6B01505 Биология в Ахмет Байтұрсынов атындағы Қостанай өңірлік университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Таңдалған кәсіби қызметте жұмыс істеу үшін қажетті құзыреттілікпен айналысатын, пәндік салада сапалы білімі, аналитикалық, зерттеу және тілдік дағдылары, одан әрі үздіксіз өздігінен білім алу және кәсіби білімді, білік пен дағдыларды жетілдіру қабілеті, көшбасшылық қасиеттер және инновациялық ойлау қабілеті бар биология ғылымы саласындағы ғылыми қызмет саласында бакалаврларды даярлау.
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 240
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B013 Биология мұғалімдерін даярлау
-
ҰБТ-дағы пәндер Биология және Химия
-
Білім беру саласы 6B01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 6B015 Жаратылыстану пәндері бойынша мұғалімдер даярлау
Пәндер
-
Гистология
Тірі организмдердің құрылымын, тіршілік әрекетін және тіндердің дамуын зерттейді. Гистология тіндердің негізгі топтарын зерттейді: интегралды, негізгі, бұлшықет, жүйке. Жасушалар құрылысының ерекшеліктерін, жасушааралық өзара әрекеттесуді, жасушааралық зат құрылымын, жасушалар арасындағы байланыс түрлерін зерттейді. Гистология адамның анатомиясы мен физиологиясын зерттеуге негіз болады
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Цитология
Цитология курсы жасушаның құрылысын, қызметін және дамуын зерттейді. Жасушаның негізгі компоненті және өмір негізі. Сондай-ақ жасушалардың мамандану ерекшеліктерін қарастырады. жасушалардың құрылысы мен химиялық құрамын, жасушаішілік құрылымдардың функцияларын, жануарлар мен өсімдіктер организміндегі жасушалардың функ-цияларын, жасушалардың көбеюі мен дамуын, жасушалардың қоршаған орта жағдайларына бейімделуін зерттейді
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Балалардың жас ерекшелік және физиологиялық даму ерекшеліктері
Пән психиканың қалыптасуымен, оның қызметі мен даму заңдылықтарымен таныстырады. Оқушылардың дамуын байқауға және соған сәйкес оқушылардың жеке қажеттіліктерін ескере отырып, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқу процестерін жоспарлауға және жүзеге асыруға үйретеді; әртүрлі жағдайларда шығармашылық және адекватты әрекет ету және оқушылардың оқуы мен әл-ауқатына қолдау көрсету.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Микология және лихенология
Саңырауқұлақтар мен қыналарды қалыптастырудың құрылымы мен процестерін (онтогенезін) зерттейді. Саңырауқұлақтар мен қыналардың биохимиясы, морфологиясы, физиологиясы және экологиясы. Төменгі сатыдағы өсімдіктердің анатомиялық ерекшеліктері, таралу, жүйелеу, табиғатта және адам өмірінде маңыздылығы. Саңырауқұлақтар мен қыналарды қорғауы мен практикалық маңыздылығы.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Омыртқасыздар зоологиясы
Омыртқасыздар зоологиясы жануарлар әлемінің ең ауқымды тобының әр түрлі таксономиялық топтарын - омыртқасыздарды, олардың құрылымын, тіршілік процестерін, экологиясын, эволюцияның таралуын және олардың табиғат пен адам өміріндегі маңызын зерттейді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Өсімдіктердің анатомиясы және морфологиясы
Өсімдіктер әлемінің тіршілік формалары, олардың құрылымы және тіршілік процестерінің заңдылықтары туралы ғылым. Курс студенттерді өсімдіктер әлемінің алуан түрлілігімен, өсімдіктердің дамуы мен құрылысының негізгі заңдылықтарымен, олардың шығу тегімен, өсімдіктер мен басқа тірі организмдер арасындағы байланысымен таныстырады, олардың қоршаған ортамен байланысын көрсетеді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Микробиология
Пән білім алушыларды прокариоттардың маңызды қасиеттерімен, олардың физиологиясы мен биохимиясымен таныстырады, микробиология саласындағы жетістіктердің жалпы биологиялық және практикалық маңызын көрсетеді, микробиологияның басқа биологялық пәндермен байланысын анықтайды, микробиология саласындағы жаңалықтардың дүниетанымдық және әлеуметтік-этикалық маңызын көрсетеді
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Жануарлар экологиясы
Тірі патшалықтың барлық түрлерінің өкілдерін зерттейді. Ағзалар құрылысының, әртүрлі таксономиялық топтардың ерекшеліктерін тану мүмкіндігін көрсетеді, тірі организмдердің алуан түрлілігі, олардың құрылысы, биологиясы, филогениясы және эволюциясы, адам қызметі үшін биосфераның тұрақты қызмет ету рөлі туралы тұтас түсінік береді
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Биотехнология
Биотехнологияның дамуына ықпал ететін жаңалықтар туралы тарихи деректерді, клеткалық және гендік инженерия әдістері туралы мәліметтерді, заманауи биотехнологияның өзекті ғылыми негіздерін зерттеу. Клондалған және трансгендік организмдерді алу тәсілдері, гендік инженерияның даму перспективалары, адамдар үшін генетикалық деңгейде әртүрлі организмдердің түрленуінің ықтимал салдарлары. Геномды өзгерту әдістері.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Педагогика
Педагогиканың ғылым мен оқу пәні ретіндегі мақсаттары, міндеттері мен тұжырымдамалық негіздері анықталған. Педагогикалық білім берудің теориялық және әдіснамалық негіздері сипатталған. Заманауи педагогтардың кәсіби құзыреттілігі анықталған. Білім алушылар педагогикадағы тұтас педагогикалық үдерістің теориясы мен практикасы, субъектілері, тәрбие мен оқыту үдерісінің технологиялық негіздерімен танысады. Киберпедагогика негізі, педагогтың іс-әрекетер мазмұнындағы инновацияларын зерттейді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Омыртқалылар зоологиясы
Омыртқасыздарды зерттеу саласында білім мен пайымдауға дайын болуды қамтамасыз етеді. Омыртқасыздар зоологиясы жануарлар әлемінің ең кең тобының әртүрлі таксономиялық топтарын – омыртқасыз жануарларды, олардың құрылымын, тіршілік процестерін, экологияны, эволюцияның таралуын және олардың табиғат пен адам өміріндегі маңыздылығын зерттейді. Ғылыми жабдықтар мен АКТ-ны қолдана отырып, Омыртқасыздардың биологиялық эксперименті, зертханалық және далалық зерттеулері кіреді; пән мазмұны омыртқасыздар зоологиясының бөлімдерін оқытуға танымдық дайындығын қамтамасыз етеді
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Білім берудегі психология және өзара әрекеттесу мен коммуникация тұжырымдамалары
Болашақ мұғалімдер заманауи психологиялық теориялар мен үлгілер, сондай-ақ тұлғаның қызметі және оның жеке қасиеттері туралы білімге ие. Олар бұл білімді әртүрлі білім беру мәнмәтінінде мұғалімдік қызметінде қолдана алады. Болашақ мұғалімдер білім беру үрдісінде диалогты, өзара әрекеттесуді және қарым-қатынасты дамыта отырып, білім алушылардың қолайлы дамуына ықпал етеді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Биофизика
Биофизика-бұл білімнің интегративті функционалды саласы, организмнің тұтас қызметін, физиологиялық жүйені, биофизикалық процестер мен органдардың үйлесімін, функциялардың биотехникалық орындалуын анықтауға бағытталған. Физикалық және химиялық процестердің өзара әрекеттесуіндегі биологиялық мәселелерді зерттеу студентке осы пән саласында өз пікірін білдіруге және биофизика туралы білімді ғылым дамуының заманауи бағыттарын игеру процесінде жобалауға дайын болуға мүмкіндік береді. Пәннің биологиялық объектілерге талдау жүргізу ресурсы бар, оларды зерттеу нәтижелерін ғылыми және әлеуметтік бағалау жүзеге асырылады. Студенттер ғылыми жабдықтар мен АКТ көмегімен биофизикалық жүйелерді эксперименттік модельдеуді жүргізеді
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Экономика және кәсіпкерлік негіздері
Пән экономикалық ойлау тәсілін, бәсекелестік ортада кәсіпорындардың табысты кәсіпкерлік қызметін ұйымдастырудың теориялық және практикалық дағдыларын қалыптастырады
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Қаржылық сауаттылық негіздері
Пән білім алушыларда жеке қаржыға қатысты шешімдер қабылдау кезінде ұтымды қаржылық мінез-құлықты қалыптастырады. Пән аясында білім алушылар қаржы саласындағы барлық құралдарды іс жүзінде қолдануға, жинақтарды көбейтуге, бюджетті сауатты жоспарлауға, салықтарды есептеуге, салық есептілігін дұрыс толтыруға, қаржылық проблемалар туындаған кезде қаржылық шешімдер қабылдауға және қаржылық алаяқтықты тануға үйренеді
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Құқық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері
Пәнді оқу заңнамалық нормалардың рөлі туралы жалпы түсінік беретін құқықтың негізгі салаларының мәселелерін қарауға бағытталған, сондай-ақ білім алушылардың сыбайлас жемқорлыққа қарсы дүниетанымы мен құқықтық мәдениетін қалыптастыруды зерделеуді көздейді
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Өлкетану
«Өлкетану» курсы білімалушыларға Қостанай облысының тарихы, мәдениеті және көрнекті тұлғалары туралы тұтас түсінік қалыптастыруға бағытталған. Курсты оқу барысында білімалушылар туған өлкенің тарихы, маңызды тарихи-мәдени оқиғалар мен объектілер туралы біледі, сондай-ақ өңірдің және Отанымыздың дамуына елеулі үлес қосқан көрнекті тұлғалар мен танысады. Ағартушы және педагог Ыбырай Алтынсарин, қоғамжәне мемлекет қайраткері, ғалым, лингвист Ахмет Байтұрсынұлы және белгілі Академик, физик-ғалым Өмірзақ Сұлтанғазиннің өмірі мен қызметі мен танысып, аталған көрнекті ғалымдардың қазақ қоғамындағы алатын орны мен рөлін түсінеді. Курс өлке тарихының Қазақстан тарихының ажырамас бөлігі ретіндегі маңыздылығын түсіндіріп, сондай-ақ оның азаматтық ұстанымын, патриотизм және туған өлкеге деген сүйіспеншілікті қалыптастыру арқылы білім алушылардың балабақша мен мектепте өлкетану жұмысын жүргізу дағдыларын қалыптастырады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Ғылыми зерттеулердің негіздері және академиялық хат
Пән оқытылатын саладағы ғылыми зерттеулер әдістері мен академиялық хатты зерттеуге бағытталған. Білім алушылар тұжырымдамалық аппаратпен және зерттеу жұмысының негізгі кезеңдерімен, әдістердің жіктелуімен, оларды қолдану салаларымен танысады. Білім алушылар ғылыми зерттеулерді сандық және сапалық талдау дағдыларын игеруге және оның нәтижелерін академиялық ортада мақала мен баяндамалар түрінде ұсынуға үйренеді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Териология
Болашақ мұғалімдер жердегі омыртқалы жануарлардың маңызды үлкен тобы сүтқоректілер класы туралы, олардың анатомиялық құрылымының ерекшеліктері, ұйымдастырылуы, систематика принциптері және табиғи биоценоздардағы рөлі туралы түсініктерге ие. Сүтқоректілердің, сирек кездесетін және қорғалатын түрлердің биоалуантүрлілігін зерттейді. Құзыреттілігін көрсететін болашақ мұғалімдер: далалық және зертханалық жағдайларда сүтқоректілерді анықтау дағдыларын меңгеруге; зерттелетін салада зерттеу және практикалық жұмыстың негізгі әдістері мен тәсілдерін қолдануға; сүтқоректілердің экожүйелердегі рөлін, оның ішінде тұқымдардың таралуындағы, өсімдіктер мен басқа жануарлардың санын бақылаудағы маңыздылығын түсіндіруге, сондай-ақ сүтқоректілер популяциясына антропогендік факторлардың әсерін бағалауға қабілетті.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Орнитология
Болашақ мұғалімдер құрлықтағы омыртқалы жануарлардың ең көп тобы ретінде құс класы, олардың құрылымы, ұйымдастырылуы, жүйелеу принциптері және табиғи биоценоздардағы рөлі туралы түсініктерге ие. Орнитофаунаның, сирек кездесетін және қорғалатын түрлердің биоалуантүрлілігін зерттейді. Құзыреттілігін көрсететін болашақ мұғалімдер: далалық және зертханалық жағдайларда құстарды анықтау дағдыларын меңгеруге; зерттелетін салада зерттеу және практикалық жұмыстың негізгі тәсілдері мен әдістерін қолдануға; экожүйелердегі құстардың рөлін, оның ішінде тұқымдардың таралуындағы, жәндіктер санын бақылаудағы және басқа функциялардағы маңыздылығын түсіндіруге, сондай-ақ антропогендік факторлардың құстар популяциясына әсерін бағалауға қабілетті.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Генетика селекция негіздерімен
Генетика селекция негіздерімен барлық тірі ағзаларға тән тұқым қуалаушылық пен өзгергіштіктің әмбебап заңдарын зерттейді. Классикалық генетикалық талдау тек биологиялық әдістерді қолдануға негізделген: будандастыру, гибридтердің ұрпақтарын зерттеу, сондай-ақ организмдердің өзгергіштігін зерттеу. Тұқым қуалаушылық және өзгергіштік заңдылықтарын білу туа біткен аурулардың алдыналу шараларын әзірлеуге және олармен күресу жолдарын іздестіруге мүмкіндік береді. Тұқым қуалайтын ауруларды диагностикалау мен емдеудің маңызы.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Экология және тіршілік қауіпсіздігі негіздері
Пәнде биоэкология, биосфера және адамзат, табиғи техногендік және әскери сипаттағы төтенше жағдайлар қарастырылады. Болашақ мұғалімдердің экологиялық бағдарланған білім беру ортасын қалыптастыруға дайындығы үшін жаһандық мақсаттар тұрақты дамудың негізгі идеялары ретінде зерттеледі: жауапты өндіріс және тұтыну; табиғи ресурстар мен энергияны басқару; климаттың өзгеруіне және табиғи ортаның ластануына қарсы іс-қимыл; салауатты өмір салтын қамтамасыз ету және техногендік және әлеуметтік жүйелердің қауіпсіздігі мен тұрақтылығына ықпал ету.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Көшбасшылық негіздері
Бұл пәнді оқу кезінде студенттер көшбасшылық қасиеттерді, стильдерді, кәсіпорын, аймақ және тұтастай ел деңгейінде әсер ету әдістерін қолдана отырып, адамдардың мінез-құлқы мен өзара әрекетін тиімді басқарудың әдістемесі мен практикасын игереді
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Мутагенез және қоршаған орта
Болашақ мұғалімдер генетикалық және хромосомалық мутациялардың, эндогендік және экзогендік мутагендердің, соның ішінде физикалық (радиация), химиялық (пестицидтер, канцерогендер), биологиялық (вирустар) агенттердің негізгі түсініктерін зерттейді. Мутагенездің молекулалық механизмдері, оны анықтау және бағалау әдістері (бактериялық сынақтар, хромосомалық аберрация сынақтары, микронуклеус сынағы), сондай-ақ мутагендердің адам денсаулығына және экожүйелердің тұрақтылығына әсері қарастырылады. Экологиялық генетикаға, қоршаған ортаның мутагендік жүктемесінің биомониторингіне, радиациялық және генетикалық қауіпсіздік принциптеріне ерекше назар аударылады. Құзыреттілікті көрсететін болашақ мұғалімдер: генетика және экология саласындағы ғылыми ақпаратты сыни тұрғыдан түсінуі; мутагендік белсенділікті талдаудың негізгі зертханалық және диагностикалық әдістерін меңгеруі; ғылыми дәлелдеу және зерттеу нәтижелерін ұсыну дағдыларын игереді
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Адам анатомиясы
Анатомия адам ағзасын өмір сүру жағдайымен біртұтас жүйе ретінде зерттейді; адам ағзасының оның тарихи дамуында қалай қалыптасқанын зерттейді. Студенттер пәндік қарым-қатынасқа, Адам анатомиясы саласындағы кәсіби және кәсіби емес адамдармен қарым-қатынас жасауға дайын болады. Зерттеу биологиялық экспериментті, зертханалық зерттеулерді, ғылыми жабдықтар мен АКТ-ны қолданады. Анатомиялық объектілерді талдайды: адам ағзасының пішіні мен құрылымының өзара байланысын орнатады және функцияға және организмді қоршаған ортаға байланысты осы құрылымның даму заңдылықтарын зерттейді. Пән болашақ педагогтардың биология курсындағы "Адам анатомиясы" бөлімін оқытуға танымдық дайындығын қамтамасыз етеді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 6
-
Өсімдіктер экологиясы
Өсімдіктерге әсер ететін әртүрлі экологиялық факторларды: жарық, ылғалдылық, тұздылық, температура, рельефтің геоморфологиясы және т.б. зерттейді. Пән студенттерді Раункиер және Серебряков жүйесі бойынша өсімдіктердің алуантүрлік экологиялық топтарымен таныстырады. Өсімдіктердің хорологиясы, ареалдардың классификациясы және ареалдар топтары. Өсімдіктерді қорғау.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Тәрбие жұмысының теориясы мен әдістемесі
Пән студенттермен тәрбие жұмысының теориясы, әдістемесі және технологиясы саласындағы кәсіби-педагогикалық құзыреттіліктерді қалыптастыруға бағытталған. Модульде тәрбие мәселелерін зерттеудің негізгі психологиялық-педагогикалық тәсілдері, тәрбие жүйесінің түрлері, тәрбие жұмысының негізгі әдістері, тәсілдері, құралдары мен бағыттары, тәрбие ісіндегі сынып жетекшісінің міндеттері мен функциялары көрсетілген. Бұл курсты оқу білім беру жағдайларын талдау біліктіліктері мен дағдыларын қолдана отырып, жастар бағдарламаларын іске асыруға қатысуға және азаматтық белсенділікті дамытуға дайын болуға және әртүрлі педагогикалық жағдайларға сәйкес шешімдер табуға, ата-аналармен, педагогикалық топпен және жұртшылықпен тығыз ынтымақтастықта білім алушылармен тәрбие жұмысын тиімді жүзеге асыруға ықпал етеді
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Білім берудегі жасанды интеллект
Курс педагогикалық қызметте заманауи жасанды интеллект технологияларын қолдануды зерттеуге бағытталған. Студенттер жасанды интеллект технологияларының жұмыс істеу принциптерін және пайдалану мүмкіндіктерін (дараланған оқыту, дербестендірілген бағдарламаларды құру) зерттейді. Пәнді оқу нәтижесінде студенттер білім сапасын арттыруға және оқу үдерісін дараландыруға көмектесетін қазіргі заманғы технологияларды болашақ педагогикалық тәжірибесінде тиімді қолдануға дайын болады
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Мектептегі оқыту мен бағалаудағы жаңа тәсілдемелер
Пікір білдіру үшін мектепте оқыту мен бағалаудың белсенді тұжырымдамалары мен жаңа тәсілдері жүйесі. Критериалды бағалау әдістемесінің ғылыми негіздері; Пәндік және метапәндік нәтижелерді бағалайтын критерийлерді жобалау; 12 жылдық білім беру жүйесінің талаптарына жауап беретін критериалды бағалау жүйесін әзірлеу; тұлғаның функционалдық сауаттылығын қамтамасыз ететін негізгі құзыреттіліктердің қалыптасуын бағалау және өзін-өзі бағалау тетіктерін айқындау. Оқушылардың оқу жетістіктерінің мониторингіне қойылатын талаптарды анықтау, АКТ және ҚБТ пайдалану, психологиялық-педагогикалық объектілерді талдау құралы ретінде оқу және кәсіби қызметтің рефлексиясы мен өзін-өзі бағалауы. Пәнді оқу студентке педагогикалық зерттеу шарттарын, АКТ қолдануды, сыни және креативті ойлау әрекетін дамытуға көмектеседі
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Биологияны оқыту әдістемесі
Пән мектепте биологиялық цикл пәндерін оқыту мен тәрбиелеудің маңызды мәселелерін игеруге, студенттерді оқу процесінің ұйымдастырушылық формаларымен, биология сабақтарын өткізудің әдістері мен әдістемелік әдістерімен таныстыруға ықпал етеді. ХХІ ғасырдағы меташеберліктің дамуы. Рефлексивті тәсілдерді кәсіби өзін-өзі тану перспективасындағы педагогикалық өзін-өзі жетілдіру, өзін-өзі тәрбиелеу және жеке даму ресурсы ретінде сынау. Өзінің оқу және кәсіби қызметінің өзін-өзі көрсету әдістерін, сыни және шығармашылық ойлауды дамыту технологиясын меңгеру. Студенттер биологияны оқытудың заманауи педагогикалық стратегияларын сынақтан өткізу бойынша зертханалық семинар өткізеді. Жаңартылған білім беру технологияларының педагогикалық әдістемелерінің тиімділігіне талдау жүзеге асырылады. Студент кәсіби және қоғамдық қызметті сәтті жүзеге асыру үшін тиімді қарымқатынасты көрсете алады
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Инклюзивті білім беру ортасы
Пән студенттердің жан-жақтылығын есепке алуға және оқу процесінде олардың жеке қажеттіліктерін анықтауға мүмкіндік береді; сәйкес АКТ, оқыту және көмекші технологияларды пайдалана отырып, студенттердің оқуын және білім беру үдерісіне қосылуын қолдау; студенттердің өмір сүру деңгейін және оқу деңгейін ескере отырып, қоғаммен (мұғалімдер, оқушылар, ата-аналар/қамқоршылар) бірлесіп, психологиялық және этикалық тұрғыдан оқушылардың әл-ауқатын қолдау.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Өсімдіктер систематикасы
Пән білім алушыларды өсімдік әлемінің алуан түрлілігімен, төменгі және жоғары өсімдіктердің әртүрлі жүйелі топтарының құрылысы мен көбеюінің ерекшеліктерімен таныстырады, өсімдіктер әлемінің эволюциясының негіздері туралы түсінік береді; өсімдіктер, басқа тірі организмдер мен тіршілік ортасының арасындағы байланысты көрсетеді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Энтомологияға кіріспе
Болашақ мұғалімдер әртүрлілігін, құрылымын, биологиясын, мінез-құлқы мен табиғаттағы және адам өміріндегі жәндіктердің рөлін зерттейді. Олардың морфологиясына, анатомиясына, физиологиясына, өмірлік циклдеріне, экологиялық ерекшеліктеріне және агроценоздардағы, табиғи және урбанизацияланған экожүйелердегі маңыздылығына ерекше назар аударылады. Құзыреттілікті көрсететін болашақ мұғалімдер: жәндіктердің негізгі топтары мен топтарын тануға; зертханалық және далалық сабақтарды жоспарлау және өткізуге; энтомологиялық білімді экологиялық және биологиялық білімге біріктіру әдістерін меңгеруге; жәндіктер популяциясына адамның араласуының салдарын түсінуге (мысалы, пестицидтерді шамадан тыс пайдалану); энтомологиялық деректерді жинауға, талдауға және түсіндіруге; бақылаулар жүргізуге, жинақтарды, ғылыми сипаттамаларды және детерминанттармен жұмыс жасауға қабілетті.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Жануарлар физиологиясы
Курс жануарлар физиологиясы саласында функционалдық маңызы бар білім жүйесін қалыптастырады, себебі теориялық білімді практикалық маңызбен интеграциялауға мүмкіндік береді. Білім алушы организмнің адаптация механизмдерін (нормаларды) және қоршаған ортадағы адаптивтік өзгерістерді түсіндіру кезінде өз пікірін білдіру дағдыларын дамытады, логикалық және негізделген түрде жануарлардың организмінің функционалдық анатомиясын оның құрылымдары мен функцияларымен байланыстырады. Курс биологиялық тәжірибелер мен зертханалық зерттеулерді қамтиды, ғылыми жабдықтар мен ақпараттық-коммуникациялық технологияларды қолдана отырып, жануарлардың тіршілік әрекетін, физиологиялық жүйелерін, ағзаларын, жасушаларын және жеке жасушалық құрылымдарын зерттеуге арналған.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Биологиялық пәндер цикліндегі ақпараттық технологиялар
Бағдарлама биоинформатика мен геномика, жүйелік биология, сандық жүйелерде туындайтын мәселелерді шешуге арналған заманауи ақпараттық технологиялар мен ақпараттық технологияларды жасауға қабілетті, селекция және генетика, агротехнология саласындағы білімдері бар биологиялық деректерді талдау бойынша мамандарды даярлауға бағытталған. агроөнеркәсіптік кешендегі заманауи ақпараттық технологиялар мен ІТ құралдарын биология саласындағы нақты мәселелерді шешуде тиімді қолдана алатын ауылшаруашылығы және Интернет.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Ерекше білім беру қажеттіліктерін кешенді бағалау
Пән ерекше білім беру қажеттіліктері бар оқушылардың оқу жетістіктерін бағалау принциптерін, әдістерін, рәсімдерін зерделеуге бағытталған. Білім алушылар оқушылардың ерекше білім беру қажеттіліктерін анықтау және бағалау тәртібімен (алгоритмімен): оқушының қажеттіліктері мен мүмкіндіктерін бағалау құралымен және рәсімімен танысады. Білім алушылар ЕББҚ оқушылардың оқу жетістіктерін бағалау критерийлерін әзірлеуді және жеке дамыту бағдарламаларын жасауды үйренеді
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Адам экологиясы және биомедицина
Ғылым жүйесіндегі адам экологиясының орнын анықтау; адам экологиясын зерттеудің теориясы мен әдістерімен танысу; адамға табиғи және антропогендік факторлардың әсер етуі мен салдарын анықтау.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Гельминтология
Болашақ мұғалімдер паразиттік құрттар (гельминттер), олардың морфологиясы, физиологиясы, өмірлік циклдері, иесінің организмдерімен өзара әрекеттесуі және олардың адам, жануарлар және экожүйелер үшін маңызы туралы түсінікке ие. Құзыреттілікті көрсететін болашақ мұғалімдер: биологиялық және медициналық ғылымдардағы гельминттердің рөлін түсінуге; гельминттерді жинау, бекіту және микроскопиялық зерттеу әдістерін қолдануға; гельминтология бойынша материалдарды мектеп биология курсына біріктіру әдістерін меңгеруге; санитарлық мәдениеттің маңыздылығын және гельминтоздың алдын алуды түсінуге; паразиттердің жануарлар популяциясы мен адам денсаулығына әсерін түсінуге; гельминттер туралы материалды қол жетімді және ғылыми негізделген түрге құрылымдауға және ұсынуға; биологияны оқытуда пәнаралық тәсілді қолдануға қабілетті.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Адам физиологиясы
Функционалды маңызы бар адам физиологиясы саласында білім жүйесін қалыптастырады, өйткені теориялық білімді практикалық маңыздылықпен біріктіруге мүмкіндік береді. Білім алушы ағзаның бейімделу механизмдерін (норманы) және қоршаған ортадағы адаптивті өзгерістерді түсіндіру кезінде пікір білдіре отырып, коммуникация деңгейін дамытады, адам организмдерінің функционалдық анатомиясын олардың құрылымдары мен функцияларымен логикалық және дәлелді байланыстырады. Курс биологиялық тәжірибелерді, зертханалық зерттеулерді, ғылыми жабдықтар мен ақпараттық-коммуникациялық технологияларды қолдануды қамтиды, бұл адамның тіршілік әрекетін, физиологиялық жүйелерін, ағзаларын, жасушаларын және жеке жасушалық құрылымдарын зерттеуге арналған.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Альгология
Болашақ мұғалімдер су экожүйелерінің трофикалық пирамидасының негізінде тұрған балдырлардың төменгі фототрофты организмдерінің әлемі туралы түсінікке ие. Бұл курс Фототрофты микроорганизмдердің эволюциясы, планетада тіршілік ету жағдайлары болған кезде дамуы мүмкін бағыттар туралы идеялардың негізін қалады. Құзыреттілікті көрсететін болашақ мұғалімдер: балдырлардың практикалық маңыздылығын білуге; ең көп таралған балдырларды анықтай алуға; микроскопиялау, уақытша препараттарды дайындау және тұрақты препараттарды қолдану дағдыларын жетілдіруге; жасушалардың, тіндердің эволюциясын, ежелгі организмдер эволюциясының биохимиялық және морфологиялық бағыттарын талдауға; өсімдіктер әлемінің әртүрлі топтарының жүйелерін бағалауға, олардың артықшылықтары мен кемшіліктерін көруге кабілетті.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Қазақстанның биоресурстары
Білім алушы тірі ағзалардың және олардың қауымдастықтарының Қазақстан аумағында географиялық таралуы мен орналасуы туралы өз түсінігін дамытады. Болашақ мұғалімдер жекелеген аймақтардағы өсімдіктер және жануарлар әлемінің құрылымы мен динамикасының маңызды заңдылықтарын игереді. Білім алушы Қазақстандағы пайдалы өсімдіктер мен жануарлардың жекелеген топтары мен түрлерін зерттеу және шаруашылық игеру тарихының негізгі кезеңдерін салыстырады. Олар ҚР ерекше қорғалатын табиғи аумақтарының орналасуын ажыратады және ландшафттық, биологиялық әртүрлілікті сақтаудағы мемлекет пен қоғамның рөлін бағалайды. Құзыреттілікті меңгерген болашақ мұғалімдер: биологиялық ресурстардың негізгі түрлерінің жағдайын жүйелейді; Қазақстан Республикасының аумағындағы биологиялық ресурстарды сипаттайды; жойылып кету қаупі төнген биоресурстар түрлерінің санаттары мен өлшемдерін түсіндіреді; Қазақстанның биоресурстарының өнімділігін арттырудағы қоршаған ортаның маңызын бағалайды; Қазақстанның биологиялық алуантүрлілігін сақтау проблемасына заманауи тұжырымдамалық тәсілдерді ұсынады; биоресурстардың өнімділігін арттырудың негізгі жолдарын атайды; ҚР ерекше қорғалатын табиғи аумақтарының биоалуантүрліліктің өнімділігін сақтау мен арттырудағы рөлін бағалауға үйретеді
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Биосфера және ерекше қорғалатын табиғи аумақтар
Болашақ мұғалімдер биосфераның құрылымын, қызметін және жаһандық экожүйе ретіндегі тұрақтылығын, сондай-ақ табиғатты қорғау мен тұрақты дамудағы ерекше қорғалатын табиғи аумақтарды ұйымдастыру, жұмыс істеу және маңыздылығын зерттейді. Құзыреттілігін көрсететін болашақ мұғалімдер: экожүйелер мен биоәртүрлілікті сақтаудағы ЕҚТА рөлін түсінуге; экологиялық жағдайларды талдауға және табиғатқа антропогендік әсерді бағалауға; пәннің мазмұнын мектеп биология және жаратылыстану курсына біріктіруге; табиғатты қорғау объектілері базасында экскурсиялар, оқу жобалары мен іс-шараларды әзірлеуге; экологиялық бағыттағы зерттеу және жобалау жұмыстарын жүргізу әдістерін меңгеруге қабілетті.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Филогения
Болашақ мұғалімдер филогенез туралы түсініктерге ие – организмдердің эволюциялық тарихын және олардың туыстық байланыстарын зерттейтін ғылым, сонымен қатар филогенетикалық ағаштарды қайта құру әдістерін қолдануды, эволюциялық модельдерді талдауды және биологиялық әртүрлілікті эволюциялық тұрғыдан түсіндіруді үйренеді. Құзыреттілігін көрсететін болашақ мұғалімдер: логикалық және сыни тұрғыдан ойлай білуге, эволюциялық және биологиялық деректерді жүйелі талдай білуге; цифрлық және ақпараттық ресурстарды ғылыми мақсаттарда пайдалана білуге; биологиялық пәндерді оқытуда педагогикалық қызметте филогенетикалық тәсілді қолдануға қабілетті.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Өсімдік қоғамдастықтарының биологиясы
Өсімдіктер қауымдастықтары туралы ғылым – фитоценоздар. Фитоценоздардың биоалуантүрлілігін, олардың құрылымын, дамуын, өзара түрленуін, фитоценоздардағы сабақтастық процестерін, климакс қауымдастықтарын, рекультивациялық процестерді, өсімдіктердің сирек кездесетін және жойылып бара жатқан түрлерін және ерекше қорғалатын табиғи аумақтарды қорғауды зерттейді.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Геоботаника
Курс болашақ биология мұғалімдерін кәсіби даярлауда шешуші рөл атқарады. Ол планетаның өсімдік жамылғысын түсіну үшін ғылыми негізін қалыптастырады, мектепте ботаникалық және экологиялық тақырыптарды оқытуға зерттеу дағдылары мен әдістемелік дайындығын дамытады, сонымен қатар экологиялық жауапты мұғалімді тәрбиелеуге ықпал етеді. Болашақ мұғалімдер жердегі өсімдіктердің таралу заңдылықтарын, өсімдіктер қауымдастығының жіктелуін, олардың құрылымын, динамикасын және геоботаникалық зерттеу әдістерін зерттейді. Флористикалық құрамды, өсімдіктердің экологиялық өмір сүру жағдайларын және экожүйелердің жұмысында және табиғатты қорғауда өсімдіктердің рөлін талдауға баса назар аударылады. Құзыреттілікті көрсететін болашақ мұғалімдер: фитоценоздарды талдауға және сипаттауға; геоботаникалық сипаттамалар жасауға, түрлер құрамын, құрылымын және жобалық жабындысын есепке алуға; гербарий, флористикалық талдау, экологиялық шкалалармен жұмыс істеуге; фитоценоздардың деградация белгілерін анықтауға және оларды қалпына келтіру жолдарын ұсынға қабілетті.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Балдырлар экологиясы
Балдырлардың биоәртүрлілігін, олардың әртүрлі биотоптарда: суда, ауада, топырақта таралуын зерттейді. Балдырлардың әртүрлі топтарының экологиялық ерекшеліктері, олардың абиотикалық факторлардың кең ауқымында өмір сүру қабілеті. Балдырларды табиғи су сапасының биоиндикаторы ретінде пайдалану.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Биологиялық зерттеу әдістері
Ғылыми зерттеудің әдістемесі мен әдістері және оларды тәжірибеде қолдану, ғылыми зерттеу әдістерінің жүйесі туралы идеялар қалыптасады. Ғылыми зерттеудің әдіснамасы мен логикасының теориялық аспектілері. Зерттеу жұмыстарын жүргізудегі әдіс-тәсілдерді білу. Зерттеуді жоспа-рлау ережелері, мәліметтерді өңдеу ерекшелік-тері. Әдебиетпен жұмыс істеу формалары мен әдістері; зерттеуде және жазуда пайдалану.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Өсімдіктер физиологиясы
Пән мамандықты меңгеру кезінде кәсіби білім мен іскерлікті қалыптастырады. Өсімдіктер физиологиясы тірі табиғатты тану үшін қажетті іргелі пәндердің бірі болып табылады. Өсімдіктер физиологиясы-өсімдік ағзасының қызметі туралы ғылым.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Эволюциялық даму
Тарихи дамудың заңдылықтары мен қозғаушы күштерін зерттеу. Эволюциялық процестеріндегі барлық тізбектерін: популяцияның өзгергіштігінен бастап, түр түзумен аяқталатын кең тәжірибелік зерттеу. Тарихи эволюцияның негізгі кезеңдерін зерттеу. Эволюциялық процестің теориялық концепциялары. Эволюциялық ғылымның негізгі мәселелерінің теориялық зерттеулерінің дамуы.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Молекулярлық биология және биохимия
Болашақ мұғалімдер организмдердің тіршілік әрекетінің молекулалық және биохимиялық негіздері туралы тұтас түсініктерді зерттейді, педагогикалық және ғылыми-зерттеу қызметіне қажетті қазіргі заманғы молекулалық-биологиялық және биохимиялық талдау әдістерінің негіздерін меңгереді. Құзыреттілікті көрсететін болашақ мұғалімдер: биополимерлердің құрылымдарының, қасиеттері мен функцияларының ерекшеліктерін сипаттай алады; молекулалық деңгейде зертханалық зерттеулердің заманауи молекулалық-генетикалық әдістері мен технологияларын тәжірибеде қолдана алады; ген экспрессиясының механизмдерін, олардың әсерін реттеу, репликация, рекомбинация және ДНҚ жөндеу әдістерін түсіндіре алады; тұқым қуалаушылық пен өзгергіштіктің молекулалық механизмдері бойынша есептерді шеше алады және матрицалық синтез процестері; гендік, хромосомалық және геномдық деңгейлерде тұқым қуалайтын материалдың құрылымдық-функционалдық ұйымдастырылуын сипаттайды
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
Профессии
Оқыту нәтижелері
- өз қызметінің нәтижелерін болжау, сыни және шығармашылық ойлау, рефлексия, өзін-өзі бағалау, өзін-өзі дамыту
- инновациялық білім беру технологиялары мен пәндердің пәндік мазмұнын біріктіре отырып, заманауи сабақты құрастыру
- ғылымның қазіргі жай-күйін және өзгеріп отыратын әлеуметтік жағдайды ескеру, жинақталған тәжірибені асыра бағалау, заманауи білім беру технологияларын пайдалана отырып, жаңа білім ала білу
- кәсіби қызметте биология бойынша іргелі, қолданбалы және пәнаралық білімді пайдалану; мемлекеттік, орыс және шет тілдері, академиялық жазу тәсілдері
- білім беру процесінің барлық субъектілерінің қызметін талдау, биологияны оқыту процесін жақсарту үшін ұжымда өзара әрекеттесу
- академиялық адалдық қағидалары мен мәдениетінің маңызын түсіну
- педагогикалық әдістемелерге түсінік беру, жинау және жүйелеу, инновациялық білім беру технологияларын мен жасанды интеллект құралдарын пайдалана отырып, педагогикалық шеберлігін көрсету;
- биологиялық зерттеулерді ұйымдастыру, әдістемесін жасау, талдау және жүргізу дағдыларын көрсету
- қажетті қауіпсіздік шараларын сақтай отырып, ғылыми жабдықтарды, компьютерлік технологияларды пайдалана отырып зертханалық тәжірибелер мен далалық зерттеулер жүргізуге;
- білім алушылардың жас және жеке ерекшеліктерін ескеру; мәдени және моральдық құндылықтарды ескере отырып, оқу процесін өзгерту және модельдеу
Ұқсас БББ
6B01505 Биология мұғалімін даярлау
Өзбекәлі Жәнібеков атындағы Оңтүстік Қазақстан педагогикалық университеті (ОҚМПУ)
6B01505 Биология
Сәрсен Аманжолов атындағы Шығыс Қазақстан университеті
6B01505 Биология
Қ.Жұбанов атындағы Ақтөбе өңірлік университеті
6B01505 Биология
Ахмет Байтұрсынов атындағы Қостанай өңірлік университеті
6B01505 Биология пәні мұғалімі
Х.Досмұхамедов атындағы Атырау университеті
6B01505 Биология (IP)
Шерхан Мұртаза атындағы Халықаралық Тараз инновациялық институты
6B01505 Биология
Ш.Есенов атындағы Каспий технологиялар және инжиниринг университеті (Yessenov University)
6B01505 Биология мұғалімдерін даярлау
Жұмабек Ахметұлы Тәшенов атындағы университеті
6B01505 Биология
М.Қозыбаев атындағы Солтүстік Қазақстан университеті
6B01505 Биология мұғалімдерін даярлау
М.Х.Дулати атындағы Тараз университеті
6B01505 Биология (IP)
М.Әуезов атындағы Оңтүстік Қазақстан университеті
6B01505 Биология
Ы.Алтынсарин атындағы Арқалық педагогикалық институты (Ы.Алтынсарин атындағы АПИ)
6B01505 Биология (IP)
М.Әуезов атындағы Оңтүстік Қазақстан университеті