Жаңа білім беру бағдарламасы

6B01401 Дене шынықтыру және спорт в Yessenov University

Пәндер

  • Оқушылардың даму физиологиясы

    Пәннің мақсаты: адам ағзасының өсуі мен дамуының негізгі заңдылықтарын, жеке дамудың әртүрлі кезеңдеріндегі органдар жүйелерінің жұмысын игеру. Пән балалар мен жасөспірімдер денесінің анатомиялық-физиологиялық ерекшеліктерін, дамудың негізгі заңдылықтарын және олардың қоршаған ортаға қатынасын зерттеуге бағытталған. Пән онтогенездік даму сатысынан бастап организмнің даму ерекшеліктерін, организмнің өсуін қамтиды.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Адам анатомиясы спорттық марфология негіздерімен

    Пәннің мақсаты-дененің құрылымы туралы оның спорттағы ерекшеліктері мен заңдылықтары туралы тұтас идеяны қалыптастыру. Пән адам ағзасының, оның тіндерінің, мүшелерінің және жүйелерінің құрылымының негізгі заңдылықтарын зерттеуге бағытталған. Адам ағзасының морфофункционалды ерекшеліктері туралы теориялық білім алады. Курс жоғары білікті спортшыларды даярлауда заманауи технологияларды қолдану туралы білім аясын кеңейтуге бағытталған

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Тәрбие жұмысының теориясы мен әдістемесі

    Пәннің мақсаты тәрбиелік іс-әрекетті ұйымдастыру мен жүзеге асыру технологиясын, тәрбие үрдісінің негіздерін меңгерту. Пән нақты тәрбиелік міндеттерді шығармашылық тұрғыдан шеше білуге, сынып жетекшісі қызметін жүзеге асыру мен ұйымдастыруда тәрбиенің дәстүрлі және жаңа технологияларын қолдана алу біліктілігін игертуге бағытталған. Пән мазмұны адамгершілік, әлеуметтік-психологиялық талаптарға сай педагог тәрбиеші ретінде ғана емес, жан-жақты қалыптасқан тұлға ретінде бәсекеге қабілетті құзыретті маман болып қалыптасу жолдарын қарастырады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Дене шынықтыру және спорт тарихы

    Пәннің мақсаты: халықаралық спорттық қозғалыстың, дене шынықтыру мен спорттың қалыптасу, даму заңдарымен таныстыру. Пән дене шынықтыру мен спортты адам мәдениетінің, адам тәрбиесі мен білімнің органикалық бөлігі ретінде қарастыруға бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Қоғамға қызмет

    Пәннің мақсаты-білім алушылардың рухани-адамгершілік қасиеттерін дамыту мақсатында қоғамға қызмет ету дағдыларын қалыптастыру. Пән қоғамның нақты мәселелерін шешуге қосу және жобалық іс-әрекет дағдыларын игеру, әлеуметтік ортадағы тиімді қарым-қатынастың психологиялық негіздерін түсіну, сыни ойлау арқылы студенттердің белсенді өмірлік ұстанымын қалыптастыруға бағытталған. Теориялық материал барысында білім алушылар волонтерлік қызмет, көшбасшылық, сыни ойлау тақырыптарын зерделейді, проблемаларды анықтайды, жобалар әзірлейді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Жас ерекшелік психологиясы

    Пәннің мақсаты: адам психикасының жас динамикасын,психикалық процестердің онтогенезін және дамып келе жатқан адамның жеке қасиеттерін, психикалық процестердің даму заңдылықтарын зерттеу. Пән тұлғаның психикалық дамуының заңдылықтары мен тұжырымдамаларының теориялық және әдіснамалық негіздерін, эксперименттік зерттеулерде қалыптасқан және алынған ақпараттық деректерді талдау ерекшеліктерін қалыптастырады. Жас психологиясы психикалық процестердің жас ерекшеліктерін, білімді игерудің жас мүмкіндіктерін, жеке дамудың жетекші факторларын, жас өзгерістерін және т.б. зерттейді

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 4
  • Педагогика

    Пәннің мақсаты: орта білім беру жүйесінде педагогикалық қызметті жүзеге асыруда болашақ мұғалімдердің кәсіби құзыреттілігін қалыптастыру. Курс педагогиканың теориялық және әдіснамалық негіздері мен оның даму тарихы туралы ғылыми білім жүйесін ұсынады, тұтас педагогикалық процестің заңдылықтарын, принциптерін, мазмұны мен әдістерін ашады, оны жүзеге асырудың практикалық дағдылары мен дағдыларын игеруге ықпал етеді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Эмоционалды интеллект

    Пәннің мақсаты: эмоционалды зияткерлікті басқару дағдыларын қалыптастыру. Пән эмоционалды интеллектінің жоғары деңгейі бар, өзін және айналасындағы адамдардың эмоцияларын тани алатын, кәсіби және әлеуметтік ортада тиімді қарым-қатынас жасайтын адамды қалыптастыруға бағытталған. Курс эмоционалды интеллекттің, модульдердің, эмоциялар түрлерінің, темперамент түрлерінің тарихын қарастырады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Жаһандық экология

    Пәннің мақсаты-биосфераның планетарлық деңгейде дамуының қазіргі тенденциялары бойынша Жаһандық экологиялық ойлаудың кәсіби білімі мен дағдыларының негізін қалау; Пән Жаһандық экологиялық ойлауды қалыптастыруға, жаһандық экологиялық процестер туралы хабардар болуға және жаһандық экологиялық мәселелерді шешуге бағытталған Бұл курста климат ұғымының әртүрлі аспектілері, климаттың тірі табиғатқа әсері; Биосфера эволюциясының негізгі факторлары қарастырылады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 3
  • Волейбол оқыту әдістемесімен

    Пәнді оқытудың мақсаты-волейболды оқыту мәселелерін зерделеуді, техникалық әдістер мен тактикалық әрекеттерді меңгеруді, оқытушы-жаттықтырушының волейболдан әртүрлі контингентпен өз бетінше жұмыс істеуі үшін қажетті білік пен дағдыларды игеруді көздейді. Курстың міндеті-студенттерге волейболдағы оқу процесін жоспарлауға және ұйымдастыруға үйрету.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Жеңіл атлетика және дала жарысы оқыту әдістемесімен

    Курстың мақсаты: жеңіл атлетика мен кросстық дайындықтың тарихын, теориясын және оқыту әдістемесін зерттеу. Пән жеңіл атлетика жаттығуларының техникасын меңгеруге, дене шынықтыру және спорт мұғалімдерінің кәсіби қызметіне қажетті білім, білік және дағдыларды қалыптастыруға бағытталған. Пән мектепте жеңіл атлетика теориясы мен әдістемесі және кросс дайындығы мәселелерін қарастырады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 4
    Несиелер - 5
  • Экономикалық теория

    Пәннің мақсаты-экономика туралы базалық білім беру, Экономика туралы жүйе, экономикалық дамудың негізгі ұғымдары, категориялары, заңдары мен заңдылықтары туралы түсінік беру. Экономикалық теория экономиканың жұмыс істеуінің іргелі проблемаларын, қоғамның әлеуметтік - экономикалық дамуының эволюциясын, жеке көбею заңдылықтарын (микроэкономика), ұлттық экономика (макроэкономика), мезоэкономика және әлемдік экономика деңгейінде көбеюді қарастырады және зерттейді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 4
    Несиелер - 5
  • Құқық негіздері

    Пәннің мақсаты-кәсіби және әлеуметтік ортада тиімді өзара әрекеттесу үшін студенттердің құқықтық және құқықтық мәдениетінің деңгейін арттыру. Бұл пән юриспруденцияның негізгі ұғымдары мен категориялары туралы түсінік қалыптастырады; қолданыстағы заңнаманың негізгі ережелері туралы нақты түсінік береді, қазақстандық құқықтық салада өз бетінше бағдарлау дағдыларын дамытады; заңды құжаттармен жұмыс істеу дағдыларын дамытады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 4
    Несиелер - 5
  • Сакральді Маңғыстау

    Пәннің мақсаты: тарихи-мәдени үдерістер мен тарих пен мәдениеттің өзара іс-қимылы мәселелерін, сакрализация процесінің тарихи және мәдени трансформациясын, Қазақстанның ұлттық бірегейлігін нығайтудағы киелі кеңістіктердің рөлі мен маңызын нақты түсінуді қамтамасыз ету. Онда ұлттық-мәдени мұра болып табылатын Маңғыстаудың археологиялық, тарихи, мәдени ескерткіштері қарастырылады және өлкенің тарихи және саяси оқиғалары зерттеледі.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 4
    Несиелер - 5
  • Қаржылық сауаттылық негіздері

    Қаржылық сауаттылық деңгейін арттыру білім алушыларға ұтымды қаржылық шешімдер қабылдауға, туындайтын қаржылық мәселелерді шешуге және қаржылық алаяқтықтарды уақтылы тануға мүмкіндік береді. "Қаржылық сауаттылық негіздері" курсы жеке қаржыны басқару саласында білім мен дағдыларды алуға бағытталған. Курс шеңберінде білім алушылар қаржы саласындағы барлық құралдарды практикада қолдануды, жинақтарды сақтауды және көбейтуді, бюджетті сауатты жоспарлауды үйренеді, салықтарды есептеу және төлеу және салық есептілігін дұрыс толтыру бойынша практикалық дағдыларға ие болады, қаржылық ақпаратты талдауды және барабар инвестициялық стратегияны таңдау үшін қаржы өнімдерінде бағдарлауды үйренеді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 4
    Несиелер - 5
  • Ойлау дизайны

    Пәннің мақсаты-адамдарға білімді қолдануда икемді болуға көмектесетін идеяларды қалыптастыру мен жүзеге асырудың шығармашылық процесін жүзеге асыру; белгісіздік жағдайында тұрақсыз шешімдерді табуға, серпінді идеяларды құруға мүмкіндік беретін стандартты емес ойлауды дамыту. Курста инновациялық дизайн-өнімдерді жобалау, жасау, дамыту және апробациялау үдерісінің әдіснамасы мен практикасы, кәсіби дағдыларды дамытуға және жетілдіруге ықпал ететін дизайн-ойлау құралдарының сипаттамасы ұсынылған.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 4
    Несиелер - 5
  • Жасанды интеллект негіздері

    Курстың мақсаты-студенттерге қазіргі әлемде жасанды интеллекттің мүмкіндіктері мен қолданылуы және олардың әртүрлі қызмет салалары үшін маңызы туралы негізгі білім беру. Курстың мазмұнына мыналар кіреді: ЖИ және оның тарихы туралы жалпы мәліметтер; жасанды интеллектті қолданумен байланысты этикалық мәселелер мен сын-қатерлерді талқылау; деректердің құпиялылығы, алгоритмдердің ашықтығы және қоғамға ықтимал әсер ету мәселелерін қарастыру; іздеу негіздері; агенттер парадигмалары: иерархиялық парадигма, реактивті парадигма және гибридті парадигма; классикалық жоспарлау және орындау; роботтардың физикалық құрылымы; нейрондық желілер: алдын ала тарих және негіздер

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 4
    Несиелер - 5
  • Сандық педагогика

    Пәннің мақсаты: педагогикалық міндеттерді шешуде заманауи білім беру ортасында қолдану үшін және мұғалімнің кәсіби құзыреттілігін қалыптастыру үшін ақпараттық технологияларды игеру. Курста оқу процесінде қолданылатын сандық технологиялардың жіктелуі, сандық бейнені өңдеу технологиясы, электронды оқулықтарды пайдалану технологиясы, білім беру платформаларымен жұмыс жасау технологиялары қарастырылады. Курс білім беру және зерттеу мақсаттары үшін интернет-ресурстарды, мультимедиялық құралдарды, сандық технологияларды пайдалануға бағытталған.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 4
    Несиелер - 3
  • Медиа сауаттылық

    Пәннің мақсаты - медиа байланыстарды сапалы түсіндірудің базалық дағдыларын меңгеру, түрлі БАҚ жаңалықтары материалдарын талдау технологияларын меңгеру және ақпараттық материалдарды деконструкциялау әдістерін үйрету. Курс жаңалықтар мәтінін жарнама мен насихаттан ажыратуға, ақпарат көздерін олардың сенімділігі мен беделінің дәрежесі бойынша бағалауға, факт пен пікір арасындағы айырмашылықты түсінуге үйретеді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 4
    Несиелер - 5
  • Сабақ дизайны және бағалау

    Пәннің мақсаты: білім алушыларда сабақ дизайнының дағдыларын қалыптастыру, оқыту нәтижелерін бағалаудың заманауи технологияларымен таныстыру. Пән сабақты ұйымдастыруға, оқыту сапасын бақылауды жүзеге асыруға шығармашылық көзқарасты, теория мен оқыту әдістемесін оқытуда сабақты (Лессон Стади) зерделеуді,мақсат қоюға байланысты кәсіби шеберлік мен дағдыларды қалыптастыруға, білімді тексеру және кері байланыс алу үшін материалдың мазмұнын таңдауға, оқыту нәтижелерін бағалау әдістерін, нысандары мен құралдарын таңдауға бағытталған.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 4
    Несиелер - 4
  • Сөз өнері

    Пәннің мақсаты - болашақ маманның кәсіби құзыреттілігінің негізін құрайтын коммуникативті дағдыларды қалыптастырудың теориялық және әдіснамалық негізін қамтамасыз ету. Курс сөздік дағдыларды қалыптастыруға бағытталған. Курс барысында студенттер бір жағынан таза, дұрыс, дәл, мәнерлі, екінші жағынан, коммуникативті және тиімді сөйлеуге дағдыланады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 4
    Несиелер - 5
  • Жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері

    Пәннің мақсаты сыбайлас жемқорлыққа қарсы әлеуметтік құбылыс ретінде азаматтық ұстанымды қалыптастыру. Курс сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениетті жетілдіруге және сыбайлас жемқорлық құқық бұзушылықтар үшін моральдық-адамгершілік және құқықтық жауапкершілікті қалыптастыруға бағытталған. Пән Қазақстан Республикасында сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимылдың әлеуметтік-экономикалық, құқықтық, мәдени, адамгершілік-этикалық аспектілерін жүйелі түрде ашып көрсетеді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 4
    Несиелер - 5
  • Кәсіпкерлік

    Пәннің мақсаты бәсекелестік ортада кәсіпкерлік теориясы мен практикасын зерделеу негізінде кәсіпкерлік қызметті жүзеге асырудың практикалық дағдыларын алу болып табылады. Пән өз ісін құру механизмін, ақпараттық және цифрлық технологияларды, қаржылық және кадрлық қамтамасыз етуді, кәсіпкерлік тәуекел түрлерін, кәсіпкерлік құпияны және кәсіпкерлік мәдениетті пайдалана отырып, бизнес-жоспарлауды зерделеуге бағытталған.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 4
    Несиелер - 5
  • Жүзу оқыту әдістемесі

    Курстың мақсаты- жүзу теориясы мен әдістемесінің негіздерін білу қабілетін қалыптастыру, жүзу техникасы мен оқыту әдістемесінің тиімді орындалуын үйрету. Курста спорттық жарыстар мен су мерекелерін ұйымдастыру және өткізу бойынша білім мен іскерліктерін қалыптастырады. Пәнде қазіргі заманғы спорттық жүзу құрылыстары туралы толық түсінік, жүзуді ұйымдастыру, жоспарлау және оқыту әдістері бойынша білім беріледі.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 5
    Несиелер - 5
  • Курорттық және сауықтыру туризмі

    Пәннің мақсаты: Маңғыстау өңірінде курорттық істі дамытудың негізгі білімдері мен қағидаттарымен, сауықтыру туризмінің бағыттарымен таныстыру. Пәннің болашақ мамандарды әлеуметтік-мәдени және профилактикалық-сауықтыру сервисі мен туризм саласындағы дербес қызметке даярлауда, курорттық туризм саласындағы базалық дағдылар мен іс-әрекеттерді меңгеруде практикалық және теориялық маңызы бар. Пән сауықтыру мәселелерін қарауға бағытталған.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 5
    Несиелер - 5
  • Инклюзивті білім беру

    Пәннің мақсаты білім беруді ізгілендіру стратегиясы, психологиялық-педагогикалық негіздер, инклюзивті білім берудің үлгілері мен мазмұны контекстінде ерекше білім беру қажеттіліктері бар балаларды инклюзивті оқыту мен тәрбиелеудің қажеттілігі мен мәнін зерделеу болып табылады. Бұл курс білім беру процесіне қатысушылармен өзара әрекеттесуге дайындықты қалыптастыруға бағытталған мұғалімнің кәсіби құзыреттілігіне бағытталған.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 5
    Несиелер - 5
  • Дене мәдениеті теориясы мен әдістемесі

    Пәннің мақсаты: жалпы білім беру мекемелерінде "дене шынықтыру" пәні бойынша оқу-тәрбие процесін жобалау және жүзеге асыруды үйрету. Пән оқыту теориясы мен әдістемесі бойынша біліктілігі бар, әдістемелік дағдылары мен іскерліктері бар мамандарды жеке-дидактикалық даярлауды қалыптастыруға бағытталған. Пән дене шынықтыру мен спортты оқыту әдістемесінің мәселелерін қарастырады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 5
    Несиелер - 5
  • Гимнастика оқыту әдістемесімен

    Пәннің мақсаты: мектепте гимнастика сабақтарын ұйымдастыру және өткізу. Пән гимнастика тарихын, терминологияны, жаттығуларды орындау әдістері мен әдістерін, саптық жаттығуларды, гимнастикалық снарядтардағы жаттығуларды, акробатика негіздерін зерделеуге бағытталған. Курс мектептегі гимнастиканың теориялық және әдістемелік негіздерін, қауіпсіздік шараларын қарастырады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 5
    Несиелер - 5
  • Ұлттық спорт түрлерін оқыту әдістемесі

    Пәннің мақсаты: ұлттық спорт түрлерін игеру арқылы денсаулықты сақтау және нығайту, негізгі дене қасиеттері мен қозғалыс қабілеттерін дамыту. Пән ұлттық спорт түрлерін оқытудың құралдарын, әдістерін пайдалануға; дене тәрбиесі процесін жоспарлау, бақылау және басқару бойынша; дене жаттығулары қозғалысының техникасын, ұлттық спорт түрлерінің спорттық тактикалық іс-қимылдарын талдау, оқыту, көрсетуге бағытталған.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 5
    Несиелер - 5
  • Футбол оқыту әдістемесімен

    Пәнді оқытудың мақсаты- футболды оқыту мәселелерін зерделеуді, техникалық әдістер мен тактикалық әрекеттерді меңгеруді, оқытушы-жаттықтырушының футболдан әртүрлі контингентпен өз бетінше жұмыс істеуі үшін қажетті білік пен дағдыларды игеруді көздейді. Курстың міндеті-студенттерге футболдағы оқу процесін жоспарлауға және ұйымдастыруға үйрету.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 5
    Несиелер - 5
  • Экстремальды табиғи ортадағы туризм техникасы негіздері

    Пәннің мақсаты: Маңғыстау облысының экстремальды табиғи жағдайларында туризм техникасының негіздерін үйрету. Курс болашақ мамандардың аналитикалық өрісін және олардың жергілікті туристік қызметтер нарығына қатысты маркетингтік стратегиялар мен коммуникацияларды әзірлеудегі кәсіби тәжірибесін қалыптастырады. Пәннің нақты спорттық және қолданбалы бағыты бар. Онда шұғыл профилактика және алғашқы көмек көрсету мәселелері қарастырылады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 5
    Несиелер - 5
  • Емдік дене шынықтыру және массаж

    Пәннің мақсаты: емдік дене шынықтыру және массаж негіздерін, емдік дене шынықтыру әдістерін қолдануға үйрету. Курс емдік дене шынықтыру және массаж бойынша сабақтарды өткізу түрлерімен, массаж әдістерін орындау техникасы мен әдістемесімен, жүрек-қантамыр жүйесінің, тыныс алу органдарының, тірек-қимыл аппаратының, ас қорыту, жүйке жүйесінің рөлімен таныстырады. Пән емдік дене шынықтыру мәселелерін қарастырады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 6
    Несиелер - 5
  • Академиялық жазылым негіздері

    Пәннің мақсаты білім алушыларда кәсіби білімді дамыту мақсатында академиялық мәтіндерді құру және ғылыми зерттеулердің нәтижелерін жазбаша ұсыну дағдыларын қалыптастыру. Пән ғылыми ақпаратты жазу және ұсыну негіздерін оқытуға, академиялық сипаттағы мәтіндермен жұмыс жасауға, оқу және зерттеу жұмыстарына бағытталған. Бұл курста студенттердің ғылыми мәтіндермен жұмыс жасау дағдыларын қалыптастыруға бағытталған бірқатар мәселелер қарастырылады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 6
    Несиелер - 3
  • Кәсіби шет тілі

    Курстың мақсаты студенттердің коммуникативтік құзыреттілікті меңгеруі болып табылады, бұл болашақта шетел тілін кәсіби қызметтің түрлі салаларында, ғылыми және практикалық жұмыста, шетелдік әріптестермен қарым-қатынаста, өзін-өзі бейнелеу, кәсіби білімдерін жетілдіру үшін пайдалануға мүмкіндік береді. Курс грамматиканы, кәсіби сипаттағы лексикалық материалды және кәсіби бағыттағы мәтіндерді қамтиды.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 6
    Несиелер - 3
  • Белсенді туризм оқыту әдістемесімен

    Курстың мақсаты: - Туризмнің белсенді түрлерінің техникасы мен тактикасының негізгі ұғымдарын қалыптастыру, Туризмнің белсенді түрлерінің техникасы мен тактикасының жалпы ерекшеліктерімен таныстыру. Пән Туризмнің белсенді түрлерінің функциялары мен міндеттерін зерттеуге бағытталған Пән белсенді туристік саяхаттарды ұйымдастырудың және алдын-ала тактиканың жалпы мәселелеріне арналған.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 6
    Несиелер - 5
  • Бұқаралық дене шынықтыру және спорт бойынша жұмысты ұйымдастыру және мазмұны

    Пәннің мақсаты: бұқаралық дене шынықтыру және спорттық жұмыс жүйесі туралы білімді тереңдету негізінде білім алушылардың білімі мен дағдыларын игеру. Курс балалармен және ересектермен дене шынықтыру-сауықтыру жұмыстарын жоспарлау, ұйымдастыру және жүргізу бойынша кәсіби дағдыларды дамытуға және жетілдіруге бағытталған. Пәнде дене шынықтыру-спорттық іс-шараларды ұйымдастыру туралы толық түсінік беріледі.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 6
    Несиелер - 5
  • Баскетбол оқыту әдістемесі

    Пәнді оқытудың мақсаты-баскетболды оқыту мәселелерін зерделеуді, техникалық әдістер мен тактикалық әрекеттерді меңгеруді, оқытушы-жаттықтырушының баскетболдан әртүрлі контингентпен өз бетінше жұмыс істеуі үшін қажетті білік пен дағдыларды игеруді көздейді. Курстың міндеті-студенттерге баскетболдағы оқу процесін жоспарлауға және ұйымдастыруға үйрету.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 6
    Несиелер - 5
  • Қимылды ойындар оқыту әдістемесімен

    Пәннің мақсаты: студенттердің алған білімдерін, дағдыларын және педагогикалық процесте қозғалыс ойындары арқылы жүзеге асырудың практикалық іс-әрекетінің тәжірибесін пайдалануды қамтамасыз ететін құзыреттіліктерін қалыптастыру болып табылады. Пән студенттерді әлеуметтік тәжірибенің осы түрінің жалпы заңдылықтарымен, қозғалыс ойындарды ұйымдастыру және әдістерімен таныстыруға бағытталған. Пән студенттердің жыныстық-жас, психофизиологиялық және жеке ерекшеліктерін ескере отырып, педагогикалық процесті ұйымдастыру білімі мен дағдыларын қалыптастырады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 6
    Несиелер - 5
  • Шахматты оқыту әдістемесі

    Пәннің мақсаты білім беру ұйымдарында шахмат дайындау саласында кәсіби құзыреттіліктерді қалыптастыру, шахмат ойыны арқылы оқушылардың зияткерлік қасиеттерін тәрбиелеуге үйрету болып табылады. Курс жоғары білікті шахматшыларды даярлауда заманауи технологияларды пайдалану туралы білім аясын кеңейтуге бағытталған

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 6
    Несиелер - 5
  • Зерттеу/жобалық жұмыстарды ұйымдастыру

    Пәннің мақсаты - білім алушыларда әдіснамалық және ғылыми мәдениетті, білімдер жүйесін, ғылыми зерттеу жүргізу мен ұйымдастыру саласындағы іскерлік және дағдыны қалыптастыру. Пән ғылыми зерттеу әдіснамасының жалпы ғылыми деңгейінің тәсілдері мен жетекші тұжырымдамаларын, ғылыми зерттеу әдіснамасының негізгі тәсілдерін талдауға бағытталған. Пән мазмұны ғылыми зерттеу/ жобалық жұмыстарды ұйымдастыру әдіснамасының әдістемелік деңгей амалдары мен негізгі тәсілдерін, тәжірибелік дағды мен ғылыми әдістерді қолдану мәселелерін қарастырады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 5
  • Үстел теннисі

    Пәннің мақсаты: үстел теннисі бойынша ойын әдістемесін, даму тарихын, үстел теннисі бойынша дағдылар мен біліктерді жетілдіру. Пәнде қауіпсіздік техникасы, спорт түрін басқарудың ұйымдық құрылымы, жарыстар ережелері, жоспарлау, іріктеу, бақылау мәселелері қарастырылады. Курс оқу-жаттығу жиындары мен жарыстарды өткізу, үстел теннисін оқыту кезінде кәсіби жетілдіру бойынша оқу жұмысына дайындыққа бағытталған.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 5
  • Шахматты оқытудың педагогикалық негіздері

    Курстың мақсаты бастауыш жалпы білім беру сатысында шахматты Оқытудың нормативтік-құқықтық, психологиялық-педагогикалық және теориялық-әдіснамалық негіздерін зерделеуге бағытталған, мектеп шахмат курсының балалар мен жасөспірімдер спорт мектептерінің бағдарламаларынан мақсаты бойынша да, іске асыру әдістері бойынша да түбегейлі айырмашылықтарына назар аударады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 5
  • Олимпиядалық білім

    Пәннің мақсаты Олимпиадалық ойындардың тарихы, мақсаттары, міндеттері, олимпизмнің негізгі идеялары мен құндылықтарын үйретеді Пән Олимпиада ойындары мен Халықаралық Олимпиада қозғалысы туралы білімдерін қалыптастыруға бағытталған. Пән, Олимпизм принциптері және халықаралық спорттық қозғалыстағы кәсіби спорттың рөлі мен орнын анықтау туралы ауқымды білім кешенінен тұрады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 5
  • Дене шынықтыру және спорт саласындағы сауықтыру технологиялары

    Пәннің мақсаты адам денсаулығы, оны қалыптастыру және қолдау құралдары мен тәсілдері туралы тұтас түсінік қалыптастыру;сауықтыру дене шынықтыру саласындағы маманның кәсіби қызметінің мәнін, ерекшелігі мен құрылымын ашу; инновациялық дене шынықтыру-сауықтыру технологияларымен және оларды халықтың әртүрлі топтарының дене шынықтыру практикасына интеграциялау жолдарымен таныстыру болып табылады. Курс дене шынықтыру-спорттық іс-шараларға қатысушылардың саналы көзқарасын қалыптастыруға, мотивациялық-құндылық бағдарларына және салауатты өмір салтын ұстануға бағытталған.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 5
  • Базалық спорт түрлерінің теориясы мен әдістемесі

    Пәннің мақсаты: базалық спорт түрлерінің оқыту теориясы мен әдістемесі бойынша сабақтарды жоспарлау, үйымдастыру, өткізуге үйрету. Пән - базалық спорт түрлерін оқытудың теориялық және практикалық біліктері мен дағдыларын қолдану қабілетін қалыптастыруға бағытталған. Бұл курста жалпы білім беретін мектепте әртүрлі бағыттағы сабақтарды өткізудің техникасы мен әдістемесіне оқыту мәселелеріне ерекше көңіл бөлінеді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 5
  • Дене шынықтыру және спорт түрлерінің физиологиялық негіздері

    Пәннің мақсаты: денсаулықты күшейтудің, дене шынықтырумен және спортпен шұғылдану кезіндегі жұмысқа қабілеттілікті арттырудың физиологиялық механизмдері үйретеді. Пән - машықтандыру құралдарын және дене шынықтырумен шұғылданатындардың дамуындағы бақылаудың физиологиялық әдістерін қолдану бойынша дағдыларды қалыптастырады. Пән - бұлшықеттердің физиологиясы мен биохимиясы, қаңқа бұлшықеттерінің, кардио-респираторлық жүйенің, қан және дене жүйелерінің қызмет ету ерекшеліктерін зерделеуге және сабақты оқытудағы (Lesson Study) зерттеуге бағытталған.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 5
  • Мектеп жасындағы балаларды шахмат ойынының негіздеріне үйрету теориясы мен практикасы

    Курстың мақсаты мектеп жасындағы балаларды шахмат ойнауға үйрету бойынша педагогтердің кәсіби құзыреттіліктерін жетілдіруге бағытталған білім беру қызметін жүзеге асыру болып табылады. "Шахмат" пәнінің оқу курсының теориялық базасын зерделеуге, шахматты мәдениет құбылысы, спорт түрі және табысты білім берудің маңызды құрамдас бөлігі ретінде тануға, сондай-ақ "Шахмат"оқу курсын оқыту бойынша тиімді қызметті ұйымдастыру үшін практикалық дағдыларды қалыптастыруға бағытталған.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 5
  • Су туризмін ұйымдастыру және жоспарлау

    Курстың мақсаты: Каспий теңізі бойынша жүзу, дайвинг және су саяхатын оқытудың теориясы мен әдістемесін үйрету. Пәндерге су туризмін, су саяхатын, дайвингті, желкенді спортты, жас туристерді техникалық, тактикалық даярлауды дамыту және су спорты жарыстарын ұйымдастыру кіреді. Курс Каспийдегі су туризмін дамытуға туристік-өлкетану бағытына ие.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 7
    Несиелер - 5

Профессии

Оқыту нәтижелері

  • Білім алушылардың ерекшеліктері мен қажеттіліктерін ескере отырып, сабақ жоспарларын құра отырып, оқытудың тиісті әдістемелері мен бағалау құралдарын айқындай отырып, оқу сабақтарын жоспарлайды.
  • Жаһандық және ұлттық рухани-адамгершілік құндылықтарға, экономикалық және құқықтық білімге ие бола отырып, өзінің азаматтық және адамгершілік ұстанымын білдіреді.
  • Спорттық ойындар, жеңіл атлетика, гимнастика, жүзу, қозғалыс ойындары, үстел теннисі, туризмнің белсенді түрлері және шахмат бойынша дидактикалық білімді қолдана отырып, дене шынықтыруды оқыту әдістемесі бойынша оқу сабақтарын өткізеді.
  • Дене шынықтыру және спорт, атап айтқанда жеңіл атлетика және кросс, гимнастика, спорттық және қозғалыс ойындары бойынша білім алушылардың жас ерекшеліктері мен қажеттіліктерін ескере отырып оқу сабақтарын өткізеді.
  • Білім алушылардың жеке басына құрмет көрсете отыра, білім алушылардың эмоционалды интеллектінің деңгейін ескере отыра, оқушылардың педагогикасы, жас психологиясы және даму физиологиясы туралы білімдерін қолдана отыра тәрбие процесін қалыптастырады.
  • Білім алушылардың ата-аналарымен, педагогтарымен және қоғамымен ынтымақтастықта салауатты және қауіпсіз өмір салты мәдениетін қалыптастыруға жәрдемдеседі, білім алушыларды тәрбиелеуде бұқаралық дене шынықтыру мен спортты шараларды ұйымдастырудың теориялық білімі мен практикалық дағдыларды қолданады.
  • Дене шынықтыру және спорт бойынша оқыту бағдарламалары мен әдістемелерін әзірлейді, оқушылардың жеке қабілеттері мен қажеттіліктерін ескере отырып, олардың жеке даму траекториясын жобалайды, оқытудың ақпараттық-коммуникациялық технологияларын пайдаланады және білім беру ресурстарының кең спектрін қолданады.
  • Ұлттық спорт түрлерін, емдік дене шынықтыруды, дене шынықтыру физиологиясын және туризмнің белсенді түрлерін, шахматты оқытудың әдістері мен тәсілдерін айқындай отырып, сабақтың белгіленген мақсаттарына сәйкес дене шынықтыру оқу материалдарын әзірлейді.
  • Дене шынықтыру теориясы мен әдістемесін талдау әдістерін, дене шынықтыру мен спорт түрлерінің физиологиясын, сондай-ақ жынысы мен жасын ескере отырып жүзу бойынша зерттеу нәтижелерін жазбаша ұсына отырып, білім беру үдерісіне зерттеулер жүргізеді.
  • Дене шынықтыру теориясы мен әдістемесін, жүзу негіздерін, үстел теннисін, қозғалыс ойындарды, дене шынықтыру мен спорт түрлерінің физиологиялық негіздерін, сондай-ақ емдік дене шынықтыруды оқытуда сабақты (Lesson Study) зерттеуді қоса алғанда, білім беру процесін жетілдіру бойынша өзекті зерттеулердің нәтижелерін пайдаланады.
  • Оқушылардың тілдік құзыреттіліктерін дамытады, сыныптағы жайлы, қолжетімді оқу ортасын және эмоционалды-психологиялық ахуалды қолдай отыра, стандартты емес ойлауды дамытады, инновациялық идеяларды бастай отыра, интернет-ресурстардан ақпаратты дұрыс таңдап, пайдаланады, тиімді коммуникацияны жүзеге асырады.
  • Экономикалық теорияның, кәсіпкерліктің, ойлау дизайнының, шет тілінің, дене шынықтыру бойынша практикаға бағдарланған арнайы курстардың негіздерін білуді пайдалана отырып, өз ісін одан әрі ұйымдастыру мүмкіндігімен өз біліктілігін арттыруды жоспарлау арқылы кәсіби қызметті жетілдірудегі өз қажеттіліктерін айқындай отырып, педагогикалық практиканы терең зерделей отырып, өз қызметінің рефлексиясын жүзеге асырады.

Ұқсас БББ

6B01401 Дене шынықтыру және спорт

Қазақстан-Американдық еркін университеті

6B01401 Дене шынықтыру және спорт

Халықаралық туризм және меймандостық университеті

6B01401 Дене шынықтыру және спорт

Сәрсен Аманжолов атындағы Шығыс Қазақстан университеті

6B01401 Дене шынықтыру және спорт

Қазақ спорт және туризм академиясы

6B01401 Дене шынықтыру пәнінің мұғалімі және таңдаған спорт түрінен жаттықтырушы

Х.Досмұхамедов атындағы Атырау университеті

6B01401 Дене шынықтыру және спорт

әл-Фараби атындағы Қазақ Ұлттық университеті

6B01401 Дене шынықтыру және спорт (IP)

М.Әуезов атындағы Оңтүстік Қазақстан университеті

6B01401 Дене шынықтыру және спорт

Шымкент университеті

6B01401 Дене шынықтыру және спорт

Семей қаласының Шәкәрім атындағы университеті

6B01401 Дене шынықтыру және спорт

М.Қозыбаев атындағы Солтүстік Қазақстан университеті

6B01401 Дене шынықтыру және спорт

Батыс Қазақстан инновациялық-технологиялық университеті (БҚИТУ)

6B01401 Дене шынықтыру және спорт

«Мирас» университеті (Мирас)

Top