Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

7M11101 Туризм в ҚарМУ Е.А.Бөкетов

  • Басқару психологиясы
    Несиелер: 4

    Пән студенттерде басқарушылық қызметтегі психологиялық ерекшеліктер туралы жүйелі идеяларды қалыптастыруға, басқаруды бағалау негізінде жатқан әлеуметтік-психологиялық көріністерді талдау дағдыларын дамытуға бағытталған. Курстың мазмұны негізгі ұғымдарды, теориялық ережелерді және басқару психологиясының өзекті мәселелерін зерттеуді қамтиды.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Шет тілі (кәсіби)
    Несиелер: 4

    Курстың мақсаты: әлеуметтік-коммуникативтік міндеттерді шешу үшін магистранттардың шет тілін меңгеру деңгейін арттыру. Пәннің мазмұны: пікір білдіру, шешімдер мен іс-әрекеттерді дәлелдеу, әлеуметтік маңызы бар процестер мен проблемаларды талдау дағдыларын меңгеру; үш негізгі компонентті еркін пайдалану: қарым-қатынас саласы мен тақырыптар, әлеуметтік-мәдени таным, лингвистика.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Ғылым тарихы мен философиясы
    Несиелер: 4

    Пән ғылыми білімнің болжамды мәндерін оның даму тенденциясында және өзгеретін әлеуметтік-мәдени профилінде зерттейді. Ғылым философиясын, оның әдіснамасын танымдық қызмет ретінде қарастырады. Ғылыми танымның ерекшеліктерін, сондай-ақ ғылымның қоғам өміріндегі функцияларын зерттейді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Туризм индустриясының заманауи зерттеулері
    Несиелер: 5

    Мақсаты: туризм индустриясында қазіргі заманғы талдау әдістері мен зерттеулер жүргізу алгоритмдерін пайдалану мәселелері бойынша білімді жетілдіру. Міндеттері: - туризм индустриясына заманауи зерттеулер жүргізу негіздері бойынша білім алу; - заманауи құралдарды қолдану негізінде туризмде зерттеулер жүргізудің практикалық дағдыларын дамыту.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Жоғары мектептің педагогикасы
    Несиелер: 4

    Педагогиканың теориялық негіздері, Жоғары мектептегі оқу процесін басқару туралы білімді қалыптастыру. Пәннің мазмұны: жоғары мектеп педагогикасы, оның ерекшелігі мен категориялары. Қазіргі білім беру парадигмалары. Жоғары және жоғары оқу орнынан кейінгі кәсіптік білім берудің мәні мен міндеттері. Қазақстандық жоғары және жоғары оқу орнынан кейінгі кәсіптік білім беру жүйесінің сипаттамасы. Жоғары мектеп дидактикасы. Кәсіби мамандарды даярлаудағы құзыреттілік тәсіл.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Туристік дестинациялар брендингі (ағылшынша)
    Несиелер: 4

    Мақсаты: заманауи туристік брендтерді талдау және басқару дағдыларын қалыптастыру. Міндеттері: - туристік дестинациялар брендингінің мәнімен, түрлерімен және функцияларымен, оның негізгі нысандарымен және технологияларымен танысу; - туристік брендті қалыптастыру және дамыту қағидаттары мен практикалық дағдыларын меңгеру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Шет ел тіліндегі іскерлік қарым-қатынас (ағылшынша)
    Несиелер: 5

    Мақсаты: ағылшын тілінде іскерлік қарым-қатынасты ұйымдастыру бойынша білімді қалыптастыру. Міндеттері: - экономикалық қызметпен байланысты мамандандырылған жағдайларда диалогтік және монологтық сөйлеуді қолдану; - - шет тілінде сұрақтарға жауапты стилистикалық сауатты, логикалық дұрыс баяндау дағдысын дамыту.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Туризм индустриясындағы бизнес-процестерді басқару
    Несиелер: 4

    Мақсаты: туризм индустриясындағы бизнес-процестерді кешенді және тиімді басқарудың білімі мен дағдыларын қалыптастыру. Міндеттері: туристік бизнестің бизнес-процестерін ұйымдастыру, басқару және болжау, жаңа туристік жобаларды дамыту бойынша білімді тереңдету; бизнес-процестерді модельдеудің практикалық дағдыларын алу.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Туризмдегі кәсіби шетел терминологиясы (ағылшынша)
    Несиелер: 5

    Мақсаты: зерттеу және маркетингтік міндеттерді шешу үшін шет тілінде тұжырымдамалық-категориялық аппаратты қолдану туралы білімді қалыптастыру. Міндеттері: - - лингвистикалық және экономикалық ғылымдардың теориялық-әдіснамалық негізінде ғылыми-зерттеу және кәсіби қызметті ұйымдастыру; - шет тілін маркетингтік ортада қарым-қатынас құралы ретінде пайдалану.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Әлеуметтік желілерде турөнімді жылжыту (ағылшынша)
    Несиелер: 4

    Мақсаты: әлеуметтік желілерде туристік өнімді жылжыту құралдары туралы жан-жақты түсінік қалыптастыру. Міндеттері: - әлеуметтік желілерде жылжыту саласындағы арнайы терминологиямен, туристік өнімдерге арналған SMM ерекшеліктерімен танысу; - Instagram және Facebook әлеуметтік желілері мысалында туристік өнімдерді жылжыту дағдыларын дамыту.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Цифрландыру және SMART-туризм
    Несиелер: 5

    Мақсаты: SMART-туризмді дамытудың авторлық тұжырымдамаларын әзірлеу бойынша білімді қалыптастыру және туристік дестинацияларды цифрландыру дәрежесін бағалау критерийі. Міндеттері: - SMART-туризм негіздері туралы білімді жүйелеу; -туризмде SMART-шешімдерді пайдалану, туристік дестинацияларды цифрландыру деңгейін бағалау бойынша цифрлық құзыреттерді дамыту.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Туризмдегі инноватика
    Несиелер: 5

    Мақсаты: ұйымның инновациялық бизнес ортасын, әсіресе оның туристік қызметі аясында бағалау негіздері туралы идеяларды қалыптастыру. Міндеттері: - туристік кәсіпорында қолданылатын инновациялық технологияларды әзірлеу және тиімділігін бағалау дағдыларын жетілдіру; - Туризмдегі прогрессивті инновациялық технологияларды зерттеу бойынша құзыреттілікті дамыту.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Туризм индустриясының теориялық және әдіснамалық мәселелері
    Несиелер: 5

    Мақсаты: қазіргі кезеңдегі туристік индустрияның негізгі проблемалары туралы кешенді түсінік қалыптастыру. Міндеттері: - рекреация және туризм сияқты құбылыстардың мәнін түсіну мәселелерінде білімді тереңдету; - саладағы проблемаларды шешу үшін туризмді зерттеудің әдістемелік құралдарын қолдану бойынша оқыту.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Туризм және саяхаттар уәждемесі (ағылшынша)
    Несиелер: 4

    Мақсаты: туристік қызметтерді тұтынушыларды ынталандырудың білімі мен әдіснамалық негіздерін қалыптастыру. Міндеттері: - туризм мен саяхатты ынталандырудың тұжырымдамалық негіздерін зерттеу; - туристік қызметтерді тұтынушылардың сатып алу қабілетіне әсер ететін мотивациялық факторларды талдаудың кәсіби дағдыларын дамыту.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Туризмдегі стратегиялық маркетинг
    Несиелер: 5

    Мақсаты: стратегиялық даму шеңберінде туристік Кәсіпорынның сыртқы және ішкі ортасын талдау бойынша білімді қалыптастыру. Міндеттері: - туристік кәсіпорынның маркетингтік ортасының жай-күйі туралы ақпаратты жүйелеу және қорыту дағдыларын алу; - туристік кәсіпорында маркетингтік стратегияны әзірлеудің практикалық дағдыларын жетілдіру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Қазақстанның туристік-рекреациялық ресурстары: жай-күйі және әлеуетті бағалау (ағылшынша)
    Несиелер: 4

    Мақсаты: Қазақстан өңірлерінің ТЖБ деңгейін бағалауды жүргізудің теориялық-практикалық дағдыларын дамыту. Міндеттері: - аумақтардың ТЖӨ бағалау аспектілері туралы теориялық білімді қалыптастыру; - елдің рекреациялық ресурстарына сандық және сапалық талдау жүргізу дағдыларын жетілдіру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Туризмнің тұрақты дамуы (ағылшынша)
    Несиелер: 4

    Мақсаты: туризмнің тұрақты дамуының теориялық негіздерін қалыптастыру, экотуризм мен тұрақты туризм арасындағы негізгі айырмашылықтарды түсіну. Міндеттері: - туризмді тұрақты дамыту элементтерінің мәнін және GSTC салалық өлшемдерін түсіну; - әлемде тұрақты дестинациялардың қалыптасуының теориялық аспектілерімен танысу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Туризмдегі экономикалық-математикалық талдау
    Несиелер: 4

    Мақсаты: туристік міндеттерді шешу үшін математикалық модельдеу әдістерін практикада қолдану бойынша білім мен іскерлікті қалыптастыру. Міндеттері: - туризмде экономикалық-математикалық талдау жүргізудің теориялық негіздерін меңгеру; - экономикалық үдерістерді модельдеу және оларды талдау үшін математикалық әдістерді қолданудың практикалық дағдыларын дамыту.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Ғылыми және ғылыми-техникалық қызмет нәтижелерін коммерцияландыру
    Несиелер: 5

    Мақсаты: инновациялық бизнесті жүргізу саласындағы білім мен құзыреттілікті жетілдіру, білім алушыларда зияткерлік еңбек нәтижелерін коммерцияландыру дағдыларын қалыптастыру. Міндеттері: - инновациялар менеджменті саласында базалық білім алу; - инновациялық жобаларды іске асыру және зияткерлік еңбек нәтижелерін коммерцияландыру үшін практикалық дағдыларды пайдалану.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Туристік интернет-сайттар деректерін талдау әдістері мен тәсілдері
    Несиелер: 4

    Мақсаты: туристік интернет-сайттарда санауыштарды талдау және қосу дағдыларын қалыптастыру. Міндеттері: - туристік сайттардан деректер жинау үшін заманауи маркетингтік құралдарды пайдаланудың негізгі қағидаттарын меңгеру; - туристік кәсіпорынның интернет-беттерінің тиімділігін арттыру және біріздендіру үшін деректерді талдаудың практикалық дағдыларын алу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Инновациялық бизнес-жобаларды басқару
    Несиелер: 5

    Мақсаты: инновациялық құрамдас бөлігі бар жобаларды тиімді басқару мәселелері бойынша дағдыларды қалыптастыру. Міндеттері: - инновациялық жобаның мақсатын, пәндік салаларын және құрылымын айқындаудың негізгі қағидаты бойынша білім алу; - инновациялық жобаны іске асыру барысында туындайтын есептерді шешу алгоритмін пайдалану бойынша дағдыларды жетілдіру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Ғаламдық туризмнің даму тенденциялары (ағылшынша)
    Несиелер: 4

    Мақсаты: жаһандану және цифрландыру жағдайында халықаралық туризмді дамытудың перспективалары мен қазіргі заманғы үрдістері туралы білімді қалыптастыру. Міндеттері: - әлем өңірлері бөлінісінде туристік индустрияның қазіргі жай-күйін зерделеу; - көрсетілетін қызметтер саласын жаһандану және цифрландыру жағдайында туризмді дамытудың перспективалық үрдістерін талдау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Аймақтар мен әлемдегі туризм индустриясын дамыту стратегиясы
    Несиелер: 5

    Мақсаты: әлемдегі туризмді дамытудың негізгі бағыттары мен стратегиялары туралы кешенді түсінік қалыптастыру. Міндеттері: - әлемнің түрлі елдерінде туризмді дамытудың қолданыстағы стратегияларының ерекшеліктерін талдау дағдыларын алу; - туризмде стратегияларды әзірлеу құралдарын пайдалану бөлігінде кәсіби құзыреттерді дамыту.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Код ON11

    Туристік нарықтағы тұтынушылардың мінез-құлқының әлеуметтік-экономикалық, мотивациялық және ахуалдық факторларын талдайды, тұтынушылардың мінез-құлқына әсер етудің тиімді тәсілдері мен әдістерін анықтайды.

  • Код ON12

    Іс жүзінде стратегиялық маркетинг және туризм бойынша базалық және теориялық білімді қолданады, туристік-рекреациялық қажеттіліктерді, сондай-ақ халықтың туристік белсенділігін, туристік қызмет түрлерін, туристік инфрақұрылымды дамыту ерекшеліктерін талдайды.

  • Код ON2

    Заманауи білім беру технологияларын қолданады.

  • Код ON3

    Басқару психологиясы саласындағы міндеттерді шешу үшін коммуникацияға дайын болу.

  • Код ON8

    Туристік индустриядағы әлеуметтік-экономикалық зерттеулердің тұжырымдамалық негіздерін, туризм экономикасын зерттеудің негізгі көздері мен әдіснамасын, жаһандық және жергілікті деңгейлерде туристік индустрияны дамытудың үрдістері мен перспективаларын көрсетеді.

  • Код ON9

    Туристік бизнестегі проблемалық жағдайлардың әртүрлі түрлерін диагностикалайды және анықтайды, олардың алдын алу және еңсеру бойынша шаралар әзірлейді, туристік бизнесте жобаның іске асырылуын жоспарлайды және бақылауды жүзеге асырады.

  • Код ON4

    Кәсіби қызметтің міндеттерін шешу үшін үш тілде вербалды және вербалды емес нысанда еркін, қол жетімді және сенімді байланыс жасау.

  • Код ON10

    Тұтынушылардың талаптарына жауап беретін дестинацияны жылжытудың туристік брендтік өнімдерін әзірлейді, дестинацияны жылжытудың туристік брендтік өнімдерінің экономикалық тиімділігін бағалайды.

  • Код ON13

    Туризмдегі процестерді модельдеу және болжау, экономикалық-математикалық талдаудың теориялық және әдістемелік негіздерін меңгерген.

  • Код ON1

    Ғылыми зерттеулердің өз саласындағы өзекті міндеттерді қою және шешу үшін ғылым философиясының негізгі түсініктері мен санаттарын меңгерген.

  • Код ON5

    Ағылшын тілінде кәсіби терминдерді қолдануға құзыретті және арнайы мәтіндерді аудару кезінде тілдік құралдарды іріктейді.

  • Код ON6

    Ғылыми және ғылыми-техникалық қызмет нәтижелерін коммерцияландыру теориясы мен әдіснамасын, ғылыми қызметтегі, әсіресе экономика салаларын цифрлық трансформациялау шеңберіндегі инновациялық жобаларды басқару жүйесінің экономикалық, құқықтық және ұйымдастырушылық проблемаларын зерттеу жөніндегі теориялық-қолданбалы ережелерді айқындайды.

  • Код ON7

    Туристік қызметте инновациялық технологияларды қолданады, SMART-туризмді дамытудың авторлық тұжырымдамаларын және туристік дестинацияларды цифрландыру дәрежесін бағалау үшін критерийлерді әзірлейді.

7M11101 Туризм
Магистратура

Қазтұтынуодағы Қарағанды университеті

БББТ: M147 Туризм

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M11101 Туризм
Магистратура

Алматы технологиялық университеті (АТУ)

БББТ: M147 Туризм

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M11101 Туризм
Магистратура

Әл-Фараби атындағы Қазақ ұлттық университеті

БББТ: M147 Туризм

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
7M11101 Туризм
Магистратура

«Тұран-Астана» университеті

БББТ: M147 Туризм

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M11101 Туризм
Магистратура

Торайгыров университеті

БББТ: M147 Туризм

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M11101 Туризм
Магистратура

"Тұран" университеті мекемесі

БББТ: M147 Туризм

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M11101 Туризм
Магистратура

Абай атындағы Қазақ Ұлттық педагогикалық университеті

БББТ: M147 Туризм

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M11101 Туризм-экология
Магистратура

Абай атындағы Қазақ Ұлттық педагогикалық университеті

БББТ: M147 Туризм

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M11101 Туризм
Магистратура

Халықаралық Бизнес Университеті

БББТ: M147 Туризм

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M11101 7M11101 Туризм
Магистратура

Ш. Уәлиханов атындағы Көкшетау университетi

БББТ: M147 Туризм

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M11101 Туризм 7M11101
Магистратура

Қазақ спорт және туризм академиясы

БББТ: M147 Туризм

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
ОП 7M11101. Туризм саласындағы инновациялық зерттеулер
Магистратура

Абылай хан атындағы Қазақ халықаралық қатынастар және әлем тілдері университеті

БББТ: M147 Туризм

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Ағылшын тілі
7M11101 Туризм НП-2
Магистратура

Шет тілдер және іскерлік карьера университеті

БББТ: M147 Туризм

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
7M11101 Туризм және қонақжайлылық
Магистратура

Нархоз Университеті

БББТ: M147 Туризм

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
Top