Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

7M05101 Биология в Сәрсен Аманжолов атындағы Шығыс Қазақстан мемлекеттік университеті

  • Фито және зоопатология
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты ауыл шаруашылығы дақылдарының, жануарлардың негізгі экономикалық маңызды аурулары мен зиянкестері туралы білім жүйесін қалыптастыру болып табылады. Пән аурудың пайда болуының, дамуы мен нәтижесінің негізгі заңдылықтарын зерттейді, өсімдіктер мен жануарлар ауруларының жіктелуі туралы идеяларды, оларды тудыратын себептер туралы болжамдарды, аурулардың пайда болуындағы саңырауқұлақтардың рөлін эксперименттік растауды, өсімдіктер иммунитетінің механикалық және қышқылдық теорияларын, өсімдіктер мен жануарларды жасанды вакцинациялау туралы білімді қалыптастырады.

    Оқу жылы - 1
  • Биологиялық ресурстарды рационалды қолдану
    Несиелер: 5

    Пәнді зерделеудің мақсаты табиғи ресурстарды ұтымды пайдалану туралы білімді қалыптастыру — жердің флорасы мен фаунасының, оның жер қойнауының, су ресурстарының, атмосфералық ауаның түрлік әртүрлілігін (генофондын) сақтау болып табылады. Пәнді оқу барысында білім алушылар табиғи ресурстарды ақылға қонымды игеру, адам қызметінің ықтимал зиянды салдарының алдын алу, табиғи кешендер мен жекелеген табиғи объектілердің өнімділігі мен тартымдылығын қолдау және арттыру туралы білім алады

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Басқару психологиясы
    Несиелер: 3

    Пәнді оқытудың масқаты психологиялық жағдаяттарды талдау, басқару ерекшеліктерін зерттеу, психологиялық жай-күйді диагностикалау және болжау, жеке басқару қағидаты бойынша бағдарламаларын құрастыру, диагностикалық құралдарды құру, менеджерлерді үйретудің белсенді әдістерін құрастыру арқылы заманауи басқарушылық іс-әрекеттің психологиялық тетіктері мен ұйымдарда адамдардың әрекетін басқару жүйесі бойынша білімдерін қалыптастыруға, басқару объектісінің психологиялық заңдылықтарын зерттеу және оның тиімді жұмыс істеуінің оңтайлы жағдайларын анықтау болып табылады.

    Оқу жылы - 1
  • Ботаникалық зерттеулер әдістемесі
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты білім алушыларда статистикалық және математикалық әдістерді қолдана отырып, экологиялық-фитоценотикалық, популяциялық-онтогенетикалық және морфометриялық деңгейлерде зерттеу жүргізу қабілетін қалыптастыру. Пән ботаникалық номенклатураның халықаралық ережесі, өсімдіктің жіктелуі мен доминантты түрлердің мәні туралы теориялық білімді флористика және популяциялық биология негізіне сүйене отырып ғылыми зерттеулерге қолдануға бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Шет тілі (кәсіптік)
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты шет тілін практикалық меңгеруді қамтамасыз етуге, (В2-С1) деңгейінде магистранттардың шет тіліндегі коммуникативтік құзыреттілігін қалыптастыруға бағытталған.Пән меңгерілген тілдік білім мен сөйлеу дағдыларын жүйелеуге; кәсіби ауызша және жазбаша қарым-қатынас үшін қажетті дағдыларды, оның ішінде қазіргі заманғы ақпараттық технологияларды пайдалана отырып жетілдіруге мүмкіндік береді.

    Оқу жылы - 1
  • Биология тарихы мен әдістемесі
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты биологияның іргелі ұғымдарының тарихи дамуы мен әдіснамалық дамуы бойынша білім жүйесін қалыптастыру болып табылады. Пән биология ғылымының дамуының негізгі кезеңдерін анықтайтын аса маңызды ғылыми жетістіктерді зерттейді; құрылымы, деңгейлері мен әдістері, сондай-ақ ғылыми білімнің даму принциптері, ғылыми ашу мен негіздеудің ішкі логикасы, биология мәселелері және қазіргі кезеңдегі ғылыми білім әдістемесінің даму тенденциялары.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Селекциядағы биотехнологиялық әдістер
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты білім алушыларда селекция саласындағы білім жүйесін қалыптастыру болып табылады. Пән in vitro дақылдарды көбейтудің негізгі принциптері мен әдістерін, биотехнологиялық өндіріс пен оның өнімдерін үздіксіз және тиімді бақылауды қамтамасыз етуді, ауыл шаруашылығы жануарларының көбеюін реттеу әдістерін, қолдан ұрықтандыруды, эмбриондарды трансплантациялауды, жынысты реттеуді; жануарлар денесінен тыс жұмыртқаларды ұрықтандыру технологиясы, классикалық селекция және гендік инженерия әдістерді зерттейді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Биология ғылымдарының дамуының ғылыми аспектілері
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты жаратылыстану ғылымдарының дамуының жалпы заңдылықтарын талдау, биологияның дамуын кезеңдерге бөлу болып табылады. Білім алушылар биология тарихы бойынша нақты материалды зерттеуге заманауи ғылыми көзқараспен танысады; әртүрлі тарихи дәуірлердегі биологияның дамуының негізгі заңдылықтарын қарастырады; классикалық биологияның философиялық, теориялық-гипотетикалық және эмпирикалық компоненттерінің қалыптасуын және молекулалық биологияның пайда болуы мен даму жағдайларын талдайды

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Биологиялық зерттеулердің заманауи ғылыми әдістері
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты білім алушылардың қазіргі заманғы іргелі және қолданбалы биологиядағы зерттеулердің негізгі әдістері мен әдістерін, биологиялық функциялар мен процестерді диагностикалауды, биологиялық процестерді математикалық модельдеу әдістерін және зерттеу нәтижелерін компьютерлік талдауды меңгеру білімі мен дағдыларын қалыптастыру болып табылады. Пән ғылыми зерттеулердің әдіснамасы мен әдістерін зерттейді, ғылыми зерттеулердің әдіснамасы мен логикасының теориялық аспектілерін ашады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Іргелі және қолданбалы биологияның әдістемелік негіздері
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты заманауи биологиялық зерттеу әдістерін түсінуді қалыптастыру және алған білімдері мен дағдыларын кәсіби мәселелерді шешу үшін пайдалану болып табылады. Пән биологияның іргелі негіздерін, оның әдіснамасын, теориясы мен әдістерін терең зерттейді. Білім алушылардың биология ғылымдары саласындағы эрудициясын, бірқатар заманауи ғылыми-техникалық мәселелердің философиялық және әлеуметтанулық мәнмәтінін анықтай білуін дамытуға бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Иммунология
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты жануарлар мен адамның иммундық жүйесінің ұйымдастырылуы мен қызметі, оның эволюциясы, онтогенезі, тірі жүйелердің жұмысындағы рөлі мен орны туралы білім жүйесін қалыптастыру болып табылады. Пән жануарлар мен адам ағзасын әртүрлі жұқпалы аурулар мен аллергиялық реакциялардың қоздырғыштарынан қорғаудың спецификалық және спецификалық емес факторларын; иммунобиологиялық препараттарды; жануарлар мен адамның жұқпалы ауруларын иммунодиагностикалаудың заманауи әдістерін зерттейді

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Жануарлар туралы ілім
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты білім алушыларда жануарлар дүниесін дамыту саласындағы білім жүйесін қалыптастыру болып табылады. Пән жануарлар әлемінің қарапайым біржасушалы формалардан жоғары ұйымдасқан таксондарға дейін, олардың морфофизиологиялық ұйымдастырылуын, филогенезін, эмбриогенездің ерекшеліктерін, физиологиясын, көбеюін, географиялық таралуын, экожүйелердегі рөлін және омыртқасыз жануарлардың негізгі типтері мен кластарының практикалық маңыздылығына дейінгі даму заңдылықтарын, биоәртүрлілікті сақтау маңыздылығын зерттейді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Биогеоценология
    Несиелер: 5

    ППәннің мақсаты-тірі организмдер кешендеріндегі қатынастардың сандық сипаттамаларын, организмдердің өзара, сондай-ақ табиғи кешендердің тірі құрамдас бөлігі мен жансыз табиғат арасындағы қатынастарды зерттеу; биогеоценоздардағы зат пен энергия ағындарын; күйлердің кейбір компоненттерінің өзгеруін талдау, биогеоценоз компоненттерінің олардың өзгеруі мен динамикасындағы рөлін анықтау; биоценоздардың тұрақтылығын және оның реттеуші механизмдері мен биогеоценоздар арасындағы байланыс пен өзара әрекеттесуді зерттеу;

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Биологиядағы эксперименталды зерттеулер
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты ғылыми зерттеу әдістерін, эксперименттің ғылыми әдіс ретіндегі ерекшеліктерін, эксперименттік зерттеулерде қолданылатын эксперименттік топтарды, инбредтік және арнайы генетикалық сызықтардың номенклатурасын, негізгі таза сызықтарды, биологиялық зерттеулердегі зертханалық организмдердің санаттарын зерттеу болып табылады. Пән шетелдік және отандық заңнаманың этикалық аспектілерін сақтай отырып, биологиялық зерттеулерді ұйымдастыруға бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Иммуногенетика
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты иммунологиялық тану механизмдері, жаратылыстану ғылымдарының барлық салалары мен бағыттарында қолданылатын иммунологиялық әдістердің принциптері; иммундық жүйенің құрылымдық ерекшеліктері туралы білім жүйесін қалыптастыру болып табылады. Пән Т - және В-лимфоциттердің антигенді тану рецепторларының құрылымын; Т- және В-лимфоциттердің антигенді тану рецепторларының гендерін; иммуногенетикалық патологияларды, қатерлі ісіктерді және т. б. ауруларды диагностикалау және емдеу әдістерін; жасушалық цитоуыттылықтың молекулалық-генетикалық механизмдерін зерттейді

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Тірі ағзалардың көбею биологиясы
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты көбею биологиясының негізгі заңдылықтарымен, онтогенез кезеңдерімен, эмбриональды даму кезеңдерімен, өсу механизмдерімен, морфогенезімен, цитодифференциациясымен тіршілік процестерінің іргелі негізі ретінде Организмдердің көбеюі мен жеке даму заңдылықтарын зерттеу болып табылады. Пән адамның және оның орган жүйелерінің дамуының маңызды кезеңдері, адамның аномалиялары мен ақаулары, эмбриогенезге әсер ететін сыртқы және ішкі орта факторлары туралы түсінік қалыптастырады

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Фитосоциология
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты фитоценоздардың құрамы мен құрылымын, фитоценоздардың эколого-ценотикалық градиенттерге таралу заңдылықтарын зерттеу болып табылады. Өсімдіктер популяциясы мен өсімдіктер қауымдастығының тіршілік ету ортасы бар фитоценотикалық қатынастарын талдайды. Өсімдіктердің климатпен, топырақпен және жергілікті геоморфологиямен байланысын, өсімдіктер қауымдастығымен биотикалық қатынастарын, өсімдіктер топтарын тануды дәлірек көрсетеді, ал қауымдастықтардың биоиндикациясы оларды құрайтын барлық түрлердің экологиялық валенттіліктерінің қиылысы болып табылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Өсімдіктер туралы қазіргі ілім
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты студенттердің негізгі өсімдіктер қауымдастығы және оларды зерттеу әдістері туралы білім жүйесін қалыптастыру болып табылады. Пән өсімдік ресурстарын, пайдалы шикізат алынатын өсімдіктер қауымдастығының өмірі мен дамуын, пайдалы өсімдіктер ресурстарының географиялық таалуын, пайдалы өсімдіктер өсінділерінің жай-күйін анықтау әдістерін және оларды дұрыс пайдалануды, өсімдіктерді анықтаушы бойынша анықтау әдістемесін, далалық зерттеу әдістерін зерттейді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Академиялық жазу тәжірибесі және ғылыми зерттеулер әдіснамасы
    Несиелер: 5

    Пән ғылыми-зерттеу қызметін ұйымдастырудың әдіснамасы мен әдістемесін зерделеуге, зерттелетін процестің жағдайларын тұжырымдау ерекшеліктері туралы білімді тереңдетуге, зерттелетін мәселенің құрылымдық-мазмұндық теориялық моделін жасауға бағытталған. Пәнді зерделеу нәтижесінде білім алушыларда ғылыми, кәсіби, зерттеу мәтіндерін жазу, әртүрлі ақпарат көздерімен жұмыс істеу, практикалық міндеттерді шешуде зерттеу әдістерін қолдану, ғылыми-зерттеу жұмыстарының бағдарламаларын өз бетінше жасау құзыреттері дамиды.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Ғылым тарихы мен философиясы
    Несиелер: 3

    Пәннің мақсаты – мәдениет тарихындағы ғылым мен ғылыми білімнің эволюциясы мен даму заңдылықтары туралы тұтас көзқарасты қалыптастыру. Бiлiм алушылар ғылымның әлеуметтік институт ретіндегі құрылымдық ұйымдастырылуымен, қоғамның өркениетті дамуындағы ғылымның орны мен рөлімен, дүниенің ғылыми бейнесін құрудың философиялық негіздерімен, қазіргі мәдениеттегі ғылыми білім диалектикасымен танысады. Пәннің мазмұны ғалымның жалпы мәдениетін, зерттеушілік және кәсіби іс-әрекет дағдыларын қалыптастыруға ықпал етеді.

    Оқу жылы - 1
  • Биомониторинг және экологиялық сараптама
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты биомониторинг, экологиялық мониторинг және экологиялық бақылауды ұйымдастыру әдістерін, қоршаған табиғи ортаның негізгі бақыланатын параметрлерін, табиғи ортаның ластану түрлерін, табиғи жүйелердің техногендік ластануын, экологиялық нормалау әдістерін игеру болып табылады. Пән қоршаған ортаны сипаттау үшін сынама алу түрлерін, экологиялық мониторинг объектілері мен параметрлерін, биомониторингті іске асыру құралдары мен тәсілдерін зерттейді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Жоғары мектептің педагогикасы
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты жоғарғы білім беру мекемесіндегі біртұтас білім беру және тәрбие үдерісі туралы негізгі теориялық базаны меңгертуге бағытталған, ол педагогтың кәсіби құзыреттіліктерін дамыту үшін басты негіз болып табылады. Курс мазмұны ғылыми-педагогикалық іс-әрекет саласында педагогикалық мәселелерді нәтижелі шешу қабілетіне ие және де жаңартылған білдім беру мазмұны бойынша білім негізінде оқыту мен тәрбиелеу үдерісін жүзеге асыра білетін бәсекеге қабілетті тұлғаның қалыптасуға негіз болады.

    Оқу жылы - 1
  • Биоалуантүрлілікті сақтау және қорықтану ісі
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты білім алушыларда өсімдіктер мен жануарлардың биоалуантүрлілігі саласындағы білім жүйесін қалыптастыру болып табылады. Пән жануарлар мен өсімдіктер әлемінің әртүрлілігін, оны қорғауды, қорық ісінің негіздерін; аймақтың фаунасы мен флорасын қорғау қажеттілігін; биологиялық мәдениетті дамыту мен ғылыми дүниетанымды қалыптастыруды, табиғатты пайдаланудың құқықтық негіздерін, түрлерді сақтауды және жабайы табиғаттың, табиғи экожүйелердің өздігінен дамуын қолдауды зерттейді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Жануарлар экологиясы бойынша далалық зерттеу әдістемесі
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты табиғи және әлеуметтік-табиғи жүйелерді зерттеудің нақты әдістерімен зоологиялық-экологиялық зерттеулердің негізгі әдістерін игеру, теориялық негіздерді игеру және зоологиялық объектілер негізінде экология саласындағы зерттеу әдістерінің практикалық дағдыларын пысықтау болып табылады. Пән ғылыми және қолданбалы сипаттағы әртүрлі экологиялық зерттеулерді ұйымдастыру және жүргізу дағдыларын қалыптастыруға бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Ауылшаруашылығының биологиялық негіздері
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты білім алушыларда ауыл шаруашылығы саласындағы білім жүйесін қалыптастыру болып табылады. Пән егіншіліктің негізгі заңдылықтарын, топырақ режимін реттеу әдістерін, арамшөптердің биологиялық ерекшеліктерін, қарқынды егіншіліктегі арамшөптермен күресудің кешенді әдістерін, ауыспалы егістерді, арамшөптермен, аурулармен, зиянкестермен күресу үшін ауыспалы дақылдардың маңыздылығын, мал шаруашылығын, негізгі бағыттарды: сүт, ет-сүт, ет, мал шаруашылығындағы асыл тұқымды жұмыстарды зерттейді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 1
  • Код ON1

    ғылыми зерттеулердің заманауи әдістері мен технологияларын, тілдік қарым-қатынас және академиялық жазу дағдыларын және педагогикалық технологияларды кәсіби қызмет тиімділігін арттыру үшін, зерттеу нәтижелерін ғылыми қоғамдастыққа жеткізу үшін қолдану

  • Код ON2

    кәсіби қызметтегі өндірістік-технологиялық процестерді жаңғырту үшін басқару психологиясы және жобалық менеджмент саласындағы білімді пайдалану

  • Код ON3

    биологиялық экспериментті жоспарлау мен қоюдың, биологиялық процестерді талдаудың, эксперименттік деректерді бағалау мен түсіндірудің классикалық және заманауи әдістерін пайдалана отырып, биология саласындағы зерттеу қызметін жүзеге асыру

  • Код ON4

    зерттеу міндеттерін шешу үшін ҚР ғылымының, Қазақстан мен шет елдердің биология ғылымы мен биологиялық ғылыми мектептерінің негізгі заңдарын, заңдылықтары мен қазіргі даму тенденцияларын, қоршаған ортаның биоалуантүрлілігінің мониторингі туралы ғылыми түсініктерді түсіндіру

  • Код ON5

    биологиялық ресурстарды пайдалану мен сақтаудың тиімділігін арттыру және арттыру үшін биоценоздардың, өсімдіктер мен өсімдіктер қауымдастығының популяциялары арасындағы фитоценотикалық қатынастардың қазіргі жағдайын бағалау

  • Код ON6

    классикалық селекция және гендік инженерия әдістерін пайдалана отырып, ауыл шаруашылығы дақылдары мен жануарлар тұқымдарының жаңа сорттарын өсіру бойынша зерттеу қызметін жоспарлау

  • Код ON7

    ғылыми-зерттеу міндеттерін шешу үшін әзірленіп жатқан және енгізіліп жатқан жаңа технологиялармен иммунология, иммуногенетика, организмдердің көбею биологиясының жетістіктерін синтездеу

  • Код ON8

    зертханалық-эксперименттік әдіспен өсімдіктер мен жануарлар ауруларының пайда болу және даму себептерін, таралу динамикасы мен ауыл шаруашылығын дамыту саласындағы әлеуметтік-экономикалық салдарын талдау

  • Код ON9

    биоресурстарды ұтымды пайдалану және биоәртүрлілікті сақтау жөніндегі іс-шараларды әзірлеу үшін биомониторинг әдістерін және экологиялық сараптаманы пайдалана отырып, экожүйелердің, флора мен фаунаның құрамының, құрылымының және функциясының параметрлерін сыни тұрғыдан бағалау

  • Код ON10

    Иммунология және биотехнология саласындағы технологиялық жетістіктерді пайдалана отырып, ауыл шаруашылығы дақылдарының патогендерге иммунорезистенттілігін арттыру жөніндегі шаралар кешенін, өсімдіктер мен жануарларды қорғаудың жаңа перспективалық құралдарын әзірлеу

7M05101 Биология
Магистратура

А.Байтұрсынов атындағы Қостанай мемлекеттік университеті

БББТ: M080 Биология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский
7M05101 Биология
Магистратура

Махамбет Өтемісов атындағы Батыс Қазақстан университеті

БББТ: M080 Биология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M05101 Биология
Магистратура

Инновациялық Еуразия университеті

БББТ: M080 Биология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M05101 Биология
Магистратура

Әл-Фараби атындағы Қазақ ұлттық университеті

БББТ: M080 Биология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
7M05101 Биология
Магистратура

Торайгыров университеті

БББТ: M080 Биология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M05101 Биология
Магистратура

Қ. Жұбанов атындағы Ақтөбе өңірлік мемлекеттік университеті

БББТ: M080 Биология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M05101 Биология
Магистратура

Абай атындағы Қазақ Ұлттық педагогикалық университеті

БББТ: M080 Биология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M05101 Биология
Магистратура

Ш. Уәлиханов атындағы Көкшетау университетi

БББТ: M080 Биология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M05101 Биология
Магистратура

Оңтүстік Қазақстан мемлекеттік педагогикалық университеті

БББТ: M080 Биология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M05101 Биология
Магистратура

Манаш Қозыбаев атындағы Солтүстік Қазақстан мемлекеттік университеті

БББТ: M080 Биология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M05101 Биология
Магистратура

Сәрсен Аманжолов атындағы Шығыс Қазақстан мемлекеттік университеті

БББТ: M080 Биология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M05101 Биология
Магистратура

Сәрсен Аманжолов атындағы Шығыс Қазақстан мемлекеттік университеті

БББТ: M080 Биология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M05101 Биология микробиология негіздерімен
Магистратура

Х.Досмұхамедов атындағы Атырау университеті

БББТ: M080 Биология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
7M05101 Биология
Магистратура

Семей қаласының Шәкәрім атындағы университеті

БББТ: M080 Биология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M05101 Биология
Магистратура

Астана медицина университеті

БББТ: M080 Биология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
7M05101 Биология
Магистратура

Астана халықаралық университеті

БББТ: M080 Биология

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
Top