6B01503 Білім беру жүйесіндегі информатика және ақпараттық-коммуникациялық технологиялар в Х.Досмұхамедов атындағы Атырау университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Қоғамның сұраныстарын және аймақтық талаптарды ескере отырып, қазіргі заманғы аспаптық құралдарды пайдалана отырып, информатиканы және ақпараттық-коммуникациялық технологияларды оқыту саласында педагогикалық, ғылыми, қызметті жүзеге асыру үшін іргелі білімі бар бәсекеге қабілетті мамандарды даярлау
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 240
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B011 Информатика мұғалімдерін даярлау
-
ҰБТ-дағы пәндер Математика және Информатика
-
Білім беру саласы 6B01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 6B015 Жаратылыстану пәндері бойынша мұғалімдер даярлау
Пәндер
-
Математика 1,2
Берілген пән аясында келесі мәселелер қарастырылады: шектер теориясы; қарапайым дифференциалдық теңдеулер; жартылай дифференциалдық теңдеулер; тізбектер мен жолдар; ықтималдық теориясының негіздері; кездейсоқ шамалар, оның таралу функциясы, күту және дисперсия; күрделі сандар теориясының негіздері.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 10
-
Академиялық хат
«Академиялық хат» курсының мақсаты студенттердің академиялық жазу жанрының негіздері бойынша теориялық білімдерін және оқу және зерттеу академиялық мәтіндерін жазудың практикалық дағдыларын дамыту болып табылады. Курсты оқу студенттерге ғылыми деректер қорынан ақпаратты іздеуге, мәтіндерді талдауға және қорытындылауға, академиялық жазбаның әртүрлі жанрларымен жұмыс істеуге байланысты кәсіби қызметті жүзеге асыруға мүмкіндік береді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Оқушылардың физиологиялық дамуының ерекшеліктері
Пәннің мақсаттары: оқушылардың физиологиялық даму ерекшеліктері туралы білімдерін біріктіру және жүйелеу; студентте балалар ағзасының анатомиялық-физиологиялық ерекшеліктері, функционалдық мүмкіндіктері туралы тұтас және тұрақты түсінік қалыптастыруға ықпал ету; мектеп жасындағы балалардың дене және ақыл-ой қабілеттерін қолдауға бағытталған жұмыста болашақ педагогтың кәсіби құзыреттіліктерін кеңейту.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Информатиканың теориялық негіздері
"Информатиканың теориялық негіздері" курсының мақсаты - болашақ информатика мұғалімдерін арнайы даярлаудың негізін қалауға арналған базалық пән бойынша білімді қалыптастыру болып табылады. Тақырыптар тізімі: ғылым жүйесіндегі информатика пәні мен орны. Ақпаратты өлшеу. Хартли және Шеннон формулалары. Кодтау теориясы. Іс - сандар әр түрлі санау жүйелерінде. Алгоритм және оның қасиеттері. Автоматтар теориясы. Пост, Тьюринг машиналары.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Құқық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері
Пән сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениетті тарихи және қазіргі контексте қалыптастыру проблемаларын қарастырады, сыбайлас жемқорлықтың әмбебап мәнін, шығу сипатын, орнықтылығының себебін жүйелі түрде ашады, сондай-ақ Қазақстан Республикасында сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимылдың әлеуметтік-экономикалық, құқықтық, мәдени, адамгершілік-этикалық аспектілері талданады. Осы пәнді зерделеу заңгердің әдеп қағидаттарының сақталуын қамтамасыз етуге, оның ішінде сыбайлас жемқорлықтың алдын алу және сыбайлас жемқорлық (өзге) құқық бұзушылықтардың жолын кесу жөнінде шаралар қабылдауға ықпал етеді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Экология және тұрақты даму
Оқу пәнінің мақсаты табиғат пен қоғамның тұрақты дамуының негізгі заңдылықтары туралы біртұтас идеяны қалыптастыру, техносферада адамды антропогендік, техногендік және табиғи шығу тегінің сыртқы жағымсыз әсерлерінен қорғау болып табылады. Адамның тіршілік ету ортасымен қауіпсіз өзара әрекеттесу жолдары, еңбекті қорғау және төтенше жағдайлардың жағымсыз факторларынан қорғау мәселелері қарастырылады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Кәсіпкерлік негіздері және стартаптардың тәлімгері
Пәнді оқытудың мақсаты білім алушылардың "кәсіпкерлік" құбылысына қызығушылығын ынталандыру және базалық кәсіпкерлік құзыреттіліктерді қалыптастыру болып табылады. Білім алушылар нарықтағы қажеттіліктер мен сұранысты анықтауға және қанағаттандыруға бағытталған үздіксіз процесс ретінде Заманауи кәсіпкерлік қызмет туралы жүйелі түсінік алады. Пәнді игеру барысында білім алушылар кәсіпкерлік қызметті тиімді басқару құралдарын зерделейді, бизнес-стратегияларды әзірлеуде қолдау мен көмек алады, бәсекелестік ортадағы проблемаларды шешу дағдыларына, сондай-ақ кәсіпкерлік қызмет субъектілерінің жауапкершілігі туралы білімге ие болады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Ғылыми зерттеу әдістері
Пәнді оқу студенттердің ғылыми зерттеу әдіснамасы туралы білімі мен түсінігін қалыптастыруға бағытталған; болашақ ғылыми жұмыстың құрылымын құруға үйрету; мақсатты дұрыс тұжырымдауға, міндеттер қоюға үйрету; зерттеу объектісі мен пәнін анықтауға үйрету; ғылыми зерттеу әдістерін сауатты таңдауды игеру.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Қаржылық сауаттылық негіздері
Пәннің мақсаты білім алушыларда жеке қаржыға қатысты шешімдер қабылдау кезінде ұтымды қаржылық мінез-құлықты, сондай-ақ цифрлық технологияларды пайдалану арқылы қаржылық қызметтерді тұтынушылар ретінде олардың құқықтары мен мүдделерін қорғауға байланысты процестерді сыни бағалау және талдау қабілетін қалыптастыру болып табылады. Білім алушылар қаржылық сауаттылық ұғымымен танысады, қаржы нарығында теңдестірілген шешімдер қабылдау үшін қажетті негізгі практикалық дағдыларды алады, негізгі қаржылық қызметтер мен қаржы құралдарын өз бетінше таңдауға және пайдалануға байланысты тәуекелдер үшін жауапты болуды үйренеді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Педагогика
Пәннің мақсаты: адам туралы ғылым жүйесін дамытудағы және мұғалімнің практикалық іс-әрекетіндегі педагогиканың орны, рөлі мен маңызы туралы түсінік қалыптастыру, қазіргі педагогиканың негізгі принциптері мен педагогикалық мәселелерді шешудің әдістемелік тәсілдері туралы түсінік қалыптастыру. Курстың мазмұны: педагогиканың теориялық және әдіснамалық негіздері, тәрбиенің заманауи педагогикалық теориялары мен тұжырымдамалары, жаңа педагогикалық технологиялар, оқытудағы инновациялар, тұлғаны дамыту және тәрбиелеу, оқыту мен тәрбиелеудің психологиялық-педагогикалық ерекшеліктері және вариативті бағдарламалары, пәндік дамытушы білім беру ортасын құру мәселелері, оқыту процесін ұйымдастыру, оқытудың интерактивті әдістері, мектеп жұмысындағы сабақтастық, басшылық, бақылау және мектептерді басқару.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Алгоритм және бағдарламалау (Python)
Мақсаты: Python бағдарламалау бойынша студенттердің кәсіби құзыреттілігін қалыптастыру. Міндеттері: Стандартты алгоритмдер мен деректер құрылымдарын оқыту, тәжірибеде туындайтын мәселелерді шешу үшін Python бағдарламалау технологияларын үйрету Қысқаша мазмұны: Алгоритм және деректер құрылымдары, алгоритмді сұрыптау, Python интеграцияланған ортасында жұмыс істеу. Тармақтану. Цикл. Таңба және жол мәндерімен жұмыс. Бір өлшемді және көп өлшемді массивтер.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Базалық шет тілі (B1деңгейі)
"Базалық шет тілі" пәнін оқытудың мақсаты білім берудің алдыңғы сатысында қол жеткізілген шет тілін меңгерудің бастапқы деңгейін арттыру және студенттердің шетелдік серіктестермен қарым-қатынас кезінде кәсіби қызметтің әртүрлі салаларындағы әлеуметтік-коммуникативтік міндеттерді шешу үшін, сондай-ақ одан әрі өздігінен білім алу үшін қажетті және жеткілікті коммуникативтік құзыреттілік деңгейін меңгеру болып табылады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Тәрбие жұмысының теориясы және әдістемесі
Курстың мақсаты: болашақ педагогтердің білім алушылармен тәрбие жұмысын жүзеге асыруға дайындығын қалыптастыру. Пәннің мазмұны: оқушылардың, сынып ұжымының және жалпы тәрбие үрдісінің диагностикасы; мектеп пен сыныпта тәрбие жұмысын жоспарлау және мақсат қою; сыныптан тыс және мектептен тыс тәрбие жұмысын ұйымдастыру және өткізу; мектеп пен сыныптың педагогикалық ұжымының оқушы отбасымен, мектептен тыс мекемелермен және т. б. қарым-қатынасы.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Visual Studio интеграцияланған бағдарламаларды өңдеу орталығы
"Visual Studio интеграцияланған бағдарламаларды өңдеу орталығы" курсының мақсаты - студенттердің практикалық бағдарламалау саласында білімі мен іскерлігін қалыптастыру болып табылады. Тақырыптар тізімі: Microsoft Visual Studio бағдарламасын әзірлеудің біріктірілген ортасының құрамы және тағайындалуы. NET платформасының архитектурасы мен функционалдығы. C# тілінің базалық құрылымы. NET платформасында консольдік қосымшаларды әзірлеу. NET платформасында Windows қосымшаларын әзірлеу.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Білім беруде цифрлық технологиялар мен жасанды интеллектті қолдану
Пәннің мақсаты-оқу процесінде ақпараттық және коммуникациялық технологияларды қолдану бойынша білім алушының құзыреттілігін қалыптастырудың негізін құрайтын оқыту мен білім беруде цифрлық технологияларды (ЦТ) пайдалану саласындағы білім, білік және дағдылар жүйесін дамыту. Курста мұғалімнің күнделікті іс-әрекетінде компьютерді қолданумен, компьютердің дидактикалық құрал ретіндегі мүмкіндіктерімен, жасанды интеллект технологияларын қолданумен байланысты жалпы мәселелер қарастырылады. Практикалық материал ретінде мектептің оқу процесінде ЦТ қолдану мәселелері қарастырылады: әртүрлі мақсаттағы педагогикалық бағдарламалық құралдарды пайдалану; нақты объектілерді (оқу боттарын) басқаруды жүзеге асыру; виртуалды модельдермен компьютерлік эксперименттерді ұйымдастыру және жүргізу; ғаламдық және жергілікті желілерде әртүрлі формадағы ақпаратты мақсатты түрде іздеуді, оны жинауды, жинақтауды, сақтауды, өңдеуді және беруді жүзеге асыру; оқушылардың зияткерлік бос уақытын ұйымдастыру және т.б.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Бағдарламалау тілі(С++)
"Программалау тілі (С++)" курсының мақсаты – Алгоритмдеу негіздерін меңгеру, С++ тілінде императивті және объектілі-бағытталған бағдарламалау, қазіргі заманғы инструменталды құралдарды пайдалана отырып, бағдарламалық кодты құру дағдыларын меңгеру. Тақырыптар тізімі: C++ кіріспе. Бағдарламаның құрылымы, модульділігі, функциялары. Консольді енгізу және шығару. Тармақтау және циклдар. Орындауды қайталау. Цикл операторлары. Массивтер. Жолдар. Көрсеткіштер. Жолдармен жұмыс істеу үшін функциялар.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Электромагниттік толқындар және оптика
"Электромагниттік толқындар және оптика" курсының мақсаты-студенттерде қазіргі заманғы оптиканың теориялық және физикалық негіздерін түсінуді қалыптастыру. Электромагниттік тербелістер мен толқындар. Толқындық және геометриялық оптика. Геометриялық оптика заңдары. Сәуле шығарудың кванттық қасиеттері. Комптон Әсері. ЭЕМ қолдану.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Физика
"Физика" курсының мақсаты - студенттердің теориялық физиканың келесі бөлімдерін оқу үшін қажетті теориялық механика бойынша базалық білімдерін қалыптастыру. Тақырыптар тізімі: Кинематика. Ньютон механикасы. Лагранж механикасы. Гамильтон механикасы. Айнымалы электр тогы. Максвелл теңдеулері. Токтың магнит өрісі. Электромагниттік индукция құбылысы.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Сандық білім беру ресурстарын жасақтау
"Сандық білім беру ресурстарын жасақтау" пәнін оқу "АКТ", "білім беруде IT-ны қолдану" курсының біліміне негізделеді. Пәнді оқу барысында студенттер педагогикалық жобалау негіздерін меңгеруі керек, білім беру қызметінде электрондық білім беру ресурстарының мүмкіндіктерін пайдалану есебінен оқу процесін қалай қарқындатуға болатынын түсіну керек (оқыту процесінің тиімділігі мен сапасын арттыру; пәнаралық байланыстарды тереңдету; қажетті ақпаратты іздеу көлемін ұлғайту және оңтайландыру; танымдық қызметтің белсенділігін арттыру); білім алушының тұлғасын дамыту, ақпараттық қоғам жағдайында жеке тұлғаны қолайлы өмірге дайындау (ойлаудың әртүрлі түрлерін дамыту; коммуникативтік қабілеттерін дамыту; компьютерлік графиканы, мультимедиа технологиясын пайдалану есебінен эстетикалық тәрбие беру; ақпараттық мәдениетті қалыптастыру, ақпаратты өңдеуді жүзеге асыру қабілеті).
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Оқушының ғылыми жұмыстарын ұйымдастыру әдістемесі
"Оқушының ғылыми жұмыстарын ұйымдастыру әдістемесі" пәнінің мақсаты– студенттердің ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру және басқару ерекшеліктері, терминология, терминология мазмұны, заңдары, принциптері, ұғымдары туралы білімдерді меңгеру. Тақырыптар тізімі: ғылыми - зерттеу жұмысының деңгейі. Зерттеу бағдарламасын жүзеге асыру, әзірлеу. Жазу, жазбаша жұмысты ресімдеу ережелері. Әдебиеттер мен әдебиеттер тізімін жасау ережелері. Зерттеу жұмысында Интернет-ресурстарды пайдалану. Зерттеу нәтижелерін ұсыну.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Информатикадан олимпиадалық есептерді шешу әдістемесі
"Информатика бойынша олимпиадалық есептерді шешу әдістемесі" курсының мақсаты - әлемдік білім беру стандарттарына сәйкес пәндік дайындық болып табылады. Тақырыптар тізімі: информатика бойынша олимпиада есептерін жіктеу, информатика бойынша олимпиада есептерін шешудегі басқа да ғылымдардың рөлі, информатика және т. б. бойынша шығармашылық есептерді шешудің жалпы принциптері мен әдістері.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Кәсіби қазақ (орыс) тілі
"Информатика" мамандығы бойынша оқитын мамандардың коммуникативтік-сөйлеу құзыреттілігін қалыптастыру және дамыту. Тақырыптар тізімі: Болашақ мамандардың сөйлеу мәдениетін арттыру, көпшілік алдында сөйлеудің дағдылары мен іскери әңгіме, келіссөздер, пікірталастар жүргізу. Байланыс және тұтастық категориялары аспектісінде информатика бойынша ғылыми мәтіндерді талдау және интерпретациялау. Ақпараттың түрлері және сөйлеу тілінің функционалды-мағыналық типтері.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Информатиканы оқытудың әдістері мен технологиялары
Мақсаты: Студенттерді жалпы орта білім беру мекемелерінде информатиканы оқытуға дайындау. Міндеттері: Информатиканы оқытудың классикалық және жаңа әдістерін және сабақтардың ұйымдастырушылық нысандарын меңгеру; Қысқаша мазмұны: Информатиканы оқыту әдістемесінің теориялық негіздері. Алгоритмдеу және бағдарламалау негіздерін, "Информатика" пәнінің негізгі тақырыптарын оқыту әдістемесі.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 10
-
Робототехника негіздері
Мақсаты:LEGO MINDSTORMS EV3 робототехникалық конструкторы негізінде роботтарды модельдеу, құрастыру және бағдарламалау саласында кәсіби құзыреттіліктерін қалыптастыру. Міндеттері: робототехникадағы негізгі тенденциялармен таныстыру; қазіргі робототехникадағы негізгі платформаларды қарастыру; робототехника қажеттіліктері үшін LEGO MINDSTORMS EV3 пайдалануды үйрету; Қысқаша мазмұны: Робототехниканың даму тарихы, роботтарды жобалау негіздері, роботтарды модельдеу негіздері. LEGO Digital Designer бағдарламасының мақсаты, роботты бағдарламалау, Робот жарысы.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Визуалды орталарды құрудың технологиясы (Scratch, Лого)
"Визуалды орталарды құру технологиясы" курсының мақсаты - визуалды бағдарламалау негіздерін, графикалық нысандармен оның мәтінін жазудың орнына манипуляциялау арқылы ЭЕМ үшін бағдарлама жасау тәсілдерін оқып үйрену. Тақырыптар тізімі: негіздері, визуалды бағдарламалау краеугольді тастар. Scratch ортасын пайдалана отырып, оқушының оқудан тыс жобалық қызметін ұйымдастыру. Лого бағдарламалау тілінің негіздері.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Инклюзивті білім беру
Курстың мақсаты: мектеп жасындағы балалардың физикалық және адамгершілік денсаулығын қалыптастыру, дамыту, сақтау; әртүрлі категориядағы балалардың әлеуметтенуін зерттеу: мүмкіндігі шектеулі, эмиграцияланған, девиантты, дарынды және т.б. интеграциялық оқыту жағдайында жалпы білім беру үдерісіне, оларға психологиялық қолдауды қамтамасыз ету әдістерін үйрену.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Деректер қоры және ақпараттық жүйелер
"Деректер қоры және ақпараттық жүйелер" пәнінің мақсаты – деректер қорын құрудың теориялық негіздерін, деректерді іздеу және өңдеуді ұйымдастыру әдістерін, деректерді сипаттау және манипуляциялау тілдік құралдарын, негізгі деректер модельдерін құру принциптерін және оларды пайдалануды оқып үйрену. Тақырып тізімі: деректер қоры және ДББЖ. Деректер модельдері. Реляциялық алгебра. Деректер қорын жобалаудың негізгі кезеңдері.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Объектіге– бағдарланған бағдарламалау
"Объектіге бағытталған бағдарламалау" курсының мақсаты - бітірушілерге біліктілік талаптарына сәйкес объектіге бағытталған бағдарламалау саласындағы білім мен практикалық дағдылар деңгейін қамтамасыз ету болып табылады. Тақырыптар тізімі: бағдарламалық қамтамасыз етуді әзірлеу әдістерінің эволюциясы. Объектіге бағытталған бағдарламалаудың негізгі ұғымдары мен негізгі қасиеттері. Динамикалық объектілер. Объектіге бағытталған программалау жүйелерінің құрамы мен сипаттамалары. ОББ Lazarus, Delphi негізгі ұғымдары.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Бастауыш сыныптардағы цифрлық сауаттылық
Максаты: Цифрлық сауаттылық пәнін оқыту әдістемесі теориясынан жүйелі білім беру, бастауыш сыныпта АКТ пәнін оқыту әдіс-тәсілдерін меңгерту. Міндеттері: Бастауыш сыныптарда Цифрлық сауаттылық пәнінен оқытылатын білім мазмұнын және оқыту-тәрбиелеу жүйесін білдіру Қысқаша мазмұны: Цифрлық сауаттылықты ұғыну заңдылықтары, цифрлық сауаттылық пәнін оқыту мазмұны мен жүйесі, «Цифрлық сауаттылық» оқулығының мазмұны мен оқыту әдістемесі.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Web бағдарламалау
"WEB - бағдарламалау" пәнінің мақсаты - студенттерге web -технологиялар мен бағдарламалау тілдерін қолдана отырып, WEB -беттің компоненттері туралы концептуалды түсінік беру және әрі қарай интернетте жариялау. Тақырыптар тізімі: веб - бағдарламалаудың негізгі ұғымдары. HTML-құжаттың анатомиясы. Мәтін. Суреттер мен мультимедиалық элементтер. Гиперсілтемелер және желілер. Пішімделген тізімдер. Стильдердің каскадтық кестелері. Нысандары. Фреймдер.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Клиент-серверлік жүйелерді жобалау және модельдеу
"Клиент-серверлік жүйелерді жобалау және модельдеу" курсының мақсаты - студенттердің өмірлік циклдің әр түрлі сатыларында ақпараттық жүйелерді жобалаудың теориялық негіздерін оқу, Ақпараттық жүйелерді моделдеу әдістерін меңгеру. Тақырыптар тізімі: "Клиент-сервер" типті жүйенің бағдарламалық қамтамасыз ету сенімділігін анықтау үшін бағдарламалық –алгоритмдік құралдарды әзірлеу. Клиент-серверлік жүйелерді жобалау және моделдеудің негізгі түсініктері мен ерекшеліктері.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 7
-
Білім берудегі STEM
Мақсаты: Студенттерге STEM оқытудың әртүрлі нысандары мен әдістерін тәжірибеде қолдануды үйрету, STEM іс-әрекетін оқу үдерісіне кіріктіру. Міндеттері: STEM білім беруде әртүрлі оқыту технологияларын қолдану; Қысқаша мазмұны: STEM технологиялар білім берудің әртүрлі нысандары мен әдістері. STEM аясында негізгі ұғымдарды, заманауи білім беру технологияларын қолдануды үйренеді, жобалық жұмысты ұйымдастыру және жүргізу әдістерін меңгереді.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Ақпараттық қауіпсіздік негіздері
Мақсаты: ақпаратты қорғауды қамтамасыз ету үшін техникалық құралдар мен әдістерді пайдалана білуді қалыптастыру. Міндеттері: Техникалық арналар арқылы ақпаратты ағып кетуден қорғау әдістері мен құралдарын қалыптастыру, қорғау шараларын жоспарлау, ұйымдастыру және жүзеге асыруды бақылау. Қысқаша мазмұны: қазіргі заманғы технологияларды пайдалана отырып, ақпараттың қауіпсіздігін қамтамасыз етудің техникалық әдістері мен құралдары.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Киберқауіпсіздік
Мақсаты: Кибернетикалық жүйелердің ақпараттық қауіпсіздігін және технологиялық процестерді басқарудың автоматтандырылған жүйелерінің қауіпсіздігін қамтамасыз ету қабілетін қалыптастыру. Міндеттері: - ақпараттық қауіпсіздікті қамтамасыз ету, операциялық жүйелер мен желілерде бағдарламалық және аппараттық қамтамасыз етудің ақпараттық қауіпсіздігін қамтамасыз ету тиімділігін бақылау, талдау және салыстыру. Қысқаша мазмұны: әртүрлі деңгейдегі объектілер үшін киберқауіпсіздік технологияларының негізгі түсініктері мен мазмұны.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Компьютерлік желілер және бұлттық технологиялар
Мақсаты: Компьютерлік жүйелер мен желілерді ұйымдастыру және жұмыс істеу принциптерін меңгеру қабілетін қалыптастыру Міндеттері: Желілік протоколдар мен желілік операциялық жүйелерді, коммутация және маршруттау әдістерін қолдану. Қысқаша мазмұны: Қазіргі компьютерлік жүйелер мен желілік технологиялар, желілік хаттамалар, желілік операциялық жүйелер, маршруттау және коммутация негіздері, желі топологиясының түсініктері, желіге кіру әдістері мен дағдылары.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 7
-
Компьютерлік модельдеу негіздері (2D және 3D кескіндеу)
Мақсаты: Компьютерлік 2D және 3D графика негіздері туралы теориялық білім мен практикалық дағдыларды қалыптастыру. 2D кескіндерін және 3D объектілерін құру дағдыларын игеру. Міндеттері: пәнді игеру оқушыларды жұмысқа дайындау болып табылады сфере саласындағы бастапқы позициялар. Қысқаша мазмұны: Компьютерлік графика және модельдеу негіздері; Векторлық және растрлық графика. 3D модельдеу. 3D нысандарын құру. Анимация, визуализация. Интерьермен жұмыс жасау.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 7
-
Жасанды интеллект жүйелері
Мақсаты: Интеллектуалды жүйелерді құру теориясы мен тәжірибесінің қазіргі жағдайы туралы түсінік қалыптастыру. Міндеттері: Интеллектуалды жүйелердегі білімді көрсету үлгілерін зерттеу; Зияткерлік жүйенің білім қорына табиғи тіл интерфейсін ұйымдастыру принциптері туралы түсінік алу. Қысқаша мазмұны: Білімді көрсету әдістерінің негізгі түсініктері, Қолданбалы интеллектуалды технологиялар. Сараптамалық жүйелер, Интеллектуалды модельдеу, Интеллектуалды технологияларды қолдану.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Білім берудегі менеджмент
Пәннің мақсаты: білім берудегі менеджменттің ғылыми негіздері туралы білімді қалыптастыру және білім беру жүйесінің дамуына басшылық жасау. Курстың мазмұны: білім берудегі қазіргі менеджменттің негізгі концепцияларымен танысу; білім беруді басқарудың негізгі ұстанымдары мен ұстанымдарын зерделеу; басқарушылық шешімдерді қабылдау әдістерін зерделеу; нақты жағдайларды талдау және диагностикалау, мақсаттар, міндеттер қою және оларды шешу әдістерін табу.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Компьютерлік графика және дизайн
Мақсаты: Графикалық редакторларда векторлық және растрлық кескіндерді өңдеу әдістерін меңгерту, кәсіби қызметте қолдану дағдыларын қалыптастыру Міндеттері: Компьютерлік графиканы үйрету арқылы студенттердің танымдық, біліктілік, шағармашылық қабілеттерін дамыту. Қысқаша мазмұны: Компьютерлік графика ұғымын сипаттау және талдау, құралдар мен командаларын қолдану, графикалық программалар құралдарын пайдаланып жеке кескін жұмыстарын құру, өңдеу және сақтау.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 7
-
Мобильді құрылғылар үшін бағдарламалау
Мақсаты: Заманауи бағдарламалау технологияларын пайдалана отырып, мобильді құрылғыларға арналған бағдарламаларды жасау бойынша студенттердің білімін қалыптастыру Міндеттері: Ұялы құрылғыларға арналған бағдарламалар мен қосымшаларды бағдарламалау және тиімді тестілеуді жүргізу мүмкіндігі Қысқаша мазмұны: Мобильді құрылғылардың негізгі түрлері, мобильді қосымшаларды әзірлеу принциптері; мобильді қосымшаларды әзірлеу үшін қолданылатын бағдарламалау тілінің негізгі құрылымдарын қолдану.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Интербелсенді қосымшаларды құру
"Интербелсенді қосымшаларды құру" курсының мақсаты – интерактивті веб-қосымшаларды әзірлеу, өрістету және қолдау үшін қажетті білім, білік және дағды беру болып табылады. Тақырыптар тізімі: HTTP протоколының жұмыс негіздері. Веб-қосымшаларды әзірлеудің қолданыстағы технологияларын шолу. PHP-дегі жолдар. Жолдармен жұмыс істеу үшін функциялар. PHP массивтері. Веб-қосымшаларда деректер қорын пайдалану.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Педагогикалық технологияларды жобалау
"Педагогикалық технологияларды жобалау" курсының мақсаты - студенттердің оқу-тәрбие үрдісін технологияландырумен байланысты Білім және іскерлікпен қарулануы, өз бетімен ойлайтын кәсіби-педагогикалық іс-әрекетке ынталандыру. Тақырыптар тізімі: педагогикалық технологиялардың негізгі ұғымдары, қасиеттері, белгілері, принциптері, түрлері, құрылымдық компоненттері, олардың мақсаты мен ерекшеліктері. Педагогикалық технологиялардың айырмашылықтары оқыту мен тәрбиелеудің белгісі.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Қазақстанның тарихи дамуының негізгі кезеңдерін, заңдылықтары мен өзіндік ерекшелігін терең түсіну және ғылыми талдау негізінде азаматтық ұстанымды көрсету
- шындық жағдайында мектепте білім беру және оқыту жүйесінің қазіргі жағдайына баға беру, білім беруді жаңарту, оқыту мен тәрбиелеуді интеграциялау, ақпараттандыру және имиджеология мәселелерімен байланысты жағдайларды шеше білу
- алгоритмдерді формальды орындауды, виртуалды орындаушыларды басқару үшін алгоритмдерді құруды, таңдалған бағдарламалау ортасында графикалық бейнелерді құрудың күрделі емес алгоритмдік есептерін шешу үшін бағдарламаларды орындауды, дайын Қолданбалы компьютерлік бағдарламалар мен сервистерді оқу қызметінде пайдалануды білу
- философия, әлеуметтану, саясаттану, мәдениеттану, психология, экологиялық ойлау, құқық және кәсіпкерлік негіздері, ғылыми зерттеу әдістері туралы негізгі білімді ескере отырып, тұлғааралық, әлеуметтік және кәсіби коммуникацияның әртүрлі салаларындағы жағдайларға баға беру
- заманауи сандық және символдық математикалық пакеттерді, техника мен технологияның дамуына айқындаушы әсер еткен физика негіздерін пайдалана отырып, оқу және зерттеу жұмыстарын ұйымдастыру іскерліктерін қалыптастыру, қолданбалы есептердің кең ауқымдағы математикалық модельдерін талдау кезінде компьютерлік математикалық білімді одан әрі пайдалана отырып кеңейту
- педагогикалық қызметті жобалау және оны ғылыми пән бағдарламасының талаптарына сәйкес жүзеге асыру, инновациялық білім беру жүйесіндегі пәндік білімдерді (ұғымдарды, идеяларды, теорияларды, практиканы) түсіндіру және интерпретациалау
- өзін-өзі дамыту және мансаптық өсу үшін өмір бойы жеке білім беру траекториясын құру, дене шынықтыру әдістері мен құралдары арқылы толыққанды әлеуметтік және кәсіби қызметті қамтамасыз ету үшін салауатты өмір салтын қалыптастыру
- тұлғааралық, мәдениетаралық және өндірістік (кәсіби) қарым-қатынас міндеттерін шешу үшін қазақ, орыс және шет тілдерінде ауызша және жазбаша түрде коммуникацияға түсу
- статистикалық деректердің көмегімен кәсіпкерлік қызметтің теориялық және практикалық білімі болуы
- жеке қызметте ақпараттық технологиялар мен жасанды интеллект мүмкіндіктерін пайдалану; онлайн-оқытудың, электрондық оқытудың, желілік коммуникацияның сандық құралдарымен жұмыс істеу; желілік бірлескен қызмет үшін оқу-танымдық тапсырмаларды әзірлеу; сандық сабақтар сценарийін, қашықтықтан білім беру оқиғаларын жасау; сандық із негізінде оқу қызметі туралы деректерді талдау
- ғылыми зерттеу және академиялық жазу әдістерін білу және оларды оқылатын салада қолдану
- информатиканың негізгі ұғымдары мен әдістерін білуді және түсінуді көрсету, нақты жағдайларда негізгі ақпараттық процестерді бөлу, биологиялық, техникалық және әлеуметтік жүйелерде ақпараттық процестердің ұқсастығын табу және ағу айырмашылықтарын табу
- ақпараттық өзара іс-қимылдың, ақпаратты алудың, сақтаудың, өңдеудің, интерпретациялаудың негізгі тәсілдері мен құралдарын меңгеру; зерттеу барысында алынған нәтижелерді жинақтау негізінде нақты нәтижелер мен ұсыныстарды, қызмет түрлерін жетілдіру немесе нақты проблемаларды, міндеттерді, мәселелерді және оларды шешу жолдарын, барлық деректердің нақтылығы мен объективтілігін, қабылданған шешімдерді талдауды анықтау
Ұқсас БББ
6B01503 Информатика
Ахмет Байтұрсынов атындағы Қостанай өңірлік университеті
6B01503 Информатика мұғалімін даярлау
Өзбекәлі Жәнібеков атындағы Оңтүстік Қазақстан педагогикалық университеті (ОҚМПУ)
6B01503 Информатика
Ш.Есенов атындағы Каспий технологиялар және инжиниринг университеті (Yessenov University)
6B01503 Информатика
Қ.Жұбанов атындағы Ақтөбе өңірлік университеті
6B01503 Информатика
Ы.Алтынсарин атындағы Арқалық педагогикалық институты (Ы.Алтынсарин атындағы АПИ)
6B01503 Информатика мұғалімдерін даярлау
Жұмабек Ахметұлы Тәшенов атындағы университеті
6B01503 Информатика мұғалімдерін даярлау
М.Х.Дулати атындағы Тараз университеті