Жаңа білім беру бағдарламасы

6B01401 Дене шынықтыру және спорт в Yessenov University

  • Тәрбие жұмысының теориясы мен әдістемесі
    Несиелер: 3

    Пәнді оқыту мақсаты: болашақ мұғалімнің оқушылармен тәрбие жұмысының теориясы, әдістемесі және технологиясы саласындағы кәсіби-педагогикалық құзыреттілігін қалыптастыру. Пән бойынша қарастырылады: студенттердің оқушылармен тәрбие жұмысының теориясы, әдістемесі және технологиясы саласында кәсіби-педагогикалық білім мен дағдыларды меңгеру қондырғысын дамыту; студенттердің тәрбиенің жалпы теориясын білуін кеңейту және тереңдету; студенттердің оқушылармен тәрбие жұмысының теориясы, әдістемесі және технологиясы саласында кәсіби-педагогикалық білімдерін қалыптастыру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Оқушылардың даму физиологиясы
    Несиелер: 3

    Пәннің мақсаты: адам ағзасының өсуі мен дамуының негізгі заңдылықтарын, жеке дамудың әртүрлі кезеңдеріндегі органдар жүйелерінің жұмысын игеру. Пән балалар мен жасөспірімдер денесінің анатомиялық-физиологиялық ерекшеліктерін, дамудың негізгі заңдылықтарын және олардың қоршаған ортаға қатынасын зерттеуге бағытталған. Пән онтогенездік даму сатысынан бастап организмнің даму ерекшеліктерін, организмнің өсуін қамтиды.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Адам анатомиясы спорттық марфология негіздерімен
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты-дененің құрылымы туралы оның спорттағы ерекшеліктері мен заңдылықтары туралы тұтас идеяны қалыптастыру. Пән адам ағзасының, оның тіндерінің, мүшелерінің және жүйелерінің құрылымының негізгі заңдылықтарын зерттеуге бағытталған. Адам ағзасының морфофункционалды ерекшеліктері туралы теориялық білім алады. Курс жоғары білікті спортшыларды даярлауда заманауи технологияларды қолдану туралы білім аясын кеңейтуге бағытталған

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Қоғамға қызмет
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты-білім алушылардың рухани-адамгершілік қасиеттерін дамыту мақсатында қоғамға қызмет ету дағдыларын қалыптастыру. Пән қоғамның нақты мәселелерін шешуге қосу және жобалық іс-әрекет дағдыларын игеру, әлеуметтік ортадағы тиімді қарым-қатынастың психологиялық негіздерін түсіну, сыни ойлау арқылы студенттердің белсенді өмірлік ұстанымын қалыптастыруға бағытталған. Теориялық материал барысында білім алушылар волонтерлік қызмет, көшбасшылық, сыни ойлау тақырыптарын зерделейді, проблемаларды анықтайды, жобалар әзірлейді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Дене шынықтыру және спорт тарихы
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: халықаралық спорттық қозғалыстың, дене шынықтыру мен спорттың қалыптасу, даму заңдарымен таныстыру. Пән дене шынықтыру мен спортты адам мәдениетінің, адам тәрбиесі мен білімнің органикалық бөлігі ретінде қарастыруға бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Жаһандық экология
    Несиелер: 3

    Пәннің мақсаты-биосфераның планетарлық деңгейде дамуының қазіргі тенденциялары бойынша Жаһандық экологиялық ойлаудың кәсіби білімі мен дағдыларының негізін қалау; Пән Жаһандық экологиялық ойлауды қалыптастыруға, жаһандық экологиялық процестер туралы хабардар болуға және жаһандық экологиялық мәселелерді шешуге бағытталған Бұл курста климат ұғымының әртүрлі аспектілері, климаттың тірі табиғатқа әсері; Биосфера эволюциясының негізгі факторлары қарастырылады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Педагогика
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: орта білім беру жүйесінде педагогикалық қызметті жүзеге асыруда болашақ мұғалімдердің кәсіби құзыреттілігін қалыптастыру. Курс педагогиканың теориялық және әдіснамалық негіздері мен оның даму тарихы туралы ғылыми білім жүйесін ұсынады, тұтас педагогикалық процестің заңдылықтарын, принциптерін, мазмұны мен әдістерін ашады, оны жүзеге асырудың практикалық дағдылары мен дағдыларын игеруге ықпал етеді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Волейбол оқыту әдістемесімен
    Несиелер: 5

    Пәнді оқытудың мақсаты-волейболды оқыту мәселелерін зерделеуді, техникалық әдістер мен тактикалық әрекеттерді меңгеруді, оқытушы-жаттықтырушының волейболдан әртүрлі контингентпен өз бетінше жұмыс істеуі үшін қажетті білік пен дағдыларды игеруді көздейді. Курстың міндеті-студенттерге волейболдағы оқу процесін жоспарлауға және ұйымдастыруға үйрету.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Жас ерекшелік психологиясы
    Несиелер: 4

    Пәннің мақсаты: адам психикасының жас динамикасын,психикалық процестердің онтогенезін және дамып келе жатқан адамның жеке қасиеттерін, психикалық процестердің даму заңдылықтарын зерттеу. Пән тұлғаның психикалық дамуының заңдылықтары мен тұжырымдамаларының теориялық және әдіснамалық негіздерін, эксперименттік зерттеулерде қалыптасқан және алынған ақпараттық деректерді талдау ерекшеліктерін қалыптастырады. Жас психологиясы психикалық процестердің жас ерекшеліктерін, білімді игерудің жас мүмкіндіктерін, жеке дамудың жетекші факторларын, жас өзгерістерін және т.б. зерттейді

    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Эмоционалды интеллект
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: эмоционалды зияткерлікті басқару дағдыларын қалыптастыру. Пән эмоционалды интеллектінің жоғары деңгейі бар, өзін және айналасындағы адамдардың эмоцияларын тани алатын, кәсіби және әлеуметтік ортада тиімді қарым-қатынас жасайтын адамды қалыптастыруға бағытталған. Курс эмоционалды интеллекттің, модульдердің, эмоциялар түрлерінің, темперамент түрлерінің тарихын қарастырады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Сөз өнері
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты - болашақ маманның кәсіби құзыреттілігінің негізін құрайтын коммуникативті дағдыларды қалыптастырудың теориялық және әдіснамалық негізін қамтамасыз ету. Курс сөздік дағдыларды қалыптастыруға бағытталған. Курс барысында студенттер бір жағынан таза, дұрыс, дәл, мәнерлі, екінші жағынан, коммуникативті және тиімді сөйлеуге дағдыланады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Сабақ дизайны және бағалау
    Несиелер: 4

    Студенттерді сабақты жоспарлау және олардың болашақ педагогикалық қызметін бағалау әдістерімен таныстыру. Курс студенттерге сабақты жоспарлау және бағалау бойынша білім мен дағдыларды береді, өйткені бұл ұғымдар студенттер нәтижелерінің негізгі аспектілері болып табылады. Курс шеңберінде студенттер білім алушылардың лингвистикалық қажеттіліктері мен сұраныстарын ескере отырып, оқу сабақтарын дербес құрастырады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Сандық педагогика
    Несиелер: 3

    Пәннің мақсаты: педагогикалық міндеттерді шешуде заманауи білім беру ортасында қолдану үшін және мұғалімнің кәсіби құзыреттілігін қалыптастыру үшін ақпараттық технологияларды игеру. Курста оқу процесінде қолданылатын сандық технологиялардың жіктелуі, сандық бейнені өңдеу технологиясы, электронды оқулықтарды пайдалану технологиясы, білім беру платформаларымен жұмыс жасау технологиялары қарастырылады. Курс білім беру және зерттеу мақсаттары үшін интернет-ресурстарды, мультимедиялық құралдарды, сандық технологияларды пайдалануға бағытталған.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Сакральді Маңғыстау
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: тарихи-мәдени үдерістер мен тарих пен мәдениеттің өзара іс-қимылы мәселелерін, сакрализация процесінің тарихи және мәдени трансформациясын, Қазақстанның ұлттық бірегейлігін нығайтудағы киелі кеңістіктердің рөлі мен маңызын нақты түсінуді қамтамасыз ету. Онда ұлттық-мәдени мұра болып табылатын Маңғыстаудың археологиялық, тарихи, мәдени ескерткіштері қарастырылады және өлкенің тарихи және саяси оқиғалары зерттеледі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Ойлау дизайны
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты-адамдарға білімді қолдануда икемді болуға көмектесетін идеяларды қалыптастыру мен жүзеге асырудың шығармашылық процесін жүзеге асыру; белгісіздік жағдайында тұрақсыз шешімдерді табуға, серпінді идеяларды құруға мүмкіндік беретін стандартты емес ойлауды дамыту. Курста инновациялық дизайн-өнімдерді жобалау, жасау, дамыту және апробациялау үдерісінің әдіснамасы мен практикасы, кәсіби дағдыларды дамытуға және жетілдіруге ықпал ететін дизайн-ойлау құралдарының сипаттамасы ұсынылған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Құқық негіздері
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты-кәсіби және әлеуметтік ортада тиімді өзара әрекеттесу үшін студенттердің құқықтық және құқықтық мәдениетінің деңгейін арттыру. Бұл пән юриспруденцияның негізгі ұғымдары мен категориялары туралы түсінік қалыптастырады; қолданыстағы заңнаманың негізгі ережелері туралы нақты түсінік береді, қазақстандық құқықтық салада өз бетінше бағдарлау дағдыларын дамытады; заңды құжаттармен жұмыс істеу дағдыларын дамытады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Кәсіпкерлік
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты бәсекелестік ортада кәсіпкерлік теориясы мен практикасын зерделеу негізінде кәсіпкерлік қызметті жүзеге асырудың практикалық дағдыларын алу болып табылады. Пән өз ісін құру механизмін, ақпараттық және цифрлық технологияларды, қаржылық және кадрлық қамтамасыз етуді, кәсіпкерлік тәуекел түрлерін, кәсіпкерлік құпияны және кәсіпкерлік мәдениетті пайдалана отырып, бизнес-жоспарлауды зерделеуге бағытталған.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Медиа сауаттылық
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты - медиа байланыстарды сапалы түсіндірудің базалық дағдыларын меңгеру, түрлі БАҚ жаңалықтары материалдарын талдау технологияларын меңгеру және ақпараттық материалдарды деконструкциялау әдістерін үйрету. Курс жаңалықтар мәтінін жарнама мен насихаттан ажыратуға, ақпарат көздерін олардың сенімділігі мен беделінің дәрежесі бойынша бағалауға, факт пен пікір арасындағы айырмашылықты түсінуге үйретеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Экономикалық теория
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты-экономика туралы базалық білім беру, Экономика туралы жүйе, экономикалық дамудың негізгі ұғымдары, категориялары, заңдары мен заңдылықтары туралы түсінік беру. Экономикалық теория экономиканың жұмыс істеуінің іргелі проблемаларын, қоғамның әлеуметтік - экономикалық дамуының эволюциясын, жеке көбею заңдылықтарын (микроэкономика), ұлттық экономика (макроэкономика), мезоэкономика және әлемдік экономика деңгейінде көбеюді қарастырады және зерттейді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты сыбайлас жемқорлыққа қарсы әлеуметтік құбылыс ретінде азаматтық ұстанымды қалыптастыру. Курс сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениетті жетілдіруге және сыбайлас жемқорлық құқық бұзушылықтар үшін моральдық-адамгершілік және құқықтық жауапкершілікті қалыптастыруға бағытталған. Пән Қазақстан Республикасында сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимылдың әлеуметтік-экономикалық, құқықтық, мәдени, адамгершілік-этикалық аспектілерін жүйелі түрде ашып көрсетеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Жеңіл атлетика және дала жарысы оқыту әдістемесімен
    Несиелер: 5

    Курстың мақсаты: жеңіл атлетика мен кросстық дайындықтың тарихын, теориясын және оқыту әдістемесін зерттеу. Пән жеңіл атлетика жаттығуларының техникасын меңгеруге, дене шынықтыру және спорт мұғалімдерінің кәсіби қызметіне қажетті білім, білік және дағдыларды қалыптастыруға бағытталған. Пән мектепте жеңіл атлетика теориясы мен әдістемесі және кросс дайындығы мәселелерін қарастырады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Белсенді туризм оқыту әдістемесімен
    Несиелер: 5

    Курстың мақсаты: - Туризмнің белсенді түрлерінің техникасы мен тактикасының негізгі ұғымдарын қалыптастыру, Туризмнің белсенді түрлерінің техникасы мен тактикасының жалпы ерекшеліктерімен таныстыру. Пән Туризмнің белсенді түрлерінің функциялары мен міндеттерін зерттеуге бағытталған Пән белсенді туристік саяхаттарды ұйымдастырудың және алдын-ала тактиканың жалпы мәселелеріне арналған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Дене мәдениеті теориясы мен әдістемесі
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: жалпы білім беру мекемелерінде "дене шынықтыру" пәні бойынша оқу-тәрбие процесін жобалау және жүзеге асыруды үйрету. Пән оқыту теориясы мен әдістемесі бойынша біліктілігі бар, әдістемелік дағдылары мен іскерліктері бар мамандарды жеке-дидактикалық даярлауды қалыптастыруға бағытталған. Пән дене шынықтыру мен спортты оқыту әдістемесінің мәселелерін қарастырады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Гимнастика оқыту әдістемесімен
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: мектепте гимнастика сабақтарын ұйымдастыру және өткізу. Пән гимнастика тарихын, терминологияны, жаттығуларды орындау әдістері мен әдістерін, саптық жаттығуларды, гимнастикалық снарядтардағы жаттығуларды, акробатика негіздерін зерделеуге бағытталған. Курс мектептегі гимнастиканың теориялық және әдістемелік негіздерін, қауіпсіздік шараларын қарастырады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Ұлттық спорт түрлерін оқыту әдістемесі
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: ұлттық спорт түрлерін игеру арқылы денсаулықты сақтау және нығайту, негізгі дене қасиеттері мен қозғалыс қабілеттерін дамыту. Пән ұлттық спорт түрлерін оқытудың құралдарын, әдістерін пайдалануға; дене тәрбиесі процесін жоспарлау, бақылау және басқару бойынша; дене жаттығулары қозғалысының техникасын, ұлттық спорт түрлерінің спорттық тактикалық іс-қимылдарын талдау, оқыту, көрсетуге бағытталған.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Инклюзивті білім беру
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты білім беруді ізгілендіру стратегиясы, психологиялық-педагогикалық негіздер, инклюзивті білім берудің үлгілері мен мазмұны контекстінде ерекше білім беру қажеттіліктері бар балаларды инклюзивті оқыту мен тәрбиелеудің қажеттілігі мен мәнін зерделеу болып табылады. Бұл курс білім беру процесіне қатысушылармен өзара әрекеттесуге дайындықты қалыптастыруға бағытталған мұғалімнің кәсіби құзыреттілігіне бағытталған.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Футбол оқыту әдістемесімен
    Несиелер: 5

    Пәнді оқытудың мақсаты- футболды оқыту мәселелерін зерделеуді, техникалық әдістер мен тактикалық әрекеттерді меңгеруді, оқытушы-жаттықтырушының футболдан әртүрлі контингентпен өз бетінше жұмыс істеуі үшін қажетті білік пен дағдыларды игеруді көздейді. Курстың міндеті-студенттерге футболдағы оқу процесін жоспарлауға және ұйымдастыруға үйрету.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Жүзу оқыту әдістемесі
    Несиелер: 5

    Курстың мақсаты- жүзу теориясы мен әдістемесінің негіздерін білу қабілетін қалыптастыру, жүзу техникасы мен оқыту әдістемесінің тиімді орындалуын үйрету. Курста спорттық жарыстар мен су мерекелерін ұйымдастыру және өткізу бойынша білім мен іскерліктерін қалыптастырады. Пәнде қазіргі заманғы спорттық жүзу құрылыстары туралы толық түсінік, жүзуді ұйымдастыру, жоспарлау және оқыту әдістері бойынша білім беріледі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Қимылды ойындар оқыту әдістемесімен
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: студенттердің алған білімдерін, дағдыларын және педагогикалық процесте қозғалыс ойындары арқылы жүзеге асырудың практикалық іс-әрекетінің тәжірибесін пайдалануды қамтамасыз ететін құзыреттіліктерін қалыптастыру болып табылады. Пән студенттерді әлеуметтік тәжірибенің осы түрінің жалпы заңдылықтарымен, қозғалыс ойындарды ұйымдастыру және әдістерімен таныстыруға бағытталған. Пән студенттердің жыныстық-жас, психофизиологиялық және жеке ерекшеліктерін ескере отырып, педагогикалық процесті ұйымдастыру білімі мен дағдыларын қалыптастырады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Кәсіби шет тілі
    Несиелер: 3

    Курстың мақсаты студенттердің коммуникативтік құзыреттілікті меңгеруі болып табылады, бұл болашақта шетел тілін кәсіби қызметтің түрлі салаларында, ғылыми және практикалық жұмыста, шетелдік әріптестермен қарым-қатынаста, өзін-өзі бейнелеу, кәсіби білімдерін жетілдіру үшін пайдалануға мүмкіндік береді. Курс грамматиканы, кәсіби сипаттағы лексикалық материалды және кәсіби бағыттағы мәтіндерді қамтиды.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Баскетбол оқыту әдістемесі
    Несиелер: 5

    Пәнді оқытудың мақсаты-баскетболды оқыту мәселелерін зерделеуді, техникалық әдістер мен тактикалық әрекеттерді меңгеруді, оқытушы-жаттықтырушының баскетболдан әртүрлі контингентпен өз бетінше жұмыс істеуі үшін қажетті білік пен дағдыларды игеруді көздейді. Курстың міндеті-студенттерге баскетболдағы оқу процесін жоспарлауға және ұйымдастыруға үйрету.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Емдік дене шынықтыру және массаж
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: емдік дене шынықтыру және массаж негіздерін, емдік дене шынықтыру әдістерін қолдануға үйрету. Курс емдік дене шынықтыру және массаж бойынша сабақтарды өткізу түрлерімен, массаж әдістерін орындау техникасы мен әдістемесімен, жүрек-қантамыр жүйесінің, тыныс алу органдарының, тірек-қимыл аппаратының, ас қорыту, жүйке жүйесінің рөлімен таныстырады. Пән емдік дене шынықтыру мәселелерін қарастырады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Академиялық жазылым негіздері
    Несиелер: 3

    Пәннің мақсаты білім алушыларда кәсіби білімді дамыту мақсатында академиялық мәтіндерді құру және ғылыми зерттеулердің нәтижелерін жазбаша ұсыну дағдыларын қалыптастыру. Пән ғылыми ақпаратты жазу және ұсыну негіздерін оқытуға, академиялық сипаттағы мәтіндермен жұмыс жасауға, оқу және зерттеу жұмыстарына бағытталған. Бұл курста студенттердің ғылыми мәтіндермен жұмыс жасау дағдыларын қалыптастыруға бағытталған бірқатар мәселелер қарастырылады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Бұқаралық дене шынықтыру және спорт бойынша жұмысты ұйымдастыру және мазмұны
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: бұқаралық дене шынықтыру және спорттық жұмыс жүйесі туралы білімді тереңдету негізінде білім алушылардың білімі мен дағдыларын игеру. Курс балалармен және ересектермен дене шынықтыру-сауықтыру жұмыстарын жоспарлау, ұйымдастыру және жүргізу бойынша кәсіби дағдыларды дамытуға және жетілдіруге бағытталған. Пәнде дене шынықтыру-спорттық іс-шараларды ұйымдастыру туралы толық түсінік беріледі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Зерттеу/жобалық жұмыстарды ұйымдастыру
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты - білім алушыларда әдіснамалық және ғылыми мәдениетті, білімдер жүйесін, ғылыми зерттеу жүргізу мен ұйымдастыру саласындағы іскерлік және дағдыны қалыптастыру. Пән ғылыми зерттеу әдіснамасының жалпы ғылыми деңгейінің тәсілдері мен жетекші тұжырымдамаларын, ғылыми зерттеу әдіснамасының негізгі тәсілдерін талдауға бағытталған. Пән мазмұны ғылыми зерттеу/ жобалық жұмыстарды ұйымдастыру әдіснамасының әдістемелік деңгей амалдары мен негізгі тәсілдерін, тәжірибелік дағды мен ғылыми әдістерді қолдану мәселелерін қарастырады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Олимпиядалық білім
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты Олимпиадалық ойындардың тарихы, мақсаттары, міндеттері, олимпизмнің негізгі идеялары мен құндылықтарын үйретеді Пән Олимпиада ойындары мен Халықаралық Олимпиада қозғалысы туралы білімдерін қалыптастыруға бағытталған. Пән, Олимпизм принциптері және халықаралық спорттық қозғалыстағы кәсіби спорттың рөлі мен орнын анықтау туралы ауқымды білім кешенінен тұрады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Дене шынықтыру және спорт түрлерінің физиологиялық негіздері
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: денсаулықты күшейтудің, дене шынықтырумен және спортпен шұғылдану кезіндегі жұмысқа қабілеттілікті арттырудың физиологиялық механизмдері үйретеді. Пән - машықтандыру құралдарын және дене шынықтырумен шұғылданатындардың дамуындағы бақылаудың физиологиялық әдістерін қолдану бойынша дағдыларды қалыптастырады. Пән - бұлшықеттердің физиологиясы мен биохимиясы, қаңқа бұлшықеттерінің, кардио-респираторлық жүйенің, қан және дене жүйелерінің қызмет ету ерекшеліктерін зерделеуге және сабақты оқытудағы (Lesson Study) зерттеуге бағытталған.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Үстел теннисі
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: үстел теннисі бойынша ойын әдістемесін, даму тарихын, үстел теннисі бойынша дағдылар мен біліктерді жетілдіру. Пәнде қауіпсіздік техникасы, спорт түрін басқарудың ұйымдық құрылымы, жарыстар ережелері, жоспарлау, іріктеу, бақылау мәселелері қарастырылады. Курс оқу-жаттығу жиындары мен жарыстарды өткізу, үстел теннисін оқыту кезінде кәсіби жетілдіру бойынша оқу жұмысына дайындыққа бағытталған.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Базалық спорт түрлерінің теориясы мен әдістемесі
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: базалық спорт түрлерінің оқыту теориясы мен әдістемесі бойынша сабақтарды жоспарлау, үйымдастыру, өткізуге үйрету. Пән - базалық спорт түрлерін оқытудың теориялық және практикалық біліктері мен дағдыларын қолдану қабілетін қалыптастыруға бағытталған. Бұл курста жалпы білім беретін мектепте әртүрлі бағыттағы сабақтарды өткізудің техникасы мен әдістемесіне оқыту мәселелеріне ерекше көңіл бөлінеді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Дене шынықтыру және спорт саласындағы сауықтыру технологиялары
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты адам денсаулығы, оны қалыптастыру және қолдау құралдары мен тәсілдері туралы тұтас түсінік қалыптастыру; сауықтыру дене шынықтыру саласындағы маманның кәсіби қызметінің мәнін, ерекшелігі мен құрылымын ашу; инновациялық дене шынықтыру-сауықтыру технологияларымен және оларды халықтың әртүрлі топтарының дене шынықтыру практикасына интеграциялау жолдарымен таныстыру болып табылады Курс дене шынықтыру-спорттық іс-шараларға қатысушылардың саналы көзқарасын қалыптастыруға, мотивациялық-құндылық бағдарларына және салауатты өмір салтын ұстануға бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Код ON2

    Жаһандық және ұлттық рухани-адамгершілік құндылықтарға, экономикалық және құқықтық білімге ие бола отырып, өзінің азаматтық және адамгершілік ұстанымын білдіреді.

  • Код ON3

    Дене шынықтыру теориясы мен әдістемесі, дене шынықтыру және спорт түрлерінің физиологиялық негіздері, дене шынықтыру және спорт саласындағы сауықтыру технологиялары бойынша дидактикалық білімді қолдана отырып, спорт түрлері бойынша оқу сабақтарын өткізеді.

  • Код ON6

    Білім алушылардың ата-аналарымен, педагогтарымен және қоғамымен ынтымақтастықта салауатты және қауіпсіз өмір салты мәдениетін қалыптастыруға жәрдемдеседі, білім алушыларды тәрбиелеуде бұқаралық дене шынықтыру мен спортты шараларды ұйымдастырудың теориялық білімі мен практикалық дағдыларды қолданады.

  • Код ON5

    Білім алушылардың жеке басына құрмет көрсете отыра, білім алушылардың эмоционалды интеллектінің деңгейін ескере отыра, оқушылардың педагогикасы, жас психологиясы және даму физиологиясы туралы білімдерін қолдана отыра тәрбие процесін қалыптастырады.

  • Код ON1

    Білім алушылардың ерекшеліктері мен қажеттіліктерін ескере отырып, сабақ жоспарларын құрады, оқытудың тиісті әдістемелері мен бағалау құралдарын айқындайды, оқу сабақтарын жоспарлайды.

  • Код ON8

    Ұлттық спорт түрлерін, бұқаралық дене шынықтыру және спорт, дене шынықтыру және спорт саласындағы сауықтыру технологиясы және туризмнің белсенді түрлері бойынша оқыту әдістері мен тәсілдерін айқындай отырып, сабақтардың берілген мақсаттарына сәйкес пәндер бойынша оқу-әдістемелік материалдарды әзірлейді.

  • Код ON4

    Дене шынықтыру және спорт бойынша оқу сабақтарын өткізеді, атап айтқанда жеңіл атлетика, гимнастика, баскетбол, волейбол және қозғалыс ойындары бойынша білім алушылардың жас ерекшеліктері мен қажеттіліктерін ескереді және тиімді әдістерді қолданады.

  • Код ON7

    Дене шынықтыру және спорт бойынша оқыту бағдарламалары мен әдістемелерін әзірлейді, оқушылардың жеке қабілеттері мен қажеттіліктерін ескере отырып, олардың жеке даму траекториясын жобалайды, оқытудың ақпараттық-коммуникациялық технологияларын пайдаланады және білім беру ресурстарының кең спектрін қолданады.

  • Код ON9

    Дене шынықтыру теориясы мен әдістемесі, дене шынықтыру және спорт физиологиясы саласында зерттеулер жүргізеді, білім алушылардың зерттеу/жобалау жұмыстарын ұйымдастырады, зерттеу нәтижелерін жазбаша ұсынады.

  • Код ON10

    Дене шынықтыру теориясы мен әдістемесін, жүзу негіздерін, үстел теннисін, қозғалыс ойындарды, дене шынықтыру мен спорт түрлерінің физиологиялық негіздерін, сондай-ақ емдік дене шынықтыруды оқытуда білім беру процесін жетілдіру бойынша өзекті зерттеулердің нәтижелерін, соның ішінде сабақты зерттеуді (Lesson Study) пайдаланады.

  • Код ON11

    Оқушылардың тілдік құзыреттіліктерін дамытады, сыныптағы жайлы, қолжетімді оқу ортасын және эмоционалды-психологиялық ахуалды қолдай отыра, стандартты емес ойлауды дамытады, инновациялық идеяларды бастай отыра, интернет-ресурстардан ақпаратты дұрыс таңдап, пайдаланады, тиімді коммуникацияны жүзеге асырады.

  • Код ON12

    Экономикалық теорияның, кәсіпкерліктің, ойлау дизайнының, шет тілінің, дене шынықтыру бойынша практикаға бағдарланған арнайы курстардың негіздерін білуді пайдалана отырып, өз ісін одан әрі ұйымдастыру мүмкіндігімен өз біліктілігін арттыруды жоспарлау арқылы кәсіби қызметті жетілдірудегі өз қажеттіліктерін айқындай отырып, педагогикалық практиканы терең зерделей отырып, өз қызметінің рефлексиясын жүзеге асырады.

6B01401 Дене шынықтыру және спорт
Бакалавриат

Қазақстан-Американдық еркін университеті

БББТ: B005 Дене шынықтыру мұғалімдерін даярлау

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01401 Дене шынықтыру және спорт
Бакалавриат

Батыс Қазақстан инновациялық-технологиялық университеті

БББТ: B005 Дене шынықтыру мұғалімдерін даярлау

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01401 Дене шынықтыру және спорт
Бакалавриат

Инновациялық Еуразия университеті

БББТ: B005 Дене шынықтыру мұғалімдерін даярлау

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01401 Дене шынықтыру және спорт
Бакалавриат

Әл-Фараби атындағы Қазақ ұлттық университеті

БББТ: B005 Дене шынықтыру мұғалімдерін даярлау

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01401 Дене шынықтыру және спорт
Бакалавриат

Қазақ спорт және туризм академиясы

БББТ: B005 Дене шынықтыру мұғалімдерін даярлау

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01401 Дене шынықтыру және спорт
Бакалавриат

Сәрсен Аманжолов атындағы Шығыс Қазақстан мемлекеттік университеті

БББТ: B005 Дене шынықтыру мұғалімдерін даярлау

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01401 Дене шынықтыру пәнінің мұғалімі және таңдаған спорт түрінен жаттықтырушы
Бакалавриат

Х.Досмұхамедов атындағы Атырау университеті

БББТ: B005 Дене шынықтыру мұғалімдерін даярлау

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
6B01401 Дене шынықтыру және спорт
Бакалавриат

Семей қаласының Шәкәрім атындағы университеті

БББТ: B005 Дене шынықтыру мұғалімдерін даярлау

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01401 Дене шынықтыру және спорт
Бакалавриат

Мирас Университеті

БББТ: B005 Дене шынықтыру мұғалімдерін даярлау

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01401 Дене шынықтыру және спорт
Бакалавриат

Ш.Есенов атындағы Каспий мемлекеттік технологиялар және инжиниринг университеті (Yessenov University)

БББТ: B005 Дене шынықтыру мұғалімдерін даярлау

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01401 Дене шынықтыру және спорт
Бакалавриат

Шымкент университеті

БББТ: B005 Дене шынықтыру мұғалімдерін даярлау

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша
6B01401 Дене шынықтыру және спорт мұғалімі
Бакалавриат

Мирас Университеті

БББТ: B005 Дене шынықтыру мұғалімдерін даярлау

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01401 Дене шынықтыру және спорт
Бакалавриат

Халықаралық туризм және меймандостық университеті

БББТ: B005 Дене шынықтыру мұғалімдерін даярлау

Жаңа білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
Top