Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B01510 География в Махамбет Өтемісов атындағы Батыс Қазақстан университеті

  • Батыс Қазақстан облысының географиясы
    Несиелер: 3

    Батыс Қазақстан облысының (БҚО) экономикалық-географиялық сипаттамасын беру. БҚО шекарасының ұзақтығы мен сипатын, қоныстандыру және шаруашылық игеру ерекшеліктерін қарастыру. Батыс Қазақстан облысы халқының құрылымында табиғи жағдайларды және ресурстармен қамтамасыз етілуін, демографиялық әлеуетті, негізгі аумақтық айырмашылықтарды көрсету.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Құқық негіздері
    Несиелер: 5

    Құқық негіздері пәнінің оқыту мақсаты негізгі заңнамалардың теориялық ережелерінің білімдерін қалыптастыру, қолданыстағы заңнаманың қабылдануы мен заңнамаға енген өзгерістердің мемлекеттік жүйемен байланысы және азаматтық қоғамда құқықтық мәдениет деңгейін арттыру болып табылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Өмір қауіпсіздігінің негіздері
    Несиелер: 5

    Студенттер гигиена, еңбекті қорғау талаптарына және сыртқы жағымсыз әсерлерден қорғау ережелеріне сәйкес салауатты өмір салтының негізгі құрауыштарын меңгереді, өмірлік жағдайларда білімді пайдаланады. Топпен жұмыс істей отырып, студенттер алғашқы көмек көрсету тәсілдерін меңгереді, тіршілік қауіпсіздігі үшін алдын алу шараларының маңыздылығын түсінеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Жалпы жертану
    Несиелер: 5

    Мақсаты: планетарлық табиғи кешен ретінде географиялық қабық туралы түсінік беру. Осы қабықтың уақыт пен кеңістіктегі құрылысы мен даму заңдылықтары туралы түсінік қалыптастыру. Өзара байланысты және өзара байланысты табиғи процестер мен құбылыстардың тұтас кешенін үздіксіз дамыту нәтижесінде қалыптасқан біртұтас материалдық жүйе ретінде табиғатқа көзқарас қалыптастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Экология және тұрақты даму
    Несиелер: 5

    Студенттер экологияның негізгі түсініктерін және табиғат пен қоғамның тұрақты даму заңдылықтарын меңгереді. Осы курсты оқу барысында студенттер биосфераның құрылымы мен динамикасын сипаттайды, тірі заттардың ғаламдық рөлін түсіндіреді, экология саласындағы қазіргі заманғы мәселелерді талдайды, организмдердің тіршілік ортасымен өзара байланысын анықтап, адам қызметінің қоршаған ортаға антропогендік әсерінің салдарын бағалайды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Кәсіпкерлік негіздері
    Несиелер: 5

    Бұл пәнді меңгере отырып, студенттер бәсекелестік ортадағы кәсіпкерлік қызметті ұйымдастырудың теориялық негіздері мен тәжірибелік дағдыларын үйренеді. Практикалық тапсырмаларды орындай отырып, олар жаңа бизнес тұжырымдамалардың табиғатын зерттейді, кәсіпкерлік қызметтегі жетістікке жетелейтін негізгі құрамдас бөліктерді сипаттайды. Топтарда жұмыс жасай отырып, студенттер бизнес-жобалар құрастырады және жаңа бизнес-жоспарларды жасау, оларды сыни тұрғыдан талдау қабілеттері мен мүмкіндіктерін дамытады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Білім берудегі цифрлық технологиялар
    Несиелер: 5

    Студенттер білім беруді цифрландыру үрдістері, оқу үдерісін цифрландырудың жалпы әдістері, оқу нәтижелерін бақылау және өлшеу, оқу орындарының оқудан тыс, ғылыми-зерттеу және ұйымдастыру-басқару қызметі, "MachineLearning"түсінігі мен принциптері туралы түсінік алады. Студенттер білім беруде сандық технологияларды пайдалану дағдыларын меңгереді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Ауа райының теориясы
    Несиелер: 5

    Қазіргі замандағы климаттың өзгеруін және өткен жылы қайта жаңартылуын зерттеу. Климаттық болжау әдістерін меңгеру. Климаттың өзгеру сценарийлерін көрсету. Климат түзуші факторларды және планетарлық Климаттық жүйедегі кері байланыстарды ашу. Өткендегі климаттың өзгеруін, қазіргі климаттың жай-күйін зерттеу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Топонимика
    Несиелер: 3

    Географиялық атауларды (топонимдер) қалыптастыру принциптері туралы түсінік беру. Топонимдерді жалпы қоғам дамуының міндетті элементі ретінде көрсету. Географиялық атаулардың пайда болуын, пайда болу жағдайларын, олардың өзгеру себептерін ашу. Өткен дәуірдің ландшафтарын қайта құруға мүмкіндік беретін географиялық атауларды зерттеу дағдыларын қалыптастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері
    Несиелер: 5

    Зерттеу барысында сыбайлас жемқорлыққа қарсы күрестің себептері, алғышарттары, негізгі әдістері мен нысандары қарастырылады. Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет ішінен оқытылады, яғни студенттердің өздері мемлекеттің сыбайлас жемқорлыққа қарсы саясатының жолсерігі болады, сыбайлас жемқорлыққа нөлдік төзімділік тәрбиеленеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Академиялық жазылым
    Несиелер: 5

    Студенттер ақпаратты талдау және жүйелеу, өз идеяларын алға тарту және негіздеу қабілеттерін игереді, осының барлығын ақпараттық ресурстардың әр түрін сыни бағалай отырып, нақты құрылымдалған, логикалық реттелген мәтін түрінде ұсынады. Оқу процесінде студенттер өздерінің ғылыми идеяларын білдіруге арналған тиімді практикалық құралдармен қамтамасыз етіледі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Дінтану
    Несиелер: 5

    Діннің мәнін, оның құрылымын, функциялары мен қоғам мен адам өміріндегі рөлін, оның тарихи даму ерекшеліктерін, Қазақстан дінінің қалыптасуы мен динамикасын, дін саласындағы мемлекеттік саясаттың мәнін зерттеу. Конфессияаралық диалог, діни жағдайды талдау және бағалау, сыни ойлау дағдыларын қалыптастыруға бағытталған. Әдістері: проблемалық оқыту, салыстыру, талдау, герменевтикалық әдістер, эссегерменевтикалық әдістер, эссе

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Мәңгілік ел идеясы және рухани модернизациялау
    Несиелер: 5

    «Мәңгілік ел» идеясының мазмұнын, оның құндылықтық сипатын, сыртқы қауіп-қатерлер мен дабылдар жағдайындағы маңыздылығын, елді модернизациялаудағы рухани және әлеуметтік бағдарлардың рөлін, «Қазақстан-2050» Стратегиясының мазмұнын, қазақстандық қоғамның дамуының экономикалық, саяси және әлеуметтік бағдарларын оқып үйрену арқылы студенттер бойында құндылықтық бағдарларды және қазақстандық патриотизмді қалыптастыруға бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Жер ресурстары және оны қорғау
    Несиелер: 5

    Жер ресурстарының экологиялық жағдайы, оларды пайдалану туралы түсінік беру. Әлемнің жер ресурстарын тиімді пайдалану және сақтау жүйесінің принциптері мен ерекшеліктері. Жер ресурстары барлық материалдық игіліктерді құрудың негізі және алғышарты болып табылатынын көрсету. Жер - адам қоғамының өмір сүруінің қажетті шарты.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Геоморфология және гидрология
    Несиелер: 5

    Рельефті, оның шығу тегін, даму тарихын зерттеу. Табиғи суларды, олардың атмосферамен және литосферамен өзара әрекеттесуін, сондай-ақ олардың ағатын құбылыстар мен процестерді көрсету. Құрлықтың рельефін, мұхит түбін қарастыру. Рельефтің шығу тегін, жасын, даму тарихын, қазіргі заманғы динамикасын зерттеу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Оқушылардың даму физиологиясы
    Несиелер: 5

    Студенттер оқушылардың анатомо-физиологиялық ерекшеліктерін меңгереді. Бұл курсты оқу барысында оқушылардың денсаулығын және дамуын диагностикалау үшін физиологиялық жүйелердің қызмет ету деңгейі бағаланады. Топтарда жұмыс істей отырып, студенттер ағзаның физиологиялық ерекшеліктері мен гигиеналық талаптарды ескере отырып, оқу-тәрбие процесін талдайды.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Педагогика
    Несиелер: 5

    Курсты оқу барысында студенттер болашақ мұғалімнің кәсіби-педагогикалық бағыты мен құзыреттілігін қалыптастырады. Өздігінен білім алуға, инновациялық және шығармашылық зерттеушілік қызметке дайындығы қалыптасуда. Болашақ мұғалімнің кәсіби маңызды тұлғалық қасиеттері (гуманизм, педагогикалық ойлау, коммуникативтілік, педагогикалық такт, толеранттылық, т.б.) қалыптасады. Үздіксіз кәсіптік білім беруге баса назар аударылуда.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Мектеп психологиясы
    Несиелер: 5

    «Мектеп психологиясы» пәнін оқудың мақсаты - мектеп жасындағы оқушылардың танымдық психикалық процестерінің даму заңдылықтарын қабылдау, дамудың әр жас кезеңінде жетекші әрекеттерді қалыптастыру саласындағы оқушылардың құзыреттіліктерін қалыптастыру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Картография топография негіздерімен
    Несиелер: 5

    Мақсаты: географиялық карталар мен басқа да картографиялық туындылар туралы шындықты бейнелеудің ерекше тәсілі ретінде толық түсінік беру. Студенттерді топографиялық карталардан және аэрофотосуреттерден жергілікті жер туралы ақпарат алудың ең тиімді әдісі ретінде оларды бағдарлау үшін пайдалануға, арнайы түсірілімдерді жобалауға және географиялық карталарды құрастыруға үйрету.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Ағылшын тілінің практикалық курсы
    Несиелер: 5

    Сөйлеу іс-әрекетінің барлық түрлерінің кешенді дамуын ашады және оқу, сөйлеу, тыңдау, жазу, ауызша және жазбаша аударма сияқты сөйлеу іс-әрекетінің әртүрлі түрлерін дамытуға негізделген жалпы және кәсіби коммуникативті құзіреттіліктерді қалыптастырады және зерттелетін тілдің фонетикалық, грамматикалық, лексикалық құрылымы туралы білімдерін кеңейтеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Ағылшын тілі (деңгей В2.1)
    Несиелер: 5

    Одан әрі дамыту және білімдерін тереңдету, ағылшын тілі дағдыларын дәлелдеме ағылшын тілінде меңгеруді көздейді оның лексика және тілдік ерекшеліктерін қалыптастыру коммуникативті-функционалдық құзыреті; мәдениетаралық құзыреті ретінде қабілеттерін мәдениетаралық қарым-қатынас, олар үйрену: дәл айтылу және алаңға түсіну, сұрақтар жағдай түсініспеушілікті, білдіруге, өз ойын, сезімін, пайдалану негізгі жағдайлармен қарым-қатынас; түсіну идеясын мәтінді ажырату, екпін, дыбыс және интонацию, әрі қарай күрделі емес мәтіндерді түсініп, олардың негізгі идеялары; жағдайды, орынды, адамды сипаттаңыз, объектілерге, проблемаларға және адамдарға деген көзқарасын қалыптастырыңыз, өзіңіз туралы жазыңыз, ашық хат, хат, сұрау, кешірім, өтініш, сөйлемді нақты, грамматикалық тұрғыдан дұрыс құрыңыз.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Ағылшын тілі (деңгей В2.2)
    Несиелер: 5

    Курс студенттердің шет тілді коммуникативтік құзыреттілігін: сөйлеу, тілдік, әлеуметтік-мәдени, компенсаторлық, оқу-танымдық қабілеттерін жетілдіруге бағытталған және таңдалған тақырыптар мен қарым-қатынас салаларына сәйкес жаңа тілдік құралдарды меңгеруге ықпал етеді: қолданылатын лексикалық бірліктердің көлемін ұлғайту; тілдік бірліктерді коммуникативтік мақсаттарда пайдалану дағдыларын дамыту. Студент грамматикалық дағдыларды жүйелейді, жетілдіреді, әр түрлі жанрдағы түпнұсқа мәтіндерден ақпаратты оқиды және алады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Физикалық және экономикалық географияға кіріспе
    Несиелер: 3

    Зерттеудің статистикалық және картографиялық әдістерін пайдалана отырып, табиғатты тиімді пайдалану және географиялық болжам туралы түсінік беру. Ғылыми білім жүйесіндегі экономикалық географияның орнын көрсету, олардың әдіснамалық негіздерін кешенді ғылыми пән ретінде ашу.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Өлкетану және топонимика, туризм негіздері
    Несиелер: 5

    Туристік-өлкетану жұмысының негіздерін және топонимиканы оқыту. Өлкетану мектептің өмірмен байланыстыруының маңызды құралы ретінде және белгілі бір аумақтағы халықтың тарихи, демографиялық құрамы, рухани және материалдық мәдениеті бойынша білім көзі ретінде көрсету. Туристік-өлкетану жұмысының әдістерін үйрену.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Пайдалы қазбалардың қалыптасуы
    Несиелер: 3

    Пайдалы қазбалар кен орындарының қалыптасуын зерттеу. Минералдардың физикалық қасиеттерін, тау жыныстарының құрылымы мен құрылымын анықтай білу. Тау жыныстарының жату түрлерін және жыртылатын бұзылыстардың түрлерін ашу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Шет тілінің аударма практикасы
    Несиелер: 5

    Әр түрлі елдер мен мәдениет өкілдері арасында ақпарат алмасу кезінде сапалы жазбаша және ауызша аударма дағдыларын қалыптастыру. Аударма қызметіне, сондай-ақ оған ілеспелі кәсіби жұмыс аспектілеріне (еңбекті дұрыс ұйымдастыру, сөздіктермен және анықтамалармен жұмыс істеу, құжаттаманы ресімдеу принциптері, өзіндік жұмысты оңтайландыру және т. б.) қатысты білімді, іскерлікті және дағдыларды қалыптастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Жалпы геология
    Несиелер: 3

    Құрылыс туралы заманауи түсініктерді зерттеу Жер қабығының заттық құрамы және жер қабатының негізгі құрылымдық элементтері. Геологиялық зерттеулердің негізгі әдістерін, негізгі жынысты құрайтын минералдарды анықтау тәсілдерін ашу және тау жыныстары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Табиғатты пайдаланудың тиімді негіздері
    Несиелер: 3

    Табиғатты тиімді пайдалану негіздерін үйрену. Жердің табиғи-ресурстық және экологиялық-экономикалық әлеуетін көрсету. Табиғаттың экономикалық құндылығын қарастыру. Табиғи игіліктерді бағалау. Табиғатты пайдаланудың экономикалық тиімділігін зерттеу. Алған білім мен іскерлікті шешу үшін пайдалану қоршаған ортаны қорғау және табиғатты тиімді пайдалану.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Аймақтық физикалық география
    Несиелер: 6

    Географиялық ландшафтар мен олардың әртүрлі таксономиялық топтастықтарын олардың заттық құрамының жеке ерекшеліктерін, құрылымы мен дамуын және осы ерекшеліктердің жалпыгеографиялық заңдылықтармен тығыз байланысын зерттеу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Географиялық зерттеу әдістерінің практикумы
    Несиелер: 3

    Географиялық зерттеу әдістерін, географиялық ақпаратты талдау тәсілдерін меңгеру нәтижесінде кәсіби зерттеу қызметіне дайындықты қалыптастыру. Ғылыми нәтижелерді әлеуметтік-экономикалық бағалау дағдыларын алу. Ғылыми еңбектің қолжазбасымен жұмыс істеу қабілеті. Ғылыми сөйлеу стилін меңгеру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Материктер мен мұхиттардың физикалық географиясы 1
    Несиелер: 6

    Мақсаты: жер бетінің табиғи ландшафттарын, планетарлық (белдік-аймақтық) заңдылықтарды және олардың пайда болуы, дамуы мен таралуының жергілікті шарттарын зерттеу. Материктер мен мұхиттарды ірі табиғи-аумақтық кешендер ретінде көрсету, олардың қалыптасуы мен дамуының географиялық заңдылықтары, кешенді сипаттама принциптері. Материктер мен мұхиттарды физика-географиялық аудандастыру принциптері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Геоинформатика
    Несиелер: 5

    Геоақпараттық жүйелерді жобалау, құру, пайдалану және пайдалану, геоақпараттық технологияларды әзірлеу, қолданбалы аспектілер немесе практикалық және геоақпараттық мақсаттар үшін ГАЖ қосымшасы бойынша дағдыларды қалыптастыру.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Қазақстанның физикалық географиясы
    Несиелер: 5

    Қазақстанның географиялық орналасуын, геологиялық және тектоникалық құрылымын, жер бедерінің ерекшеліктерін, климат және климат құрушы процестерді ескере отырып, Қазақстан аумағының 9 физикалық-географиялық ауданға бөлінуін зерттеу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Тәрбие жұмысының теориясы мен әдістемесі
    Несиелер: 5

    Пәнді оқу барысында студентте мектептегі және сыныптағы тәрбие жұмысының мәні, мақсаты мен міндеттері; сынып жетекшісінің іс-әрекеті; тәрбие жұмысының формалары, әдістері, құралдары мен тәсілдері туралы білім қалыптасады. Сабақта жалпыадамзаттық және ұлттық құндылықтарға тоқталып, тәрбие жұмысын жоспарлап, жүргізуге үйрету. Топтық жұмыс кезінде оқу іс-әрекетінің жоспары мен сценарийін құрастырады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Геоглобалистика және геоурбанистика
    Несиелер: 5

    Мақсаты: жаһандану үрдістерінің себептері мен тенденциялары, ол тудыратын жаһандық мәселелер, сондай-ақ қалалық жүйелердің кеңістіктік ұйымдастырылуын (жоспарлануын) зерттейтін мәселелер туралы түсінік беру. Адам мен биосфераның осы үдерістердің теріс салдарын шешу жолдарын сипаттау. Урбанизация процесін тереңдету негізінде әртүрлі деңгейдегі қалалық жүйелердің эволюциясын және жұмыс істеуін адам қажеттілігінің әртүрлілігі өзіне тән өсуімен ашу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Географияны оқыту әдістемесі
    Несиелер: 5

    Географиялық білім беруді өткізу үшін педагогикалық құзыреттілікті қалыптастыру. Түсініктерді, географиялық заңдылықтар мен құбылыстарды зерттеудің озық формалары мен әдістерін пайдалану дағдыларын дамыту.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Биогеография биология негіздерімен
    Несиелер: 3

    Биосфера, зат айналымы, тірі ағзалар, олардың жіктелуі мен жүйеленуін зерттеу. Климаттық, биотикалық және антропогендік факторларды, биоценозды, биотаны, биогеоценозды, фацияны көрсету. Жануарлар мен өсімдіктердің таралу аймақтары мен орталықтарын қарастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Биоценоздар географиясы
    Несиелер: 3

    Биоценоздар географиясын зерттеу. Климаттық, биотикалық және антропогендік факторлар биоценоздардың қалыптасуына әсер етеді. Биоценоздың түрлік құрылымын қарастыру: фитоценоз; зооценоз, микроценоз. Биоценоздың кеңістіктік құрылымын ашу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Жаратылыстану
    Несиелер: 5

    Жаратылыстану-ғылыми дүниетанымның негіздері туралы түсінік беру. Материяның әртүрлі түрлерін көрсету. Қозғалыс формаларын қамтитын жалпы сипаттағы табиғат құбылыстарының заңды байланысын ашу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Географияның теориялық негіздері
    Несиелер: 5

    География ғылымын оның өткен және қазіргі кезеңдерінде қарастыру және оның болашақ дамуына болжам жасау. Географияны табиғат пен қоғамның өзара іс-қимылы процесінде жер бетінде қалыптасатын кеңістіктік-уақыттық жүйелердің даму заңдары туралы ғылым ретінде көрсету.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Инклюзивті білім берудің негіздері
    Несиелер: 5

    Пәнді оқу барысында студенттер әр түрлі дамуында ауытқулары бар балаларды оқытуға дайындалады, ерекше қажеттіліктері бар балалардың негізгі санаттарының психофизикалық дамуының ерекшеліктері, оқыту мазмұны, олармен түзету және тәрбие жұмысының бағыттары туралы білім қалыптасады. Тәжірибелік сабақ барысында студенттер кіріктірілген және инклюзивті білім беру бөлімдерінің жұмысын ұйымдастырудың принциптерін сипаттайды

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Дүние жүзінің табиғат ресурстары географиясы
    Несиелер: 3

    Мақсаты: табиғи ресурстардың географиясы табиғи ресурстардың жеке түрлері мен аумақтық үйлесімдерінің орналасуын және құрылымын, оларды экономикалық бағалау және ұтымды шаруашылық пайдалану мәселелерін талдау қабілетін қалыптастырады. Табиғи ресурстар мен қоршаған ортаны қорғаудың және молықтырудың географиялық аспектілерін, адамзаттың ресурстармен қамтамасыз ету проблемаларын зерделеуге байланысты ТРГ мәнін түсіну. Географиялық тақырыптық карталарды және статистикалық деректерді пайдалану құралы ретінде құзыреттілігі.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Қалалар географиясы және қалалық жоспарлау
    Несиелер: 6

    Қала мәселелерін және олардың жүйелерін талдаудың әдіснамалық мәселелерін, сондай-ақ қалалық жоспарлауды зерттеу болып табылады. Қалалық қоныстардың морфологиясын, эволюциясын, жіктелуін және олардың қоршаған ортамен және қоғаммен байланысын көрсету. Құрылыс және әлеуметтік аспектілерді ескере отырып, жерді пайдалануды жоспарлау дағдыларын қалыптастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Материктер мен мұхиттардың физикалық географиясы 2
    Несиелер: 3

    Мақсаты: материктер мен мұхиттардың физикалық географиясының бұл бөлімінде Оңтүстік жарты шар материктерінің физикалық географиялық орнымен, табиғат жағдайы, гидрологиялық режимі және климатымен толық танысады. Африка, Оңтүстік Америка, Австралия және Антарктида материктерін ірі табиғи-аумақтық кешендер ретінде көрсету, олардың қалыптасуы мен дамуының географиялық заңдылықтарына кешенді сипаттама береді. Оңтүстік жарты шар материктерін табиғи физикалық-географиялық аудандастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Табиғи ресурстарының аумақтық үйлесімі
    Несиелер: 6

    Табиғи ресурстардың барлық түрлерінің нақты аумақта орналасу заңдылықтарын ашу. ТРАҮ үшін шынайы құндылық пен идеалды құндылықты анықтау дағдыларын қалыптастыру. Негізгі мемлекеттердің тарихи дамуында және қазіргі экономикалық және геосаяси ықпалында әлемнің жекелеген өңірлерінің ТРАҮ мәнін зерделеуде себеп-салдарлық байланыстарды пайдалануды үйрету. Тақырыптық карталар және интернет-ресурстар.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Аймақтық физикалық география
    Несиелер: 3

    Нақты аумақтарды, олардың табиғатының ерекшеліктерін, табиғи ресурстарын, даму үрдістерін және қалыптасу үрдістерін зерттеу. Географиялық ландшафтар мен олардың әртүрлі таксономикалық топтастықтарын олардың заттық құрамының жеке ерекшеліктерін де, құрылымы мен осы ерекшеліктердің жалпы географиялық заңдылықтармен тығыз байланысында дамуын көрсету.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Қазақстанның экономикалық және әлеуметтік географиясы
    Несиелер: 6

    Қазақстан Республикасының мысалында ірі индустриалды – ауыл шаруашылығы аймағын кешенді зерттеу дағдыларын қалыптастыру. Энергетика, отын, металлургия, машина жасау және химия өнеркәсібі орталықтарының қызметін талдауға дайындықты қалыптастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Мектеп картографиясындағы геоақпараттық технологиялар
    Несиелер: 5

    Карталардың пайда болу және құрылу тарихы, оларды жасау және пайдалану әдістері туралы түсінік беру. Әртүрлі ақпарат көздерімен жұмыс істеу дағдыларын қалыптастыру: картографиялық (топографиялық, географиялық контурлық карталар, глобуспен), мәтіндік, графикалық (диаграммалар, суреттер, схемалар).

    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Дүниежүзінің экономикалық, әлеуметтік және саяси географиясы
    Несиелер: 8

    Мақсаты: әлемнің қазіргі заманғы саяси картасын, мемлекеттік жүйені (басқару нысандары мен әкімшілік бөліністі) қалыптастырудың негізгі кезеңдерін зерделеу. Әлемнің табиғи ресурстарының географиясын ашыңыз. Показать алуан әлемнің, топтау және негізін елдер. Саяси Географияны, экономикалық-географиялық және геосаяси жағдайды қарастырыңыз. Халықаралық экономикалық және саяси ұйымдар мен одақтар туралы негізгі мәліметтерді талдау.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Табиғатты пайдалану экономикасы
    Несиелер: 6

    Табиғатты пайдалануды табиғи-ресурстық әлеуетті бағалауды қамтитын тұтас жүйе ретінде зерделеу. Табиғатты тиімді пайдалануды, басқару және төлемдер жүйесін қарастыру. Техногенді әсердің ықтимал экологиялық-экономикалық салдарын бағалау. Табиғи ресурстарды экономикалық бағалау теориясы мен тәжірибесін көрсету.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Аймақтық экономика
    Несиелер: 8

    Өңірдің аумағын, оның табиғи-ресурстық әлеуетін, экономикасын, оның құрылымдық қайта құру, еңбек ресурстарын зерттеу. Экономиканы табиғи орта мен халықты географиялық зерттеумен қатар Географиялық зерттеулер кешенінде қажетті буын ретінде зерттеу. Өндірістік күштердің орналасуын және өңірлердің экономикасын ашу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Оқыту мен критериалды бағалаудағы жаңа тәсілдер
    Несиелер: 3

    Студенттер ҚР педагог қызметкерлерінің біліктілігін арттырудың деңгейлік бағдарламалары негізінде әзірленген бағдарламамен танысады. Модульдер туралы біледі: диалогтық оқыту және оқыту, оқуға үйрету, сыни тұрғыдан ойлауға үйрету, оқыту үшін бағалау және оқытуды бағалау, оқыту мен оқытуда ақпараттық-коммуникативтік технологияларды қолдану, дарынды және дарынды балаларды оқыту, оқушылардың жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту, оқытуды басқару және көшбасшылық.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • ТМД елдерінің физикалық және экономикалық географиясы
    Несиелер: 5

    ТМД елдерінің табиғатын, экономикасын, халқын зерттеу. Жер бедері, геологиялық құрылымы, климаты, ішкі су, топырақ, табиғи аймақтар, өсімдіктер мен жануарлар әлемін көрсету. Экономикалық-географиялық жағдайды, табиғи ресурстарды қарастыру.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Геоэкономика негіздері
    Несиелер: 6

    Мақсаты: сыртқы саяси мақсаттарға, әлемдік немесе өңірлік қуатты экономикалық жолмен қол жеткізуді қамтамасыз ететін мемлекеттің экономикалық қуаты туралы түсінік беру. Мемлекеттік және аймақтық білім беру үрдістерін көрсету. Нақты халықаралық құрылымдар — экономикалық, қаржылық және интеграциялық бірлестіктер, трансұлттық корпорациялар, еурорегион, еркін экономикалық аймақтар, сондай-ақ геосаяси субъектілер ашу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Өнеркәсіп және ауылшаруашылық өндірістің негізі
    Несиелер: 6

    Ауыл шаруашылығы және өнеркәсіп өндірісінің заманауи технологиялары туралы түсінік беру. Өнеркәсіп және ауыл шаруашылығы салаларының жіктелуін көрсету. Өнеркәсіптік өндірісті ұйымдастырудың негізгі нысандарын қарастыру. Ауыл шаруашылығының құрылымын және оның даму ерекшеліктерін ашу.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Дүниежүзінің мәдени-географиялық аудандары
    Несиелер: 5

    Әлемнің мәдени-географиялық аудандарын, олардың ерекше ерекшеліктерін зерттеу. Табиғи ресурстар және олардың түрлері (жер және минералдық ресурстар, су ресурстары және әлемдік мұхит ресурстары. биологиялық және климаттық ресурстар, рекреациялық және басқа да ресурстар) мәдени-географиялық аудандардың қалыптасуына алғышарттар жасайды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Код ON9

    Қазақстанның табиғи ерекшеліктерін, минералды-ресурстық, әлеуметтік-демографиялық, өндірістік-экономикалық әлеуетін талдау.

  • Код ON11

    Кәсіби қызметте туындайтын міндеттерді шешу үшін ғылыми әдістер мен академиялық хатты қолдану.

  • Код ON5

    Қазіргі географияның жалпы және теориялық негіздерін білу.

  • Код ON6

    Географиялық қабықтың қызмет ету заңдылықтарын, оның бөліктерінің уақыт пен кеңістікте өзара әрекеттесуін бағалау

  • Код ON3

    Заманауи ақпараттық технологияларды пайдалана отырып, ақпаратты талдау

  • Код ON4

    Экономикалық, құқықтық білім негіздерін, қоғам мен табиғаттың тұрақты дамуын, Төтенше жағдайлар және адам денсаулығын сақтау жағдайында қорғау дағдыларын қолдану

  • Код ON2

    Оқылатын саланың алдыңғы қатарлы білімдеріне және академиялық адалдық принциптеріне негізделген дәлелдерді қолдану.

  • Код ON8

    Ақпараттық, инновациялық және қашықтықтан оқыту технологияларын қолдана отырып, білім берудің жаңартылған мазмұны жағдайында оқыту, тәрбиелеу, бағалау әдістерін қолдану.

  • Код ON10

    Табиғи, әлеуметтік-экономикалық және саяси аумақтық жүйелердің қалыптасу, даму және жұмыс істеу процестерін бағалау.

  • Код ON12

    Әлеуметтік, этникалық, конфессиялық және мәдени айырмашылықтарды толерантты қабылдай отырып, ұжымда жұмыс істеу

  • Код ON1

    Қазіргі қоғамның әлеуметтік-гуманитарлық даму заңдарын, тұлғааралық, әлеуметтік, кәсіби қарым-қатынас дағдыларын мемлекеттік, орыс және шет тілдерінде, өзін-өзі дамыту және өмір бойы өз бетімен білім алу.

  • Код ON7

    Педагогика және психология саласындағы мәселелерді шешу үшін инклюзивті білім беру негіздері бойынша білімді жинақтау.

6B01510 География-тарих
Бакалавриат

Қазақ инновациялық гуманитарлық - заң университеті

БББТ: B014 География мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01510 6B01510-География
Бакалавриат

Е.А. Бөкетов атындағы Қарағанды мемлекеттік университеті (ҚарМУ Е.А.Бөкетов)

БББТ: B014 География мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01510 География
Бакалавриат

Махамбет Өтемісов атындағы Батыс Қазақстан университеті

БББТ: B014 География мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01510 География-Тарих
Бакалавриат

Сәрсен Аманжолов атындағы Шығыс Қазақстан мемлекеттік университеті

БББТ: B014 География мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский
6B01510 География
Бакалавриат

Қазақ ұлттық қыздар педагогикалық университеті

БББТ: B014 География мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01510 География және тарих пәнінің мұғалімі
Бакалавриат

Х.Досмұхамедов атындағы Атырау университеті

БББТ: B014 География мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01510 География-Тарих
Бакалавриат

Ілияс Жансүгіров атындағы Жетісу университеті

БББТ: B014 География мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
Top