Жаңа білім беру бағдарламасы

6B01404 Qazaq kuresi бойынша педагог-жаттықтырушы в APEMS

Пәндер

  • Спорттық метрология (спорттық тестілеу)

    Бұл курс студенттерді функционалды және корреляциялық қатынасты, регрессиялық талдауды, спорттағы бағалау мен нормалар теориясын қолдана отырып, жекпе-жектің әртүрлі түрлерімен айналысу кезінде өлшеу әдістерімен таныстырады. Студент сапалық сипаттамалардың сандық бағалауын қолданады, күш қасиеттерін, икемділік пен төзімділіктің даму деңгейін бақылайды; жүктеме көлемі мен қарқындылығын, техниканың тиімділігін, оның ішінде зерттелетін спортшылардың дене дайындығын кешенді бағалауды жүргізеді

    Несиелер - 5
  • Спорттық медицина және қауіпсіздік

    Осы пәннің курсында дене шынықтыру мен спортты қамтамасыз ететін ғылым ретінде спорттық медицинаның ерекшеліктері мен рөлі; «денсаулық», «ауру» ұғымдарының мәні және олардың адам ағзасына әсері; спорттық медицина тұрғысынан бағдарлау және спорттық іріктеу; спорттың денсаулыққа әсері; спортшылардың физикалық дамуын зерттеудің әдістері мен тәсілдері; жағдайды дәрігерлік бақылау қарастырылады спортшының денесі; алынған жарақаттардан кейін қалпына келтіру әдістері мен құралдары; допинг-бақылаудың ерекшеліктері.

    Несиелер - 5
  • Спорттағы педагогикалық өлшемдер

    Курстың мақсаты спорттық пәндерді оқыту сапасын бағалау жүйелерінің теориялық және ұйымдастырушылық негіздерін меңгерген бәсекеге қабілетті мамандарды даярлау; спорт индустриясының ішкі жүйелерін зерделеу; кәсіби дағдылар мен әмбебап құзыреттіліктердің қалыптасу деңгейін бағалау үшін тапсырмаларды әзірлеу әдістері; білім беру және спорт мекемелерінде ішкі бағалау жүйелерін зерделеу болып табылады.

    Несиелер - 5
  • Оқытудың инновациялық технологиялары және білім берудің жаңартылған мазмұны

    Осы пән курсында орта білім беруді жаңғыртудың стратегиялық бағыттары; жаңартылған білім беру мазмұны технологиясы негізінде мектепте оқыту нәтижелерін айқындау мен бағалаудың инновациялық технологиялары; Заманауи педагогтың инновациялық моделін қалыптастыру; мектепте оқытудың инновациялық технологияларының типологиясы; мектепте оқытудың инновациялық әдістемелері; педагогтерді даярлаудың ақпараттық-коммуникациялық, интерактивті технологиялары; білім беруді цифрландыру; реформалаудың ерекшеліктері қарастырылады мектепте дене шынықтыруды оқыту.

    Несиелер - 5
  • Спорттық-педагогикалық шеберлік және тәлімгерлік негіздері

    Бұл курс жаттықтырушының спорттық-педагогикалық шеберлігінің жалпы теориялық және практикалық категорияларын оқытуға, оқу жұмысы процесінде оларды қолдануды қамтамасыз ететін арнайы білімді, кәсіптік біліктіліктер мен дағдыларды қалыптастыруға; есептік құжаттаманы ресімдей отырып , жаттықтыру жұмысының принциптерін оқытуға; адамгершілікке, ерік-жігерге, эстетикалық көзқарастар мен еңбекқорлыққа тәрбиелеуге; нормативтік құқықтық құжаттарды, дене шынықтыру және спортты басқару органдарының ұсынымдарын, оқу-бағдарламалық құжаттаманы зерделеуге, талдауға және іске асыруға; спорт стандарттарына өзгерістерді зерделеуге; педагогикалық және жаттықтырушылық тәлімгерлікті ұйымдастыруға, бастаушы педагог-жаттықтырушыларға көмек көрсетуге; педагогикалық, әдістемелік әдебиеттерге, әдістемелік әзірлемелер мен құралдарды зерделеуге бағытталған.

    Несиелер - 5
  • Qazaq Kuresi интернационализациясы

    Бұл курс студенттерге халықаралық аренада ұлттық спортты дамыту үлгілерін жасауға мүмкіндік береді, шетелдік спортшылар мен жаттықтырушыларды тарту жөніндегі тұжырымдамалар, халықаралық жарыстарға қатысудың, Қазақстанда осындай іс-шараларды өткізудің өзектілігі негізделетін болады

    Несиелер - 5
  • Әлемдік қоғамдастықтағы спорт

    Осы курс аясында студенттер спорт индустриясының дамуына әсер ететін заманауи саяси, экономикалық және қаржылық трендтермен танысады

    Несиелер - 5
  • Спорттық психология

    Бұл курс студенттерді адамның реакциясын түсінуге және спорт пен жаттығуларға бейімделуге психологиялық көзқараспен таныстырады. Дәрістер, жағдайлық зерттеулер мен семинарлар танымды, аффект пен мінез-құлықты және олардың арасындағы күрделі өзара әрекеттесуді талқылауға және түсінуге мүмкіндік береді. Студенттер спорттық нәтижелер мен жаттығуларды, сондай-ақ спортшылардың дайындығына әсер ететін психологиялық факторларды біліп, түсінеді.

    Несиелер - 5
  • Дене шынықтыру және спорт кинезиологиясы

    Бұл курс студентке адамдар тобын тексеруге, сондай-ақ топтық жаттығуларды жоспарлауға және өткізуге мүмкіндік береді. Әр аптаның соңында студенттер бір аптадағы іс-шаралар туралы рефлексивті материал ұсынады. Студенттер сонымен қатар жеке спортшыларға биомеханикалық талдау жүргізіп, физикалық жаттығулардың күшті және әлсіз жақтарын анықтауы керек.

    Несиелер - 5
  • Спортшы-балуандардың жылдамдық - күш қабілеттерін дамыту әдістемесі

    Бұл пәннің мақсаты Qazaq kuresi-мен айналысатын спортшылардың жылдамдық-күш қабілеттерін дамытуға бағытталған әдістер мен тәсілдерді зерделеу болып табылады. Курс шеңберінде студенттер: балуандардың жылдамдық-күштік даярлығының негіздерін; жылдамдық-күштік қабілеттерін дамытудың физиологиялық негіздерін; жылдамдық-күштік қасиеттерді жаттықтыру кезінде қолданылатын негізгі әдістер мен тәсілдерді; балуандардың жылдамдық-күштік қабілеттерін дамыту үшін оқу процесін ұйымдастыруды; Qazaq kuresi техникалық аспектілерін және олардың жылдамдық-күштік қабілеттерін дамытумен байланысын; бағдарламалауды балуандарда жылдамдық-күш қабілеттерін дамытуға арналған жаттығу сабақтары; оқу процесінің тиімділігін бағалау және жаттығу бағдарламасын түзету және т.б. қарастырады

    Несиелер - 4
  • Физикалық өзін-өзі жетілдіру және көшбасшылық

    Курсты зерделеу адамның дене шынықтыруын дамытуға бағытталған, адамның денсаулығына, психофизикалық жағдайына және физикалық жетілуіне қатысты тиімді ұстанымын анықтайтын және реттейтін әр түрлі әдістер мен іс-әрекеттерді қамтитын, өзін-өзі жоспарлы жұмыс бойынша саналы ұстанымды қалыптастыруға бағытталған. Курс барысында студенттер адамгершілік-ерікті тұлғалық қасиеттерді қалыптастыру, көшбасшылық теориясына негізделген дене шынықтыру мен дамуды жақсарту негіздерін үйренеді.

    Несиелер - 4
  • Бейімді дене шынықтыру және спорт

    Бұл пәнде осы курстың негізгі ұғымдары, түрлері, функциялары, принциптері ашылады; бейімді дене шынықтыру мен спорттың қалыптасу және даму тарихы; бейімді дене шынықтыру мен спорттың әдістері мен құралдары, дене қабілеттерін, қасиеттерін дамыту; бейімді дене шынықтыру мен спорттағы оқыту әдістері мен әдістері; бейімді спорттағы ұйымдар, федерациялар; паралимпиадалық қозғалыс; ұйымдастыру және ерекше қажеттілігі бар тұлғалар үшін жарыстар өткізу.

    Несиелер - 5
  • Негізгі физикалық қасиеттерді тәрбиелеу

    Бұл курс негізгі физикалық қасиеттерді дамыту бойынша негізгі білім мен кейбір практикалық біліктіліктер мен дағдыларды игеруге бағытталған: күш, ерік, төзімділік және т.б.; бастауыш, негізгі орта және жалпы орта білім берудің жалпы білім беретін оқу бағдарламаларын іске асыратын білім беру ұйымдарында педагог лауазымына орналасу үшін кәсіби құзыреттіліктерді қалыптастыруға бағытталған.

    Несиелер - 4
  • Жаттықтыру процесінің практикасы (Qazaq kuresi)

    Бұл курс студентке Qazaq kuresi кезінде жаттықтырушы ретінде машықтануға мүмкіндік береді. Студенттер жаттығулардың белгіленген түрі бойынша апта сайынғы жаттығу жоспарларын дайындайды және ұсынады деп күтілуде. Әр аптаның соңында білім алушылар өздерінің бастапқы оқу процесінің жоспарын, бір аптадағы коучинг қызметі туралы есепті және коучинг басшыларының есебі мен пікірлеріне негізделген қайта қаралған жоспарды ұсынады.

    Несиелер - 5
  • Кәсіби спорттағы қазақ / орыс тілі

    Пәнді оқытудың мақсаты: болашақ педагог-жаттықтырушылардың қазақ/орыс тілдерінде кәсіби қарым-қатынас жасау үшін қажетті тілдік құзыреттілік негіздерін игеруі, қазақ/орыс тілдерінде ауызша және жазбаша қарым-қатынас формаларын ақпараттық қызмет құралы ретінде пайдалану және одан әрі өзін-өзі тәрбиелеу үшін меңгеруі.

    Несиелер - 3
  • Спорттық тамақтану және фармакология

    Бұл курс аясында студенттер спортшыларға арналған тамақ көздеріне, тамақ таңдауына, ас қорытуға және ылғалдандыруға байланысты тұжырымдамалармен, сондай-ақ спорттағы допинг тарихымен, тыйым салынған заттардың тізімімен, тестілеу әдістерімен, допинг пен тестілеуге байланысты фармакологиямен, Qazaq kuresi допингіне қатысты Дүниежүзілік допингке қарсы агенттіктің (WADA) рөлімен және ресурстармен танысады

    Несиелер - 5
  • Qazaq kuresi оқыту теориясы мен әдістемесі

    Бұл курс аясында жекпе-жек түрлері бойынша дене жаттығуларының негізгі ұғымдары мен негізгі элементтері, жеке және топтық жаттығуларды құру ерекшеліктері, психологиялық дайындық пен коммуникация ерекшеліктері зерттеледі. Курс барысында Qazaq Kuresi бағытының пайда болуы мен даму тарихы, оқыту теориясы мен әдістемесі, денсаулық жағдайы мен Qazaq kuresi сабақтары арасындағы байланыс қарастырылады

    Несиелер - 5
  • Балуандардың жалпы және арнайы дайындығы

    Бұл курс арнайы біліктіліктер мен дағдыларды қалыптастыруға, күрестің тактикалық-техникалық ерекшеліктерін, қозғалыс әрекеттерін оқыту әдістемесін зерттеуге, ауыспалы жағдайларда моториканы қалыптастыруға бағытталған. Білім алушы курс барысында жекелеген арнайы іс-әрекеттерді жүргізумен айналысатындардың мүмкіндіктерін арттыруға бағытталған күрес фрагменттерімен жаттығулардың орындалуымен танысады

    Несиелер - 5
  • Жоғары жетістіктер спорты және олимпиадалық білім

    Бұл курс олимпиадалық білім мен спорт бизнесін халықаралық деңгейде, соның ішінде өндіріс пен пайдалануды және жаһанданудың осы процеске әсерін қарастырады. Курстың зерттелетін тақырыптарына коммерцияландыру, маркетинг, салыстырмалы спорттық модельдер, жаһандық процестер және көрермендермен жұмыс кіреді.

    Несиелер - 5
  • Дене шынықтыру және спорт бойынша ғылыми-зерттеу жұмыстарының негіздері

    Пән дене шынықтыру мен спорттағы ғылыми-зерттеу қызметін ұйымдастырудың ерекшелігін; зерттеудің ұғымдық аппаратын; зерттеудің әдіснамасы мен эмпирикалық және теориялық әдістерін; зерттеу кезеңдерін; педагогикалық өлшемдерді; спорттық метрологияның деректерін зерттеулерде пайдалануды; зерттеудің практикалық және теориялық маңыздылығын анықтауды; зерттеу нәтижелерін өңдеу мен ресімдеуді зерделеуге бағытталған.

    Несиелер - 5
  • Кәсіби спорттағы ағылшын тілі

    Пәнді оқытудың мақсаты: болашақ педагог-жаттықтырушылардың кәсіби мәдениетаралық қарым-қатынас үшін қажетті шет тілдік құзыреттілік негіздерін игеруі, шет тіліндегі ауызша және жазбаша қарым-қатынас формаларының негіздерін ақпараттық қызмет құралы ретінде пайдалану және одан әрі өзін-өзі тәрбиелеу үшін меңгеруі.

    Несиелер - 3
  • Спорттық және ұлттық ойындар

    Осы курс барысында білім алушы спорттың әртүрлі түрлері (баскетбол, волейбол, жеңіл атлетика, жүзу, асық және т.б.) бойынша арнайы дене жаттығуларын орындау техникасымен танысады, ойын барысында жеке техникалық әрекеттерді меңгереді. Курс бастауыш, негізгі орта және жалпы орта білім берудің жалпы білім беретін оқу бағдарламаларын іске асыратын білім беру ұйымдарында педагог лауазымына орналасу үшін кәсіби құзыреттіліктерді қалыптастыруға бағытталған.

    Несиелер - 4
  • Жаттықтыру процесінің теориясы мен әдістемесі

    Бұл курс оқу процесінің ұйымдастырушылық-құқықтық және психологиялық-педагогикалық негіздерін, Qazaq kuresi сабағы бойынша дағдыларды қалыптастырудың заманауи әдістерін, әдістемелік қағидаттарды, оқытуда заманауи технологияларды пайдалануды, Qazaq Kuresi білім беру тұжырымдамасын зерделеуге бағытталған

    Несиелер - 5
  • Спорттың базалық түрлеріне оқыту әдістемесі

    Курс негізгі ұғымдарды, негізгі спорт түрлерінің жалпы сипаттамасы мен жіктелуін зерттеуге, оқытудың техникалық - тактикалық әдістері мен тәсілдерін игеруге, оқу-жаттығу процесінде ойын өткізу дағдыларын меңгеруге бағытталған. Спорттың базалық түрлері бойынша сабақтардың әртүрлі нысандарын өткізудің құралдары мен ерекшеліктері қарастырылады, халықаралық және ұлттық стандарттарға сәйкес дене шынықтыру мамандарына қойылатын талаптар тұрғысынан теория мен әдістеменің ережелері ашылады.

    Несиелер - 5
  • Спорттағы және физикалық белсенділіктегі эргономика

    Пән эргономикалық принциптердің жаттығу процесіне әсерін анықтауға және спортшыларды қажығандықты азайтуға, әл-ауқат пен денсаулықты сақтауға ықпал ететін жағдайларды қамтамасыз етуге дайындауға ықпал етеді.

    Несиелер - 5
  • Спорт құқығы

    Аталған пән аясында спорттық құқық ұғымы мен мәні; спорттық құқықтың пәні, принциптері мен дамуы; заңнамалық жүйе, Қазақстанның дене шынықтыру және спорт саласындағы құқықтық актілері; халықаралық спорттық жарыстардың құқықтық негізі; халықаралық деңгейде спорт саласында шарттар жасасудың ерекшеліктері; допинг бақылаудың құқықтық негіздері; спорттық даулардың түсінігі, мәні, жіктелуі және оларды реттеу тәсілдері қарастырылады.

    Несиелер - 5
  • Спорттық анатомия және спорттық морфология негіздері

    Бұл курста спорттық анатомия мен морфологияның мақсаттары мен міндеттері; жас кезеңі; дене конституциясының ерекшеліктері; әртүрлі соматикалық типтегі адамдарда бұлшықет массасының өзгеруі; дененің бейімделу мүмкіндіктері; жүктемелердің сүйектерге, байламдарға, бұлшықеттерге, сіңірлерге әсері; қозғалыстардағы белсенділіктің морфологиялық және анатомиялық негіздері; зерттеу жүргізуге арналған арнайы жабдықтар, спорттық анатомия мен морфологияның зерттеу әдістері қарастырылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Педагогикалық және жаттықтырушылық қызметке кіріспе

    Бұл курста педагогикалық және жаттықтырушылық қызметтің жалпы сипаттамасын, мәні мен ерекшелігін ашатын мәселелер зерттеледі, педагог-жаттықтырушының жеке басына қойылатын талаптар негізделеді, олардың кәсіби құзыреттілігі қарастырылады. Қазіргі қоғамдағы педагогикалық және жаттықтырушылық қызметтің әлеуметтік маңызы, сондай-ақ спорттағы Qazaq kuresi пайда болу тарихы зерттелуде.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Кәсіби табыстылық менеджменті

    Курс студенттерде табысты адамның бейнесін және олардың көшбасшылық қасиеттерін дамытуды қалыптастырады. Курстың мақсаты-студенттерде спорттық ұжымдарды басқарудың заманауи қолданбалы әдістерін, жеке шығармашылық қабілеттерін дамыту және пайдалану әдістерін, кадрларды кәсіби пайдалану, жобалық-инновациялық топтарды құру дағдыларын қалыптастыру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Спорттық маркетинг және қоғаммен байланыс

    Курстың мақсаты студенттерде нарықтық экономика жағдайында маркетинг теориясының ғылыми негіздерін игеру , дене шынықтыру және спорт ұйымдары қызметінің экономикалық механизмін жетілдіру, негізделген маркетингтік шешімдер қабылдау үшін қажетті ғылыми-әдістемелік базаны қалыптастыру болып табылады. Пәнді игеру нәтижесінде студент білуі керек: маркетингтің заманауи модельдері; маркетингтік зерттеу әдістері. Істей алу керек: нарық факторларын талдау және бағалау; тұтынушыларды талдау; мақсатты тұтынушыны сипаттау; ұйымның ішкі факторлары мен мүмкіндіктерін талдау және бағалау. Дағдылары болу керек: нақты маркетингтік мәселелерді талдау және шешу.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Академиялық жазу

    Курс зерттеу әдіснамасының теориялық негіздерін, зерттеу нәтижелерін ұсыну және академиялық мәтіндерді рәсімдеуді, академиялық сөйлеуді зерттеуді қамтиды.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Экология және тіршілік қауіпсіздігі

    Курс білім алушыларда экологиялық ойлауды, қоршаған ортаның жай-күйін және зиянды және қауіпті факторлардың адамға әсер ету дәрежесін барабар бағалау білігін, табиғатты ұтымды пайдалану дағдыларын қалыптастыруға; кәсіби қызмет саласында қауіпсіздікті қамтамасыз ету және төтенше жағдайларда алғашқы көмек көрсету үшін ережелер мен практикалық дағдыларға үйретуге бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет

    Бұл курстың мақсаты студенттердің сыбайлас жемқорлыққа қатысты белсенді азаматтық ұстанымын көрсетуге бағытталған құндылық көзқарастары мен қабілеттерін қалыптастыру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Педагогикалық және спорттық этика

    Бұл курс педагогикалық және спорттық ортада туындайтын күрделі этикалық шешімдер қабылдау үшін қажетті білім мен дағдыларды алуға бағытталған. Курс барысында кәсіби спорттағы этика (Qazaq kuresi), спорттық мінез-құлық (балуан), адамгершілік және спорттық тәрбие туралы түсінік қарастырылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Дене шынықтыру және спорт тарихы (Qazaq kuresi)

    Бұл курста дене шынықтыру дамуының тарихи ерекшеліктері және Qazaq kuresi пайда болу, даму және қалыптасу тарихы; дене шынықтыру-сауықтыру тәрбиесі мен оқыту формаларының, құралдарының, әдістерінің, жүйелерінің тарихи дамуы; Қазақстанда және әлемде Qazaq kuresi дамуының қазіргі тенденциялары зерттеледі.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Педагогика

    Курстың мақсаты: студенттерде тұтас педагогикалық процесс туралы педагогикалық білім жүйесін қалыптастыру; мектепте тәрбие берудің ғылыми негіздерін, оқу-тәрбие процесін құрудың психологиялық-педагогикалық ерекшеліктерін игеру. Курсты оқу нәтижесінде білім алушы педагогикалық ғылымның негізгі жетістіктері, қазіргі заманғы проблемалары мен даму үрдістерін, оның пәні және басқа ғылымдармен өзара байланысын; маманның жеке және кәсіби қасиеттеріне қойылатын заманауи талаптарын; жалпы білім беру және кәсіптік білім беру жүйесінде оқыту мен тәрбиелеудің мәні, мақсаттары мен проблемаларын меңгереді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Экономика және кәсіпкерлік негіздері

    Курсты оқыту барысында дамыған батыс елдерінде теория мен практиканы дамытудың жинақталған тәжірибесі, Қазақстанда кәсіпкерлікті құру тәжірибесі, кәсіпкерлік қызметті ұйымдастыруды реттейтін азаматтық заңнаманы қолдану, кәсіпкерліктің барлық дерлік ішкі жүйелерінің мәнін білдіретін негізгі ұғымдар мен терминдерді ескере отырып, кәсіпкерлік механизмі қарастырылады. Бұл студенттерге кәсіпкерлік қызмет туралы ғана емес, сонымен қатар нарықтық экономика жағдайында оны ұйымдастырудың шарттары мен факторлары туралы толық түсінік алуға мүмкіндік береді. Сондай-ақ, курс барысында қолданыстағы заңнаманың ерекшеліктері қарастырылады, оны зерттеу кәсіпкерліктің ұйымдық – құқықтық нысанын таңдаудан бастап өз ісін жою процесіне дейін дұрыс шешім қабылдауға мүмкіндік береді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Дене тәрбиесінің теориясы мен әдістемесі

    Бұл пән дене тәрбиесі мен спорттың негіздері мен принциптерін қарастырады. Курс әртүрлі жастағы адамдардың физикалық белсенділігін, физикалық дайындығын және денсаулығын дамытуға бағытталған теориялық және практикалық аспектілерді қамтиды. Бұл пән бойынша студенттер дене шынықтырудың негізгі теориялық тұжырымдамаларын, соның ішінде дене шынықтыру, спорт, физикалық оңалту және сауықтыруды үйренеді. Пәннің мақсаты студенттердің дене шынықтыру және спорт саласындағы кәсіби қызметке қажетті білімдерін, біліктері мен дағдыларын қалыптастыру (жаттығуларды жоспарлау және ұйымдастыру, дене шынықтыру сабақтарын өткізу, физикалық даму бағдарламаларын адамдардың жеке қажеттіліктері мен қабілеттеріне бейімдеу және т.б.) болып табылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Спорттық физиология

    Бұл курс барысында жаттығулардың ағзаның мүшелері мен жүйелерінің жұмысына, сондай-ақ ағзадағы метаболикалық және энергетикалық процестерге әсері зерттеледі. Спорттық физиология аэробты және анаэробты төзімділік, максималды жылдамдық, күш, икемділік және қозғалысты үйлестіру сияқты физикалық белсенділіктің аспектілерін зерттейді. Білім алушылар спортшылардың дене көрсеткіштерін жақсарту тәсілдерін зерделеумен және оңтайлы нәтижелерге қол жеткізу үшін тиімді жаттығу бағдарламаларын құрумен айналысатын болады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Qazaq Kuresi әдістемесі

    Бұл курс білім алушыларды Qazaq kuresi тұжырымдамасымен, тұжырымдамалық аппаратпен, негізгі аспектілермен, ережелерімен таныстырады. Курс барысында білім алушыда Qazaq kuresi туралы спорт түрі ретінде негізгі түсінік қалыптасады. Бұл курс жекпе-жектің әртүрлі аспектілерін, соның ішінде тарихи контекстті, жекпе-жектің осы түрінің негізгі принциптері мен философиясын, мақсаттары мен міндеттерін, жекпе-жек кезіндегі іс-қимылдардың тактикасы мен стратегиясын, жаттығу әдістерін және т.б. қамтиды.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Мектепте дене шынықтыруды оқыту әдістемесі

    Курсты оқыту барысында курстың мақсаты, міндеттері, объектісі және пәні, негізгі категориялары; осы оқу пәнінің қалыптасу және даму тарихы; зерттеу әдістері; Қазақстан Республикасындағы дене тәрбиесі жүйесі; дене шынықтырудың принциптері, құралдары, әдістері, оқыту ерекшеліктері; қозғалыс дағдылары мен дағдыларын дамыту ерекшеліктері; оқушылардың физикалық қасиеттерін қалыптастыру ерекшеліктері; дене тәрбиесін ұйымдастыру формалары; сабақтың құрылымы және оның дене шынықтыру бойынша ұйымдастыру ерекшеліктері; дене тәрбиесі бойынша оқу және оқудан тыс қызметті жоспарлау жүйесі; критериалды бағалау; мектепте дене шынықтыруды оқытудың ақпараттық-коммуникациялық технологиялары.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Спорттық ивент менеджмент

    Осы курс шеңберінде студенттерде спорттық іс-шараларды ұйымдастыру бойынша басқарушылық құзыреттер қалыптастырылады. Курс аяқталғаннан кейін студенттер жобаны іске асыру мерзімдерін анықтау үшін спорттық іс-шаралардың негізгі стейкхолдерлерімен келіссөздер жүргізуге, баспасөз өкілдерімен PR-науқандарды ұйымдастыруға, еріктілер қозғалысын қалыптастыруға, спорттық іс-шараға қатысушылардың тұруы мен тасымалдауын ұйымдастыруға, спортшылар мен көрермендер үшін қауіпсіздік шараларын көздеуге, жергілікті қоғамдастық басшылығымен қызметті үйлестіруге, жеткізушілермен және демеушілермен келісімдер жасасуға қабілетті болады, форс - мажорлық және төтенше жағдайларды болжау.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Жобаларды басқару

    Осы курс шеңберінде студенттер мақсатқа жету үшін іс-қимыл жоспарын әзірлеуді, топ мүшелері мен құрылымдық бөлімдер арасындағы байланысты басқаруды, сондай-ақ жұмыс тиімділігін арттыру үшін қызметті синхрондауды қамтитын спорттағы жобалық қызметті жоспарлау, ұйымдастыру және іске асыру әдістемесін меңгереді. Курс қызметкерлер арасындағы жауапкершілік аймақтарын олардың дағдыларына сәйкес бөлуді және ұйымның ресурстарын пайдалануды зерттеуді қамтиды. Студенттер шығындарды бақылауға, уақыт шеңберін белгілеуге, бюджетті қалыптастыруға және жұмыс барысында туындауы мүмкін қиындықтарды қамтамасыз етуге қабілетті болады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Спорттық коучинг: негізгі тұжырымдамалар (Qazaq kursi)

    Осы курс шеңберінде дәрістер мен интерактивті сабақтарды оқытудың Smart технологияларын пайдалана отырып, студенттер спорттағы концептуалды даму, спорттағы жаттықтырушы философиясы, спортшы мен жаттықтырушы арасындағы күрделі өзара іс-қимыл, команданы жоспарлау сияқты мәселелерді зерттейді, сондай-ақ жаттықтырушының жеке және әлеуметтік деңгейлердегі әртүрлі рөлдері мен үлестерін зерттейді. Студенттер жаттығу жоспарларын құруды, тиімді жаттығулар туралы шешім қабылдауды, жарыс жағдайларын бағалауды және коучингтегі рефлексиялық тәжірибенің рөлін үйренуді үйренеді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Qazaq Kuresi биомеханикасы

    Бұл курста студенттер кинетика және кинематика, анатомиялық позициядан аяқ-қол қозғалысына көшу, иілу / кеңейту, инверсия / эверсия, пронация / супинация сияқты мәселелерді зерттейді. Бұл курс механиканың модельдері мен әдістері негізінде Qazaq kuresi сабағында тірі тіндердің, жеке мүшелердің немесе ағзаның механикалық қасиеттерін зерттеуге бағытталған.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Дене шынықтыру мен спорттағы тәрбие жұмысының технологиялары

    Бұл курста білім алушылардың психологиялық-жас ерекшеліктерін ескере отырып, оқу-тәрбие процесін жоспарлау және ұйымдастыру негіздері, Білім беруді ұйымдастыру деңгейінде іс-шараларды ұйымдастыру, білім алушының жалпы мәдениетін қалыптастыру және оны әлеуметтендіру; дене шынықтыру және спорт саласындағы тәрбие процесін ұйымдастырудың стратегиясы, тактикасы мен техникасы, оқытушының (жаттықтырушының) тәрбиеші ретіндегі жеке басына қойылатын талаптар зерделенеді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Qazaq kuresi-дегі жарыс қызметі

    Бұл курс Qazaq kuresi жарысы кезінде дененің экстремалды экологиялық жағдайларға төтеп беру және бейімделу қабілетін зерттейді. Студенттер адам ағзасына физиологиялық әсерімен танысады. Олар сондай-ақ жағымсыз әсерлерді азайту үшін қолдануға болатын жарыс стратегияларын зерттейді. Ауаның ластануы және дененің табиғи ритмының бұзылуы да зерттеледі.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Qazaq kuresi бойынша спорттық төрешілік

    Осы курс шеңберінде студенттер Qazaq kuresi бойынша спорттық төрешіліктерді, атап айтқанда жарыс ережелерін, төрешілер рәсімдерін, төрешілердің қимылдарын, төрешілердің орнын, төрешілер алқасының құрамын, төрешілер алқасының Төралқасын, қателіктер мен жазаларды, спортшылардың дұрыс емес және спорттық емес мінез-құлқын және басқа да мінез-құлқын және т. б. зерттейтін болады. спорттық төрешілердің біліктілік санаттарын беру, айыру және қалпына келтіру тәртібі.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 4

Профессии

Оқыту нәтижелері

  • Кәсіби қызмет шеңберінде гуманитарлық бағытты, мәдени және дене дамуын қалыптастыру үшін жалпы әлеуметтік білімді қолдану
  • Оқыту мен оқытуға әсері тұрғысынан Qazaq kuresi бойынша инновациялық білім беру технологиялары мен заманауи жаттықтырушылық әдістемелерді қолдана білу
  • Дене шынықтыру мен спортта өлшеу, спортшының жағдайын және оның нәтижелерін болжау, сондай-ақ оның жарыстардағы мінез-құлқын білу
  • Cпорт құқығы саласындағы білімі негізінде Qazaq kuresi спорттық қызметін ұйымдастыру және ілгерілету бойынша басқарушылық құзыреттерді қолдану
  • Qazaq kuresi әлеуеті арқылы мемлекеттік мүдделерді ілгерілету үшін халықаралық-құқықтық нормалар мен актілерді білу, халықаралық аренада диалог жүргізу дағдыларына ие болу
  • Ғылыми зерттеулер жүргізуге және білім беру ұйымдарында арнайы пәндерді оқытуды жүзеге асыруға мүмкіндік беретін кәсіби деңгейде тілді меңгеру
  • Qazaq kuresi оқыту кезінде тәрбиенің әдіснамалық тәсілдері мен педагогикалық әдістерін қолдану
  • Инклюзивтілікті, нутрициологияны, фармакологияны және қоршаған спорттық ортаны ескере отырып, таңдаған спорттық қызметін жүзеге асыру жағдайында спортшы денесінің функционалдық дайындығын қамтамасыз ету үшін жалпы спорттық медицина білімін қолдану
  • Қолданбалы ғылымды пайдалана отырып, кәсіби және жеке мақсаттарға қол жеткізуді, спортшылардың психологиялық ерекшеліктерін ескере отырып, стратегиялық тұжырымдамаларды қолдануды қамтамасыз ету бойынша оқыту әдістерін қолдану
Top