Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B03102 Психология в Қазақ ұлттық қыздар педагогикалық университеті

  • Құқықтық сауаттылық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері
    Несиелер: 5

    Курс өз құқықтары мен міндеттерін білетін, сыбайлас жемқорлықтың кез келген көріністеріне төзбейтін заңды сауатты, заңға бағынатын адамды қалыптастыруға бағытталған.Құқықтық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет Қазақстан Республикасының заңдарын, сондай-ақ сыбайлас жемқорлыққа қарсы заңнаманы және сыбайлас жемқорлық әрекеттері үшін заңдық жауапкершілік мәселелерін зерделеу арқылы дараланады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Қоғамға қызмет көрсету
    Несиелер: 5

    Пән тұлғаның жеке әлеуметтік жауапкершілігін дамытуға және адамның жеке әлеуетін жандандыруға, ерікті және өтеусіз көмек көрсетуге және өзара көмек көрсетуге, азаматтық қоғамның игілігі үшін кең ауқымды қызмет көрсету, басқа да азаматтық шараларды орындауға үйретуге бағытталған. Пән еріктілер қызметінің маңыздылығын аша отырып, бұл қызметтің Қазақстандағы мәселелері мен даму перспективаларын айқындайды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Экономика және кәсіпкерлік негіздері
    Несиелер: 5

    Пән студенттердің кәсіпкерлік дағдылары мен іскерлік ойлауын қалыптастыруға бағытталған. Студенттер экономиканың, кәсіпкерлік қызметті жүзеге асыру шарттарын, оның ішкі және сыртқы ортасының заңдылықтарымен жан-жақты танысу арқылы бизнес-жоспар, жеке бизнесті құру және өз бизнесін сәтті жүргізу дағдыларына ие болады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Эмоционалды интеллект
    Несиелер: 5

    Эмоционалды интеллект және ұйымдастыру мәдениеті. Эмоционалды интеллекттің топтық көрсеткішітері. Эмоционалды менеджмент. Эмоционалды интеллект және тиімді команда құру. Жеке адамның эмоционалды интеллектін дамыту. Отандық және шет елдік ұйымдарда эмоционалды интеллект енгізудің жүйелі амалдары: жеке адамның мотивациясын орайластыру, топты қалыптастыру тәсілдері, даудамайларды шешу, кері байланыс орнату.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Көшбасшылық негіздері және инновацияларға бейімделу
    Несиелер: 5

    Пәнді игеру арқылы әрбір студент жеке тұлға ретінде көшбасшылық қасиеттерін ашу және дамыту, инновациялық үдерістерден туындаған жаңалықтарға бейімделу дағдыларын дамыту, сонымен бірге ғылыми-техникалық үдерістер нәтижелерін кәсіби қызметінде қолдана алу мүмкіндіктеріне үйренеді.Басқарудағы көшбасшылық қасиеттер мен адами фактордың қазіргі жағдайы мен даму перспективаларын оқып біледі

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Жалпы психология
    Несиелер: 6

    Жалпы психология ғылым және тәжірибелік іс-әрекет ретінде; психология пәні және оның қалыптасуы; ғылыми психология тарихы; шетелдік және отандық психологияның негізгі бағыттары мен ғылыми мектептері. Психология әдістері: зерттеу, диагностикалық, түзету және психотерапиялық. Адам өмірінің онтологиясы мен психологиясы. Тұлға психологиясы; іс-әрекет сипаттамасы; қарым-қатынас және сөйлеу іс-әрекеті; танымдық іс-әрекет. Эмоционалдық-сөйлеу саласы; жеке ерекшеліктері.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Экология және тіршілік қауіпсіздігі негіздері
    Несиелер: 5

    Пән студенттердің заманауи экологиялық білімі мен мәдениетін қалыптастырады, өмір қауіпсіздігі үшін техникалық құралдар мен технологиялық процестердің қауіпсіздігін арттыру әдістерін қолдану дағдыларын дамытады Пән әртүрлі деңгейдегі ұйымның экожүйелері қызметінің, тұтастай биосфераның негізгі заңдылықтарын, адам мен табиғаттың өзара қарым-қатынасында туындайтын қайшылықтарды, сондай-ақ табиғат пен экологияға ұқыпты қарау қажеттігін айқындайды

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Зоопсихология және салыстырмалы психология
    Несиелер: 5

    Курстың құрылымында келесі мәселелер қарастырылған: жануарлардың психикалық іс-әрекетінің жалпы сипаттамасы; психикалық және психикалық критерийлердің пайда болуы; инстинкт және үйрету мәселелері; пренатальды, постнатальды, ювенильдік кезеңдердегі психикалық қызметтің дамуы; психиканың эволюциясы; антропогенез; этология мәселелері; адам мен жануарлардың психикалық іс-әрекетінің дамуы.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Даму психологиясы
    Несиелер: 5

    Даму психологиясының пәні, міндеттері, әдістері және стратегиялары. Психикалық даму теориялары, заңдылықтары, кезеңдері. Нәрестелік шақ психологиясы (туғаннан бір жасқа дейін). Ерте балалық шақтағы баланың физикалық және психикалық дамуы. Мектепке дейінгі жастағы психикалық даму. Ойын іс-әрекетінің психологиясы. Кіші мектеп жасындағы баланың дамуы. Геронтопсихология және оның міндеттері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Қазіргі тұлға теориялары
    Несиелер: 5

    Психологиядағы тұлға туралы алғашқы түсінік: У.Джеймс. Тұлға психологиясындағы классикалық кезеңге дейінгі жалпы сипаттама. П.Жане теориясы. З.Фрейд: психотехникалық мифтен ғылыми теорияға. А.Адлер, К.Юнгтің тұлға теориялары. К.Левиннің өріс теориясы. Олпорттың, К.Хорнидің, Э.Эриксонның, Э.Фроммның, К.Роджерстің, А.Маслоудың, Дж.Келлидің, В.Франклдың тұлға теориялары. Тұлға психологиясындағы классикалықтан кейінгі кезеңнің жалпы сипаттамасы. Л.С.Выготскийдің, А.Н.Леонтьевтің тұлға теориялары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Жас ерекшелік психологиясы бойынша практикумы
    Несиелер: 5

    Жас ерекшелік психологиясы пәні туралы түсінік. Жас ерекшелік психологиясындағы зерттеудің негізгі әдістері. Өзін-өзі тану психологиясының тәжірибесі. Мен- концепциясы, басқа адамның концепциясы және оларды зерттеу жолдары. Мен-концепциясын дамыту және тәрбиелеу. Онтогенездің әртүрлі кезеңдерінде адамның психикалық дамуын диагностикалау әдістері және оларды психологтың өз қызметінде қолдану ерекшеліктері туралы түсінік.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Психология тарихы
    Несиелер: 4

    Шығыстың психологиялық пайымдаулары. Антикалық философияның психологиялық көзқарастарының пайда болуы және дамуы. Ортағасырлық философиядағы жан туралы пікір. ХІХ ғ. екінші жартысындағы Қазақстандағы психологиялық пайымдаулар кеңес психологиясының дамуы және марксистік философия. ХІХ ғ. екінші жартысында және ХХ ғ. басында эксперименталды психологияның дамуы. Шетел психологиясының жаңа бағыттары мен бетбұрыстары.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Әлеуметтік психология
    Несиелер: 5

    Әлеуметтік психология ғылым ретінде. Әлеуметтік психологияның басқа психологиялық ғылымдар жүйесіндегі орны. Әлеуметтік психологияның даму тарихы. Қарым-қатынастың әлеуметтік-психологиялық заңдылықтары. Әлеуметтік психологиядағы тұлғааралық қатынастар және қарым-қатынас мәселесі. Топтық іс-әрекет жүйесіндегі өзара түсіністік және өзара әрекеттестік. Топтың әлеуметтік психологиясы. Шағын және үлкен топтардың негізгі әлеуметтік-психологиялық сипаттамалары. Әлеуметтік-психологиялық кеңес беру және әлеуметтік-психологиялық тренинг.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Тұлға психологиясы
    Несиелер: 5

    Психологиядағы тұлға мәселесі. Тұлға психологиясының пәні мен міндеттері. Тұлғаны зерттеудің әдіснамалық және әдістемелік аспектілері. Қазіргі тұлға теориясының жіктелуі. Тұлға теориясының негізгі функциялары мен компоненттері. Аналитикалық және даралық психологиядағы тұлғаны түсіну (К. Г. Юнг, А. Адлер). Кеңес психологиясының және посткеңестік кеңістіктегі психологияның жеке тұжырымдамалар. Құрылымы және қалыптасу механизмдері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Кіші және үлкен топтар психологиясы
    Несиелер: 5

    Топ - әлеуметтік қауымдастық ретінде. Шағын топтарды зерттеу тарихы. Шағын топтардағы әлеуметтік-психологиялық феномендер. Шағын топтың ұйымшылдығын зерттеу. Көшбасшылықты зерттеу. Ұжымның психологиясы. Көшбасшылық және басшылық психологиясы. Әлеуметтік-психологиялық климат. Көпшілік әлеуметтік-психологиялық құбылыстар. Әлеуметтік-психологиялық жағдайлар.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Психофизиология
    Несиелер: 4

    Психофизиология пәні мен міндеттері. Психофизиологиялық зерттеулердің негізгі әдістері. Функционалдық жағдайлардың психофизиологиясы. Эмоциялар мен қажеттіліктердің психофизиологиясы. Сөйлеу процестерінің психофизиологиясы. Ойлау психофизиологиялық процесс ретінде. Қабылдау психофизиологиясы. Зейін психофизиологиясы. Ес психофизиологиясы. Функционалдық жағдайларды психофизиологиялық диагностикалаудың негізгі әдістері.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Психологиялық диагностика негіздері
    Несиелер: 6

    Курс құрылымында келесі сұрақтар қарастырылған: психодиагностиканың пәні, объектісі, тарихы мен міндеттері. Психодиагностикалық әдістер. Негізгі диагностикалық тәсілдер. Жіктелуі. Зерттеу кезеңдері. Психологиялық диагноз. Диагноз нысандары. Диагностика деңгейлері. Психологиялық болжам. Әдістеме, тест түсінігі. Әдістемелер мен тест қызметтері. Психодиагностикалық әдістемелер ғылымилығының психометриялық критерийлері: валидтылығы, сенімділігі, дискриминативтілігі, репрезентативтілігі. Стандартталған және стандартталмаған диагностикалық әдістемелер. Тестілік нормалар.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Дифференциалды психология
    Несиелер: 5

    Дифференциалдық психофизиология пәні мен міндеттері, дифференциалдық психофизиология теориялық негіздері, теория мен тәжірибе үшін жеке-типологиялық айырмашылықтарды зерттеу, жүйке жүйесінің қасиеттері мен олардың көрінуінің типологиялық ерекшеліктері туралы жалпы түсінік, дифференциалдық психофизиология әдістері, мінез-құлық пен қарым-қатынастағы даралық және тұлға, қабілеттер, темперамент және жүйке жүйе қасиеттерінің көрініс беруінің типологиялық ерекшеліктері, қабілеттер мен дарындылық, жүйке жүйе қасиеттері мен олардың көрініс беруінің типологиялық ерекшеліктері туралы жалпы түсінік

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Медиация негіздері
    Несиелер: 5

    Әлеуметтік-экономикалық қатынастардағы дау-дамайларр. Даулы жағдайдың құрылымы. Конфликтологияның әдістемесі, тарихы және теориялық негіздері. Дау-дамайдың динамикасы. Дау-дамайды басқару. Қазақстан Республикасында медиацияның құқықтық негіздері. Тиімді коммуникация техникасы. Медиативтік тәсіл. Тиімді келіссөздер. Медиация тәжірибесі. Оқу медиациясы

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Тұлға типологиялары
    Несиелер: 5

    Типология - дифференциалдық психология және дифференциалдық психофизиология бөлімі ретінде. Типология негіздері. Түсінігі даралығын. Жеке ерекшеліктерге негізделген типология. Қызмет субъектісінің жеке-психологиялық ерекшеліктері. Мінез типологиясы және оның акцентуациясы. Психикалық процестерді зерттеуге типологиялық көзқарас.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Конфликтология негіздері
    Несиелер: 5

    Конфликтологияның әдіснамасы, тарихы және теориялық негіздері. Конфликтология: пәні, мақсаты, қоғамдағы маңызы. Конфликтологиялық идеялардың пайда болуы және дамуы. Дау-дамайдың жалпы теориясы. Әлеуметтік өзара әрекеттестіктің түрлі аумақтарындағы қақтығыстар. Тұлға ішілік қақтығыстар: ерекшелігі, көрінісі, формалары. Тұлғааралық және топтық қақтығыстар: өмір сүру салаларының алуан түрлілігі. Ұйымдастырушылық қақтығыстар: көрініс беру ерекшеліктері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Инклюзивті білім беру
    Несиелер: 5

    Инклюзивті білім беру тұжырымдамасы. Шетелде және Қазақстан Республикасында инклюзивті білім беруді дамыту. Ерекше білім беруді қажет ететін жандар үшін оқу іс-әрекетін ұйымдастыру және жоспарлау. Ерекше білім беруді қажет ететін жандарды психологиялық-педагогикалық қолдау бойынша жағдай жасау үшін әртүрлі профильдегі мамандар тобында жұмыс істеу дағдылары. Оқу жоспарларын бейімдеу және инклюзивті оқыту жағдайында репетиторлық практиканы ұйымдастыру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Психодиагностика және эксперименталды психология бойынша практикум
    Несиелер: 6

    Курста келесі сұрақтар қарастырылған: танымдық процестерді зерттеу. Түйсік қасиеттерін зерттеу. Қабылдау қасиеттерін зерттеу. Зейін қасиеттерін зерттеу. Ес ерекшеліктерін зерттеу. Ойлау ерекшеліктерін зерттеу. Елестету мен қиялын зерттеу. Тұлғаның эмоционалдық және ерік қасиеттерін зерттеу. Тұлғаны зерттеу. Темпераментті, мінезді зерттеу. Тұлғаның құрылымын зерттеу. Тұлғаны зерттеудің жобалық әдістері. Психодиагностикалық әдістер. Зерттеу кезеңдері. Психологиялық диагноз.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Білім берудегі цифрлық технологиялар
    Несиелер: 5

    Оқу үдерісін ұйымдастыру және әдістемелік материалдарды әзірлеуге арналған цифрлық технологияларды қолдану дағдыларын қалыптастыруға бағытталған практикалық курс. Курс білім беруді цифрландырудың барлық бағыттарында: білім беру басқармасы мен мекемелерінде компьютерлік бағдарламалар, оқытудың цифрлық технологиясы; АКТ дидактикалық мүмкіндіктері; виртуальды орта және қашықтықтан оқыту технологияларында цифрлық бағдарламалар мен техникалық құралдарды меңгеру дағдыларын қалыптастырады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Психотерапевтік техника негіздері
    Несиелер: 5

    Психотерапияның тарихы. Жалпы теориялық және әдіснамалық мәселелер. Психотерапия ғылыми пән ретінде. Психодинамикалық психотерапия. А. Адлердің жеке психологиясы. Аналитикалық психология К. Г. Юнг. Экзистенциалды-гуманистік психотерапия. Роджерстің орталық психотерапиясы. Гештальт терапиясы. Рационалды-эмоционалды психотерапия. Танымдық мінез-құлық психотерапиясы. Денеге бағытталған психотерапия. Биоэнергетикалық талдау. Отбасылық психотерапия. Э. Берннің транзакциялық талдауы. Трансперсенальды психотерапия. Психодрама. Арт-теапия.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Психотерапия бойынша практикум
    Несиелер: 5

    Психоаналитикалық теорияның негізгі тұрғылары. Психоаналитикалық әдістің қағидалары мен техникалары, олардың қалыптасу тарихы, қолдану аумағы. Психоаналитикалық жұмыстың негізгі процестерінің мәні – кедергі, қорғау, әрекет ету, трансфер, контртрансфер, инсайт, өңдеу, интерпретация. Классикалық фрейдистік талдау технологиясының ерекшеліктері, сипаттамалары және негізгі элементтері. Психоаналитикалық әдістің классикалық және заманауи түрлері мен формалары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Психологиялық кеңес беру негіздері
    Несиелер: 5

    Психологиялық кеңес беруге кіріспе. Кеңес беру процесінде маманның тұлғасы.Кеңес беру процесінің құрылымы мен ұйымдастырылуы. Психологиялық кеңес берудегі психоаналитикалық дәстүр. К.Юнгтың аналитикалық психологиясы және А.Адлердің даралық психологиясы. Кеңес берудегі бихевиоральды-когнитивті тәсіл. Кеңес берудегі экзистенциалды-гуманистік дәстүр. Нейролингвистикалық бағдарламалау (НЛП). Психологиялық кеңес берудегі экзистенциалды тұрғы. Гештальт-терапия. Күйзеліс теориясы және психотерапия.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Психотерапия және кеңес беру бойынша практикум
    Несиелер: 5

    Психолог пен психотерапевтің практикалық қызметіндегі психотерапияның негізгі бағыттары мен әдістері. Психологиялық диагноз қою. Заманауи психологиялық тәжірибеде динамикалық психотерапия технологиясын қолдану. Когнитивті-мінез-құлық, экзистенциалды-гуманистік бағыт шеңберінде психотерапиялық процесті ұйымдастыру. Отбасылық кеңес беру және отбасылық психотерапияның әдістері. Адам өміріндегі дағдарыстар мен дау-дамайлар. Ойын терапиясының диагностикалық мүмкіндіктері. Психолог тәжірибесіндегі психологиялық кеңес беру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Академиялық мақсаттағы ағылшын тілі
    Несиелер: 5

    Пән ғылыми стильдің жанрлық түрлері туралы білімді, кәсіби қызмет саласындағы ақпарат пен материалдарды жинау, сақтау және өңдеудің заманауи әдістерін меңгеруді, сондай-ақ сөйлеу қызметінің төрт түрін (оқу, сөйлеу, жазу, тыңдау) академиялық қарым-қатынас жасау мақсатында білігі мен дағдыларын қалыптастырады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Отбасымен жұмыс жүргізудің психологиялық негіздері
    Несиелер: 5

    Отбасы психологиясына кіріспе. Психологиялық ғылымдағы "отбасы" және "неке" ұғымдары. В. Ю. Слабинский және М. Арутюнян бойынша отбасы типтерінің жіктелуі. Отбасы функциялары. Неке-отбасы қатынастарының эволюциясы. Неке мотивациясы және махаббат теориясы. Ерлі-зайыптылардың қарым-қатынас психологиясы. Отбасының өмірлік циклінің кезеңдері және ерлі-зайыптылар арасындағы кикілжіңдер психологиясы. Ерлі-зайыптылардың қарым-қатынас психологиясы. Отбасының психологиялық әл-ауқаты.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Тренингтік жұмыс негіздері
    Несиелер: 5

    Тренингтің мәні, мақсатты бағдарлары, ерекшелігі. Тренингтік қызметтің стратегиялық негіздері. Тренинг дөңгелегі: Т-топ, жаттықтырушы, бағдарлама. Дискуссияны ұйымдастыру негіздері. Ойын ОПК-4 тренинг құрылымындағы әдістемелер. Қосымша тренингтік әдістер: психогимнастика, жобалық сурет және т.б. Тренердің арсеналындағы педагогикалық әдістер. Тренинг тиімділігінің шарттары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Отбасы және отбасылық қатынастар психологиясы
    Несиелер: 5

    Отбасы әлеуметтік-психологиялық феномен ретінде. Отбасы, неке туралы мәдени-тарихи түсінік. Ерлі-зайыптылар жұбын қалыптастыру. Некелік серіктесті таңдау теориясы. Отбасылық қатынастардың теориялық типологиясы. Отбасының құрылымдық-функционалдық сипаттамалары. Ерлі-зайыптылардың қарым-қатынасының психологиялық негіздері. Ерлі-зайыпты қатынастардың түрлері, олардың детерминанттары. Отбасылық жанжалдар. Қарым-қатынас психотехникасы. Балалар мен ата-ана қатынастарының негіздері. Отбасылық тәрбие және балалар-ата-ана қатынастары. Балалар-ата-ана қатынастарындағы психологиялық қызмет технологиясы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Коммуникативті құзыреттілік тренингі
    Несиелер: 5

    Коммуникативті тренингтің теориялық, әдіснамалық негіздері. Топтық жұмыстың жетекші бағыттары, тренингтік топтардың түрлері. Коммуникативтік тренинг топтық психологиялық қызмет әдісі ретінде. Коммуникативтік тренинг құрылымы. Коммуникативтік құзыреттіліктің демонстрациялық тренингі. Тренингтің ұйымдастыру-дайындық, кіріспе-таныстыру, диагностикалық және түзету фазаларының негізгі сипаттамасы. Коммуникативті тренингті ұйымдастыру және өткізу қағидалары. Топта қатысушылардың өзара әрекет ету ережелері. Тренингте оқыту қағидалары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Ғылыми зерттеулер негіздері
    Несиелер: 5

    Курс болашақ маманның кәсіби қызығушылықтары саласында ғылыми-зерттеу компоненттерін дамытуға бағытталған. Пән студенттердің ғылыми әдебиеттермен жұмыс істеу, зерттеуді ұйымдастыру және жүргізу (таңдалған облысқа сәйкес), ғылыми эксперименттер жасау, зерттеу нәтижелерін академиялық сипатта сауатты рәсімдеу және оларды көпшілік алдында таныстыра білу дағдыларын қалыптастырады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Педагогикалық психология
    Несиелер: 5

    Педагогикалық психологияның қалыптасуы мен қазіргі жағдайы. Психологиялық ғылымның қолданбалы саласы ретінде педагогикалық психологияның пәні, міндеттері, құрылымы. Педагогикалық психология әдістері. Оқу іс-әрекетінің құрылымы, қызметі, даму шарттары. Оқудың негізгі психологиялық теориялары. Оқыту мен дамудың арақатынасы. П. Я. Гальпериннің ақыл-ой және тәжірибелік іс-әрекеттерді сатылап қалыптастыру теориясы. Отандық білім беру жүйесінде дамытушылық оқыту.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Арт терапия негіздері
    Несиелер: 5

    Жалпы түсініктер; негізгі категориялар; теориялық және әдіснамалық негіздер; арт-терапиялық жұмыс түрлерінің жалпы сипаттамасы. Арт-терапияның тарихы. Жеке және топтық арт-терапиялық жұмыстың жалпы сипаттамасы. Тұрғындардың әртүрлі топтарымен жұмыс жасауда арт-терапиялық әдістерді қолдану ерекшеліктері. Арт-терапиядағы интерпретациялау мәселесі. Түс, сан және пішін психологиясы. Арт-терапиядағы интегративті тұрғы

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Девиантология
    Несиелер: 5

    Курс барысында студенттер келесі тақырыптармен танысады: Девиантологияның теориялық-әдіснамалық негіздері. Мінез-құлық бұзушылықтарының құрылымы мен түрлері. Девиантты мінез-құлықтың әлеуметтік-мәдени негізделген түрлері. Девиация кезіндегі психологиялық көмек негіздері. Постмодернизм. Девиантологиядағы эмпирикалық зерттеу әдістері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Эксперименталды психология
    Несиелер: 6

    Психологиядағы теориялық және эмпирикалық білім, ғылым әдіснамасы, Ғылыми зерттеу түрлері, ғылыми зерттеу, оның қағидалары мен құрылымы, ғылыми зерттеу кезеңдері, психологиялық зерттеу және психологтың тұлғасы, адаммен зерттеу жүргізудің әдеп қағидалары; эксперименталды зерттеу әдістемесі, психологиялық зерттеудегі эксперименталды әдістің ерекшелігі, эксперименталды зерттеу моделі, жаратылыстану ғылыми эксперименталды зерттеу түрлері; психологиядағы өлшеу және психологиялық экспериментті жоспарлау.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Түзету психологиясы
    Несиелер: 5

    Түзету психологиясының тарихын; осы бұзылыстары бар балалардың психикалық даму заңдылықтарын; «психикалық дизонтогенез» ұғымын; психикалық даму процесіндегі алғашқы және екіншілік бұзылуларды зерттейді. Психологиялық түзету әдістері мен тәсілдерін зерттейді. Шығармашылық және зерттеу қызметінің өнімдерінде түзету психология бойынша білімді қолданады. Өзінің кәсіби қызметінде оқыту және рефлексия дағдыларын меңгереді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Арнайы психология
    Несиелер: 5

    Арнайы психологияның пәні мен міндеттері. Арнайы психологияның әдіснамалық негіздері. Арнайы психологияның ғылым ретіндегі қағидалары мен әдістері. Компенсация теориясы. Ауытқулары бар балалардың, адамдардың психологиялық дамуының жалпы және арнайы заңдылықтары. Дизонтогенездің психологиялықзаңдылықтары. Ақыл-ой кемістігі бар тұлғалардың психологиясы. ПДТ балалардың психологиясы. Есту қабілеті зақымдалған тұлғалардың психологиясы. Көру қабілеті зақымдалған тұлғалардың психологиясы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Денеге бағытталған терапия
    Несиелер: 5

    Денеге бағытталған терапияның негізгі теориялары мен түсініктері. Денеге бағытталған терапияда клиентпен жұмыс істеу ерекшелігі. Балалармен жұмыс жасаудағы денеге бағытталған терапияның ерекшеліктері. Вильгельм Райхқа тән талдау. Александр Лоуэннің биоэнергетикалық талдауы. Дэвид Боаделланың биосинтезі. Моше Фельденкрайздың тұлға теориясы қозғалыс арқылы ұғыну. Дене бітімі Лизбет Марчердің бодинамикасы. Ида Рольфтың құрылымдық интеграциясы. Матиас Александрдың әдісі. Қазіргі психотерапиялық кеңістіктегі би терапиясы. В.Баскаковтың танатотерапия.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Үлгермеуші оқушылар психологиясы
    Несиелер: 5

    Оқудағы қиындықтарды анықтауға арналған теориялық көзқарастар. Кіші мектеп оқушыларының оқудағы қиындықтарының жіктелуі. Оқу қиындықтарының терминологиялық анықтамасы және олардың психологиялық сипаттамалары. Мектеп үлгермеушілігінің психологиялық-педагогикалық диагностикасы. Танымдық саланың диагностикасы. Мотивациялық-тұлғалық үлгрмеушіліктің диагностикасы. Ерік әрекетінің диагностикасы. Үлгермеушілікті түзетуді зерттеудің тәсілдері. Таным саласын түзету. Жеке-мотивациялық саланы түзету. Ерік саласын түзету.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Виктимология
    Несиелер: 5

    Виктимология ұғымы, рөлі және пәні. Виктимология-криминология бағыттарының бірі. Құрбанның виктимологиялық түсінігі. Криминологиядағы Виктимологиялық теориялардың рөлі мен маңызы. Виктимологиядағы классификациялық жүйелер. "Қылмыскер – жәбірленуші" байланысы. Виктимизация және виктимділік. Виктимологияның негізгі мәселелері. Виктимологияның негізгі ережелері мен қызметтері. Нақты виктимологиялық зерттеулер. Алдын алу қызметінің виктимологиялық аспектісі. Виктимологиядағы алдын алу мәселелері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Психосоматика бойынша практикум
    Несиелер: 5

    Күйзеліспен байланысты невротикалық және соматоформды бұзылыстар, тамақ ішудің және ұйқының бұзылуы. Клиникалық-психологиялық сұхбат. Стресстің белгілері және оны психодиагностикалау. Аурудың ішкі көрінісінің сенсорлық деңгейін; эмоционалды бұзылыстарды; психосоматикалық ауруды субъективті қабылдаудың когнитивті деңгейін; мотивацияның бұзылыстарын зерттеу. Психосоматикалық бұзылыстары бар науқастарды психологиялық бейімдеу. Алексимия, агрессивтілік, дұшпандық, перфекционизм. Үрейлі-фобиялық бұзылыстарды, обсессивті-компульсивті бұзылыстарды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Медициналық психология
    Несиелер: 5

    Медициналық психологияның пәні мен объектісі. Медициналық психологияның даму тарихы және қазіргі жағдайы. Қазіргі медициналық психологияның негізгі бөлімдері: нейропсихология, патопсихология, психосоматика. Қазақстан Республикасының Денсаулық сақтау жүйесіндегі психологиялық қызмет. Халыққа психиатриялық және наркологиялық көмек көрсету жүйесіндегі психологтар. Балалардың даму ауытқулары бар отбасыларына психологиялық көмек көрсету. Білім беру жүйесіндегі және халыққа әлеуметтік көмек көрсету жүйесіндегі психологиялық қызмет жұмысының клиникалық аспектілері.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Денсаулық психологиясы
    Несиелер: 5

    Денсаулық психологиясының теориялық және әдіснамалық негіздері. Денсаулық және өмір салты. Денсаулық деңгейлері. Адам денсаулығының факторлары. Физикалық денсаулықты бағалау және өзін-өзі бағалау. Рухани денсаулық және мәдениет. Студенттердің психикалық денсаулығы. Гендерлік топтардағы денсаулық. Отбасы - оның өзгеруі және денсаулыққа әсері. Әлеуметтік денсаулық. Тұлғаның психологиялық тұрақтылығы. Кәсіби денсаулық психологиясы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Экстремалды және кризистік психология
    Несиелер: 5

    Экстремалды жағдайдағы адамдардың психикалық күйлері. Қысылтаяң жағдайларда адамдардың мінез-құлқы. Стресстік жағдайларға бейімделудің психологиялық механизмдері. Кризистердің қазіргі жіктелуі. Дағдарыстар мен қақтығыстар. Жарақаттық стресс және оның салдары. ЖКСР симптоматикасының көріну деңгейін өлшеуге бағытталған психометриялық мамандандырылған әдістемелер кешені. Кризистік терапияға кіріспе. Психологиялық дағдарыс түсінігі. Интервенцияның мазмұны (дағдарысты бастан өткізген кездегі психологиялық көмек).

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Стресс психологиясы
    Несиелер: 5

    Стресс – биологиялық және психологиялық категория ретінде. Стресстің деңгейін бағалау. Психологиялық қорғаныстың механизмдері. Стресс күйлерінің динамикасы. Психологиялық сресстің пайда болуының себептері. Қайғы психологиясы. Кәсіби стресстердің ерекшелігі. Стрессті басқару. Копинг-мінез-құлық. Раппорт. Аутогендік жаттығу. Бейнелердің сенсорлы репродукциясы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Код ON1

    Инновациялық және волонтерлік қызметке дайын, жаһандық проблемаларға бей-жай қарамайтын және икемді дағдылары бар (Soft skills), ұлттық рухта тәрбиеленген іскерлік және құқықтық мәдениетті түсінеді

  • Код ON10

    Әлеуметтік жағдайды ескере отырып алуан түрлі іс-әрекет түрлерінде психологиялық сүйемелдеуді модельдей алады.

  • Код ON11

    Психолог мамандығының әлеуметтік маңыздылығын түсінеді, кәсіби этика қағидаларын сақтай отырып, кәсіби міндеттерді жауапкершілікпен және сапалы орындайды.

  • Код ON2

    Пәндік салада зерттеу нәтижелері мен академиялық жазбаны, оның ішінде шетел тілінде, таныстыра алатын, ғылыми-зерттеу жұмыстарын жүргізе алатын дағдыларды меңгерген.

  • Код ON4

    Кәсіби қызметінде психикалық үрдістердің, тұлға қасиеттерінің феномендері мен заңдылықтарын жас ерекшелік аспектілерін ескере отырып қолданады.

  • Код ON7

    Дағдарыс/төтенше жағдайларда зардап шеккендерге, мінез-құлқы ауытқыған адамдарға олардың әлеуметтік-психологиялық ерекшеліктерін ескере отырып психологиялық көмек бағдарламаларын жобалайды.

  • Код ON6

    Диагностикалық, консультациялық, психотерапиялық, түзету-дамыту және ағартушылық қызметтің әдістері мен тәсілдерін салыстырады.

  • Код ON8

    Тұлғаның психикалық және психологиялық денсаулығының қауіпсіздігін қамтамасыз ету үшін психопрофилактикалық жұмыс жоспарын әзірлейді.

  • Код ON5

    Білім берудің интегративті модельдерін жүзеге асыру мақсатында арнайы (түзету) және жалпы білім беретін мекемелер жағдайында түзету-педагогикалық қызметті жүзеге асырады.

  • Код ON3

    Психологияның теориялық және әдіснамалық негіздері бойынша терең кәсіби білім мен түсінікке ие.

  • Код ON9

    Кәсіби қызметте заманауи ақпараттық технологияларды пайдалана отырып, алдын алу, емдеу, оңалту және дамыту мақсатында клиникалық-психологиялық диагностикалауды, психотерапияны және араласуды жүзеге асырады.

6B03102 Психология
Бакалавриат

Қазақстан-Американдық еркін университеті

БББТ: B041 Психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B03102 Психология
Бакалавриат

Қазақ ұлттық қыздар педагогикалық университеті

БББТ: B041 Психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B03102 Бизнес Психология
Бакалавриат

M.S. Narikbaev atyndaǵy KAZGUU Universiteti

БББТ: B041 Психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Ағылшын тілі
6B03102 Психология
Бакалавриат

Семей қаласының Шәкәрім атындағы университеті

БББТ: B041 Психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B03102 Психологиялық кеңес беру
Бакалавриат

Нархоз Университеті

БББТ: B041 Психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
6B03102 Психология және білім беру менеджменті
Бакалавриат

Қазтұтынуодағы Қарағанды университеті

БББТ: B041 Психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B03102 Психология
Бакалавриат

Университет КИМЭП

БББТ: B041 Психология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Ағылшын тілі
Top