Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B01402 Дене шынықтыру мұғалімдерін даярлау в Махамбет Өтемісов атындағы Батыс Қазақстан университеті

  • Экология және тұрақты даму
    Несиелер: 5

    Студенттер экологияның негізгі түсініктерін және табиғат пен қоғамның тұрақты даму заңдылықтарын меңгереді. Осы курсты оқу барысында студенттер биосфераның құрылымы мен динамикасын сипаттайды, тірі заттардың ғаламдық рөлін түсіндіреді, экология саласындағы қазіргі заманғы мәселелерді талдайды, организмдердің тіршілік ортасымен өзара байланысын анықтап, адам қызметінің қоршаған ортаға антропогендік әсерінің салдарын бағалайды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Ұлттық спорт түрі
    Несиелер: 3

    Студенттер ұлттық спорт түрлерін оқыту теориясы мен әдістемесін меңгереді, әр түрлі шұғылданушылар контингенті бар оқытушы мен жаттықтырушының өзіндік жұмысы үшін қажетті дағдылар мен іскерлікке ие болады. Сабақ түрлерін сипаттайды: ұжымдық, топтық және жеке. Ұлттық спорт түрлерін оқытудың практикалық дағдыларын меңгереді. Жарақат кезінде алғашқы көмек көрсету тәсілдерін меңгереді. Сабақта қауіпсіздік техникасының маңыздылығын түсінеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Өмір қауіпсіздігінің негіздері
    Несиелер: 5

    Студенттер гигиена, еңбекті қорғау талаптарына және сыртқы жағымсыз әсерлерден қорғау ережелеріне сәйкес салауатты өмір салтының негізгі құрауыштарын меңгереді, өмірлік жағдайларда білімді пайдаланады. Топпен жұмыс істей отырып, студенттер алғашқы көмек көрсету тәсілдерін меңгереді, тіршілік қауіпсіздігі үшін алдын алу шараларының маңыздылығын түсінеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Анатомия және спорттық морфология негіздері
    Несиелер: 3

    Студенттер адам ағзасының құрылымын, оның функцияларын морфологиялық қамтамасыз етуді, әртүрлі спорттық қозғалыстағы қаңқа бұлшықеттерінің рөлін зерттейді. Адамның морфологиялық ұйымының заңдылықтарын түсінеді және зерттейді. Жасушалар мен тіндердің, сүйектердің және олардың қосылыстарының, қаңқа бұлшықеттерінің құрылысы туралы заманауи мәліметтерді, ағзаның жеке даму ерекшеліктерін, морфологиялық өзгергіштікті сипаттайды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Гимнастика
    Несиелер: 5

    Студенттер гимнастикалық элементтерге оқытудың техникасын, тактикасын, әдістемесін меңгереді, гимнастика бойынша сабақтарды өткізу әдістемесін, жалпы дамытатын жаттығулар кешенін құру әдістемесін, арнайы жаттығуларды меңгереді. Гимнастика бойынша спорттық жарыстарда төрешілік, сақтандыру және өзін-өзі сақтандыру тәсілдерін меңгереді. Сабақта қауіпсіздік техникасының маңыздылығын түсінеді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Гандбол
    Несиелер: 3

    Студенттер гандболдағы ойыншылардың қызметін зерттейді, алаңдағы ойыншылардың жеке және топтық іс-қимыл тәсілдерін меңгереді, гандболдағы тактикалық іс-қимылдарды талдайды. Ойын ережелері мен төрешілік ерекшеліктерін меңгереді. Техникалық және тактикалық дайындықтың өзара байланысын белгілейді, гандболдан сабақ өткізу әдістемесін меңгереді. Жарақат кезінде алғашқы көмек көрсету тәсілдерін меңгереді. Сабақта қауіпсіздік техникасының маңыздылығын түсінеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Дінтану
    Несиелер: 5

    Діннің мәнін, оның құрылымын, функциялары мен қоғам мен адам өміріндегі рөлін, оның тарихи даму ерекшеліктерін, Қазақстан дінінің қалыптасуы мен динамикасын, дін саласындағы мемлекеттік саясаттың мәнін зерттеу. Конфессияаралық диалог, діни жағдайды талдау және бағалау, сыни ойлау дағдыларын қалыптастыруға бағытталған. Әдістері: проблемалық оқыту, салыстыру, талдау, герменевтикалық әдістер, эссегерменевтикалық әдістер, эссе

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Мәңгілік ел идеясы және рухани модернизациялау
    Несиелер: 5

    «Мәңгілік ел» идеясының мазмұнын, оның құндылықтық сипатын, сыртқы қауіп-қатерлер мен дабылдар жағдайындағы маңыздылығын, елді модернизациялаудағы рухани және әлеуметтік бағдарлардың рөлін, «Қазақстан-2050» Стратегиясының мазмұнын, қазақстандық қоғамның дамуының экономикалық, саяси және әлеуметтік бағдарларын оқып үйрену арқылы студенттер бойында құндылықтық бағдарларды және қазақстандық патриотизмді қалыптастыруға бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Құқық негіздері
    Несиелер: 5

    Құқық негіздері пәнінің оқыту мақсаты негізгі заңнамалардың теориялық ережелерінің білімдерін қалыптастыру, қолданыстағы заңнаманың қабылдануы мен заңнамаға енген өзгерістердің мемлекеттік жүйемен байланысы және азаматтық қоғамда құқықтық мәдениет деңгейін арттыру болып табылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері
    Несиелер: 5

    Зерттеу барысында сыбайлас жемқорлыққа қарсы күрестің себептері, алғышарттары, негізгі әдістері мен нысандары қарастырылады. Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет ішінен оқытылады, яғни студенттердің өздері мемлекеттің сыбайлас жемқорлыққа қарсы саясатының жолсерігі болады, сыбайлас жемқорлыққа нөлдік төзімділік тәрбиеленеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Кәсіпкерлік негіздері
    Несиелер: 5

    Бұл пәнді меңгере отырып, студенттер бәсекелестік ортадағы кәсіпкерлік қызметті ұйымдастырудың теориялық негіздері мен тәжірибелік дағдыларын үйренеді. Практикалық тапсырмаларды орындай отырып, олар жаңа бизнес тұжырымдамалардың табиғатын зерттейді, кәсіпкерлік қызметтегі жетістікке жетелейтін негізгі құрамдас бөліктерді сипаттайды. Топтарда жұмыс жасай отырып, студенттер бизнес-жобалар құрастырады және жаңа бизнес-жоспарларды жасау, оларды сыни тұрғыдан талдау қабілеттері мен мүмкіндіктерін дамытады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Анатомиялық антропология
    Несиелер: 3

    Анатомиялық антропология — популяциялық және организм деңгейіндегі дене құрылысын зерттейтін адам ғылымының кең тарауы. Анатомиялық антропологияның негізгі міндеті – адамның өзгергіштігінің факторлары мен формаларын жан-жақты зерттеу. Ол үшін анатомиялық норманың шегін білу және түсіну маңызды. Бұл пәннің мақсаты бастапқы кезеңде ықтимал даму аномалияларын анықтау, сонымен бірге белгілі бір тұқым қуалайтын синдромды (Эдвардс синдромы, Даун синдромы, Марфан және т.б.) құрайтын жекелеген органдардың шамалы ауытқуларын жою болып табылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Академиялық жазылым
    Несиелер: 5

    Студенттер ақпаратты талдау және жүйелеу, өз идеяларын алға тарту және негіздеу қабілеттерін игереді, осының барлығын ақпараттық ресурстардың әр түрін сыни бағалай отырып, нақты құрылымдалған, логикалық реттелген мәтін түрінде ұсынады. Оқу процесінде студенттер өздерінің ғылыми идеяларын білдіруге арналған тиімді практикалық құралдармен қамтамасыз етіледі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Білім берудегі цифрлық технологиялар
    Несиелер: 5

    Студенттер білім беруді цифрландыру үрдістері, оқу үдерісін цифрландырудың жалпы әдістері, оқу нәтижелерін бақылау және өлшеу, оқу орындарының оқудан тыс, ғылыми-зерттеу және ұйымдастыру-басқару қызметі, "MachineLearning"түсінігі мен принциптері туралы түсінік алады. Студенттер білім беруде сандық технологияларды пайдалану дағдыларын меңгереді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Спорт ғимараттарының гигиенасы
    Несиелер: 3

    Студенттер спорт ғимараттарының гигиеналық сипаттамасын меңгереді. Стадиондардың, жүзу бассейндерінің, спорт залдарының санитарлық-гигиеналық жағдайын түсіндіреді. Спорттық ғимараттардың жарықтандырылуын, жылуын, желдетілуін бағалайды. Спорт ғимараттарын гигиеналық қамтамасыз ету жоспарын әзірлейді. Жобалау негіздерін түсіндіреді, спорт ғимараттары мен стандартты емес жабдықтарды салу және пайдалану.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Шаңғы спорты (қысқы жиын)
    Несиелер: 1

    Студенттер шаңғы жолын оқыту техникасын, тактикасын, әдістемесін меңгереді, қысқы спорт түрлерімен айналысу кезінде гигиена талаптарын, үсіктен қорғау ережелерін меңгереді, сабақтарда білімді пайдаланады. Шаңғы дайындығы бойынша машықтар мен іскерліктерді меңгереді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Дене шынықтыру және спорт гигиенасы
    Несиелер: 3

    Студенттер ауа, су ортасы мен топырағының гигиеналық сипаттамасын, спортшылардың гигиенасын, жеке гигиенасын, киім мен аяқ киім гигиенасын, спорт ғимараттарын меңгереді. Стадиондардың, жүзу бассейндерінің, спорт залдарының санитарлық-гигиеналық жағдайын түсіндіреді. Спорттық ғимараттардың жарықтандырылуын, жылуын, желдетілуін бағалайды. Спортшының тамақтануын түсіндіреді. Оқушылар гигиенасына талдау жасайды. Мектеп, мектеп сабағы, сынып оқушыларын гигиеналық қамтамасыз ету жоспарын әзірлейді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Оқушылардың даму физиологиясы
    Несиелер: 5

    Студенттер оқушылардың анатомо-физиологиялық ерекшеліктерін меңгереді. Бұл курсты оқу барысында оқушылардың денсаулығын және дамуын диагностикалау үшін физиологиялық жүйелердің қызмет ету деңгейі бағаланады. Топтарда жұмыс істей отырып, студенттер ағзаның физиологиялық ерекшеліктері мен гигиеналық талаптарды ескере отырып, оқу-тәрбие процесін талдайды.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Бадминтон
    Несиелер: 5

    Студенттер бадминтондағы ойыншылардың қызметін зерттейді, алаңдағы ойыншылардың жеке және топтық іс-қимыл тәсілдерін меңгереді, бадминтондағы тактикалық іс-қимылдарды талдайды. Ойын ережелері мен төрешілік ерекшеліктерін меңгереді. Техникалық және тактикалық дайындықтың өзара байланысын белгілейді, бадминтонда сабақ өткізу әдістемесін меңгереді. Жарақат кезінде алғашқы көмек көрсету тәсілдерін меңгереді. Сабақта қауіпсіздік техникасының маңыздылығын түсінеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Дене шынықтыру және спорт тарихы
    Несиелер: 5

    Студенттер дене шынықтыру және спорт саласындағы тарихи білімді меңгереді, дене шынықтыру және спорт бойынша негізгі тарихи материалды меңгереді. Дене шынықтыру және спорт тарихының әлеуметтік ғылым ретінде тәрбиелік және білім беру мәнінің маңыздылығын түсінеді. Осы оқылатын пәннің мүмкіндіктері мен артықшылықтарын аша білуде дене шынықтыру және спорт саласында жинақталған оң тәжірибені талдайды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Спорттағы педагогикалық басқару
    Несиелер: 3

    Студенттер дене шынықтыру және спорт саласындағы тәрбиелеу және оқыту үдерістерін басқарудың мақсаты, міндеттері, мазмұны мен технологияларын зерделейді, дене шынықтырушылармен және спортшылармен оқу-жаттығу және тәрбиелеу процесін тиімді ұйымдастыру және басқару тәсілдерін меңгереді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Дене жаттығуларының биомеханикасы
    Несиелер: 3

    Бұл пәннің мақсаты спорттық құрал-жабдықтардың биомеханикалық негіздерін меңгерген және оларды оқу процесі мен дене шынықтыру-сауықтыру жұмыстарында қолдана алатын мамандарды дайындау болып табылады. Пәннің міндеттері: биологиялық жүйелердің қозғалысын басқару теориясымен танысу; адамның моторикасының әртүрлілігін, күрделілігін, сенімділігін білу. Студент әлеуметтік қолдау, сауықтыру және емдік қозғалыс кешендерін оқыту мен жүргізудің арнайы дағдыларын меңгереді. Адам құрылысының биомеханикалық ерекшеліктерін зерттеу; адамның қозғалысын басқару негіздері; адам қозғалыстарының кинематикасы мен динамикасы; спорттық және техникалық дағдылар; емдік дене жаттығуларының биомеханикалық негіздемесін меңгереді. Спорттық жабдықтарды биомеханикалық талдау және бағалау әдістерін меңгеру; көмекші және емдік жаттығуларды таңдау; есеп айырысу және графикалық жұмыстарды орындау. Өзіндік ғылыми-зерттеу жұмыстарына, курстық және дипломдық жұмыстарды дайындауға және ғылыми-зерттеу жұмыстарына қатысуға практикалық дағдылар мен дағдыларды меңгеру. Спорттың биомеханикасы бойынша білімдерін спорттық мамандық бойынша сабақта және педагогикалық сараман кезеңінде пайдаланады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Футбол
    Несиелер: 5

    Студенттер футболдағы ойыншылардың қызметін зерттейді, алаңдағы ойыншылардың жеке және топтық іс-қимылдарын меңгереді, футболдағы тактикалық іс-қимылдарды талдайды. Ойын ережелері мен төрешілік ерекшеліктерін меңгереді. Техникалық және тактикалық дайындықтың өзара байланысын белгілейді, мектепте футбол сабақтарын, футбол секцияларын өткізу әдістемесін меңгереді. Жарақат кезінде алғашқы көмек көрсету тәсілдерін меңгереді. Сабақта қауіпсіздік техникасының маңыздылығын түсінеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Әлеуметтану спорты
    Несиелер: 5

    Студенттер дене шынықтыру мен спорттың әлеуметтік мәнінің негізгі түсініктерін меңгереді, қоғамдық құбылыстар ретінде пайда болуы мен дамуы бойынша білімді, олардың қазіргі қоғамдағы рөлі, маңызы мен функциялары, мәдениетпен, саясатпен, экономикамен және басқа да әлеуметтік құбылыстармен өзара байланысты меңгереді

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Жалпы және даму психологиясы
    Несиелер: 5

    Пәнді оқу барысында студенттер келесі ұғымдармен танысады: психика, тұлға, жеке тұлға, даралық; адам іс-әрекетінің психологиясы, мінез-құлқы мен санасы туралы заманауи білім алу; мектеп оқушыларының жас ерекшеліктерін зерттеу; әр түрлі жас кезеңдеріндегі тұлғаның ерекшеліктерін, мінез-құлық мотивтерін, жады мен ойлауын, мінезі мен темпераментін шарлауды үйренеді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 1
  • Жүзу
    Несиелер: 3

    Жүзу теориясы мен тәжірибесін меңгереді. Студенттер сабақтарда жүзу спорт тәсілдерінің техникасын, жаттығуларды жүргізетін және оқытылатын тақырыптар бойынша бақылау нормативтерін тапсырады, жүзу бойынша теориялық және практикалық дағдыларды және білімді меңгереді. Жарақат кезінде алғашқы көмек көрсету тәсілдерін меңгереді. Сабақта қауіпсіздік техникасының маңыздылығын түсінеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Дене шынықтыру және спорт психологиясы
    Несиелер: 3

    Студенттер адамның тіршілік әрекетінің түрлі салаларында психологиялық құбылыстарды талдай алады. Психологиялық өзін-өзі талдау, өзін-өзі тану және тиімді қарым-қатынас және психикалық жағдайды басқару дағдыларын қалыптастырады. Дене тәрбиесі және спорт психологиясының ғылыми-теориялық және практикалық негіздерін ашады. Спорт психологиясының ғылыми-зерттеу психодиагностикалық әдістерінің ерекшелігін және оларды меңгеруін, спортшылармен, жаттықтырушылармен және дене шынықтыру оқытушыларымен психологиялық жұмыс бағыттарының мазмұнын зерттейді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Киберпедагогика
    Несиелер: 3

    Студенттер киберпедагогиканың негізгі ұғымдарын, ғылыми принциптері мен заңдылықтарын меңгереді. Практикалық тапсырмаларды орындай отырып, студенттер оқыту мен тәрбиелеудің жаңа әдістерін, нысандары мен құралдарын, оның ішінде onlinе, E-learning режимінде, сараланған және интеграцияланған оқытудың, дамыта оқытудың педагогикалық технологияларын, оқытудағы құзыреттілік тұрғының ерекшеліктері мен спецификасын анықтайды және салыстырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Сулы поло
    Несиелер: 3

    Студенттер су добының негізгі элементтерін меңгереді. Төрешілік ережелері мен ерекшеліктерін меңгереді. Техникалық және тактикалық дайындықтың өзара байланысын белгілейді, су добы бойынша сабақтар өткізу әдістемесін меңгереді. Жарақат кезінде алғашқы көмек көрсету тәсілдерін меңгереді. Сабақта қауіпсіздік техникасының маңыздылығын түсінеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Педагогика
    Несиелер: 5

    Курсты оқу барысында студенттер болашақ мұғалімнің кәсіби-педагогикалық бағыты мен құзыреттілігін қалыптастырады. Өздігінен білім алуға, инновациялық және шығармашылық зерттеушілік қызметке дайындығы қалыптасуда. Болашақ мұғалімнің кәсіби маңызды тұлғалық қасиеттері (гуманизм, педагогикалық ойлау, коммуникативтілік, педагогикалық такт, толеранттылық, т.б.) қалыптасады. Үздіксіз кәсіптік білім беруге баса назар аударылуда.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Таңдаған спорт түрінің теориясы мен әдістемесі
    Несиелер: 5

    Студенттер таңдаған спорт түрінің мақсаттары мен міндеттерін, спорттың қоғамдық құбылыс ретінде, қоғам өміріндегі рөлін меңгереді. Олар білімді, моториканы және қатысушылардың дағдыларын игереді, таңдалған спорттағы моториканы дамыту процесінің заңдылықтарын, жасына, жынысына, дене шынықтыру дәрежесіне, таңдалған спорт түрінің теориясы мен әдіснамасының жалпы негіздеріне байланысты әртүрлі сабақтарда ұйымдастырудың құралдары, әдістері мен формаларын түсінеді. Таңдалған спорт түрінің маңызды моторикасының, дағдыларының маңыздылығын бағалаңыз.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Мүмкіндігі шектеулі адамдарға жүргізілетін дене тәрбиесі
    Несиелер: 6

    Студенттер мүмкіндігі шектеулі адамдармен дене тәрбиесінің мақсаты мен міндеттерін игереді. Мүмкіндігі шектеулі адамдардың қимыл-қозғалыс дағдыларын, қимыл-қозғалыс қасиеттерін дамытуды үйренеді. Мүмкіндігі шектеулі дене тәрбиесі процесінің мазмұнын, оның принциптерін, құралдарын, әдістері мен формаларын әр түрлі жастағы, жыныстық, дене шынықтыру дәрежесі бар сыныптарда, ұжымдарда әзірлейді. Мүмкіндігі шектеулі адамдардың дене тәрбиесі теориясы мен әдістемесінің жалпы негіздерін, адамгершілік, еріктік және эстетикалық қасиеттерін тәрбиелеу әдістерін меңгереді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Емдік дене шынықтыруы және массаж
    Несиелер: 6

    Студенттер массаждың әр түрлі түрлері бойынша, соның ішінде қалпына келтіру, спорттық және емдік массаж бойынша білім, білік және дағды кешенін меңгереді. Уқалаудың дұрыс техникасын және оны жеке ерекшеліктері мен көрсеткіштерін ескере отырып қолдануды үйренеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Ғылыми-зерттеу және шығармашылық жұмыс
    Несиелер: 3

    «Ғылыми-зерттеу және шығармашылық жұмыс» пәнінің мақсаты оқу жоспарын жүзеге асыру шеңберінде оқу және ғылыми мәселелерді өз бетінше шешу үшін ғылыми-зерттеу жұмысын ұйымдастыруда қажетті дағдыларды алу болып табылады. Пәннің міндеттері: студенттердің ғылыми-зерттеу жұмысындағы дағдыларын дамыту (эксперимент жүргізу және процестерді модельдеу); әртүрлі көздерден ғылыми ақпаратты іздеу, сақтау, өңдеу және талдау технологияларын меңгеру; ғылыми-техникалық және қызметтік құжаттаманы дайындауда практикалық дағдыларды меңгеру. Ғылыми-зерттеу және шығармашылық жұмыстары барысында болашақ мамандар педагогикалық құбылыстарды әдіснамалық тұрғыдан қарастыру және әдіснамалық принциптер, ғылыми зерттеу әдістері, шығармашылық жұмысты ұйымдастыру туралы білімдерді меңгереді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 2
  • Волейбол
    Несиелер: 5

    Студенттер спорт түрінің тарихи даму ерекшеліктерін меңгереді. Волейболдағы ойыншылардың қызметін, алаңдағы ойыншылардың жеке және топтық іс-әрекеттерін, тактикалық іс-әрекеттерді зерттейді. Ойын ережелері мен төрешілік ерекшеліктерін меңгереді. Техникалық және тактикалық дайындықты түсіндіреді, волейболдан сабақ өткізу әдістемесін меңгереді. Жарақат кезінде алғашқы көмек көрсету тәсілдерін меңгереді. Сабақта қауіпсіздік техникасының маңыздылығын түсінеді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Баскетбол
    Несиелер: 5

    Студенттер баскетболдағы ойыншылардың қызметін зерттейді, алаңдағы ойыншылардың жеке және топтық іс-қимыл тәсілдерін меңгереді, Баскетболдағы тактикалық іс-қимылдарды талдайды. Ойын ережелері мен төрешілік ерекшеліктерін меңгереді. Техникалық және тактикалық дайындықтың өзара байланысын белгілейді, баскетболдан сабақ өткізу әдістемесін меңгереді. Жарақат кезінде алғашқы көмек көрсету тәсілдерін меңгереді. Сабақта қауіпсіздік техникасының маңыздылығын түсінеді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Жекпе - жек
    Несиелер: 5

    Студенттер жекпе-жектің жіктелуін, техника негіздерін, оқыту және жаттықтыру негіздерін, оқыту әдістерін, сабаққа көрсету және түсіндіру ерекшеліктерін меңгереді. Жарыстарды ұйымдастыру және өткізу кезінде білімді қолданады; жағдайларға байланысты оқушылармен сабақтар мен жаттығу сабақтарының құрылымы мен түрлерін түсіндіреді. Жекпе-жек техникасын, жекпе-жектерде түсініктеме мен көрсетілімнің дұрыстығын сипаттайды. Жарақат кезінде алғашқы көмек көрсету тәсілдерін меңгереді. Сабақта қауіпсіздік техникасының маңыздылығын түсінеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Тәрбие жұмысының теориясы мен әдістемесі
    Несиелер: 5

    Пәнді оқу барысында студентте мектептегі және сыныптағы тәрбие жұмысының мәні, мақсаты мен міндеттері; сынып жетекшісінің іс-әрекеті; тәрбие жұмысының формалары, әдістері, құралдары мен тәсілдері туралы білім қалыптасады. Сабақта жалпыадамзаттық және ұлттық құндылықтарға тоқталып, тәрбие жұмысын жоспарлап, жүргізуге үйрету. Топтық жұмыс кезінде оқу іс-әрекетінің жоспары мен сценарийін құрастырады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Женіл атлетика
    Несиелер: 5

    Студенттер жеңіл атлетикалық жаттығулардың жіктелуін, техника негіздерін, оқыту және жаттықтыру негіздерін, оқыту әдістерін, сабақта көрсету және түсіндіру ерекшеліктерін меңгереді. Жарыстарды ұйымдастыру және өткізу кезінде білімді қолданады; жағдайларға байланысты оқушылармен сабақтар мен жаттығу сабақтарының құрылымы мен түрлерін түсіндіреді. Жеңіл атлетика түрлерінің техникасын, жеңіл атлетика түрлерінің дұрыс түсіндірілуін және көрсетілуін сипаттайды. Жарақат кезінде алғашқы көмек көрсету тәсілдерін меңгереді. Сабақта қауіпсіздік техникасының маңыздылығын түсінеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Дене шынықтыру және спорт педагогикасы
    Несиелер: 3

    Студенттер дене шынықтыру мен спорттың заманауи педагогикасы мәселелерін ашатын негізгі ұғымдарды меңгереді, осы курсты оқу кезінде студенттер өзін-өзі басқару процестерінің (өзін-өзі тану, өзін-өзі анықтау, өзін-өзі ұйымдастыру, өзін-өзі реттеу, өзін-өзі бақылау және өзін-өзі түзету) қажеттілігін сипаттайды, дене шынықтыру-спорт қызметінде оқыту мен тәрбиелеуде проблемалық жағдайлардың жеке жобаларын әзірлейді. Педагогиканың жалпы мәселелерінің дене шынықтыру және спорт педагогикасымен байланысын белгілейді. Оқыту, тәрбиелеу және білім беру теориясы негізгі әдіснамалық ережелерді меңгереді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Дене шынықтыру теориясы мен әдістемесі
    Несиелер: 5

    Студенттер дене тәрбиесінің мақсаты мен міндеттерін, қоғамдық құбылыс ретінде дене тәрбиесін, қоғам өміріндегі рөлін меңгереді. Шұғылданушы білімді, қимыл-қозғалыс дағдылары мен дағдыларын меңгеру, қимыл-қозғалыс сапасын дамыту үрдісінің заңдылықтарын түсінеді. Дене тәрбиесі процесінің мазмұнын, оның принциптерін, құралдарын, әдістері мен түрлерін жас шамасы, жынысы, дене дайындығы дәрежесі бойынша әр түрлі сабақтарда, ұжымдармен әзірлейді. Дене тәрбиесінің теориясы мен әдістемесінің жалпы негіздерін меңгереді; дене тәрбиесінің жас негіздері. Өмірлік маңызды қозғалыс біліктерінің, дағдыларының (соның ішінде тікелей қолданбалы және спорттық) және арнайы білімдерінің мәнін бағалайды. Тұлғаның моральдық, ерік және эстетикалық қасиеттерін тәрбиелеу тәсілдерін меңгереді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 1
  • Бадминтон мен теннис
    Несиелер: 5

    Бадминтон және теннис ойнау техникасын (жалпы және бөліктерде), сонымен қатар арнайы кіріспе және дайындық жаттығуларын көрсете білу; бадминтон және теннис ойнау техникасын оқыту бойынша сабақтардың жоспар-конспектісін құрастыру; бадминтон және теннис ойнау техникасымен айналысатындарға үйрету; жаттығуларды орындау техникасындағы қателерді анықтау және оларды түзету; сабақтың дайындық бөлімін, сабақтың негізгі бөлігінің үзіндісін және жалпы бадминтон мен теннис сабағын (оқу тобында) өткізу; ойын құралдарымен айналысатындардың дене қасиеттерін дамыту; Ойын техникасын, оның жеке элементтерін және арнайы жаттығуларды көрсету (демонстрация) мен түсіндіруге ие болу; Бадминтон және тенниспен шұғылдану процесінде әртүрлі категориядағы адамдардың қозғалыс әрекеттерін және дене қасиеттерін дамытуды үйрету әдістемесі; Ойын жаттығуларын орындау техникасын визуалды бақылау қабілетіне ие болу; бадминтон және тенниспен шұғылдану процесінде қарым-қатынас, тәрбие жұмысы, сөйлеу техникасы (кәсіби тіл); ойын процесін және жекелеген ойыншылардың әрекеттерін басқару, қателерді анықтау және оларды жою жолдарын табу; Оқушылардың бадминтон мен теннисті меңгеру және қозғалыс қабілеттерін дамыту барысындағы қателіктердің себептерін анықтау және оларды жою әдістерін табу қабілетін меңгеру; кәсіби қызметтің нақты жағдайларында медициналық-педагогикалық бақылау әдістерін қолдану; бадминтон және теннис бойынша төрелік жарыстары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Дене шынықтыру және спорт менеджменті
    Несиелер: 3

    Студенттер нарықтық экономика жағдайында Қазақстандағы дене мәдениеті мен спорттағы әлеуметтік басқару теориясының ғылыми негіздерін, дене шынықтыру және спорт ұйымдары қызметінің шаруашылық механизмінің негіздерін меңгереді. Экономикалық негізделген басқарушылық шешімдерді қабылдау кезінде білімді пайдаланады, қызметте қаржылық, материалдық, еңбек ресурстарын ұтымды пайдалану әдістерін меңгереді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Қозғалыс ойындары
    Несиелер: 5

    Студенттер дене шынықтыру сабақтарында қозғалмалы ойындарды оқыту әдістемесін, қозғалмалы ойындардың жіктелуін үйренеді, техниканы меңгереді, жасына және мектеп бағдарламасының бөлімдеріне байланысты қозғалмалы ойындарды пайдалануды талдайды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Инклюзивті білім берудің негіздері
    Несиелер: 5

    Пәнді оқу барысында студенттер әр түрлі дамуында ауытқулары бар балаларды оқытуға дайындалады, ерекше қажеттіліктері бар балалардың негізгі санаттарының психофизикалық дамуының ерекшеліктері, оқыту мазмұны, олармен түзету және тәрбие жұмысының бағыттары туралы білім қалыптасады. Тәжірибелік сабақ барысында студенттер кіріктірілген және инклюзивті білім беру бөлімдерінің жұмысын ұйымдастырудың принциптерін сипаттайды

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Балалар-жасөспірімдер және кәсіби спорттың теориясы мен әдістемесі
    Несиелер: 3

    Студенттер балалар-жасөспірімдер және кәсіби спорттың мақсаты мен міндеттерін меңгереді. Балалар-жасөспірімдер және кәсіби спортта дене тәрбиесі процесінің мазмұнын, оның принциптерін, құралдарын, әдістерін және ұйымдастыру формаларын әзірлейді. Балалар-жасөспірімдер және кәсіби спорт теориясы мен әдістемесінің жалпы негіздерін меңгереді. Балалар-жасөспірімдер және кәсіби дағдыларының маңызды қимыл-қозғалыс біліктерінің, дағдыларының мәнін бағалайды, балалардың, жасөспірімдер мен спортшылар - кәсіби спорт өкілдерінің жеке басының моральдық, ерік-жігері мен эстетикалық қасиеттерін тәрбиелеу тәсілдерін меңгереді

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Ұлттық қозғалыс ойындары
    Несиелер: 5

    Студенттер дене шынықтыру сабақтарында ұлттық қозғалмалы ойындарды оқыту әдістемесін, ұлттық қозғалмалы ойындардың жіктелуін үйренеді, техниканы меңгереді, жасына және мектеп бағдарламасының бөлімдеріне байланысты ұлттық қозғалмалы ойындарды пайдалануды талдайды. Дене шынықтыру-сауықтыру жұмыстары жүйесіне ұлттық қозғалмалы ойындарды енгізу жолдарын белгілейді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Күрес
    Несиелер: 5

    Студенттер самбо, дзюдо, еркін, әйелдер күресі сияқты әр түрлі күрес түрлерінің негізгі элементтерін меңгереді, шабуыл, лақтыру және т. б. сияқты күрес тәсілдерімен күресте тактикалық іс-қимылдарды талдайды. Төрешілік ерекшеліктері ережелерін меңгереді. Техникалық және тактикалық дайындықтың өзара байланысын белгілейді, күрес бойынша сабақтар өткізу әдістемесін меңгереді. Жарақат кезінде алғашқы көмек көрсету тәсілдерін меңгереді. Сабақта қауіпсіздік техникасының маңыздылығын түсінеді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Теннис
    Несиелер: 5

    Студенттер теннистегі ойыншылардың қызметін зерттейді, алаңдағы ойыншылардың жеке және топтық іс-қимыл тәсілдерін меңгереді, теннистегі тактикалық іс-қимылдарды талдайды. Ойын ережелері мен төрешілік ерекшеліктерін меңгереді. Техникалық және тактикалық дайындықтың өзара байланысын белгілейді, теннисте сабақ өткізу әдістемесін меңгереді. Жарақат кезінде алғашқы көмек көрсету тәсілдерін меңгереді. Сабақта қауіпсіздік техникасының маңыздылығын түсінеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 2
  • Спорттық медицина
    Несиелер: 5

    Студенттер спорттық медицинаның негізгі құрауыштарын меңгереді, өмірлік жағдайларда білімдерін қолданады. Топпен жұмыс істей отырып, студенттер әдістерді меңгереді, дене шынықтырушылар мен спортшыларды кешенді дәрігерлік тексеруді ұйымдастыру және әдістемесімен, функционалдық сынамалар мен тестілерді жіктеумен. Медициналық топтар, денсаулықтың медициналық аспектілерін белгілейді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Оқыту мен критериалды бағалаудағы жаңа тәсілдер
    Несиелер: 3

    Студенттер ҚР педагог қызметкерлерінің біліктілігін арттырудың деңгейлік бағдарламалары негізінде әзірленген бағдарламамен танысады. Модульдер туралы біледі: диалогтық оқыту және оқыту, оқуға үйрету, сыни тұрғыдан ойлауға үйрету, оқыту үшін бағалау және оқытуды бағалау, оқыту мен оқытуда ақпараттық-коммуникативтік технологияларды қолдану, дарынды және дарынды балаларды оқыту, оқушылардың жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту, оқытуды басқару және көшбасшылық.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Дене тәрбиесі және спорт түрлерінің физиологиялық негіздері
    Несиелер: 5

    Студенттер дене шынықтыру және спортпен шұғылданушылардың физиологиялық ерекшеліктері. Бұл курсты оқу барысында дене шынықтырумен және спортпен шұғылданушылардың денсаулығын диагностикалау және дамыту үшін физиологиялық жүйелердің қызмет ету деңгейі бағаланады. Топта жұмыс істей отырып, студенттер дене шынықтыру және спорт бойынша оқу-тәрбие процесін ағзаның физиологиялық ерекшеліктерін, адамның функционалдық дайындығын және гигиеналық талаптарды есепке ала отырып талдайды. Оқушылармен жұмыс істеу үшін сабақ жоспарларын әдістемелік түрде жасайды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Параолимпиадалық спорт
    Несиелер: 5

    Паралимпиадалық қозғалыстың даму тарихын және оның қазіргі кезеңдегі жұмыс істеуін меңгереді. Қазақстанда танымал паралимпиадалық спорт түрлерінің сипаттамасын зерттейді. Паралимпиадалық спорт феноменінің мәнін, оның қоғам дамуындағы рөлі мен денсаулық мүмкіндігі шектеулі адамдарға қарым-қатынасын бағалайды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Биохимия
    Несиелер: 5

    Тірі ағзалардың құрамына кіретін биохимиялық қосылыстарды және тіршілік процесінде болатын өзгерістерді, Биохимияның тәуелсіз ғылым ретіндегі негізгі теориялық ұстанымдарын зерттейді және қазіргі биохимиялық зерттеу әдістерінің арсеналын игереді. Студенттер ақуыз, май, көмірсулар алмасуын сипаттайды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Фитнесс
    Несиелер: 5

    Студенттер фитнесс бағдарламасын оқытудың техникасын, әдістемесін меңгереді, фитнесте сабақ жүргізу әдістемесін, бағдарламаларды құру әдістемесін меңгереді. Фитнес-бағдарламаларды ғылыми негізделген жүйе ретінде сипаттайды. Гимнастиканың әртүрлі түрлерін – стретчинг, калланетика, аэробика, атлетикалық гимнастика қолдана отырып фитнес – бағдарламалардың түрлерін бағалайды. Әртүрлі контингентке арналған фитнес бойынша бағдарламаларды құру тәсілдерін меңгереді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Туризм
    Несиелер: 5

    Студенттер туризм түрлерін зерттейді, туризм түрлерінде техникалық, тактикалық іс-әрекеттерді меңгереді. Турпоход ережелерін және төрешілік ерекшеліктерін меңгереді. Мектепте туризм бойынша сабақтар, туризм бойынша секциялық сабақтар өткізу әдістемесін меңгереді. Жарақат кезінде алғашқы көмек көрсету тәсілдерін меңгереді. Туризм сабақтарындағы қауіпсіздік техникасының маңыздылығын түсінеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Олимпиадалық білім
    Несиелер: 5

    Студенттер Олимпиада ойындарының тарихын, атрибутикасын, олимпиадалық спорттың негізгі ұғымдары мен мәнін меңгереді. Олимпиадалық спорт түрлерін жіктеу, Халықаралық Олимпиада комитеті, Ұлттық Олимпиада комитеті, Халықаралық Олимпиадалық қозғалыс федерациялары және оның қызметі бойынша білімді меңгереді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Спорттық генетика
    Несиелер: 5

    Адам генін физикалық (атап айтқанда-спорттық) қызмет аспектісінде зерттейтін генетиканың негізгі ұғымдарын меңгереді. Бұл курсты оқу барысында студенттер дене әрекетінің генетикасын, спорттық генетиканы және антропогенетиканың және медициналық генетиканың кейбір аспектілерін сипаттайды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Күштік фитнес-тренинг
    Несиелер: 5

    Пән студенттердің дене шынықтыру жаттығуларының ерекшеліктері туралы теориялық білімді меңгеруін де, тренажерларда және спорттық құрал-жабдықтарда практикалық жаттығуларды да қарастырады. Пәннің мақсаты: күш жаттығуларының ерекшеліктері туралы теориялық білімді меңгеру; оқушылардың физикалық дамуын жақсарту; олардың функционалдығын арттыру. Әрбір сабақта, әдетте, өзара байланысты міндеттер кешені шешіледі: оқу-сауықтыру. Бұл пән бойынша оқу сабақтарының ерекшелігі келесі мәселелерді шешуге баса назар аудару болып табылады: денсаулықты нығайту; дұрыс қалыпты түзету; негізгі бұлшықет топтарының үйлесімді дамуы; аурудың алдын алу; еңбекке қабілеттілікті және дене белсенділігін арттыру; психикалық жағдайды жақсарту, стрессті жеңілдету; дене шынықтыру сабағына қызығушылығын арттыру, спортпен жүйелі түрде шұғылдану қажеттілігін дамыту.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Спорт туризмі
    Несиелер: 5

    Студенттер спорттық туризмді үйренеді, спорттық үшсайыста техникалық, тактикалық іс-қимылдарды меңгереді. Турпоход ережелерін және төрешілік ерекшеліктерін меңгереді. Спорттық туризм бойынша сабақтарды, туристік көпсайыс бойынша секциялық сабақтарды өткізу әдістемесін меңгереді. Жарақат кезінде алғашқы көмек көрсету тәсілдерін меңгереді. Спорттық туризм сабақтарындағы қауіпсіздік техникасының маңыздылығын түсінеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Базалық спорт түрлерін оқыту теориясы, практикасы мен әдістемесі (мектеп бағдарламасы бойынша)
    Несиелер: 5

    Студенттер жеңіл атлетиканың, Гимнастиканың, спорттық ойындар – волейбол, баскетбол, футбол, шаңғы спорты, күрес, жүзу сияқты теориялық және әдістемелік негіздерін меңгереді. Шұғылданушылардың білімдерін, қимыл-қозғалыс дағдылары мен дағдыларын меңгеру, спорттың базалық түрлері бойынша қозғалыс сапаларын дамыту үрдісінің заңдылықтарын түсінеді. Базалық спорт түрлері бойынша (мектеп бағдарламасы бойынша) дене тәрбиесі процесінің мазмұнын, Жасы, жынысы бойынша әр түрлі сабақтарда ұйымдастыру нысандарын әзірлейді. Базалық спорт түрлерін оқытудың жалпы негіздерін меңгереді (мектеп бағдарламасы бойынша). Қозғалыс әрекетінің базалық түрлерінің жіктелуін, техника негіздерін, оқыту және жаттықтыру негіздерін, оқыту әдістерін, сабаққа көрсету мен түсіндіруді пайдалану ерекшеліктерін меңгереді. Жарыстарды ұйымдастыру мен өткізуді; жағдайға байланысты оқушылармен сабақтардың құрылымы мен түрлерін меңгереді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 1
  • Код ON6

    Өскелең ұрпақты тәрбиелеу мен оқытудың жаңа философиясын, кәсіпкерлік және инновациялық-инвестициялық қызметті және кәсіби деңгейде ұтымдылық мәдениетін қолданады

  • Код ON9

    Дене шынықтыру және спорт саласында инклюзивті, жаңартылған білім беруде және қашықтықтан оқытуда олардың арасындағы фактілерді, құбылыстарды, теорияларды және күрделі тәуелділіктерді білу мен түсінуді қолданады.

  • Код ON11

    Кәсіби деңгейдегі әлеуметтік-этикалық, ғылыми пайымдауларды ескере отырып, ақпаратты жинау және интерпритациялау кезінде тілдерді теориялық және практикалық білуді пайдаланады.

  • Код ON7

    Білім беру қызметінде дене шынықтыру және спорт бойынша заманауи ғылыми деректер мен процестерді пайдаланады және өз болашағын жобалайды.

  • Код ON4

    Білім беру мазмұнын жаңарту және академиялық адалдық принциптері мен мәдениетінің мәні жағдайында мемлекеттік реттеудің негізгі мақсаттарымен өз қызметін өзгертеді.

  • Код ON3

    Ғылыми ұсыныстардың алгоритмін анықтайды және менеджмент, маркетинг, ұйымдық-құқықтық кәсіпкерлік құқық, құқықтық қатынастар білімін кәсіби деңгейде қолданады.

  • Код ON5

    Медициналық-биологиялық және психологиялық - педагогикалық білім мен ғылыми зерттеулерді ескере отырып, оқу-тәрбие, сауықтыру және жаттығу процестерін жүзеге асырады.

  • Код ON8

    Кәсіби құзыреттерді қолдана отырып, дене шынықтыру және спорт саласындағы білім беру қызметтері бизнесіндегі қызметті моделдейді.

  • Код ON10

    Кәсіптік білім беру қызметінде білімді, дағдыларды, оқыту әдістемесін, спорттық іріктеу, болжау, модельдеу және мониторинг әдістемесін қолданады.

  • Код ON2

    Кәсіби деңгейде ақпараттық-коммуникативтік технологиялардың заманауи білімін қолданады.

  • Код ON1

    Қазақстан тарихы мен философиясының озық білімін, өзінің ұлттық және жеке ресурстарын жаңғыртады.

Top