Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B01503 Информатика в Yessenov University

  • Информатиканың теориялық негіздері
    Несиелер: 5

    Мақсаты: қазіргі теориялық информатиканың концептуалды-терминологиялық базасын, қалыптасқан математикалық, ақпараттық-логикалық және логикалық-семантикалық модельдерді зерттеу әдістері мен теориясын, ақпаратты ұсыну құрылымы мен процесін, ақпаратты жинау мен өңдеуді игеру. Мақсаты: информатиканың іргелі негіздерін зерттеу Қысқаша мазмұны: Ақпарат және ақпараттық процестер, компьютердің логикалық негіздері, алгоритмдерді іздеу, таңдау, сұрыптау, салыстыру алгоритмдері

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Оқушылардың даму физиологиясы
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: адам ағзасының өсуі мен дамуының негізгі заңдылықтарын, жеке дамудың әртүрлі кезеңдеріндегі органдар жүйелерінің жұмысын игеру. Пән балалар мен жасөспірімдер денесінің анатомиялық-физиологиялық ерекшеліктерін, дамудың негізгі заңдылықтарын және олардың қоршаған ортаға қатынасын зерттеуге бағытталған. Пән онтогенездік даму сатысынан бастап организмнің даму ерекшеліктерін, организмнің өсуін қамтиды.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Тәрбие жұмысының теориясы мен әдістемесі
    Несиелер: 3

    Пәннің мақсаты: тәрбиелік іс-әрекетті ұйымдастыру мен жүзеге асыру технологиясын, тәрбие үрдісінің негіздерін танып білуде болашақ мұғалімдердің кәсіби-педагогикалық құзреттіліктерін қалыптастыру. Пән студенттердің оқушылармен жүргізілетін тәрбие жұмыстарының әдістемесі мен технологиясы саасында кәсіби-педагогикалық құзреттілікті меңгеруді мақсат етіп ұсынуды дамытуға және тәрбие теориясы бойынша білімдерін кеңейту және тереңдетуге бағыттайды.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Компьютер архитектурасы, желілер және ақпаратты қорғау
    Несиелер: 5

    Мақсаты: негізгі құрылғылардың, ақпараттық және коммуникациялық жүйелердің сипаттамаларын, ақпаратты қорғаудың заманауи әдістерін, жинау мен сақтауды жүзеге асыру кезінде компьютерлік қауіпсіздік негіздерін зерттеу. Мақсаты: компьютерлік архитектураны, желіні және ақпаратты қорғау әдістерін зерттеу. Қысқаша мазмұны: ЭЕМ элементтері мен тораптары, желілік жабдық, желілер технологиялары, ақпараттық қауіпсіздік, ақпаратты қорғау әдістері, желідегі ақпаратты қорғау

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Қоғамға қызмет
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты-білім алушылардың рухани-адамгершілік қасиеттерін дамыту мақсатында қоғамға қызмет ету дағдыларын қалыптастыру. Пән қоғамның нақты мәселелерін шешуге қосу және жобалық іс-әрекет дағдыларын игеру, әлеуметтік ортадағы тиімді қарым-қатынастың психологиялық негіздерін түсіну, сыни ойлау арқылы студенттердің белсенді өмірлік ұстанымын қалыптастыруға бағытталған. Теориялық материал барысында білім алушылар волонтерлік қызмет, көшбасшылық, сыни ойлау тақырыптарын зерделейді, проблемаларды анықтайды, жобалар әзірлейді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Эмоционалды интеллект
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: эмоционалды интеллектінің жоғары деңгейі бар, өзін және айналасындағылардың эмоцияларын тани алатын, кәсіби және әлеуметтік ортада тиімді қарым-қатынас жасайтын адамды қалыптастыру. Пән әлемдік авторлардың еңбектерін зерттеу арқылы эмоциялар түрлерін тануға және ажыратуға бағытталған. Курс эмоционалды интеллекттің, модульдердің, эмоциялар түрлерінің, темперамент түрлерінің тарихын қарастырады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Алгоритмдерді жобалау және талдау
    Несиелер: 5

    Мақсаты: нұсқаларды таңдауды ұйымдастырудың тәсілдерін зерттеу және қиын есептердің тиімді алгоритмдерін құру. Курста опцияларды сұрыптауды ұйымдастыру, жуық алгоритмдерді құру және бағалау дағдылары қарастырылады. Курс алгоритмдердің қателігі, алгоритмді бағалау, параллель Алгоритмдер және кодтау теориясы сияқты негізгі ұғымдарды қолдануға бағытталған.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Жас ерекшелік психологиясы
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: адам психикасының жас динамикасын,психикалық процестердің онтогенезін және дамып келе жатқан адамның жеке қасиеттерін, психикалық процестердің даму заңдылықтарын зерттеу. Пән тұлғаның психикалық дамуының заңдылықтары мен тұжырымдамаларының теориялық және әдіснамалық негіздерін, эксперименттік зерттеулерде қалыптасқан және алынған ақпараттық деректерді талдау ерекшеліктерін қалыптастырады. Жас психологиясы психикалық процестердің жас ерекшеліктерін, білімді игерудің жас мүмкіндіктерін, жеке дамудың жетекші факторларын, жас өзгерістерін және т.б. зерттейді

    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Жаһандық экология
    Несиелер: 3

    Пәннің мақсаты-экологияның қазіргі заманғы мәселелерін талдауға, зерттеуге және шешуге кешенді көзқарасты қамтамасыз ететін жаһандық экологиялық ойлауды қалыптастыру. Онда қазіргі экологиялық проблемалар, олардың жаһандық сипаты және қазіргі экологиялық проблемалардың әлемдік экономиканың жағдайымен және елдердің даму ерекшеліктерімен байланысы қарастырылады және зерттеледі. Пәнді оқу экологиялық жобаларды әзірлеу және іске асыру арқылы өтеді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Педагогика
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: орта білім беру жүйесінде педагогикалық қызметті жүзеге асыруда болашақ мұғалімдердің кәсіби құзыреттілігін қалыптастыру. Курс педагогиканың теориялық және әдіснамалық негіздері мен оның даму тарихы туралы ғылыми білім жүйесін ұсынады, тұтас педагогикалық процестің заңдылықтарын, принциптерін, мазмұны мен әдістерін ашады, оны жүзеге асырудың практикалық дағдылары мен дағдыларын игеруге ықпал етеді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Экономикалық теория
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты-экономика туралы базалық білім беру, Экономика туралы жүйе, экономикалық дамудың негізгі ұғымдары, категориялары, заңдары мен заңдылықтары туралы түсінік беру. Экономикалық теория экономиканың жұмыс істеуінің іргелі проблемаларын, қоғамның әлеуметтік - экономикалық дамуының эволюциясын, жеке көбею заңдылықтарын (микроэкономика), ұлттық экономика (макроэкономика), мезоэкономика және әлемдік экономика деңгейінде көбеюді қарастырады және зерттейді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Сөз өнері
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты - болашақ маманның кәсіби құзыреттілігінің негізін құрайтын коммуникативті дағдыларды қалыптастырудың теориялық және әдіснамалық негізін қамтамасыз ету. Курс сөздік дағдыларды қалыптастыруға бағытталған. Курс барысында студенттер бір жағынан таза, дұрыс, дәл, мәнерлі, екінші жағынан, коммуникативті және тиімді сөйлеуге дағдыланады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Ойлау дизайны
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты-адамдарға білімді қолдануда икемді болуға көмектесетін идеяларды қалыптастыру мен жүзеге асырудың шығармашылық процесін жүзеге асыру; белгісіздік жағдайында тұрақсыз шешімдерді табуға, серпінді идеяларды құруға мүмкіндік беретін стандартты емес ойлауды дамыту. Курста инновациялық дизайн-өнімдерді жобалау, жасау, дамыту және апробациялау үдерісінің әдіснамасы мен практикасы, кәсіби дағдыларды дамытуға және жетілдіруге ықпал ететін дизайн-ойлау құралдарының сипаттамасы ұсынылған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Сабақ дизайны және бағалау
    Несиелер: 5

    Студенттерді сабақты жоспарлау және олардың болашақ педагогикалық қызметін бағалау әдістерімен таныстыру. Курс студенттерге сабақты жоспарлау және бағалау бойынша білім мен дағдыларды береді, өйткені бұл ұғымдар студенттер нәтижелерінің негізгі аспектілері болып табылады. Курс шеңберінде студенттер білім алушылардың лингвистикалық қажеттіліктері мен сұраныстарын ескере отырып, оқу сабақтарын дербес құрастырады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Медиа сауаттылық
    Несиелер: 5

    Мақсаты-медиа байланыстарды сапалы түсіндірудің базалық дағдыларын меңгеру, түрлі БАҚ жаңалықтар материалдарын талдау технологияларын меңгеру және ақпараттық материалдарды деконструкциялау әдістерін үйрену, жаңалықтар мәтінін жарнама, насихаттан ажыратуға, ақпарат көздерін олардың сенімділігі, беделінің дәрежесі бойынша бағалауға, факт пен пікір арасындағы айырмашылықты түсінуге үйретеді. Пән кәсіби қызметте ақпараттық технологияларды шығармашылықпен қолдану қабілетін дамытуға бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Сакральді Маңғыстау
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: тарихи-мәдени үдерістер мен тарих пен мәдениеттің өзара іс-қимылы мәселелерін, сакрализация процесінің тарихи және мәдени трансформациясын, Қазақстанның ұлттық бірегейлігін нығайтудағы киелі кеңістіктердің рөлі мен маңызын нақты түсінуді қамтамасыз ету. Онда ұлттық-мәдени мұра болып табылатын Маңғыстаудың археологиялық, тарихи, мәдени ескерткіштері қарастырылады және өлкенің тарихи және саяси оқиғалары зерттеледі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Құқық негіздері
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты-кәсіби және әлеуметтік ортада тиімді өзара әрекеттесу үшін студенттердің құқықтық және құқықтық мәдениетінің деңгейін арттыру. Бұл пән юриспруденцияның негізгі ұғымдары мен категориялары туралы түсінік қалыптастырады; қолданыстағы заңнаманың негізгі ережелері туралы нақты түсінік береді, қазақстандық құқықтық салада өз бетінше бағдарлау дағдыларын дамытады; заңды құжаттармен жұмыс істеу дағдыларын дамытады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Кәсіпкерлік
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты бәсекелестік ортада кәсіпкерлік теориясы мен практикасын зерделеу негізінде кәсіпкерлік қызметті жүзеге асырудың практикалық дағдыларын алу болып табылады. Пән өз ісін құру механизмін, ақпараттық және цифрлық технологияларды, қаржылық және кадрлық қамтамасыз етуді, кәсіпкерлік тәуекел түрлерін, кәсіпкерлік құпияны және кәсіпкерлік мәдениетті пайдалана отырып, бизнес-жоспарлауды зерделеуге бағытталған.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Объектті-бағытталған Python тілінде бағдарламалау
    Несиелер: 5

    ММақсаты: Windows қосымшаларында Python тілінде бағдарламалаудың негізгі технологияларын үйрену және игеру Курста процедуралар, файлдар, мәтіндік файлды оқу, Файлға жазу, Python бағдарламалау тілінде факторлық есептеу, екілік массивте элементті іздеу, тізімдегі элементтерді ауыстыру қарастырылады Курс Python-мен және бағдарламалау ортасымен танысуға, компиляция мен түсіндіруге, бағдарламалаудағы деректер түрлеріне бағытталған

    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты сыбайлас жемқорлыққа қарсы әлеуметтік құбылыс ретінде азаматтық ұстанымды қалыптастыру. Курс сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениетті жетілдіруге және сыбайлас жемқорлық құқық бұзушылықтар үшін моральдық-адамгершілік және құқықтық жауапкершілікті қалыптастыруға бағытталған. Пән Қазақстан Республикасында сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимылдың әлеуметтік-экономикалық, құқықтық, мәдени, адамгершілік-этикалық аспектілерін жүйелі түрде ашып көрсетеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Сандық педагогика
    Несиелер: 3

    Пәннің мақсаты: педагогикалық міндеттерді шешуде заманауи білім беру ортасында қолдану үшін және мұғалімнің кәсіби құзыреттілігін қалыптастыру үшін ақпараттық технологияларды игеру. Курста оқу процесінде қолданылатын сандық технологиялардың жіктелуі, сандық бейнені өңдеу технологиясы, электронды оқулықтарды пайдалану технологиясы, білім беру платформаларымен жұмыс жасау технологиялары қарастырылады. Курс білім беру және зерттеу мақсаттары үшін интернет-ресурстарды, мультимедиялық құралдарды, сандық технологияларды пайдалануға бағытталған.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Информатиканы оқытудың әдістемесі
    Несиелер: 5

    Мақсаты: педагогикалық міндеттерді шешуде қазіргі білім беру ортасындағы ақпараттық технологиялардың рөлі, педагогтың кәсіби құзыреттілігін қалыптастыру. Курс білім беру мақсаттары үшін интернет-ресурстарды, мультимедиялық құралдарды пайдалануға бағытталған. Курста оқу процесінде қолданылатын сандық құралдардың жіктелуі, сандық бейнені өңдеу технологиясы, Компьютерлік модельдеу, электронды оқулықтарды пайдалану технологиясы қарастырылады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Инклюзивті білім беру
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: білім беруді ізгілендіру стратегиясы, инклюзивті білім берудің психологиялық-педагогикалық негіздері, модельдері мен мазмұны тұрғысынан ерекше білім берілуіне қажеттілігі бар балаларды инклюзивті оқыту мен тәрбиелеудің қажеттілігі мен мәнін зерделеу болып табылады. Бұл курс білім беру процесіне қатысушылармен өзара әрекеттесуге дайындықты қалыптастыруға бағытталған мұғалімнің кәсіби құзіреттілігіне бағытталған. Курс ерекше білім берілуіне қажеттілігі бар балалармен түзету және дамыту жұмыстарының заманауи нысандарымен, әдістерімен және технологияларымен танысу үшін базалық болып табылады

    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Робототехника және Arduino-да бағдарламалау
    Несиелер: 5

    Мақсаты: робототехника құралдарын қолдану саласында ақпараттық және техникалық сауаттылықты дамыту бойынша студенттердің кәсіби құзыреттілігін арттыру. Мақсаты: Arduino бағдарламалау ортасында роботтар жасау. Қысқаша мазмұны: Arduino бағдарламалау ортасы, Processing бағдарламалау тілінің негіздері, робототехника саласындағы техникалық құзіреттіліктер, эксперименттік зерттеулер, робототехника бойынша әртүрлі тапсырмаларды орындау кезінде Arduino микроконтроллерін пайдалану, роботтарды модельдеу.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Java тілінде бағдарламалау
    Несиелер: 5

    Мақсаты: терезе және web қосымшаларын құру кезінде қолданылатын Java тілінің теориялық негіздерін таныстырып, студенттерге клиент-сервер және web-қосымшаларының негізгі принциптері мен технологияларын үйретеді. Курс нысанға бағытталған, терезе және web қосымшаларын құру технологиялары мен әдістеріне негізделген. Тіл деректерінің түрлері, операторлар, күрделі құрылымдар, сыныптар, серверлік қосымшаларды әзірлеу қарастырылады

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • PHP тілінде бағдарламалау
    Несиелер: 5

    Мақсаты: web бағдарламалау туралы білім алу, PHP және MYSQL тілінде серверлік бағдарламалау технологиясын игеру. Курс кешенді тәсіл негізінде Web-беттерді әзірлеуге негізделген. Клиент пен сервер тарапынан Internet-те бағдарламалауды оқыту, web-жобаларды әзірлеу кезінде деректер қорын пайдалануды үйрету, РНР бағдарламалау тілін пайдалана отырып, деректер базасына SQL-сұрауларды құру қарастырылған

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Академиялық жазылым негіздері
    Несиелер: 3

    Пәннің мақсаты білім алушыларда кәсіби білімді дамыту мақсатында академиялық мәтіндерді құру және ғылыми зерттеулердің нәтижелерін жазбаша ұсыну дағдыларын қалыптастыру. Пән ғылыми ақпаратты жазу және ұсыну негіздерін оқытуға, академиялық сипаттағы мәтіндермен жұмыс жасауға, оқу және зерттеу жұмыстарына бағытталған. Бұл курста студенттердің ғылыми мәтіндермен жұмыс жасау дағдыларын қалыптастыруға бағытталған бірқатар мәселелер қарастырылады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • С/С++ және C# тілдерінде бағдарламалау
    Несиелер: 5

    Мақсаты: бағдарламалық қосымшаларды іске асыру үшін студенттердің процедуралық бағдарланған С/С++ және C# тілдерінде жұмыс жасау дағдыларын меңгеру. Пән С/С++ және C# тілдерінде процедуралық ортада жұмысты ұйымдастыруға бағытталған. Курста, сызықтық құрылымды алгоритмдерді бағдарламалау, мәліметтерді енгізу және шығару процедуралары, салалық құрылымдық бағдарламаларды, циклдік құрылымдарды құру, массивтермен жұмыс қарастырылады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Мультимедиялық технологиялар
    Несиелер: 5

    Мақсаты: кәсіби міндеттерді шешу үшін мультимедиа-технологиялар негіздерін үйрету. Міндеті: oқу курсы түрлі деректерді (графика, мәтін, дыбыс, видео) жобалау және олармен жұмыс істеу үшін заманауи бағдарламалық өнімдерді қолдану бойынша тәжірибелік дағдыларды қалыптастырады. Қысқаша мазмұны: Пән заманауи мультимедиялық жабдықтарды, мультимедиялық мәліметтердің құрылымы мен форматын, мультимедиа өнімдерін құру кезеңдері мен технологиясын зерттеуге бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Жасанды интеллект
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: әртүрлі бағыттағы интеллектуальды жүйелерді құру теориясы мен тәжірибесінің қазіргі жағдайы туралы тұтас түсініктерді қалыптастыру. Міндеті: қазіргі заманғы ғылым мәселелерін білу мүмкіндігін қамтамасыз ету үшін жасанды интеллект саласындағы жүйелендірілген білімді кеңейту. Қысқаша мазмұны: магистранттардың практикалық есептерді шешу барысында жасанды интеллект әдістерін қолдану тәжірибесін қалыптастыру.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • STEM оқыту
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: қазіргі мектептерде жаратылыстану пәндерін оқытуда пәнаралық интеграцияның мәні мен маңызы туралы практикалық білімді қалыптастыру. Курс жобалау әдістеріне, проблемалық және бірлескен оқытуға, кәсіпкерлікке және технологияға негізделген оқытуға шолу жасауға бағытталған. Курс қазіргі мектептердегі пәнаралық STEM курстарының мақсаттарын, міндеттері мен мазмұнын таңдау принциптері мен өлшемдерін зерттейді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Информатикадан олимпиадалық есептерді шешу практикумы
    Несиелер: 5

    Мақсаты: білім алушыларға ақпараттық технологиялар негіздерін меңгеруге, алгоритмдік ойлау мен аналитикалық қабілеттерін дамытуға, Алгоритмдеу мен бағдарламалау саласында әртүрлі деңгейдегі бағдарламалау бойынша олимпиадаларға табысты қатысу үшін қажетті базалық білім мен дағдыларды алуға мүмкіндік береді. Курста олимпиадалық есептерді жіктеу және оларды талдау әдістемесі, С++, С#, Python, Lazarus, Java, PHP есептерді, модульдерді, объектілерді шешуде тілдерін қолдану, оны графикалық мүмкіндіктерді қолдана отырып құру әртүрлі модельдерді құруды қамтиды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Мобильді қосымшаларды жасақтау
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты - мобильді қосымшаларды жасау, танымал ұялы платформалардың стандартты ақпараттық қоймаларын пайдалану бойынша практикалық дағдыларды игеру. Оқу бағдарламасында виртуалды шындық, мобильді құрылғылар, смартфон қосымшалары, негізгі GPS қосымшаларымен жұмыс, жұмыс топтарының желілері тақырыптары бар. Пән мобильді құрылғыны білім беру үдерісіне қосуға бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • MathCAD пакетінде қолданылатын математикалық модельдер мен әдістер
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: MathCAD программалық пакетіне математикалық модельдерге негізделген ақпаратты ұсынудың құрылымдары мен үрдісін, ақпаратты жинау және өңдеуді меңгеру. Пәнді оқыту математикалық модельдеу есептерін шешуде қазіргі заманғы статистикалық пакеттерді қолдану дағдыларын қалыптастыруға негізделген. Математикалық модельдеу, MathCAD математикалық пакетінде сызықтық жұптық регрессияны, ең кіші квадраттар әдісі негізінде регрессия коэффициенттерін есептеу мәселелері қарастырылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Lazarus бағдарламалау
    Несиелер: 5

    Мақсаты: Lazarus тілінің негіздерін және студенттермен жұмыс істеудің практикалық дағдыларын, қосымшаларды әзірлеудің тиімділігін, негізгі тұжырымдамаларды үйрену. Пән негізгі жүйелік түсінуге, бастапқы білімге, студенттерді Lazarus тілінде бағдарламалау негіздеріне бағытталған. Курста бағдарламалауды автоматтандыру әдістері және бағдарламаларды әзірлеу кезеңдері, бағдарламалау технологиясының негізгі ұғымдары қарастырылады

    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Big-Data негіздері және деректерді талдау
    Несиелер: 5

    Мақсаты: мәліметтер базасын жобалаудың негізгі теорияларын, деректердің негізгі әрекеттерін, деректерді іздеу мен өңдеуді ұйымдастыру әдістерін зерттеу. Оқу курсы SQL тілінің модельдерін зерттеу және қолдану, мәліметтер базасының объектілерін құру, кез-келген реляциялық мәліметтер базасын зерттеу . Пән иерархиялық және желілік модельдерді, мәліметтер базасының модельдерін, мәліметтер базасының үш деңгейлі архитектурасын қарастырады

    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Компьютерлік графика және 3D модельдеу
    Несиелер: 5

    Мақсаты: компьютерлік графика, 3D модельдеудің негізгі ұғымдарын игеру, кәсіби мәселелерді шешуде екі өлшемді, үш өлшемді графикалық редакторлармен жұмыс істеуге бағдарлау арқылы кәсіби құзыреттілікті қалыптастыру. Курс 2D, 3D компьютерлік графика мүмкіндіктерін оқытуға бағытталған. Курста келесі тақырыптар қарастырылады: компьютерлік графиканың негізгі бағыттары, 2D, 3D графикалық редакторлардағы объектілерді модельдеу, графикалық эффектілер, массивтер мен қабаттар, анимация мүмкіндіктері, камерамен жұмыс.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Зерттеу/жобалық жұмыстарды ұйымдастыру
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: болашақ педагогтардың зерттеу мәдениетінің негіздерін қалыптастыру, оларды теориялық біліммен және зерттеу қызметін жүзеге асырудың практикалық дағдыларымен қаруландыру. Пән педагогикалық зерттеу әдістерін, оларға қойылатын талаптарды, зерттеулерді жобалау және жүргізу кезеңдерін, оларды тиімді қолдану шарттарын зерделеуге бағытталған. Пәнді оқу зерттеу жобаларын әзірлеу және іске асыру арқылы өтеді

    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Код ON6

    білім алушылардың мәдени және тілдік қажеттіліктерін іске асыру үшін қолайлы білім беру ортасын дамыта отырып, педагогикалық әдепті, педагогикалық әдеп ережелерін сақтайды.

  • Код ON2

    жаһандық, ұлттық және рухани-адамгершілік құндылықтарға ие өзінің азаматтық және адамгершілік ұстанымын білдіреді

  • Код ON1

    білім алушылар қалыпты, патологиялық даму заңдылықтарын, оқыту теориясы мен әдістерін және бағалау технологиясын білу арқылы орта білім берудің барлық сатыларының интеграциясы мен сабақтастығы қағидаттарын ескере отырып, оқу сабақтарын жоспарлайды.

  • Код ON10

    Big-Data негіздері және деректерді талдау, робототехника негіздерін, компьютерлік графика және 3D модельдеу, мобильді қосымшаларды әзірлеу әдістерін қолдана отырып, информатика саласында инновациялық тәжірибелерді, мониторингтік зерттеулерді жоспарлайды және жүргізеді, ғылыми зерттеулердің нәтижелерін жазбаша түрде ұсынады

  • Код ON7

    стандартты емес ойлауды дамыту, инновациялық идеяларды бастау, интернет-ресурстардан ақпаратты дұрыс таңдау және пайдалану, оқыту және бағалау стратегиялары арқылы информатиканы оқытудың инновациялық формалары мен әдістерін қолданады.

  • Код ON4

    Экономикалық теория, құқық, кәсіпкерлік, ойлау дизайны, шет тілі, STEM оқыту негіздерін және информатиканы оқыту әдістемелерін білуін пайдалана отырып, дербестіктің жоғары дәрежесімен, кейіннен өз ісін ұйымдастыру мүмкіндігімен одан әрі оқыту бағыттарын айқындайды

  • Код ON9

    зерттеу (жобалау) жұмыстарындағы топтық жұмыс және рефлексия әдістерін, білім алушылардың жеке ерекшеліктерін диагностикалау нәтижелерін пайдалана отырып, информатиканы оқытудағы қажеттіліктер мен қиындықтарды анықтайды.

  • Код ON11

    пәндік-тілдік оқытудың кіріктірілген технологиясына сәйкес информатика сабақтарында дидактикалық білімді және үш тілділік элементтерін қолдана отырып, стандартты оқу сабақтарын өткізеді

  • Код ON3

    кәсіби қоғамдастықтардың, құқық қорғау органдарының, әлеуметтік, экологиялық қызметтердің өкілдерін оқу-тәрбие процесіне тарта отырып, мамандарға да, маман еместерге де ақпаратты, идеяларды, проблемалар мен шешімдерді хабарлай отырып,кәсіби және әлеуметтік ортада тиімді өзара іс-қимыл жасайды

  • Код ON5

    оқушылардың даму педагогикасы, даму психологиясы және физиологиясы туралы білімдерін қолданып, білім алушылардың эмоциялық интеллект деңгейін ескере отырып, тұлғаға құрмет көрсете отырып, тәрбие үдерісін құрады

  • Код ON8

    заманауи бағдарламалау құралдарының көмегімен түрлі операциялық орталарда бағдарламаларды өз бетінше құру үшін деректерді жинауды және түсіндіруді, бағдарламалық кодты жазуды, тестілеуді, модельдеуді, жобалауды, олимпиадалық есептерді шешу әдістерін жүзеге асырады

  • Код ON12

    еңбек қызметі процесінде педагогикалық проблемаларды шешу үшін дәлелдерді қалыптастыру және негіздеу арқылы жаңартылған білім беру мазмұны аясында оқыту мен тәрбиелеудің жаңа әдістерін меңгереді

6B01503 Информатика
Бакалавриат

Ө.Сұлтанғазин атындағы педагогикалық институты (А.Байтұрсынов атындағы Қостанай өңірлік университеті)

БББТ: B011 Информатика мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01503 Информатика
Бакалавриат

Аймақтық әлеуметтік-инновациялық университеті

БББТ: B011 Информатика мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша
6B01503 ИНформатика
Бакалавриат

Ы. Алтынсарин атындағы Арқалық педагогикалық институты

БББТ: B011 Информатика мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01503 Информатика
Бакалавриат

Қ. Жұбанов атындағы Ақтөбе өңірлік мемлекеттік университеті

БББТ: B011 Информатика мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
6B01503 Информатика
Бакалавриат

Ө.А.Байқоңыров атындағы Жезқазған университеті

БББТ: B011 Информатика мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01503 Информатика мұғалімін даярлау
Бакалавриат

Оңтүстік Қазақстан мемлекеттік педагогикалық университеті

БББТ: B011 Информатика мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
6B01503 Білім беру жүйесіндегі информатика және ақпараттық-коммуникациялық технологиялар
Бакалавриат

Х.Досмұхамедов атындағы Атырау университеті

БББТ: B011 Информатика мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
6B01503 Информатика мұғалімдерін оқыту
Бакалавриат

Тараз мемлекеттік педагогикалық университеті

БББТ: B011 Информатика мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша
6B01503 Информатика
Бакалавриат

Шет тілдер және іскерлік карьера университеті

БББТ: B011 Информатика мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
6B01503 Информатика мұғалімдерін даярлау
Бакалавриат

"Сырдария" университеті

БББТ: B011 Информатика мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша
6B01503 Информатика
Бакалавриат

Ш.Есенов атындағы Каспий мемлекеттік технологиялар және инжиниринг университеті (Yessenov University)

БББТ: B011 Информатика мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01503 Информатика мұғалімдерін оқыту
Бакалавриат

М.Х.Дулати атындағы Тараз өңірлік университеті

БББТ: B011 Информатика мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша
Top