Инновациялық білім беру бағдарламасы

6B05203 Қолданбалы геология в Satbayev University

Пәндер

  • Инженерлік және компьютерлік графикасы

    Мақсат: Студенттерге сызба жасаудың білімін және стандарттар талаптарына сәйкес графикалық және мәтіндік конструкторлық құжаттаманы әзірлеу дағдыларын қалыптастыру. Мазмұны: Студенттер ЕСКД стандарттарын, графикалық примитивтерді, геометриялық құрастырылымдарды, ортогонал проекциялау әдістері мен қасиеттерін, Монж эпюрын, аксонометриялық проекцияларды, метриялық есептерді, қосылыстардың түрлері мен ерекшеліктерін, бөлшектердің эскиздерін және жинақ сызбаларын, детализацияны және AutoCAD-та күрделі қатты денелі объектілерді жасау процесін меңгереді.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Математика I

    Мақсаты: студенттерді сызықтық алгебра, Аналитикалық геометрия және Математикалық талдаудың негізгі ұғымдарымен таныстыру. Пәннің типтік және қолданбалы міндеттерін шешу қабілетін қалыптастыру. Мазмұны: сызықтық алгебра, векторлық Алгебра және Аналитикалық геометрия элементтері. Талдауға кіріспе. Бір айнымалы функцияның дифференциалдық есебі. Туындыларды қолдану арқылы функцияларды зерттеу. Бірнеше айнымалылардың функциялары. Ішінара туындылар. Екі айнымалы функцияның экстремумы.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Физика

    Мақсаты: дүниенің қазіргі физикалық бейнесі және ғылыми дүниетанымы туралы идеялар, іргелі заңдар, классикалық және қазіргі физика теориялары туралы білімді пайдалана білу. Мазмұны: Физика пәні келесі бөлімдерді зерттеуді қамтиды: механиканың физикалық негіздері, молекулалық физика және термодинамика негіздері, электр және магнетизм, тербелістер мен толқындар, оптика және кванттық физика негіздері

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Физикалық геология

    Пәнді оқудың мақсаты – жер қыртысы мен геосфералардың құрамы туралы, жердің астында да, жер бетінде де болып жатқан геодинамикалық процестер туралы білім алу. Пайдалы қазбалардың, тау жыныстарының түзілуі мен өзгеруі, экзогендік және эндогендік процестердің бір-бірімен байланысы және олардың қызметінің нәтижелері қарастырылады. Кең таралған пайдалы қазбаларды, тау жыныстарын анықтауды және көлденең қабаттары бар қарапайым геологиялық карталарды құруды үйреніңіз.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 4
  • Құрылымдық геология

    Пәнді оқу мақсаты – жер қыртысының құрылымдық элементтері туралы теориялық білім алу, олардың пайда болу механизмдері, тау жыныстарының деформациялық қасиеттері және деформация түрлері, шөгінді жамылғысының құрылымдары, интрузивті және эффузиялық магмалық денелердің морфологиясы, литосфералық плиталардың өзара әрекеттесуі және негізгі құрылымдық элементтердің түзілуі. Геологиялық карталарды оқуға және талдауға, геологиялық қималарды салуға және геологиялық карталарды құрастыруға үйрету

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Математика II

    Мақсаты: студенттерге интеграция әдістерін үйрету. Антивирусты табу үшін дұрыс әдісті таңдауға үйрету. Практикалық есептерді шешу үшін белгілі бір интегралды қолдануға үйрету. Мазмұны: бір және екі айнымалы функцияның интегралды есебі, қатар теориясы. Анықталмаған интегралдар, оларды есептеу әдістері. Белгілі бір интегралдар және белгілі бір интегралдардың қосымшалары. Дұрыс емес интегралдар. Сандық және функционалды қатарлар теориясы, Тейлор және Маклорен қатарлары, қатарларды шамамен есептеулерге қолдану.

    Оқу жылы - 1
    Несиелер - 5
  • Жалпы химия

    Мақсаты: жалпы химияның іргелі мәселелері бойынша білімді және оларды кәсіби қызметте қолдану дағдыларын қалыптастыру. Қысқаша мазмұны Химиялық пәндердің негізінде жатқан заңдар, теориялық ережелер мен тұжырымдар; Д.И. Менделеевтің периодтық заңына және заттың құрылымы туралы қазіргі идеяларға негізделген химиялық элементтердің қасиеттері мен қатынастары; химиялық термодинамика және кинетика негіздері; ерітінділердегі процестер; күрделі қосылыстардың құрылымы.

    Оқу жылы - 2
    Несиелер - 5
  • Қаржылық сауаттылық негіздері

    Мақсаты: алынған білім мен оларды практикалық қолдану арасында тікелей байланыс құру негізінде білім алушылардың қаржылық сауаттылығын қалыптастыру. Мазмұны: қаржыны басқару саласындағы барлық құралдарды іс жүзінде пайдалану, жинақтарды сақтау және көбейту, бюджетті сауатты жоспарлау, салықтарды есептеу, төлеу және салық есептілігін дұрыс толтыру бойынша практикалық дағдыларды алу, қаржылық ақпаратты талдау, барабар инвестициялық стратегияларды таңдау үшін қаржы өнімдерінде бағдарлау.

    Оқу жылы - 2
    Несиелер - 5
  • Геологиядағы геоақпараттық жүйелер

    Мазмұны геоақпараттың жалпы қасиеттерін, оны алу, бекіту, жинақтау, өңдеу және пайдалану заңдылықтары мен әдістерін зерттеуді, сондай-ақ жинақтау мақсатында геоақпараттық жүйелерді құрудың теориясын, әдістемесін және технологияларын әзірлеуді қамтиды. кеңістіктік келісілген деректерді жүйелеу, сақтау, талдау, түрлендіру, көрсету және тарату.

    Оқу жылы - 2
    Несиелер - 5
  • Геодезия

    Студенттерді инженерлік, кадастрлық және басқа мәселелерді шешу үшін қолданылатын карталар, жоспарлар құра отырып, математикалық өлшеу арқылы жер бетінің немесе оның жеке учаскелерінің пішіні мен өлшемдерін зерттейтін ғылыммен таныстыру. Зерттеу заманауи техникамен технологияларды қолдана отырып, бір-біріне қатысты ең маңызды объектілердің геометриялық пропорцияларын, өлшемдерін және орналасуын анықтау әдістеріне негізделген.

    Оқу жылы - 2
    Несиелер - 5
  • Кристаллография және минералогия

    Курс кристаллографияның негізгі ұғымдары мен заңдарын зерттейді; кристалдардың классификациясы олардың симметриясына негізделген; кристалдардың сыртқы және ішкі құрылысын зерттейтін геометриялық кристаллография; кристаллохимия немесе құрылымдық химия; кристаллофизика. Кристалдардың физикалық қасиеттері және сыртқы пішініне әсерін түсіндіру, құрылыстарының негізгі түрлерін; табиғатта минералдардың шығу тегі мен оларды табу шарттары; минералдардың негізгі топтары, олардың құрамы, физикалық қасиеттері және практикада қолданылуы, минералд түзілу процестері және соған сәйкес минералдық парагенезистер, кристалдық құрылымның негізгі заңдылықтары, сыртқы пішіндері, химиялық құрамы, физикалық қасиеттері және олармен өзара байланысты кристалдардың қалыптасу жағдайлары.

    Оқу жылы - 2
    Несиелер - 6
  • Қазақстан геологиясы

    Бұл пәннің мақсаты Қазақстан территориясын тектоникалық аудандастыру принциптерін, осы аймақтың жер қыртысының негізгі құрылымдық элементтерін, олардың стратиграфиясын, магмалық кешендерді, сонымен қатар негізгі тектоникалық құрылымдардың даму заңдылықтарын және олардағы пайдалы қазбалардың кен орындарын орналастыру. Қазақстанның минералдық ресурстарының түрлері, олардың жіктелуі, қорлары, шикізаттың басым және стратегиялық түрлері бойынша сұрақтар қарастырылып, қазіргі кезеңдегі Қазақстанның геологиялық қызметінің мәселелері зерттеледі.

    Оқу жылы - 2
    Несиелер - 5
  • Экономика және кәсіпкерлік негіздері

    Мақсат: Экономикалық үдерістер туралы базалық білім мен кәсіпкерлік қызметті жүргізу дағдыларын қалыптастыру. Мазмұны: Пән экономикалық ұғымдарды, сұраныс пен ұсыныс, нарықтық тепе-теңдік сияқты түсініктерді талдау дағдыларын қалыптастыру мақсатында оқытылады. Сонымен қатар, бизнес құру және басқару негіздері, бизнес-жоспарларды әзірлеу, тәуекелдерді бағалау және стратегиялық шешімдер қабылдау қамтылады.

    Оқу жылы - 2
    Несиелер - 5
  • Ғылыми зерттеу әдістерінің негіздері

    Мақсаты: студенттердің ғылыми-зерттеу қызметінің дағдыларын дамыту; студенттерді ғылыми білімге баулу, олардың ғылыми-зерттеу жұмыстарын жүргізуге дайындығы мен қабілеті болып табылады. Мазмұны: білім алушылардың қолда бар теориялық білімдерін тереңдетуге және бекітуге ықпал ету; ғылыми зерттеулер жүргізуде, алынған нәтижелерді талдауда және ұсынымдарды әзірлеуде практикалық дағдыларды дамыту; ақпарат көздерімен және тиісті бағдарламалық-техникалық құралдармен өз бетінше жұмыс істеуде әдістемелік дағдыларды жетілдіру; Қазақстандағы ESG тәжірибесін енгізу және тұрақты даму принциптерін меңгеру.

    Оқу жылы - 2
    Несиелер - 5
  • Петрография

    Пайдалы қазбалар кен орындарын барлаудың негізгі міндеттері мен принциптері; геологиялық барлау жұмыстарының кезеңдері; барлау жүйелері және барлау желісінің тығыздығы; барлаудың техникалық құралдары; геологиялық құжаттама және сынамаларды алу; қорларды есептеу шарттары; пайдалы қазбалар кен орындарының қорларын есептеу; кен орындары қорларының және болжамды пайдалы қазбалардың жіктелуі.

    Оқу жылы - 2
    Несиелер - 5
  • Экология және тіршілік қауіпсіздігі

    Мақсаты: экологиялық білім мен сананы қалыптастыру, табиғи ресурстарды ұтымды пайдаланудың және қоршаған ортаны қорғаудың заманауи әдістері бойынша теориялық және практикалық білім алу. Мазмұны: экологияның ғылым ретіндегі міндеттерін, табиғи жүйелердің жұмыс істеу заңдылықтарын және еңбек қызметі жағдайындағы экологиялық қауіпсіздік аспектілерін зерттеу, Қоршаған ортаны бақылау және оның қауіпсіздігі саласындағы басқару, экологиялық проблемаларды шешу жолдары, техносферадағы тіршілік әрекетінің қауіпсіздігі, табиғи және техногендік сипаттағы төтенше жағдайлар.

    Оқу жылы - 2
    Несиелер - 5
  • Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет пен құқық негіздері

    Мақсаты: студенттердің қоғамдық және жеке құқықтық санасы мен құқықтық мәдениетін арттыру, сондай-ақ сыбайлас жемқорлыққа қарсы әлеуметтік құбылыс ретінде білім жүйесін және азаматтық ұстанымды қалыптастыру. Мазмұны: қазақстандық қоғамның әлеуметтік-экономикалық қатынастарын жетілдіру, сыбайлас жемқорлық мінез-құлқының психологиялық ерекшеліктері, сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениетті қалыптастыру, түрлі салалардағы сыбайлас жемқорлық әрекеттері үшін құқықтық жауапкершілік.

    Оқу жылы - 2
    Несиелер - 5
  • Жер қойнауын пайдалану негіздері

    Пәннің мақсаты – Қазақстандағы жер қойнауын пайдалану саласындағы заңнамалық базаны зерттеу. Студенттер жер қойнауын пайдаланушылардың қызметін лицензиялау ерекшеліктерін біледі және құзырлы органдарға құжаттарды ресімдеу дағдыларын меңгереді. Олар геологиялық ақпаратты жинаудың, өңдеудің, сақтаудың, жер қойнауын пайдалану саласындағы негізгі ақпараттық-талдамалық өнімдерді пайдаланудың және геологиялық барлау жобаларының қарапайым сметасын құрастырудың практикалық мәселелерін шеше алады.

    Оқу жылы - 3
    Несиелер - 5
  • Операциялық жүйелердің қауіпсіздігі

    Пәннің мақсаты – ақпараттық қауіпсіздікті қамтамасыз етудің негізгі құралдары мен әдістерін меңгеру. Оқуды аяқтағаннан кейін студенттер ақпараттық қауіпсіздікті құру принциптерін түсінуді үйренеді. Ақпараттық қауіпсіздікке төнетін қатерлерді жіктей және бағалай алады; ақпараттық қауіпсіздік саласындағы кәсіби терминологияны меңгеру. Автоматтандырылған жүйелердің тиімді және қауіпсіз жұмыс істеуін қамтамасыз ету үшін операциялық жүйелердің құралдарын пайдалана алады; операциялық жүйелерді қорғаудың тиімділігі мен сенімділігін бағалауды үйрену; операциялық жүйелердің қауіпсіздік саясатын жоспарлау дағдыларын меңгеру

    Оқу жылы - 3
    Несиелер - 5
  • Қолданбалы геофизика

    Курста геологияның қолданбалы мәселелерін шешуде қолданылатын геофизиканың заманауи әдістерін зерттеу мәселелері қарастырылады. Қолданбалы геофизика әдістерінің классификациясы қарастырылады. Қолданбалы геофизиканың геологиялық мәселелері. Тау жыныстарының физикалық өрістері және физикалық қасиеттері. Гравитациялық-магниттік барлаудың, электр барлаудың, сейсмикалық барлаудың, ядролық геофизиканың физикалық негіздері. Геофизикалық аспаптардың көмегімен геофизикалық бақылаулардың жүйелері мен әдістерін зерттеуге және қарапайым типтік геологиялық мәселелерді шешу үшін геофизикалық әдістерді қолдануға ерекше көңіл бөлінеді.

    Оқу жылы - 3
    Несиелер - 5
  • Жасанды интеллект негіздері

    Мақсаты: студенттерді жасанды интеллект саласындағы негізгі ұғымдармен, әдістермен және технологиялармен таныстыру: машиналық оқыту, компьютерлік көру, табиғи тілді өңдеу және т.б. Мазмұны: жасанды интеллекттің жалпы анықтамасы, интеллектуалды агенттер, ақпараттық іздеу және күй кеңістігін зерттеу, логикалық агенттер, жасанды интеллект жүйелерінің архитектурасы, сараптамалық жүйелер, бақылауларға негізделген оқыту, оқытудың статистикалық әдістері, лингвистикалық ақпаратты ықтималды өңдеу, семантикалық модельдер, табиғи тілді өңдеу жүйелері.

    Оқу жылы - 3
    Несиелер - 5
  • Деректер қоры

    Курс мәліметтер қоймасының негізгі түсініктерін, сақтау түрлерімен танысады. Курста деректердің физикалық және концептуалды модельдерін анықтауға байланысты практикалық аспектілер, олардың арасындағы айырмашылықтар және мәліметтер қорын құру мәселелерін шешу тәсілдері қарастырылады. Деректерді сақтаудың әртүрлі түрлері талқыланады, деректерге тиімді қол жеткізуді ұйымдастыру және деректерге қол жеткізу құқықтарын шектеу алгоритмдері зерттеледі. Курстың негізгі бөлігі деректердің реляциялық моделіне және SQL тіліне бағытталған.

    Оқу жылы - 3
    Несиелер - 5
  • Қазақстанның және әлемнің геомұрасы

    Мақсаты: Табиғат объектілері Жердің геологиялық тарихын, жергілікті ландшафттардың қалыптасуын, геологиялық түзілістерді, қазбалы фауна мен флораны, пайдалы қазбаларды, тау жыныстарын ашады, бұл еліміздің гео-мұрасы. Қысқаша мазмұны: Гео-мұраны сақтаудағы геопарктердің, сондай-ақ жер асты қазбалары мен кен қазбаларының маңыздылығы қарастырылады.

    Оқу жылы - 3
    Несиелер - 5
  • Пайдалы қазбалар туралы оқу негіздері

    Курстың мақсаты – геология және пайдалы қазбалар кен орындары туралы ілімнің іргелі негіздерін, пайда болу жағдайларын, құрылымдық ерекшеліктерін және әртүрлі сериялардың, топтардың және кластардың пайдалы қазбаларын зерттеу. Олар кен орындарының кластары мен түрлерін анықтау дағдыларын меңгереді, металл және металл емес минералды шикізат кен орындарының өндірістік-генетикалық түрлерінің геологиясын біледі, кен орындарын іздеу мен барлау әдістерінің оңтайлы кешенін дұрыс таңдайды.

    Оқу жылы - 3
    Несиелер - 5
  • Ұңғыларды бұрғылау

    Ұңғыманы бұрғылау мақсаты геологиялық және мұнай-газ кәсіпшілігі жұмыстарын жүргізу кезінде Керн рөлі туралы, Мұнай және газ кен орындарын болжау және игеру кезінде Кернді кешенді зерттеу нәтижелерін пайдалану қажеттілігі, мүмкіндіктері мен тәсілдері туралы түсінік беру болып табылады. Курстың міндеті - бұрғылау кезінде өзекті таңдау әдістері туралы білім беру (оның ішінде мамандандырылған өзек: герметикалық және бағдарланған); негізгі материалдың бастапқы құжаттамасы туралы.

    Оқу жылы - 3
    Несиелер - 5
  • Литология

    Студенттердің әдістемесін оқуы және шөгінді жыныстардың (кендерді қоса алғанда) және олардың парагенетикалық бірлестіктерінің материал құрамын, құрылымын, текстурасын, физикалық-механикалық қасиеттерін және генезисін зерттеу әдістері мен әдістері; олардың қатар тіршілік ету заңдылықтарын, пайда болу жағдайлары мен процестерін және жер қыртысының кейінгі кезең-кезеңімен өзгеруін білу; сондай-ақ жердің шөгінді қабықшасының (стратисферасының) пайда болуының және оның Жердің геологиялық тарихындағы эволюциясының көп деңгейлі процестерін ашу.

    Оқу жылы - 3
    Несиелер - 5
  • Геологиядағы математикалық модельдеу әдістері

    Пәннің мақсаты – геологиялық-математикалық модельдеу негіздері туралы түсінікті қалыптастыру, бұрғылау нәтижелері бойынша мәліметтер қорын құру, әртүрлі атрибуттарды қолдану арқылы зертханалық зерттеулер: текстурасы, құрылымы, химиялық компоненттердің мазмұны, физикалық, механикалық, минералогиялық және петрографиялық. ішектердегі тау жыныстары мен минералдардың ерекшеліктері. Бірөлшемді, екіөлшемді және көпөлшемді статистикалық модельдерді қолданудың мәні мен шарттары, кеңістіктік геологиялық заңдылықтарды, формаларды, әртүрлі құрылымдардың комбинацияларын математикалық сипаттау әдістері қарастырылады. Геологияда математикалық әдістерді таңдау мен қолданудың тиімділігін анықтайтын факторлар анықталған.

    Оқу жылы - 3
    Несиелер - 5
  • Пайдалы қазба кенорындарын іздеу мен барлау әдістері

    Пәнді оқу барысында алынған білім студенттің болжам жасаудың негізгі геологиялық алғышарттарын анықтау, жобаны құру және геологиялық барлау және барлау жұмыстарын сауатты жүргізуді қамтамасыз етуі керек. Перспективті аумақтарды, құрылыстар мен аумақтарды кешенді зерттеу, геологиялық, шлихтік, геохимиялық және болжамдық металлогендік карталарды жасау, пайдалы қазбалардың кен орындарын іздеу және шекараларын анықтау, пайдалы қазбалардың болжамдық ресурстарын (және қорларын) анықтау, зерттелетін объектіге геологиялық-экономикалық бағалау жүргізу және бағалау іздеу-барлау жұмыстарының тиімділігі.

    Оқу жылы - 3
    Несиелер - 5
  • Тарихи геология

    Пән студенттердің Жердің пайда болған кезден бастап геологиялық тарихы туралы, оның барлық геоорталарының (қабықшаларының) бірізді эволюциясы туралы, жер қыртысының негізгі құрылымдық элементтері және олардың геологиялық даму тарихы, нәтижесінде геологиялық денелердің құрылымы мен құрамын олардың қалыптасу жағдайларын анықтау позициясынан түсіндіру кезінде тарихи геология әдістерінің практикалық қолданылуын қалыптастыру қажет.

    Оқу жылы - 3
    Несиелер - 4
  • Инклюзивті мәдениеттегі ESG қағидаттары

    Курстың мақсаты: ESG (Environmental, Social, Governance – экологиялық, әлеуметтік және корпоративтік басқару) қағидаттарын және олардың ұйымдағы инклюзивті мәдениетті қалыптастырумен өзара байланысын зерттеуге бағытталған. Мазмұны: Студенттер ESG қағидаттарын енгізудің бизнестің әлеуметтік жауапкершілігін, тұрақты дамуды және барлық қызметкерлер үшін, соның ішінде әртүрлі кемсітушілікке ұшырауы мүмкін адамдар үшін тең мүмкіндіктерді қамтамасыз етуге қалай ықпал ететінін түсінеді. Курс студенттерге инклюзивті мәдениеттің ұзақ мерзімді бизнес мақсаттарына және ұйымның тұрақты дамуына қол жеткізудегі маңыздылығын ұғынуға көмектеседі.

    Оқу жылы - 3
    Несиелер - 5
  • Гидрогеология және инженерлік геология негіздері

    Пәннің мақсаты – жер асты сулары мен тау жыныстарының өзара әрекеттесуін зерттеу, жер асты суларының химиялық және физика-механикалық қасиеттерін анықтау. Олар көпфазалы жүйелер ретінде жер асты суларының күрделі құрамын және тау жыныстарында дамитын процестерді талдауды үйренеді. Студенттер қауіпсіз инженерлік-құрылыс жұмыстарын орындау үшін жер қыртысының жоғарғы горизонттарының морфологиясын, динамикасын және аймақтық ерекшеліктерін анықтай алады.

    Оқу жылы - 3
    Несиелер - 4
  • Қазақстандағы тұрақты даму негіздері және ESG жобалары

    Мақсаты: студенттердің тұрақты даму және ESG саласындағы теориялық негіздері мен практикалық дағдыларын меңгеру, сонымен қатар Қазақстанның қазіргі экономикалық және әлеуметтік дамуындағы осы аспектілердің рөлі туралы түсінік қалыптастыру. Мазмұны: Қазақстандағы тұрақты даму және ESG тәжірибесін енгізу принциптерін енгізеді, ұлттық және халықаралық стандарттарды зерделеуді, табысты ESG жобаларын талдауды және оларды кәсіпорындар мен ұйымдарда енгізу стратегияларын қамтиды.

    Оқу жылы - 3
    Несиелер - 5
  • Геокарталау және қашықтан зерттеу әдістері

    Пәнді оқудың мақсаты: жер қыртысының геологиялық құрылымын түсінудің негізгі құралдарының бірі ретінде геологиялық түсіру әдістері мен әдістерін меңгеру; қолда бар геологиялық материалдарды талдау және пайдалы қазбалардың ашылуына қатысты зерттелетін аумақтардың болашағын анықтау дағдыларын меңгеру; геологиялық түсірістердің жалпы ізденістерінің мазмұнымен таныстыру; әртүрлі масштабтағы геологиялық түсірістерді ұйымдастыру және өндіру және оларға қойылатын негізгі талаптар бойынша білім алу; геологиялық графикамен жұмыс істеу және есеп беру материалдарын дайындау дағдыларын қалыптастыру.

    Оқу жылы - 3
    Несиелер - 5
  • Өлкетану іс-шаралары

    Мақсаты: геопарктердің туристік-өлкетану қызметін ұйымдастыру ерекшеліктері және экскурсиялық істің негіздері, сонымен қатар өлкетану мен өлкетану ғылымының тарихи дамуының негізгі кезеңдерін қамтиды. Қысқаша мазмұны: географиялық және өлкетану материалы және оны ғылыми және кәсіби қызмет аясында түсіндіру, оның ішінде геопарктердегі жаңа геотуристік және экскурсиялық маршруттарды әзірлеу.

    Оқу жылы - 3
    Несиелер - 5
  • Таужыныстар микроскопиясының негіздері

    Поляризациялық микроскоптың көмегімен тау жыныстарын зерттеу әдістері және петрографиялық сипаттамаларды құрастыру дағдылары. Осы пәнді оқу нәтижесінде студенттер минералдардағы жарық толқындарының таралу заңдылықтарын және олардың оптикалық қасиеттерін, сондай-ақ тау жыныстарының пайда болу жағдайлары туралы білім алады, сонымен қатар оларды петрографиялық әдіспен зерттеп, сипаттауды үйренеді. поляризациялық микроскоп.

    Оқу жылы - 3
    Несиелер - 5
  • Көмірсутекті қосылыстар геологиясы

    Пәннің мақсаты – табиғи органикалық қосылыстардың тірі заттан жанғыш минералдарға дейінгі эволюциясын зерттеу; биологиялық жүйелердің геологиялық объектілерге айналу жолдары мен механизмі. Студенттер мұнай-газ және көмір бассейндерінің элементтерін анықтауды, мұнай, газ және шымтезек, көмір және сланец қабаттарының жинақталуының қалыптасу жағдайларын қалпына келтіруді үйренеді, көмірсутек кен орындарын орналастыру заңдылықтарын анықтай алады.

    Оқу жылы - 3
    Несиелер - 4
  • Өлшеуіш және ақпараттық технология негіздері

    Пән физикалық шамаларды өлшеудің жалпы принциптерін, өлшеу әдістері мен құралдарын оқуға, өлшеу және ақпараттық жүйелерді оқуға бағытталған. Олар электрлік, магниттік және электрлік емес шамаларды өлшеудің негізгі әдістері мен құралдарын, өлшеу нәтижелерінің дәлдігін бағалау әдістерін меңгереді, қазіргі заманғы өлшеу технологияларымен және оларды тәжірибеде қолданумен танысады.

    Оқу жылы - 3
    Несиелер - 5
  • Минералдық ресурстар мен қорларды геологиялық бағалау

    Пәннің мақсаты – Қазақстан Республикасындағы заңнамаға сәйкес кен орындарын геологиялық-экономикалық бағалау принциптерін меңгеру. Қазақстан Республикасының Заңдары мен нормативтік-құқықтық актілері зерттелуде, геологиялық барлаудың кезеңдері мен кезеңдері ажыратылады. Студенттер МПИ өнеркәсіптік құндылығының критерийлерін қолданады, барлау әдістерін таңдай алады, пайдалы қазбалар қасиеттерінің өзгергіштігіне баға бере алады. Олар KazRC халықаралық стандарттарына сәйкес геологиялық құжаттаманы бағалау мен жүргізудің жаңа принциптеріне сәйкес бағдарламалар мен есептерді құрастыру дағдыларын меңгереді.

    Оқу жылы - 4
    Несиелер - 5
  • ПҰА-дан аэрофототүсіріс деректерін өңдеу

    Пәннің мақсаты – ұшқышсыз ұшатын аппараттарды және оларға орнатылған геосканерлерді пайдалану технологиясын оқу. Студенттер пиксельге бірнеше сантиметр рұқсатымен және 5 см-ге дейінгі геосілтеме дәлдігімен жоғары сапалы кеңістіктік деректерді, сондай-ақ Agisoft Metashape Pro бағдарламасында аэрофотосуреттерді автоматты өңдеуден алынған деректерді ортофотокарталарды, DEM және егжей-тегжейлі карталарды жасау үшін пайдалана алады. 3D жер бедерінің үлгілері.

    Оқу жылы - 4
    Несиелер - 5
  • Геоморфология

    Пәннің мақсаты – жер қыртысының бетін зерттеу және тау жыныстары мен құрылыстардың шығу тегі мен жасын анықтау. Пәнді меңгергеннен кейін студенттер аймақтың даму тарихын қалпына келтіреді, жер бедерінің қалыптасу және таралу заңдылықтарын көрсетеді. Олар білімдерін жер қыртысының зерттелетін аймағының геологиялық құрылымы мен дамуына рельефтің тәуелділігін анықтау үшін пайдалана алады. Деректерді талдау және салыстыру негізінде олардың қалыптасу кезеңдері мен тарихын анықтауға мүмкіндік алады.

    Оқу жылы - 4
    Несиелер - 5
  • ҰГЗ теориялық негіздері мен қолданбалы аспектілері

    Бұл ғылыми-қолданбалы курс, оның негізгі міндеті ұңғымаға жақын кеңістіктегі геофизикалық өрістердің ерекшеліктерін (электромагниттік, ядролық-физикалық, сейсмикалық-акустикалық, термиялық), олардың сипаты туралы теориялық түсініктерді, сондай-ақ ұңғымада геофизикалық әдістерді практикалық қолдануды қарастырудан тұрады. Студенттерді Ұңғымаларды зерттеудің геофизикалық әдістерінің теориясымен, кейбір әдістердің далалық бақылау әдістемесімен

    Оқу жылы - 4
    Несиелер - 6
  • Қолданбалы геохимиялық зерттеулер

    Пәннің мақсаты – химиялық элементтердің және олардың табиғи қосылыстарының таралу заңдылықтарын зерттеу. Оқушылар жер қыртысындағы элементтердің жиналу және миграция факторлары, пайдалы қазбалардың кен орындарының түзілуі туралы білім алады. Пәнді аяқтағаннан кейін студенттер біріншілік, екіншілік ореолдар мен элементтердің дисперсия ағындары бойынша геохимиялық зерттеулердің нәтижелерін талдай алады; геохимиялық мәліметтерді интерпретациялау мен есептеулерді іс жүзінде жүзеге асыра алады, карталар мен диаграммаларды құру дағдыларына ие болады.

    Оқу жылы - 4
    Несиелер - 5
  • Жалпы және қолданбалы геохимия

    Пәннің мақсаты – кен орындарын іздеу және барлау, кешенді бағалау және игеру, сонымен қатар экологиялық қолайлы немесе қауіпті аймақтарды анықтау үшін геохимиялық мәліметтерді теориялық және практикалық қолдануды меңгеру. Олар геохимиялық мәліметтерді геологиялық карталау және корреляция мақсатында пайдалана алады, геохимиялық карталарды жасауды үйренеді және геохимиялық аномалияларды графикалық түрде де, мәліметтер базасында да анықтайды. Олар пайдалы қазбалар үшін перспективалық аумақтарды, сондай-ақ экологиялық қауіпті немесе ластанған аумақтарды бөлуге мүмкіндік алады.

    Оқу жылы - 4
    Несиелер - 5
  • Минералдар мен кендерді зертханалық зерттеулер

    Пәннің мақсаты – шағылысқан жарықта микроскоппен минералдарды зерттеу әдістерін меңгеру. Студенттер диагностикалық белгілерді анықтай алады: рефлексия, түс, морфология, үзіліс, изотропия және анизотропия, қосарланған рефлексия, ішкі рефлексия. Жылтыратылған қималардың сипаттамасын жазуды, минералдардың түзілу ретін анықтауды үйренеді. Кендердің құрылымдық ерекшеліктерін, олардың құрылымы мен құрылымын талдау дағдыларын меңгеру; пайдалы қазбалардың генезисін анықтай білу

    Оқу жылы - 4
    Несиелер - 6
  • Геотектоника және геодинамика

    Пәннің мақсаты: құрылымы, қозғалыстары туралы заманауи идеяларды меңгеру, жалпы Жердің құрылымы мен дамуына байланысты жердің жоғарғы қатты қабықтарының деформациялары мен дамуы. Студенттер белгілі бір тектоникалық режимдер мен геодинамикалық қондырғыларға тән белгілері бойынша сәйкес келетін аймақтарды танып, анықтай алады, тектоникалық аудандастыруды жүргізеді және жекелеген аумақтардың тектоникалық құрылымын сипаттай алады. Палеотектоникалық және геодинамикалық талдау жүргізе алады

    Оқу жылы - 4
    Несиелер - 5
  • Жер қойнауын пайдаланудағы WEB-ГАЖ

    Мақсаты: көп таралған шетелдік және отандық веб-ГАЖ қолдана отырып, векторлық, растрлық және атрибуттық ақпарат массивімен жұмыс істеу дағдыларын қалыптастыру. Мазмұны: пән Веб-ГАЖ пәніне балама болып табылады және веб –ГАЖ тұжырымдамасы мен техникалық негіздері, геопорталдар, мешаптар, мобильді ГАЖ туралы теориялық және практикалық білім береді. ESRI (Arcgislline, Server) өнімдерінің мысалында және ашық ресурстардың (QGIS, Mapserver, Geoserver) мысалында кен орындары, жер қойнауын пайдалануға арналған лицензиялар, пайдалы қазбалар қорлары, инфрақұрылым және т.б. туралы мәліметтер базасын құру, басқару, талдау үшін веб-ГАЖ технологияларын қолдану дағдыларын қалыптастырады.

    Оқу жылы - 4
    Несиелер - 5
  • Геологиядағы қазіргі бағдарламалық қамтамасыздандыру

    Пәннің мақсаты – пайдалы қазбалардың қорларын үш өлшемді геологиялық модельдеу және бағалау үшін бағдарламалық қамтамасыз етумен жұмыс істеудің теориялық және практикалық дағдыларын меңгеру. Курсты аяқтағаннан кейін студенттер 3D ортасында әртүрлі барлау деректерін визуализациялау және интерпретациялау үшін деректер қорын құру және жүргізу мүмкіндігіне ие болады. Олар графикалық қолданбаларда 3D модельдерін құруда білікті болады және Micromine бағдарламалық жасақтамасының тәжірибелі пайдаланушылары болады.

    Оқу жылы - 4
    Несиелер - 5
  • Кеніштік геологиялық қызметтің негіздері

    Пәннің мақсаты – игеріліп жатқан кен орнының құрылымын, геологиялық құжаттаманы жүргізу әдістері мен әдістерін, сынау әдістері мен әдістерін, ысыраптар мен кедейленуді есепке алу. Оқуды бітіргеннен кейін студенттер геологиялық құжаттаманы жүргізуді үйренеді, физикалық және химиялық геотехнологияны қолданудың орындылығы мен мүмкіндігін бағалай алады; стандартты техникалық және технологиялық шешімдерді нақты тау-кен-геологиялық жағдайларға бейімдеу, мамандандырылған компьютерлік бағдарламаларда жоспарлар мен бөлімдерді құру.

    Оқу жылы - 4
    Несиелер - 5
  • Геотуризм маркетингі

    Мақсаты: студенттерге экологиялық туризм, оның түрлері, факторлары және даму перспективалары туралы жалпы түсінік беру. Қысқаша мазмұны: экологиялық және геотуризмнің пайда болуының алғышарттары, туризмнің табиғи кешендерге әсері, тұрақты туризмді дамытудың принциптері мен басымдықтары, экологиялық туризм шеңберінде бару объектілері, халықаралық ұлттық және геопарктердің географиясы зерттеледі.

    Оқу жылы - 4
    Несиелер - 5
  • Жерді қашықтықтан зоныдылау

    Мақсаты: Картографиялық, геодезиялық және экологиялық мәселелерді шешуде спутниктік түсірілім мәліметтерін өңдеу және талдау әдістерін меңгеру. Мазмұны: Жерді қашықтықтан зондтау нәтижелерін түсінеді, белсенді және пассивті режимде жұмыс істейтін заманауи сенсорларды пайдалана алады. Олар спутниктік суреттерді өңдеу технологиясын, соның ішінде кескінді жақсарту және суретті интерпретациялау әдістерін меңгереді және геологиялық және экологиялық мәселелерді шешу үшін қашықтықтан зондтау деректерін өңдеу әдістерін таңдауды үйренеді.

    Оқу жылы - 4
    Несиелер - 6
  • Аэроғарыштық түсіру әдістері

    Мақсаты: Геодезия және кратография мәселелерін шешу үшін аэроғарыштық түсіру әдістерін қолданудың теориялық негіздерін зерттейді. Мазмұны: Аэрофототүсірілімдердің физикалық және геометриялық негіздері, әртүрлі диапазондағы ғарыш түсірілімдерінің платформалары мен датчиктері қарастырылады. Студенттер әртүрлі бағдарламалық өнімдерді пайдалана отырып, аэроғарыштық суреттерді өңдеу дағдыларын алады, кескіндердің геореференциясын орындауды, бейнеленген объектілерді жіктеуді және ортофотокарталарды, цифрлық рельефті және рельефтік модельдерді жасауды үйренеді.

    Оқу жылы - 4
    Несиелер - 5
  • Өнеркәсіптік типтер және пайдалы қазба кенорындарын бағалау

    Өнеркәсіптік пайдалы қазбалар кен орнын табу әдістерін меңгеру. Жер қыртысындағы кен орындарының орналасуын бақылайтын факторларды зерттеу. Кен орындарының іздестіру белгілерін зерттеу. Іздеу әдістері мен барлау жүйелерін қарастыру. Барлаудың принциптері, кезеңдері, әдістері мен жүйелері, барлау желісінің тығыздығының нысаны мен негіздемесі қарастырылады. Оның параметрлерін оңтайландырудың математикалық әдістері туралы түсінік берілген. Пайдалы қазбаларды барлау кезінде сынаудың түрлері мен әдістері сипатталады; үлгілерді өңдеу және аналитикалық зерттеулер процестері бөлектеліп, олардың орындалуын бақылау көрсетілген

    Оқу жылы - 4
    Несиелер - 6
  • Тау-кен-геологиялық 3D модельдеу

    «Тау-кен-геологиялық 3D модельдеу» - студенттерді жер қыртысындағы геологиялық құрылымдар мен процестердің үш өлшемді модельдерін құру әдістерімен таныстырады. Пәнге геологиялық модельдеу әдістерін зерттеу, заманауи бағдарламалық шешімдермен жұмыс істеу және геотехникалық жобалардың үш өлшемді модельдерін құру кіреді. Оқытуға дәрістер, компьютерде практикалық жаттығулар және нақты геологиялық мәліметтермен жұмыс кіреді. Пәннің мақсаты студенттерді геология және жер қойнауын пайдалану саласындағы тереңдетілген іс жүргізуге дайындау. Нәтиже тау-кен-геологиялық жұмыстарды ұйымдастыру, шығармашылық ойлау, кәсіби ынтымақтастық және сыни талдау дағдыларын меңгеруге мүмкіндік береді.

    Оқу жылы - 4
    Несиелер - 4
  • Уран кенорындары ұңғымаларын геофизикалық зерттеу

    Геологиялық мәселелерді шешудегі ГАЖ рөлін көрсетеді: секциялардың литологиялық-стратиграфиялық бөлінуі, уран кен орындарының бөлінуі және олардың физикалық қасиеттері мен ұңғыма аралық корреляциясын анықтау. Уранның геохимиялық және ядролық-физикалық қасиеттерін, жерасты ұңғымалық шаймалау тәсілімен уран кен орындарын барлау және игеру кезінде ұңғымалардағы геофизикалық зерттеу әдістерін зерделейді.

    Оқу жылы - 4
    Несиелер - 6
  • Экскурсиятану

    Мақсаты: туризм саласындағы білім және экскурсиялық және туристік іс-шараларды дайындау, өткізу, жоспарлау бойынша практикалық дағдылар мен дағдыларды алу. Қысқаша мазмұны: экскурсияның әртүрлі түрлерін өткізу; экскурсия тақырыбы бойынша әдістемелік, өлкетану, геологиялық, тарихи және басқа әдебиеттерді таңдап, пайдалана білу; көліктік және жаяу турлардың маршруттық схемасын құру; экскурсияның технологиялық картасын жасай білу

    Оқу жылы - 4
    Несиелер - 5
  • Жобаларды басқару теориясы мен практикасы

    Мақсаты: студенттерге жобаны басқарудың негізгі принциптері мен әдістерін меңгеру, сонымен қатар қызметтің әртүрлі салаларындағы жобаларды сәтті жүзеге асыру үшін қажетті дағдыларды қалыптастыру болып табылады. Мазмұны: Студенттер жобаларды басқарудың теориялық негіздерін, оның ішінде тұжырымдамаларды, принциптерді, жоспарлау, ұйымдастыру, бақылау және жобаларды аяқтау әдістерін меңгереді.

    Оқу жылы - 4
    Несиелер - 5
  • Геотуризмдегі менеджмент

    Мақсаты: менеджменттің заманауи принциптерін, әдістерін және функцияларын зерттеу негізінде геотуризм индустриясындағы ұйымдарды басқаруда жүйелік, кәсіби білім, біліктілік пен дағдыларды дамыту. Қысқаша мазмұны: геотуризм басқару объектісі ретінде; туризмді басқару жүйесі мен құрылымы; туризмді басқарудың функциялары мен принциптері; басқару әдістері; туристік компанияның басқару стилі; басшының тұлғасы, билігі мен өкілеттігі.

    Оқу жылы - 4
    Несиелер - 5
  • Геология және уран кенорындарын іздеу әдістері

    Уран кен орындарын іздеудің геологиялық негіздері олардың аймақтық және жергілікті іздестіру критерийлері, іздестіру ерекшеліктері мен барлау аймақтарының табиғи жағдайлары болып табылады. Іздеу критерийлері берілген геологиялық жағдайда пайдалы қазбалардың кен орындарын табу мүмкіндігі мен ықтималдығын бағалауға мүмкіндік береді. Олар әртүрлі өнеркәсіп түрлері үшін әртүрлі. Маңызды іздестіру белгілерінің қатарында уранның минералдануының әртүрлі көріністері, уранның бастапқы және қайталама дисперсиялық ореолдары (негізгі тау жыныстарында, борпылдақ шөгінділерде, табиғи суларда, өсімдіктерде және топырақ ауасында) бар.

    Оқу жылы - 4
    Несиелер - 6
  • Геотуризмнің белсенді түрлерін ұйымдастыру

    Мақсаты: студенттерге геологиялық және экологиялық геотуризм, оның түрлері, факторлары және даму перспективалары туралы жалпы түсінік беру. Қысқаша мазмұны: геотуризмнің белсенді түрлерінің классификациясы, геотуризмнің техникасы мен тактикасы, геотуристік маршруттардың қауіпсіздігін қамтамасыз ету, тау, су, жаяу жүру маршруттарын, бұқаралық геотуристік іс-шараларды ұйымдастыру және өткізу ерекшеліктері.

    Оқу жылы - 4
    Несиелер - 5
  • Геологиядағы компьютерлік технологиялар

    "Геологиядағы компьютерлік технологиялар" пәні студенттерге сандық картографиялау және кеңістіктік байланыстыру үрдісінің әдістері туралы білім алуға мүмкіндік береді; кеңістіктік байланыстыруды талап етпейтін стратиграфиялық колонкалар мен схемаларды құрастыру үшін дизайнерлік бағдарламаларда жұмыс істей білу; әртүрлі мазмұндағы және мақсаттағы сандық карталарды құрастыру дағдылары; MapInfo, CorelDraw бағдарламаларымен сауатты жұмыс істей білу.

    Оқу жылы - 4
    Несиелер - 4
  • Қазақстанның ұлттық және геопарктерінің геологиясы

    Мақсаты: Қазақстандық ұлттық парктер мысалында Жерді ғылыми зерттеумен таныстыру, оларды экологиялық таза пайдалану. Қысқаша мазмұны: Қазақстандық ұлттық және геопарктерде көрсетілген мысалдарға назар аудара отырып, Жер жүйесін түсінудің ғылыми әдісіне шолу. Экологиялық мәселелерді шешу құралы ретінде ғылыми әдісті қолдану ыңғайлы болатын ғылыми сауатты азаматтардың дүниетанымын қалыптастыру.

    Оқу жылы - 4
    Несиелер - 6
  • Тау-кен ісі

    Тау-кен өндірісінің негізгі терминдері мен түсініктері. Тау-кен өнеркәсібінің және тау-кен өнеркәсібінің әзірлемелерінің классификациясы. Тау жыныстарының классификациясы және минералдардың сорттары. Тау жыныстарының физикалық және механикалық қасиеттері. Кен қазбаларының тұрақтылығы. Технологиялық процестер және тау-кен жұмыстарын механикаландыру. Механизмдер мен жабдықтар. жарылыс теориясы. Өнеркәсіптік жарылғыш заттар. Ашық және жерасты жұмыстардағы жарылыс жұмыстары. Қалыпты тау-кен-геологиялық жағдайда шахталардың оқпандарын салу.

    Оқу жылы - 4
    Несиелер - 6
  • Геологиядағы Картография және ГАЖ

    Пәнді меңгерудің мақсаты білім алушыларда пәнді қалыптастыру болып табылады: - геоақпараттық жүйелердің теориялық ережелерін, негізгі әдістері мен технологияларын түсіну;; - тау жыныстары массивінің цифрлық модельдерін сандық картаға түсіру және кейінгі талдау бойынша жұмыста ГАЖ-пакеттерді пайдалану білігін алу; - тау-кен жұмыстарын маркшейдерлік қамтамасыз ету бойынша жұмыста ГАЖ-пакеттерді пайдалану білігін алу.

    Оқу жылы - 4
    Несиелер - 5
  • Геотуризм инфрақұрылымы

    Мақсаты: Геотуризм инфрақұрылымын дамытуға байланысты жағдайларды талдау және шешім қабылдауда білім мен практикалық дағдыларды алу. Қысқаша мазмұны: Пәнді оқу геотуризм инфрақұрылымы туралы түсінікті қалыптастырады, студенттерді өндірістік және әлеуметтік инфрақұрылым туралы біліммен қаруландырады, ұлттық геотуристік өнімді ескере отырып, оның қызмет ету ерекшеліктерін ашады. Зерттеу объектісі – геотуристік қызмет көрсету кешені және онымен байланысты кәсіпорындар.

    Оқу жылы - 4
    Несиелер - 6
  • Геотуризм қызметтерін стандарттау және сапасын басқару

    Мақсаты: өнімдер мен қызметтерді стандарттау және сертификаттау, концептуалды аппаратты дамыту туралы түсінік беру, геотуризмде өнімдер мен қызметтерді сертификаттау үлгілері мен схемаларын тәжірибеде қолдану дағдыларын дамыту. Қысқаша мазмұны: Қызмет көрсету сапасы және қызмет көрсету сапасы, туризмдегі қызметтер мен қызмет көрсету сапасының көрсеткіштері және оларды бағалау әдістері, функциялары мен әдістері.

    Оқу жылы - 4
    Несиелер - 5
  • Жер қойнауының геометриясы

    Пәннің мақсаты – жер қойнауының геометрия және квалиметрия принциптері мен заңдылықтарын меңгеру, бақылауларды өңдеудің математикалық әдістерін, проекцияларды салуды меңгеру. Олар кен орындарының пайда болу жағдайлары мен физика-химиялық қасиеттерін анықтау, қорларды есептеу және кен орындарын игеру кезінде пайдалы қазбалар қорларының қозғалысын басқару дағдыларын меңгереді. Олар тау-кен және барлау есептерін геометриялық шешу үшін квалиметриялық мәліметтерді іс жүзінде қолдана алады, сонымен қатар пайдалы қазбаларды өндіруде ұтымды тәсілді қолдана алады.

    Оқу жылы - 4
    Несиелер - 5

Оқыту нәтижелері

  • Құқықтық жүйе негіздерін, Қазақстан Республикасының заңнамасын және экология, жер қойнауын пайдалану саласындағы халықаралық тәжірибені білуді қолдану
  • Заманауи технологиялар мен жабдықтарда жұмыс істеу, кәсіби қызмет саласында ақпараттық технологияларды пайдалану; геологиялық және басқа ақпаратты алудың, сақтаудың, өңдеудің өзіндік әдістерін, әдістері мен құралдарын
  • Кәсіби қызмет барысында туындаған мәселелерді шешу үшін физика-математикалық аппаратты, геология ғылымы мен техниканың жетістіктерін пайдалану
  • Қазіргі әлеуметтік және экономикалық мәселелер бойынша сыни ойлау қабілеті мен пайымдай алу дағдысына ие болу. Геологиялық нысандардың экономикалық бағалануы мен жобалардың тиімділігі саласында базалық білім алу.
  • Геологиялық ерекшеліктерді ескере отырып, геотуристік маршруттарды әзірлеу және ілгерілету, табиғи ресурстарды бағалау, геомұраны қорғау және жергілікті қауымдастықтармен өзара әрекеттесу дағдыларына ие болу. Маршруттарды талдау, визуализациялау және оңтайландыру үшін ГАЖ, 3D модельдеу және басқа да құралдарды меңгеру.
  • Кенорындарын геологиялық және компьютерлік модельдеудің принциптерін білу. Қаңқалық, блоктық модельдер мен СМП (сандық модельдеу процесін) құра алу, геологиялық және геохимиялық деректерді визуализация жасай білу. Қорларды бағалау үшін ГАЖ-технологияларды және «Micromine» бағдарламасын меңгере алу. Ашық кеніштерді жобалау негіздерін мен өндірістік қауіпсіздік нормативтерімен танысу.
  • Магмалық балқымалардың кристалдану заңдылықтарын, магмалық таужыныстардың жіктемесін, олардың химиялық және минералдық құрамын, құрылымы мен пайда болу тегін білу. Таужыныс түзуші минералдарды талдай алу және магматиттердің пайда болу жағдайларын поляризациялық микроскопты пайдалана отырып интерпретациялық талдау жасай білу.
  • Экологиялық геологияның негіздерін, литосфераның қызметтерін және мониторинг әдістерін білу. Экологиялық-геологиялық жүйелерді талдай алу, олардың дамуын болжай алу, инженерлік-экологиялық зерттеулер мен картографиялауды жүргізе білу.
  • Геология және жер қойнауын пайдалану саласындағы ұйымдардың қызметін талдау кезінде ESG қағидаттарын қолдана білу және геологиялық жобаларды іске асырумен байланысты экологиялық, әлеуметтік және басқарушылық тәуекелдерді бағалай алу. ESG тұжырымдамасының негіздерін, тұрақты жер қойнауын пайдаланудың стандарттарын, экологиялық, әлеуметтік және басқарушылық тәуекелдерді бағалау әдістерін, сондай-ақ инклюзивті мәдениеттің заманауи тәжірибелерін және ESG стратегияларын геологиялық салада енгізу қағидаттарын білу.
Top