғ. басындағы Қазақстанның жаңа кезеңін оқытады. ХҮІІІ-ХІХ ғасырлардағы қазақ қоғамындағы әлеуметтік-экономикалық, саяси үрдістерді оқиды; Қазақстанның Ресейге қосылуы сияқты өзекті мәселелерді игереді; Қазақстанға Ресей әкімшілік-саяси жүйесінің енгізілуі туралы білімін жетілдіреді; Отаршылдыққа қарсы күрес және ХІХ ғасырдың бірінші жартысындағы ұлт-азаттық қозғалыстар тарихын үйренеді; ХҮІІІ-ХХ ғғ. басындағы Қазақстан мәдениетінің тарихын игереді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Тарихи процесс және тарихи таным теориясы

    Курс тарихтың философиясы мен методологиясының негізгі түсініктерін, тарихи танымның принциптерін, тарихи теорияның категорияларын, методологиялық теориялардың әртүрлі бағыттарын қарастырады Студент: – пәнге қатысты ғылыми категориялық аппаратты меңгереді; – тарих ғылымының теориялық негіздерін, тарихи дамудың концепцияларын талдай алады; – тарихты ғылым ретінде бейнелейтін жүйелі білімді меңгереді; – Тарихи ғылымының теорияларының мәнін дұрыс түсініп, оны тарихты оқып үйренуде қолдана алады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Этнология

    Этнология әлем халықтарының ежелгі заманнан бүгінгі күнге дейінгі тарихи даму кезеңдерін, этносаралық қатынастарын, ұлттық ерекшеліктерін, саяси жағдайларын, экономикалық модельдерін, мәдени сабақтастығын және тарихи тұлғаларын жан-жақты қарастырады. Бұл пәнді оқу барысында студенттер: ғылыми тұрғыдан талдау, этносаралық салыстыру, мәдениетаралық түсіністік қалыптастыру, салт-дәстүрлер мен наным-сенімдерді зерттеу дағдыларын меңгереді. Сонымен қатар, этнология студенттерді этникалық үдерістерді зерттеуге, қазіргі жаһандану жағдайындағы ұлттық бірегейлік пен мәдени мұраны сақтау мәселелеріне ғылыми көзқараспен қарауға баулиды.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Қазақстан халықтарының этникалық тарихы

    Пәнді оқытуда қазақ халқының рухани мәдениеті баяндалады. Сақ-үйсін дәуірінің және Ежелгі түрік мәдениетін меңгереді; Ортағасырлық Қазақстанның рухани мәдениетіне талдау жасайды; Ислам дінінің рухани жаңғыртудағы және оның мәдени өркениеттік дамудағы мазмұнын қарастырады; Кейінгі ортағасырлардағы рухани мәдениет пен дәстүрлі қазақ қоғамындағы рухани мәдениетін сипаттайды; Рухани мәдениеттің қазіргі жағдайы және оның мәселелерін сыни тұрғыдан саралайды.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Тарихи информатика

    Пәнді игеру барысында білім алушы тарихи информатиканың ғылыми-техникалық пән ретіндегі рөлі жайлы түсінік алады; Тарихи информатика және қоғамды ақпараттандыру заңдылықтарын біледі; Тарихи зерттеулерде компьютерлік технологияны қолданудың негізгі бағыттары: ақпараттық міндеттер, жүйелер, өнімдер мен ресурстар туралы түсінік қалыптастырады; Тарихи информатиканың қолданбалы және теориялық компоненттері және компьютерленген тарихи зерттеудің негізгі кезеңдерін меңгереді

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Қосалқы тарихи пәндер

    Пән білім алушыларда тарихты зерделеу, тарихи дереккөздердің нақты түрлерінің кешендерін қалыптастыру процесінде маңызды практикалық маңызы бар қосымша тарихи пәндердің құрамына кіретін пәндер туралы ғылыми түсінік қалыптастырады .

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Түркі халықтарының тарихы

    Курста түркі халықтарының тарихын, дүниежүзі тарихының құрамдас бөлігі, біртұтас процесс ретінде қарастырады. Студенттердің, болашақ тарихшы-мамандардың түрік әлемінің тарихына шынайы көзқарастарын қалыптастырады. Түркі халқының этногенезі мен этникалық тарихы, мемлекетінің пайда болуы жэне оның өркендеуі, шаруашылығы жэне мәдениеті жөнінде білім береді. Түркі халқының әлем халықтар ортасында орны, олардың дүниежүзілік өркениетке қосқан үлесі жэне қазақ мемлекетінің келешегі жөніндегі көкейтесті мәселелерді талқылайды.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Ұлы дала тарихындағы әйел тұлғасы

    Пәннің мақсаты Ұлы дала тарихындағы әйелдердің қоғамдағы алатын орны мен рөлін, әйел бейнесі мен болмысының қалыптасу ерекшеліктерін, ұлы аналардың әлеуметтік жағдайы мен мәртебесін тың деректерге негіздей отырып оқытады. Сондай-ақ, пән әйелдердің әр саладағы қоғамдық-саяси рөлін Қазақстан тарихының барлық кезеңдерін: ежелгі тарихымыздағы, түркілер кезеңіндегі, қазақ хандығы заманындағы, отаршылдық, кеңестік және тәуелсіз Қазақстан тарихы кезеңдерін қамти отырып, таныстырады. Халқымыздың тарихына айтарлықтай үлес қосқан, тағылымды істері ұрпаққа өнеге қазақ әйелдерінің өмірі мен ғылыми еңбектерін қарастырады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Еуропа және Америка елдерінің жаңа заман тарихы

    Курс ХVII ғасыр ортасынан XX ғасырдың басыне дейінгі Еуропа және Америка елдерінің саяси-экономикалық, әлеуметтік тарихын қарастырады. Студент: - курстың теориялық негіздерін меңгереді; - терминдер мен түсініктерді біледі, оны тәжірибеде қолданады; - батыста капиталистік қатынастардың пайда болуын, терең саяси-экономикалық өзгерістерді түсінеді; - тарихи фактілерді түсінеді, сыни сараптамадан өткізеді; - өз ойын нақты жеткізіп, көзқарасын негіздеп, дәлелдейді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Кәсіби этика және сәйкестік

    Пәннің мақсаты студенттерді кәсіби педагогикалық ортада қабылданған көзқарастармен, құндылықтармен, білімдермен, сенімдермен және дағдылармен таныстыру. Студенттер педагогикалық немесе басқа да қызмет аясында көшбасшылық және белсенділік дағдыларын, Қазақстанның ұлттық және мәдени құндылықтарына деген сүйіспеншілігін дамытады, кәсіби этикамен танысады, оны құндылық ретінде қабылдай отырып, қатаң сақтауды үйренеді. Студенттер мансап жолын жоспарлай отырып, өзін-өзі талдау және өзін-өзі басқару дағдыларын дамытады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Дүниежүзі тарихының жаңа кезеңі

    Курста ұлы географиялық ашулардың әлем елдерінің саяси-экономикалық және әлеуметтік жағдайына әсері, Батыс пен Шығыстың экономикалық дамуының ерекшеліктері, отаршылдық; Шығыс өркениеті, ол елдердегі саяси тұрақсыздық; Еуропалық мемлекеттердің ықпалының күшеюі, шығыс өркениетінің дағдарысы; Батыс елдеріндегі капиталистік жүйе; Отарларды қайта бөлісуге ұмтылыс, Бірінші дүниежүзілік соғыс (1914-1918 жж.) мәселелері қарастырылады.Студент: – дүниежүзі елдерінің жаңа заман тарихы бойынша іргелі білімге ие болады; – Батыс пен Шығыс қоғамындағы жаңа замандағы негізгі оқиғалардың даму ерекшеліктерін сыни тұрғыдан талдай алады; – әлем елдерінің жаңа заман тарихына қатысты терминдер мен түсініктерді меңгереді; – теориялық білімдерді практикада қолдана алады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Шет елдердегі қазақ диаспорасының тарихы

    Пән:шетелде тұратын қазақтардың тарихы: қоныс аудару себептері мен қалыптасу ерекшеліктері жайлы білім алады;Шетелдегі қазақ диаспорасының даму тарихы мен қазіргі хал-ахуалы түсінік қалыптасады; ХІХ-ХХ ғғ. жиі орын алған қоныс аудару нәтижесінде пайда болған шет елдердегі қазақ диаспорасының тарихымен таныс болады;Ресей, Қытай, Моңғолия, Түркменстан және Орта Азия мемлекеттерінің аумақтарына қоныс аударылған қазақтардың тарихи тағдыры мен Отандық тарих ғылымындағы алатын орны қарастырылады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Шетелдер тарихының тарихнамасы және деректануы

    Пән тарихи білімнің мәні, нысаны, функциялары, тарих ғылымының дамуының негізгі кезеңдері, шет елдердің тарихы бойынша отандық және шетелдік тарихнамадағы маңызды бағыттар мен мектептер эволюциясы туралы жүйелі білімді қалыптастырады. Шет елдердің тарихы, олардың түрлері, түрлері және қалыптасу уақыты туралы дереккӛздерді зерттеуді қамтиды.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Әлем өркениеттері

    Пән қоғамдық-саяси, әлеуметтік-экономикалық және мәдени дамуының негізгі бағыттарын студенттерге талдап түсіндіреді. Студенттерді бүкіл адамзат тарихының даму үдерістерімен таныстырып қоймай, сонымен қатар болашық жас мамандарды қазіргі таңда болып жатқан жаһандық-өркениеттік және гуманитарлық дүниетаныммен, сонымен бірге әртүрлі дәуірлердегі мәдени өмірдің жан-жақты құбылыстарымен таныстырып, өз алдына сараптама жасай білуге дағдыландырады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Азия және Африка елдерінің орта ғасырлар тарихы

    Пән III ғасырдың басынан XVII ғасырдың ортасына дейінгі Азия мен Африка елдерінің ортағасырлық тарихын зерттеуге бағытталған. Азия және Африка елдерінің ортағасырлық қоғамдық өмірін, мемлекеттік саяси құрылысын, әлеуметтік-экономикалық жүйесін, діни, мәдени, тілдік, этногенездік процестерін оқып үйренеді; Азиядағы ірі мемлекеттер – Үндістан, Қытай, Жапония, Корея, Араб халифаты мен Осман империясының, ал Африкадағы – Эфиопия, Тунис, Египет, Алжир және т.б. елдердің әлеуметтік-экономикалық, саяси және мәдени сипаттағы түбегейлі өзгерістерді меңгереді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Жасанды интеллект негіздері

    Бұл пәнді оқудың мақсаты – жасанды интеллект (ЖИ) саласындағы теориялық білім мен дағдыларды және жасанды интеллекттің заманауи құралдары мен әдістерін қолданудың практикалық дағдыларын қалыптастыру. Студенттер AI туралы негізгі түсініктермен танысады; негізгі AI тұжырымдамалары мен әдістерін үйренеді; негізгі интеллектуалды бағдарламалық жүйелерде ЖИ ұсынылған теорияларын, әдістері мен принциптерін қолдану қабілетін алады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Статистикалық тарихи үрдістер модулі (Тарихи демография,Сандық тарих)

    Модуль Статистика әлеуметтік–экономикалық құбылыстарды зерттеудің жалпы принциптерін, статистикалық әдістері жайлы ақпарат береді.Тарихи демография халық туралы ғылым, яғни өздігінен өсіп-өнетін, белгілі бір аумақты (әлем,құрлық,ел,т.б.) мекендейтін адамдардың жиынтығы жайлы ақпарат береді.Оның ғылыми таным нысаны–халықтың, өсу заңдылықтарын меңгереді;, тарихи ақпараттар мен тарихи деректерді жинақтап, визуаландыруды талдау барысында сандық мен data science әдістерін қолданады. Сандық тарихтың қалыптасуы мен даму трендтерін қарастырып, оның digital humanities және public history сияқты басқа пәнаралық байланыстары қарастырылады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 9
  • Қазақстанның қазіргі заман тарихы

    «Қазақстанның қазіргі заман тарихы» – Қазақстанның ХХ ғасырдан бастап бүгінгі күнге дейін орын алған тарихи оқиғаларды, құбылыстарды, фактілерді, үдерістерді аша отырып, оларды тығыз байланыста тұтас қарастыратын пән.«Қазақстанның қазіргі заман тарихының» гуманитарлық пәндер жүйесіндегі орнын, оның объектісі мен пәнінің ерекшеліктерін, ең өзекті проблемаларын анықтайды; -Қазақстандағы кеңестік реформалардың қайшылықтарын, әміршіл-әкімшіл жүйе саясатының зардаптарын талдайды; -Қазақстан Республикасының тәуелсіз мемлекет ретінде жариялануының тарихи маңызына баға береді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Теориялық деректану

    Пән білім алушыларға тарихи дереккөздерді зерттеудің және зерттеудің жалпы әдістері бойынша қажетті білім көлемін береді, дереккөздерді зерттеудің белгілі құралдарымен таныстырады. Дереккөздерді зерттеу теориялық деректануды гуманитарлық және жаратылыстану ғылымдарының пәнаралық синтезінің негізі ретінде қарастыруға мүмкіндік береді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Ғылыми зерттеулер негіздері

    Пән болашақ маманның кәсіби қызығушылықтары аясында зерттеу дағдыларын дамытуға бағытталған. Студенттер зерттеудің негізгі сапалық және сандық әдістерін біледі, ғылыми әдебиеттерді талдай алады, қажетті құралдарды пайдалана отырып, өздерінің шағын көлемді (small-scale) зерттеулерін жобалауға және жүзеге асыруға қабілетті. Студенттер деректерді өңдей алады және көпшілікке ұсыну үшін зерттеу нәтижелерін ауызша және жазбаша түрде құрастыра алады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 10
  • Азия және Африка елдерінің жаңа және қазіргі заман тарихы

    Пән ХVII ғасыр ортасы мен XXІ ғасырдың бірінші ширегіндегі Азия және Африка елдері тарихының негізгі жолын мазмұндайтын әлеуметтік-экономикалық, саяси және мәдени-рухани үрдістерді кешенді түрде оқып-үйренуге бағытталады. Шығыс елдерін батыстың отарлық жаулап алу кезеңің, отарлау жүйесінің қалыптасуын және адамзат тарихындағы алғашқы бірыңғай әлемдік капиталистік шаруашылықтың құрылуын (XVII ғ.ортасы – ХХ ғ. басы) оқыту. Азия және Африка елдерінің XX-XXI даму аспектілерің, шығыс қоғамын модернзациялау проблемарын, оның геосаяси дамуын меңгереді. Курс негізінде тарихи санасы қалыптасқан, азаматтық-патриоттық қасиеттерге ие, ұлттық және жалпыадамзаттық құндылықтарды құрметтейтін, тарихи білім мен дағдыларын оқу процесінде және әлеуметтік жағдайда белсенді әрі шығармашылықпен қолдана алатын тұлға қалыптастыру.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Халықаралық қатынастар жүйесіндегі Шығыс елдерінің тарихы

    Курс ХХ ғасырдың ІІ жартысынан бүгінге дейінгі халықаралық қатынастар жүйесіндегі Шығыс елдерінің тарихын қарастырады. Студент: - пәннің теориялық негіздерін, терминдерді, түсініктерді меңгереді, оларды тәжірибеде қолданады;- қазіргі кездегі халықаралық қатынастардағы шығыс елдерінің орнын түсінеді; - өркениеттер арасындағы қақтығыстың себептерін сыни тұрғыдан талдай алады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Шығыс мәдениетінің тарихы

    Пән конфуциялық, буддалық және ислам-мұсылмандық Шығыстың мәдени саладағы жетістіктерін кешенді түрде оқып үйренуге бағытталған. Ұлт-азаттық соғыстарды, деколонизациялануды және Шығыс қоғамының дамыған Батыс елдерінің ықпалымен трансформациялануын, егеменді елдердің пайда болуын және өзіндік даму жолын таңдау кезеңіндегі мәдениетін қарастырады. Шығыс елдері мәдениетінің әлем тарихындағы алатын орнын, әлемдік өркениетке шығыстық мәдениетінің ықпалының маңыздылығын үйренеді. Сонымен қатар әлемдік мәдени орындардың негізгі әдістерімен және мәдениеттің басты тарихи түрлерімен танысу және оларға салыстырмалы талдау жасайды.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Қазақстан тарихының тарихнамасы және деректануы

    Пән Қазақстанда тарих ғылымының пайда болу, қалыптасу, өзгеру және даму үдерісін және дереккөздердің түрлерін қарастырады. Тарихнама Қазақстан Республикасының тарихы, оның егемендігі мен тәуелділігін нығайту бойынша объективті білімді қалыптастыруға мүмкіндік береді

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Еуропа және Америка елдерінің қазіргі заман тарихы

    Курс ХХ ғасырдың басынан бүгінге дейінгі Еуропа және Америка елдері тарихының негізгі мәселелерін қарастырады. Студент: - пәннің теориялық негіздерін біледі; - терминдер мен түсініктерді, негізгі факторларын біледі, практикада қолданады; - тарихи деректермен өз бетінше жұмыс істейді; - тарихи фактілерді түсініп, сыни сараптамадан өткізеді; - өз көзқарасын негіздей және дәлелдей алады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 6

Оқыту нәтижелері

  • Әлеуметтік-мәдени әртүрлілікті ескере отырып, қарым-қатынастың әртүрлі форматтарын пайдаланады, әл-ауқатты және инклюзивті ортаны қалыптастыруда білім берудегі теңдік пен қолжетімділік қағидаларын құрметтейді, көшбасшылық қасиеттерге ие және оларды ұжымдық әлеуетті дамыту үшін қолдана алады.
  • Кәсіби тапсырмаларды орындау үшін өзін-өзі реттеу мен рефлексияға қабілетті, жоғары деңгейдегі сыни және шығармашылық ойлау дағдыларын меңгерген.
  • Сандық технологияларды зерттеулер мен қолдануда әдеп және құқықтық нормаларды сақтайды және біледі. Сандық ақпаратпен және деректерді қорғаумен жұмыс істеу кезінде қауіпсіздік шараларын қолданады, сандық ресурстарды белсенді, қауіпсіз және әдепті пайдалануға ықпал етеді.
  • Инновациялық тәсілдер мен тарихи зерттеулер нәтижелерін түсіндіру негізінде тарихи процестерді түсіну және талдау;
  • Сыни талдау негізінде әлемдік тарих контекстіндегі тарихи оқиғалар мен құбылыстарға өзіндік көзқарас қалыптастыру;
  • Жеке елдердің тарихи дамуының нақты кезеңдерінің эволюциясын оқытуда талдау жасап, пән аралық байланыстарды пайдалану және оларды кәсібіи қызметте қолдана білу;
  • Архивтер мен музейлердің ғылыми – анықтамалық әдебиеттерін талдап, оларды зерттеу жұмысында пайдалана білу;
  • Ғылыми зерттеу әдістерін қолданып, тарихи ақпараттарды компьютерлік өңдеу дағдыларын меңгеру;
  • Мемлекет тарихын кезеңдер бойынша оқыту негізінде Қазақстанның әлемдік қауымдастықтағы саяси – әлеуметтік және экономикалық рөлін бағалай білу.
Top