Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B05202 Экология в Сәрсен Аманжолов атындағы Шығыс Қазақстан мемлекеттік университеті

  • Экологиялық ресурстану
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты білім алушыларда қоршаған ортаны қорғау үшін экологиялық ресурстану туралы білім жүйесін қалыптастыру болып табылады. Пән табиғат пен қоғамның өзара қарым-қатынасын; ресурстардың сарқылу проблемаларын; табиғат пен қоғамның өзара іс-қимылының эволюциясын; ресурстану теориясын; табиғатты ұтымды пайдалану мен жаһандық ресурстануды; аумақтың табиғи-ресурстық әлеуетін бағалауды; әртүрлі авторларды түсіндірудегі аумақтың табиғи-ресурстық әлеуетін; аумақтың табиғи-ресурстық әлеуетін бағалау тәсілдерін; жерді пайдаланудың, жер қойнауын пайдаланудың экологиялық-құқықтық режимдерін және су пайдалануын зерттейді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Табиғи ресурстарды қорғау, молықтыру және ұтымды пайдалану
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты білім алушыларда табиғи ресурстарды қорғау, молықтыру және ұтымды пайдалану туралы білім жүйесін қалыптастыру болып табылады. Пән табиғи ресурстарды қорғауды, олардың өсімін молайту шарттарын, Қазақстан Республикасындағы табиғатты ұтымды пайдалану факторларын; Тарихи хронологиядағы табиғат пен адамзат өркениетінің өзара іс-қимылын; ластанудың негізгі көздерін; шаруашылық қызмет салаларының қоршаған ортаға әсер ету сипаттамаларын; энергетикалық ресурстар мен таза суды тұтынудың экологиялық аспектілерін зерделейді; жердің отын ресурстары мен жер қойнауын пайдаланудың экологиялық аспектілері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Экология ғылымының методологиясы мен тарихы
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты білім алушыларда экологиялық ойлауды дамыту үшін экологиялық ғылымды қалыптастыру және дамыту ерекшеліктері туралы тұтас түсінік қалыптастыру болып табылады. Пән экологиялық зерттеулерді жүргізу әдістерін, принциптері мен нысандарын; ежелгі кезеңдегі, орта ғасырлардағы және қайта өрлеу дәуіріндегі табиғат туралы ғылымдардың даму тарихын; қазіргі заманның экологиялық ғылымындағы ғылыми бағыттарды; 19 ғасырда экологияның дербес ғылым ретінде қалыптасу және 20 ғасырда экологияның қалыптасу кезеңін; ғылыми экологиялық танымның құрылымы мен кезеңдерін зерттейді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Экологиялық туризм негіздері
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты білім алушыларда экологиялық туризмді ұйымдастыру негіздері туралы білім жүйесін қалыптастыру болып табылады. Пән экологиялық туризмнің ресурстық базасы мен түрлерін; қорғалатын табиғи аумақтарда экологиялық-туристік қызметті ұйымдастыруды; экологиялық туризмнің әлемдік орталықтарын; экологиялық туроператингті және Қазақстан Республикасының шындықтарында экологиялық туризмді ұйымдастырудың ерекшеліктерін; экологиялық туристерге қызмет көрсетудегі менеджментті; экологиялық турлардың қауіпсіздігін қамтамасыз етуді зерделейді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Экологиялық инспекция және бақылау
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты білім алушыларда Экологиялық жұмыс үшін экологиялық инспекция және бақылау туралы білім жүйесін қалыптастыру болып табылады. Пән экологиялық инспекция мен бақылауды жүзеге асырудың негізгі ұғымдары мен әдістерін әртүрлі тәсілдермен және тәсілдермен; экологиялық инспекция мен бақылаудың негізгі әдістерін; экологиялық инспекцияның түрлері мен нысандарын; мемлекеттік, қоғамдық және өндірістік бақылауды; экологиялық инспекция мен бақылауды ұйымдастыру және жүргізу кезеңдерін; экологиялық инспекция жүргізілгеннен кейін және экологиялық бақылау кезінде құжаттама мен есептілікті зерделейді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Табиғи ресурстардың кадастры
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты білім алушыларда қолданбалы экологиялық жұмыс үшін табиғи ресурстар кадастры туралы білім жүйесін қалыптастыру болып табылады. Пән жер, минералдық-шикізат, су ресурстары кадастрының әртүрлі аспектілерін; табиғи ресурстардың сапасы мен сандық сипаттамаларын есепке алуды ұйымдастыруды; Қазақстан республикасының табиғи ресурстар мемлекеттік кадастрының жүйесін; табиғи ресурстар кадастрларының құрамын; қалдықтарды көмудің аумақтық кадастрларын, аумақтық рекреациялық кадастрларды, аумақтық флористикалық және фауналық кадастрларды, геологиялық кадастрды; кадастрлық объектілер зерделейді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Жер үсті және су экожүйелерінің экологиясы
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты білім алушыларда экологиялық ойлау мен мәдениетті дамыту үшін жер үсті және су экожүйелерінің экологиясы туралы білім жүйесін қалыптастыру болып табылады. Пән жер үсті және су биомдарының таралу ерекшеліктерін, олардың экологиялық сипаттамаларын; экологиялық жүйенің гомеостазын; ландшафт негізіндегі табиғи жүйелердің жіктелуін; жер үсті экожүйелерін: тундраларды, қоңыржай жапырақты ормандарды, Дала мен шөлдерді, тропикалық ормандарды; Тұщы су экожүйелерін: лотикалық және лентикалық экожүйелерді; теңіз экожүйелерін зерттейді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Академиялық жазу негіздері
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты – білім алушылардың академиялық жазу саласындағы білім жүйесін, академиялық жанрлардың ерекшеліктерін, ғылыми мәтіндерді жазу ережелері мен принциптерін қалыптастыру. Пән әртүрлі көздерден алынған ақпаратты синтездеу және талдау дағдыларын қалыптастыруға және дамытуға, өз идеяларын құрылымдық түрде баяндауға, ғылыми жұмыстың ерекшеліктерін ескере отырып, ғылыми және академиялық жанрдың әртүрлі мәтіндерін құра білуге ​​бағытталған.

    Оқу жылы - 1
  • Жоғарғы математика
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты білім алушыларды басқа пәндерге қажетті алгебралық әдістермен таныстыру болып табылады. Пән аналитикалық геометрия элементтерімен сызықтық және векторлық алгебра туралы, математикалық талдаудың негізгі ұғымдары туралы, сондай-ақ ықтималдықтар теориясы мен математикалық статистика элементтері туралы білімді қалыптастыруға, жоғары математикадағы типтік және күрделі есептерді шешу әдістемесін игеруге бағытталған.

    Оқу жылы - 1
  • Тұтыну мен өндірістің қалдықтарын басқару
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты білім алушыларда қоршаған ортаны қорғау үшін өндіріс және тұтыну қалдықтарын басқару туралы білім жүйесін қалыптастыру болып табылады. Пән өндіріс және тұтыну қалдықтарын жинауды, көмуді, кәдеге жаратуды және қайта өңдеуді ұйымдастыру және басқару ерекшеліктерін; қатты қалдықтардың пайда болу көздерін және жіктелуін; Қазақстанда шет елдердегі қалдықтарды басқарудың қолданыстағы жүйелерін талдауды; өндіріс және тұтыну қалдықтарын басқару тұжырымдамасының құрылымын; қалдықтардың ресурстық әлеуетін; қара және түсті металлургия қалдықтарын; энергетика және мұнай-газ кешенінің қалдықтары; тұрмыстық тұтыну қалдықтарын зерделейді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Химиялық экология
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты білім алушыларда қолданбалы экология үшін химиялық экология туралы білім жүйесін қалыптастыру болып табылады. Пән биосфераның химиялық эволюциясын және қоршаған ортаның химиялық ластануының мәнін; ауа бассейнінің, су айдындарының, топырақ пен өсімдік жамылғысының химиялық ластануына байланысты биосферадағы жаһандық өзгерістерді; қоршаған ортадағы ауыр металдардың деңгейін арттыруды; қоршаған ортаның химиялық ластану көздері мен тұрмыстағы зиянды заттарды; ластаушы заттардың кластарын зерттейді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Адам экологиясы
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты білім алушыларда экологиялық ойлау мен сананы дамыту үшін адам экологиясы туралы білім жүйесін қалыптастыру болып табылады. Пән экологиялық мәдениеттің қалыптасуының антропологиялық аспектілерін; адамның экологиялық фактор ретінде; адамның тіршілік ету ортасына бейімделуін; антропологиялық экожүйелердегі биотикалық байланыстарды; адам популяцияларының экологиялық сипаттамаларын; антропогендік экологиялық жүйелерді; адамдардың бейімделу типтерін; адамның тамақтануын; адам денсаулығының деңгейін кешенді бағалауды зерттейді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Экологиялық мониторинг
    Несиелер: 8

    Пәннің мақсаты білім алушыларда экологиялық жұмыстарды орындау үшін экологиялық мониторинг туралы білім жүйесін қалыптастыру болып табылады. Пән экологиялық проблемаларды шешу үшін қоршаған ортаға экологиялық мониторинг жүргізудің бұзылуын; экологиялық мониторинг жүйесінің тарихы мен қалыптасуын; қоршаған орта мониторингінің жүйелері мен блок-схемаларын, түсінігі мен ерекшеліктерін; жаһандық, өңірлік және жергілікті экологиялық мониторингті; қоршаған ортаның негізгі бақыланатын параметрлерін зерделейді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Аймақтық экология
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты білім алушыларда қоршаған ортаны тиімді қорғау үшін Қазақстан Республикасының Өңірлік саясаты туралы білім жүйесін қалыптастыру болып табылады. Пән өңірлік экологиялық зерттеулердің әдістерін, нысандары мен тәсілдерін; өңірлік экологиялық проблемаларды, олардың себептері мен шешу тәсілдерін; өңірлік экологиялық саясаттың индикаторларын; өңірдің әуе бассейнінің, су айдындары мен топырақтарының экологиялық проблемаларын; Шығыс Қазақстан аумағын экологиялық аудандастыруды зерделейді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Медиа және тұрмыстық экология
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты студенттердің қоршаған ортаны қорғау үшін ақпараттық және тұрмыстық экожүйе туралы білім жүйесін қалыптастыру болып табылады. Пән адамның айналасындағы ақпараттық ортаны; эргономиканы және медиа ортаны ұтымды ұйымдастыруды; патогендік әсерді адамға арналған медиа орталар және тәсілдер оны жеңу; жаңа медиа, интернет және мобильді жүйелердің қоршаған ортаға және адамға әсері; адам өмірінің экологиялық аспектілері және олардың денсаулыққа әсерің зерттейді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Өнеркәсіптік экология
    Несиелер: 6

    Пәннің мақсаты білім алушыларда экологиялық қолданбалы қызмет үшін өнеркәсіптік экология туралы білім жүйесін қалыптастыру болып табылады. Пән адам, шаруашылық қызмет объектілері мен қоршаған орта арасындағы технологиялық, экономикалық, биологиялық, әлеуметтік және басқа да байланыстар жүйесі ретінде Өнеркәсіптік экологияның теориялық негіздерін; өнеркәсіптегі экологиялық қауіпсіздік қағидаттарын; қалдықтары аз және қалдықсыз өндірісті; Өндіріс қалдықтарын қайта өңдеу мен кәдеге жаратуды; өнеркәсіптік кәсіпорындағы табиғатты қорғау саясатын зерттейді.

    Оқу жылы - 1
  • Қорық ісі және ерекше қорғалатын табиғи аумақтар
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты білім алушыларда қолданбалы экологиялық жұмыс үшін қорық деле және ерекше қорғалатын табиғи аумақтар туралы білім жүйесін қалыптастыру болып табылады. Пән Қазақстан мен әлемде қорықтар мен ерекше қорғалатын табиғи аумақтар желісін құру тарихын; ЕҚТА-ға моральдық-этикалық және моральдық-философиялық тәсілдер мен дүниетанымдарды; қорықты қалыптастыру кезіндегі әдіснамалық және техникалық-экономикалық тәсілдерді; ЕҚТА-да экологиялық-танымдық туризмді, экологиялық білім беруді және ағартуды ұйымдастыруды зерттейді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Гигиена және денсаулықты қорғау
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты білім алушыларда қолданбалы экологиялық қызмет үшін гигиена және денсаулық сақтау туралы білім жүйесін қалыптастыру болып табылады. Пән халықтың денсаулығын қорғаудың гигиеналық және экологиялық ерекшеліктерін, қоршаған ортаның денсаулығына қауіпті факторлардың себептері мен мониторингінің жүйелілігін; гигиена мен денсаулықты қорғаудың маңыздылығын, ерекшеліктері мен түрлерін; атмосфералық ауаның, су айдындары мен топырақтың физиологиялық және гигиеналық маңыздылығын; елді мекендер мен қоғамдық орындардың гигиенасын; өндірістік ядтар; адам ағзасындағы зиянды заттардың түрленуін зерттейді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Қоршаған ортадағы экологиялық-медициналық мониторинг
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты білім алушыларда экологиялық жұмыс үшін қоршаған ортаның экологиялық-медициналық мониторингі туралы білім жүйесін қалыптастыру болып табылады. Пән қоршаған ортаның экологиялық факторларын және осы бұзушылықтарды жою механизмдерін ескере отырып, адам ағзасының жұмысындағы бұзушылықтарды уақтылы анықтауды; радиация, микротолқындар, магнит өрістері, шудың ластануы, Жарық факторлары және денсаулық сияқты физикалық экологиялық қауіпті факторлар; күрделі экологиялық қауіпті факторлар: қышқыл жауын-шашын, озон қабатының бұзылуы, парниктік әсерлер; физикалық факторлардың әсер етуінің патогенетикалық механизмдері адам ағзасынан зерттейді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Өсімдіктер және жануарлар экологиясы
    Несиелер: 6

    Пәннің мақсаты білім алушыларда өсімдіктер мен жануарлардың экологиялық топтары және олардың экожүйеде өмір сүру жағдайлары туралы білім жүйесін қалыптастыру болып табылады. Пән өсімдіктер мен жануарлар экологиясының негізгі әдістерін; экологиялық факторлар мен олардың организмдерге әсер ету заңдылықтары туралы жалпы түсініктерді; өсімдіктер мен жануарлардың экологиялық топтарын; өсімдіктер мен жануарлардың әртүрлі факторларға бейімделуін және олардың қоршаған ортаға бағдарлануын зерттейді.

    Оқу жылы - 1
  • Қолданбалы экология
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты білім алушыларда экологиялық ойлауды дамыту үшін қолданбалы экология туралы білім жүйесін қалыптастыру болып табылады. Пән экологиялық ғылымның негізгі ұғымдары мен әдіснамасын; қала құрылысы экологиясын; инженерлік экологияны; биосфераға антропогендік әсерді, қоршаған табиғи ортаға антропогендік әсер ету факторларының жіктелуін; биосфераға әсер етудің ерекше түрлерін: радиациялық, акустикалық, Шу және басқаларын; биосфераға экстремалды әсерлерді; жаппай қырып-жою қаруының әсері; техногендік экологиялық апаттар мен табиғи апаттардың әсерін зерттейді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Экологиялық нормалар және сараптау
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты білім алушыларда экологиялық жұмыстарды орындау үшін экологиялық нормалау және сараптама туралы білім жүйесін қалыптастыру болып табылады. Пән қоршаған ортаның құрамдас бөліктеріне өнеркәсіптік және ауыл шаруашылығы әсерінің нормативтері мен нормаларын; Қазақстан Республикасының нормативтік-құқықтық базасы негізінде мемлекеттік, қоғамдық және жеке экологиялық сараптама жүргізу кезеңдерін; қоршаған ортаның, ауыз судың және тамақ өнімдерінің негізгі құрамдас бөліктерінің сапасын нормалауды зерделейді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Табиғи ресурстарды қорғау, молықтыру және ұтымды пайдалану
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты білім алушыларда табиғи ресурстарды қорғау, молықтыру және ұтымды пайдалану туралы білім жүйесін қалыптастыру болып табылады. Пән табиғи ресурстарды қорғауды, олардың өсімін молайту шарттарын, Қазақстан Республикасындағы табиғатты ұтымды пайдалану факторларын; Тарихи хронологиядағы табиғат пен адамзат өркениетінің өзара іс-қимылын; ластанудың негізгі көздерін; шаруашылық қызмет салаларының қоршаған ортаға әсер ету сипаттамаларын; энергетикалық ресурстар мен таза суды тұтынудың экологиялық аспектілерін зерделейді; жердің отын ресурстары мен жер қойнауын пайдаланудың экологиялық аспектілері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Қазақстан экологиясы
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты білім алушыларда экологиялық ойлауды дамыту үшін Қазақстан экологиясы туралы білім жүйесін қалыптастыру болып табылады. Пән Қазақстанды біртұтас экологиялық кеңістік ретінде; Қазақстанның табиғи-ресурстық әлеуетін және оны ұлттық экономиканы дамыту үшін пайдалануды; әуе бассейнінің негізгі экологиялық проблемаларын, су ресурстарының, жер қоры мен топырақтың, биологиялық ресурстардың жай-күйін; Қазақстанның экологиялық аудандастырылуын және табиғи ортаның тозуының әртүрлі деңгейлері бар өңірлерді айқындауды зерделейді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Экологиялық қатерлерді басқару
    Несиелер: 6

    Пәннің мақсаты білім алушыларда қолданбалы экологиялық қызмет үшін экологиялық тәуекелдерді басқару туралы білім жүйесін қалыптастыру болып табылады. Пән тәуекелдердің туындауы және адам қауіпсіздігі туралы түсініктерді; шекті жол берілетін, қолайлы, жеке, ұжымдық, популяциялық, экономикалық және әлеуметтік тәуекелдерді; экологиялық тәуекелдің табиғатын, әдістерін; табиғи апаттар кезіндегі экологиялық тәуекелді; техногендік авариялар мен апаттар кезіндегі экологиялық тәуекелді; экологиялық қауіптерді бағалау қағидаттарына негізделген халықты қорғаудың нормативтік-құқықтық аспектілерін зерделейді тәуекел.

    Оқу жылы - 1
  • Экологиялық аудит және қоршаған ортаға әсерді бағалау
    Несиелер: 6

    Пәннің мақсаты білім алушыларда экологиялық аудит жүргізу және кәсіпорындағы қоршаған ортаның әсерін бағалау негіздері туралы білім жүйесін қалыптастыру болып табылады. Пән экологиялық-экономикалық тәуекелдерді басқару құралы ретінде экологиялық аудитті; экологиялық аудитті жүргізу түсінігі мен уәждемесін; экологиялық аудитті ұйымдастыру және жүргізу рәсімін; экологиялық аудиттің түрлерін, тәсілдерін, нысандары мен әдістерін; қоршаған ортаға әсерді бағалауды жүргізу кезеңдері мен тәртібін зерделейді.

    Оқу жылы - 1
  • Ғылыми зерттеу негіздері
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты – білім алушыларда ғылыми зерттеулердің негіздері, ғылыми-зерттеу жұмыстарын орындау үшін қажетті ғылыми танымның негізгі тәсілдері мен әдістері туралы білім жүйесін қалыптастыру. Пән ғылыми зерттеулердің принциптерін, заңдарын, нысандарын зерделеуге және зерттеу әдістерін таңдау, іске асыру, зерттеу процесін ұйымдастыру технологияларын қолдану, талдау, жалпылау, ғылыми зерттеу нәтижелерін ресімдеу дағдыларына бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Табиғатты пайдалану негіздері
    Несиелер: 6

    Пәннің мақсаты білім алушыларда табиғи-ресурстық әлеует және оны кешенді ұтымды пайдалану туралы білім жүйесін қалыптастыру болып табылады. Пән әртүрлі ресурстар мен оларды пайдалану ерекшеліктерін; әлемнің дамыған елдеріндегі табиғатты пайдалану және қоршаған ортаны қорғау жүйесін; оларды пайдалану процесінде табиғи ресурстардың өндірістік байланыстарын, заманауи экологиялық саясат пен табиғатты ұтымды пайдалану саясатын қалыптастыруды зерттейді.

    Оқу жылы - 1
  • Экотоксикология
    Несиелер: 6

    Пәннің мақсаты білім алушыларда экологиялық жұмыстарды жүргізу үшін экотоксикология туралы білім жүйесін қалыптастыру болып табылады. Пән қоршаған ортаны қорғаудың экологиялық және токсикологиялық аспектілерін, биотаның өнеркәсіптік интоксикациясын қалыптастыруды; қоршаған ортадағы ықтимал қауіпті улы заттардың пайда болу көздерін; қоршаған ортадағы заттардың мінез-құлқы ретінде экологиялық токсикологиялық кинетиканы; қоршаған орта факторларының уытты әсерге әсер ету және әсер ету механизмдері ретінде экологиялық-токсикологиялық динамиканы; экологиялық-токсикометрияны зерттейді.

    Оқу жылы - 1
  • Жалпы физика курсы
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты студенттердің физиканың негізгі идеялары мен заңдары туралы түсініктерін қалыптастыру болып табылады. Пән білім алушылардың физиканың негізгі физикалық процестерін, модельдерін, формулалары мен заңдарын, оларды кәсіби және өндірістік қызмет процесінде туындайтын міндеттер мен мәселелерді шешуде қолдану мүмкіндіктерін, заманауи оқу және ғылыми жабдықтардың құрылымы мен жұмыс принципін игеруге бағытталған.

    Оқу жылы - 1
  • Қоршаған орта туралы ілім
    Несиелер: 6

    Пәннің мақсаты білім алушыларда теориялық экология үшін қоршаған ортаның компоненттері туралы білім жүйесін қалыптастыру болып табылады. Пән адамды қоршаған табиғи және антропогендік ортаны; Жерді, тірі материяның тіршілік ету орны ретінде; биосфераны, адам өмірінің саласы ретінде; жердің негізгі экологиялық жүйелері: атмосфера, гидросфера, литосфера; жер шарының негізгі биомалары; қоршаған ортаның әртүрлі факторларының тірі организмдер мен биосфераның күйіне әсері.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Қоршаған ортаны қорғау
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты білім алушыларда қолданбалы жұмыс үшін қоршаған ортаны қорғау туралы білім жүйесін қалыптастыру болып табылады. Пән қоршаған ортаның ластану сипатын, антропогендік әсердің сипаттамаларын; қоршаған ортаны қорғаудың мақсаттары мен міндеттерін; атмосфералық ауаның, су айдындарының, топырақ жамылғысы мен жер қойнауының, биотикалық қауымдастықтардың және қоршаған ортаның физикалық қасиеттерінің әсері мен ластануын; қоршаған ортаға ластаушы заттардың шекті рұқсат етілген көрсеткіштерін, төгінділері мен шығарындыларын; қоршаған ортаны қорғауды ынталандырудың нысандары мен әдістерін зерттейді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Әлеуметтік экология және тұрақты даму
    Несиелер: 6

    Пәннің мақсаты білім алушыларда қоғам мен табиғаттың тұрақты дамуы үшін әлеуметтік экология негіздері туралы білім жүйесін қалыптастыру болып табылады. Пән экологиялық ойлауды табиғи және табиғи тіршілік әрекетінің бейімделу моделін қабылдаудың шарты ретінде "адам-қоғам-табиғат" жүйесіндегі өзара іс-қимылдың негізгі заңдылықтары негізінде адамның өмір сүру ортасының жасанды жағдайлары; табиғи және антропогендік жүйелер мен қоғамның ұғымдары, тетіктері, түрлері және орнықты дамуын іске асыру зерттейді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Экологиялық білім беру және дүниетаным
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты білім алушыларда экологиялық мәдениет пен ойлауды дамыту үшін экологиялық білім мен дүниетаным туралы білім жүйесін қалыптастыру болып табылады. Пән ресми экологиялық білім мен тәрбиені; мектепке дейінгі мекемелерде және табиғаттану сабақтарында экологиялық білім беруді; жаратылыстану пәндері бойынша мектеп сабақтарында экологиялық білім беруді; сыныптан тыс жұмыстарда экологиялық дүниетанымды қалыптастыру үшін белсенді әсер ету әдістерін қолдануды; қоғамдық ұйымдар мен бұқаралық ақпарат құралдарының экологиялық білім беруге қатысуын зерттейді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Қазақстандағы адами даму
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты экологиялық ойлау мен мәдениетті дамыту үшін білім алушылардың Қазақстандағы адам дамуы туралы білім жүйесін қалыптастыру болып табылады. Пән Қазақстан Республикасындағы адам дамуының тұжырымдамалық негіздерін; адам дамуының мәні, эволюциясы, негізгі мәселелері, заңдылықтары мен өзара байланыстарын; адам дамуының критерийлері мен индикаторларын; адам дамуындағы әл-ауқат пен кедейлік ұғымдарын; адам дамуындағы өмір мен теңсіздік деңгейлерін; даму стратегиялары контекстіндегі адам дамуын зерттейді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Кәсіби патология
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты білім алушылардың табиғи ортаны қорғау үшін экологиялық патологиялар туралы білім жүйесін қалыптастыру болып табылады. Пән кәсіптік және өлкелік патологияларды, патологиялардың қалыптасу ерекшеліктерін; кәсіптік патологиялардың пайда болуындағы қоршаған ортаның қолайсыз жағдайлары мен еңбек жағдайларының рөлін; физикалық факторлардың әсерінен кәсіптік ауруларды, физикалық шамадан тыс жүктемелер мен функционалдық шамадан тыс жүктемелерді; өнеркәсіптік шығарындылардың әсерінен тыныс алу органдарының кәсіптік ауруларын; химиялық факторлардың әсерінен кәсіптік ауруларды зерттейді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Жалпы химия курсы
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты Д.И. Менделеевтің периодтық заңына және жалпы химияның басқа ұғымдары мен заңдарына негізделген химиялық элементтер мен олардың қосылыстарының қасиеттері туралы білім алушылардың білімін қалыптастыру болып табылады. Пән химия заңдарын зерттеуге, кәсіби қызметтегі міндеттер мен мәселелерді шешуге, зертханаларда аспаптарды, қондырғыларды қолдана отырып процестерді талдау дағдыларын қалыптастыруға бағытталған.

    Оқу жылы - 1
  • Экономика және кәсіпкерліктің негіздері
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты экономика негіздері мен кәсіпкерлікті қалыптастыру болып табылады. Пән кәсіпкерлік қызметтің даму тенденциясы мен рөлін, бизнесті жүргізудің ұйымдастырушылық және қаржылық негіздері мен кәсіпкерлікті аспаптық қолдауды, кәсіпкерлікті мемлекеттік реттеу, өміртіршілігінің әртүрлі салаларында экономикалық білім мен экономикалық ғылымдардың әдістерін қолдануға, кәсіпкерлік қызмет саласында оңтайлы ұйымдастырушылық-басқарушылық шешімдер қабылдау қабілетін дамытуға бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Радиациялық экология
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты білім алушыларда қоршаған ортаны қорғау үшін радиациялық экология туралы білім жүйесін қалыптастыру болып табылады. Пән радиацияны, Иондаушы сәулеленуді экологиялық фактор ретінде; иондаушы сәулеленудің адам ағзасына және қоршаған табиғи ортаға әсер ету механизмдерін; атмосфералық ауа, су қоймалары, топырақ, өсімдіктер мен жануарлар дүниесі сияқты қоршаған орта компоненттерінің радиоактивтілігін; биосферадағы радионуклидтерді; радиоактивті ластануды нормалау принциптері мен әдістерін; радиоактивті ластануды азайту және жою шараларын зерттейді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Экожүйелер туралы ілім
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты білім алушыларда теориялық экология үшін экожүйелер туралы ілімнің негіздері туралы білім жүйесін қалыптастыру болып табылады. Пән табиғи және антропогендік экожүйелерді; экожүйе тұжырымдамасын; биогеоценозды және экожүйені; экожүйенің негізгі компоненттерінің құрылымын; экожүйенің жұмыс істеу механизмдерін; экожүйелердегі тұрақтылықты, биоәртүрлілікті, күрделілікті, зат пен энергия ағындарын; экожүйенің өнімділігін, кеңістіктік және уақыттық шекараларын зерттейді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Қоршаған ортаның геохимиясы
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты білім алушыларда оны қорғау үшін қоршаған ортаның геохимиялық құрамы туралы білім жүйесін қалыптастыру болып табылады. Пән Жердің ішкі қабықтарындағы және сыртқы геосфералардағы элементтердің таралуын; изоморфизмді және оның элементтердің таралуына әсерін; эндогендік (гипогендік) процестердің геохимиясын; экзогендік (гипергенді) процестер мен шөгінді қабықшалардың геохимиясын; техногендік процестер мен Ландшафттардың геохимиясын; қоршаған ортаның жай-күйін геохимиялық бақылауды зерттейді

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Қоршаған ортаны қорғау саласындағы басқару және инжиниринг
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты білім алушыларда қолданбалы жұмыс үшін қоршаған ортаны қорғау саласындағы басқару және инжиниринг бойынша білім жүйесін қалыптастыру болып табылады. Пән қоршаған ортаны қорғау проблемаларын ұйымдастырушылық-құқықтық, экономикалық-басқарушылық және консультациялық-инженерлік шешімдерді; өнеркәсіптің, ауыл шаруашылығының, көліктің және құрылыс индустриясының әртүрлі салаларында жасыл технологияларды қалыптастыруды; жасыл технологиялардың қоғам мен табиғаттың тұрақты дамуына әсерін; экологиялық инжиниринг пен қалдықсыз технологияларды; тұрақты дамуды инженерлік қамтамасыз етуді зерделейді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Жалпы экология
    Несиелер: 6

    Пәннің мақсаты білім алушыларда табиғатты ұтымды пайдалану мен қоршаған ортаны қорғаудың теориялық негізі ретінде экология туралы білім жүйесін қалыптастыру болып табылады. Пән экологиялық факторлар мен олардың тірі организмдерге, абиотикалық және биотикалық ортаға әсер ету формалары туралы түсініктерді; негізгі экологиялық заңдар, аксиомалар мен принциптер; экологиялық жүйелер, биотоп, биоценоз және биогеоценоз; тірі организмдердің тіршілік ету формасы ретінде популяция; жаһандық экологиялық мәселелер зерттейді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Кәсіби қызметтің және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениеттің құқықтық негіздері
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты – болашақ мамандардың құқықтық мәдениеті мен саналы парасаттылығын қалыптастыру. Пән білім алушыларды әлеуметтік процестерді құқықтық реттеудің негізгі жолдарымен, мемлекетті, экономиканы басқарудағы, құқықтық тәртіп пен ұйымдастыруды қамтамасыз етудегі құқықтың рөлімен таныстыруға, сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл бойынша білім мен болашақ кәсіби қызметтегі осы құбылысқа қатысты азаматтық ұстанымды, дағдыларын қалыптастыруға бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Урбоэкология
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты білім алушыларда қоршаған ортаны қорғау үшін урбоэкология туралы білім жүйесін қалыптастыру болып табылады. Пән қалалық экологияның, қалалық ортадағы қоршаған ортаны қорғаудың ерекшеліктерін, экологияның қоныстану аспектілерін; қалалардың қоршаған табиғи ортаның абиотикалық компоненттерімен өзара іс-қимылын; қаладағы қоршаған ортаның жай-күйін мониторингтеуді; қалалық энергетикалық объектілерді; урбанизацияның экологиялық аспектілерін; қоныстанудың әртүрлі түрлері мен нысандарының экологиялық тиімділігін; қаланың экожүйелік сипаттамаларын; қаланың қоршаған ортасын зерттейді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Әлемнің экологиялық концепциялары
    Несиелер: 6

    Пәннің мақсаты білім алушыларда экологиялық ойлауды дамыту үшін әлемнің экологиялық тұжырымдамалары туралы білім жүйесін қалыптастыру болып табылады. Пән тұжырымдамалық экологияның ерекшеліктерін; қазіргі заманғы жаратылыстану ғылымдарының қазіргі заманғы тұжырымдамаларын; қоршаған ортаны қорғау және табиғи ресурстарды ұтымды пайдаланудың әлемдік тұжырымдамаларын; экологиялық білім беру тұжырымдамаларын; экологиялық қауіпсіздік тұжырымдамаларын; экологиялық мәдениетті, қауіпсіз және салауатты өмір салтын қалыптастыру бағдарламаларының тұжырымдамаларын; өзін-өзі ұйымдастыру және синергетика тұжырымдамаларын зерттейді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Өндірістік санитария
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты білім алушыларда қолданбалы жұмыс үшін өнеркәсіптік санитария туралы білім жүйесін қалыптастыру болып табылады. Пән қоршаған орта объектілерін өнеркәсіптік және санитарлық қадағалаудың, ауа ортасын сауықтырудың, зиянды заттардың адам денсаулығына әсері мен оларды ағзадан шығарудың теориялық және практикалық негіздерін; жұмыс орнына қойылатын экологиялық-санитарлық талаптарды; әртүрлі түрдегі адамның энергетикалық шығындарын қызметы; өндіріс жағдайындағы адам өмірі үшін жарықтың маңызы; өндірістік үй-жайлардағы Шу көздерін зерттейді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Агроэкология және ауыл шаруашылығы экологиясы
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты білім алушыларда қолданбалы экологиялық зерттеулер үшін агроэкология және ауыл шаруашылығы экологиясы туралы білім жүйесін қалыптастыру болып табылады. Пән ауыл шаруашылығы мен мал шаруашылығы саласын дамытудың экологиялық факторларын; аграрлық экожүйенің консументтері ретінде ауыл шаруашылығы жануарлары мен дақылдарын; ауыл шаруашылығы өндірісінің экологиясының проблемаларын; ауыл шаруашылығының ластануынан экожүйелердің залалын; пестицидтермен және олардың қалдықтарымен ластануын; экологиялық тепе-теңдікті сақтау үшін антропогендік жүктемелерді экологиялық нормалауды зерттейді аграрлық экожүйелер; экожүйелердің экономикалық сыйымдылығы; экологиялық таза өнімдер.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Қоршаған ортаның сапасын бақылау
    Несиелер: 8

    Пәннің мақсаты студенттерде қоршаған ортаның сапалық параметрлерін бақылау негіздері туралы білім жүйесін қалыптастыру болып табылады. Пән антропогендік әсер ету көздерін бақылаудың ерекшеліктерін; экологиялық бақылау жүйесін және қоршаған табиғи ортаның жай-күйін бақылаудың мемлекеттік қызметін; экологиялық бақылаудың әдістері, принциптері мен нысандарын; мемлекеттік, қоғамдық және өндірістік бақылаудың ерекшеліктерін; су мен ауаның ластануы мен сапасын бақылау аппаратурасы мен аспаптарын зерделейді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Экологиялық құқық, менеджмент және маркетинг негіздері
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты білім алушыларда қоршаған ортаны қорғаудың, экологиялық менеджмент пен маркетингтің құқықтық тетіктерін білу жүйесін қалыптастыру болып табылады. Пән қоршаған ортаны қорғаудың құқықтық принциптерін; экологиялық құқық көздері мен жүйесін және табиғат пайдалану объектілерінің құқықтық режимін; экологиялық қауіпсіздікті қамтамасыз ету жөніндегі құқықтық шараларды; экологиялық басқару, стандарттау және жоспарлау жүйесін; экологиялық маркетинг пен таңбалаудың ерекшеліктерін зерттейді.

    Оқу жылы - 1
  • Жаратылыстанудың экологиялық аспектілері
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты білім алушыларда экологиялық мәдениет пен ойлауды қалыптастыру үшін жаратылыстану ғылымдарын дамытудың экологиялық аспектілері туралы білім жүйесін қалыптастыру болып табылады. Пән елдің негізгі ұлттық байлығы ретінде табиғи ортаны, табиғи жағдайлар мен табиғи ресурстарды; "адам-қоғам-табиғат" жүйесіндегі табиғатты ұтымды пайдалану негіздерін, қоршаған ортаны қорғау ісіндегі жаратылыстану ғылымдарының теориялары мен тұжырымдамаларын зерттейді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Табиғатты пайдалану экономикасы
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты білім алушыларда қоршаған ортаның жай-күйін есептеу үшін табиғатты пайдалану экономикасы туралы білім жүйесін қалыптастыру болып табылады. Пән табиғатты пайдаланудың экономикалық әдістері мен тетіктерін; табиғатты пайдаланудың әлеуметтік-экономикалық аспектілерін; қажеттіліктердің жіктелуін; табиғи ресурстарды табиғат пайдалану объектілері ретінде; табиғи ресурстарды экономикалық бағалау тұжырымдамасын; табиғатты пайдалану экономикасындағы шығынды, жалдау, кадастрлық тәсілдерді; қоршаған ортаға және биосфераның жай-күйіне әсерді бағалауды; табиғатты қорғау қызметінің экономикасын зерттейді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Инженерлік экология
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты білім алушыларда Экологиялық жұмыс үшін Инженерлік экология туралы білім жүйесін қалыптастыру болып табылады. Пән қолданбалы инженерлік экологияның теориялық негіздерін; кәсіпорындағы қоршаған ортаны қорғауды басқару міндеттерінің қолданбалы тәуелділіктері мен инженерлік есептеулерін; өндірістік процестерді ұйымдастыру деңгейлері мен иерархияларын; ресурс-, энергия үнемдеу техникасын жүйелі әзірлеу және/немесе жетілдіру алгоритмдерін; инженерлік реология, гомо-және гетерогенді жүйелердің физика - химиялық механикасы, жылу және масса алмасу процестерінің негіздерін зерделейді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Экология қауіпсіздігінің негіздері
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты білім алушыларда қолданбалы экологиялық жұмыс үшін экологиялық қауіпсіздік негіздері туралы білім жүйесін қалыптастыру болып табылады. Пән адам мінез-құлқының экологиялық мәдениетін; жаһандық және өңірлік экологиялық проблемаларды; экологиялық қауіпсіздікті қамтамасыз етудің экологиялық тетіктерін, әдістері мен нысандарын, оны бағалау мен құқықтық реттеуді; экологиялық қауіпсіздік көздерін; экологиялық қауіпсіздік теориясының тәуекелдері мен әдіснамалық негіздерін; экологиялық қауіпсіздікті басқару мен бағалауды; экологиялық қауіпсіздікті қамтамасыз ету және қоршаған ортаны қорғау саласындағы заңнама зерттейді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Геоэкология
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты білім алушыларда қоршаған ортаны қорғау шараларын жобалау үшін ландшафттық аудандастыру негізінде қоршаған ортаны қорғаудың экологиялық аспектілері және табиғатты тиімді пайдалану туралы білім жүйесін қалыптастыру болып табылады. Пән жердің геосферасын және адам қызметін; табиғи-антропогендік жүйелердің жұмыс істеуінің экологиялық аспектілерін; экологиялық проблемаларды талдау әдістерін; қазіргі кезеңдегі қоғам мен жер жүйесінің өзара байланысын; атмосфераның, гидросфераның және литосфераның фондық ластануын зерттейді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Код ON9

    адамның қоршаған ортаға теріс әсерін азайту үшін қоғамдық өндірістің барлық салаларында экологиялық технологияларды енгізу үшін практикалық ұсыныстар әзірлеу;

  • Код ON4

    әртүрлі табиғи-аумақтық кешендердің экологиялық деректерін олардың өзіндік ерекшеліктерін негіздеу үшін салыстыру;

  • Код ON10

    қоршаған орта сапасын аудиторлық бағалау үшін экологиялық сараптама жүргізу;

  • Код ON1

    кәсіби және өзге де міндеттерді шешу үшін өз шешімдері мен іс-әрекеттерінің нәтижелері үшін әлеуметтік-экономикалық және құқықтық жауапкершілікті түсіне отырып, қоршаған ортаны қорғаудың тұтас басқару процесінің барлық субъектілерімен өзара іс-қимылда азаматтық, адамгершілік, толеранттылық, әлеуметтік белсенділік және көшбасшылық қасиеттерді көрсету

  • Код ON3

    қоршаған ортаның әртүрлі салалары мен салаларындағы объектілердің сапалық және сандық көрсеткіштері мен экологиялық сипаттамаларын оларды тиімді қорғау және табиғат пайдалану үшін пайдалану;

  • Код ON7

    халықтың белгілі бір топтарының экологиялық мәдениетін қалыптастыру үшін экологиялық тәрбие мен ағарту жөніндегі жұмысты жүзеге асыру;

  • Код ON6

    табиғи және антропогендік экожүйелердің экологиялық мониторингі үшін қоршаған орта параметрлерін бағалауды жүзеге асыру;

  • Код ON11

    болжамдық модель жасау үшін қоршаған орта мен адам денсаулығы компоненттерінің сапасын бағалау және талдау;

  • Код ON12

    экологиялық-ресурстық әлеуетін бағалау үшін әртүрлі табиғи-аумақтық кешендердің ластануы бойынша деректерді талдау.

  • Код ON8

    экологиялық сараптама жүргізу және табиғи және шаруашылық объектілердің экологиялық паспорттарын қалыптастыру үшін ақпарат жинау мен талдау жүргізу;

  • Код ON2

    қоршаған табиғи ортаны қорғау үшін қоғам мен табиғаттың өзара әрекеттесуі мен дамуының экологиялық заңдылықтарын анықтау;

  • Код ON5

    эксперименттік және зертханалық зерттеулерді орындау және қазіргі заманғы инновациялық технологияларды пайдалану үшін физикалық, химиялық, математикалық және басқа да іргелі ғылымдар бойынша қолданбалы дағдыларды интеграциялау;

6B05202 Экология
Бакалавриат

Абай атындағы Қазақ Ұлттық педагогикалық университеті

БББТ: B051 Қоршаған орта

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B05202 Агроэкология
Бакалавриат

С.Сейфуллин атындағы Қазақ агротехникалық университеті

БББТ: B051 Қоршаған орта

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B05202 Экология
Бакалавриат

Манаш Қозыбаев атындағы Солтүстік Қазақстан мемлекеттік университеті

БББТ: B051 Қоршаған орта

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B05202 Экология
Бакалавриат

Әл-Фараби атындағы Қазақ ұлттық университеті

БББТ: B051 Қоршаған орта

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
6B05202 Экология
Бакалавриат

Сәрсен Аманжолов атындағы Шығыс Қазақстан мемлекеттік университеті

БББТ: B051 Қоршаған орта

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B05202 Экология
Бакалавриат

Қазақ ұлттық қыздар педагогикалық университеті

БББТ: B051 Қоршаған орта

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B05202 Экология
Бакалавриат

Абай атындағы Қазақ Ұлттық педагогикалық университеті

БББТ: B051 Қоршаған орта

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B05202 Экология-химия
Бакалавриат

Абай атындағы Қазақ Ұлттық педагогикалық университеті

БББТ: B051 Қоршаған орта

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B05202 Ауылшаруашылық экологиясы
Бакалавриат

Ілияс Жансүгіров атындағы Жетісу университеті

БББТ: B051 Қоршаған орта

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B05202 Экология және қоршаған ортаны қорғау (су шаруашылығында)
Бакалавриат

Мардан Сапарбаев институты (Mardan Saparbaev Instityty)

БББТ: B051 Қоршаған орта

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша,
Top