Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B03101 Психология в Q UNIVERSITY

Пәндер

  • Мамандыққа кіріспе

    Мамандыққа кіріспе " - студенттерді "Психология" ББ бойынша даярлау процесіндегі алғашқы және маңызды пәндердің бірі, өйткені ол осы мамандықтың ерекшелігімен таныстырады. Осыған байланысты бұл пән "Психология" ББ пәнін, мақсатын, міндеттерін, принциптерін, әдістері мен әдістерін зерттеуге бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Пәнаралық синтез" Интеграцияланған модулі

    Пәнаралық синтез – пәнаралық сипатқа ие және студенттердің экономика және құқық саласындағы құзыреттіліктерін, кәсіпкерлік дағдылар мен ғылыми зерттеу әдістері, сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздерін, экология және өмір сүру қауіпсіздігін, сондай-ақ білім беру циклінің пәндеріндегі интеграцияланған бағдарлама.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Нейрофизиология

    Нейрофизиология – психикалық процестер мен күйлердің нейрофизиологиялық механизмдерін зерттейтін пәнаралық сала. Нейрофизиологиялық механизмдерді қарастыру жасушалық және молекулалық механизмдерді зерттеумен біріктіріліп, студенттерге психикалық процестердің дамуы мен көріну заңдылықтарын жақсы түсінуге мүмкіндік береді. Ал бұл пәнді меңгерудің мақсаты – студенттерде орталық жүйке жүйесінің жұмыс істеу принциптері туралы заманауи идеяларға негізделген адам миының жұмыс істеу механизмдері туралы тұтас түсінік қалыптастыру, сондай-ақ талдау негізінде адам миының жұмысының күрделі жүйелері ғылыми дүниетанымды қалыптастыру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Психофизиология және адам анатомиясы

    Бұл курс психофизиологияның пәнаралық пән ретінде жан-жақты түсінігін қалыптастырады, психикалық процестер мен жағдайлардың физиологиялық механизмдерін зерттейді. Физиологиялық механизмдерді жасушалық және молекулалық механизмдерді зерттеумен бірге қарастыру студенттерге психикалық процестердің даму заңдылықтары мен көріністерін тереңірек түсінуге мүмкіндік береді

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Қазақстандағы психология ғылымының даму тарихы

    «Қазақстандағы психология ғылымының даму тарихы» пәнінің мақсаты – қазақ тарихындағы психологиялық білімнің пайда болуы мен даму динамикасы туралы ғылыми түсініктерді қалыптастыру, сонымен қатар әртүрлі бағыттар туралы білім жүйесімен қаруландыру. және Қазақстандағы психология ғылымының даму кезеңдері.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Психология тарихы

    «Психология тарихы» пәнінің мақсаты - әлемдік және Қазақстан тарихындағы психологиялық білімдердің пайда болуы мен даму динамикасы туралы ғылыми ойларды қалыптастыру, сонымен қатар психология ғылымының әр түрлі бағыттары мен даму кезеңдері туралы білім жүйесін қаруландыру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Тұлға психологиясына кіріспе

    Осы пәнді оқып үйрену студенттерді жеке тұлғаны дамытудың табиғаты мен механизмдері туралы әртүрлі гипотезалармен таныстыру. Бұл курс адамның мінез-құлқын түсіндіруге ғана емес, болжауға да тырысады. Сабақтарда келесі сұрақтар қарастырылады: тұлғаның дамуының негізгі көздерінің сипаты қандай – туа біткен немесе сатып алынған? Жеке тұлғаны қалыптастыру үшін қай жас кезеңі маңызды? Тұлға құрылымында қандай процестер басым – саналы немесе бейсаналық?

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Қаржылық сауаттылық негіздері

    Пәнді оқыту мақсаты - Қаржылық сауаттылық деңгейін арттыра отырып, білім алушыларға ұтымды қаржылық шешімдер қабылдауға, туындайтын қаржылық мәселелерді шешуге және қаржылық алаяқтықтарды уақтылы тануға мүмкіндік береді. "Қаржылық сауаттылық негіздері" курсы жеке қаржыны басқару саласында білім мен дағдыларды алуға бағытталған. Курс аясында білім алушылар қаржы саласындағы барлық құралдарды іс жүзінде қолдануға, жинақтауды сақтауға және көбейтуге үйренеді. Бюджетті дұрыс жоспарлау, салықтарды есептеу және төлеу бойынша практикалық дағдыларға ие болады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Жалпы психология 1

    Жалпы психология - психологиялық ғылымның іргелі салаларының бірі, өзінің зерттеу пәні мен әдістері, ұзақ даму тарихы бар. Жалпы психология пәніне сонымен қатар психологиялық ғылым әдіснамасының мәселелері, оның өзіндік құрылымы және пәнаралық байланыстары; жеке тұлғаның жеке типологиялық ерекшеліктері; психикалық процестердің жұмыс істеу және даму заңдылықтары кіреді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Даму психологиясы

    Даму психологиясы онтогенездегі психика дамуының жас заңдылықтарын зерттеуге бағытталған және білімнің байланысты салаларымен байланысты: жалпы, педагогикалық, әлеуметтік психология, педагогика және т.б. ол жастың психикалық дамуының қайнар көздері мен қозғаушы күштері туралы заманауи ғылыми мәліметтерді ұсынады. Онтогенездегі психиканың дамуына көп көңіл бөлінеді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Жасанды интеллект

    Пәннің мақсаты жасанды интеллекттің теориялық негіздерін және интеллектуалды жүйелердегі білімді қолдану салаларына негізделген жүйелерді жобалауды зерттеу. Осы пән шеңберінде күрделі ресімделетін міндеттер мен оларды шешу тәсілдерін, адамның ойлау қабілеттерін дамыту, жасанды интеллект әдіс-тәсілдері құралдарының теориясы мен тәжірбиесін терең зерттеу қарастырылады. Оларды компьютерде жүзеге асыру дағдылары қалыптасады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Басқару көшбасшылығы және команда құру (Minor 1)

    Пән көшбасшылық пен корпоративтік менеджменттің мәні туралы тұтас көзқарасқа ықпал етеді. Пәнді оқу студенттерге әртүрлі салалардағы өзара әрекеттесуді басқару дағдыларын, көшбасшылық саласындағы заманауи өзекті мәселелерді талдау әдістері мен әдістерін меңгеруге мүмкіндік беруі керек.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Арт терапия

    Арт-терапияны оқытудың мақсаты арт-терапия саласындағы теориялық негіздер мен практикалық дағдыларды үйрету болып табылады.Курстың міндеттері: әлемдік және отандық арт-терапияның тарихы мен қазіргі жағдайы, оның қалыптасуына отандық ғалымдардың қосқан үлесі туралы түсініктерді қалыптастыру. Студенттерді арттерапияның теориялық негіздерімен таныстыру; арт-терапия жұмысының негізгі формаларымен таныстыру; әртүрлі арт-терапиялық техниканы орындау механизмі мен ерекшеліктерін меңгеру; арт-терапия әдістерін өзін-өзі таңдау және қолдану дағдыларын қалыптастыру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Әлеуметтік психология

    «Әлеуметтік психология» курсы кәсіби циклдің пәндерінің бірі болып табылады. Ол пәннің теориялық және әдістемелік негіздерін, адамдардың қарым-қатынасы мен өзара әрекетінің әлеуметтік-психологиялық заңдылықтарын, үлкен және кіші топтардың психологиясын, қоғамдағы тұлға мәселесін, сонымен қатар негізгі бағыттарын дәйекті түрде зерттеуге бағытталған. Қазіргі жағдайда әлеуметтік психологияның практикалық қолданылуы. Бұл пәннің мақсаты студенттердің адамдардың психикалық өмірінің, олардың әлеуметтік өмірі мен қызметінің әлеуметтік-психологиялық аспектілерінің ғылыми бейнесін кеңейту, олардың ғылыми дүниетанымын нығайту болып табылады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Жарнама психологиясы

    "Жарнама психологиясы" курсы жарнамалық бейнелерді құрудың психологиялық негіздерімен танысуды қамтиды. Курс жарнаманы қалыптастырудың теориялық негіздері мен практикалық әдістерін дамытуға бағытталған. Курстың көптеген тақырыптары жарнаманы құрудың әртүрлі психотехнологияларымен танысуды қамтиды, бұл материалды игеруді қызықты етеді, оны түсіну мен есте сақтауды жеңілдетеді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Гендерлік психология

    «Гендерлік психология» курсы қазіргі қоғамда бар категорияларға бөлу процестерін түсінуді дамытуға бағытталған. Курс жыныстық және гендермен байланысты негізгі психологиялық теориялар мен тұжырымдамаларға кіріспе береді. «Гендерлік психология» пәнінің мақсаты студенттерде психологиялық қызмет тәжірибесіне олардың принциптерін, әдістерін және технологияларын енгізу үшін қажетті гендерлік білім саласындағы құзыреттерді дамыту болып табылады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Дифференциалды психология

    Дифференциалды психология жеке адамдар мен адамдар топтары арасындағы психологиялық айырмашылықтарды, осы айырмашылықтардың себептері мен салдарын зерттейді. Жеке айырмашылықтар бойынша психикалық процестердің жүру ерекшеліктерін, психикалық жағдайлардың, эмоционалды процестердің пайда болуы мен динамикасын, сондай-ақ темперамент, сипат, субъектінің қабілеттері сияқты жалпы құбылыстарды түсіну керек.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Жалпы психология 2

    Жалпы психология – адам психикасының танымдық процестерінің, күйлерінің, заңдылықтары мен қасиеттерінің қалай пайда болып, қалай қалыптасатынын зерттейтін, сонымен қатар әртүрлі психологиялық зерттеулерді қорытындылайтын, психологиялық білімді, принциптерді, әдістер мен негізгі ұғымдарды қалыптастыратын ғылым. Жалпы психология қарастыратын негізгі ұғымдар: когнитивтік процестер (сезім, қабылдау, зейін, идея, есте сақтау, елестету, ойлау, сөйлеу, эмоция, ерік, рефлексия), атқарушы қызметтер, психикалық қасиеттер (қабілеттер, мотивация, темперамент, мінез) және психикалық құбылыстар (эмоциялар мен сезімдер).

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Электрондық үкімет (Minor 2)

    Пәннің мақсаты студенттердің қызмет көрсету процесін үздіксіз оңтайландыруға, техникалық құралдардың көмегімен азаматтардың басқаруға саяси қатысуына байланысты білім мен дағдыларды игеру болып табылады. Пәнді игеру нәтижесінде білім алушы мемлекет функциясының ақпараттық-технологиялық мазмұнын қалыптастыруда маңызды орын алатын Ақпараттық жүйелер мен компьютерлік дерекқорларды пайдалана алады; мемлекеттік маңызы бар ақпаратты құру, алу, сақтау, беру, пайдалану, қолдану және қайта құру процестерін түсінетін болады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Арнайы психология

    Курс студенттерді психикалық дамудың әртүрлі ауытқулары бар немесе шекаралас жағдайдағы балалардың психологиялық ерекшеліктерімен таныстыруға бағытталған. Студенттер баланың психикалық дамуының ерекшеліктерін, білім, білік, дағдылардың қалыптасу деңгейінің сәйкестігін, танымдық процестердің дамуын, жеке тұлғалық қалыптасулар мен тұлғааралық ерекшеліктерді жас бағдары мен қоғам талаптарына сәйкестігін, сондай-ақ баланың мінез-құлқы мен дамуындағы әртүрлі ауытқуларды диагностикалау, түзету және алдын-алуды зерттейді. Қоғамдағы ауытқулары бар балалардың интеграциясын қамтамасыз етудегі психологиялық көмек қарастырылады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Психотерапия негіздері

    «Психотерапия негіздері» курсының мақсаты студенттерге негізгі принциптерді меңгеру болып табылады. психологиялық кеңес беру және психотерапия оларды психология мәселелеріне қолдануда және әлеуметтік педагогика, психотерапияның теориялық және әдістемелік негіздерін зерттеу, психотехникалық және психотерапиялық әдістер. Ерекше ерекшеліктерін зерттеу психологиялық кеңес беру мен психотерапияның теориясы мен тәжірибесінің өзара әрекеттесуі, практикалық жұмыс дағдыларын меңгеру. Тиімділік үлгілерін зерделеу психологиялық кеңес беру және психотерапевтік процесс кәсіби психологиялық көмек көрсету аясында кеңес беру

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Психологиялық кеңес беру негіздері -1

    Клиенттермен психологиялық жұмыстың әртүрлі түрлері қалай ерекшеленеді, психотерапияның осы түрінің мақсаттары мен міндеттері, әдістері мен әдістері қандай - мұның бәрі «Психологиялық кеңес беру негіздері» курсында талқыланады. Дәрістерде берілген теориялық материал практикалық жаттығулармен және типтік жағдайларды талдаумен бекітіледі, бұл алынған білімді бекітуге және нақты тәжірибеден мысалдар арқылы оның қолданылуын тексеруге көмектеседі.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Кәсіби қазақ (орыс) тілі

    Пән қазақ (орыс) тілінде коммуникативтік құзыреттілік дағдыларын қалыптастыруға және дамытуға бағытталған және кәсіби маңызды жағдайларда қарым-қатынасты барабар құруға қабілетті құзыретті тұлғаның кәсіби-бағдарланған тілдік даярлығын қамтамасыз етеді. Кәсіби салада мәтіндерді теориялық негізделген талдау, сөйлеу коммуникациясының стратегиясы мен тактикасы дағдыларын қалыптастырады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Эксперименталды психология

    Бұл курстың мақсаты студенттерді психологиялық зерттеудің негізгі эксперименттік әдістерімен және экспериментті жоспарлау және жүргізу дағдыларымен таныстыру. Эксперименттік зерттеулерді ұйымдастыру мен жүргізудің негізгі кезеңдері туралы түсінік береді. Психологиялық зерттеулерде негізгі әдістерді қолдану перспективаларын көрсетеді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Медициналық және клиникалық психология

    Бұл пән аурудың дамуына әсер ететін психологиялық факторларды, олардың алдын-алу және емдеуді, әртүрлі аурулардың психикалық көріністерін, психиканың бұзылыстарын, науқас адамның медициналық қызметкерлермен және оның қоршаған ортамен қарым-қатынасының сипатын, емдік және профилактикалық мақсаттарда адам психикасына әсер етудің психологиялық әдістерін зерттейді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Психодиагностика

    Психодиагностика - бұл диагноз қоюға мүмкіндік беретін белгілі бір психологиялық құбылыстардың мәнін анықтау мақсатында диагностикалық процедураларды құру және қолдану принциптерін, әдіснамалық әдістері мен құралдарын зерттейтін психологияның бөлімі. Психодиагностика пәнін меңгерудің мақсаты студенттердің психодиагностика туралы білімдерін дамыту, студенттерді психологиялық диагностиканың негізгі әдістерімен, олардың мүмкіндіктері мен шектеулерімен таныстыру, студенттердің ғылыми зерттеулерді ұйымдастыруда, зерттеу бағдарламаларын құруда, психодиагностикалық батареяны қалыптастыруда практикалық дағдыларын дамыту болып табылады. , психологиялық құбылыстарды жалпылау және талдау және алған білімдерін тәжірибеде қолдана білуді меңгеру.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Жеке тұлғаның аномалды (қалыптан тыс) даму психологиясы

    Бұл курс студенттерді адам дамуындағы әртүрлі физиологиялық бұзылулардың клиникалық көріністерімен таныстырады. Қазіргі психологияда аномальды даму психологиясының негізгі міндеттері: психологиялық диагностика, мінез-құлық ауытқуларын түзету, медициналық көмектен тыс.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Психологиялық кеңес беру - 3 (ТТ)

    Бұл курс психологиялық кеңес беру бөлімі - денеге бағытталған психология. Сабақ барысында студенттер практикалық жаттығуларды көрсету арқылы психологиялық дайындық элементтерімен танысады, бұл оқытылатын пәнді меңгерудің жетекші құрамдас бөлігі болады, бұл студенттерге кәсіби іс-әрекетке қажетті белгілі бір білім мен дағдыларды береді; психоконсультация және психотерапия.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Құқықтық психология және медиация

    Құқықтық психология және медиация - бұл психологияның пәні, оның тақырыбы құқыққа байланысты қызметтің психологиялық сипаттамалары: сот төрелігін жүзеге асыру (қылмыстық процеске қатысушылардың мінез-құлқы), заңды және заңға қайшы мінез-құлық (қылмыскердің жеке басының қалыптасуы және қылмыскердің белгілері) мінез-құлық), құқық қорғау органдарының қызметкерлерінің және басқа заң қызметтерінің жұмысы.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Кәсіби бағытталған шетел тілі

    Кәсіби бағытталған шет тілі адам қызметінің белгілі бір саласына қызмет етеді (мамандықтың ерекшелігін ескере отырып). Шет тіліндегі негізгі категориялық-тұжырымдамалық аппаратты, кәсіби терминологияны игеруге көмектеседі. Ойлау мәдениетін, ақпаратты жалпылау, талдау, қабылдау, қабылдау және бағалау қабілетін ашады, кәсіби қарым-қатынас деңгейінде тілді меңгеруге және кәсіби коммуникация саласында тілді қолдану дағдыларына ықпал етеді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Девиантология

    Курстың міндеттері қазіргі девиантологияның маңызды проблемалары мен тұжырымдамалары туралы ғылыми негізделген, тұтас түсінік қалыптастыру; девиантты мінез-құлықты балалар мен жасөспірімдерге тиімді көмек ұйымдастырудың негізгі қағидалары мен тәсілдерін бөліп көрсету; кәмелетке толмаған девианттармен өзара әрекеттесуді оңтайландыру механизмдері мен тәсілдері туралы түсінік қалыптастыру.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Қарым-қатынас психологиясы

    Бұл курстың мақсаты - кәсіби қарым-қатынас психологиясының негізгі категорияларымен (тұжырымдамаларымен) танысу. Кәсіби іс-әрекеттегі коммуникативті процестің ерекшеліктерін зерттеу, бұл тиімді қарым-қатынас процесінің психологиялық факторлары мен детерминанттарының рөлін тереңірек түсінуге мүмкіндік береді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • 1С: Кәсіпорынмен интеграцияда деректерді талдау және болжау (Minor 4)

    Пән экономикалық мәселелерді шешуде қолданылатын басқаруды ақпараттық қамтамасыз ету жүйесіндегі деректерді талдаудың негіздері мен әдістерін жан-жақты зерттеуге, шешім қабылдауды қолдау үшін қолданылатын заманауи технологиялармен және модельдермен, компьютерлік жүйелермен жұмыс істеу үшін қажетті өңдеу дағдыларын қалыптастыруға бағытталған. SQL негіздері. Деректерді оқу және жазу. Деректерді Power BI-ге жүктеу. Деректерді жинау: Google Analytics, Amplitude, Python. Деректерді өңдеу: Google Analytics, Google Sheets, SQL, Python. Деректерді визуализациялау: Google Sheets, Power BI, Python.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Басқару психологиясы

    "Басқару психологиясы" курсы ұйымдағы адам мінез-құлқының психологиялық ерекшеліктері туралы, Басқару жүйелерінің жұмыс істеу заңдылықтары туралы бұрын алынған психологиялық білім мен идеяларды тереңдетуге және кеңейтуге бағытталған. Оның негізгі мақсаты-әлеуметтік психологияның бір саласы ретінде басқару психологиясының негізгі әдіснамалық және теориялық аспектілері туралы білім жүйесін қалыптастыру. Теориялық мәселелерді зерттеу барысында бұл пән адамның жеке басының маңыздылығын және оның психологиялық ерекшеліктерін басқарушылық қызметтің негізгі буыны ретінде көрсетуі керек.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Отбасы психологиясы

    Бұл пән неке мен отбасының мәнін зерттейді. Отбасы функциялары (репродуктивті, экономикалық, коммуникативті, тәрбиелік, психотерапиялық, жыныстық-эротикалық, алғашқы әлеуметтік бақылау). Қазіргі отбасының ерекшеліктері, оның құрылымы, динамикасы. «Отбасы психологиясы» пәнін меңгерудің мақсаттары отбасы өмірінің психологиялық негіздерін, қазіргі қоғамдағы отбасылық қарым-қатынастардың динамикасын, неке және бала-ата-ана қарым-қатынасының заңдылықтарын, олардың пайда болу себептерін білу саласындағы құзыреттіліктерді дамыту болып табылады. тұрақсыздандыру, отбасылық қатынастар тұрақсызданған кезде отбасына әлеуметтік-психологиялық көмек көрсету.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Үлкен деректердегі қауіпсіздік технологиялары (Minor 3)

    Курс Big Data жүйелеріндегі қауіптер мен осалдықтарды, деректерді шифрлау әдістерін (AES, RSA), қол жеткізуді басқаруды және артықшылықтарды басқаруды (RBAC, ABAC), аутентификация әдістерін (парольдер, екі факторлы аутентификация), бұлттық орталардағы деректерді қорғау технологияларын (VPN) қамтиды. , SSL/ TLS), деректердің тұтастығы мен қолжетімділігін қамтамасыз ету, қауіпсіздік құралдарын (Apache Ranger, Knox, Atlas) пайдалану және оқиғаға жауап беру арқылы бақылау (SIEM, IDS/IPS).

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Психологиялық кеңес беру-2

    Бұл курс транзакциялық талдау әдісі болып табылатын психологиялық кеңес берудің бір бөлігі болып табылады. Транзакциялық талдауды дамытудың негізгі бастапқы нүктесі психоанализ болды, бірақ ТТ үлгі ретінде әлдеқайда жалпы және ауқымды сипатқа ие болды. Курс барысында студенттер өз өмірлік сценарийін талдап, түзетуді үйренеді, оның негізгі сюжеті ерте балалық шағында жазылған, біз сөйлеуге дейін. ТТ-ның негізгі идеясы - сценарийден шығу және автономияға қол жеткізу, оның негізгі компоненттері хабардарлық, стихиялылық және жақындық қабілеті. Сонымен қатар, автономия ересек тұлғаның барлық ресурстарын пайдалана отырып, мәселелерді шешу мүмкіндігін болжайды. Бұл курстың мақсаты кәсіби білім мен ТТ әдістерін, әдістерін және психотехникасын тәжірибеде қолдану қабілетін дамыту болып табылады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Конфликтология

    «Конфликтология» жанжалдарды шешудегі психологтың практикалық қызметінде, конфликтіні шешудің құралы ретіндегі келіссөздер, жанжалдарды шешудің әлеуметтік-психологиялық технологияларында қолданылатын негізгі пәндердің бірі. Бұл пәннің мақсаты студенттерде қақтығыстарды зерттеудің заманауи теориясы мен тәжірибесін, болашақ мамандарға қызметкерлермен және клиенттермен өзара әрекеттесуді оңтайландыруға, қиындықтарды болдырмауға мүмкіндік беретін жанжал жағдайындағы кәсіби мінез-құлық және жанжалды басқару дағдыларын тұтас түсінуді қалыптастыру болып табылады. өзара түсініспеушілік және ынтымақтастық қарым-қатынас орнату.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Жас ерекшеліктер психологиясы

    «Даму психологиясы» пәнінің мақсаты - даму психологиясының пәнін, міндеттерін, негізгі әдістері мен негізгі тұжырымдамаларын жүйелік-белсенділік ұстанымынан зерттеу, қазіргі даму психологиясының өзекті теориялық және практикалық мәселелерін анықтау.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Кәсіби қарым-қатынас техникасы

    Курстың мазмұны-психологтың кәсіби коммуникацияларын құру ерекшелігімен, сондай-ақ қарым-қатынасты жүзеге асырудың этикалық мәселелерімен танысу. Болашақ психолог мамандардың әлеуметтік-психологиялық құзыреттілік тұрғысынан білім, Дағдылар кешені қарастырылады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Жеке даралық психология

    Бұл курсты оқу студенттерді психологияның жеке психология сияқты бағытымен таныстырады. Бұл Альфред Адлер әзірлеген тұлға теориясы және терапиялық жүйе - тұлғаны шығармашылықпен қамтамасыз етеді, жеке психология туа біткен «қоғамдық сезімді» тәрбиелеуді қажет ететін мінездеме деп санайды; мұндай адамды ынталандыру, оның әлеуметтік мүдделерін белсендіру және қарым-қатынас, талдау және жаңа өмір салтын қалыптастыру үшін әрекет әдістері арқылы. Адамның мінез-құлқының құрылымы мен динамикасында негізгі рөлді бейсаналық емес, адамның санасы, биологиялық емес, әлеуметтік мотивтер атқарады. бұл курс жеке психология саласындағы кеңесші психологтың кәсіби білімін дамытады

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Білім беру жүйесінде психологиялық қызметті ұйымдастыру

    Пәннің мақсаты - психолог ретінде табысты практикалық қызметке қажетті білім беру және студенттерді елдің білім беру кеңістігінің барлық буындарында (балабақшалардан, мектептерден, интернаттардан, гимназиялардан, лицейлерден, кәсіптік-техникалық училищелер мен колледждерден бастап барлық деңгейдегі психологиялық, әлеуметтік-психологиялық, оңалту орталықтарына дейін) кәсіби және заңды сауатты жұмысқа дайындау.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Психологияны оқыту әдістемесі

    Психологияны оқытудың мақсаты - адамды түсіну және онымен тиімді қарым-қатынас жасау. Демек, психологияны оқыту әдістемесінің негізі студенттердің шығармашылық ойлауын қалыптастыру механизмдерін, білімді игерудің тиімділігін, сонымен қатар іске асыратын оқытудың белсенді әдістерін ашатын оқытудың, білім беру қызметі мен дамыта оқытудың психологиялық теориялары болып табылады. педагогикалық теориядағы осы теориялардың ережелері.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Тәрбие психологиясы

    Бұл пән білім беру психологиясын зерттеуге бағытталған және педагогикалық психологияның бір бөлімі болып табылады. Бұл курста отбасындағы тәрбие психологиясының негізгі қағидалары қарастырылады, мысалы: бала мен ата-ана қарым-қатынасы, отбасылық қарым-қатынас, балалардың жеке ерекшеліктері. Бұл пәннің теориялық және практикалық құндылығы оның іс-әрекет процесінде тұлғаны тәрбиелеу мен дамытуға психологиялық көзқарастар жүйесін қалыптастыруымен анықталады. Студенттерге ғылыми-зерттеу және практикалық іс-әрекеттерді жүргізу үшін негізгі болып табылатын әдістемелік негіздерін, теорияларын, технологияларын береді және ата-аналармен тәрбиелік және профилактикалық жұмыстарды жоспарлау және жүргізу қабілетін дамытады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Эмоциялар психологиясы

    Бұл курста студенттер эмоционалды сфераның даму заңдылықтары, эмоциялардың адам өміріндегі рөлі және эмоцияларды басқару әдістері туралы білімдерін зерттейді және жүйелейді. Бұл курс адамның эмоционалдық сферасының күрделілігі мен жан-жақтылығын, оның диагностикасын, реттелуін және өзін-өзі басқаруын ашады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Аналитикалық психология

    «Аналитикалық психология» курсын оқу студенттерді антропология, этнография, мәдени тарих және дін деректерінен тұратын ұжымдық бейсаналық ұғымымен таныстырады. Сондай-ақ аналитикалық психология саласындағы ғалымдардың еңбектері және осы зерттеу еңбектерінің қолданбалы психологияда қолданылуы. Олар Юнг бойынша тұлғаның құрылымын анықтау ерекшеліктерін, тұлға типологиясын және психологиядағы: мен, көлеңке, архетиптер, армандарды түсіндіру сияқты ұғымдарды зерттейді. Бұл курстың мақсаты – Юнги психологиясы бағытында кеңес беруші психологтың кәсіби дағдыларын дамыту.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Этнопсихология

    Курстың / пәннің мазмұны: қазіргі әлемдегі этнопсихологиялық білімнің орны мен ролін студенттер ұғынуы, таңдалған мамандық шеңберінде кәсіби қалыптасу процесіндегі маңызы мен рөлін анықтау; этникалық айырмашылықтар мен этникааралық қатынастар мәселелерін тереңірек зерттеуге қызығушылығын ояту.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Әртүрлі модальдық бойынша кеңес беру практикасы

    Әр түрлі модальдардағы кеңес беру практикумы пәнді меңгерудің мақсаты студенттерді әртүрлі модальдарда шетелдік және отандық психологияда қалыптасқан психологиялық кеңес берудің негізгі тәсілдерімен, оның құрылымымен және клиентпен жұмыс істеу техникаларымен таныстыру болып табылады. Студент әртүрлі модальділіктегі консультативтік практиканың негізгі теориялық бағыттарымен танысады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Педагогикалық психология

    Курстың мақсаты - студенттерге білім беру психологиясының пәні, оның негізгі бағыттары, оқыту мен даму арасындағы қатынастар мен байланыстар, білім беру психологиясынан алынған мәліметтерді практикалық қолдану мүмкіндіктері туралы білімдерін қалыптастыру.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Ғылыми зерттеулерге кіріспе

    Бұл курс Ғылыми дәрежелер мен ғылыми атақтар туралы түсінік береді. Ғылым түсінігі және ғылымдардың жіктелуі тұжырымдалған. Бұл курста студенттер ғылыми зерттеулердің не екенін біледі. Олар ұғымдарды, сипаттамаларды, құрылымды, әдістемелік аппаратты, ғылыми зерттеулердің кезеңдерін зерттейді. Ғылым саласындағы басқаруды, ғылыми кадрлар даярлауды зерттейтін болады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Психологиядағы математикалық әдістер

    Бұл пәнді оқу студентке осы пәннің теориялық және әдіснамалық негіздерін игеруге мүмкіндік береді. Психологиялық факторлар мен заңдылықтарды сандық сипаттаудың негізгі әдістерімен танысыңыз. Психологиялық зерттеулерде қолданылатын негізгі математикалық ұғымдар мен статистикалық әдістер талданады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Зерттеу теориясы, әдістемесә және практикасы

    Бұл курс философиялық аспектілерді, ғылыми танымның әдіснамалық негіздерін, ғылыми зерттеу жұмысының құрылымы мен негізгі кезеңдерін зерттеуді қамтиды. Бұл курста студенттер теориялық зерттеу әдістерін, ғылыми зерттеулердегі модельдеу мәселелерін зерттейді және ғылыми-зерттеу жұмыстары мен жобаларды ұйымдастыру және жүргізу кезінде алған білімдерін бекітеді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Бизнес психологиясы

    "Бизнес психологиясы" пәнінің мақсаты: білім алушыларды бизнес психологиясының негізгі ұғымдары мен теорияларымен, экономикалық-психологиялық зерттеудің әдіснамасы мен әдістерімен таныстыру, осы ғылыми пәннің қалыптасуы туралы түсінік беру, болашақ психолог маманының бизнес саласындағы диагностикалық, ғылыми-зерттеу, консультациялық және сараптамалық қызметіне негіз қалау. .Бизнес психологиясы-қоғамның әлеуметтік және экономикалық даму процестерінің әсерінен көптеген пәндердің, ең алдымен психология, әлеуметтану және экономика сияқты пәндердің тоғысында пайда болған психологияның заманауи саласы. Психологиялық ғылымда осы жаңа бағыттың қалыптасуы шағын және орта бизнес өкілдерінің алдында тұрған және кәсіби психологтардың қатысуын талап ететін көптеген мәселелерге жауап болып табылады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Ғылыми зерттеу практикасы

    Ғылыми зерттеу практикумы осы курста студенттер ғылыми зерттеу дегеніміз не? Ғылыми зерттеу кезеңдері, ұғымдары, сипаттамалары, құрылымы, әдіснамалық аппараты зерттеледі, сабақта психологиялық-педагогикалық зерттеулер, зерттеу жүргізуге қойылатын кәсіби-этикалық талаптар талқыланады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Психотренинг

    "Психотренинг" курсының негізгі мақсаты студенттердің тренингтерді құру негіздері бойынша базалық теориялық білім алуы және қойылған тапсырма мен тренинг тобының құрамына байланысты оларды өткізудің практикалық дағдыларын меңгеруі болып табылады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 2
    Несиелер - 5

Оқыту нәтижелері

  • Қолданбалы психологиядағы заманауи тенденцияларын пайдалануда коммуникативті құзыреттілік дағдыларын қолдану және тренингтер ұйымдастыруда психологиялық әдістер мен психотехникаларды қолданудың кәсібилігін көрсету
  • Психологиялық феномендері бойынша эмпирикалық және эксперименттік зерттеу әдістерін қолдану арқылы жүйке-психикалық және шекаралық қалыптар бұзылымдарына сипаттама беру және жіктеу, сонымен бірге тұлғаның анықталған мінез-құлық ерекшеліктеріне негізделген қорытынды жасау
  • Әлеуметтік-мәдени, экономикалық-құқықтық, экологиялық білімді көрсету және цифрлық бағдарламаларды дайындау, атап айтқанда қоғам дамуының заманауи тенденцияларын ескере отырып, жасанды интеллект арқылы оқу материалдарын жасау, тестілеу және пайдалану
  • Субъектілерге психокоррекциялық әсер етудің негізгі бағыттары мен әдістері туралы білімдерін бекіту және жеке, топтық жұмыста психологиялық кеңес беру әдістерін кәсіби қолдану; қиын өмірлік жағдайға тап болған адамдарға психологиялық көмек көрсету
  • Тұлғаны бейімдеу бойынша профилактикалық іс-шараларды ұйымдастыру және өткізу; психикалық және шекаралық қалыптар бұзылулардың алдын алудың, диагностикасының психологиялық аспектілері мен механизмдерін, емдеу, науқастарды тексеру және оңалту әдістерін, сондай-ақ психокоррекция және психотерапия әдістерін талдау; аутодеструктивті және суицидтік мінез-құлықтың алдын алу
  • Менеджмент пен маркетингтің заманауи стандарттарын ескере отырып, компаниялар мен қызметкерлерге психологиялық қолдау көрсетуді жоспарлау; сәйкес әдістер мен тиімді құралдарды таңдау, математикалық бағалау әдістерін және қаржылық сауаттылықты пайдалана отырып, зерттеу нәтижелерін талдау
  • Ақпараттық құзыреттілікті біріктіру және білім мен дағдыларды жүйелеу үшін басқа әлеуметтік, гуманитарлық және жаратылыстану пәндерінің негізгі құралдарын пайдалану мүмкіндігі; психологиядағы кәсіби этиканы реттейтін халықаралық және ұлттық нормативтік актілерді тәжірибеде қолдану; оң кәсіби ортаны құруға ықпал ететін құндылықтарды қабылдау
  • Ұлттық тілде, халықаралық қарым-қатынас тілінде еркін сөйлесу және әртүрлі әлеуметтік, кәсіби және академиялық контексттерде ауызша, жазбаша және тұлғааралық қарым-қатынас дағдыларын тиімді пайдалану
  • Психологиялық принциптер туралы білім мен дағдыларды жеке, әлеуметтік және ұйымдық мәселелерге қолдану; кәсіби рефлексия, жобаны басқару және командалық жұмыс дағдыларын көрсету
  • Адамның әлеуметтену заңдылығындағы психология тарихы, дифференциалды, жас ерекшелік, этникалық психологиясы, оның оқыту және когнитивті дамуының факторлары туралы білімдерін жалпылау
  • Жеке тұлғаларды, қоғам және мәдени аспектілерді психологиялық тұрғыда талдауда негізгі тарихи тенденциялар мен теориялық, қазіргі эмпирикалық тұжырымдар туралы білімдерін көрсету; оқытудың инновациялық әдістерін қолдана отырып, психологтың кәсіби іс-әрекеті саласында және оқу процесінің барлық деңгейлерінде тәжірибелік-бағдарлау бағытында теориялық білімді пайдалану
  • Психологиялық қызмет бағдарламаларын ұсыну және психологиялық кеңес берудің, психологиялық түзетудің, психотерапияның және әлеуметтік-психологиялық тренингтің әдістерін, ережелерін, принциптерін қолдану
Top