6B01504 Химия в Ы.Алтынсарин атындағы АПИ
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты кәсіби білікті химия мұғалімдерін даярлау.
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 240
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B012 Химия мұғалімдерін даярлау
-
ҰБТ-дағы пәндер Биология және Химия
-
Білім беру саласы 6B01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 6B015 Жаратылыстану пәндері бойынша мұғалімдер даярлау
Пәндер
-
Бейорганикалық химия 1
Курс бейорганикалық химияның теориялық білімдер жүйесін қарастырады. Білім алушы атомдар, иондар және молекулаларды, атомның құрамын мен құрылысын, атомда электрондардың қозғалысы мен таралуын, сондай-ақ атомдардан иондардың құрылуын зерттейді, химиялық байланыстардың түрлерін ажыратады. Периодтық заң мен химиялық элеметтердің периодтық жүйесі, химиялық реакциялардың жіктелуі, зат массасының сақталу заңын дәлелдейді. Металдардың электрохимиялық кернеу қатары, экзотермиялық және эндотермиялық реакциялар, химиялық реакциялардың жылдамдығы, химиялық тепе-теңдік, қышқылдар мен негіздер теориясын талдайды, есептер шығарады және зертханалық жұмыстар жүргізу барысында зерттейді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Тұрмыстағы химия
Курста білім алушы тұрмыстық жағдайларда қолданылатын химиялық заттардың құрамы мен қасиеттерін меңгереді, олармен жұмыс істеу ережелерін және қауіпсіздік талаптарын орындайды. Студент химиялық үдерістердің теориялық негіздерін түсінеді, тұрмыстық химия өнімдерінің экологиялық және санитарлық-гигиеналық талаптарға сәйкестігін бағалайды. Сонымен қатар, тұрмыстық химияны тиімді әрі қауіпсіз пайдалану дағдыларын қалыптастырады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Балалардың жас және физиологиялық даму ерекшеліктері
Болашақ мұғалімдер психиканың қалыптасуымен, оның қызметімен және даму заңдылықтарымен танысады. Болашақ мұғалімдер білім алушылардың даумын бақылай алады және соған сай жас ерекшеліктеріне сәйкес оқу үрдістерін жоспарлап, жүзеге асыра алады және білім алушылардың жеке қажеттіліктерін ескере алады. Болашақ мұғалімдер әр түрлі жағдайларда шығармашылық тұрғыда және жағдаятқа сай әрекет ете алады және жалпы білім беру мен білім алушылардың игілігін сақтай алады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Бейорганикалық химия 2
Периодтық жүйе негізінде элементтер мен олардың қосылыстарының қасиеттеріне жалпы шолу. Атомдардың қасиеттеріндегі өзгерістердің арасындағы өзара байланыс, кіші топтардағы, топтардағы және кезеңдердегі элементтердің химиялық қасиеттері. s, p, d- сипаттамаларына шолу; және f-элементтері. Химия мен өмір мен өндіріс арасындағы байланыс негізінде ғылыми көзқарас қалыптасады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 7
-
Сандық және сапалық есептерді шығару практикумы
Курс сандық және сапалық есептерді шешудің принциптері мен әдістерін зерделеуге арналған. Студенттер химия заңдары, атом құрылысы, химиялық байланыстар, термохимия, бейорганикалық қосылыстардың алынуы, органикалық химия есептері сияқты тақырыптар бойынша сандық және сапалық есептерді шешудің принциптері мен әдістерін қолдануда практикалық дағдыларды көрсетеді. Сонымен қатар студенттер тапқырлыққа және өз бетімен жұмыс істеуге үйренеді, химиялық құбылыстар мен заңдылықтар, теориялар арасындағы байланысты талдауға, жалпылауға және анықтауға мүмкіндік алады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Химиядан есептер шығару практикумы
Бұл курста студенттер химияның теориялық білімдер жүйесін есептік және тәжірибелік есептерді шешуде жүйелі қолданады. Курста студенттер химиялық есептерді шығаруға дағдыланады және есептерді шығару принциптері мен әдістері негізінде типтік есептерді сауатты талдайды. Сонымен қатыр, мектеп бағдарламасының есептерінің барлық түрлерін қарастырады. Курс студенттердің логикалық ойлауын дамытуға, химиялық құбылыстар мен заңдылықтардың парктикалық маңызын арттыруға бағытталған.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Білім беру туралы ғылым және оқытудың негізгі теориялары
Болашақ мұғалімдер орта білім беру жүйесінде педагогикалық қызметті тиімді жүзеге асыру үшін қажетті негізгі оқыту теорияларын, білім беру тұжырымдамаларын және заманауи оқыту технологияларын меңгерген. Болашақ мұғалімдер педагогикалық ғылымның негіздерін, адамның табиғаты туралы тұжырымдамалық көзқарастарды қарастырады. Оқытудың теориялары мен педагогикалық модельдерді зерттейді. Теориялық тұжырымдамаларды түсіну негізінде болашақ мұғалімдер әртүрлі оқу жағдайларына сәйкес педагогикалық таңдау жасай алады. Мұғалімнің кәсіби қызметіндегі оқыту технологиялары ,білім беру технологияларының түрлері (дәстүрлі, инновациялық, цифрлық) меңгереді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Аналитикалық химия
Бұл курста аналитикалық химияның сандық және сапалық әдістері талқыланады. Курс барысында студенттерде заттардың құрамын және қасиеттерін анықтаудың негізгі әдістері бойынша практикалық дағдылар қалыптасады. Сонымен қатар, аналитикалық әдістерінің классификациясы мен реакциялардың жіктелуін және сезімталдығын сипаттайды. Сандық талдау әдістері мен гравиметриялық және титриметриялық талдау әдістерін, ионометрия және спектроскопиялық әдістерін сандық талдау әдістерінде оқу зертханаларында жүйелі қолданады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 10
-
Білім беру жүйесіндегі жасанды интеллект
Білім алушылар білім беру процесінде жасанды интеллект пен нейрожелілерді қолданудың негіздерін біледі; нейрондық желілердің принциптерін, олардың архитектурасын, алгоритмдері мен ассоциативті жад желілерін түсінеді; ЖИ тілдік моделдерін тиімді промпттар арқылы басқарады; білім беру деректерін визуализациялайды және талдайды; ЖИ көмегімен геймификация әдістерін қолданады; қолданбалы мәселелерді шешуде ойлау процестерін модельдеу мен нейрожелілерді қолданудың практикалық аспектілерін зерттейді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Білім берудегі психология және өзара әрекеттесу мен коммуникация тұжырымдамалары
Болашақ мұғалімдер заманауи психологиялық теориялар мен үлгілер, сондай-ақ тұлғаның қызметі және оның жеке қасиеттері туралы білімге ие. Олар бұл білімді әртүрлі білім беру мән мәтінінде мұғалімдік қызметінде қолдана алады. Болашақ мұғалімдер білім беру үрдісінде диалогты, өзара әрекеттесу мен коммуникацияны дамыта отырып, білім алушылардың қолайлы дамуына ықпал етеді. Олар білім алушылардың отбасыларымен, сондай-ақ серіктестіктің басқа да түрлері шеңберінде қарым-қатынас жасауға, өзара әрекеттесуге және ынтымақтасуға және өздерінің педагогикалық қызметін дамытуға қолайлы жаңа өзара байланыстар жасауға қабілетті.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Органикалық химия
Білім алушы органикалық химияға кіріспе ұғымдарын түсінеді, қаныққан және қанықпаған көмірсутектерді, отын түрлерін жіктейді, оттекті және азотты органикалық қосылыстардың қасиеттерін сипаттайды, галогеналкандар мен спирттерді ажыратады. Сонымен қатар, ароматты және карбонилді қосылыстарды талдайды, аминдер мен амин қышқылдарының құрылымын зерттейді, тірі ағзалардағы органикалық заттардың рөлін түсіндіреді, синтетикалық полимерлер мен органикалық синтез әдістерін қолданады. Студенттер органикалық қосылыстардың құрылысына байланысты реакциялық қабілеттерін және қасиеттерін зертханалық жұмыстар нәтижесі бойынша академиялық сауатты сипаттайды, органикалық заттардың формулаларын құрастырады және интерпретациялайды.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 10
-
Кәсіпкерлік негіздері және қаржылық сауаттылық
Курс студенттердің бизнесті жүргізу, қаржыны басқару және ұтымды экономикалық шешімдер қабылдау дағдыларын дамытады, бұл олардың нақты экономикалық ортаға сәтті бейімделуіне ықпал етеді. Бұл пән студенттердің кәсіпкерлік саласындағы білімдері мен дағдыларын, экономика негіздерін, қаржы менеджментін және негізделген қаржылық шешімдерді қабылдауға бағытталған. Курс барысында студенттер қаржылық жоспарлау және бюджеттеу мәселелерін талдайды. Олар жеке қаржыны басқару және отбасылық бюджетті ұстау дағдыларын меңгереді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Физикалық химия
Білім алушы химиялық реакциялардағы жылу алмасу заңдылықтарын меңгереді, реакция жылдамдығына әсер етуші факторларды талдайды, тепе-теңдік күйінің шарттарын түсінеді. Сонымен бірге қышқылдар мен негіздердің қасиеттерін анықтайды, электролиттер ерітінділерінде иондық тепе-теңдіктің қалыптасуын зерделейді және химиялық процестердің негіздерін тәжірибеде қолданады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Химиядан күрделенген есептер шығару практикумы
Бұл курста студенттер химияның теориялық білімдер жүйесін есептік және тәжірибелік есептерді шешуде жүйелі қолданады. Курста студенттер химиялық есептерді шығаруға дағдыланады және есептерді шығару принциптері мен әдістері негізінде типтік есептерді сауатты талдайды. Сонымен қатыр, мектеп бағдарламасының есептерінің барлық түрлерін қарастырады. Курс студенттердің логикалық ойлауын дамытуға, химиялық құбылыстар мен заңдылықтардың парктикалық маңызын арттыруға бағытталған.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Ғылыми зерттеу әдістері
Зерттеу тәсілдері. Индуктивті және дедуктивті әдістер. Сапалық, сандық, аралас зерттеу әдістері. Бастапқы және қосымша зерттеулер. Action research. Зерттеудің дизайны – сипаттамалық, корреляциялық, эксперименттік, квазиэксперименттік, көлденең қималық, бойлық, case study, этнографиялық, ізденімпаздық, түсіндірмелі. Айнымалылар мен гипотезалар. Зерттеудің сенімділігі мен негізділігі. Орындалу және қайталану. Кездейсоқ және жүйелі қате. Триангуляция. Іріктеу. Іріктеуді қалыптастыруға қосу және алып тастау критерийлері. Іріктеу әдістері. Мәліметтерді жинау – сауалнамалар, сұхбаттар, тәжірибелер, бақылау зерттеулері, жүйелі шолу. Мәліметтерді тексеру. Сұхбаттың транскрипциясы. Мәліметтерді талдау – статистикалық талдау, мазмұнды талдау, дискурс-талдау, тақырыптық талдау, мәтінді талдау. Зерттеу этикасы. Алқалық рецензиялау.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Экология және тіршілік қауіпсіздігі негіздері
«Экология және тіршілік қауіпсіздігі негіздері» пәні тірі ағзалар мен экожүйелердің ұйымдасу деңгейлері мен қызмет етуінің негізгі заңдылықтарын, олардың тұрақтылығын, биосфера құрамдастарының өзара әрекеттесуін және табиғатты пайдаланудың артуы жағдайындағы адам әрекетінің экологиялық салдарын қарастырады. Пәнде әлем елдерінде және Қазақстан Республикасында тұрақты дамудың қазіргі заманғы тұжырымдамалары, стратегиялары мен практикалық мақсаттары қаралады. Сонымен қатар, тіршілік қауіпсіздігінің негізгі қағидалары, тәуекелдер мен төтенше жағдайлар, оларды талдау мен басқару жолдары зерттеледі. Қазіргі қоғамдағы әлеуметтік, діни, саяси және экономикалық тұрақсыздық факторлары, күнделікті өмірдегі қауіптер, сондай-ақ қауіпсіздік мекемелерінің қызметі мен оны құқықтық реттеу мәселелері қамтылады. Пән студенттерге экологиялық ойлау, қауіпсіздік мәдениетін қалыптастыру және жаһандық тұрақты даму мақсаттарына сай әрекет ету қабілеттерін дамытуға бағытталған.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Химиядан экспериментальды есептер шығару практикумы
Бұл курс аясында студенттер химиядан эксперименттік есептерді қоюдың принциптері мен әдістерін зерттейді. Студенттер эксперименттік тапсырманы орындау барысында зертханалық құрылғылармен, шыны ыдыстармен, реактивтермен, жабдықтармен жұмыс істеудің практикалық дағдыларын көрсетеді. Курс химиядан эксперименттік есептерді шығарудың жалпы әдістерін, бейорганикалық және органикалық қосылыстарды тану үшін эксперименттік есептерді шығару әдістерін, эксперименттік типтік есептерді шешуді, химиядан эксперименттік есептерді шешудің механизмі мен құрылымын, тәжірибелік және есептелген мәліметтерді өңдеу және ұсынуды қарастырады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениеттің негіздері
Пән сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениетті қалыптастыру мәселелерін тарихи және қазіргі контексте қарастырады. Сыбайлас жемқорлықтың әмбебап мәнін, шығу сипатын, себептерін ашумен қатар, Қазақстан Республикасындағы сыбайлас жемқорлыққа қарсы күрестің әлеуметтік-экономикалық, құқықтық, мәдени, моральдық-этикалық аспектілері де талданады. Курс азаматтарды құқықтық тәрбиелеу мәселелерін, сыбайлас жемқорлыққа қарсы бақылау және ашықтық институттарын қалыптастыру үдерісін қарастырады. Курстың мақсаты – студенттердің сыбайлас жемқорлыққа қарсы санасын және құқықтық құндылықтарды дамыту.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Химияны оқыту әдістемесі
Бұл курста орта мектепте химияны оқытудың жаңартылған мазмұны, заманауи әдістері мен технологиялары қарастырылады. Студенттер химиялық білім берудің даму тенденциялары мен кезеңдерін, химиялық білім берудің оқу мақсаттары мен мазмұнының құрылымдық принциптерін сипаттайды, оқу бағдарламаларын: ұзақ мерзімді, орта мерзімді және қысқа мерзімді жоспарларды сауатты ажыратады. Сондай-ақ, курс студенттерге оқытудың тиімді стратегиялары мен әдістерін қолдана отырып заманауи сабақ жоспарын құрастыру және оқушыларды тәрбиелеу әдістемесі негізінде сыныптан тыс жұмыстарды ұйымдастыру дағдыларын машықтандыруға мүмкіндік береді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Бағалау және дамыту
Болашақ мұғалімдер оқу үдерісінде бағалаудың мәнін терең түсінеді және оқу үдерісінің әртүрлі кезеңдерінде этикалық түрде конструктивті бағалауды қамтамасыз ете алады және білім алушыларды бағалауға тарта алады. Болашақ мұғалімдер бағалаудың әртүрлі технологияларын, принциптерін, кезеңдерін, өз білім саласын бағалау құралдарын (қалыптастырушы және жиынтық бағалауды, өзін-өзі бағалауды, өзара бағалауды және т.б. қоса алғанда) анықтайды, саралайды және пайдаланады. Олар бағалауға қатысты өздерінің түсініктері мен тәжірибелерін сыни тұрғыдан бағалауға, талдауға және оларды әрі қарай дамытуға қабілетті. Құзыреттілікті меңгерген болашақ мұғалімдер: • бағалау мен кері байланыстың әртүрлі әдістерін (мысалы, қалыптастырушы және қорытынды бағалау) жақсы біледі • білім алушылардың білім беру құзыреттілігінің деңгейлерін анықтау мен тануда педагогикалық принциптерді қолданады • білім алушылардың және әріптестерінің өзін-өзі бағалау және өзара бағалау дағдыларын дамыту жүйесін мойындайды және қолдана алады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Инклюзивті білім беру ортасы
Бұл курста болашақ мұғалімдер оқу процесінде оқушылардың әртүрлілігін түсінеді және оларды оқу жағдайында ескереді. Болашақ мұғалімдер тиісті ақпараттық-коммуникациялық технологияны, оқу және ассистивті технологияларды қолдана отырып, ерекше білім беру қажеттіліктері бар оқушыларға білім беруге қолдау көрсетуді үйренеді. Сондай-ақ ерекше білім беру қажеттіліктері бар оқушылардың психологиялық және этикалық әл-ауқатын қолдау үшін қауымдастықтармен (мұғалімдер, оқушылар, ата-аналар/қамқоршылар) ынтымақтасады. Курс болашақ мұғалімдерді инклюзивті білім беруде ерекше білім беру қажеттіліктері бар бар білім алушылардың қажеттіліктерін қанағаттандыруды қамтамасыз етуге бағытталған қажетті кәсіби құзыреттермен қамтамасыз етеді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Педагогикалық зерттеулер және инновация
Болашақ мұғалімдер зерттеулерге негізделген жаңа білім алады, мұғалімнің білімі мен кәсібін жетілдіру мақсатында оқытудың инновациялық тәсілдерін игереді, сондай-ақ білім алушыларды оқыту мен басқарудың әртүрлі салаларында этикалық тұрғыдан практикалық зерттеулер жүргізеді. Мұнда инновациялық тәсілдер ұғымы жаңашыл, тиімді және шығармашылық негіздегі әдістер мен технологияларды оқыту процесіне енгізу арқылы білім беру жүйесін заманауи талаптарға сәйкестендіруге бағытталған шешімдерді білдіреді. Бұл ұғым оқытудың дәстүрлі модельдерінен ерекшеленіп, тәжірибеге негізделген, эксперименттік және сындарлы ойлау әдістерін қолдану арқылы педагогикалық ортада өзгерістер мен жаңалықтарды енгізуді көздейді. Курс студенттерді мұғалімнің кәсіби дамуының маңызды құралы ретінде педагогикалық зерттеулердің негіздерімен таныстырады. Оған педагогикалық зерттеудің негізгі әдістері – сандық, сапалық және аралас тәсілдер, сонымен қатар білім беру саласындағы ғылыми зерттеудің негізгі кезеңдері (мәселені тұжырымдаудан нәтижелерді талдауға дейін) кіреді. Сонымен қатар, курс заманауи зерттеу тәсілдеріне (Lesson study, Action research, Case study, Mixed methods research) назар аударады. Ғылыми әдебиеттерді сыни тұрғыдан талдауға, зерттеу сұрақтарын нақты тұжырымдауға, деректерді жинау мен талдау үшін ең қолайлы әдістерді таңдауға, сондай-ақ зерттеу қызметіндегі этикалық принциптерді сақтауға ерекше мән беріледі.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Білім берудегі жаңа технологиялар
Ұсынылып отырған курс орта білім беру мазмұнын жаңарту қағидаттарын, оқыту мен оқудың тиімді әдістерін және критериалды бағалау технологияларын қамтиды. Студенттер білім берудегі көшбасшылықтың рөлін, мұғалімнің оқытуды басқарудағы ұстанымы мен құзіреттіліктерін анықтайды. Диалогтық оқыту, дарынды және талантты балаларды оқыту, сыни тұрғыдан ойлау, цифрлық технологияларды қолдану қағидаттарына негізделген заманауи стратегияларды сыни тұрғыдан талдайды. Курс студенттерге STEM-және Smart-білім беруді тиімді пайдалануға мүмкіндік беріп, жасанды интеллект жүйелер тетіктері мен қосымшаларын зерттеп, әзірлейді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Ғылыми-зерттеу жұмысын ұйымдастыру және академиялық жазылым
Ұсынылып отырған курс студенттердің зерттеу құзіреттілігі мен академиялық сауаттылығын дамытуға бағытталған. Курс студенттерге сапалық және сандық әдістерді қолдана отырып, ғылыми зерттеулерді, оның ішінде білім беру саласындағы зерттеулерді сауатты жүргізуге, ғылыми зерттеу этикасына сәйкес жоба жазуға мүмкіндік береді. Мәліметтерді өңдеу мен талдауды жүзеге асырудың практикалық дағдылары студенттерге зерттеу нәтижелерін әртүрлі академиялық формада (мақала, тезис, эссе және т.б.) білім беру ортасындағы тілдерді сауатты қолдана отырып ұсыну үшін пайдалы. Сонымен қатар, студенттерге іс-әрекеттегі зерттеулер мен жағдайлық зерттеулерді қисынды жүргізуге мүмкіндік беріледі.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Химиялық экология
Ұсынылған курс экожүйедегі химиялық өзара әрекеттесулерді, химиялық заттардың қоршаған ортаға тікелей және жанама әсерлерінің салдарын және олардың теріс әсерін азайтудың мүмкін жолдарын зерттеуді қарастырады. Студенттер химиялық құрылғылармен, ыдыстармен жұмыс істеудің практикалық дағдыларын көрсете отырып, атмосферадағы, судағы және топырақтағы ластаушы заттарды академиялық сауатты түрде анықтайды. Сонымен қатар, студенттер табиғи судың физика-химиялық қасиеттерін, ауыз және өндірістік суды тазарту әдістерін зерттеп, ауаның, судың және топырақтың ластануын әлемдік, аймақтық және жергілікті деңгейде шешу жолдарын сыни тұрғыдан бағалайды.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Мектепте химиялық экспериментті жүргізу әдістемесі
Курста студенттердің зерттеушілік дағдыларын дамыту үшін химияны оқытуда экспериментті жүргізу әдістері қарастырылады.Студенттер химиялық эксперимент жүргізу арқылы танымдық мәселелерді шешіп, жорамалдар ұсынады. Химиялық зертхананың типтік жабдықтары мен аспаптарында жұмыс істеу дағдыларын көрсетеді. Курс мазмұны: Танымдағы эксперименттің рөлі. Химияны оқыту жүйесіндегі көрнекілік тәжірибелер, зертханалық және практикалық сабақтар. Мектептегі химия кабиенетінің құрал-жабдықтары. Қажетті реактивтер мен құралдар жиынтығы. Мектеп химия курсының оқу жоспарында қарастырылған зертханалық тәжірибелер мен тәжірибелік сабақтарды ұйымдастыру және жүргізу.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Жасыл химия және инженерия
Білім алушы экологиялық қауіпсіз материалдар мен процестерді жобалау негіздерін меңгереді. Курстақауіпсіз химиялық процестерді құрастыру, қалдықтарды азайту, энергия тиімділігін арттыру, жаңартылатын ресурстарды пайдалану қарастырылады. Жасыл химияның 12 принципін меңгереді, экологиялық шешімдер жасау дағдыларын дамытады. «Парниктік эффект» пен озон қабатынының бұзылумәселелері арасындағы айырмашылықты түсінеді, Қазақстан химиялық өнеркәсібінің әр түрлі саласындағы экологиялық мәселелерді болжайды және оның шешу жолдарын ұсынады. Теориялық білім тәжірибемен ұштасады, тұрақты дамуға бағытталған жобалық жұмыстар орындалады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Химияны оқытудағы кибер-технологиялар
Курс тиімді оқыту мен оқу үшін сандық әдіснамаларды шығармашылық тұрғыдан дайындауға және қолдануға бағытталған. Студенттер оқу, оқыту және бағалау үшін сандық платформалар мен құралдарды (Quizizz, PadLet, Google.classroom, AR-books) қолдануға машықтанады, сонымен қатар, "face-to-face", "blended" және "online" оқыту стратегияларын сауатты ұштастырады, төрт кезеңді процеске (жобалау/салуқұрастыру/оқу/қайта қарау) сәйкес онлайн-курстың мазмұнын ұйымдастырады, құрылымын жобалайды және әзірлейді. Курс студенттерге қолайлы және қауіпсіз оқу ортасын жасау үшін онлайн-студенттердің табиғаты туралы түсінік алуға мүмкіндік береді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Мектепте экологиялық мониторинг ұйымдастырудың методологиялық негіздері
Аталған курс мектепте экологиялық мониторинг ұйымдастырудың методологиялық ерекшелігіне талдау жасауға бағытталған. Курс студенттерге ғылыми дүниетанымды қалыптастыру мен дамыту жолдарымен танысуға мүмкіндік береді. Студенттер мектепте экологиялық білім және тәрбие берумен қатар қоршаған ортаның мониторингін жасап, экологиялық мониторингтің жіктелуін жүйелі сипаттайды. Студенттер қоршаған орта сапасын бағалау критерийлерін жасайды, қоршаған ортадағы және адамның ауыл шаруашылық қызметіндегі өзгерістердің себептеріне байланысты химиялық -экологиялық құбылыстардың мәнін зерттейді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Физикалық және химиялық анализдің негіздері
Курс физикалық және химиялық анализдің заманауи әдістерін қолдануды меңгертуге бағытталған. Студенттер сандық анализдің физикалық, химиялық және аспаптық әдістерін ажыратады, физика-химиялық процестерінің жеке кезеңдері бойынша есептеулер жүргізеді. Курс мазмұны: Физикалық және химиялық анализдің міндеттері. Физикалық және химиялық анализ. Физикалық және химиялық жүйелер. Термодинамикалық тепе-теңдік. Физикалық және химиялық зерттеу әдістері. Термиялық анализ әдісі. Рефрактометрия және волюмометрия. Физикалық және химиялық анализдің криоскопиялық әдісі.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Коллоидтық химия
Бұл курста дисперсті жүйелердің классификациясы және табиғаты карастырылады. Коллоидты жүйелердің молекулалы кинетикалық және реологиялық қасиеттері, сондай-ақ, коллоидты жүйелердің оптикалық қасиеттерін зерттеуге бағытталған. Студенттер, коллоидтық жүйелердің құрылысына байланысты реакциялық қабілеттерін және қасиеттерін зертханалық жұмыстар нәтижесі бойынша академиялық сауатты сипаттайды, миццелла құрылысын құрастырады және интерпретациялайды. Сонымен қатар, студенттер зертханалық құрал-жабдықтар, қондырғылар, материалдармен жұмыс жасау дағдыларын көрсете отырып, коллоидты жүйелердің коагуляциясы және тұрақтылық қызметін қисынды түрде сипаттайды, коллоидты жүйелердің кейбір топтары мен олардың ерітінділерінің қасиеттерін анықтайды.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Жоғары молекулалық қосылыстар химиясы
Курста жоғары молекулалық қосылыстардың физикалық және химиялық қасиеттері, зерттеу әдістері, химиялық түрлену заңдылықтары оқытылады. Студенттерполимер синтезінің негізгі әдістерін анықтайды, ЖМҚ-ның жеке ерекшеліктерін ғылым мен техника, халық шаруашылығындағы қолданылу аймактары бойынша талдайды. Мазмұны: Жоғары молекулалық қосылыстар химиясы, негізгі түсініктер. Полимерлердің жіктелуі. Номенклатурасы мен терминологиясы. ЖМҚ мен ТМҚ айырмашылығы. ЖМҚ синтездеу. Тізбекті полимеризация. Радикалдық полимеризация. Поликонденсация. Полимерлердің химиялық түрленулері. Синтетикалық жоғары молекулалық қосылыстар. Карбоциклді полимерлер. Гетероциклді полимерлер.
Оқу жылы - 4
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Биохимия
Курс тіршілік үшін маңызды процестердің химиялық негіздерін, соның ішінде белоктарды, ДНҚ және тірі жүйелердегі химиялық энергия көздерін зерделеуді қамтиды. Студенттер сабақта ДНҚ молекуласын модельдейді, ақуыздар мен көмірсуларға сапалық реакцияларды, ақуыздың денатурация реакцияларын тәжірибе жүзінде жасайды, ақуыз қасиеттерінің аминқышқылдар құрамына тәуелділігін сипаттайды. Курсты оқу АТФ гидролизінің құрылымы мен схемасын, глюкозаның спирттік, сүт қышқылын, май қышқылын ашыту сияқты реакция теңдеулерін сауатты құрастыруа ықпал етеді. Студенттер ДНҚ молекуласындағы ақуыздың біріншілік құрылымының кодталу және ферменттік катализ процесін, ферменттердің әрекетін модельдейді.
Оқу жылы - 4
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Комплексті қосылыстар химиясы
Бұл пән комплексті қосылыстардың номенклатурасы мен изомериясының ерекшеліктерін зерделеуге ықпал етеді. Сонымен қатар, курс барысында студенттер ғылым мен тәжірибеде комплексті қосылыстардың мәнін талдайды, комплексті қосылыстардың химиялық байланыстарын сипаттайды, күрделі қосылыстардың геометриялық пішіндерін модельдейді. Студенттер периодтық жүйе элементтерінің және координациялық қосылыстардың негізгі кластарының комплекс түзу қабілеттеріне тәжірибе жасауға мүмкіндік алады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Еңбекті қорғау
Курста химиялық зауыттардағы еңбекті қорғау және қауіпсіздік негіздері қарастырылады. Студенттер еңбек процесінде қауіпсіздікті, тиімділікті және денсаулықты сақтауды қамтамасыз ететін әлеуметтік-экономикалық, техникалық шараларды анықтайды, құқықтық құжаттар жүйесін сипаттайды. Курстың мазмұны: Химия өнеркәсібіндегі еңбекті қорғау және қауіпсіздік техникасы. Қазақстан Республикасының еңбекті қорғау жөніндегі негізгі заңнамалық актілері. Кәсіпорында еңбекті қорғау бойынша жұмысты ұйымдастыру. Жұмыс орындарын бағалау. Химиялық өндірістің зиянды және қауіпті факторлары. Жұмыс жағдайы. Эргономика және жұмыс орындарын ұйымдастыру. Өндірістік жарақаттар, жазатайым оқиғалар және кәсіптік аурулар.
Оқу жылы - 4
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Химиялық технология
Пән химиялық технологияның маңызы мен ерекшелігін зерделеуге бағытталған. Курста студенттер химиялық технологиялық процестерді сипаттайды, материалдық және энергетикалық баланстарды құрастырудың қағидалары мен әдістерін химиялық процестерді жүргізуде тиімді пайдаланады. Сонымен қатар, негізгі химиялық өндірістердің, су және энергетикалық ресурстарды жіктейді, минералды тыңайтқыштар өндірісіне жүйелі сипаттама береді. Курс барысында студенттердің зертханалық құрылғылармен, ыдыстармен, реактивтермен, жабдықтармен жұмыс жасаудың практикалық дағдылары қалыптасады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Химиялық қосылыстар синтезі
Бұл курс бейорганикалық және органикалық синтездің негіздерін қарастырады. Студенттер синтез әдістерін (металлотерлік, термиялық, электрохимиялық және т.б.) зерттейді, нуклеофильді орын басу, карбон қышқылдары мен ароматты қосылыстар диазотизация, альдол мен протонды конденсациялау реакцияларын, полимерлі материалдардың синтезін қолдануды салыстырады. Зертханалық жұмыс кезінде студенттер кез келген бейорганикалық немесе органикалық заттарды өз бетінше синтездейді, оны таза күйінде бөліп алады және химиялық қасиеттерін эксперименттік түрде зерттейді, мәліметтерді академиялық сауатты бағалайды. Мысалы, магний оксидінің синтезі, жапырақ сығындысынан пигменттер алу, қызыл шарапты айдау, индиго синтезі және пайдалану, көпіршікті диск бағанымен фракцияланған майды айдау және т.б.
Оқу жылы - 4
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Инклюзивті ортада химияны оқытуды ұйымдастыру
Білім алушы ерекше білім беруді қажет ететін оқушылармен жұмыс істеу үшін қажетті білім мен дағдыларды қалыптастырады. Курсбарысында оқу бағдарламасын бейімдеу, сараланған тапсырмалар беру, қолжетімді тәжірибелер ұйымдастыру әдістері, визуалды құралдар қолдану, оқушылардың жеке ерекшеліктеріне сай оқыту әдістерін меңгереді. Иклюзивті сыныпта химия пәнін кәсіби әрі тиімді оқытуға дағдыланады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Білім мен дағдыларды бағалау практикумы
Болашақ педагогтердің білім беру жүйесіндегі бағалау үдерісінің теориялық негіздерін, бағалау әдістері мен құралдарын меңгерту арқылы кәсіби құзыреттіліктерін қалыптастыру және дамыту. Пәнді оқып үйренудің нәтижесінде: бағалау үдерісінің теориялық негіздерін терең меңгереді; Оқу жетістіктерін бағалаудың заманауи әдістерін практикада қолданады; Бағалау құралдарын өз бетінше құрастырып, білім беру үдерісінде тиімді пайдаланады; Білім алушылардың жетістіктерін бағалауда әділ, ашық және жүйелі әдістерді қолдануды үйренеді; Оқу үдерісінде қалыптастырушы бағалауды тиімді ұйымдастырады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Нанохимия және минерология негіздері
Бұл курс «нанобөлшек», «нанохимия» және «нанотехнология» ұғымдарының физикалық мәнін түсіндіреді, нанобөлшектерді синтездеу және зерттеу әдістерін сипаттайды, нанобөлшектердің қолдану аймағын анықтайды және наноматериалдардың ерекшеліктерін сипаттайды. Сондай-ақ, өндірісте бағалы минералдардың ішінде сульфидтерді және басқа да құрамында металдың жоғары мөлшері болатын мыс, күміс, темір және т.б тау жыныстарының ерекшеліктерін сипаттайды. Пәнді оқыту барысында білім алушылардың материалтанудан қызығушылығы артып, олардың потенциальдық маңыздылығын меңгереді, зерттеушілік дағдылары қалыптасады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Компьютерлік химия
Курста HyperChem бағдарламасымен химиялық қосылыстардың құрылысы, реакциялық қабілеттері мен қасиеттері зерттеледі. Студенттер HyperChem бағдарламасының көмегімен химиялық заттардың формулалары құрастырады және моделдейді, атомдардың қасиеттерін сипаттайды. Курс мазмұны: Химияда компьютерлік бағдарламаларды қолдану (HyperChem). Атомдар мен молекулаларды өңдеу және суреттеу негіздері. Орташа молекулалардың 2-D және 3-D суреттерін жасау. Молекулалардың қозғалысы, айналуы және масштабталуы. Молекулалық құрылымдардың қасиеттерін өлшеу. Ішкі жиындарды таңдау және көрсету. Жоғары молекулалық қосылыстармен жұмыс істеу.
Оқу жылы - 4
Семестр - 2
Несиелер - 5
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Кәсіби ортасында химия және оған байланысты пәндерден теориялық білімді таратады
- Оқу-зерттеу қызметінде зертханалық құрылғылармен, ыдыспен, реактивтермен, жабдықпен практикалық жұмыс жасау дағдыларын көрсетеді, академиялық сауатты эксперименттік және есептік мәліметтерді бағалайды
- Білім алушыға бағытталған, құзыреттілікке негізделген, инклюзивті көзқарас және салауатты өмір салтын қолдауға бағдарлану қағидаттарын ескере отырып, білім беру ортасының әртүрлі түрлерінде педагогика және психология бойынша білімдерді қолдану
- Кәсіби өсу мен өзін-өзі дамыту үшін білім беру жүйесінің дамуы мен Қазақстан Республикасының білім беру саласындағы кәсіпкерлік негіздері және қаржылық сауаттылықты және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениеттің негіздерін біледі;
- Заманауи оқыту әдістері, критериалды бағалау технологиялары негізінде тиімді оқыту мен оқуды тәжірибеде қолданады, оқу-бағдарламалық құжаттарды ажыратады, педагогикалық іс-әрекетке рефлексиялық талдау жүргізеді, кәсіби ортада қарым-қатынасты педагогикалық сауатты жүзеге асырады
- Жас ерекшеліктеріне сәйкес салауатты, қолайлы және қауіпсіз білім беру ортасын қалыптастырады, адамның қоршаған ортамен өзара әрекетін экологиялық тұрғыдан сауатты бағалайды
- Ақпарат пен зерттеу нәтижелерін алу, өңдеу және ұсыну үшін тілдік құзыреттерді, цифрлық ресурстарды, озық инновациялық тәжірибені және жасанды интеллекті пайдалана отырып, педагогикалық зерттеулерді жоспарлау және химиялық экспериментті құру кезінде ғылыми зерттеу және академиялық жазу әдістерін қолдану
- Ғылыми-зерттеу жұмысын сауатты жүргізеді, білім алушылардың ғылыми дүниетанымын қалыптастыру үшін зерттеушілік дағдыларды дамыту жолдарын анықтайды
- Химиялық өнеркәсіпте еңбекті қорғау және қауіпсіздік саласында дағдылар мен біліктерді теориялық тұрғыдан қоладанады
Ұқсас БББ
6B01504 Химия
Сәрсен Аманжолов атындағы Шығыс Қазақстан университеті
6B01504 Химия мұғалімін даярлау
Өзбекәлі Жәнібеков атындағы Оңтүстік Қазақстан педагогикалық университеті (ОҚМПУ)
6B01504 Химия
Қ.Жұбанов атындағы Ақтөбе өңірлік университеті
6B01504 Химия
Ахмет Байтұрсынов атындағы Қостанай өңірлік университеті
6B01504 Химия мұғалімдерін даярлау
Жұмабек Ахметұлы Тәшенов атындағы университеті
6B01504 Инженерлік профиль бойынша химия пәні мұғалімі
Х.Досмұхамедов атындағы Атырау университеті
6B01504 Химия
Ш.Есенов атындағы Каспий технологиялар және инжиниринг университеті (Yessenov University)
6B01504 Химия мұғалімдерін даярлау
М.Х.Дулати атындағы Тараз университеті
6B01504 Негізгі мектептегі химия және биология (көп тілде білім беру)
Ш.Уәлиханов атындағы Көкшетау университетi
6B01504 Химия мұғалімдерін даярлау
Алматы гуманитарлы-экономикалық университеті (АГЭУ)