Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B01507 Химия в Қазақ ұлттық қыздар педагогикалық университеті

  • Бейорганикалық химия
    Несиелер: 6

    Бейорганикалық химия саласындағы кәсіби құзіреттілікті арттыру, жаңа бейорганикалық қосылыстар туралы қазіргі заманғы ақпаратты түсіндіру және синтездеу, бейорганикалық химия саласындағы міндеттерді тұжырымдау және ғылыми зерттеулер жүргізу қабілеттерін қалыптастыр, периодтық заң, гомоатомды қосылыстар сияқты қарапайым заттар, радиоактивті және синтезделген элементтер, металлохимия саласы, күрделі химиялық қосылыстар.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Эмоционалды интеллект
    Несиелер: 5

    Эмоционалды интеллект және ұйымдастыру мәдениеті. Эмоционалды интеллекттің топтық көрсеткішітері. Эмоционалды менеджмент. Эмоционалды интеллект және тиімді команда құру. Жеке адамның эмоционалды интеллектін дамыту. Отандық және шет елдік ұйымдарда эмоционалды интеллект енгізудің жүйелі амалдары: жеке адамның мотивациясын орайластыру, топты қалыптастыру тәсілдері, даудамайларды шешу, кері байланыс орнату.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Экология және тіршілік қауіпсіздігі негіздері
    Несиелер: 5

    Пән студенттердің заманауи экологиялық білімі мен мәдениетін қалыптастырады, өмір қауіпсіздігі үшін техникалық құралдар мен технологиялық процестердің қауіпсіздігін арттыру әдістерін қолдану дағдыларын дамытады Пән әртүрлі деңгейдегі ұйымның экожүйелері қызметінің, тұтастай биосфераның негізгі заңдылықтарын, адам мен табиғаттың өзара қарым-қатынасында туындайтын қайшылықтарды, сондай-ақ табиғат пен экологияға ұқыпты қарау қажеттігін айқындайды

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Қоғамға қызмет көрсету
    Несиелер: 5

    Пән тұлғаның жеке әлеуметтік жауапкершілігін дамытуға және адамның жеке әлеуетін жандандыруға, ерікті және өтеусіз көмек көрсетуге және өзара көмек көрсетуге, азаматтық қоғамның игілігі үшін кең ауқымды қызмет көрсету, басқа да азаматтық шараларды орындауға үйретуге бағытталған. Пән еріктілер қызметінің маңыздылығын аша отырып, бұл қызметтің Қазақстандағы мәселелері мен даму перспективаларын айқындайды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Экономика және кәсіпкерлік негіздері
    Несиелер: 5

    Пән студенттердің кәсіпкерлік дағдылары мен іскерлік ойлауын қалыптастыруға бағытталған. Студенттер экономиканың, кәсіпкерлік қызметті жүзеге асыру шарттарын, оның ішкі және сыртқы ортасының заңдылықтарымен жан-жақты танысу арқылы бизнес-жоспар, жеке бизнесті құру және өз бизнесін сәтті жүргізу дағдыларына ие болады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Құқықтық сауаттылық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері
    Несиелер: 5

    Курс өз құқықтары мен міндеттерін білетін, сыбайлас жемқорлықтың кез келген көріністеріне төзбейтін заңды сауатты, заңға бағынатын адамды қалыптастыруға бағытталған.Құқықтық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет Қазақстан Республикасының заңдарын, сондай-ақ сыбайлас жемқорлыққа қарсы заңнаманы және сыбайлас жемқорлық әрекеттері үшін заңдық жауапкершілік мәселелерін зерделеу арқылы дараланады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Көшбасшылық негіздері және инновацияларға бейімделу
    Несиелер: 5

    Пәнді игеру арқылы әрбір студент жеке тұлға ретінде көшбасшылық қасиеттерін ашу және дамыту, инновациялық үдерістерден туындаған жаңалықтарға бейімделу дағдыларын дамыту, сонымен бірге ғылыми-техникалық үдерістер нәтижелерін кәсіби қызметінде қолдана алу мүмкіндіктеріне үйренеді.Басқарудағы көшбасшылық қасиеттер мен адами фактордың қазіргі жағдайы мен даму перспективаларын оқып біледі

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Металдар және бейметалдар химиясы
    Несиелер: 5

    Бұл пән барлық кейінгі химиялық немесе сабақтас пәндерді оқуға негізделген әртүрлі мамандықтардың бакалаврлары үшін іргелі ғылым болып саналады. Курсты оқып үйрену кезінде материя мен оның формалары, химиялық қосылыстардың конверсия механизмі, қазіргі бейорганикалық материалдардың қасиеттері және химиялық процестерді заманауи технологияларда қолдану туралы қазіргі заманғы ғылыми түсінік береді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Элементтер химиясы
    Несиелер: 5

    Элементтердің негізгі кластарын түсіндіру, олардың құрылымының ерекшеліктерін түсіну, дайындау әдістерін бағалау, химиялық және физикалық қасиеттердің байланысы мен оларды практикалық қолдану саласын түсіну. Пәнді оқу барысында студенттер келесі аспектілерді зерттейді: элементтердің, молекулалардың және олардың реакцияларының ерекшелігі, қосылыстардағы химиялық байланыстар, молекулалардың құрылымы және периодтық жүйеде элементтің позициясы және олардың реакцияға түсу қабілеттілігі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Органикалық химияның теориялық негіздері
    Несиелер: 6

    Курс ғылымның қазіргі жағдайын, оның басқа жаратылыстану пәндеріндегі орны мен орнын ескере отырып, органикалық химия негіздері бойынша теориялық және практикалық білімнің негізін құруға бағытталған. Курста органикалық реакциялардың негізгі түрлері және олардың механизмдері, органикалық заттардың реактивтілік заңдылықтары, олардың құрылымы мен қасиеттері арасындағы байланыс, сонымен қатар практикалық қолдану саласы көрсетілген.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Физика-химиялық зерттеу әдістері
    Несиелер: 5

    Пән химиялық мәселелерді сипаттауға және шешуге арналған заманауи физикалық зерттеу әдістерінің теориялық негіздері мен эксперименттік әдістерін игеруге бағытталған. Пәнді игеру барысында студенттерде химиялық зерттеулер жүргізуде физико-химиялық әдістердің мүмкіндіктерін, сонымен қатар молекулалардың физикалық параметрлері мен заттардың қасиеттері туралы мәліметтер алу үшін қолдануға мүмкіндік беретін білім мен дағды қалыптасуы керек

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Оқушылардың жас ерекшелік физиологиясы
    Несиелер: 5

    «Оқушылардың жас ерекшелік физиологиясы» курсы әр түрлі жас кезеңдеріндегі адам ағзасының мүшелері мен мүшелер жүйесінің қызметін, организмнің даму динамикасы мен механизмдерін, ерекшеліктерін зерттейді. Курсты меңгеру барысында студенттің алған білімдері болашақ мамандардың ғылыми ой-өрісін кеңейтуге, педагогикалық іс-әрекетке дайындығының теориялық және тәжірбиелік білімдерін қалыптастыруға мүмкіндік береді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Сапалық және сандық анализ
    Несиелер: 6

    Студенттерге қазіргі заманғы сандық және сапалық талдаудың теориялық негіздерін беру, оларды аналитикалық химияда қолданылатын химиялық реакциялар механизмдерінің жалпы негіздерімен, бөлу әдістерімен, химиялық әдіспен және элементтер мен олардың қосылыстарын анықтауда бірқатар физика-химиялық әдістермен таныстыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Аналитикалық химия
    Несиелер: 6

    Химиялық талдаудың негізгі әдістерін (титриметриялық, гравиметриялық), бөлу және концентрациялау әдістерін, метрологиялық аспектілерді және химиялық талдау объектілерін зерттейді; Заманауи аспаптық талдау әдістерін қолданудың теориялық негіздері мен бағыттары қарастырылады: спектроскопиялық, электрохимиялық, хроматографиялық, физикалық. Тәжірибелік сабақтар студенттерді аналитикалық эксперимент техникасымен таныстыруға, химиялық талдаудың әртүрлі әдістеріндегі заманауи аналитикалық жабдықтарда тәжірибелік жұмыс дағдыларын игеруге бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Көп компонентті жүйелер
    Несиелер: 5

    Пән үш фазалы және күрделі жүйелердегі фазалық тепе-теңдік пен химиялық өзара әрекеттесуді зерттеудің негізгі теориялық және эксперименттік әдістерін қарастырады. Пән фазалық тепе-теңдікті зерттеу үшін физикалық және химиялық анализде қолданылатын дағдыларды қалыптастырады, бұл студенттерге жаңа, әлі зерттелмеген көп компонентті жүйелерді зерттеуге және осы курстан алған білімдерін өзінің практикалық және кәсіби қызметінде қолдануға мүмкіндік береді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Органикалық химия 1
    Несиелер: 6

    Органикалық химия - іргелі ғылым және органикалық қосылыстардың құрылымы мен қасиеттерін олардың синтезі және халық шаруашылығында қолдану арқылы байланыстыратын жалпы заңдылықтар мен заңдылықтарды зерттейді. Органикалық химияның теориялық негіздері - бұл органикалық қосылыстардың құрылымы және органикалық реакциялар механизмдері туралы біліммен толықтырылған реактивтілік теориясы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Педагогика
    Несиелер: 5

    Пән студенттердің болашақ педагог мамандығына қызығушылықтарын дамытуға және кейін өзін-өзі жетілдіру мақсатында кәсіби өз бетінше білім алуға ынталандыруға бағытталған. Курс студенттердің педагогикалық үдерісті жоспарлау, болжау, ұйымдастыру, басқару және талдау дағдыларын дамытуға; орта білімнің жаңартылған мазмұны аясында тәрбиелеу мен оқытудың технологиялары мен әртүрлі әдістемелерін меңгеруге бағытталған.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Химиялық технология
    Несиелер: 6

    Осы курстың аясында химиялық термодинамика мен кинетиканың негіздерін бейорганикалық синтезде қолдану, шикізатты дайындаудың негізгі әдістері және тазарту, зертханалық және өндірістік жағдайда периодтық жүйенің элементтерінен қарапайым және күрделі заттарды алудың тиімді әдістері қарастырылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Органикалық химияның күрделі қосылыстары
    Несиелер: 6

    Курс химия саласындағы білімді игерудің ғылыми, теориялық және тәжірибелік негізін құрайтын іргелі пәндердің бірі болып табылады. Курс барысында студенттер негізгі кластардағы органикалық заттардың реакцияларына және олардың жекелеген өкілдерінің қасиеттеріне зертханалық жұмыстар жүргізу дағдыларын игереді. Теориялық материал органикалық қосылыстардың әр класына, оның ішінде жалпы сипаттамаға, негізгі реакцияларға және олардың механизмдеріне арналған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Инклюзивті білім беру
    Несиелер: 5

    Инклюзивті білім беру тұжырымдамасы. Шетелде және Қазақстан Республикасында инклюзивті білім беруді дамыту. Ерекше білім беруді қажет ететін жандар үшін оқу іс-әрекетін ұйымдастыру және жоспарлау. Ерекше білім беруді қажет ететін жандарды психологиялық-педагогикалық қолдау бойынша жағдай жасау үшін әртүрлі профильдегі мамандар тобында жұмыс істеу дағдылары. Оқу жоспарларын бейімдеу және инклюзивті оқыту жағдайында репетиторлық практиканы ұйымдастыру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Органикалық химия 2
    Несиелер: 6

    Пән химиялық пәндерді сәтті игеру үшін органикалық химияның жалпы теориялық негіздерін зерделеу үшін маңызды; заттардың органикалық қасиеттерін, олардың тірі және жансыз табиғатта әртүрлі функцияларды орындау қабілетін анықтайтын сипаттамаларын зерттеу; алған білімдерін жабайы табиғатта болып жатқан органикалық процестерді зерттеу мен түсіндіруде қолдана алады; тәжірибелік жұмыс дағдыларын үйренеді, әр түрлі есептерді шығарады, қажетті математикалық есептеулер жүргізеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Бейорганикалық заттардың химиялық технологиясы
    Несиелер: 6

    Бейорганикалық технология өнімдері, оларды қолдану аймағы; бейорганикалық технологияның дамуының негізгі бағыты; технологиялық процестердің жіктелуі, олардың экономикалық тиімділігі; бейорганикалық технология өнімдерін алудың шикізат көздері; бейорганикалық өнімдерді алу үшін минералды шикізаттарды қайтаөңдеудің негізгі принциптері және жалпы заңдылықтары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Білім берудегі цифрлық технологиялар
    Несиелер: 5

    Оқу үдерісін ұйымдастыру және әдістемелік материалдарды әзірлеуге арналған цифрлық технологияларды қолдану дағдыларын қалыптастыруға бағытталған практикалық курс. Курс білім беруді цифрландырудың барлық бағыттарында: білім беру басқармасы мен мекемелерінде компьютерлік бағдарламалар, оқытудың цифрлық технологиясы; АКТ дидактикалық мүмкіндіктері; виртуальды орта және қашықтықтан оқыту технологияларында цифрлық бағдарламалар мен техникалық құралдарды меңгеру дағдыларын қалыптастырады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Химия есептері
    Несиелер: 5

    Курсты оқу барысында студенттердің шығармашылық қабілеттерін дамытып, оларға күрделілігі жоғарлаған тәжірибелік, сандық есептер және басқа химиялық есептерді шешуде бейорганикалық химияның негізгі заңдылықтары мен түсініктерін қолдануға үйрету, студенттерге химиялық есептерді бірнеше балама тәсілдермен шешуге үйрету, оларды шешудің бірнеше тәсілдерін таңдауға үйрету. Студенттердің химиялық есептерді шешуге үйрету бойынша білімі мен дағдысын қалыптастыру

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Критериалды бағалау технологиясы
    Несиелер: 5

    Пән технологияны оқу үдерісінде практикалық қолдануды оқытады. Курс білім беру мақсатындағы таксономияның негізінде және білім алушының білім деңгейіне сәйкес оқыту нәтижелерін бағалаудың критерийлері мен формативтік және жиынтық тапсырмаларды әзірлеу дағдыларын қалыптастыра отырып, оқыту нәтижелері мен әдістерінің өзара талаптары мен мақсаттарын үйретеді және бақылаудың рейтингтік жүйесінің тұжырымдамасын ашады

    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Мектепте химиялық эксперименттер жүргізу әдістемесі
    Несиелер: 5

    Пән болашақ химия мұғалімінің кәсіби дайындығын қалыптастырады.Курс шығармашылық ойлауды дамытуға, студенттердің ғылыми дүниетанымын қалыптастыруға, химияның өмірмен байланысын ашуға, болашақ мұғалімді белсенді педагогикалық іс-әрекетке қажетті білімдер жиынтығымен, практикалық дағдылармен қамтамасыз етуге көмектеседі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Химиядан есептер шығару әдістемесі
    Несиелер: 5

    Бұл курстың маңызды құрамдас бөлігі химия пәні бойынша есептер мен жаттығуларды, күрделілігі жоғары есептерді шешу мүмкіндігін арттыру. Химия пәні бойынша есептерді, жаттығуларды шеше білу - бұл пәннің шығармашылық шеберлігінің негізгі критерийі, оқушылардың зейінділігі, логикалық ойлау қабілеті, сұрақтар қою және есептер шығаруда әртүрлі әдістер, шешімдер іздестіру қабілеттерінің қалыптасуына ықпал етеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Химияны оқыту әдістемесі
    Несиелер: 5

    Курс барысында студенттер жалпы білім беретін мектептегі негізгі химия курсының құрылымы мен мазмұнын, жаңартылған пәндік мазмұнын МББС іске асыру контекстінде орта мектепте химияны оқытудың заманауи мақсаттары мен міндеттерін және жаңа білім нәтижесін алуды ескере отырып, химия пәнінен жұмыс бағдарламаларының мазмұнын қалыптастыру принциптерін зерттейді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Химиялық эксперименттердің негіздері
    Несиелер: 5

    Химиялық эксперимент химия пәнінде ерекше орын алады. Химиялық экспериментхимиялық білім беруде теорияны практикамен байланыстырудың маңызды әдісі болып табылады.Сабақ барысында жалпы химиялық білім беру мәселелері, мектеп пен жоғары мектепте тәжірибелік жұмыстарды жүргізу әдістері қарастырылады, химиялық лабораториядағы негізгі қауіпсіздік ережелері ұсынылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Академиялық мақсаттағы ағылшын тілі
    Несиелер: 5

    Пән ғылыми стильдің жанрлық түрлері туралы білімді, кәсіби қызмет саласындағы ақпарат пен материалдарды жинау, сақтау және өңдеудің заманауи әдістерін меңгеруді, сондай-ақ сөйлеу қызметінің төрт түрін (оқу, сөйлеу, жазу, тыңдау) академиялық қарым-қатынас жасау мақсатында білігі мен дағдыларын қалыптастырады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Ғылыми зерттеулер негіздері
    Несиелер: 5

    Курс болашақ маманның кәсіби қызығушылықтары саласында ғылыми-зерттеу компоненттерін дамытуға бағытталған. Пән студенттердің ғылыми әдебиеттермен жұмыс істеу, зерттеуді ұйымдастыру және жүргізу (таңдалған облысқа сәйкес), ғылыми эксперименттер жасау, зерттеу нәтижелерін академиялық сипатта сауатты рәсімдеу және оларды көпшілік алдында таныстыра білу дағдыларын қалыптастырады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Экологиялық химия
    Несиелер: 5

    Студенттердің жалпы экология негіздерін қалыптастыру және барлық мамандық студенттерінің санасын экологияландыру; табиғи ортаға жауапкершілік сезімін тәрбиелеу. Биосферадағы компоненттердің өзара әрекеттесуінің негізгі заңдылықтарын білу және қарқынды табиғатты пайдалану жағдайында адамдардың шаруашылық қызметінің салдарын қарастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Химиялық экология
    Несиелер: 5

    Пән студенттердің өмірдегі және қоршаған ортадағы химиялық процестердің рөлі, қоршаған ортаны бақылау және қоршаған ортаға өндірістік шығарындыларды бейтараптандырудың маңызды мәселелері бойынша білім қорларын қалыптастыруға, сонымен қатар тиімді, экологиялық таза көздерді табу проблемаларына және химиялық талдау, химиялық және экологиялық мониторингті ұйымдастыру және жүргізу саласындағы кәсіби қызметтің әртүрлі түрлерін табысты жүзеге асыруға қажетті кәсіби құзыреттіліктерін дамытуға бағытталған

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Химияны оқытудағы инновациялық әдістер мен технологиялар
    Несиелер: 4

    Курс барысында студенттерді мектептегі химиялық білімнің қазіргі жағдайымен және педагогикалық технологияларды қолдану кезінде химияны оқытуда ашылатын мүмкіндіктермен таныстыру; педагогикалық құзіреттіліктің негізін қалау; педагогикалық дизайнның ерекшеліктерімен таныстыру; оқу процесін жобалау негіздерімен танысу, әртүрлі педагогикалық технологиялар мен көп деңгейлі кәсіптік білім беру жүйесіндегі қажетті буын болып табылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Полимерлер химиясы
    Несиелер: 6

    Пәнді оқу кезінде студенттер келесі аспектілерді зерттейді: полимерлердің классификациясы мен номенклатурасы, полимерлердің негізгі түсініктері мен физика-химиялық қасиеттері, полимерлердің өндірісі мен химиялық қайта құрылу процестерінің негізгі әдістерімен заңдылықтарының ерекшеліктері, аморфты және кристалды полимерлердің агрегаттық, фазалық және физикалық күйлері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Химияны оқытудағы STEAM технологиясы
    Несиелер: 4

    Химияны оқытудағы STEAM технологиясы пәні – оқушылардың оқуға деген қызығушылығын, шығармашылық қабілетін дамытатын, оқу-тәрбие процесінде қызығушылық пен шығармашылық қабілеттерін арттыратын пән. Студенттерді пәнді тереңірек білуіне баулитын, қабілеттерін дамытатын қуатты құрал. STEAM технологияларын қолдану барысында мәселенің шешімін табу және ақпаратпен жұмыс істеуге үйрену қабілеті дамиды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Жоғары молекулалы қосылыстар химиясы
    Несиелер: 6

    Курсты оқу барысында студенттердің төмендегідей қабілеттері мен білімдері қалыптастырылады: полимерлердің физика-химиялық және физика-механикалық қасиеттері туралы негізгі түсініктерді түсіндіру; макромолекулалардың құрылымдық ерекшеліктерін, полимер молектулаларының иілу механизмдерін анықтайды, полимеризация мен поликонденсацияның негізгі процестерін классификациялайды; полимерлердің механикалық қасиеттерін бағалау, берілген мономер үшін полимерлеудің оңтайлы түрін таңдау; химиялық реакциялардан кейін соңғы полимер құрамын бағалайды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Табиғи қосылыстар химиясы
    Несиелер: 5

    Студенттердің химиялық өнеркәсіп өнімдерін пайдалану және пайдалану саласындағы кәсіби құзыреттіліктерін қалыптастыру және химиялық заттар мен материалдардың қоршаған ортаға және адам денсаулығына әсерін зерттеу. Бұл білім мектепте өздерінің кәсіби іс-әрекеттерін және өмірлік процестерді түсіну мен оқып үйрену үшін оларды қолдана білуді ұйымдастыру үшін қажет.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Химияны оқытудағы заманауи әдістер мен технологиялар
    Несиелер: 4

    Студенттерге химия пәнін ғылым ретінде оқыту әдістемесі, оның дамуының жетекші бағыттары, соңғы жетістіктері туралы тұтас түсінік қалыптастыру; әр түрлі типтегі қазіргі заманғы білім беру мекемелерінің оқу тәжірибесінде мұғалімнің маңызды заманауи әдістерін (оқыту, тәрбиелеу, дамыту) анықтау; химияны оқытудың заңдылықтарын қарастыру, студенттерге негізгі фактілерді, ұғымдарды, заңдар мен теорияларды білудің оңтайлы жолдарын талдау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Химияны оқытудағы сандық ресурстар
    Несиелер: 4

    Пән сандық білім беру ресурстарын химия сабағында қолданудың тиімділігін арттырады. Білім беру үдерісінде жаңа ақпараттық технологияларды қолданудағы басты мәселелердің бірі танымдық іс әрекеттерді басқару үдерісінде интерактивті орта қалыптастыру яғни білім алушылардың қазіргі ақпараттық білім ресурстарына қол жеткізу және ақпараттық білім беру аясында жұмыс жасау болып табылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Дәрілік қосылыстар химиясы
    Несиелер: 5

    Дәрілер химиясын зерделеу барысында студенттер бейорганикалық және органикалық тектес синтетикалық дәрілер туралы, қосылыстардың негізгі кластары және олардың қасиеттерінің құрылымға тәуелділігі туралы білімдерге ие болуы керек, сонымен қатар қазіргі фармацевтика индустриясы мен медициналық қолдану мәселелері туралы тұтас түсінікке ие болуы керек.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Компьютерлік химияның негіздері
    Несиелер: 5

    Курста әртүрлі математикалық модельдерді құру және негіздеу мәселелері оқытылады. Химия саласының көптеген қазіргі заманғы ғылыми-техникалық проблемаларын шешу тек қана математикалық модельдеуді және компьютерлерде жүзеге асыруға арналған жаңа сандық әдістерді қолданумен байланысты болды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Физикалық зерттеу негіздері
    Несиелер: 5

    Курс физикалық зерттеу құбылыстармен бірге жүретін химиялық реакциялардың заңдылықтары мен зерттеу неіздерін қарастырады. Пән заттардың құрылымын, жүйеде болатын химиялық процестердің тепе-теңдік күйін және оның бір күйден екінші күйге өту мүмкіндігін, химиялық реакция жылдамдығының өзгеруін және электрлік және химиялық энергияның өзара алмасу заңдылықтарын зерттейді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Химияны оқытудағы компьютерлік технологиялар
    Несиелер: 5

    Пән студенттерге химия пәнінен оқу процесінде жаңа компьютерлік технологияларды практикалық қолдану әдістерін үйретуге бағытталған. Пән компьютерлік оқыту технологияларының негізгі ұғымдарын ашады - терминология, стандарттау, классификация. Пәннің негізгі мазмұны оқытудың электрондық құралдарын автоматтандыруға арналған технологиялар мен құралдарға арналған. Химияны оқытуда әр түрлі бағдарламаларды қолдана отырып оқыту жүйелерінің компьютерлік технологиясын қолдану әдістері қарастырылған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Физикалық химия
    Несиелер: 5

    Курс физикалық құбылыстармен бірге жүретін химиялық реакциялардың заңдылықтарын қарастырады. Пән заттардың құрылымын, жүйеде болатын химиялық процестердің тепе-теңдік күйін және оның бір күйден екінші күйге өту мүмкіндігін, химиялық реакция жылдамдығының өзгеруін және электрлік және химиялық энергияның өзара алмасу заңдылықтарын зерттейді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Мұғалімнің кәсіби бағдарлары
    Несиелер: 5

    Пән сабақтың 7 модульге сәйкестігін кешенді бағалауға бағытталған. Ол келесі дағдыларды қалыптастырады: - оқытудың жаңа тәсілдерін қолдану; - сыни ойлау; - оқытуды бағалау; - дарынды және талантты балаларды оқыту; - білім беру ақпараттық-коммуникациялық технологияларын қолдану; - оқушылардың жас ерекшеліктеріне сәйкес оқу қызметін модельдеу; - білім берудегі басқару және көшбасшылық

    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Код ON1

    Инновациялық және волонтерлік қызметке дайын, жаһандық проблемаларға бей-жай қарамайтын және икемді дағдылары бар (Soft skills), ұлттық рухта тәрбиеленген іскерлік және құқықтық мәдениетті түсінеді.

  • Код ON5

    Химиялық пәндер саласында оқытудың инновациялық әдістері мен жаңа технологияларды қолдану кезінде білімдер мен түсініктерді қолданады.

  • Код ON11

    Күнделікті кәсіби қызметке және магистратурада үздіксіз білім алуға қажетті жаңа білім алу дағдыларына ие болады

  • Код ON4

    Тәжірибелік мәліметтерді тәуелсіз бағалау, түсіндіру және синтездеу кезінде тұжырымдарды қалыптастырады және оларды сәйкес теориямен байланыстыра біледі

  • Код ON8

    Өзінің педагогикалық қызметінің нәтижесін талдай, бағалай және реттей біледі

  • Код ON10

    Берілген ақпараттың мағынасын жоғалтпай тиімді коммуникация құра біледі; тұлға аралық қарым-қатынасты қалыптастырады.

  • Код ON6

    Ғылыми-зерттеу, педагогикалық немесе әдістемелік мәселелерді шешу барысында және химиялық түсініктерді салыстыруда ағылшын, орыс және қазақ тілдерінде пайымдауды қалыптастыра біледі

  • Код ON3

    Пәндік салада зерттеу нәтижелері мен академиялық жазбаны, оның ішінде шетел тілінде, таныстыра алатын, ғылыми-зерттеу жұмыстарын жүргізе алатын дағдыларды меңгерген

  • Код ON9

    Бейорганикалық, органикалық, аналитикалық химия, химияны оқыту әдістемесі туралы теориялық және практикалық білім негіздерін кәсіби іс-әрекетінде қолданады.

  • Код ON2

    Білім алушылардың жас кезеңдері ерекшеліктерін ескере отырып, жаңартылған жүйедегі педагогикалық процессті жүзеге асыра алатын негізгі білім мен дағдыларды, сонымен қатар цифрлық білім беру технологиясын қолдану дағдыларын меңгерген

  • Код ON7

    Дүниетанымы кең, ойлау мәдениеті бар жоғары білімді жеке тұлғаны қалыптастыруға ықпал ететін жаратылыстану ғылымының пәндерінің негіздерін, Қазақстан Республикасының білім беру жүйесінің нормативтік базасының мазмұнын (заңдар, тұжырымдамалар, халықаралық келісімдер, стандарттар, нұсқаулықтар, ережелер және т.б.). біледі және қолданады.

6B01507 Химия және биология (көп тілде білім беру)
Бакалавриат

Ш. Уәлиханов атындағы Көкшетау университетi

БББТ: B012 Химия мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
6B01507 Химия-Биология
Бакалавриат

Аймақтық әлеуметтік-инновациялық университеті

БББТ: B012 Химия мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша
6B01507 Химия
Бакалавриат

Махамбет Өтемісов атындағы Батыс Қазақстан университеті

БББТ: B012 Химия мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01507 Химия-Биология
Бакалавриат

Сәрсен Аманжолов атындағы Шығыс Қазақстан мемлекеттік университеті

БББТ: B012 Химия мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский
6B01507 Химия-Биология
Бакалавриат

Қ. Жұбанов атындағы Ақтөбе өңірлік мемлекеттік университеті

БББТ: B012 Химия мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01507 Химия - Биология мұғалімін даярлау
Бакалавриат

Оңтүстік Қазақстан мемлекеттік педагогикалық университеті

БББТ: B012 Химия мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
6B01507 Химия
Бакалавриат

Қазақ ұлттық қыздар педагогикалық университеті

БББТ: B012 Химия мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
6B01507 Химия және биология пәні мұғалімі
Бакалавриат

Х.Досмұхамедов атындағы Атырау университеті

БББТ: B012 Химия мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
6B01507 Химия-Биология мұғалімдерін даярлау
Бакалавриат

"Сырдария" университеті

БББТ: B012 Химия мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша
6B01507 Химия және биология мұғалімдерін дайындау
Бакалавриат

Тараз мемлекеттік педагогикалық университеті

БББТ: B012 Химия мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01507 Химия-Биология
Бакалавриат

Ілияс Жансүгіров атындағы Жетісу университеті

БББТ: B012 Химия мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
Top