Жаңа білім беру бағдарламасы

7M01601 Тарих в А.Байтұрсынов атындағы Қостанай өңірлік университеті

  • Тарихи зерттеулердегі жаратылыстану ғылымдарының әдістері
    Несиелер: 5

    Тарихи білім саласында қалыптасқан дағдарыстық жағдайдан шығу - ғылыми синтез, зерттеудің жаңа тәсілдері мен әдістерін қолдану, бірқатар жалпы ғылыми, сондай – ақ тарихи зерттеуде жаратылыстану - ғылыми әдістерді, атап айтқанда жүйелік әдіс пен синергетиканы қолдану құралдарын кеңінен пайдалану. Квантитативті тарих және ақпараттық әдістерді қолдану. Сандық және математикалық әдістер.

  • Педагогикалық өлшемдері
    Несиелер: 5

    Пән интегративті сипатқа ие және ғылыми-педагогикалық зерттеулерді ұйымдастыру мен жүргізумен байланысты міндеттерді іске асыру кезінде педагогикалық өлшеулерді сауатты жүзеге асыруға мүмкіндік беретін магистранттардың кәсіби құзыреттерін қалыптастыруға бағытталған. Оның мазмұны екі модульмен ұсынылған. Бірінші модуль ғылыми зерттеулер әдіснамасы саласындағы іргелі және қолданбалы проблемаларды зерделеуді, қазіргі заманғы қоғамның дамуындағы ғылымның мәні мен рөлін түсінуді тереңдетуді, магистранттардың тиімді ғылыми-зерттеу жұмысының, оны жоспарлау мен өткізудің біліктері мен дағдыларын дамытуды қамтамасыз етеді. Екінші модульде педагогикалық өлшеулер теориясының негізгі ережелері, математикалық статистика мен компьютерлік бағдарламалар әдістерін қолдана отырып, деректерді жинау, өңдеуді ұйымдастырудың заманауи технологиялары, оларды түсіндіру қарастырылған

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Шет тілі (кәсіби)
    Несиелер: 5

    Осы пәнді оқу кезінде магистранттар зерттелетін лексикалық және грамматикалық тақырыптар шегінде шет тілінде ауызша және жазбаша қарым-қатынас жасау дағдыларын меңгереді. Кәсіби қызмет саласында арнайы және ғылыми әдебиеттерді түсіну дағдыларын дамытуға көп көңіл бөлінеді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Ғылым тарихы мен философиясы
    Несиелер: 3

    Пән арнайы философиялық талдаудың пәні ретінде Ғылым феноменінің мәселелерін қарастырады, ғылымның тарихы мен теориясы, ғылымның даму заңдылықтары және ғылыми білімнің құрылымы, ғылым мамандық және әлеуметтік институт ретінде, ғылыми зерттеулерді жүргізу әдістері, ғылымның қоғам дамуындағы рөлі туралы білімді қалыптастырады

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Басқару психологиясы
    Несиелер: 4

    Адам ресурстарын басқару теориясы, персоналды басқару әдістемесі және ұйымдағы персоналды басқару жүйесін қалыптастыру, ұйымдағы кадыр жұмысын жоспарлау және персоналды басқару стратегиясы, персоналды басқару технологиясы және оның дамуы, сонымен қатар ұйымдағы персоналдың мінез құлқын басқару мәселелері мен іс әрекетінің нәтижелерін бағалау

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Жоғары мектептің педагогикасы
    Несиелер: 4

    Магистранттарды жоғары білім беру педагогикасының әдіснамалық тұжырымдамалық негіздерімен таныстыру. Оқытушының кәсіби және педагогикалық құзыреттілігі туралы білімді қалыптастыру. Жоғары оқу орнындағы дидактикалық негіздері, оқыту үдерісін ұйымдастырудың технологиялары, әдіс-тәсілдер ерекшеліктерін меңгеру. Жоғары мектепте инновациялық және АКТ пайдалану. Инновациялық және қашықтықтан оқыту технологияларының педагогикалық негіздерін зерттеу. Болашақ маманды тәрбиелеу негізін білу

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Қазіргі дәуірдегі қазақ мәдениетінің қайта құрылуы және дәстүрлі қоғам
    Несиелер: 5

    Дәстүрлі қазақ қоғамы: институттар мен әлеуметтік құрылым және олардың әлеуметтік байланыстары мен ерекшеліктері. Дәстүрлі қазақ мәдениеті. Материалдық және рухани мәдениеті. ХХ ғасырдағы күштеп модирнизацияның нәтижесіндегі дәстүрлі қазақ қоғамындағы қазақ мәдениетінің өзгеріске ұшырауы. Қазақстандағы әтномәдени жағдай: возрождение и развитие казахской культуры қазақ мәдениетінің дамуы мен жаңғыруы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Ғылыми зерттеу әдіснамасы мен әдістемесі
    Несиелер: 5

    Ғылым жүйесіндегі және тарихи білім құрылымындағы тарих методологиясының орны. «Әдіс» танымдық іс-әрекеттің теориялық негізделген құралы ретінде және «әдіс» зерттеу іс-әрекетінің құралы ретінде. Ғылыми зерттеудегі әдістің рөлі және оның ғылымның даму перспективасы, танымдық үрдісті тереңдету үшін маңызы. Ғылыми зерттеу әдістері ғылымның даму деңгейінің көрсеткіші ретінде. Тарихи ғылымда қолданылатын ғылыми әдістердің жіктелуі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Қазақстандағы Ресейдің отаршылдық саясатының тұжырымдамасын қайта қарастыру
    Несиелер: 5

    Орталық Азияның Ресейге қосылу мәселесіне жаңа көзқарастар. XVIII-XIX ғғ. Қазақстандағы ұлттық-азаттық қозғалыс (Қазақстандық тарихнамадағы қазіргі көзқарастар). Қазақстандағы Ресейдің отаршылдық саясаты (шетелдік және қазақстандық тарихнамадағы) қазақ зиялыларының қазіргі тарихнамадағы қызметі. XVIII-XIX ғғ. Қазақстандағы демографиялық жағдайға және көші-қон процестеріне қазіргі көзқарас.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Жоғары мектепте тарихты оқыту әдістемесі
    Несиелер: 5

    Қазақстандағы және шетелдегі жоғары мектепте заманауи білім беру. Теориялық және әдіснамалық мәселелер, Жоғары мектептегі тарих бойынша әдістемелік жұмыстың негізгі бағыттары, оны ұйымдастырудың шетелдік және отандық тәжірибесі. ЖОО-дағы оқу сабақтарының нысандары, жаңғырту жағдайындағы жұмыс ерекшеліктері, жүйелі кәсіби ойлауды қалыптастыру әдістері, XXI в.маманын даярлау, «жаңа формация мұғалімдері» және оның шығармашылық тұлғасын жетілдіру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Жаңа деректер және Қазақстан тарихын түсіну
    Несиелер: 5

    Қазақстан тарихы деректану теориясы мен әдіснамасы, «дереккөз» және «тарихи дереккөз» ұғымдарын анықтау, «тарихи факт» және «тарихи дереккөз» ұғымдарының арақатынасы, дереккөздерді жіктеу және жүйелеу, деректану зерттеулерінің әдіснамасы мен әдістемесін әзірлеу: жаңа тәсілдер. Деректану мен мұрағатшылық арасындағы пәнаралық байланыстарды дамыту.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Ауызша тарих
    Несиелер: 5

    Ауызша тарих: әдіс, деректер тарихи зерттеулердің бағыты. Ауызша тарихтың қалыптасу жағдайы мен факторлары. Ауызша Тарихи деректер ауызша тарих әдістері. Ауызша тарихты зерттеу пәні. Ауызша тарихтың теориялық, әдіснамалық және тұжырымдамалық тәсілдері. Ауызша тарихи мәтіндермен жұмыс істеу ерекшеліктері. Ауызша тарихи деректерді құру әдістемесі мен технологиясы. Ауызша тарихтағы сұхбат және сұхбат.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Шетелдік тарихнаманың жаңа бағыттары
    Несиелер: 4

    Батыс Еуропа мен АҚШ-тың жетекші тарихнамалық бағыттары мен мектептерінің қызметі, бірқатар ірі батыс ғалымдарының шығармашылығы, аса маңызды тарихи зерттеулер, мақалалар мен монографиялар. Дәстүрлі теориялық-әдіснамалық тәсілдерді дамыту. «Жаңа» саяси тарихты қалыптастыру және дамыту. Әлеуметтік-мәдени тарихтың қалыптасу және даму ерекшеліктері. Гендерлік тарихтың өзіне тән ерекшеліктері. Тарихнамадағы жаңа бағыттар. Визуалды тарих. Микротарих.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Қазақстанның ортағасыр тарихының өзекті мәселелері
    Несиелер: 5

    Пәннің тарихнамасы мен деректері. Көшпенділер ұғымы. Көшпенділер құрған мемлекеттік құрылымдардың сипаты, басқару аппаратының құрылымы мен тетіктері, салық және ақша жүйесі, осы мемлекеттердегі қалалардың рөлі, отырықшы-егіншілік және көшпелі мемлекет бөліктерінің өзара қатынастары

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Тарихи жады және ұлттық бірегейлік
    Несиелер: 5

    Ұлттық бірегейлікті қалыптастырудағы тарихи жадының рөлі. Ұлттық-мемлекеттік бірегейлікті қалыптастыру үдерісіндегі тарихи жады орнын талдау. Талдаудың теориялық негізі бір мезгілде әлеуметтік-мәдени феномен және мақсатты конструкциялаудың өнімі болып табылатын бірегейлікті түсінуге мәдени-тарихи көзқарас болып табылады. Ұлттық бірегейліктің деңгейлері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Аймақтық контекстегі тарих мәселелері
    Несиелер: 5

    Аймақтық контекстегі тарих мәселелері. Ежелгі дәуірдегі Аймақ тарихы. Өлке тарихындағы ортағасырлық кезең. Аймақтың даму контекстіндегі отарлық кезең. Жаңа және қазіргі кезеңдегі аймақтағы саяси және әлеуметтік-экономикалық үдерістер. Өлкенің даму контекстіндегі атақты тұлғалар. Аймақтың көп ұлтты халқын қалыптастыру (сандық және этникалық тұрғыда).

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • ХIХ - ХХ ғғ. Қазақстандағы әлеуметтік-демографиялық үдерістер
    Несиелер: 5

    Демографиялық тарихтың принциптері мен әдістері Қазақстандағы тарихи-демографиялық ғылымның дамуы егемендік жағдайындағы Қазақстан Республикасының демографиялық дамуы халықтың саны және орналасуы ұлттық құрам халықтың табиғи қозғалысы некелік туу, өлім-жітім және өмір сүру ұзақтығы халықтың денсаулығы және денсаулық сақтау жүйесінің жай-күйі, көші-қон процестері халықтың білім деңгейі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Академиялық хат
    Несиелер: 5

    Ғылыми контекст шеңберінде академиялық хат, реферат және аннотация ерекшеліктері оқытылады. Магистранттар ғылыми-зерттеу жұмысының, ғылыми мақаланың мәтінін жасау және рәсімдеу, дәйек сөздің ережелерін қолдану, ғылымиз зерттеу тақырыбына презентация-баяндаманы қалыптастыру дағдыларын меңгереді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • XX ғ. екінші жартысы мен XXI ғ. басындағы әлемдік өркениеттік жүйе және әлемдік саяси құрылым
    Несиелер: 5

    Әлемдік өркениет қазіргі кезеңде ұзақ уақыт ғылыми-техникалық революция және халықаралық өзара іс-қимылдың жаһандық мәселелері. Саяси жүйелер мен идеологиялардың күресінің көрінісі ретінде "қырғи-қабақ соғысы" кезеңін бастан кешірді. ХХ-ХХІ ғасырлар тоғысында әлемдік қоғамдастық бір полярлықтан көп полярлы әлемдік тәртіпке көшетін жаңа геосаяси және экономикалық жағдай қалыптасты, соның негізінде интеграциялық үдерістердің жандануы байқалады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Халықтың қоныстануы: теориялар және проблемалар. Тарихи демография
    Несиелер: 5

    Тарихи демографиядағы теориясы, әдістері, көздері демографиялық ғылым мен білім тарихы демографиялық динамика және даму: өткен және қазіргі халықтың қоныстануы тарихи ретроспективадағы саясаты, туу, өлім, көші-қон тарихы аймақтық, әлемдік және этникалық демография. ХХ ғасырдағы халық пен дағдарыстар.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Қазақстан тарихы бойынша шетелдік деректер
    Несиелер: 5

    Қазақстан тарихы бойынша антикалық деректер. Батыс деректеріндегі Қазақстан тарихы (Орта ғасырлар). История Казахстана в русских источниках. Ресей мемлекетінің елшілік материалдары (XV-XVII ғғ.). Тарихи-этнографиялық сипаттамалар. Жол күнделіктері және қызметтік жазбалар. История Казахстана в русских источниках XVI – XX ғғ. Қазақстан тарихы араб деректерінде. Қазақстан тарихы парсы деректерінде. Қазақстан тарихы қытай деректерінде.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Қазақ мемлекеттілігінің эволюциясы: теориялық-әдіснамалық мәселелер
    Несиелер: 5

    Пәннің тарихнамасы мен деректері. Көшпелі халықтардың мемлекеттілік феноменін түсіну. Көшпелілер мемлекеттерін ұйымдастыру формалары, мемлекеттік аппараттың құрылымы, басқару тетіктері, салық салу жүйесі, отырықшы-егіншілік аймақтарымен өзара қарым-қатынас, тауар-ақша қатынастары, көшпелі қоғамдардағы қалалардың рөлі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Код ON4

    Табиғаттағы тарихи құбылыстар мен процестердің заңдылықтары туралы білімдерін көрсету. Тарихтың тұжырымдамалық және теориялық негіздерін, оның ғылым мен құндылықтардың жалпы жүйесіндегі орнын, даму тарихы мен қазіргі жағдайын білу. Тарихи танымда дәстүрлі және заманауи әдіснамалық теорияларды білу және оларды ғылыми - зерттеу жұмыстарын жүргізу процесінде қолдана білу. Білім берудің әртүрлі салаларындағы міндеттерді жүйелі шешуге бағытталған іргелі зерттеулер мен ғылыми-практикалық инновациялық әзірлемелер туралы білу

  • Код ON8

    Кәсіби салада халықаралық ынтымақтастықты жүзеге асыруға қабілетті; білім алушыларда халықаралық ынтымақтастық дағдыларын дамытады; оқу-тәрбие процесіне жұмыс берушілерді, кәсіби бірлестіктердің, ғылыми ұйымдардың өкілдерін, шетелдік әріптестерді тарта алады

  • Код ON5

    Тарихи зерттеулер жүргізу және ғылыми жұмыс нәтижелерін жариялау технологияларын меңгеру. Ғылыми-зерттеу жұмысының нәтижелерін өңдеу және бағалау. Қазіргі заманғы ғылыми жетістіктерді сыни тұрғыдан талдауға және бағалауға қабілетті; зерттеу және практикалық міндеттерді, оның ішінде пәнаралық салаларды шешу кезінде жаңа идеяларды генерациялай білу

  • Код ON2

    Мемлекеттік, орыс және ағылшын тілдерін тарихи ғылымда қалыптасқан кәсіби халықаралық қарым-қатынастың мамандандырылған терминологиясы аясында қарым-қатынас құралы ретінде, қарым-қатынастың оқу, ғылыми, кәсіби және әлеуметтік-мәдени салаларында қарым-қатынасты жүзеге асыру үшін білу

  • Код ON1

    Тарих саласындағы әлемдік үрдістер мен тұжырымдамалар туралы білімдерін; тарихтағы ғылыми зерттеулердің теориялық-әдіснамалық негіздерін; қазіргі кезеңдегі тарих ғылымының даму жағдайын, Қазақстанның тарихи мектептері туралы

  • Код ON3

    Көптілді кадрларды даярлау аспектісінде жоғары мектеп дидактикасының маңызын түсінуді көрсетеді; академиялық және кәсіби мақсаттар үшін қажетті деңгейден төмен емес оқу ортасында жұмыс істейтін тілді меңгеру; жоғары мектепте оқытудың қазіргі заманғы технологияларын, зерттеу нәтижелерін практикалық педагогикалық қызметке енгізу әдістерін меңгеру; зерттеу нәтижелерін коммерцияландыру тетіктерін меңгереді

  • Код ON6

    Тарих ғылымдарының әртүрлі бөлімдері бойынша авторлық курстарды әзірлеу әдістерін; көптілді кадрларды даярлауды ескере отырып, ғылыми-әдістемелік өнімдерді, оқу-әдістемелік кешендерді, авторлық курстарды әзірлеу әдіснамасын меңгеру. Зерттеу міндеттерін қою және шешу үшін теориялық және практикалық білімді өз бетінше пайдалану және әріптестермен өзара іс-қимыл жасай отырып, апробацияны жүзеге асырады және зерттеу нәтижелерін практикалық қызметке енгізеді

  • Код ON7

    Академиялық және кәсіби ортада ғылыми пікірталастарға қатыса алады; кәсіби қызмет нәтижелеріне жауап бере алады ; басқару дағдыларын көрсете алады (келіссөздер жүргізу, коммуникативтік қабілеттер, жобаларды басқару, мәселелерді шешу және командада жұмыс істей білу); бастамашылық жасай алады және ұйымдастырушылық-басқарушылық шешімдерді таба алады

7M01601601 7M01601601 - Тарих
Магистратура

Е.А. Бөкетов атындағы Қарағанды мемлекеттік университеті (ҚарМУ Е.А.Бөкетов)

БББТ: M016 Тарих педагогтерін даярлау

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M01601 Тарих (2 ж)
Магистратура

Батыс Қазақстан инновациялық-технологиялық университеті

БББТ: M016 Тарих педагогтерін даярлау

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M01601 Тарих
Магистратура

Қ. Жұбанов атындағы Ақтөбе өңірлік мемлекеттік университеті

БББТ: M016 Тарих педагогтерін даярлау

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M01601 Тарих (бейіндік)
Магистратура

Қорқыт Ата атындағы Қызылорда университеті

БББТ: M016 Тарих педагогтерін даярлау

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M01601 Тарих педагогін даярлау
Магистратура

Оңтүстік Қазақстан мемлекеттік педагогикалық университеті

БББТ: M016 Тарих педагогтерін даярлау

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша
7M01601 Тарих
Магистратура

Абай атындағы Қазақ Ұлттық педагогикалық университеті

БББТ: M016 Тарих педагогтерін даярлау

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M01601 Тарих: Қазақстанның жаңа және қазіргі замандағы әлеуметтік тарихы
Магистратура

Абай атындағы Қазақ Ұлттық педагогикалық университеті

БББТ: M016 Тарих педагогтерін даярлау

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M01601 Тарих: Тарих біліміндегі цифрлық технологиялар
Магистратура

Абай атындағы Қазақ Ұлттық педагогикалық университеті

БББТ: M016 Тарих педагогтерін даярлау

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M01601 Тарих
Магистратура

Әл-Фараби атындағы Қазақ ұлттық университеті

БББТ: M016 Тарих педагогтерін даярлау

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
7M01601 Тарих мұғалімдерін даярлау
Магистратура

"Сырдария" университеті

БББТ: M016 Тарих педагогтерін даярлау

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша
7M01601 Тарих педагогтарын даярлау
Магистратура

Тараз мемлекеттік педагогикалық университеті

БББТ: M016 Тарих педагогтерін даярлау

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша
7M01601 Тарихшы педагог
Магистратура

Х.Досмұхамедов атындағы Атырау университеті

БББТ: M016 Тарих педагогтерін даярлау

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M01601 Тарих
Магистратура

Ілияс Жансүгіров атындағы Жетісу университеті

БББТ: M016 Тарих педагогтерін даярлау

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M01601 Тарих
Магистратура

Қызылорда "Болашақ" университеті

БББТ: M016 Тарих педагогтерін даярлау

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M01601 Тарих
Магистратура

Ілияс Жансүгіров атындағы Жетісу университеті

БББТ: M016 Тарих педагогтерін даярлау

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M01601 Тарих
Магистратура

Семей қаласының Шәкәрім атындағы университеті

БББТ: M016 Тарих педагогтерін даярлау

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M01601 Тарих
Магистратура

Ө.Сұлтанғазин атындағы педагогикалық институты (А.Байтұрсынов атындағы Қостанай өңірлік университеті)

БББТ: M016 Тарих педагогтерін даярлау

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M01601 Тарих педагогтарын даярлау
Магистратура

М.Х.Дулати атындағы Тараз өңірлік университеті

БББТ: M016 Тарих педагогтерін даярлау

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша
Top