7M04111 Маркетинг в ҚарМУ Е.А.Бөкетов
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Маркетинг саласында іргелі ғылыми және терең кәсіби білімі бар, ғылымда, білімде және бизнесте өз әлеуетін іске асыруға қабілетті жоғары білікті мамандарды даярлау.
-
Академиялық дәреже Магистратура
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
-
Оқу мерзімі 2 года
-
Кредиттер көлемі 120
-
Білім беру бағдарламаларының тобы M075 Маркетинг және жарнама
-
Білім беру саласы 7M04 Бизнес, басқару және құқық
-
Дайындық бағыты 7M041 Бизнес және басқару
-
Маркетинг-менеджмент
Несиелер: 5Мақсаты: басқарудың практикалық дағдыларын қалыптастыру, сондай-ақ компания қызметінің негізгі бағыттарын жоспарлау. Міндеттері: - нарықтық экономика жағдайында басқарудың теориялық негіздері мен заңдылықтары бойынша білімді қорыту; - компанияның стратегиялық және операциялық міндеттерін шешу үшін маркетинг-менеджмент құралдарын қолдану дағдыларын дамыту.
Оқу жылы - 1
Семестр 1
-
Басқару психологиясы
Несиелер: 4Мақсаты: басқарудың әлеуметтік-психологиялық принциптерінің заңдылықтары мен ерекшеліктері туралы жүйелі идеяларды қалыптастыру. Міндеттері: - басқару психологиясының теориялық ережелері мен өзекті мәселелерін зерттеу; - басқару психологиясының ерекшеліктерін және басшының жеке қасиеттерін дамыту.
Оқу жылы - 1
Семестр 1
-
Ғылым тарихы мен философиясы
Несиелер: 4Мақсаты: ғылыми танымның жалпы заңдылықтары туралы білімді оның тарихи дамуы мен өзгеретін әлеуметтік-мәдени аспектісінде қалыптастыру. Міндеттері: - танымдық қызмет ретінде ғылым туралы білімді жүйелеу; - ғылыми таным ерекшеліктерін, ғылыми қызметтің институционалдық нысандарының генезисін зерттеу.
Оқу жылы - 1
Семестр 1
-
Жоғары мектептің педагогикасы
Несиелер: 4Мақсаты: педагогиканың теориялық негіздері, жоғары мектепте оқу процесін басқару туралы білімді қалыптастыру. Міндеттері: - ЖОО-да білім беру-тәрбие үрдісін ұйымдастыру туралы түсінік қалыптастыру; - педагогтердің әдіснамасы мен этикасын оқыту; - жоғары мектепте оқу процесін ұйымдастыру ерекшелігінің негіздемесі.
Оқу жылы - 1
Семестр 1
-
Шет тілі (кәсіби)
Несиелер: 4Мақсаты: әлеуметтік-коммуникативтік міндеттерді шешу үшін магистранттардың шет тілін меңгеру деңгейін жетілдіру. Міндеттері: - пікір білдіру, шешімдер мен іс-әрекеттерді дәлелдеу, әлеуметтік маңызы бар процестер мен проблемаларды талдау дағдыларын меңгеру; - үш негізгі компонентті еркін пайдалану: қарым-қатынас саласы және тақырыптар; әлеуметтік-мәдени таным; лингвистика.
Оқу жылы - 1
Семестр 1
-
Маркетингтегі Кәсіби шетел терминологиясы (ағылшын тілінде)
Несиелер: 5Мақсаты: зерттеу және маркетингтік міндеттерді шешу үшін шет тілінде тұжырымдамалық-категориялық аппаратты қолдану туралы білімді қалыптастыру. Міндеттері: - - лингвистикалық және экономикалық ғылымдардың теориялық-әдіснамалық негізінде ғылыми-зерттеу және кәсіби қызметті ұйымдастыру; - шет тілін маркетингтік ортада қарым-қатынас құралы ретінде пайдалану.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 1
Семестр 2
-
Маркетингтің цифрлық трансформациясы
Несиелер: 5Мақсаты: маркетингтің цифрлық трансформациясы саласындағы негізгі ұғымдар мен тұжырымдамалық негіздер туралы білімді қалыптастыру. Міндеттері: - маркетингтік қызметтер қызметінде цифрлық технологияларды қолдану дағдыларын дамыту; - қызмет көрсету саласын цифрландыру жағдайында компанияның маркетингтік қызметін тиімді ұйымдастыру мәселелері бойынша білімді жетілдіру.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 1
Семестр 2
-
Шет ел тіліндегі іскерлік қарым-қатынас (ағылшынша)
Несиелер: 5Мақсаты: ағылшын тілінде іскерлік қарым-қатынасты ұйымдастыру бойынша білімді қалыптастыру. Міндеттері: - экономикалық қызметпен байланысты мамандандырылған жағдайларда диалогтік және монологтық сөйлеуді қолдану; - - шет тілінде сұрақтарға жауапты стилистикалық сауатты, логикалық дұрыс баяндау дағдысын дамыту.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 1
Семестр 2
-
Маркетингтегі инноватика
Несиелер: 5Мақсаты: ұйымның инновациялық бизнес ортасын, әсіресе оның маркетингтік қызметі аясында бағалау негіздері туралы идеяларды қалыптастыру. Міндеттері: - кәсіпорында қолданылатын инновациялық технологияларды әзірлеу және тиімділігін бағалау дағдыларын жетілдіру; - маркетингтегі прогрессивті инновациялық технологияларды зерттеу бойынша құзыреттілікті дамыту.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 1
Семестр 2
-
Стратегиялық маркетинг (ағылшын тілінде)
Несиелер: 4Мақсаты: кәсіпорынның стратегиялық дамуы шеңберіндегі маркетингтің сыртқы және ішкі ортасын талдау туралы білімді қалыптастыру. Міндеттері: - кәсіпорынның маркетингтік ортасының жай-күйі туралы ақпаратты жүйелеу және қорыту дағдыларын алу; - кәсіпорында маркетингтік стратегияны әзірлеудің практикалық дағдыларын жетілдіру.
Оқу жылы - 1
Семестр 2
-
Брендинг (ағылшын тілінде)
Несиелер: 4Мақсаты: инновациялық бизнесті жүргізу саласындағы білім мен құзыреттілікті жетілдіру, білім алушыларда зияткерлік еңбек нәтижелерін коммерцияландыру дағдыларын қалыптастыру. Міндеттері: - инновациялар менеджменті саласында базалық білім алу; - инновациялық жобаларды іске асыру және зияткерлік еңбек нәтижелерін коммерцияландыру үшін практикалық дағдыларды пайдалану.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 1
Семестр 2
-
Маркетингтік зерттеулерді ұйымдастыру (ағылшын тілінде)
Несиелер: 5Мақсаты: маркетингтік зерттеулерді ұйымдастыру және жүргізу бойынша теориялық-практикалық білім мен дағдыларды қалыптастыру. Міндеттері: - маркетингтік зерттеулердің мәні және оларды жүргізу кезінде қолданылатын әдістер туралы негізгі білім алу; - ағылшын тілінде маркетингтік зерттеулерді ұйымдастыру және жүргізудің практикалық дағдыларын дамыту.
Оқу жылы - 1
Семестр 2
-
Әлеуметтік желілердегі имидждік саясат (ағылшынша)
Несиелер: 4Мақсаты: әлеуметтік желілерде кәсіпорынның имидждік саясатын таңдау дағдылары мен принциптерін меңгеру. Міндеттері: - әлеуметтік желілерді және олардың мақсатты аудиторияларын зерделеудің маркетингтік әдістерін қолдану бойынша білімді қалыптастыру; - имидждік саясатты қалыптастыру және қолдау кезінде іс-шараларды әзірлеу дағдыларын дамыту.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 1
Семестр 2
-
Экономикалық зерттеу әдістері
Несиелер: 4Мақсаты: талдаудың сандық әдістерін пайдалана отырып, экономикалық сипаттағы міндеттерді шешудің практикалық дағдыларын меңгеру. Міндеттері: -зерттеу жүргізу кезінде ұғымдық-категориялық аппаратты, экономикалық ғылымның негізгі заңдарын қолдану туралы білімді жетілдіру; - экономикалық зерттеу әдістерін тәжірибеде қолдану дағдыларын дамыту.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 2
Семестр 1
-
Маркетингтік коммуникациялар және қазіргі бизнестегі жарнама (ағылшынша)
Несиелер: 4Мақсаты: ағылшын тілінде маркетингтік коммуникацияның кешенді жоспарларын әзірлеу және іске асыру дағдыларын қалыптастыру. Міндеттері: - интеграцияланған маркетингтік коммуникациялар жүйесін практикада пайдаланудың негізгі қағидаттарын меңгеру; - кәсіпорында маркетингтік коммуникацияларды пайдалану бойынша тиімді стратегияларды қалыптастыру дағдыларын дамыту.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 2
Семестр 1
-
Маркетингтегі экономикалық-математикалық талдау
Несиелер: 5Мақсаты: маркетингтік міндеттерді шешу үшін математикалық модельдеу әдістерін практикада қолдану бойынша білім мен іскерлікті қалыптастыру. Міндеттері: - маркетингте экономикалық-математикалық талдау жүргізудің теориялық негіздерін меңгеру; - экономикалық үдерістерді модельдеу және оларды талдау үшін математикалық әдістерді қолданудың практикалық дағдыларын дамыту.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 2
Семестр 1
-
Математикалық әдістер мен модельдер
Несиелер: 4Мақсаты: экономикалық құбылыстарды зерттеуде қолданылатын негізгі математикалық модельдер мен әдістер туралы білімді қалыптастыру. Міндеттері: - экономикалық мәселелерді шешу үшін заманауи математикалық құралдарды қолдану ерекшеліктері туралы ақпаратты зерттеу; - экономикалық құбылыстар мен процестерді бағалау және болжаудың практикалық дағдыларын алу.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 2
Семестр 1
-
Маркетингтік метрика және аналитика
Несиелер: 5Мақсаты: негізгі маркетингтік өлшемдер және оларды практикада қолдану ерекшеліктері туралы тұтас көзқарасты қалыптастыру. Міндеттері: - маркетингтік өлшемдердің мәні туралы теориялық білімді меңгеру; - кәсіпорынның маркетингтік жүйесінің жұмысын оңтайландыру және талдау үшін маркетингтік өлшемдерді қолданудың практикалық дағдыларын дамыту.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 2
Семестр 1
-
Ғаламдық тұтыну нарықтары
Несиелер: 4Мақсаты: экономикалық дамудың қазіргі кезеңінде жаһандық тұтыну нарықтарының жұмыс істеуінің теориялық және әдіснамалық негіздерін зерттеу. Міндеттері: - жаһандық тұтыну нарықтарының жұмыс істеуінің негізгі теориялық ережелерімен танысу; - жаһандық тұтыну нарықтарын, әсіресе жаппай цифрлық трансформация жағдайында талдау әдістемесін игеру.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 2
Семестр 1
-
Өнеркәсіптік кластерлер және сандық экономика
Несиелер: 4Мақсаты: цифрландыру жағдайында экономикадағы құрылымдық өзгерістер туралы түсінік қалыптастыру, сондай-ақ өнеркәсіптік кластерлер қызметінің ерекшелігін зерттеу. Міндеттері: - цифрлық экономиканың қазіргі заманғы даму үрдістерін зерделеу; - өнеркәсіптік кластерлердің жұмыс істеу ерекшеліктерімен, әсіресе өнеркәсіптің цифрлық трансформациясы жағдайында танысу.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 2
Семестр 1
-
Ғылыми және ғылыми-техникалық қызмет нәтижелерін коммерцияландыру
Несиелер: 5Мақсаты: инновациялық бизнесті жүргізу саласындағы білім мен құзыреттілікті жетілдіру, білім алушыларда зияткерлік еңбек нәтижелерін коммерцияландыру дағдыларын қалыптастыру. Міндеттері: - инновациялар менеджменті саласында базалық білім алу; - инновациялық жобаларды іске асыру және зияткерлік еңбек нәтижелерін коммерцияландыру үшін практикалық дағдыларды пайдалану.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 2
Семестр 1
-
Тұтынушылық мінез-құлықты ұйымдастырудың жалпы моделі (ағылшын тілінде))
Несиелер: 4Мақсаты: тұтынушылардың сұранысы мен қалауындағы өзгерістерді анықтауға мүмкіндік беретін білім мен дағдыларды қалыптастыру. Міндеттері: - әлеуетті тұтынушылардың қажеттіліктерін, сұраныстары мен қалауларын құрылымдау әдістері туралы ақпаратты үйрену дағдыларын алу; - сатып алушының мотивациясына әсер етуге мүмкіндік беретін факторларды анықтау дағдыларын дамыту.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 2
Семестр 1
-
Инновациялық бизнес-жобаларды басқару
Несиелер: 5Мақсаты: инновациялық құрамдас бөлігі бар жобаларды тиімді басқару мәселелері бойынша дағдыларды қалыптастыру. Міндеттері: - инновациялық жобаның мақсатын, пәндік салаларын және құрылымын айқындаудың негізгі қағидаты бойынша білім алу; - инновациялық жобаны іске асыру барысында туындайтын есептерді шешу алгоритмін пайдалану бойынша дағдыларды жетілдіру.
Селективті тәртіп
Оқу жылы - 2
Семестр 1
-
Код ON3
Басқару психологиясы саласындағы міндеттерді шешу үшін коммуникацияларға дайын
-
Код ON4
Кәсіби қызметтің міндеттерін шешу үшін үш тілде ауызша және бейвербаль түрінде еркін, қол жетімді және сенімді коммунизациялай алады.
-
Код ON9
Мемлекеттің жаңа индустриялық-инновациялық саясатын іске асырудың басымдықтары мен тетіктері туралы кең түсінік алу мақсатында экономикалық-математикалық модельдеу мен инновациялық процестер циклдерін болжаудың теориялық және әдістемелік негіздерін меңгерген.
-
Код ON7
Маркетингтік зерттеулердің жекелеген түрлерін: бәсекелестік; конъюнктураны, нарық сыйымдылығын; нарықтың фирмалық құрылымын; маркетинг кешенінің компоненттерін, кәсіпорынның жұмыс істеуінің ішкі ортасын жүргізу үшін пайдаланылатын зерттеу дағдылары мен әдістерін меңгерген.
-
Код ON10
Кәсіпорынның маркетингтік кешенін дербес қалыптастырады және тауарлар мен қызметтер нарығында маркетингтік құралдарды басқарады, нарықтық жағдайларға сәйкес стратегияны таңдайды.
-
Код ON1
Ғылыми зерттеулердің өз саласындағы өзекті міндеттерді қою және шешу үшін ғылым философиясының негізгі түсініктері мен санаттарын меңгерген.
-
Код ON5
Ағылшын тілінде кәсіби терминдерді қолдануға және арнайы мәтіндерді аудару кезінде тілдік құралдарды іріктеуге Құзыретті.
-
Код ON8
Қазақстандық нарық жағдайларының ерекшелігін ескере отырып, маркетинг саласындағы өзіндік зерттеулерімен ұлттық және халықаралық ғылымға үлес қосады, көрсетілетін қызметтер саласын диджитализациялау, сондай-ақ өнеркәсіптік өндіріс жағдайларында, оның ішінде өнеркәсіптік кластерлер ұсынған күрделі интеграцияланған құрылымдар шеңберінде қазіргі заманғы цифрлық құралдарды пайдалану проблемасын шешеді.
-
Код ON2
Білім алушылардың жас және жеке ерекшеліктерін ескере отырып, оқу-тәрбие процесін ұйымдастыру мақсатында оқу процесінде қазіргі заманғы білім беру бағдарламаларын қолданады
-
Код ON6
Маркетинг тұжырымдамасын жүйелі түсінуді көрсетеді, қазіргі экономикалық даму жағдайындағы маркетингтің цифрлық трансформациясының ерекшелігін талдайды.
7M04111 Маркетинг 2 ж
МагистратураҚазақ экономика, қаржы және халықаралық сауда университеті
БББТ: M075 Маркетинг және жарнама
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша7M04111 Маркетинг
МагистратураҚазтұтынуодағы Қарағанды университеті
БББТ: M075 Маркетинг және жарнама
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша7M04111 Маркетинг П-1,5
МагистратураШет тілдер және іскерлік карьера университеті
БББТ: M075 Маркетинг және жарнама
Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі