6B01507 Химия-Биология в Сәрсен Аманжолов атындағы Шығыс Қазақстан университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Бәсекеге қабілетті, жоғары әлеуметтік және азаматтық жауапкершілігі бар, білім берудің заманауи мазмұны жағдайында кәсіптік қызметті жүзеге асыруға қабілетті химия және биология мұғалімдерін даярлау.
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 240
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B012 Химия мұғалімдерін даярлау
-
ҰБТ-дағы пәндер Биология және Химия
-
Білім беру саласы 6B01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 6B015 Жаратылыстану пәндері бойынша мұғалімдер даярлау
Пәндер
-
Генетика
Пәннің мақсаты классикалық және қазіргі генетиканың жетістіктері негізінде тұқым қуалаушылық пен өзгергіштік заңдылықтары туралы ғылыми білімді қалыптастыру. Пән генетиканың негізгі заңдылықтарын, гендердің өзара әрекеттесуін, организмдердің жыныс генетикасын, жыныспен тіркес белгілердің тұқым қуалау заңдылықтарын, өзгергіштіктің жіктелуін, молекулалық, популяциялық генетика негіздерін, генетикалық инженерияны, сондай-ақ, осы білімдерді қолданудың ғылыми және қолданбалы аспектілерін зерттеуге бағытталған.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 6
-
Химиядағы статистикалық талдау әдісі
Пәнді оқыту мақсаты химияның теориялық негіздері мен математикалық тәсілдерді химиядан сандық есеп шығаруда қолдану болып табылады. Пән қазіргі заманғы химияның теориялық арсеналын, кванттық химия, химиялық байланыс теориясын, атом құрылысын, химиялық реакциялар жайлы, ерітіндер жайлы ілімді және математикалық тәсілдерді меңгеруге, сандық есептер шығаруда жасанды зияткерлікті қолдануға бағытталған.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 5
-
Омыртқалылар зоологиясы
Пәннің мақсаты білім алушылардың қазіргі омыртқалылар зоологиясы туралы ғылыми білімдерін қалыптастыру. Пән жануарлар әлемінің қазіргі жүйесін, омыртқалы жануарлардың алуан түрлілігін, олардың морфологиялық ерекшеліктерін, жеке және тарихи дамуының негізгі заңдылықтарын зерттеуге, зертханалық, далалық зерттеулердің нәтижелерін талдау және бағалау, алған білімдерін білім берудің келесі кезеңдерінде және алдағы кәсіби қызметте пайдалану қабілеттерін қалыптастыруға бағытталған.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 5
-
Талдаудың физико-химиялық әдістері
Пәннің мақсаты-спектроскопия әдістерінің негізгі ережелері мен заңдылықтары, абсорбциялық және эмиссиялық спектрлік Аспаптардың негізгі түйіндері және олардың жалпы сипаттамасы, аналитикалық сигналдың пайда болу себептері, қосылыстың құрылымы мен оның спектрі арасындағы байланыс, сапалық және сандық талдаудың теориялық негіздері, әртүрлі сипаттағы объектілерді аналитикалық зерттеулерде әдістерді практикалық қолдану.Пән талдаудың кейбір физика-химиялық әдістерін (УК) пайдалана отырып, талдамалық зерттеулер жүргізудің негізгі дағдыларын қалыптастыруға бағытталған- және көрінетін спектрофотометрия, ИҚ спектроскопиясы, атомдық абсорбциялық және эмиссиялық спектроскопия).
Оқу жылы - 1
Несиелер - 6
-
Физикалық және коллоидтық химия
Пәннің мақсаты физикалық және коллоидтық химияның негізгі ұғымдарын, теориялық негіздерін, денелердің дисперсті күйі туралы заманауи ілімнің негіздерін зерттеу болып табылады. Пән физикалық және коллоидтық ерітінділердегі беттік құбылыстарға, химиялық реакция жылдамдығына, химиялық тепе-теңдік пен катализге, электролиттер мен электролиттер емес ерітінділер теорияларына, электрохимиялық және тотығу-тотықсыздану процестеріне, электролиз заңдарын оқуға бағытталған.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 5
-
Химиялық талдау нәтижелерін математикалық өңдеу әдістері
Пәннің мақсаты - талдау қателіктерінің есептеулерін және химиялық заттарды анықтау кезінде оларды сандық бағалау әдістерін игеру. Пән дұрыстық, репродуктивтілік және дәлдік ұғымдарын, кездейсоқ шаманың таралу функцияларын, репродуктивтіліктің сандық сипаттамаларын, Q-критерийін, Пирсон мен Стьюденттің критерийлерін, қалыпты таралу функциясының сипаттамасын, дисперсиялық, корреляциялық және регрессиялық талдау негіздерін, бітіру сипаттамаларын құру және статистикалық өңдеу талаптарын зерттеуге бағытталған.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 5
-
Табиғи қосылыстар химиясы
Пәнінің мақсаты: физиологиялық маңызды табиғи қосылыстар қатарының қасиеттерін зерттеуге арналған биоорганикалық және биобейорганикалық химия бөлімдерімен таныстыру болып табылады.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 6
-
Химиядағы вариативтік курстарды құрастыру әдістемесі
Пәннің мақсаты-химия ғылымдарының теориялық және әдістемелік негіздерін, химия және биология мұғалімінің әртүрлі функцияларын орындауға шығармашылық көзқарасты игеру. Пән химия пәні мұғалімінің әртүрлі функцияларын орындауға шығармашылық көзқарасты қамтамасыз ететін химия ғылымының теориялық және әдістемелік негіздерін зерделеуге, педагогикалық еңбекті ұтымды ұйымдастыруға; химия пәні бойынша вариативті курстар сабақтарында оқушылардың танымдық үдерісін басқару және басқару үшін алған білімдері мен дағдыларын пайдалануға бағытталған; білім алушылардың білім беру және жобалау саласындағы мүмкіндіктерін, қажеттіліктерін, жетістіктерін оларды оқытудың, тәрбиелеудің, дамытудың жеке маршруттарының алынған нәтижелері негізінде зерделеу.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 5
-
Химияны оқыту әдістемесі бойынша практикум
Пәннің мақсаты оқушылардың мектептегі химия кабинетінде жұмыс жасау, химия бойынша зертханалық тәжірибелер мен практикалық жұмыстарды жүргізу және ресімдеу туралы түсініктерін қалыптастыру болып табылады. Пән заманауи құрал-жабдықтарды, ондағы жұмыс тәсілдерін ескере отырып, мектептің химиялық кабинетін көрсетуге бағытталған: әйнекпен жұмыс, ерітінділер дайындау; химиялық экспериментті жоспарлау әдістемесі, оқушылардың танымдық белсенділігін арттыру үшін белсенді үлестірме
Оқу жылы - 1
Несиелер - 6
-
Педагогтың әдістемелік қызметінің психологиялық-педагогикалық аспектілері
Пәннің мақсаты-әдістемелік мәдениетті қалыптастыру және кәсіби құзыретті, өзін-өзі ойлайтын болашақ мұғалімді дамыту. Пән білім алушылардың дамуының жеке, психикалық және психофизиологиялық ерекшеліктері негізінде оқу және тәрбие процесін жүзеге асырудың әдістері мен тәсілдерін тиімді пайдалануға мүмкіндік беретін оқыту мен тәрбиелеудің инновациялық педагогикалық технологияларын пайдалана отырып, бірлескен білім беру ортасын ұйымдастыру әдістерін білуге бағытталған.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 5
-
Жасанды интеллект және цифрлық білім беру технологиялары
Пәннің мақсаты: оқытуды басқаруда жасанды интеллект әдістері мен технологияларын қолданудың практикалық дағдыларын қалыптастыру болып табылады. Пәннің мазмұны білім алушыларды жасанды интеллект негіздерімен таныстыруға, оқыту сапасының диагностикасын практикалық тұрғыдан қолдануды зерттеуге және оқу орындарының ұйымдастырушылық-басқарушылық қызметін, жеке білім беру траекторияларын құру үшін жасанды интеллект сервистерін зерттеуге және білім беру процесін талдауға бағытталған.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 5
-
Биохимия
Пәннің мақсаты биологиялық химия саласында жүйеленген білімді қалыптастыру болып табылады. Пән молекулалық деңгейде болатын тірі организмдердегі химиялық процестерді зерттеуге бағытталған. Молекуланың құрылымы мен оның қызметі арасындағы себеп-салдарлық байланыстар анықталады, бұл ақуыздардың, нуклеин қышқылдарының, майлардың, көмірсулардың, сондай-ақ жасуша органеллаларының құрылымы мен қасиеттерін зерттеу мысалында Молекулалардың өзара әрекеттесу механизмдерін болжауға мүмкіндік береді. Болашақ мұғалімдер сонымен қатар өсу немесе аурумен күресу кезінде жасушалардың өзара әрекеттесу процестерін қарастырады, Биохимия ғылымының жетістіктерін зерттейді. Болашақ мұғалімдер әртүрлі факторлардың (температура, рН, субстрат концентрациясы, ферменттердің белсенділігіне) әсерін анықтау үшін зерттеулер жоспарлап, жүргізеді.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 6
-
Химиялық талдау элементтері бар агрохимия
Пәннің мақсаты - топырақ пен өсімдіктердің химиялық құрамының агрохимия негіздерін, тыңайтқыштарды қолдану формалары мен әдістерін және агрохимияда қолданылатын талдау әдістерін игеру. Пән топырақтың физико-химиялық, химиялық-биологиялық қасиеттерін, өсімдіктердің химиялық құрамын, минералды тыңайтқыштарды, минералды қоректену процестерін және оны реттеу әдістерін, тыңайтқыштар мен химиялық мелиоранттарды қолданудың экологиялық аспектілерін зерттеуге бағытталған.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 5
-
Практикум: Генетикалық есептерді шығару
Пәннің мақсаты болашақ кәсіби қызметте қажетті генетикалық міндеттерді шешу әдістемесі шеңберінде білім алушыларды біліммен қаруландыру болып табылады. Пән білім алушылардың генетиканың негізгі бөлімдері бойынша есептерді шешу дағдылары мен дағдыларын дамытуға; мектеп биологиясы курсында генетика бөлімі бойынша оқушылардың білімі мен дағдыларын кеңейту және тереңдету мақсатында генетика бойынша есептерді шешу әдістемесін игеруге бағытталған.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 6
-
Инклюзивтті білім беру
Пәннің мақсаты: ерекше білім беру қажеттіліктерін, диагностика технологиялары мен ерекше білім беру қажеттіліктері бар балаларды оқыту әдістері туралы білім жүйесін ескере отырып, білім алушыларды оқыту, тәрбиелеу және дамыту туралы түсініктерді қалыптастыру болып табылады. Пән білім алушының ерекше қажеттіліктерін ескеретін тосқауылсыз дараланған білім беру инклюзивті ортасын құрудың ұйымдастырушылық-басқарушылық, оқу-тәрбие, әлеуметтік-педагогикалық, мәдени-ағартушылық дағдыларын қалыптастыруға бағытталған.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 6
-
Біртұтас педагогикалық үрдістің теориясы мен практикасы
Пәннің мақсаты - Қазақстанда және шет елде әртүрлі кезеңдерде білім беру жүйелері туралы түсініктерін қалыптастыру. Пән тәрбие мен білім берудің әдістері, формалары, құралдары, принциптері, инновациялық технологиялары, стратегиялары, бағалау критерилері, ынтымақтастық ортасын құру тәсілдері, оқу және тәрбие қызметін модельдеу және басқару, оны әдістемелік сүйемелдеу, мониторингті жүзеге асыру туралы теориялық білім беруге бағытталған.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 6
-
Эволюциялық ілім
Пәннің мақсаты білім алушыларды эволюцияның даму кезеңдерімен және эволюциялық процесті зерттеудің негізгі әдістемелік тәсілдерімен, макро - және микроэволюциялық деңгейлерде органикалық әлемнің дамуының негізгі заңдылықтарын, спецификацияның ерекшеліктерін, табиғи сұрыпталудың әсер ету механизмдерін зерттеу әдістерімен таныстыру. Курс табиғатта болып жатқан процестерді түсіндіру үшін білім алуға, сондай-ақ пәнаралық деңгейде әртүрлі деректерді талдау дағдыларын дамытуға бағытталған.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 6
-
Цифрландыру және жасанды интеллект дәуіріндегі оқушылардың академиялық жетістіктерін басқару психологиясы
Пәннің мақсаты болашақ мұғалімдердің оқушылардың академиялық жетістіктерін басқару саласындағы құзыреттерін қалыптастыру болып табылады. Пәннің ерекшелігі цифрландыру мен жасанды интеллекттің қазіргі жағдайымен анықталады. Пәннің негізгі бағыты психологиялық көзқараспен анықталады, оның ішінде нейропсихологиялық ерекшеліктер, оқушылардың жеке басының ерекшеліктері, әлеуметтену. Инклюзивті тәсіл академиялық жетістіктерді басқарудың негізгі ұстанымы болып табылады.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 5
-
Ғылыми зерттеу негіздері
Пәннің мақсаты: білім алушыларда ғылыми зерттеулердің негіздері, ғылыми-зерттеу жұмыстарын орындау үшін қажетті ғылыми танымның негізгі тәсілдері мен әдістері туралы білім жүйесін қалыптастыру болып табылады. Пән ғылыми зерттеулердің принциптерін, заңдарын, нысандарын зерделеуге бағытталған және зерттеу әдістерін таңдау және іске асыру, зерттеу процесін ұйымдастыру технологияларын қолдану, талдау және жалпылау, ғылыми зерттеу нәтижелерін ресімдеу дағдыларын қалыптастырады.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 5
-
Элементтер химиясы
Пәннің мақсаты келесі пәндерді оқу үшін қажетті мерзімді заң негізінде химиялық элементтер мен олардың қосылыстарының қасиеттері туралы білім кешенін қалыптастыру болып табылады. Пән электронды құрылымды, қышқыл-негіз элементтерінің атомдық қасиеттерінің өзгеру заңдылықтарын, тотығу-тотықсыздану қасиеттерін, жер қыртысында таралуын, негізгі минералдарды, алу әдістерін, қарапайым заттардың, қосылыстар мен қолдану салаларының физикалық және химиялық қасиеттерін зерттеуге бағытталған.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 6
-
Экономика және кәсіпкерліктің негіздері
Пәннің мақсаты: экономика және кәсіпкерлік негіздерін қалыптастыру болып табылады. Пән кәсіпкерлік қызметтің даму тенденциясы мен рөлін, бизнесті жүргізудің ұйымдастырушылық және қаржылық негіздерін және кәсіпкерлікті аспаптық қолдауды, кәсіпкерлік қызметті мемлекеттік реттеуді ашуға, өмірдің әртүрлі салаларында экономикалық білім мен экономикалық ғылым әдістерін қолдануға, кәсіпкерлік қызмет саласында оңтайлы ұйымдастырушылық-басқарушылық шешімдер қабылдау қабілетін дамытуға бағытталған.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 5
-
Цитология
Пәннің мақсаты цитологияның негізгі аспектілері туралы білімді қалыптастыру болып табылады. Пән мамандық бойынша оқуды жалғастыру үшін қажетті тірі материяны ұйымдастырудың жасушалық деңгейінің жалпы заңдылықтары туралы білімді қалыптастыруға, тірі организмдердің жалпы бірліктері ретінде жасушалардың құрылымы мен қызметін зерттеуге, жеке жасушалық компоненттердің функцияларын, бөліну, саралау, патология және жасуша өлімін зерттеуге бағытталған.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 5
-
Қазіргі жаратылыстанудың концепциялары
Пәннің мақсаты білім алушыларды біртұтас мәдениеттің құрамдас бөлігі – жаратылыстану және қалыптасуымен таныстыру болып табылады. Пән қазіргі жаратылыстану бейнесін, тіршіліктің пайда болуы мен оның эволюциясының қазіргі тұжырымдамасын, жаратылыстану ғылымдарының іргелі бірлігін, олардың өзара байланысы мен өзара әсерлесуіндегі негізгі жаратылыстану тұжырымдамаларын, принциптерін, теорияларын, жаратылыстанудың дамуының тарихи аспектілерін, жаратылыстанудың әртүрлі салаларында кең таралған зерттеу әдістерін зерттеуге бағытталған.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 6
-
Болашақ педагогты даярлауды әдістемелік қамтамасыз ету
Пәннің мақсаты қазіргі мектептің өзгермелі жағдайларында білім алушыларды тәрбиелеудің нәтижелілігін, білім беру мен оқытудың сапасын қамтамасыз ететін кәсіби құзыреттіліктерді жетілдіру, қалыптастыру болып табылады. Пән әртүрлі типтегі сабақтарды, сыныптан тыс іс-шараларды жоспарлауға, жобалауға, оқушылардың субъективті іс-әрекетін ұйымдастыруға, оқу және тәрбие процесінің әртүрлі кезеңдерінде осы қызметті басқаруға, өз қызметін де, оқушылардың қызметін де талдауға және бағалауға бағытталған.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 5
-
Оқыту мен бағалаудағы жаңа тәсілдер
Пәннің мақсаты – инновациялық технологиялармен, құралдармен, нысандармен, әдістермен, әдістермен, әдістемелермен, стратегиялармен және оқыту құралдарымен, бағалаудың сапалық және сандық көрсеткіштерімен, инновациялық бағалау тенденцияларымен және оларды оқу-тәрбие қызметінде практикалық қолданумен танысу. Пән қызметтің мазмұны мен түрі бойынша бағалау нәтижелерін әзірлеуге, бақылауға, талдауға және рефлексия жүргізуге бағытталған.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 6
-
Химиялық технология
Пәннің мақсаты - химиялық технологияның іргелі, теориялық және эксперименттік негіздері туралы білім жүйесін игеру. Пән химиялық технологияның теориялық негіздерін, химиялық- технологиялық процестердің физика-химиялық негіздерін, негізгі химиялық өндірістердің технологиялық схемаларын, технологиялық режимді, процестердің жүру жағдайларын анықтайтын негізгі технологиялық параметрлерді, шикізат пен дайын өнімнің шығым коэффициенттерін есептеуді, процестердің материалдық балансын, мақсатты өнімнің шығуын зерттеуге бағытталған.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 7
-
Химияны оқыту әдістемесі
Пәннің мақсаты – жаңартылған білім беру мазмұны жағдайында химияны оқыту әдістемесі саласындағы ғылыми, теориялық және практикалық жетістіктерді меңгеру. Пән мектепте химияны оқыту процесінің негіздерін, мақсаттарын, принциптерін, мазмұны мен құрылымын, ұйымдастыру формаларын, оқытудың әдістері мен құралдарын, оқушыларды заманауи оқыту технологиялары негізінде тәрбиелеу мен дамытуды зерттеуге бағытталған.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 5
-
Аналитикалық химия
Пәннің мақсаты - сапалық және сандық талдаудағы химия заңдылықтарының негізгі ұғымдарын, талдау әдістерінің жіктелуі мен теориялық негіздерін игеру. Пән аналитикалық сигналды, метрология негіздерін анықтау шегін, гравиметриялық, титриметриялық және аспаптық талдау әдістерінің мәні мен маңыздылығын түсінуге, сондай-ақ ғылыми зерттеулер мен өндірістік қызметке қажетті әртүрлі аналитикалық есептерді шешуге бағытталған.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 6
-
Сандық және сапалық анализ
Пәннің мақсаты білім алушыларда заңдар, заңдылықтар, сапалық және сандық талдаудың теориялық негіздері және оларды практикалық қызметте қолдану туралы білім жүйесін қалыптастыру болып табылады. Пән сапалық және сандық талдаудың негізгі ұғымдарын, ашу және анықтау реакцияларын, катиондар мен аниондарды бөлшек және жүйелі талдауды, біртекті және гетерогенді жүйелердегі химиялық тепе-теңдікті, заттар мен материалдардың сандық құрамын анықтаудың негізгі әдістерін, оларды жіктеуді зерттеуге бағытталған.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 6
-
Микробиология
Пәннің мақсаты микробиологияның пайда болу және даму тарихы, микробиология пәні мен әдістері, микробтық әлемнің әртүрлілігі, микроорганизмдердің құрылымы, қызметі және жіктелуі туралы білімді қалыптастыру. Пән микроорганизмдердің өсуі мен метаболизміне физикалық және химиялық факторлардың әсерін анықтау және микроағзаларды өсіру, сонымен қатар алынған теориялық және практикалық білімді кәсіби қызметте қолдану дағдыларын игеруге бағытталған.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 5
-
Биологияны және жаратылыстануды оқыту әдістемесі
Пәннің мақсаты мектепте биология мен жаратылыстану пәндерін оқыту саласында әдістемелік құзыреттіліктерді қалыптастыру болып табылады. Пән білім берудің жаңартылған мазмұны және оқытудың заманауи технологиялары бойынша пәнді оқытудың теориясы мен әдістемесін; оқытуды ұйымдастырудың әдістері, құралдары мен нысандарын, Мета-пәндік, реттеуші әмбебап оқу іс-әрекеттерін тұжырымдауды; педагогтің кәсіби стандартына сәйкес болашақ пән мұғалімінің белгілі бір қызмет түрлерін оқуға бағытталған.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 5
-
Органикалық химияның алифатты қосылыстары
Пәннің мақсаты-органикалық алифаттық қосылыстардың электрондық құрылымының теориялық негіздерін білу, олардың арасындағы генетикалық байланыс, химиялық байланыстың сипаты мен реактивтілігін анықтау, аралық реакциялық бөлшектер мен органикалық реакциялардың механизмдері туралы түсінік алу, зертханалық жағдайда органикалық эксперимент жүргізу дағдыларын қалыптастыру. Пән тиісті құзыреттерді қалыптастыру мақсатында органикалық алифатты қосылыстар химиясының теориялық негіздерін, заңдылықтары мен заңдылықтарын зерттеуге бағытталған.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 7
-
Мектепте химиялық экспериментті жүргізу әдістемесі
Пәннің мақсаты мектеп оқулықтарының жаңартылған мазмұнына сәйкес оқыту сапасын арттыру, оқу процесіне оқытудың жаңа техникалық құралдары мен белсенді әдістерін енгізу болып табылады. Пән химиялық есептерді шешуді, химиялық кабинетте жұмыс істеу кезіндегі қауіпсіздік техникасын, негізгі кәсіби құзыреттіліктерді қалыптастыруды қамтитын мектептегі химиялық эксперименттің теориялық негіздері мен әдістемесін зерделеуге бағытталған.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 5
-
Ботаника
Пәннің мақсаты білім алушыларда өсімдіктер анатомиясы, морфологиясы, систематикасы, фитоценология, өсімдіктер әлемінің пайда болуы мен дамуы туралы теориялық және практикалық білімді қалыптастыру болып табылады. Пән өсімдік мүшелерінің құрылыс ерекшеліктері, көбею түрлері, даму циклдері, төменгі және жоғары сатыдағы өсімдіктердің жіктелуі туралы білімді қалыптастыруға, өсімдік ағзаларын ғылыми зерттеу дағдыларын игеруге және табиғи қорды сақтау бойынша іс-шараларды ұйымдастыруға бағытталған.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 5
-
Кәсіби қызметтің және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениеттің құқықтық негіздері
Пәннің мақсаты: болашақ мамандардың құқықтық мәдениеті мен саналы парасаттылығын қалыптастыру. Пән сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл бойынша білімді және болашақ кәсіби қызметтегі осы құбылысқа қатысты азаматтық ұстанымды қалыптастыру дағдыларын қалыптастыруға, білім алушыларды әлеуметтік процестерді құқықтық реттеудің негізгі жолдарымен, мемлекеттік басқарудағы және құқықтық тәртіпті қамтамасыз етудегі құқықтың рөлімен таныстыруға бағытталған.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 5
-
Экология және қауіпсіз өмірдегі зерттеу негіздері
Пәннің мақсаты: білім алушыларда экология негіздері және қауіпсіз тіршілік ортасы туралы білім жүйесін қалыптастыру болып табылады. Пән халықты табиғи және техногендік сипаттағы қауіптердің ықтимал салдарларынан қорғау бойынша экологиялық ойлау, болжау және төтенше жағдайлар кезінде дұрыс шешімдер қабылдау дағдыларын, адам қызметінің қауіпсіздігі мен қолайлы жағдайларын қамтамасыз ету әдістері мен құралдары туралы білімді қалыптастыруға бағытталған.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 5
-
Микроағзалар және қоршаған орта
Пәннің мақсаты-микроорганизмдердің қасиеттерін, зерттеу әдістерін және олардың қоршаған ортамен байланысын зерттеу. Пән микроорганизмдердің таралуымен, таксономиялық орналасуы мен шығу тегі, биоалуантүрлілігі және қазіргі классификациясы, микроорганизмдердің генетикасы, көбеюі, микроорганизмдердің жануарлармен, өсімдіктермен және адамдармен өзара әрекеттесуі, классикалық жаратылыстану ғылымдарының қатарындағы вирусология орны, вирустардың құрылымы мен жіктелуі мәселелерімен танысуға бағытталған.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 5
-
Органикалық химияның циклдік қосылыстары
Пәннің мақсаты-циклдік қосылыстардың органикалық химиясының іргелі теориялық және эксперименттік негіздері туралы білім жүйесі мен органикалық заттардың құрылымын, физикалық және химиялық қасиеттерін сипаттау дағдыларын игеру. Пән химиялық процестердің ғылыми заңдылықтарын және негізгі алифатты қосылыстардың механизмдерін белгілеу мақсатында органикалық қосылыстардың маңызды кластарының құрылымдық ерекшеліктерін, алу әдістерін, физикалық және химиялық қасиеттерін зерттеуге бағытталған.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 5
-
Химиядан есеп шығару әдістемесі
Пәннің мақсаты химияның негізгі бөлімдері бойынша сандық және сапалық есеп шығару әдістерін меңгертіп, оны іс тәжірибеге қолдана білуге бағыттау. Пән химиядан есептердің көп түрлілігін шығарудың негізгі әдістерін меңгеруге, есептер шығару барысында химиялық ойлау дағдысын қалыптастыратын, есеп шығарудың қосымша жолдарын іздестеруді талап ететін химиялық типтік және дәстүрлі емес есептерді шығару икемділігін қалыптастыруға бағытталған.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 5
-
Зоология
Пәннің мақсаты білім алушыларда жануарлардың барлық топтарының эволюциялық дамуы және олардың тіршілігін қамтамасыз ету жүйелері туралы ұғымды қалыптастыру. Пән жануарлардың морфологиялық ерекшеліктері, жануарлардың алуан түрлері, жер шарындағы жануарлардың географиялық таралуы және жануарлар эволюциясының негізгі заңдылықтары, жануарлардың негізгі топтарының филогениясы, жіктелудің пайда болуы, жануарлардың адам өміріндегі рөлі, бақылау әдістері және жануарлардың экожүйесі туралы білімді қалыптастыруға бағытталған.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 5
-
Қарапайым заттар мен бейорганикалық қосылыстар химиясы
Пәннің мақсаты қарапайым және күрделі Бейорганикалық заттардың физика-химиялық қасиеттерінің жіктелуіне, номенклатурасына байланысты бірқатар мәселелерді зерттеу болып табылады. Пән қарапайым заттар мен олардың қосылыстарының қасиеттерінің өзгеру заңдылықтарын мерзімді Заңға және периодтық жүйедегі жағдайға, қарапайым заттар мен олардың қосылыстарын алу тәсілдеріне, берілген қасиеттері бар жаңа материалдардың синтезіне негізделген зерттеуге бағытталған.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 6
-
Мектеп зерттеу жобаларын ұйымдастыру әдістемесі
Пәннің мақсаты мұғалімге мектептегі ғылыми жобаларды жоспарлау, ұйымдастыру, бақылау және бағалау үшін қажетті құзыреттерді қалыптастыру болып табылады. Пән ғылыми зерттеудің теориялық және практикалық негіздерін қалыптастыруға: зерттеу проблемасының өзектілігі, қалыптасуы, мақсаты, объектісі, зерттеу пәні – оларды тұжырымдау иерархиясы мен әдістемесі, гипотезалар, зерттеу міндеттері және оларды тұжырымдау әдістемесі, әдіснамалық база, кезеңдер, дереккөздер, зерттеу базалары, химия жобасындағы зерттеу әдістері және оларды таңдау, зерттеудің тиімділігін, сенімділігін, негізділігін бағалау, әдеби көздердің тізімін ресімдеу, зерттеу нәтижелерін, зерттеудегі перспективаларды, зерттеудегі перспективаларды сынау және енгізу, ресімдеу әдістемесі және химия бойынша зерттеу жобасының нәтижелерін таныстыруға бағытталған.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 6
-
Талдаудың аспаптық әдістері
Пәннің мақсаты талдаудың кейбір аспаптық әдістерін (рефрактометрия, поляриметрия, интерферометрия, рентген-флуоресцентті әдіс) пайдалана отырып, сараптамалық зерттеулер жүргізудің негізгі дағдыларын қалыптастыру болып табылады. Пән аспаптық әдістердің негізгі ережелері мен заңдылықтарын, Аспаптардың негізгі түйіндерін, олардың сипаттамаларын, сапалық және сандық талдаудың теориялық негіздерін, сараптамалық зерттеулер практикасында әдістерді практикалық қолдануды игеруге бағытталған.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 6
-
Академиялық жазу негіздері
Пәннің мақсаты – білім алушылардың академиялық жазу саласындағы білім жүйесін, академиялық жанрлардың ерекшеліктерін, ғылыми мәтіндерді жазу ережелері мен принциптерін қалыптастыру. Пән әртүрлі көздерден алынған ақпаратты синтездеу және талдау дағдыларын қалыптастыруға және дамытуға, өз идеяларын құрылымдық түрде баяндауға, ғылыми жұмыстың ерекшеліктерін ескере отырып, ғылыми және академиялық жанрдың әртүрлі мәтіндерін құра білуге бағытталған.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 5
-
Ауылдық мектепте химия бойынша элективті курстар ұйымдастыру
Пәннің мақсаты ауылдық мектеп жағдайында элективті курстардың бағдарламасын, әдіснамасын әзірлеу және іске асыру болып табылады. Пән ауылдық мектеп жағдайында элективті курстардың ерекшеліктері мен пратикалық маңыздылығын, табиғи ортаның аймақтық ерекшеліктерін ескере отырып, теориялық және практикалық мазмұнды әзірлеу әдістемесін және оны жүзеге асыру үшін әртүрлі инновациялық технологияларды қолдануды дамытуға бағытталған.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 5
-
Кейбір бейорганикалық заттардың химиялық технологиясы
Пәннің мақсаты - химиялық технологияның іргелі, теориялық және эксперименттік негіздері туралы білім жүйесін игеру. Пән күкірт және азот қышқылдары, тұтқыр материалдар, минералды тыңайтқыштар сияқты кейбір бейорганикалық заттардың химиялық технологиясының теориялық негіздерін, химиялық-технологиялық процестердің физика-химиялық негіздерін, негізгі химиялық өндірістердің технологиялық схемаларын, технологиялық режимді, процестердің жүру жағдайларын анықтайтын негізгі технологиялық параметрлерді зерттеуге бағытталған.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 7
-
Бейорганикалық химияның теориялық негіздері
Пәннің мақсаты білім алушылардың химияның негізгі ұғымдары мен заңдары, атомдық-молекулалық ілімнің негіздері, заттың құрылымы, Периодтық заң, химиялық байланыс, химиялық процестің заңдылықтары, Ерітінділер туралы ілімдер, электролит ерітінділеріндегі метаболикалық реакциялар, тотығу-тотықсыздану процестері туралы білімдерін қалыптастыру болып табылады. Пән химия заңдарының негізгі ұғымдарын, атомдық-молекулалық ілімнің негіздерін, заттың құрылымын, Периодтық заңды, химиялық байланысты, химиялық кинетика мен тепе-теңдік заңдылықтарын, ерітінділер туралы теорияларды, электролит ерітінділеріндегі алмасу реакцияларды, тотығу-тотықсыздану процестерін зерттеуге бағытталған.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 5
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Функционалдық жаратылыстану-ғылыми сауаттылығын қалыптастыру және кәсіби қызметте одан әрі пайдалану үшін қарапайым заттарға, бейорганикалық, органикалық және жоғары молекулалық қосылыстардың, биологиялық молекулалардың негізгі кластарына салыстырмалы сипаттама беру.
- Экономика, кәсіпкерлік, мәдени мұра, академиялық жазу, тіршілік қауіпсіздігі, толеранттылық, сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл және заңдар мен адам құқықтарына, психологияға негізделген жеке құқықтардың бұзылуы мәселелерінде білімдерін көрсету.
- Оқу мақсаттарына қол жеткізу үшін оқушылардың жас ерекшеліктеріне, жеке және ерекше білім беру қажеттіліктеріне сәйкес заманауи педагогикалық технологияларды, критериалды бағалауды пайдалана отырып, оқыту мен тәрбиелеудің психологиялық, педагогикалық әдістерін, тәсілдерін, құралдарын таңдау.
- Өзінің кәсіби дамуының нәтижелілігін басқару үшін заманауи педагогикалық технологиялар негізінде оқытудың белсенді әдістерін, электрондық ресурстарды пайдалана отырып, химия және биология сабақтарын өткізу әдістемелерін жетілдіру.
- Бейорганикалық және органикалық химияның заңдары мен заңдылықтарын, теориялық тұжырымдамаларын, химиялық өндіріс негіздерін қолдана отырып, химия сабақтары мен басқа да негізгі бейіндік пәндерді жобалау.
- Білім берудегі жаңғыртуды ескере отырып, химия мен биологияны оқыту үшін физикалық, химиялық, физика-химиялық, биологиялық талдау әдістерін қолдана отырып, ерітінділерде, дисперстік, коллоидтық жүйелерде жүретін химиялық процестердің заңдылықтарын, химиялық және технологиялық процестерді қолдану.
- Өсімдіктер мен жануарлар дүниесі туралы ғылымдар, өсімдіктердің, жануарлар мен микроорганизмдердің биологиялық әртүрлілігі, жердегі тірі организмдердің пайда болуы мен дамуы, сондай-ақ биология сабақтарында қоршаған орта жағдайындағы тірі организмдердің тіршілік әрекетінің ерекшеліктері туралы білімдерін, дағдыларын тарату.
- IT - технологияларды, математикалық есептерді, химиялық және биологиялық зерттеулердің нәтижелерін статистикалық өңдеуді пайдалана отырып, әртүрлі күрделілік деңгейіндегі химия бойынша эксперименттік және сандық есептерді, оның ішінде стандартты емес есептерді шешуді оқып-үйрету алгоритмдерін дайындау.
- Заманауи технологиялардың жетістіктерін ескере отырып, химия және биология бойынша оқыту нәтижелеріне қол жеткізу үшін АКТ мүмкіндіктерін қолдану.
- Ғылыми зерттеулердің нәтижелерін академиялық және ғылыми қоғамдастыққа одан әрі тарату мақсатында академиялық жазу бойынша білімдерін, ғылыми зерттеу әдістерін пайдалана отырып, химия мен биология саласында ғылыми зерттеулер жүргізу.
- Заттар мен олардың қосылыстарының сапалық және сандық құрамын анықтау мақсатында химиялық және биологиялық талдау жүргізу.
Ұқсас БББ
6B01507 Химия - Биология мұғалімін даярлау
Өзбекәлі Жәнібеков атындағы Оңтүстік Қазақстан педагогикалық университеті (ОҚМПУ)
6B01507 Химия және биология (көп тілде білім беру)
Ш.Уәлиханов атындағы Көкшетау университетi
6B01507 Химия және биология пәндерінің мұғалімі
Х.Досмұхамедов атындағы Атырау университеті
6B01507 Химия-Биология мұғалімдерін даярлау
Жұмабек Ахметұлы Тәшенов атындағы университеті
6B01507 Химия-Биология
Ілияс Жансүгіров атындағы Жетісу университеті
6B01507 Химия және биология мұғалімдерін даярлау
М.Х.Дулати атындағы Тараз университеті