Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

7M04111 Маркетинг в ҚарМУ Е.А.Бөкетов

  • Маркетинг-менеджмент
    Несиелер: 5

    Мақсаты: басқарудың практикалық дағдыларын қалыптастыру, сондай-ақ компания қызметінің негізгі бағыттарын жоспарлау. Міндеттері: - нарықтық экономика жағдайында басқарудың теориялық негіздері мен заңдылықтары бойынша білімді қорыту; - компанияның стратегиялық және операциялық міндеттерін шешу үшін маркетинг-менеджмент құралдарын қолдану дағдыларын дамыту.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Басқару психологиясы
    Несиелер: 4

    Мақсаты: басқарудың әлеуметтік-психологиялық принциптерінің заңдылықтары мен ерекшеліктері туралы жүйелі идеяларды қалыптастыру. Міндеттері: - басқару психологиясының теориялық ережелері мен өзекті мәселелерін зерттеу; - басқару психологиясының ерекшеліктерін және басшының жеке қасиеттерін дамыту.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Ғылым тарихы мен философиясы
    Несиелер: 4

    Мақсаты: ғылыми танымның жалпы заңдылықтары туралы білімді оның тарихи дамуы мен өзгеретін әлеуметтік-мәдени аспектісінде қалыптастыру. Міндеттері: - танымдық қызмет ретінде ғылым туралы білімді жүйелеу; - ғылыми таным ерекшеліктерін, ғылыми қызметтің институционалдық нысандарының генезисін зерттеу.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Жоғары мектептің педагогикасы
    Несиелер: 4

    Мақсаты: педагогиканың теориялық негіздері, жоғары мектепте оқу процесін басқару туралы білімді қалыптастыру. Міндеттері: - ЖОО-да білім беру-тәрбие үрдісін ұйымдастыру туралы түсінік қалыптастыру; - педагогтердің әдіснамасы мен этикасын оқыту; - жоғары мектепте оқу процесін ұйымдастыру ерекшелігінің негіздемесі.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Шет тілі (кәсіби)
    Несиелер: 4

    Мақсаты: әлеуметтік-коммуникативтік міндеттерді шешу үшін магистранттардың шет тілін меңгеру деңгейін жетілдіру. Міндеттері: - пікір білдіру, шешімдер мен іс-әрекеттерді дәлелдеу, әлеуметтік маңызы бар процестер мен проблемаларды талдау дағдыларын меңгеру; - үш негізгі компонентті еркін пайдалану: қарым-қатынас саласы және тақырыптар; әлеуметтік-мәдени таным; лингвистика.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Маркетингтегі Кәсіби шетел терминологиясы (ағылшын тілінде)
    Несиелер: 5

    Мақсаты: зерттеу және маркетингтік міндеттерді шешу үшін шет тілінде тұжырымдамалық-категориялық аппаратты қолдану туралы білімді қалыптастыру. Міндеттері: - - лингвистикалық және экономикалық ғылымдардың теориялық-әдіснамалық негізінде ғылыми-зерттеу және кәсіби қызметті ұйымдастыру; - шет тілін маркетингтік ортада қарым-қатынас құралы ретінде пайдалану.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Маркетингтің цифрлық трансформациясы
    Несиелер: 5

    Мақсаты: маркетингтің цифрлық трансформациясы саласындағы негізгі ұғымдар мен тұжырымдамалық негіздер туралы білімді қалыптастыру. Міндеттері: - маркетингтік қызметтер қызметінде цифрлық технологияларды қолдану дағдыларын дамыту; - қызмет көрсету саласын цифрландыру жағдайында компанияның маркетингтік қызметін тиімді ұйымдастыру мәселелері бойынша білімді жетілдіру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Шет ел тіліндегі іскерлік қарым-қатынас (ағылшынша)
    Несиелер: 5

    Мақсаты: ағылшын тілінде іскерлік қарым-қатынасты ұйымдастыру бойынша білімді қалыптастыру. Міндеттері: - экономикалық қызметпен байланысты мамандандырылған жағдайларда диалогтік және монологтық сөйлеуді қолдану; - - шет тілінде сұрақтарға жауапты стилистикалық сауатты, логикалық дұрыс баяндау дағдысын дамыту.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Маркетингтегі инноватика
    Несиелер: 5

    Мақсаты: ұйымның инновациялық бизнес ортасын, әсіресе оның маркетингтік қызметі аясында бағалау негіздері туралы идеяларды қалыптастыру. Міндеттері: - кәсіпорында қолданылатын инновациялық технологияларды әзірлеу және тиімділігін бағалау дағдыларын жетілдіру; - маркетингтегі прогрессивті инновациялық технологияларды зерттеу бойынша құзыреттілікті дамыту.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Стратегиялық маркетинг (ағылшын тілінде)
    Несиелер: 4

    Мақсаты: кәсіпорынның стратегиялық дамуы шеңберіндегі маркетингтің сыртқы және ішкі ортасын талдау туралы білімді қалыптастыру. Міндеттері: - кәсіпорынның маркетингтік ортасының жай-күйі туралы ақпаратты жүйелеу және қорыту дағдыларын алу; - кәсіпорында маркетингтік стратегияны әзірлеудің практикалық дағдыларын жетілдіру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Брендинг (ағылшын тілінде)
    Несиелер: 4

    Мақсаты: инновациялық бизнесті жүргізу саласындағы білім мен құзыреттілікті жетілдіру, білім алушыларда зияткерлік еңбек нәтижелерін коммерцияландыру дағдыларын қалыптастыру. Міндеттері: - инновациялар менеджменті саласында базалық білім алу; - инновациялық жобаларды іске асыру және зияткерлік еңбек нәтижелерін коммерцияландыру үшін практикалық дағдыларды пайдалану.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Маркетингтік зерттеулерді ұйымдастыру (ағылшын тілінде)
    Несиелер: 5

    Мақсаты: маркетингтік зерттеулерді ұйымдастыру және жүргізу бойынша теориялық-практикалық білім мен дағдыларды қалыптастыру. Міндеттері: - маркетингтік зерттеулердің мәні және оларды жүргізу кезінде қолданылатын әдістер туралы негізгі білім алу; - ағылшын тілінде маркетингтік зерттеулерді ұйымдастыру және жүргізудің практикалық дағдыларын дамыту.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Әлеуметтік желілердегі имидждік саясат (ағылшынша)
    Несиелер: 4

    Мақсаты: әлеуметтік желілерде кәсіпорынның имидждік саясатын таңдау дағдылары мен принциптерін меңгеру. Міндеттері: - әлеуметтік желілерді және олардың мақсатты аудиторияларын зерделеудің маркетингтік әдістерін қолдану бойынша білімді қалыптастыру; - имидждік саясатты қалыптастыру және қолдау кезінде іс-шараларды әзірлеу дағдыларын дамыту.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Экономикалық зерттеу әдістері
    Несиелер: 4

    Мақсаты: талдаудың сандық әдістерін пайдалана отырып, экономикалық сипаттағы міндеттерді шешудің практикалық дағдыларын меңгеру. Міндеттері: -зерттеу жүргізу кезінде ұғымдық-категориялық аппаратты, экономикалық ғылымның негізгі заңдарын қолдану туралы білімді жетілдіру; - экономикалық зерттеу әдістерін тәжірибеде қолдану дағдыларын дамыту.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Маркетингтік коммуникациялар және қазіргі бизнестегі жарнама (ағылшынша)
    Несиелер: 4

    Мақсаты: ағылшын тілінде маркетингтік коммуникацияның кешенді жоспарларын әзірлеу және іске асыру дағдыларын қалыптастыру. Міндеттері: - интеграцияланған маркетингтік коммуникациялар жүйесін практикада пайдаланудың негізгі қағидаттарын меңгеру; - кәсіпорында маркетингтік коммуникацияларды пайдалану бойынша тиімді стратегияларды қалыптастыру дағдыларын дамыту.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Маркетингтегі экономикалық-математикалық талдау
    Несиелер: 5

    Мақсаты: маркетингтік міндеттерді шешу үшін математикалық модельдеу әдістерін практикада қолдану бойынша білім мен іскерлікті қалыптастыру. Міндеттері: - маркетингте экономикалық-математикалық талдау жүргізудің теориялық негіздерін меңгеру; - экономикалық үдерістерді модельдеу және оларды талдау үшін математикалық әдістерді қолданудың практикалық дағдыларын дамыту.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Математикалық әдістер мен модельдер
    Несиелер: 4

    Мақсаты: экономикалық құбылыстарды зерттеуде қолданылатын негізгі математикалық модельдер мен әдістер туралы білімді қалыптастыру. Міндеттері: - экономикалық мәселелерді шешу үшін заманауи математикалық құралдарды қолдану ерекшеліктері туралы ақпаратты зерттеу; - экономикалық құбылыстар мен процестерді бағалау және болжаудың практикалық дағдыларын алу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Маркетингтік метрика және аналитика
    Несиелер: 5

    Мақсаты: негізгі маркетингтік өлшемдер және оларды практикада қолдану ерекшеліктері туралы тұтас көзқарасты қалыптастыру. Міндеттері: - маркетингтік өлшемдердің мәні туралы теориялық білімді меңгеру; - кәсіпорынның маркетингтік жүйесінің жұмысын оңтайландыру және талдау үшін маркетингтік өлшемдерді қолданудың практикалық дағдыларын дамыту.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Ғаламдық тұтыну нарықтары
    Несиелер: 4

    Мақсаты: экономикалық дамудың қазіргі кезеңінде жаһандық тұтыну нарықтарының жұмыс істеуінің теориялық және әдіснамалық негіздерін зерттеу. Міндеттері: - жаһандық тұтыну нарықтарының жұмыс істеуінің негізгі теориялық ережелерімен танысу; - жаһандық тұтыну нарықтарын, әсіресе жаппай цифрлық трансформация жағдайында талдау әдістемесін игеру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Өнеркәсіптік кластерлер және сандық экономика
    Несиелер: 4

    Мақсаты: цифрландыру жағдайында экономикадағы құрылымдық өзгерістер туралы түсінік қалыптастыру, сондай-ақ өнеркәсіптік кластерлер қызметінің ерекшелігін зерттеу. Міндеттері: - цифрлық экономиканың қазіргі заманғы даму үрдістерін зерделеу; - өнеркәсіптік кластерлердің жұмыс істеу ерекшеліктерімен, әсіресе өнеркәсіптің цифрлық трансформациясы жағдайында танысу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Ғылыми және ғылыми-техникалық қызмет нәтижелерін коммерцияландыру
    Несиелер: 5

    Мақсаты: инновациялық бизнесті жүргізу саласындағы білім мен құзыреттілікті жетілдіру, білім алушыларда зияткерлік еңбек нәтижелерін коммерцияландыру дағдыларын қалыптастыру. Міндеттері: - инновациялар менеджменті саласында базалық білім алу; - инновациялық жобаларды іске асыру және зияткерлік еңбек нәтижелерін коммерцияландыру үшін практикалық дағдыларды пайдалану.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Тұтынушылық мінез-құлықты ұйымдастырудың жалпы моделі (ағылшын тілінде))
    Несиелер: 4

    Мақсаты: тұтынушылардың сұранысы мен қалауындағы өзгерістерді анықтауға мүмкіндік беретін білім мен дағдыларды қалыптастыру. Міндеттері: - әлеуетті тұтынушылардың қажеттіліктерін, сұраныстары мен қалауларын құрылымдау әдістері туралы ақпаратты үйрену дағдыларын алу; - сатып алушының мотивациясына әсер етуге мүмкіндік беретін факторларды анықтау дағдыларын дамыту.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Инновациялық бизнес-жобаларды басқару
    Несиелер: 5

    Мақсаты: инновациялық құрамдас бөлігі бар жобаларды тиімді басқару мәселелері бойынша дағдыларды қалыптастыру. Міндеттері: - инновациялық жобаның мақсатын, пәндік салаларын және құрылымын айқындаудың негізгі қағидаты бойынша білім алу; - инновациялық жобаны іске асыру барысында туындайтын есептерді шешу алгоритмін пайдалану бойынша дағдыларды жетілдіру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Код ON3

    Басқару психологиясы саласындағы міндеттерді шешу үшін коммуникацияларға дайын

  • Код ON4

    Кәсіби қызметтің міндеттерін шешу үшін үш тілде ауызша және бейвербаль түрінде еркін, қол жетімді және сенімді коммунизациялай алады.

  • Код ON9

    Мемлекеттің жаңа индустриялық-инновациялық саясатын іске асырудың басымдықтары мен тетіктері туралы кең түсінік алу мақсатында экономикалық-математикалық модельдеу мен инновациялық процестер циклдерін болжаудың теориялық және әдістемелік негіздерін меңгерген.

  • Код ON7

    Маркетингтік зерттеулердің жекелеген түрлерін: бәсекелестік; конъюнктураны, нарық сыйымдылығын; нарықтың фирмалық құрылымын; маркетинг кешенінің компоненттерін, кәсіпорынның жұмыс істеуінің ішкі ортасын жүргізу үшін пайдаланылатын зерттеу дағдылары мен әдістерін меңгерген.

  • Код ON10

    Кәсіпорынның маркетингтік кешенін дербес қалыптастырады және тауарлар мен қызметтер нарығында маркетингтік құралдарды басқарады, нарықтық жағдайларға сәйкес стратегияны таңдайды.

  • Код ON1

    Ғылыми зерттеулердің өз саласындағы өзекті міндеттерді қою және шешу үшін ғылым философиясының негізгі түсініктері мен санаттарын меңгерген.

  • Код ON5

    Ағылшын тілінде кәсіби терминдерді қолдануға және арнайы мәтіндерді аудару кезінде тілдік құралдарды іріктеуге Құзыретті.

  • Код ON8

    Қазақстандық нарық жағдайларының ерекшелігін ескере отырып, маркетинг саласындағы өзіндік зерттеулерімен ұлттық және халықаралық ғылымға үлес қосады, көрсетілетін қызметтер саласын диджитализациялау, сондай-ақ өнеркәсіптік өндіріс жағдайларында, оның ішінде өнеркәсіптік кластерлер ұсынған күрделі интеграцияланған құрылымдар шеңберінде қазіргі заманғы цифрлық құралдарды пайдалану проблемасын шешеді.

  • Код ON2

    Білім алушылардың жас және жеке ерекшеліктерін ескере отырып, оқу-тәрбие процесін ұйымдастыру мақсатында оқу процесінде қазіргі заманғы білім беру бағдарламаларын қолданады

  • Код ON6

    Маркетинг тұжырымдамасын жүйелі түсінуді көрсетеді, қазіргі экономикалық даму жағдайындағы маркетингтің цифрлық трансформациясының ерекшелігін талдайды.

Top