Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B01503 Информатика в Қ. Жұбанов атындағы Ақтөбе өңірлік мемлекеттік университеті

  • Информатиканың теориялық негіздері
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: информатика теориясы саласында құзыреттілікті қалыптастыру. Пән теориялық информатиканың классикалық бөлімдерін қарастырады: Ақпарат және ақпараттық процестер, ақпаратты өлшеу, ақпаратты кодтау, Сандық жүйелер, компьютердің логикалық негіздері. Екілік қосқыштар. Алгоритм және оның қасиеттері. Алгоритмдер теориясының негізгі түсініктері. Алгоритм тұжырымдамасын тұжырымдау. Тьюринг және пост машиналары. Алгоритмдердің қазіргі теориясы. Алгоритмнің тиімділігі мен күрделілігі. Әр түрлі алгоритмдердің тиімділігін салыстыру. Іздеу, таңдау және сұрыптау алгоритмдері.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Жоғары математика негіздері (орыс тілінде)
    Несиелер: 6

    Пән студенттердің сызықтық алгебра, аналитикалық геометрия және математикалық талдау негіздері туралы негізгі құзыреттерін кеңейтуге бағытталған. Пәнді қарастырудың мақсаты қолданбалы (экономикалық, геометриялық және т.б.) есептерді шешу үшін алгебраның сызықтық және жалпы бөлімдерінде студенттердің әдіснамалық құзыреттілігін қалыптастыру болып табылады. Студенттерді математикалық талдаудың классикалық бөлімдерімен таныстыру болып табылады: Жиындар теориясы мен математикалық логика элементтері, сандық жиындар, функциялар мен реттіліктер, шектеулер теориясы, функциялардың үздіксіздігі, бір айнымалы функциялардың дифференциалдық және интегралдық есептеулері, Анықталмаған интеграл, Анықталған интеграл, қатарлар, сандық қатарлар, функционалдық қатарлар және олардың қосымшалары, қатарлардың қасиеттері, қатарлардың жинақталуының қажетті және жеткілікті шарттары.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Жасерекшелік физиологиясы және мектеп гигиенасы
    Несиелер: 3

    Жас ерекшелік физиологиясы және мектеп гигиенасы курсын оқытудағы мақсат педагогикалық бағыттағы білім алушылардың білімін профильдеу. Әртүрлі жастағы оқушылардың анатомо-физиологиялық жүйелерінің даму заңдылықтары туралы білімді қалыптастырады. Физиологиялық дамудың жас ерекшелік заңдылықтарын білу, даму заңдылықтарының заманауи проблемаларына сүйене отырып, оқу процесін, оқыту гигиенасын ұйымдастыру, оқытуда психологиялық мәселені қалыптастыру мәселелерін үйретеді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Экономика, бизнес және кәсіпкерлік негіздері
    Несиелер: 5

    Пән студенттерді экономика мен бизнестің теориялық негіздерімен, елдің экономикалық дамуындағы кәсіпкерліктің үрдістерімен және рөлімен, мемлекеттік реттеу принциптерімен және қолдау әдістерімен таныстырады; нарықтық экономикада қолданылатын білім алушылардың ұғымдық аппаратты игеруіне және иеленуіне, бизнесті жүргізудің негізгі нысандарымен, бизнес-жоспарды әзірлеу дағдыларымен, қазіргі экономикалық жағдайларда компания қызметіндегі тәуекелдерді бағалаумен ықпал етеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Python программалау тілі
    Несиелер: 6

    Пән заманауи ақпараттық технологиялар негізінде есептерді шешудің әдістері мен тәсілдерін зерттеуге, деректер құрылымдары мен операторларды қолдана отырып бағдарламалар құруға және оларды компьютерде орындауға; деректерді жинау, өңдеу және Python тілін қолданудың мамандандырылған бағыттарын игеру үшін базаны автоматтандыруға бағытталған. Курсты оқу барысында деректерді талдауды шешуге және соңғы бағдарламалық өнімдерді жасауға қажетті Python тілінің құрылымы игеріледі.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет және құқық негіздері
    Несиелер: 5

    Курс мемлекет және құқық туралы негізгі түсініктерімен танысуға бағытталған, білім алушылар қазақстандық құқық жүйесі, жеке және заңды тұлғалардың құқықтық мәртебесі, азаматтардың құқықтары мен мүдделерін қорғау тетіктері, заңды жауапкершілік негіздері туралы білім алады. Курсты оқу барысында білім алушыларда сыбайлас жемқорлыққа қарсы сана мен мінез-құлық негіздерімен қатар қоғам мен мемлекетте сыбайлас жемқорлықтың кез келген көріністеріне төзбеушілік қалыптасады, білім алушылар сыбайлас жемқорлық құбылыстарына заңды түрде қарсы әрекет ету қабілетін меңгереді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Педагогика
    Несиелер: 4

    Адам туралы ғылымдар жүйесіндегі педагогиканың алатын орны, оның зерттеу пәні және негізгі ұғымдары туралы айтылады. Педагогикалық үдерістің құрамды компоненттері, мәні мен оларды жүзеге асыру заңдылықтары, қағидалары, формалары және әдіс-тәсілдері, құралдары, ерекшелігі баяндалады. Бүгінгі педагогика ғылымындағы адам капиталын қалыптастырудағы басты талаптар мен мәселелер, инновациялық технологиялар, білім беру жүйесін басқару қағидалары меңгертіледі

    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Шетел тілі (B1)
    Несиелер: 5

    Бұл курстың мақсаты студенттерге мәдениетаралық деңгейде шетел тілінде сөйлейтін халықтармен қарым-қатынас жасау мүмкіндігін одан әрі дамытуға,студенттердің шет тілінде сөйлеу қабілеттерін одан әрі дамытуға, тілдік материалдарды тереңдетуге және кеңейтуге бағытталған қажетті және жеткілікті білім беру болып табылады.. Пәннің негізгі міндеті - тілдің және сөйлеудің грамматикалық жүйесін, нормативтік және функционалдық грамматиканың, коммуникативтік құзыреттілікті меңгерудің тұтас көзқарасын қалыптастыру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Ғылыми зерттеу негіздері
    Несиелер: 5

    Оқу курсы ғылыми зерттеудің мазмұны мен әдістері, академиялық жазу және академиялық адалдық туралы жүйелі түсініктерді қалыптастыруға, түрлі салаларда зерттеулер жүргізуге мүмкіндік беретін білім, дағды, технологиялар мен әдістерді игеруге бағытталған. Пән бағдарламасы ғылыми зерттеу тақырыбын, мақсаттары мен міндеттерін тұжырымдау жөніндегі әдістемелік ұсынымдарды; теориялық және эксперименттік зерттеулердің әдіснамасын зерделеу; зерттеулерді талдау және тұжырымдар мен ұсыныстар беруді қамтиды. Ғылыми зерттеулердің енгізілуі мен тиімділігіне, сондай-ақ ғылыми-зерттеу және оқуды бітіру жұмыстарын рәсімдеу ережелеріне көп көңіл бөлінеді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Білім берудегі цифрлық технологиялар (орыс тілінде)
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: білім беруді цифрландыру, цифрлық ресурстарды жобалау және құру саласында кәсіби құзыреттілікті қалыптастыру. Ашық білім беру жүйесін құру үшін цифрлық технологияларды пайдалану мүмкіндігі зерттелуде. Білім беруді цифрландыруды дамыту бағыттары. Информатика мұғалімін даярлау процесінде цифрлық технологияларды қолдану мақсаттары. Компьютерлік томография құралдарын қолданудың дидактикалық мүмкіндіктері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Экология және өмір қауіпсіздігі
    Несиелер: 5

    Бұл курс адам мен тірі ағзалардың қоршаған ортамен қарым-қатынасы, адамның өмір сүру ортасына әсер етудің ауқымы мен рұқсат етілген шектері, теріс әсерлерді азайту және қауіпсіз өмірді қамтамасыз ету мүмкіндігі туралы білім алуға бағытталған. Пән төтенше жағдайлар туындаған кезде адамның қоршаған ортамен өзара байланысының қауіпсіз тәсілдерін, өндірістік сала объектілерінің тұрақты жұмысын, теріс факторлардан қорғау және мониторинг жүргізу, техногендік және табиғи сипаттағы қауіпті жағдайлардың алдын алу және олардың салдарын жою мәселелерін зерттейді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Шетел тілі (B2)
    Несиелер: 5

    Курстың мақсаты: студенттердің кәсіби саладағы мәдениетаралық қарым-қатынас үшін шет тілінде қарым-қатынас жасау бойынша белгілі бір білім мен қажетті дағдыларды игеруі. Сондай-ақ, осы курсты оқу аясында студенттер өздерінің тілдік дағдыларын, өнімді және рецептивті тілдік материалдарды тереңдетіп, кеңейтеді. Курстың мазмұны тіл мен сөйлеудің грамматикалық жүйесін, нормативтік және функционалды грамматиканы қамтиды. Курсты меңгеру барысында студенттер коммуникативтік құзыреттілікті меңгереді

    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Дискретті математика
    Несиелер: 5

    Дискретті математика - бұл ақпараттық технологиялар, автоматтандырылған жүйелер мен ақпаратты өңдеу құралдары саласында дамып келе жатқан жас ғылым. Курс білім беруді іргелендіруді қамтамасыз етеді, студенттердің ғылыми көзқарасын қалыптастырады және логикалық ойлаудың дамуына ықпал етеді. Курсты оқыту жиын, функция, амалдар, көрсету сияқты ұғымдарға негізделген; іргелі алгебралар; қатынас; модель; алгебралық жүйе; логикалық функциялар; өлшенген график және оның матрицалық тағайындалуы; байланыс; цикломатика; жазықтық; Эйлер мен Гамильтон графиктері

    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • C# программалау тілі (ағылшын тілінде)
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: C#тілінде программаларды құру, тестілеу және күйін келтіру саласында кәсіби құзыреттілікті қалыптастыру. .NET Framework. Тілдің құрылымы C#. Операторлар мен операциялар. Әдістері. Рекурсивті әдістер. Ерекше жағдайларды өңдеу. Массивтер. Таңбалар мен жолдар. Файлдық жүйемен жұмыс. Интерфейстер мен құрылымдар. Windows Form қосымшаларын құру. Жобаларды құру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Ұлттық руханият
    Несиелер: 3

    Курс рухани құндылықтар жүйесін, қазақтың ұлттық болмысын, руханияттың этномәдени бастауларын, ұлттық сананы, салт-дәстүрлерді, әдет-ғұрыптарды, дүниетанымды, діни шыдамдылықты, салт-дәстүрлерді, өнерді, әдебиетті, ұлттық тәрбиені, дәстүрлі мәдениетті, жоғары сананы тәрбиелейтін рухани мұраны зерттейді. Пән әлемдік және жалпыадамзаттық құндылықтарды, халықтық дәстүрлерді, ата-баба мұрасын құрметтеу рухында тәрбиеленген рухани-адамгершілік тұлғаны қалыптастырады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Физика( орыс тілінде)
    Несиелер: 5

    Курстың мақсаты-жаратылыстану циклінің барлық ғылымдарының негізі ретінде "Физика" пәнінің маңыздылығын және негізгі тақырыптарын терең зерттеуді қамтамасыз ету. Курста қарастырылады: физика курсының негізгі түсініктері; физикалық шамалардың өлшем бірліктері; Теориялық физиканың негізгі құбылыстары мен заңдары; Механиканың физикалық негіздері; кинематика; физикалық жүйенің қарапайым моделі; күй параметрлері; қозғалыс теңдеулері; жабдық жұмысының физикалық принциптері; молекулалық физика; электр және магнетизм; оптика; атом және атом ядросының құрылымы.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Инклюзивті білім беру
    Несиелер: 3

    Инклюзивті білім беру пәнін оқытуда жалпы инклюзивті білім беру, негізгі міндеттері, ерекшелігі, халықаралық тәжірибесі, принциптері оқытылады. «Білім баршаға» бағдарламасы, Қазақстандағы инклюзивті білім беру мәселелері көрсетілген. Инклюзивті білім беру деңгейінің дамуы, мемлекеттік бағдарлама негізінде инклюзивті білім берудің мазмұны мен инновациялық жолдарын жүзеге асыру туралы қарастырылған.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Шетел тілі (С1)
    Несиелер: 5

    Курсты оқытудың мақсаты - студенттердің коммуникативтік және кәсіби құзыреттілігін қалыптастыру. Коммуникативтік құзыреттілік, оқытудың интерактивті мақсаты ретінде, бағдарламаның мазмұнында келесі компоненттердің бір бөлігі ретінде ұсынылған: лингвистикалық, мәдениетаралық, әлеуметтік-мәдени, когнитивті және прагматикалық құзыреттілік. Кәсіби құзыреттілік бірқатар кәсіби маңызды дағдыларды қалыптастыру арқылы жүзеге асырылады, олар бойынша жұмыс тіл бойынша практикалық сабақтарда жүргізіледі және курстың мақсаттары мен міндеттеріне сәйкес келеді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Клиент-серверлік қосымшаларды құру технологиясы
    Несиелер: 5

    Пән заманауи жобалау технологиясы негізінде клиент-серверлік қосымшаларды әзірлеу саласында кәсіби құзыреттілікті қалыптастыруға бағытталған. Ақпараттық жүйелердің архитектурасы. Клиент-серверлік жүйелер түсінігі. Сервер файлының және клиент серверінің архитектурасы. Клиент-сервер жүйесіндегі клиенттердің түрлері. SQL және QBE сұрау тілдері. Open Database Connectivity Технологиясы. Классикалық веб-технологиялар. NET Framework және Mono технологиялары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Программалау есептерін шығару әдістері (орыс тілінде)
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: информатикадан олимпиадалық есептерді шешу және программалау саласында кәсіби құзыреттілікті қалыптастыру. Информатиканың математикалық негіздері. Сандар теориясының негіздері. Комбинаторика негіздері. Алгоритмдер және олардың күрделілігі. Сұрыптау және өңдеу алгоритмдері. Графтар теориясының негіздері. Рекурсивті Алгоритмдер. Сандық Алгоритмдер. Символдық деректерді өңдеу алгоритмдері. Графикалық іздеу алгоритмдері. Динамикалық бағдарламалау. Ойын теориясының алгоритмдері.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Кроссплатформалы қосымшаларды жобалау және құру
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: кросс-платформалық қосымшаларды әзірлеу және жобалау саласында құзыреттілікті қалыптастыру, заманауи қосымшаларды құру. Кросс-компиляция процесін талдау. Артықшылықтары мен кемшіліктері. Тілдік бағдарламалау құралдары. WPF, GTK, QT, wxWidgets, MFC кітапханалары. Графикалық интерфейсті жобалау. GUI. MS Visual Studio ортасында C# тілінде кросс-платформалық қосымшаларды жасау және оларды әр платформа үшін жергілікті орындалатын кодқа құрастыру. Кросс-платформалық аспаптық. XAMARIN негізіндегі платформалық даму технологиясы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Информатиканы оқыту мен бағалаудағы инновациялық әдістер
    Несиелер: 5

    Пән студенттерді оқытудың инновациялық әдістеріне, оқу жетістіктерін критериалды бағалау технологиясына оқытуға бағытталған. Білім беру жүйесіндегі инновациялық технологиялардың теориялық негіздері. Оқытудың инновациялық әдістері. Тиімді оқыту және оқыту. Оқу процесін ұйымдастырудағы педагогикалық әдістер. Case-study әдісі . Проблемалық-бағытталған оқыту технологиясы. Ойын технологиясы. Дифференциалды оқыту технологиясы. Жеке тұлғаға бағытталған оқыту. STEAM технологиясы. Критериалды бағалау жүйесі. Блум Таксономиясы. Критериалды бағалау принциптері. Қалыптастырушы бағалау процесі. Бағалаудың қалыптастырушы әдістері. Бөлім / жалпы тақырып және тоқсандық, қорытынды баға. Білім беру процесін бағалаудағы сандық технологиялар.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Мәліметтер қоры және ақпараттық жүйелер
    Несиелер: 5

    Пән мәліметтер қоры мен ақпараттық жүйелердің негізгі түсініктерін оқытуға бағытталған. Мәліметтер қорының архитектурасы, клиенттік-серверлік мәліметтер қоры, сонымен қатар SQL сұранысының тілі сияқты мәселелер қарастырылады. Қазіргі ақпараттық жүйелердің ерекшеліктеріне, ақпараттық жүйелердегі ақпараттық қауіпсіздік мәселелеріне назар аударылады. Бұл курсты оқу үдерісінде студенттер мәліметтер қорын құрудың практикалық әдістерін және олардың кейіннен жұмыс істеуін меңгереді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Информатиканы оқыту әдістемесі
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: педагогикалық білім жүйесінде информатиканы оқыту әдістемесі саласында кәсіби құзыреттілікті қалыптастыру. Информатиканы оқытуды реттейтін құжаттар. Информатика бойынша мектеп білімінің мазмұны мен құрылымы. Информатиканы оқытудың дидактикалық принциптері мен әдістері. Информатикадан мектептен тыс және сыныптан тыс сабақтар. Информатика курстарына арналған бағдарламалық қамтамасыз ету. Тапсырмалар жүйесі информатиканы оқыту құралы ретінде. Информатика бойынша пропедевтикалық курстарды оқыту әдістемесі. Мектеп информатикасының негізгі курсын оқыту әдістемесі. .Мектептің жоғары деңгейінде информатиканы саралап оқыту. Информатика бойынша білімді бақылау, тестілеу және бағалау жүйесі. Мектепте STEM-білім беруді ұйымдастыру. Ақпараттық білім беру ортасындағы жобалау қызметі.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Компьютерлік графика
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: компьютерлік графика, үш өлшемді графика объектілерін жобалау, құру саласында кәсіби құзыреттілікті қалыптастыру. Компьютерлік графиканың теориялық негіздері оқытылады. Растрлық (пиксельдік) графика. Векторлық графика. Фракталдық графика. Үш өлшемді (3D) графика. Суреттерді сүзу. Кеңістіктегі өзгерістер. Проекциялар графикалық кітапханалармен және заманауи графикалық пакеттер мен жүйелермен жұмыс істейді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Нейрондық желілер және оның қосымшалары
    Несиелер: 4

    Пәннің объектісі: нейрондық желілер мен оның қосымшаларының заманауи теориясын зерттеудің негізгі бағыттары. Нейрондар және жасанды нейрондық желілер. Жіктеу және сәулет. Ресми нейрон. Бір қабатты және көп қабатты нейрондық желі. KERAS кіріспе және оның негізгі принциптері. Конволюциялық нейрондық желілерді қолдана отырып суреттерді жіктеу. Конвульсиялық нейрондық желілерді қолдана отырып, қолмен жазылған сандарды тану. Векторлық кеңістіктегі сөздердің көрінісі. LSTM нейрондық желілері және уақыттық қатарларды болжау. LSTM нейрондық желілерін қолдана отырып тізбекті жіктеу. Матрицалық операциялар.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Оқу робототехникасы және мехатроника(орыс тілінде)
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: білім беру робототехникасы мен мехатроника саласында кәсіби құзыреттілікті қалыптастыру. Мехатрондық жүйелердің құрылу принциптері және элементтік базасы. Мехатрондық жүйелерді жобалау мәселелері. Мехатрондық жүйелердің атқарушы механизмдері. Мехатронды және Роботты жүйелерді біріктірудің құрылымы мен принциптері. Мехатронды қозғалыс модульдері. Білім берудегі робототехниканың даму тарихы. Роботтардың құрылғылары мен жетектері. Роботтарды басқару жүйелері. Мехатронды және Роботты жүйелерді басқару мәселелерін қою ерекшеліктері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Интеллектуалды ақпараттық жүйелер (орыс тілінде)
    Несиелер: 5

    Пәннің объектісі қазіргі заманауи жасанды интеллект теориясының негізгі зерттеу бағыттары болып табылады. Пәнді оқытудың мақсаты-студенттерге жасанды интеллект жүйесін құрастыруда қолданылатын негізгі модельдер, әдістер мен құралдар туралы жүйелендірілген білім беру, сондай-ақ студенттерді осындай жүйелерде қолданылатын шешімдерді іздеудің негізгі әдістерімен таныстыру. ИИС түсінігі және жіктелуі. ИАЖ-да интеллектуалды интерфейс және талқылау әдістері. ИИС әзірлеудің аспаптық құралдары. Білімді ұсыну. Деректер, Білім және білім беру. Білім беру модельдері. Сараптамалық жүйелердің тағайындалуы және құрылымы. Сараптамалық жүйелерді әзірлеу кезеңдері. Деректерді зияткерлік талдау. Деректерді интеллектуалды талдау технологиясы. Деректер қоймасы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Микроконтроллер және микропроцессорлы техника (орыс тілінде)
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: Микропроцессорлық техника саласында кәсіби құзыреттілікті қалыптастыру. Екілік арифметика. Микропроцессорлық жүйелердің архитектурасы. Микропроцессорлық жүйелердің элементтері. Микроконтроллерлердің және ең көп таралған перифериялық модульдердің құрылымдары. Бағдарламаланатын логикалық интегралдық схемалар (ПЛИС) және микропроцессорлық техниканың даму перспективалары туралы негізгі мәліметтер. Микроконтроллерлерді бағдарламалау негіздері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Программалық жасақтаманы құру және жобалау
    Несиелер: 4

    Пәннің мақсаты: бағдарламалық қамтамасыз етуді жобалау және әзірлеу саласында кәсіби құзыреттілікті қалыптастыру. Курстың негізі бағдарламалық жасақтаманы жобалаудың теориялық мәселелерін ұсыну болып табылады. Бағдарламалық жасақтаманың өмірлік циклі. Бағдарламалық құрал-жабдықтарды әзірлеу әдістері. Құрылымдық жобалау. Нысанға бағытталған дизайн. Бағдарламалық жасақтаманы жобалау кезінде UML бағдарламалау тілін қолдану. Бағдарламалық жабдықты жобалаудың әдістемелік принциптері. Бағдарламалық жабдықты жобалау кезеңдері. Паттерны жобалау. Бағдарламалық жабдықты жобалауда компоненттерді қолдану. Компоненттерді жобалау принциптері. Интерфейс пен нақты сыныптардағы дизайн.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • 3Dмодельдеу және программалау
    Несиелер: 5

    Пән студенттерді 3D модельдеу принциптері мен әдістеріне оқытуға бағытталған. 3D модельдеу жүйелері. Unity 3D-ге кіріспе. қарапайым көріністі жасау. Пейзаж жасау. Қабаттар, рельеф, өсімдік. Генерация ағашы. Skyboxes. Таңбаны қосу. Жарықпен жұмыс. Динамикалық жарықтандыру. Шейдерлер. 3D редакторларынан Unity 3D-ге импорттау. графикалық пайдаланушы интерфейсін құру, мәзір құру, бір жоба үшін бірнеше көріністер жасау. C # сценарийін құру. Дыбыстық оқиғалар. VR / AR жүйелерін дамытудың негізгі тұжырымдамалары, принциптері және құралдары. Жобаны VR / AR әзірлеу ортасына импорттау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Жасанды интеллект (орыс тілінде)
    Несиелер: 5

    Пәннің объектісі қазіргі жасанды интеллект теориясын зерттеудің негізгі бағыттары болып табылады. Зияткерлік ақпараттық жүйелердің архитектурасы мен жіктелуі, білімді ұсыну әдістері, қолдану саласы, Зияткерлік Ақпараттық жүйелерді дамытуға арналған құралдар және білім базасын жобалау әдістері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Компьютер архитектурасы
    Несиелер: 5

    Пән студенттерге компьютер архитектурасы мен есептеу құрылғыларын ұйымдастыру принциптерін үйретуге бағытталған. Курстың негізі компьютерлік сәулет және микропроцессорлық жүйелердің теориялық мәселелерін ұсыну болып табылады. Есептеу құрылғылары туралы негізгі мәліметтер. Сандық машиналардың ақпараттық-логикалық негіздері. Компьютер архитектурасы. Компьютерде жадты көп деңгейлі ұйымдастыру. Интерфейстердің функциялары мен түрлері. Ұйымдастыру көтерілу. Микропроцессорлық жүйелердің архитектурасы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Білім беру менеджменті және көшбасшылық (орыс тілінде)
    Несиелер: 5

    "Білім берудегі менеджмент және көшбасшылық" пәні білім беру жүйесіндегі негізделген қажеттілік ретінде еңбек нарығының заманауи талаптарына жауап береді, нақты жағдайларды талдау және диагностикалау дағдыларын дамытады. Пәнді оқытудың мақсаты білім берудегі көшбасшылықты ұйымды басқару құралы ретінде қолдану аясында қарастыруға негізделген және болашақ мамандардың көшбасшылық әлеуетін психологиялық-педагогикалық құрал ретінде дамытуға, болашақ білім беру көшбасшысы ретіндегі білім алушының рефлексивті құзыреттілігін дамытуға бағытталған. Пәнді оқу барысында білім алушы ұйымдастырушылық-басқарушылық шешімдер қабылдау дағдыларын меңгереді, білім берудегі барлық мүдделі тараптармен өзара қарым-қатынас жасау дағдылары қалыптасады және жетілдіріледі.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Web бағдарламалау (ағылшын тілінде)
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: web - қосымшаларды жобалау және әзірлеу саласында кәсіби құзыреттілікті қалыптастыру. Курстың негізі веб - қосымшаларды жобалаудың теориялық мәселелерін ұсыну болып табылады. Web-сайттың құрылымы. Сайт мазмұнын дайындау технологиялары. JavaScript. Сценарийлер мен сценарийлер жасау. Оқиғаларды өңдеу. PHP тілі. Серверлік технологиялар. Веб-сайтты құру технологиялары. Деректер базасы. MySQL. Қосымшаларды құру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Visual Studio ортасында программалық жабдықтар құру (ағылшын тілінде)
    Несиелер: 5

    Пән студенттерге Visual Studio ортасында бағдарламалық жасақтаманы әзірлеу әдістерін үйретуге бағытталған. Visual Studio құралдары. Оқиға және оқиғаны өңдеу процедурасы. Windows Form қосымшаларын құру. Қолданбада бірнеше пішінді қолдану. Формалар арасындағы байланыс. Негізгі және көмекші мәзірді құру. Стандартты диалогтар. Қолданбадағы диалогтық терезелерді пайдалану.Тестілеу бағдарламасын құру. Анықтама жүйесін құру. Мультимедиялық мүмкіндіктерді пайдалану. C # тілінде жаңа компоненттер құру. Asp.Net технологиясы. Мобильді қосымшаларды құру. Хамарин Құралы. Python қосымшасын құру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Роботтарды құрастыру және автоматтандыру
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: робототехниканың өзекті мәселелерін зерттеу. Курстың негізін робототехниканың теориялық және әдіснамалық негіздерін баяндау құрайды. Автоматтандыру элементтері. Бөлшектерді манипуляциялауды механикаландыру. Автоматты өндіріс және автоматты құрастыру. Сандық бағдарламалық жасақтама, Автоматтандырылған дизайн және өндіріс. Роботты жұмыстарды орындауға үйрету. Роботтарды енгізу. Роботтарды білім беруде қолдану. Өнеркәсіптік логикалық басқару жүйелері. Бағдарламаланатын контроллерлер. Нақты уақытта басқаруға арналған компьютерлер. Автоматтандырудың болашағы мен этикалық мәселелері.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Ақпараттық қауіпсіздік
    Несиелер: 3

    Ақпараттық қауіпсіздік проблемалары. Компьютерлік вирустардың жіктелуі, қоршаған ортаға әсер ету жолдары. Қорғау объектілерінің жіктелуі. Антивирустық құралдардың жіктелуі. Пайдаланушыны сәйкестендіру және аутентификация. ДК сәйкестендіру. Желіге қосылу кезінде ақпараттық қауіпсіздікті қамтамасыз ету. Мәліметтер қорын басқару жүйелерін қорғау. Жалған кездейсоқ сандар датчиктері. Криптожүйелік алгоритмдерді қолдану. Кілттерді тарату үшін ашық кілт криптожүйесін қолдану. Электронды қолтаңба. Ақпараттық жүйелердегі қауіпсіздік деңгейін бағалау әдістері. Ақпаратты бақылау мен қорғауды басқарудың ұйымдастырушылық және заңнамалық шаралары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Желілер және дербес компьютерді модернизациялау (орыс тілінде)
    Несиелер: 6

    Пән студенттерді компьютерлік желілерді орнату және пайдалануды үйретуге, компьютерді жаңартуға бағытталған. Компьютерлік желі туралы түсінік. Жергілікті және ғаламдық желілер. Желінің орналасуы. Желілік кабель - бұл физикалық беріліс ортасы. Сымсыз желілер. Деректерді беру ортасына қол жеткізуді басқару. Компьютердің негізгі құрылғылары. ДК жадын ұлғайту. Аналық плата. Микропроцессор. BIOS. Жедел жад. Ata/IDE интерфейсі. Оптикалық деректерді сақтау құрылғылары. Бейне адаптерлер мен мониторлар. Аудиоустройства.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Машиналық оқыту және мәліметтерді талдау (орыс тілінде)
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: машиналық оқыту және деректерді талдау саласында кәсіби құзыреттілікті қалыптастыру. Пән классикалық бөлімдерді қарастырады:деректерді іздеу, үлкен деректер, Машиналық оқыту. Деректерді іздеу, Машиналық оқыту және үлкен деректерді өңдеу әдістері мен міндеттері. Машиналық оқыту есептерінің мысалдары. Үлкен деректердің негізгі сипаттамалары және олардың деректерді жинауға, сақтауға, өңдеуге және талдауға әсері. Big Data технологияларын пайдалана отырып шешуге болатын Талдамалық міндеттердің критерийлері. Ақылды қызметтер мен чатботтар. Үлкен деректерді өңдеу және машиналық оқыту жүйелерінің даму перспективалары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Параллель есептеулер жүйесінің архитектурасы
    Несиелер: 5

    Пән студенттерге параллельді есептеу әдістерін үйретуге бағытталған. Компьютерлік технологияның даму тарихы: параллель есептеулер, суперкомпьютерлер. Параллель есептеу жүйелерінің жіктелуі. Флиннді жіктеу; жедел жады құрылымының түрі бойынша; байланыс желісінің түрі бойынша; біртектілік дәрежесі бойынша. Векторлық-конвейерлік есептеу жүйелері (SIMD). Векторлық параллель жүйелер (SIMD). MIMD жүйелері. SMP жүйелері. MPP жүйелері. NUMA-жүйелер. Кластерлер. Параллель есептеу жүйелерін бағалау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Информатиканы оқытудағы IT және цифрлық ресурстар
    Несиелер: 4

    IT және цифрлық ресурстар оқытушыға қосымша материалдарды ұсынады, яғни сабақ мазмұнын ақпараттық коммуникациялық технологиялардың жаңа мультимедиялық мүмкіндіктерімен толықтыруға, білім алушылардың назарын аса маңызды оқу тақырыптарына аударуға, қажет болған жағдайда олардың назарын зерделенген көріністердің ерекшеліктеріне шоғырландыруға, оны көрнекі түрде көрсетуге, сабақтың мазмұнын қоғамда болып жатқан өзгерістермен, өмірлік тәжірибелермен, пәнге деген қызығушылықтарымен және т. б. құбылыстармен байланыстыруын қамтамасыз етуге мүмкіндік береді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Желілік технологиялар және жүйелік басқару(орыс тілінде)
    Несиелер: 5

    Пән студенттерге заманауи желілер мен есептеу жүйелерін ұйымдастыру принциптерін үйретуге бағытталған. Курстың негізі Windows Server және GNU/Linux операциялық жүйелерінің теориялық сұрақтарын ұсыну болып табылады. Windows 7 және Windows 8 жұмыс станцияларын орналастыру және қолдау. Windows серверіндегі Active Directory инфрақұрылымын басқару. Windows Server және GNU/Linux негізіндегі қызметтерді енгізу. Деректердің сақтық көшірмесін жасау және қалпына келтіру. Қауіпсіздік.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Операциялық жүйелер және жүйелік бағдарламалау (орыс тілінде)
    Несиелер: 3

    Пән студенттерге заманауи есептеу жүйелерін ұйымдастыру принциптерін үйретуге бағытталған. Курстың негізі қазіргі заманғы операциялық жүйелерді құрудың теориялық және практикалық мәселелерін, жергілікті және таратылған ресурстарды басқару тұжырымдамалары мен алгоритмдерін, Жүйелік бағдарламалау принциптерін жүйелі түрде ұсыну болып табылады. Қазіргі заманғы операциялық жүйелердің айырмашылықтары, әртүрлі операциялық жүйелерді орнату және басқару зерттелуде. операциялық жүйелерді құру принциптері, түрлері және функциялары. ОЖ құрал-саймандарымен жұмыс. Жергілікті және жаһандық желілермен жұмыс.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Мобильді құрылғыларға арналған қосымшаларды программалау (орыс тілінде)
    Несиелер: 5

    Android-та әзірлеу үшін компьютерді алдын ала дайындау (бағдарламалық жасақтаманы орнату және баптау); күрделілігі әртүрлі деңгейдегі қосымшаларды жобалау және әзірлеу; смартфон мүмкіндіктерін пайдалану (сенсорлық экран, камера, дыбыс, gps); дайын кітапханаларды қосу және пайдалану; қарапайым ойын қосымшаларын әзірлеу;

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Код ON8

    Жергілікті және ауқымды компьютерлік желілерді орнатады, қалыпқа келтіредіжәне пайдаланады; есептеу желілерінде жұмыс істеу дағдыларын игереді, кәсіби саласында бірлескен қызмет үшін желілік қарым-қатынасты қолданады;

  • Код ON1

    Кәсіптік қызметінде екінші тілде және шетел тілінде әртүрлі жанрдағы ғылыми-әдістемелік мәтіндерді құрады және қолданады;

  • Код ON4

    Психологиялық-педагогикалық білімдер жүйесін меңгереді, педагогикалық жағдайлардың шеңберінде стандартты емес және балама шешімдерді табады, ерекше білім беру қажеттіліктері бар білім алушыларды оқыту мен тәрбиелеуде инклюзивті оқыту тәсілдерін қолданады, ұйымдық басқару мен көшбасшылықтың әртүрлі үлгілерін ажыратады;

  • Код ON10

    Компьютерлік графиканың заманауи даму бағыттарын, 3D моделдеу принциптерін меңгереді, мультимедиалық және виртуалды білімдік ресурстарды жобалауда қолданады;

  • Код ON9

    Пәнді оқытуда инновациялық оқыту әдістерін(тұлғалық-бағдарлы, құзыреттілік, диалогтық), жобалық әрекетті, IT-технологияларды қолданады, оқу жетістіктерін бағалауға Блум когнитивті теориясы негізінде критериалды бағалау технологиясын қолданады ;

  • Код ON6

    Мәліметтер қорын ақпарат алмасу үшін қолданады, мәліметтерді талдайды және ақпараттық қауіпсіздік талаптарын ескере отырып жинақтайды;

  • Код ON3

    Программалау мен ақпараттық технологиялардың бағыттары мен әдістерін біледі, практикалық есептерді шешу үшін математикалық әдістер мен алгоритмдерді пайдаланады, бағдарламалық қамтамасыз етудің, есептеу техникасының дамуына әсер ететін жағдайларды талдайды; заманауи оңтайлы ақпараттық технологияларды жинақтайды;

  • Код ON11

    Ғылыми зерттеу әдістерін қолдануды біледі, пәндік білімдер жүйесін меңгереді, ғылыми-зерттеу жұмыстарының нәтижелерін талдайды және кәсіптік қызметінде қолданады;

  • Код ON2

    Философия және Қазақстан тарихының теориялық және әдіснамалық негіздерін, қоғамның әлеуметтік дамуының үрдістерін, сыбайлас жемқорлыққа қарсы академиялық адалдық мәдениет мәнін түсінеді, басқа да әлем халықтарының мәдениетіне, дәстүріне толеранттылық, мінез-құлықтың этикалық нормаларын талдау қабілеті қалыптасады;

  • Код ON12

    Жас ерекшеліктері мен мүмкіндіктерін ескере отырып оқу процесін ұйымдастырады, бала қызметінің барлық түрлерін ұйымдастыру кезінде жас дамуының ерекшеліктерін ескереді. Дүниетанымдық және адамгершілік ұстанымдары бар тұлға ретінде дамиды, салауатты өмір салтын қалыптастырады, құқықтық, кәсіпкерлік, экологиялық ортадағы қоғамдық әлеуметтік маңызды құбылыстар мен процестерді ұғынуда инновациялық тәсілдерді қолданады;

  • Код ON7

    Программалау тілдерін(ОБП, функционалды ) меңгереді, Web - қосымшалармен мобильді қосымшалар құру үшін қолданады, оңтайлы және тиімді алгоритмдерді талдайды және жинақтайды;

  • Код ON5

    Физика, электроника, роботты құрастыру және программалау, интеллектуалды жүйелердің теориялық және әдіснамалық негіздерін біледі, Stem- оқыту негіздерін кәсіптік қызмет саласында қолданады;

6B01503 Информатика
Бакалавриат

Ө.Сұлтанғазин атындағы педагогикалық институты (А.Байтұрсынов атындағы Қостанай өңірлік университеті)

БББТ: B011 Информатика мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01503 Информатика
Бакалавриат

Аймақтық әлеуметтік-инновациялық университеті

БББТ: B011 Информатика мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша
6B01503 ИНформатика
Бакалавриат

Ы. Алтынсарин атындағы Арқалық педагогикалық институты

БББТ: B011 Информатика мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01503 Информатика
Бакалавриат

Қ. Жұбанов атындағы Ақтөбе өңірлік мемлекеттік университеті

БББТ: B011 Информатика мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
6B01503 Информатика
Бакалавриат

Ө.А.Байқоңыров атындағы Жезқазған университеті

БББТ: B011 Информатика мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01503 Информатика мұғалімін даярлау
Бакалавриат

Оңтүстік Қазақстан мемлекеттік педагогикалық университеті

БББТ: B011 Информатика мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
6B01503 Білім беру жүйесіндегі информатика және ақпараттық-коммуникациялық технологиялар
Бакалавриат

Х.Досмұхамедов атындағы Атырау университеті

БББТ: B011 Информатика мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
6B01503 Информатика мұғалімдерін оқыту
Бакалавриат

Тараз мемлекеттік педагогикалық университеті

БББТ: B011 Информатика мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша
6B01503 Информатика
Бакалавриат

Шет тілдер және іскерлік карьера университеті

БББТ: B011 Информатика мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
6B01503 Информатика мұғалімдерін даярлау
Бакалавриат

"Сырдария" университеті

БББТ: B011 Информатика мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша
6B01503 Информатика
Бакалавриат

Ш.Есенов атындағы Каспий мемлекеттік технологиялар және инжиниринг университеті (Yessenov University)

БББТ: B011 Информатика мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01503 Информатика мұғалімдерін оқыту
Бакалавриат

М.Х.Дулати атындағы Тараз өңірлік университеті

БББТ: B011 Информатика мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша
Top