Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B01510 География в ҚарМУ Е.А.Бөкетов

  • Топырақтану
    Несиелер: 5

    Оқу курсы топырақтанудың негізгі ұғымдарын қарастырады, топырақтың пайда болу және даму тарихын баяндайды, оның құрамы мен қасиеттері туралы сипаттама береді, топырақ эрозиясының мәселелерін қозғайды және тиімді пайдаланудың түрлі нұсқаларын ұсынады. Бұл курста топырақтың алуан түрлілігі және таралу аймағы, шығу тегі, құрамы, қасиеттері (құнарлылығы) және оны тиімді пайдалану оқытылады. Бұл курс маңызды теориялық және практикалық мәнге ие.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Жалпы жертану
    Несиелер: 5

    Географиялық қабықтың территориялық дифференциациясы туралы түсінік құрау және территорияны карталау. Өзара бір-бірімен байланыстағы және өзара шарттасқан табиғи үрдістер мен құбылыстардың тұтас кешенінің үздіксіз дамуы нәтижесінде қалыптасқан біртұтас материалдық жүйе ретіндегі табиғатқа көзқарасты қалыптастыру мен бекітуге ой-пікір құрастыру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Топырақ географиясы
    Несиелер: 5

    Осы оқу пәні бүкіл географияның кешенді синтетикалық бөлігі болып табылады, бұл жер шарының педосферасы географиялық қабықтың түрлі бөліктерінің - атмосфераның, гидросфераның, литосфераның және биосфераның өзара іс-қимылының нәтижесі ретінде пайда болады және уақыт бойынша дамиды. ГО компоненттерінің өзара енуінің әсерінің арқасында иондық зат - топырақ қалыптасады. Топырақты ландшафт компоненті ретінде зерттей отырып, күрделі және ауқымды географиялық жүйелерге қатысты көптеген сұрақтарға жауап алуға болады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Педагогика
    Несиелер: 4

    "Педагогика" пәнінің негізгі мақсаты студенттерді оқыту мен тәрбиелеудің теориялық негіздерімен таныстыру, Педагогикалық құзыреттілік деңгейін арттыру, оқу және кәсіби іс-әрекеттерді жүзеге асыру және игерудің табыстылық факторы ретінде адамның жеке ерекшеліктері туралы тұтас түсініктерді қалыптастыру, оқу іскерлігін, ақыл-ой еңбегінің мәдениетін, өздігінен білім алуды дамыту, педагогикалық білімге сүйене отырып тиімді шешім қабылдай білу.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Бағалаудың өлшемдік технологиялары
    Несиелер: 5

    Сыни бағалау деп оқушылардың оқу-танымдық құзыретін қалыптастыруға жағдай жасайтын, білім беру мақсаты мен мазмұнына сәйкес білім беру үдерісіне қатысушылардың (оқушылар, мектеп әкімшілігі, ата-аналар, заңды тұлғалар және т.б.) барлығына алдын ала таныс, ұжым талқысынан өткен, нақты анықталған өлшемдер арқылы оқушылардың оқу жетістіктерін салыстыруға негізделген бағалау үдерісі.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Картография топография негіздерімен
    Несиелер: 5

    Картография топография негіздерімен жерді географиялық және геометриялық түсінудің негізгі принциптерін, сондай-ақ географиялық жоспарлар мен карталарды құру мақсатында жер объектілерін өлшеудің негізгі пәні болып табылады. Болашақта алған білімдерін картографиялық модельдерді қалыптастырумен және оларды пайдаланумен байланысты пәндерді оқу кезінде географ-студенттер пайдалана алады; географиялық және геоэкологиялық зерттеулерді талдау және жүргізу. Курста негізгі орын топографиялық және географиялық карта.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Топография геодезия негіздерімен
    Несиелер: 5

    Пәнді оқытудың мақсаты-жер көлемі мен нысаны туралы, теңіздегі құрлықтағы объектілердің орналасу орнын анықтау үшін қолданылатын координаталар жүйесі туралы білім алу болып табылады. Пәнді оқу студенттерге топографиялық карталармен, жоспарлармен және профильдермен жұмыс істеу үшін қажетті білімдер мен іскерліктерді меңгеруге мүмкіндік береді, геологиялық нысандарды байланыстыру үшін Геодезиялық өлшеулерді орындау дағдыларын меңгеруге мүмкіндік береді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Экология және тіршілік қауіпсіздік негіздері
    Несиелер: 5

    Қоғам мен табиғатты дамытудың негіздері, табиғи ресурстарды ұтымды пайдаланудың қазіргі заманғы көзқарастары, өмірдің қауіпсіздігін құқықтық реттеу, теріс әсердің дамуын болжау және төтенше жағдайлардың салдарын бағалау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Геология геоморфология негіздерімен
    Несиелер: 4

    Геология геоморфология негіздерімен курсы жер беті бедерінің қалыптасуына геологиялық үдерістердің әсерін зерттейді. Геология жер қыртысының және жалпы бүкіл жердің құрамын, құрылысын, үдерістерін және даму тарихын қарастырады; геоморфология – жер бетінің рельефі, оның шығу тегі, эволюциясы және Жердің басқа қабықтарымен өзара байланысын қарастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Қазақстанның физикалық географиясы
    Несиелер: 6

    Қазақстанның физикалық географиясы-елдің табиғи кешендерінің заңдылықтарын зерттейтін негізгі аймақтық курстардың бірі. Қазіргі заманғы физика-географиялық жағдайларды зерттеу маңызды қолданбалы зерттеулер үшін іргелі негіз болып табылады. Қазақстанның физикалық географиясы табиғи геожүйелердің дамуы мен жағдайын анықтайтын табиғи жағдайлар мен процестерді зерттейді. Геожүйелердің ресурстық әлеуетін анықтайды.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Қолданбалы бизнес
    Несиелер: 5

    Курс студенттерді нарықты талдау әдістерімен, өнімнің сипаттамасымен, ұйымдастырушылық және өндірістік, қаржылық жоспарларды әзірлеу және ұсыну туралы таныстырады. Пәнді оқу барысында жас ұрпақтың инновациялық мінез-құлқының дүниетанымдық негізі, олардың әлеуметтік белсенді іс-әрекетке дайындығы, кәсіпкерлік қызметтің практикалық дағдылары қалыптасады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Қазақстанның геоморфологиясы
    Несиелер: 4

    Қазақстанның геоморфологиясы платформалық және таулы аумақтардың рельефінің қалыптасу, эволюциясы мәселелерін зерттейді. Жер бедерін қалыптастыру үдерісінің жалпы және өңірлік ерекшеліктері, шаруашылық қызметтің антропогендік бедердің пайда болуына әсері туралы түсінік береді. Қазақстан рельефін, сақиналы құрылымдарды құрудағы ғарыштық фактордың рөлін және оларды картографиялауды қарастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Құқық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері
    Несиелер: 5

    Курс құқық негіздері мен сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениеттің негізгі ұғымдарын зерделеуге бағытталған. Конституциялық және әкімшілік құқық негіздері, құқық қорғау органдары, мемлекеттік билік органдары сияқты ұғымдар қарастырылады. Пәндерді оқыту барысында сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл бойынша білім жүйесі және осы негізде осы құбылысқа қатысты азаматтық ұстанымды әзірлеу қалыптасады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Рухани жаңғыру
    Несиелер: 5

    Қазақстанның модернизациясының тарихи тәжірибесі және қазіргі заман зерттеледі. Ұлттық сананы зерттеу мәселелеріне және оның қалыптасу ерекшеліктеріне ерекше назар аударылды. "Мәңгілік ел" патриоттық актісі және оның ұлттық сана үшін маңызы баяндалады. Жаһандық әлемдегі қазіргі қазақстандық бірегейлік; меритократтық қоғам және оның құндылықтары; Қазақстан "білім қоғамы"; жастардың рухани жаңғыртудағы жетекші рөлі қарастырылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Аэрокосмостық географиялық зерттеу әдістері
    Несиелер: 6

    Пәнді оқудағы мақсат: студенттерді аэроғарыштық түсірілім негіздерімен, оның түрлері мен түсірілім жағдайларымен, аэротүсірілімдердің бейнелеу және геометриялық сипаттамаларымен таныстырады. Аэроғарыштық суреттерді өңдеудің қарапайым дағдыларын үйретеді-анықтау, тану, байланыстыру, суреттің масштабын анықтау, жіктеу, декодтау, аннотация және карта жасау. Аэроғарыштық түсірілім үшін қолданылатын негізгі әдістер мен аспаптар туралы, декодтаудың теориялық негіздері мен түрлері туралы білім береді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Географиялық зерттеу әдістері
    Несиелер: 6

    Курс ;алпы білім беру пәндерін оқып-үйренгеннен кейін, жалпы кәсіптік пәндермен танысу алдында оқылады. Курс студенттерді географияның әдістемелік аппаратымен таныстырады және келесі курстарда оқытылатын салалық физика - және экономикалық-географиялық пәндерді терең меңгеруге мүмкіндік береді. Пәнді оқу барысында алынған білімдер ғылыми жобалар мен дипломдық жұмыстарды, сондай-ақ практикалық есептерді жазу кезінде қажет.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Қазақстанның экономикалық және әлеуметтік географиясы
    Несиелер: 6

    Бұл пән студенттерге Қазақстан Республикасы туралы Әлеуметтік-экономикалық-географиялық білім береді, яғни шаруашылық, халық, аумақтық орналастыру және оларды ұйымдастыру. Сондай-ақ, осы үдерістердің заңдылықтары, еліміздің аумағында қоршаған орта мен қоғамның өзара іс-қимылы, табиғи-ресурстық және еңбек әлеуетін дамыту және орналастыру, олардың мүмкіндіктері мен болашақта даму мәселелері зерделенеді. Пән аймақтық аспектіде халықтың демографиялық жағдайын және өмір сүру сапасын зерттейді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Атмосфера физикасы
    Несиелер: 5

    Пәнді оқу мақсаты – білім алушыларда базалық бөлімдер бойынша тереңдетілген кәсіптік білімді қалыптастыру: атмосфера құрылысы, атмосфера және Мұхит динамикасы, Күн физикасы, климатология, электромагниттік және дыбыс толқындарының таралуы, тропосфера физикасы, орта және жоғарғы атмосфера, экологияның физикалық негіздері. Білім алушылар атмосферада болып жатқан құбылыстар мен процестердің мәнін және оларға әртүрлі факторлардың әсерін түсінуге мүмкіндік беретін көлемде білім алады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Оқушылардың анатомиясы, физиологиясы және гигиенасы
    Несиелер: 6

    Оқыту барысында балалар ағзасының функционалдық және бейімделу мүмкіндіктерін анықтау, бастауыш мектепте педагогикалық процесті ұйымдастыруды жобалау және жүзеге асыру, жеке тұлғаны қалыптастыру мен тәрбиелеудің даму заңдылықтарын орнату, тікелей педагогикалық қызметте дамудың жеке және жас ерекшеліктерін біледі.және оқу іс-әрекетінің негізгі психофизиологиялық механизмдері, ағзаның қалыпты дамуы үшін қажетті гигиеналық нормалар туралы білімдерін меңгеруіне ықпал етеді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Метеорология и климатология
    Несиелер: 5

    Метеорология және климатология-ғаламшарымыздың ауа райы мен климатын қалыптастыратын атмосфера және онда болып жатқан физикалық және химиялық процестер туралы негізгі білім алуға бағытталған пән; Жер климатының оның тарихы бойында табиғи ауытқуын және қалыптасуын анықтайтын астрономиялық, геофизикалық және географиялық факторларды, қазіргі кезеңдегі антропогендік факторлардың рөлін зерттеу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Қазақстан Республикасы өндіріс күштерінің орналасуы және дамуы
    Несиелер: 6

    Курс нарықтық экономика жағдайында Қазақстан Республикасының өндіргіш күштерінің дамуы мен орналасуын зерттеуге арналған. Еліміздің өнеркәсібін, ауыл шаруашылығы мен көлігін дамыту үшін табиғи және әлеуметтік-экономикалық алғышарттарға ерекше көңіл бөлінеді. Білім алушылар сондай-ақ негізгі экономикалық аудандар мен орталықтарды, энергия өндіруші циклдарды (ЭӨО), өнеркәсіптік тораптарды, аумақтық-өндірістік кешендерді (ТПК) зерттейді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • География ғылымының тарихы және әдістемесі
    Несиелер: 5

    География ғылымының тарихы мен әдіснамасы бойынша оқу курсы география саласындағы мамандарды оқытудың соңғы курсының бірі болып табылады. Ғылымның тарихы мен әдіснамасын білу кез келген маман үшін міндетті. Ғылым тарихы мен әдіснамасы оған болашаққа жол сілтемелік жіп береді, өйткені өткен ғылым дамуының білуінсіз оның келешегін дұрыс анықтау мүмкін емес. Кез келген ғылыми қызмет – оның қателіктері мен жетістіктерімен үздіксіз іздеу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Қазақстанның рекреациялық географиясы
    Несиелер: 5

    Рекреацияның, туризмнің, санаторий-курорттық емдеудің даму заңдылықтарын, ерекшеліктерін анықтайды. Қазақстанның рекреациялық географиясы географиялық орта факторларының рекреациялық қажеттіліктер мен сұраныстың қалыптасуына әсерін; табиғи және тарихи - мәдени ресурстарды орналастыруды, нақты өңірдің жағдайына байланысты рекреациялық инфрақұрылымның даму ерекшеліктерін зерттейді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Оқушылардың ғылыми-зерттеу қызметін ұйымдастырудың әдістемесі
    Несиелер: 6

    Пәнді меңгерудің мақсаты география мұғалімінің орта жалпы білім беретін оқу орнында білім алушылардың зерттеу қызметін ұйымдастыруға дайындайды. Міндеттері: білім алушылардың зерттеу қызметін ұйымдастыруға мұғалімнің уәждемесі мен құндылық қатынасын қалыптастыру; білім алуышылардың зерттеуәрекетінің тәсілдерін арттыруды көздейді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Тарихи география
    Несиелер: 5

    "Тарихи география" пәнін оқытудың негізгі мақсаты әлемдік географиялық ашылымдар мен зерттеулер тарихын ежелгі уақыттан қазіргі күнге дейін зерттеу болып табылады. Курстың негізгі міндеттері: географиялық идеялардың дамуын қарастыру; География туралы түсініктерді өзара байланысты жаратылыстану және қоғамдық пәндердің біртұтас жүйесі ретінде қалыптастыру; географиялық жаңалықтардың тарихын оқып үйрену; әлемнің қазіргі заманғы саяси картасының, қазіргі әлемдік шаруашылықты зерттеу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Материктер мен мұхиттардың физикалық географиясы
    Несиелер: 5

    Курстың мақсаты - студенттерге материктер мен мұхиттардың табиғаты туралы білім беру. Олардың табиғатын талдау барысында ұзақ геологиялық даму нәтижесінде қалыптасқан осы континенттердің әрқайсысының морфоқұрылымдық және ландшафтық ұйымдарының күрделілігін ашу. Қоғамның шаруашылық қызметінің осы континенттерінің табиғатына теріс әсер ету қарқындылығын көрсету. Материктер мен мұхиттардың табиғи ресурстарын қорғау және қалпына келтіру мәселелерінің өзектілігін ашу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Әлеуметтік этнография және демография
    Несиелер: 4

    Пәнді оқыту пәні әлеуметтік демография және этнографияның негізгі ережелері болып табылады. Пәннің мақсаты-студенттердің ғылым ретінде демография және этнография, әлеуметтік демография және этнография туралы білім саласы ретінде жүйелі түсінігін қалыптастыру, оның теориялық негіздері, ерекшеліктері, мәселелері, демографиялық және этнографиялық үрдістердің өзара байланысы және мемлекет пен аймақтың әлеуметтік саясаты; студенттердің болашақ кәсіби қызметінде, мемлекеттің демографиялық және ұлттық саясатының әсерін үйренеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Географияны оқыту әдістемесі
    Несиелер: 6

    «Географияны оқыту әдістемесі» пәнінің мақсаты-географияны оқыту әдістемесі бойынша білім мен білік жүйесін қалыптастыру. "Географияны оқыту әдістемесі" пәнінің мақсаты-географияны оқыту әдістемесі бойынша білім мен білік жүйесін қалыптастыру. Курстың міндеттері: талдау, тарихи дамуы мектеп география, географиялық білім беру және әдістемелік ой; меңгеру зерттеудің әдістері оқыту әдістемесі география; ашу білім беру, тәрбиелік және дамытушылық мақсаттары география оқу пәні ретіндегі және т. б.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Тұрғындар географиясы
    Несиелер: 4

    Халықтың географиясы әлеуметтік-экономикалық география пәндерінің құрылымында жетекші орын алады. Бұл пәнді басқа географиялық пәндермен кешенде оқу кәсіби дайындалған маман-географ және үйлесімді дамыған тұлғаны қалыптастыруға мүмкіндік береді. Экономикалық-географиялық факторлармен өзара байланыста демографиялық үдерістердің сандық динамикасын, құрылымын және географиялық дифференциациясын зерттеу студенттерге қоғамның аумақтық ұйымдасуының кешенділігі мен көптүрлілігін түсінуге мүмкіндік береді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Құрлық гидрологиясы
    Несиелер: 5

    Курс гидросфераның құрамы, құрылымы, жер бетінде су объектілерін бөлу және олардың биосфераның дамуындағы рөлі туралы түсініктерді, географиялық қабықтағы гидрологиялық процестердің жалпы заңдылықтары туралы білімдерді қалыптастырады. Классификация негізінде білім алушылар құрлық суын және олардың негізгі гидрологиялық сипаттамаларын зерттейді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Жалпы гидрология
    Несиелер: 5

    Гидрология-табиғи суларды және онда болып жатқан құбылыстар мен процестерді зерттейтін ғылым. Гидрология Жер туралы ғылымдар қатарына жатады (физикалық географияның бөлігі ретінде жиі қарастырылады). Гидрологияны терең түсінудегі зерттеу пәні гидрофераның барлық су түрлері болып табылады: мұхиттар, теңіздер, өзендер, көлдер, су қоймалары, батпақтар, топырақ және жер асты сулары, сондай-ақ буда шоғырланған атмосфера сулары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Инклюзивті білім беру
    Несиелер: 5

    Курс әлемдік және отандық тәжірибені, инклюзивті (интеграцияланған) білім беруді енгізудің ұйымдастырушылық шарттарын, сыныптарды жинақтау мен жинақтаудың және бағдарламалық материалды бейімдеудің ұсынымдарын; ерекше білім беру қажеттілігі бар балаларға арналған жеке білім беру бағдарламасын әзірлеу мен іске асыруды; білім алуда ерекше қажеттілігі бар оқушылардың жетістіктерінің мониторингін қарастырады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • География сабағында цифрлық ресурстарды қолдану әдістемесі
    Несиелер: 5

    «География сабағында цифрлық ресурстарды пайдалану әдістемесі» пәнін игерудің мақсаты халық географиясын зерттеудің негізгі бағыттары, мазмұны мен әдістері, халық географиясының тарихы мен әдіснамасы, теориялық ережелері, халық географиясының көбею, қоныстану және урбандалу географиясы, халықтың өмір сүру сапасы туралы түсініктерді дамытумен байланысты кәсіби құзыреттілікті қалыптастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Қашықтықтан оқыту платформалары мен сервистері
    Несиелер: 4

    Қашықтықтан оқыту негіздері: Қашықтықтан оқытудың модельдері мен технологиялары; Видоеконференциялар, видео-кездесулер, вебинарлар, өткізуге арналған платформалар; қашықтықтан оқыту жүйелері (LMS). Қашықтықтан оқыту үшін білім беру контентін әзірлеу: Оқытуға арналған мультимедиа презентацияларын жасау сервистері. Сауалнамалар мен тестілерді жасау сервистері. Интербелсенді тапсырмаларды жасаудың онлайн-сервистері. Интербелсенді жұмыс парақтарының конструкторлары. Аудио және видео өңдеу құралдары.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Білім берудегі менеджмент
    Несиелер: 5

    ҚР білім беру жүйесінің ерекшеліктері мен құрылымы және кәсіптік және педагогикалық пәндердің әдіснамалық негіздерін; қазіргі даму кезеңіндегі білім беру мен тәрбиелеу процесінің мәні мен мазмұнын, педагогикалық жүйелерді басқарудың мәні, принциптері мен әдістерін біледі.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Инновациялық технологияларды география сабағында қолдану
    Несиелер: 5

    Курс білім беруді ізгілендіру жеке тұлғаның үздіксіз жалпы мәдени, адамгершілік және кәсіби дамуының бірлігін қамтамасыз ететін нақты жұмыс істейтін жүйені көздейді. Осы әлеуметтік-педагогикалық принцип білім беру мазмұны мен технологияларын қоғам өмірін ізгілендірумен байланысты қайта қарауды талап етеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Антропогендік ландшафттану
    Несиелер: 5

    Курстың мақсаты - студенттерде Жердің табиғи антропогендік ландшафттары туралы түсініктерін қалыптастыру. Антропогендік ландшафттарды қалыптастыру факторларын анықтайды: ауыл шаруашылық, орман шаруашылық, қалалық, өнеркәсіптік және рекреациялық ландшафттардың құрылымы мен табиғатты ұтымды пайдаланудың, табиғатты қорғаудың, аумақтық ландшафтық жоспарлаудың және мәдени ландшафтарды жобалаудың ландшафтық-экологиялық принциптері мен әдістерін зерделейді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Білім берудің жаңартылған мазмұны жағдайында география бойынша пәндерді оқыту әдістемесі
    Несиелер: 5

    Білім берудің жаңартылған мазмұны жағдайында география пәндерін оқыту әдістемесі маңызды теориялық және практикалық мәнге ие. Курста оқу пәні ретінде географияның мақсаттары мен міндеттері айқындалған, жалпы мектеп географиясының және оның жеке курстарының жаңартылған білім беру мазмұны жағдайында мазмұны талданды. Жаңартылған бағдарлама бойынша географияны оқыту үдерісіне ерекше көңіл бөлінеді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Ландшафттану және физика-географиялық аудандастыру
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты – Ландшафттану және физико-географиялық аудандастыру саласындағы түсініктерді, білімді, іскерлікті қалыптастыру. Пәннің міндеті: табиғи ландшафтың компоненттерін және олардың табиғи кешендерді қалыптастырудағы рөлін; табиғи ландшафттың морфологиялық құрылымын; адамның шаруашылық қызметінің бұзылу дәрежесі мен бағыты бойынша табиғи ландшафтардың жіктелуін; ландшафт негізінде орман шаруашылығын жүргізу ерекшеліктерін; аумақтың физикалық-географиялық аудандырылуын зерттеу болып табылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Геоинформатика
    Несиелер: 5

    Геоинформатика-ғылыми және практикалық мақсаттарда табиғи, қоғамдық және табиғи-қоғамдық геоожүйелерді модельдеудің геоақпараттық әдістерінің жүйесі туралы түсініктерді ашатын пән. Географиялық ақпараттық жүйелерге (ГАЖ), олардың геожүйелер туралы әртүрлі кеңістіктік-таратылған ақпаратты ГАЖ-модель нысанында жинауды, өңдеуді, сақтауды және көрсетуді қамтамасыз ететін бағдарламалары мен технологияларына шолу берілген. Пәнді оқытудың мақсаты студенттерге ақпараттық технологияларды ұйымдастыру, ақпаратты іздеумен таныстырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Электронды картография
    Несиелер: 5

    «Электрондық картография» пәнінің мақсаты маманды даярлау бағыты бойынша негізгі білім беру бағдарламасының міндетті қойылатын мемлекеттік талаптармен анықталған, оның біліктілігіне сәйкес келетін міндеттерді шешуге қабілетті географ мұғалімі даярлау үшін негіздерді қамтамасыз ету. Пәнінің міндеті - болашақ географ маманына ГАЖ қолдана отырып, практикалық тапсырмаларды орындау үшін қажетті теориялық білім мен практикалық дағдыларды жетілдіру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Географиядан элективті курстарды жобалау әдістемесі
    Несиелер: 5

    Курс жаңартылған мектепте географиядан бақылау-өлшеу ресурстарын құру және қолдану әдістері мен тәсілдерін зерттейді. Білім алушылардың білімін жиынтық және формативті бағалауды жүзеге асырудың теориялық негіздеріне басты назар аударылады. Мектепте элективті курстардың бағдарламасын құрастырудың әдістемесін зерделейді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Географиядағы тәрбие беру әдістемесі
    Несиелер: 5

    Курстың мазмұны тәрбие қызметінің теориялық және практикалық негіздерін қарастыруға бағытталған; курстың барлық мазмұны білім мен тәрбиенің парадигмасын жүзеге асыруға бағытталған. Пәннің көмегімен білім беру үдерістері саласындағы жалпы мәдени және кәсіби құзіреттіліктерді игеруге, кәсіби педагогикалық міндеттерді сәтті шешу үшін заманауи білім беру технологияларын жобалауға жәрдемдесуге мүмкіндік жасалады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Қорғауға алынған табиғи аймақтардың геоэкологиясы
    Несиелер: 4

    Геоэкология және табиғатты қорғау-бұл экологиялық бағыттағы жас пәнаралық ғылымдардың бірі, ол экожүйелер мен биосфераның жалпы, табиғи және антропогендік сипаттағы қызметінің аумақтық тұрғыдағы неғұрлым жаһандық заңдылықтарын зерттейді. Геоэкологияның орталық ұғымдарының қатарына "табиғи орта" термині кіреді, ол салыстырмалы термодинамикалық тепе-теңдік жағдайында бар жердің геоболочкалары кешені түсініледі. Бұл кешеннің құрылымына таяу ғарыштық кеңістік, жер атмосферасы, әлемдік мұхит, ішкі гидрофера, криосфера және литосфераның қызмет қабаты кіреді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Туризм негіздері
    Несиелер: 5

    "Туризм негіздері" курсы дене және әлеуметтік география, экономика және туризм менеджменті, мәдениеттану және тарих пәндерін оқу барысында алынған барлық теориялық және әдістемелік білімдер мен практикалық дағдыларды өз өңірінің туристік ресурстарын зерттеуге негізделген.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Топонимика
    Несиелер: 5

    Топонимика-географиялық атауларды, олардың пайда болуын, дамуын, қазіргі жағдайын, мағыналық мәнін, жазылуын және айтылуын зерттейтін ғылыми пән. Географиялық атаулар-географияның маңызды компоненті. Олар адам мен географиялық объект арасындағы өзіндік байланыстырушы буын болып табылады, оның жер бетіндегі орнын көрсетіп қана қоймай, сонымен қатар қызықты және өте маңызды ғылыми ақпарат береді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Мектеп географиясының мазмұны
    Несиелер: 5

    Курс мұғалімді даярлау кезінде туындайтын қайшылықтардың бірін шешу нәтижесінде қалыптасты. Мектеп географиясының негізгі құрылымын, мазмұнын және қазіргі кездегі оқулықтарды талдауға мүмкіндік жасайды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Дүниежүзінің экономикалық, әлеуметтік және саяси географиясы
    Несиелер: 6

    Дүниежүзінің экономикалық, әлеуметтік және саяси географиясы қоғамдық ғылым болып табылады және географиялық ғылымның барлық жүйесінің өзегі болып қала береді. Пәннің тақырыптық бағыты қазіргі заманғы экономикалық өзгерістер мен әлемнің ірі әлеуметтік, экономикалық және саяси мәселелерін шешу жолдарымен тығыз байланысты және өзара байланысты.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Дүниежүзінің шаруашылық географиясы
    Несиелер: 5

    Курстың тақырыптық бағыты әлемнің ірі әлеуметтік, экономикалық және геосаяси мәселелерін шешу жолдарымен қазіргі экономикалық қайта құрумен тығыз байланысты және өзара байланысты. Қазіргі уақытта әлемдік шаруашылықта адамзаттың жаһандық деңгейдегі мәселелері саяси және классикалық күштердің жаңа арақатынасы, халықаралық қатынастардың тарихи географиялық аспектілері, өңірлік қақтығыстар қарастырылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Тәуелсіз Мемлекеттер Достастығының физикалық географиясы
    Несиелер: 5

    Курс посткеңестік аумағының физикалық географиясын, атап айтқанда Тәуелсіз Мемлекеттер Достастығының аумағын зерттейді. Мазмұнда ТМД елдерінің табиғи жағдайлары мен ресурстары, геология, тектоника, рельеф және пайдалы қазбалар, климат, гидрографиялық желі, ендік және биік аймақтылық, экологиялық проблемалар және оларды шешу жолдары сияқты мәселелер баяндалады. Бұл курстың теориялық және практикалық маңызы зор.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Экономикалық, әлеуметтік және саяси географияға кіріспе
    Несиелер: 6

    Негізгі ұғымдық-терминологиялық аппаратты, әлеуметтік-экономикалық және саяси географияны зерттеудің әдіснамасы мен әдістемесін игеру; маңызды экономикалық, саяси және әлеуметтік үдерістерді, табиғат пен адамзат қоғамының өзара әрекет мәселелерін тану; табиғи - ресурстық және еңбек әлеуетін бағалау, қоғамдық өндірістің орналасуының, аумақтық еңбек бөлінісінің және интеграциялық үдерістердің жалпы заңдылықтарын белгілеу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Мектеп жүйесінде қашықтықтан оқытуды ұйымдастыру
    Несиелер: 4

    Мектепте білім беру жүйесіндегі қашықтықтан оқытудың түсініктері. Қашықтықтан оқытуды ұйымдастыруға қойылатын техникалық талаптар. Қашықтықтан оқытуды ұйымдастырудың педагогикалық принциптері. Онлайн және офлайн режимдерінде оқу үрдісін ұйымдастыру әдістері. Қашықтықтан оқыту әдістемесі. Қашықтықтан оқытудың негізгі түрлері: видеолекциялар, конференциялар, вебинар, чат. Интернет іс-шараларына қатысуды ұйымдастыру: олимпиадалар, фестиваль, конкурс, желілік жобалар.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Қазақстан Республикасы табиғат қорғалуы және геоэкологиясы
    Несиелер: 4

    Географияның құрамдас бөлігінің бірі қоршаған ортаны қорғау болып табылады. Табиғи ортаның негізгі компоненттері ауа, су қабығы және жер ресурстары болып табылады. Өнеркәсіптің қарқынды дамуы қоршаған ортаның ұлғайып келе жатқан ластануына алып келеді. Сондықтан негізгі табиғи компоненттердің геоэкологиялық жағдайын зерттеу болашақ мамандар үшін өзекті арнайы курс болып табылады. "Геоэкология ҚР Табиғи ресурстарын қорғау" курсы географиялық қабықтың дамуының жалпы заңдылықтарын, оның жеке компоненттерінің қарастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Код ON4

    Қазақстанның физикалық географиясы саласындағы теориялық аспектілерді, зерттеушілер мен саяхатшылардың географиялық ашылуын анықтайды, геологиялық және физикалық-географиялық тұрғыдағы аймақтық айырмашылықтарды түсінеді және талдайды. Осы саладағы озық білімге негізделген, зерттелетін саладағы білімі мен түсініктерін көрсетеді.

  • Код ON6

    Картографиялық және топографиялық зерттеулерде, карталар мен топографиялық белгілерді ресімдеуде заманауи ақпараттық және телекоммуникациялық технологияларды қолдана алады. Қойылған міндеттерді шешу үшін топырақты зерттеу нәтижелерін қолдана алады, топырақтың географиялық орналасуын және негізгі топырақ қималарын біледі, топырақты міндеттерді шешу кезінде нәтижелерді қолданады. Табиғат пайдалану үлгілерінің қоршаған ортаға әсерін бағалайды; табиғат пайдалану үлгілерінің қоршаған ортаға теріс әсерін азайтудың негізгі жолдарын біледі.

  • Код ON13

    Географиялық ғылымның тарихы мен әдіснамасын сипаттайды; Тарихи географияның ұғымдық аппаратын, әдістерін қолдана біледі; хронологиялық және кеңістіктік аспектілерде тарихи дамудың негізгі кезеңдері мен заңдылықтарын бағалайды; саяхатшылардың, жер жорықтарының және теңізде жүзушілердің Географияны дамытуға қосқан үлесін біледі; Тарихи география саласындағы ақпаратты түсінеді, сыни талдайды және баяндайды; кеңістікті ретроспективті зерттеудің әдістері мен тәсілдерін қолдана біледі. Оқытылатын салада одан әрі оқуды өз бетінше жалғастыру үшін қажетті оқыту дағдыларына ие болады.

  • Код ON3

    Ғаламдағы материяның тіршілік ету формаларын, жердің фигурасы мен өлшемдерін, жердің осьтік айналуын және оның салдарларын, жердің геомагниттік өрісін, атмосфераны, оның құрылысын, құрамын, басқа қабықшалармен өзара әрекеттесуін, атмосфераның жалпы айналымын, географиялық қабықтың құрамдас бөлігі ретінде гидросфераны сипаттайды; литосфера туралы қазіргі заманғы түсініктерді бағалайды. Кәсіби деңгейде білім мен түсінуді қолданады, дәлелдерді қалыптастырады және оқытылатын саладағы мәселелерді шешеді.

  • Код ON2

    Әлеуметтік, жас, психофизикалық және жеке ерекшеліктерін ескере отырып, балаларды оқыту, тәрбиелеу және дамыту негіздерін анықтайды; оқушылардың өмірі мен денсаулығын сақтауды қамтамасыз ету үшін қазіргі заманғы денсаулық сақтау технологияларын қолдана алады. Экономикалық білім негіздерін түсінеді; экономика, менеджмент, маркетинг саласында шешімдер қабылдай алады. Инклюзивті білім берудің негізгі ережелерін, міндеттерін, принциптерін және инклюзивті мектептегі оқу-тәрбие процесін нормативтік реттеуді біледі. Жалпы білім беретін мектептің педагогикалық үрдісінің мәнін, оның заңдары мен заңдылықтарын түсінеді.

  • Код ON12

    Гидросфераның құрамы мен құрылымын, жер асты суларының, мұздықтардың, өзендердің, көлдердің және су қоймаларының, теңіздер мен мұхиттардың гидрологиясындағы негізгі жіктеулерін сипаттайды; түрлі гидрологиялық процестер мен құбылыстарды түсіндіруде негізгі физикалық заңдылықтарды түсінеді; картада негізгі гидрологиялық объектілерді және олардың сипаттамаларын көрсетеді; гидрологиялық процестердің негізгі; гидрологиялық аспаптар құрылғыларымен жұмыс істей алады.

  • Код ON1

    Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениетке, қоғамдық сананы жаңғыртудың негізгі бағыттарын іске асыруға ықпал ететін қолданбалы экономикалық, заң, пәндердің өзекті білімдеріне негізделген азаматтық ұстанымды көрсетеді; қазіргі қоғамдағы, жеке және заңды тұлғалардың құқықтарын қорғау саласындағы, кәсіпкерлік қызметті жүзеге асырудың экономикалық және әлеуметтік тетіктеріндегі рухани және құқықтық процестердің рөлін түсіндіреді; адам өміріне және қоршаған ортаға зиянды және қауіпті факторлардың әсерін түсіндіреді.

  • Код ON7

    Оқу үдерісін ұйымдастыруда инновациялық технологиялардың мүмкіндіктерін түсінеді; білім берудегі инновациялық педагогикалық процестерді бағалайды, жинақтайды және ұсынады. Негізгі педагогикалық ұғымдарды біледі; қазіргі мектепте педагогикалық процесті ұйымдастыруды жобалайды және жүзеге асырады, тәрбие мен оқытудың мақсаттары мен міндеттерін анықтайды. Көпшілік алдында сөйлеу және өз көзқарасын жазбаша дәлелді баяндау дағдыларына ие болады.

  • Код ON9

    Қазақстан Республикасының әртүрлі өңірлерін шаруашылық игерудегі айырмашылықтарды бағалайды; елдің экономикалық аудандарының географиялық жағдайы, табиғи жағдайлары, ресурстары мен шаруашылығы арасындағы байланысты түсінеді; салалық кешендердің салаларының ерекшеліктерін, құрамы мен құрылымын, аудандардың экономикалық байланыстарын біледі; аудандардың экономикалық-географиялық құрылымын қалыптастыруға әртүрлі факторлардың әсерін бағалайды. Қазақстан Республикасының өндіргіш күштерін дамыту мен орналастырудың қалыптасқан ерекшеліктеріне бағдарлай алады.. Әлемнің тарихи-мәдени, саяси және экономикалық-географиялық аудандар мен өңірлерге бөлінуін түсінеді, елдер мен аумақтардың экономикалық-географиялық сипаттамасын құрайды.

  • Код ON14

    Топонимдер мен топонимика туралы түсініктерді аша біледі; географиялық атауларды зерттеудің әртүрлі аспектілерін біледі; Қазақстан мен Орта Азияның топонимикалық жүйелерін бағалайды; топонимдердің негізі ретінде халық географиялық терминдерін түсінеді; Еуропа, Азия, Америка, Австралия елдерінің топонимдерін түсінеді; географиялық картаны ақпарат көзі ретінде пайдалана алады; туған өлкенің даму ерекшеліктерін біледі; әртүрлі құбылыстар мен процестерді түсіндіру және бағалау үшін кәсіби қызметте әртүрлі лингвистикалық және географиялық білімді; адам денсаулығын нығайту үшін туризмнің маңызын түсінеді және түсіндіреді, туризм индустриясының құрылымы бойынша білімді, сондай-ақ туристік жобалаудың жалпы міндеттерін қою кезінде Туризмдегі әртүрлі технологиялардың негізгі ерекшеліктерін қолдана алады; әлемнің жекелеген елдері, Қазақстан аймақтары мен ТМД елдері үшін туризм индустриясының даму перспективаларын бағалайды.

  • Код ON11

    Атмосферада болып жатқан физикалық процестер мен құбылыстардың, климат түзілу мәселелері мен климаттың өзгеру мәселелерінің фундаменталды негіздерін анықтайды; адамның шаруашылық, әлеуметтік-экономикалық, экологиялық және табиғатты қорғау қызметіндегі метеорологиялық деректердің рөлін бағалайды, ауа райы мен Жер климатының әртүрлі жағдайларының қалыптасу заңдылықтарын біледі; ауа райы мен ауа райының жай-күйін синоптикалық талдау және болжау әдістерін қолдана біледі; практикалық қызметте метеоақпаратты және негізгі стандартты метеорологиялық аспаптарды пайдалана алады.

  • Код ON15

    Жалпы білім беретін оқу орнында қашықтықтан оқыту технологияларын зерттеу және енгізу, Қашықтықтан оқыту әдістерін меңгеру, қашықтықтан оқытуға тапсырмаларды құру қабілеті, Информатиканы оқытудағы АКТ, сандық, қашықтықтан оқыту және инновациялық технологияларды, соның ішінде ағылшын тілінде құралдарын қолданады.

  • Код ON10

    Физикалық және экономикалық география саласындағы зерттеудің жаңа әдістерінің мәні мен әдіснамалық негіздерін бағалайды; географиялық міндеттерді шешуде әлеуметтік, физика - және экономикалық-географиялық зерттеулердің қазіргі заманғы әдістерін қолдана алады; Географиялық зерттеулер әдістерін жіктейді; ақпаратты өз бетінше іздеу, талдау, іріктеу, оны қайта құру және сақтау жұмыстарын жүргізе алады. Зерттеудің жалпы ғылыми әдістерін біледі және оларды геодемографиялық және геоурбаникалық зерттеулер жүргізу кезінде қолдана алады; демографиялық терминдердің мағынасы мен мазмұнын түсінеді, әлем және аймақтар халқының географиясын біледі.

  • Код ON5

    Жаратылыстану және физикалық география бойынша мектеп курстарын оқыту әдістемесін қолданады; табиғат және оқу пәні туралы ғылымдардың арақатынасын бағалайды және осының негізінде оқу материалын іріктеуді жүзеге асырады; оқу пәнінің мазмұны мен материалын іріктеу принциптерін анықтайды; оны оқытудың тиімді әдістерін, нысандары мен құралдарын әзірлейді. Білім берудің жаңартылған мазмұны жағдайында география бойынша пәндерді оқыту әдістемесін қолданады; географиялық пәндерді оқытудың негізгі әдістерін, тәсілдері мен технологияларын түсінеді; күнтізбелік-тақырыптық, ұзақ мерзімді және орта мерзімді жоспарлауды құрайды; тақырыптық сабақ жоспарларын әзірлейді; алған білімдерін, іс жүзінде және кәсіби қызметте қолдана алады. Білім берудің жаңартылған мазмұнында география бойынша Бақылау-өлшеу ресурстарын құру және қолдану әдістемесін біледі; мектеп географиясының бөлімдері бойынша тоқсан (ЖЖЖ) бойынша жиынтық бағалауды және жиынтық бағалауды құрастырады.

  • Код ON8

    Білім саласының кәсіби тілін біледі, табиғат компоненттерінің, материктер мен жарық бөліктерінің физика-географиялық сипаттамасын орындайды; аймақтық айырмашылықтардың себептерін талдайды. Оқытудың заманауи білім беру технологияларын, географияны оқытудың әдістері мен тәсілдерін, экспериментті жоспарлау мен қоюды, нәтижелерді талдау мен талқылауды қолданады; сабақты жоспарлау мен өткізудің, схемалар мен карталар жасаудың әдіснамасын түсінеді; педагогикалық және ақпараттық технологияларды тиімді қолдана алады. Табиғи ландшафттарды зерделеудің жалпы және жеке тәсілдерін анықтайды, табиғи-аумақтық кешендердің қалыптасу және даму факторларын, олардың өлшемдік аймақтық және жергілікті деңгейлерде бөлінуінің негіздерін бағалайды; антропогендік ландшафттардың әртүрлілігін түсінеді; табиғи компоненттердің геожүйелердің қасиеттері мен жұмыс істеуіне әсерін бағалайды.

6B01510 География-тарих
Бакалавриат

Қазақ инновациялық гуманитарлық - заң университеті

БББТ: B014 География мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01510 6B01510-География
Бакалавриат

Е.А. Бөкетов атындағы Қарағанды мемлекеттік университеті (ҚарМУ Е.А.Бөкетов)

БББТ: B014 География мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01510 География
Бакалавриат

Махамбет Өтемісов атындағы Батыс Қазақстан университеті

БББТ: B014 География мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01510 География-Тарих
Бакалавриат

Сәрсен Аманжолов атындағы Шығыс Қазақстан мемлекеттік университеті

БББТ: B014 География мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский
6B01510 География
Бакалавриат

Қазақ ұлттық қыздар педагогикалық университеті

БББТ: B014 География мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01510 География және тарих пәнінің мұғалімі
Бакалавриат

Х.Досмұхамедов атындағы Атырау университеті

БББТ: B014 География мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01510 География-Тарих
Бакалавриат

Ілияс Жансүгіров атындағы Жетісу университеті

БББТ: B014 География мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
Top