Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B01505 Биология в Yessenov University

  • Цитология және гистология
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: жасушалардың дамуы, құрылымы, қызметі, даму заңдылықтары, морфофункционалды ұйымдастырылуы және тіндердің даму ерекшеліктері туралы қалыптастырады. Курста тіндердің, мүшелердің жасушаларының сипаттамалары, жасушалық және тіндік деңгейде болатын процестерді түсіндіреді, жасушалардың бірлігі мен әртүрлілігін белгілейді. Сондай-ақ, микропрепараттарды дайындау дағдыларын бекітіп, жасушалардың, тіндердің және олардың құрылымдарын талдайды.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 1
  • Қоғамға қызмет
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты-білім алушылардың рухани-адамгершілік қасиеттерін дамыту мақсатында қоғамға қызмет ету дағдыларын қалыптастыру. Пән қоғамның нақты мәселелерін шешуге қосу және жобалық іс-әрекет дағдыларын игеру, әлеуметтік ортадағы тиімді қарым-қатынастың психологиялық негіздерін түсіну, сыни ойлау арқылы студенттердің белсенді өмірлік ұстанымын қалыптастыруға бағытталған. Теориялық материал барысында білім алушылар волонтерлік қызмет, көшбасшылық, сыни ойлау тақырыптарын зерделейді, проблемаларды анықтайды, жобалар әзірлейді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Өсімдіктер анатомиясы мен морфологиясы
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: өсімдіктердің морфологиясы мен анатомиясымен, жасуша, ұлпалар, вегетативті және генеративті мүшелер және өсімдіктердің көбею жолдары туралы түсініктермен таныстырады. Практикалық сабақтарда өсімдіктерді морфологиялық сипаттау, формулаларды оқу және гүл диаграммасын меңгереді. Курста микроскопиялық және құрылымдық-функционалды зерттеу мақсатында анатомиялық препараттарды дайындау дағдылары қарастырылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Оқушылардың даму физиологиясы
    Несиелер: 3

    Пәннің мақсаты: адам ағзасының өсуі мен дамуының негізгі заңдылықтарын, жеке дамудың әртүрлі кезеңдеріндегі органдар жүйелерінің жұмысын игеру. Пән балалар мен жасөспірімдер денесінің анатомиялық-физиологиялық ерекшеліктерін, дамудың негізгі заңдылықтарын және олардың қоршаған ортаға қатынасын зерттеуге бағытталған. Пән онтогенездік даму сатысынан бастап организмнің даму ерекшеліктерін, организмнің өсуін қамтиды.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Тәрбие жұмысының теориясы мен әдістемесі
    Несиелер: 3

    Пәннің мақсаты: тәрбиелік іс-әрекетті ұйымдастыру мен жүзеге асыру технологиясын, тәрбие үрдісінің негіздерін танып білуде болашақ мұғалімдердің кәсіби-педагогикалық құзреттіліктерін қалыптастыру. Пән студенттердің оқушылармен жүргізілетін тәрбие жұмыстарының әдістемесі мен технологиясы саасында кәсіби-педагогикалық құзреттілікті меңгеруді мақсат етіп ұсынуды дамытуға және тәрбие теориясы бойынша білімдерін кеңейту және тереңдетуге бағыттайды.

    Оқу жылы - 1
    Семестр 2
  • Эмоционалды интеллект
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: эмоционалды зияткерлікті басқару дағдыларын қалыптастыру. Пән эмоционалды интеллектінің жоғары деңгейі бар, өзін және айналасындағы адамдардың эмоцияларын тани алатын, кәсіби және әлеуметтік ортада тиімді қарым-қатынас жасайтын адамды қалыптастыруға бағытталған. Курс эмоционалды интеллекттің, модульдердің, эмоциялар түрлерінің, темперамент түрлерінің тарихын қарастырады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Сабақ дизайны және бағалау
    Несиелер: 4

    Студенттерді сабақты жоспарлау және олардың болашақ педагогикалық қызметін бағалау әдістерімен таныстыру. Курс студенттерге сабақты жоспарлау және бағалау бойынша білім мен дағдыларды береді, өйткені бұл ұғымдар студенттер нәтижелерінің негізгі аспектілері болып табылады. Курс шеңберінде студенттер білім алушылардың лингвистикалық қажеттіліктері мен сұраныстарын ескере отырып, оқу сабақтарын дербес құрастырады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Сандық педагогика
    Несиелер: 3

    Пәннің мақсаты: педагогикалық міндеттерді шешуде заманауи білім беру ортасында қолдану үшін және мұғалімнің кәсіби құзыреттілігін қалыптастыру үшін ақпараттық технологияларды игеру. Курста оқу процесінде қолданылатын сандық технологиялардың жіктелуі, сандық бейнені өңдеу технологиясы, электронды оқулықтарды пайдалану технологиясы, білім беру платформаларымен жұмыс жасау технологиялары қарастырылады. Курс білім беру және зерттеу мақсаттары үшін интернет-ресурстарды, мультимедиялық құралдарды, сандық технологияларды пайдалануға бағытталған.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Өсімдіктер систематикасы
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: өсімдік жамылғысын зерттеудің классикалық және заманауи әдістерін зерттеуге, өсімдіктердің түрлік ерекшеліктерінің таксономиясымен, таралу аймақтарымен, түрлердің өзара байланысымен таныстырады. Сонымен қатар өсімдіктер систематикасы туралы теориялық білім беруге, өсімдік заттарымен өзіндік жұмыс жасау дағдыларын дамытуға бағытталған. Курс өсімдіктердің өзара және қоршаған ортамен байланысын қарастырып, өсімдіктердің маңыздылығын және оларды қорғау әдістерін анықтайды.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Жаһандық экология
    Несиелер: 3

    Пәннің мақсаты-биосфераның планетарлық деңгейде дамуының қазіргі тенденциялары бойынша Жаһандық экологиялық ойлаудың кәсіби білімі мен дағдыларының негізін қалау; Пән Жаһандық экологиялық ойлауды қалыптастыруға, жаһандық экологиялық процестер туралы хабардар болуға және жаһандық экологиялық мәселелерді шешуге бағытталған Бұл курста климат ұғымының әртүрлі аспектілері, климаттың тірі табиғатқа әсері; Биосфера эволюциясының негізгі факторлары қарастырылады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 3
  • Жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты сыбайлас жемқорлыққа қарсы әлеуметтік құбылыс ретінде азаматтық ұстанымды қалыптастыру. Курс сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениетті жетілдіруге және сыбайлас жемқорлық құқық бұзушылықтар үшін моральдық-адамгершілік және құқықтық жауапкершілікті қалыптастыруға бағытталған. Пән Қазақстан Республикасында сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимылдың әлеуметтік-экономикалық, құқықтық, мәдени, адамгершілік-этикалық аспектілерін жүйелі түрде ашып көрсетеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Кәсіпкерлік
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты бәсекелестік ортада кәсіпкерлік теориясы мен практикасын зерделеу негізінде кәсіпкерлік қызметті жүзеге асырудың практикалық дағдыларын алу болып табылады. Пән өз ісін құру механизмін, ақпараттық және цифрлық технологияларды, қаржылық және кадрлық қамтамасыз етуді, кәсіпкерлік тәуекел түрлерін, кәсіпкерлік құпияны және кәсіпкерлік мәдениетті пайдалана отырып, бизнес-жоспарлауды зерделеуге бағытталған.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Экономикалық теория
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты-экономика туралы базалық білім беру, Экономика туралы жүйе, экономикалық дамудың негізгі ұғымдары, категориялары, заңдары мен заңдылықтары туралы түсінік беру. Экономикалық теория экономиканың жұмыс істеуінің іргелі проблемаларын, қоғамның әлеуметтік - экономикалық дамуының эволюциясын, жеке көбею заңдылықтарын (микроэкономика), ұлттық экономика (макроэкономика), мезоэкономика және әлемдік экономика деңгейінде көбеюді қарастырады және зерттейді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Сөз өнері
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты - болашақ маманның кәсіби құзыреттілігінің негізін құрайтын коммуникативті дағдыларды қалыптастырудың теориялық және әдіснамалық негізін қамтамасыз ету. Курс сөздік дағдыларды қалыптастыруға бағытталған. Курс барысында студенттер бір жағынан таза, дұрыс, дәл, мәнерлі, екінші жағынан, коммуникативті және тиімді сөйлеуге дағдыланады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Медиа сауаттылық
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты - медиа байланыстарды сапалы түсіндірудің базалық дағдыларын меңгеру, түрлі БАҚ жаңалықтары материалдарын талдау технологияларын меңгеру және ақпараттық материалдарды деконструкциялау әдістерін үйрету. Курс жаңалықтар мәтінін жарнама мен насихаттан ажыратуға, ақпарат көздерін олардың сенімділігі мен беделінің дәрежесі бойынша бағалауға, факт пен пікір арасындағы айырмашылықты түсінуге үйретеді.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Педагогика
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: орта білім беру жүйесінде педагогикалық қызметті жүзеге асыруда болашақ мұғалімдердің кәсіби құзыреттілігін қалыптастыру. Курс педагогиканың теориялық және әдіснамалық негіздері мен оның даму тарихы туралы ғылыми білім жүйесін ұсынады, тұтас педагогикалық процестің заңдылықтарын, принциптерін, мазмұны мен әдістерін ашады, оны жүзеге асырудың практикалық дағдылары мен дағдыларын игеруге ықпал етеді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Сакральді Маңғыстау
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: тарихи-мәдени үдерістер мен тарих пен мәдениеттің өзара іс-қимылы мәселелерін, сакрализация процесінің тарихи және мәдени трансформациясын, Қазақстанның ұлттық бірегейлігін нығайтудағы киелі кеңістіктердің рөлі мен маңызын нақты түсінуді қамтамасыз ету. Онда ұлттық-мәдени мұра болып табылатын Маңғыстаудың археологиялық, тарихи, мәдени ескерткіштері қарастырылады және өлкенің тарихи және саяси оқиғалары зерттеледі.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Құқық негіздері
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты-кәсіби және әлеуметтік ортада тиімді өзара әрекеттесу үшін студенттердің құқықтық және құқықтық мәдениетінің деңгейін арттыру. Бұл пән юриспруденцияның негізгі ұғымдары мен категориялары туралы түсінік қалыптастырады; қолданыстағы заңнаманың негізгі ережелері туралы нақты түсінік береді, қазақстандық құқықтық салада өз бетінше бағдарлау дағдыларын дамытады; заңды құжаттармен жұмыс істеу дағдыларын дамытады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Ойлау дизайны
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты-адамдарға білімді қолдануда икемді болуға көмектесетін идеяларды қалыптастыру мен жүзеге асырудың шығармашылық процесін жүзеге асыру; белгісіздік жағдайында тұрақсыз шешімдерді табуға, серпінді идеяларды құруға мүмкіндік беретін стандартты емес ойлауды дамыту. Курста инновациялық дизайн-өнімдерді жобалау, жасау, дамыту және апробациялау үдерісінің әдіснамасы мен практикасы, кәсіби дағдыларды дамытуға және жетілдіруге ықпал ететін дизайн-ойлау құралдарының сипаттамасы ұсынылған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Зоология
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: морфология, анатомия, биология, таксономия, жануарлар экологиясын және олардың биосфера мен адам өміріндегі рөлін зерттеу. Курста жануарлар әлемінің барлық түрлерінің өкілдерінің қазіргі заманғы жүйелік жағдайы, зерттелген өкілдердің егжей-тегжейлі құрылымы, тіршілік циклдерінің және онтогенездің ерекшеліктері, зерттелген объектілердің ұйымдастырылу деңгейі, таралуы, филогениясы зерттеледі. Пәнде жануарлар әлемі эволюциясының негізгі кезеңдері, жануарларды морфологиялық зерттеу әдістемесі, зертханалық тапсырмаларды орындау кезінде техникалық құралдарды пайдалану қарастырылады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Жас ерекшелік психологиясы
    Несиелер: 4

    Пәннің мақсаты: адам психикасының жас динамикасын,психикалық процестердің онтогенезін және дамып келе жатқан адамның жеке қасиеттерін, психикалық процестердің даму заңдылықтарын зерттеу. Пән тұлғаның психикалық дамуының заңдылықтары мен тұжырымдамаларының теориялық және әдіснамалық негіздерін, эксперименттік зерттеулерде қалыптасқан және алынған ақпараттық деректерді талдау ерекшеліктерін қалыптастырады. Жас психологиясы психикалық процестердің жас ерекшеліктерін, білімді игерудің жас мүмкіндіктерін, жеке дамудың жетекші факторларын, жас өзгерістерін және т.б. зерттейді

    Оқу жылы - 2
    Семестр 4
  • Биологияны оқыту әдістемесі мен технологиясы
    Несиелер: 5

    Зерттеудің мақсаты: Курс қоршаған ортаның маңыздылығын, қоршаған ортаны қорғау мен сауықтыру шараларының маңыздылығын, қоғамдық және жеке кәсіптік денсаулықты сақтаудың маңыздылығын түсінуге, студенттерді өмірге және білімге бейімдеуге мүмкіндік береді. Пән мектеп биологиясының ерекшеліктеріне байланысты оқыту формаларына, оқыту мен тәрбиелеу процестерінің жүйесіне сәйкес пәннің мазмұны мен әдістерін зерттейді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Кәсіби шет тілі
    Несиелер: 3

    Курстың мақсаты студенттердің коммуникативтік құзыреттілікті меңгеруі болып табылады, бұл болашақта шетел тілін кәсіби қызметтің түрлі салаларында, ғылыми және практикалық жұмыста, шетелдік әріптестермен қарым-қатынаста, өзін-өзі бейнелеу, кәсіби білімдерін жетілдіру үшін пайдалануға мүмкіндік береді. Курс грамматиканы, кәсіби сипаттағы лексикалық материалды және кәсіби бағыттағы мәтіндерді қамтиды.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Молекулалық биология
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: белоктар мен нуклеин қышқылдарының құрылымы мен қызметі, генетикалық код, генетикалық ақпаратты көбейту және енгізу принциптері мен механизмдері, геном құрылымы туралы білім береді. Курста молекулалық биологияның дамуының негізгі кезеңдері, тұрақты емес биополимерлердің құрылымы мен негізгі функцияларының принциптері, генетикалық кодтың қасиеттерін зерттеу, репликация, транскрипция, трансляция және кері транскрипция принциптері мен кезеңдерін ұсыну қарастырылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Топырақ биологиясы
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: Топырақ биологиясының құрылымын, құрамын, қасиеттерін, географиялық таралу заңдылықтарын, түзілуін, экологиясын, тиімді пайдалануы мен жақсарту жолдарынмен таныстыру. Жерде топырақтардың таралу заңдылықтарын, топырақ түзуші факторлардың байланысын, топырақтардың кеңістікте ауысуын, олардың жер шарында белгілі бір аймақта, кезектесіп орналасуын қарастырады. Топырақ түзілу процесін, дамуын, топыраққа экологиялық факторлардың əсерлерін, топырақ қорларын тиімді пайдалану жолдарын анықтауға бағытталған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Академиялық жазылым негіздері
    Несиелер: 3

    Пәннің мақсаты білім алушыларда кәсіби білімді дамыту мақсатында академиялық мәтіндерді құру және ғылыми зерттеулердің нәтижелерін жазбаша ұсыну дағдыларын қалыптастыру. Пән ғылыми ақпаратты жазу және ұсыну негіздерін оқытуға, академиялық сипаттағы мәтіндермен жұмыс жасауға, оқу және зерттеу жұмыстарына бағытталған. Бұл курста студенттердің ғылыми мәтіндермен жұмыс жасау дағдыларын қалыптастыруға бағытталған бірқатар мәселелер қарастырылады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Өсімдіктер физиологиясы және биохимиясы
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: білім алушыларда өсімдіктердегі физиологиялық процестердің мәні туралы білім, білік және дағдыларды қалыптастыру болып табылады. Курста өсімдіктердің физиологиялық процестері, өсімдіктегі метаболикалық процестердің байланысы, фотосинтез, өсімдіктердің тыныс алуы, су алмасуы, өсімдіктердің минералды қоректенуі, өсімдіктердің қолайсыз экологиялық факторларға төзімділігі, сондай-ақ оларды зерттеу үшін қолданылатын әдістерді игеру туралы білім қалыптастыру қарастырылады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 5
  • Химия
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: студенттердің химия және жалпы жаратылыстану туралы дүниетанымдық көзқарастарын қалыптастыру. Пән химияның теориялық негіздерін, сонымен қатар химиялық жүйелердегі маңызды процестердің заңдылықтарын зерттейді. Пән атом құрылымын, периодтық заң, химиялық байланыс теориясын, химиялық термодинамика және кинетика негіздерін, ерітінділер теориясын, электрохимия негіздерін қамтиды.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Жеке даму биологиясы
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты оқушыларға тірі организмдердің жеке даму механизмдері туралы түсінік беру. Пән онтогенез және филогенез, организмнің жеке дамуы, репродуктивті биология және оның жетістіктерін практикада қолдану, онтогенез циклдары, жеке даму кезеңдері мен процестері, гаметогенез, ұрықтану, бөліну, гаструляция, нейруляция, осьтік мүшелердің туындылары туралы ақпарат береді

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • IT генетика
    Несиелер: 5

    Зерттеудің мақсаты: студенттерге генетика саласында қазіргі заманғы АКТ -ны қолдануға мүмкіндік беретін кәсіби дағдылар мен жеке құзыреттіліктерді дамыту (тұқымқуалаушылық, мутация, гендердің активациясы мен деактивациясы, сондай -ақ олардың сипаттамалары мен қызметтері). Медициналық генетика, иммуногенетика, гендік инженерия және қолданбалы генетика сияқты түрлі салаларда АТ -генетика туралы білімді қолдануға үйрету. Пән қазіргі заманғы АКТ -ны генетика саласында қолдануға мүмкіндік беретін кәсіби дағдылар мен жеке құзыреттілікті дамытуға бағытталған (тұқымқуалаушылық, мутация, гендердің активациясы мен деактивациясы, сонымен қатар олардың сипаттамалары мен қызметтері).

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Инклюзивті білім беру
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты білім беруді ізгілендіру стратегиясы, психологиялық-педагогикалық негіздер, инклюзивті білім берудің үлгілері мен мазмұны контекстінде ерекше білім беру қажеттіліктері бар балаларды инклюзивті оқыту мен тәрбиелеудің қажеттілігі мен мәнін зерделеу болып табылады. Бұл курс білім беру процесіне қатысушылармен өзара әрекеттесуге дайындықты қалыптастыруға бағытталған мұғалімнің кәсіби құзыреттілігіне бағытталған.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Адам анатомиясы
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: адам ағзасының мүшелері мен жүйелерінің құрылымдық-функционалдық ерекшеліктерін зерттеу. Курста дененің ішкі жүйесінің морфологиясы, топографиясы, дамуы мен функциялары қарастырылады: тірек-қимыл жүйесі, ас қорыту, қан айналымы, тыныс алу, несеп-жыныс, эндокриндік жүйе, жүйке жүйесі. Пән адам ағзасының сыртқы ортамен өзара әрекеттесуі туралы идеяларды қалыптастыруға бағытталған.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • STEM оқыту
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: қазіргі мектептерде жаратылыстану пәндерін оқытуда пәнаралық интеграцияның мәні мен маңызы туралы практикалық білімді қалыптастыру. Курс жобалау әдістеріне, проблемалық және бірлескен оқытуға, кәсіпкерлікке және технологияға негізделген оқытуға шолу жасауға бағытталған. Курс қазіргі мектептердегі пәнаралық STEM курстарының мақсаттарын, міндеттері мен мазмұнын таңдау принциптері мен өлшемдерін зерттейді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр 6
  • Дүние жүзінің флорасы және фаунасы
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: планетада тірі организмдердің таралуы, флора мен фаунаның географиялық аспектілері, экожүйелердің құрылымдық-функционалдық негіздері қарастырылады. Ол сондай-ақ тірі организмдердің географиялық таралуын түсіну және түсіндіру үшін эволюциялық дамуын үйретеді. Курста оқушылардың қоршаған ортаның флорасы мен фаунасы, континенттің флористикалық, фауналық, биотикалық көші-қоны, дүниежүзілік мұхиттың қазіргі аудандастырылуы, биомалардың негізгі түрлері туралы жүйелі білімдері қарастырылады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Эволюция теориясы
    Несиелер: 5

    Зерттеудің мақсаты: жаратылыстанудың дамуындағы эволюциялық идеялардың тарихын, эволюцияның жолдары мен қозғаушы күштерін, олардың механизмдері мен жалпы заңдылықтарын зерттеу Пән жаратылыстанудың дамуындағы эволюциялық идеялардың тарихын, эволюцияның жолдары мен қозғаушы күштерін, олардың механизмдері мен жалпы заңдылықтарын зерттеу болып табылады. Курс дүниетанымның қалыптасуындағы эволюциялық теорияның маңызы, Дж.Б.Ламарк, Ч.Р.Дарвин және макроэволюция мәселелері, филогенетикалық топтардың эволюциясы, жалпы өмір эволюциясы.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Биологиядағы инновациялық әдістер
    Несиелер: 5

    Студенттердің биологияны оқыту үрдісінде инновациялық технологияларды қолдану жағдайында ғылыми техникалық прогрестен қалыспай, жаңа педагогикалық инновацияларды дер кезінде қабылдап, өңдеп, нәтижелі пайдалана білуі. Инновациялық оқыту білімді тереңдетумен қатар, студентті оқу әрекетіне жетелеп, олардың оқуға деген ынтасын ояту, нақты жағдайда инновациялық технологияларды пайдалану арқылы биология пәнін оқытуды іске асыру.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Зерттеу/жобалық жұмыстарды ұйымдастыру
    Несиелер: 5

    Зерттеудің мақсаты: биологиядағы жобалау ұйымы - болашақ биология маманының зерттеу дағдыларын, әлеуметтік, коммуникативтік және танымдық құзыреттіліктерін дамыту. Биологиядан жобалық іс-әрекетті ұйымдастыру болашақ биология мұғалімінің дағдыларын дамытуға арналған - оқу, ғылыми, әлеуметтік жобаларды әзірлеу әдістерін қолдану және жобалық жұмысты зерттеу, қорғаныс қызметін ұйымдастыру. Оқу пәні ретінде ол биология бойынша білім алушының білімінің ішкі позициясын қалыптастыруды қамтамасыз етеді - дербес танымдық ізденуге, білім беру мақсаттарын қоюға, бақылау мен бағалау қызметін ассимиляциялауға және дербес жүзеге асыруға бағытталған.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Адам және жануарлар физиологиясы
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: студенттерді дене функциялары туралы негізгі идеялармен, жүйелі ұйымдастыру, саралау, дене функцияларын интеграциялау принциптерімен таныстырады. Пән студенттердің физиологиялық функцияларды реттеу механизмдерін, ағзаның ішкі ортасының тұрақтылығын қолдайды.Сонымен қатар организмнің қоршаған ортаға деген реакциясын қамтамасыз ететін реттеуші жүйелер мен механизмдердің өзара әрекеттесуі туралы түсініктерін қалыптастыруға бағытталған.

    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Биотехнологиялық өндіріс негіздері
    Несиелер: 5

    Зерттеудің мақсаты: студенттерді биотехнологияның қолданыстағы және перспективалы технологиялық процестерімен таныстыру және өндіріске негізделген шикізатты кешенді және ұтымды өңдеу саласындағы практикалық мәселелерді дербес шешу үшін қазіргі заманғы идеяларды, білім мен дағдыларды қалыптастыру. Пән биотехнологияның заманауи және прогрессивті технологиялық процестерін қалыптастыруға және негізгі материалдарды кешенді және ұтымды өңдеуде практикалық мәселелерді шешу үшін заманауи идеяларды, білім мен дағдыларды қалыптастыруға арналған.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Өсімдіктер және жануарлар экологиясы
    Несиелер: 5

    Пәннің мақсаты: экожүйеде тіршілік ету жағдайында өсімдіктер мен жануарлардың экологиялық топтарын қалыптастыру. Курста өсімдіктер мен жануарлар экологиясының негізгі әдістері, экологиялық факторлар мен олардың организмдерге әсер ету заңдылықтары, өсімдіктер мен жануарлардың экологиялық топтары, өсімдіктер мен жануарлардың әртүрлі факторларға бейімделуі және олардың қоршаған ортаға бағдарлануы туралы жалпы түсініктер қарастырылады.

    Селективті тәртіп
    Оқу жылы - 4
    Семестр 7
  • Код ON2

    Ғылымның әлеуметтік, саяси, мәдени, психологиялық салаларындағы іргелі білім мен дағдылар негізінде қазақстандық қоғамды жаңғырту мен цифрландырудағы өз рөлі шеңберіндегі өзінің азаматтық және адамгершілік ұстанымын білдіреді

  • Код ON3

    Ботаника, цитология және гистология, жеке даму биологиясы, биологияны оқыту әдістемесі мен технологиясы білімдермен интеграциялауда дидактикалық білімді пайдалана отырып, биологияны оқыту әдістемесі бойынша оқу сабақтарын өткізеді.

  • Код ON8

    Ботаниканы, зоологияны, жалпы биологияны, биохимияны, генетиканы, эволюцияны оқытудың әдістерін анықтай отырып, оқушылардың жас ерекшеліктеріне, қажеттіліктеріне сәйкес пәндер бойынша оқу материалдарын әзірлейді.

  • Код ON1

    Білім алушылардың ерекшеліктері мен қажеттіліктерін ескеріп, сабақ жоспарларын құрады, оқытудың тиісті әдістемелері мен бағалау құралдарын айқындай отырып, оқу сабақтарын жоспарлайды.

  • Код ON7

    Биология бойынша оқыту бағдарламалары мен әдістемелерін әзірлейді, оқушылардың жеке қабілеттері мен қажеттіліктерін ескере отырып, оқытудың ақпараттық-коммуникациялық технологиясын пайдалана отырып және білім беру ресурстарының кең спектрін қолдана отырып, олардың жеке даму траекториясын жобалайды.

  • Код ON5

    Білім алушылардың эмоционалдық интеллект деңгейлерін ескере отырып, педагогика, даму психологиясы және оқушыларының даму физиологиясы бойынша білімдерін қолдана отырып, білім алушылардың жеке басына құрмет көрсете отырып, тәрбие процесін қалыптастырады.

  • Код ON4

    Жас ерекшеліктерін және білім алушылардың қажеттіліктерін ескере отырып, сараланған және интеграцияланған оқытудың педагогикалық технологияларын пайдалана отырып, биологиялық пәндер бойынша оқу сабақтарын өткізеді.

  • Код ON6

    Білім алушылардың ата-аналарымен, педагогтарымен және қоғамымен ынтымақтастықта салауатты және қауіпсіз өмір салты мәдениетін қалыптастыруға жәрдемдесе отырып, білім алушылардың тәрбие жұмысын ұйымдастыруда теориялық білім мен практикалық дағдыларды қолданады.

  • Код ON9

    Зерттеу нәтижелерін жазбаша түрде ұсына отырып, биология теориясы мен әдістемесін, оқушылардың даму физиологиясын, адам анатомиясы мен физиологиясын талдау әдістерін қолдана отырып, білім беру процесіне зерттеулер жүргізеді.

  • Код ON10

    Биология теориясы мен әдістемесін, STEM-оқытуды, биологиядағы инновациялық әдістерді, эволюция теориясын, жеке даму биологиясын оқытуда сабақты зерттеуді (Lesson study) қоса алғанда, білім беру процесін жетілдіру бойынша өзекті зерттеулердің нәтижелерін пайдаланады.

  • Код ON11

    Оқушылардың тілдік құзыреттіліктерін дамыта отырып, сыныптағы жайлы, қолжетімді оқу ортасын және эмоционалды-психологиялық ахуалды қолдай отырып, тиімді коммуникацияны жүзеге асырады.

  • Код ON12

    Экономикалық теорияның, кәсіпкерліктің, ойлау дизайнының, шет тілінің, практикаға бағдарланған арнайы курстардың негіздерін біле отырып, өз ісін одан әрі ұйымдастыру мүмкіндігімен өз біліктілігін арттыруды жоспарлау арқылы кәсіби қызметті жетілдірудегі өз қажеттіліктерін айқындай отырып, педагогикалық практиканы жақсырақ зерделей отырып, өз қызметінің рефлексиясын жүзеге асырады

6B01505 Биология
Бакалавриат

Ы. Алтынсарин атындағы Арқалық педагогикалық институты

БББТ: B013 Биология мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
6B01505 Биология
Бакалавриат

Ө.Сұлтанғазин атындағы педагогикалық институты (А.Байтұрсынов атындағы Қостанай өңірлік университеті)

БББТ: B013 Биология мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
6B01505 Биология
Бакалавриат

Қ. Жұбанов атындағы Ақтөбе өңірлік мемлекеттік университеті

БББТ: B013 Биология мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
6B01505 Биология
Бакалавриат

Сәрсен Аманжолов атындағы Шығыс Қазақстан мемлекеттік университеті

БББТ: B013 Биология мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
6B01505 Биология мұғалімін даярлау
Бакалавриат

Оңтүстік Қазақстан мемлекеттік педагогикалық университеті

БББТ: B013 Биология мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
6B01505 Биология
Бакалавриат

Манаш Қозыбаев атындағы Солтүстік Қазақстан мемлекеттік университеті

БББТ: B013 Биология мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01505 Биология мұғалімдерін оқыту
Бакалавриат

Тараз мемлекеттік педагогикалық университеті

БББТ: B013 Биология мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша
6B01505 Биология мұғалімдерін даярлау
Бакалавриат

"Сырдария" университеті

БББТ: B013 Биология мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша
6B01505 Биология пәні мұғалімі
Бакалавриат

Х.Досмұхамедов атындағы Атырау университеті

БББТ: B013 Биология мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
6B01505 Биология
Бакалавриат

Ш.Есенов атындағы Каспий мемлекеттік технологиялар және инжиниринг университеті (Yessenov University)

БББТ: B013 Биология мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Русский, Қазақша
6B01505 Биология мұғалімдерін оқыту
Бакалавриат

М.Х.Дулати атындағы Тараз өңірлік университеті

БББТ: B013 Биология мұғалімдерін даярлау

Қолданыстағы білім беру бағдарламасы | Оқыту тілі: Қазақша
Top