Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

7M02201 Тарих в ҚарМУ Е.А.Бөкетов

  • Шетел тілі (кәсіби)
    Несиелер: 4

    Магистрант мамандығының пәндік саласында сөйлеу әрекеттерінің іскерліктері мен дағдыларын дамыту. Оқытылатын шетел тіліндегі базалық категориялылық-түсініктеме аппараты және кәсіби шет тілдік терминология. Кәсіби-бағытталған шетел тілінде мамандықтың пәндік саласына кіріспе. Шетел тілінде мамандық бойынша пәндік сала мазмұнының сипаттамасы. Арнайы кәсіби- бағытталған материал және оны берілген кәсіби жағдаяттарда қолдану.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Басқару психологиясы
    Несиелер: 4

    Магистранттарда басқарушылық қызметтің психологиялық заңдылықтары туралы, менеджер қызметінің құрылымында әлеуметтік психологиялық білімді қолдану ерекшеліктерін ашуда, тиімді басқарудың, теориялық ережелердің және басқару психологиясының өзекті мәселелерінің негізін құрайтын әлеуметтік-психологиялық принциптерді талдау дағдыларын игеруде жүйелі идеяларды қалыптастыру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Ғылым тарихы мен философиясы
    Несиелер: 4

    Тарихи дамудағы және өзгермелі әлеуметтік-мәдени контекстідегі ғылыми танымның үлгілері. Ғылыми танымның ерекшеліктері, ғылыми қызметтің институционалдық нысандарының тарихи дамуы. Ғылыми кадрларды даярлаудың ерекшеліктері. Ғылымның қоғамдағы орны мен рөлінің өзгеруі.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Жоғары мектептің педагогикасы
    Несиелер: 4

    Жоғары білім берудің заманауи парадигмасын меңгеру және университеттерде оқытудың кәсіби дағдыларын меңгеру. Оқытудың инновациялық әдістерін қолдана білу, критериалды бағалау әдіснамасын ескере отырып, педагогикалық бақылау мен білімді бағалауды жүргізу.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Қазақстанның мәдени мұрасы: бастаулары мен қазіргі жағдайы (ағылшын тілінде)
    Несиелер: 4

    Түсініктер, ұғымдар анықтамасы, деректер. Материалдық және материалдық емес мәдени мұраны қорғау саласындағы әлемдік және ұлттық заңнама. Қазақстан Республикасының мәдени саясатының тұжырымдамасы. Қазақстандық мәдени нысандар ЮНЕСКО-ның дүниежүзілік мұрасы тізімінде. "Мәдени мұра"мемлекеттік бағдарламасы. Кластерлік тәсіл. Мәдени мұраны сақтаудағы музейлер және олардың рөлі.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • ХХ ғасырдағы Қазақстанның экономикалық модернизациясы
    Несиелер: 4

    Нақты тарихи материалда ХХ ғасырдағы Қазақстанның экономикалық жаңғыруының негізгі кезеңдері туралы объективті білім жүйесін беру. Пәнді оқу магистранттардың тарихи білімі мен санасын дамытуға, олардың Қазақстан Республикасының алдында тұрған міндеттерді шешуге белсенді қатысуына ықпал етуге бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • ХХ ғасырдың бірінші жартысындағы Қазақстандағы саяси партиялар мен қозғалыстар
    Несиелер: 4

    Ресейлік саяси партиялар, олардың Қазақстандағы филиалдарының тарихын зерттеу; Қазақстандағы саяси-қоғамдық қозғалыстардың дамуындағы Алаш партиясының, КОКП-ның қызметі мен рөлін нақтылау; Қазақстан Республикасындағы саяси партиялар мен қоғамдық қозғалыстардың мазмұнымен және қызметімен танысу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Қазақстандағы XX ғасырдағы тоталитарлық режим
    Несиелер: 4

    Тоталитаризмнің дефинициясы. Мәселенің теориялық және әдіснамалық аспектілері: тарихнама, деректану және әдіснама. Қазақстанда тоталитарлық режимнің қалыптасуы. Ұлттық интеллигенцияға қарсы большевиктік террор. Қазақстан аумағында лагерь жүйесінің қалыптасуы. ХХ ғасырдың бірінші жартысындағы саяси қуғын-сүргін. КСРО халықтарының Қазақстанға жер аударылуы. ХХ ғ. 70-80 жылдарындағы тоталитарлық жүйеге қарсылық. Тоталитарлық жүйенің күйреуі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Қазақстан тарихын зерттеудегі фольклорлық материалдар
    Несиелер: 4

    Ауызша халық шығармашылығы Қазақстан тарихының тарихи көзі ретінде. Шежіре Қазақстан тарихының ерекше көзі ретінде. Ежелгі және ортағасырлық Қазақстан тарихын қайта құрудағы ертегілер, аңыздар, эпостар және т. б. фольклорлық материалдар.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Отандық тарихты оқыту әдістемесіндегі инновация
    Несиелер: 5

    Педагогикалық қауымдастықтың мақсаты - тарихшы-ғалымдардан мектеп мұғалімдеріне дейін, біреуі - мектепте және ЖОО-да пәнді оқытудың заманауи тәсілдерінің көмегімен жастардың туған тарихын зерттеуге қызығушылығын қайтару. Тарих сабақтарында ойын технологиялары мен ойындар. Оқытудың ойын түрлерінің оқу нәтижелері мен білім беру әсерлері. Мектепте заманауи ойын технологиялары: іскерлік және рөлдік ойындар, "Алты қалпақ", "Дебаттар" технологиясы. Тарихи квесттер.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Қазақстан тарихы деректануының өзекті мәселелері
    Несиелер: 4

    Курстың теориялық және әдістемелік негіздері. Қазақстан тарихының деректері ғылыми пән ретінде. Тарихи деректерді зерттеудің Қазақстан тарихы ғылымындағы рөлі мен орны. Қазақстан тарихы бойынша деректердің жіктелуі және жүйеленуі. Қазақстан тарихы бойынша деректерді жіктеу принциптері. Деректердің жеке топтарының ерекшелігі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Тарихнама мен деректанудың теориялық әдістемелік мәселелері
    Несиелер: 4

    Зерттелетін пәннің теориялық және әдіснамалық негіздерін меңгеру; деректанулық және тарихнамалық зерттеудің әдістемесі мен техникасын білу; тарихи деректерді зерттеу әдістерінің жалпы ғылыми және тарихи әдіснамаға байланысын ашу; типологиялық және түрлік жіктеу тұрғысынан өзекті теориялық-әдіснамалық мәселелер бойынша деректер мен әдебиеттің негізгі топтарын қарастыру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Қазақстандағы жоғарғы мектептің даму тарихы
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты – Қазақстан Республикасындағы жоғары білім беру жүйесінің даму тарихын зерттеу. Келесі аспектілер зерделенеді: дүние жүзіндегі жоғары білімнің дамуының негізгі тенденциялары, жоғары білім беру жүйесін дамытудың нормативтік-құқықтық базасы, Болон процесінің даму тарихы және оның Қазақстанда жүзеге асырылуы, ЖОО менеджменті мәселелері және т.б.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Қазақ интеллигенциясының қалыптасу тарихы
    Несиелер: 4

    Осы пән аясында магистрант Қазақстанның ХХ ғасыр басындағы саяси өмірінің тарихын зерделейді. Демократиялық, либералдық-реформистік бағыттағы қазақ зиялыларының тарихы қарастырылады. ХХ ғасыр басындағы Қазақстандағы қоғамдық-саяси бірлестіктердің қалыптасу және даму тарихы, мақсаттары, міндеттері зерделенеді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Қазақстанның тарих ғылымының тарихы (ХХ ғ. 30 ж. ортасы-80 ж. ортасы)
    Несиелер: 4

    Бұл пәннің мақсаты ХХ ғасырдың 30-жж. ортасынан бастап 80 жж. Ортасына дейінгі Қазақстандағы тарих ғылымының дамуын зерделеу. Қазақстанның негізгі академиялық және ғылыми орталықтарының құрылу және қызмет ету тарихы қарастырылады. Көрсетілген кезеңдегі тарих ғылымының негізгі бағыттары, негізгі ғылыми жетістіктері зерделенеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Әлемдік интеграция және жаһандану: өркениеттік аспект (ағылшынша)
    Несиелер: 4

    «Әлемдік интеграция және жаһандану: өркениеттік аспект» пәні өркениет феномені, жаһандану және интеграция үдерістерін қазіргі заманғы әлемдік қоғамдастыққа тән өзара байланысты үдерістер ретінде қарастырады сонымен бірге жаһандану мен интеграцияның өркениеттің дамуына әсерін талдайды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Ерте және қазіргі Қазақстандағы этникалық және этномәдени үдерістер
    Несиелер: 5

    Бұл пән шеңберінде магистранттар этногенетикалық үрдістер, этногенез және этникалық тарих мәселелерін, сонымен қатар Қазақстан халықтарының этникалық құрамын оқып біледі. Cонымен бірге этнографиялық зерттеулер негіздерімен және этногенетикалық, этникалық құбылыстарды жіктеудің жалпы жүйесімен танысады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Шетел тарихнамасының өзекті мәселелері
    Несиелер: 4

    Бұл пәннің мақсаты дүниежүзілік тарихтың іргелі мәселелерін жаңа көзқараста зерделеу. Ежелгі, ортағасырлық, жаңа және қазіргі кезеңдегі дүниежүзі тарихының теориялық және әдістемелік мәселелері бойынша білім жүйесін меңгеру. Шет елдердің ежелгі, ортағасырлық, жаңа және қазіргі тарихының экономикалық, әлеуметтік-демографиялық, саяси, мәдени дамуын зерделеу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Тарихи урбанистика
    Несиелер: 4

    Алғашқы қауымдық қоғамда адамзаттың урбанистік дамуының алғышарттарының пайда болуы. Ортағасырлық, жаңа заман, жаңа тарихтағы урбанистік үдерістің тарихи ерекшеліктері. Шығыс, Еуразия, Еуропа және Америка үшін қалалар мен урбанистік тарихтың даму ерекшелігі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Әлем тарихының іргелі мәселелеріне жаңаша көзқарас
    Несиелер: 4

    Бұл пәннің мақсаты дүниежүзілік тарихтың теориялық және әдіснамалық мәселелері бойынша білім жүйесін меңгеру болып табылады. Шет елдердің ежелгі, ортағасырлық, жаңа және жаңа тарихының экономикалық, әлеуметтік-демографиялық, саяси, мәдени дамуының сипаттамасы зерделенеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Ғылыми және ғылыми- техникалық қызмет нәтижелерін коммерциализациялау
    Несиелер: 5

    Ғылыми зерттеу нәтижелерін коммерцияландырудың теориялық және практикалық негіздері. Ғылыми зерттеу нәтижелерін коммерцияландырудың ерекшелігі. Ғылыми-білім беру және экономиканың нақты секторы үшін ғылыми зерттеу нәтижелерін коммерцияландырудың маңызы. Ғылыми зерттеу нәтижелерін коммерцияландыруды жүзеге асыру саласындағы нормативтік-құқықтық реттеу. Ғылыми зерттеу нәтижелерін коммерцияландыруды іске асыру тетіктері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Қазақстанның демографиялық тарихының өзекті мәселелері (ХІХ ғ. аяғы-ХХІғ.)
    Несиелер: 4

    Курста теориялық-әдіснамалық проблемалар, тарихнама және дереккөз базасы, демографиялық талдау әдістері, халықтың қоныстану теориясы, халықтың өлім-жітімі мен өмір сүру ұзақтығы, туу проблемалары және оның қазіргі заманғы үрдістері, халықтың көші-қоны сияқты проблемалар қарастырылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Гуманитарлық ғылымдар саласында ғылыми зерттеулерді ұйымдастыру және жоспарлау
    Несиелер: 5

    Гуманитарлық ғылымдар саласындағы ғылыми зерттеу ұғымы және әдістері. Ғылыми зерттеу үдерісінің логикасы. Зерттеу идеясы және оның негізгі кезеңдері. Зерттеушілік үдеріс кезеңдерінің құрылымы және мазмұны. Ғылыми жұмыстарды дайындау бойынша жалпы ұсыныстар. Зерттеудің қолжазбасын жазу әдістемесі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Диаспорология
    Несиелер: 4

    Диаспора: дефинициясын әзірлеу. Диаспорологияның теориялық және әдіснамалық аспектілері. Диаспора зерттеу мәселесі ретінде: тарихнама және деректану мәселелері. Диаспора сәйкестігінің метаморфозалары. Диаспоралардың типологиясы. Әлемдегі диаспора саясаты. Әлемдік саясаттағы диаспоралар. Әлемдік диаспоралардың тарихы. Қазақ диаспорасының тарихы.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Этнологиялық зерттеулердің жаңа тұжырымдамалары
    Несиелер: 5

    Осы пән аясында магистрант этногенетикалық процестердің негіздерін, Этногенез және этникалық тарих мәселелерін, қазақтардың этникалық құрамын зерттейді. Этнографиялық зерттеулердің негіздері, этногенетикалық, этникалық құбылыстарды жіктеудің жалпы жүйесі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Код ON2

    Кәсіби қызметтің міндеттерін шешу үшін үш тілде вербалды және бейвербалды түрде еркін, қол жетімді және сенімді қарым-қатынасқа түсе алады.

  • Код ON5

    Білім беру ұйымдарының педагогикалық үдерісін ұйымдастыруда, жоспарлауда және басқаруда іс-әрекеттік, тұлғалық-бағдарлы және технологиялық тәсілдерді басшылыққа алады.

  • Код ON7

    Қазіргі демографиялық құбылыстар мен процестердің, тарихи даму мен урбанистиканың негізгі терминдерін, ұғымдарын, категорияларын, факторларын, тенденциялары мен заңдылықтарын пайдаланады.

  • Код ON6

    Тарих әдістемесінің рөлін, маңызын және тарих ғылымының әлеуметтік қызметтерін бағалап, тарихи деректерді ішкі және сыртқы сыннан өткізіп, тарихтың өзекті мәселелері бойынша деректану мен тарихнамалық зерттеулерді қорытындылайды.

  • Код ON3

    Кәсіби қызметінде бәсекеге қабілеттілік, ғылыми қызмет нәтижелерін коммерцияландыру, прагматизм, өзара түсіністік, төзімділік және қазіргі қоғамның демократиялық құндылықтары басымдықтарын ескере отырып, азаматтық позициясын көрсетеді.

  • Код ON4

    Әртүрлі қызмет түрлерінде АКТ-ны пайдалану білімі мен дағдыларын меңгерген.

  • Код ON9

    Практикалық қызмет барысында өзінің кәсіби дайындық деңгейін бағалайды.

  • Код ON10

    Магистрлік және ғылыми-зерттеу жұмыстарын жазуда ғылыми бағытты, тақырыпты, гипотезаны, әдіснамалық тәсілдерді таңдай білу іс-әрекетін көрсетеді.

  • Код ON1

    Қоғамдық сананы жаңғыртудың негізгі бағыттарын іске асыруға ықпал ететін ғылым тарихы мен философиясы, жоғары мектеп педагогикасы мен басқару психологиясы ғылымдары бойынша терең білімін көрсетеді.

  • Код ON11

    Магистрлік диссертацияны жазу мен ресімдеудің әдістемелік нұсқаулықтарына сәйкес ғылыми зерттеуді жүзеге асырады.

  • Код ON8

    Архивтану мен музейтанудың дамуындағы өзекті мәселелерді еркін саралап; Қазақстанның архив ісі саласындағы қолданыстағы нормативтік актілерді тәжірибеде қолдана алады.

7M02201 Тарих
Магистратура

Аймақтық әлеуметтік-инновациялық университеті

БББТ: M053 Тарих

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша
7M02201 Тарих
Магистратура

А.Байтұрсынов атындағы Қостанай мемлекеттік университеті

БББТ: M053 Тарих

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M02201 Тарих
Магистратура

Қ. Жұбанов атындағы Ақтөбе өңірлік мемлекеттік университеті

БББТ: M053 Тарих

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M02201 Тарих
Магистратура

Ш. Уәлиханов атындағы Көкшетау университетi

БББТ: M053 Тарих

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M02201 Тарих (ғылыми-педагогикалық бағыт)
Магистратура

Тараз инновациялық-гуманитарлық университеті

БББТ: M053 Тарих

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M02201 Тарих
Магистратура

Манаш Қозыбаев атындағы Солтүстік Қазақстан мемлекеттік университеті

БББТ: M053 Тарих

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M02201 Тарих (1.5)
Магистратура

Қазақ ұлттық қыздар педагогикалық университеті

БББТ: M053 Тарих

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M02201 Тарих
Магистратура

Қазақ ұлттық қыздар педагогикалық университеті

БББТ: M053 Тарих

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
7M02201 Тарихшы зерттеуші
Магистратура

Х.Досмұхамедов атындағы Атырау университеті

БББТ: M053 Тарих

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M02201 Тарих
Магистратура

Семей қаласының Шәкәрім атындағы университеті

БББТ: M053 Тарих

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M02201 Тарих
Магистратура

Махамбет Өтемісов атындағы Батыс Қазақстан университеті

БББТ: M053 Тарих

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M02201 Тарих
Магистратура

Астана халықаралық университеті

БББТ: M053 Тарих

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
Top