Жаңа білім беру бағдарламасы

6B01902 Арнайы педагогика в Ілияс Жансүгіров атындағы Жетісу университеті

Пәндер

Оқыту нәтижелері

  • Ұлттық мәдениет негізінде білім алушының эмоционалды-құндылық саласын дамытатын оқу-тәрбие жұмысын жобалау
  • Ерекше қажеттілігі бар балаларды табысты оқытуға кедергі келтіретін білім беру кедергілерін бағалайды және жояды, ерекше қажеттілігі бар балаларды оқытудың жеке траекторияларын және бейімдеу бағдарламаларын әзірлеу
  • Білім алушылардың жеке білім алу қажеттіліктерін, даму процестерінің физиологиялық және функционалдық ерекшеліктерін ескере отырып, білім берудің жаңартылған мазмұны жағдайында оқу-тәрбие процесін болжау, жоспарлау және басқару
  • Білім беру, түзету-дамыту бағдарламалары мен әдістемелік құралдардың сапасын бағалау критерийлерін білуге негізделген сабақтарды зерттеу және бағалау құралдарын әзірлеу дағдыларын қолдану
  • Арнайы және инклюзивті білім беру жүйесінің қалыптасу кезеңдерін, арнайы және инклюзивті білім беру саласындағы саясатты, ҚР және шетелде арнайы және инклюзивті білім беруді реттейтін заңдар мен нормативтік актілерді талдау
  • Құқықтық, экономикалық, іскерлік, өндірістік, экологиялық ортадағы, қаржылық сауаттылық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы саясаттағы әлеуметтік маңызды құбылыстар мен процестерді түсінудің инновациялық тәсілдерін бағалау және қолдануда қабілетті болу.
  • Ерекше қажеттілігі бар баланың жеке тұлғасын дамыту мақсатында білім алушылардың жеке қабілеттерін және қоғамда психологиялық-педагогикалық қолдау технологиялары арқылы табысты әлеуметтендіруді анықтау және дамытуға жәрдемдесу
  • Ерекше білім беру қажеттіліктері бар балалардың жеке және әлеуметтік даму проблемаларына педагогтар мен ата-аналарды бағдарлау мақсатында диагностика нәтижелері бойынша психологиялық-педагогикалық тұжырымдама жасау
  • Бұзылған функцияларды қалпына келтіру бойынша түзету-дамытушы топтық және жеке сабақтарды ұйымдастырады және өткізеді, ерекше қажеттілігі бар балалар мен жасөспірімдерге төзімді қарым-қатынас көрсете отырып, педагогикалық мамандықтың әлеуметтік маңыздылығын түсіну және кәсіби этика қағидаларын сақтау
  • Педагогикалық қызметкерлерге, оқушылардың ата-аналарына немесе оларды алмастыратын тұлғаларға топтық жұмыстың әдістері мен тәсілдерін пайдалана отырып, ерекше қажеттілігі бар балаларды түзету-дамыту оқытуды ұйымдастыру технологияларын қолдану бойынша кеңес беру
  • Кәсіби қызметте ақпараттық-коммуникациялық технологияларды пайдаланады, оқу-тәрбие процесінің сапасын қамтамасыз ету үшін ақпаратты жинау, сақтау және өңдеудің компьютерлік әдістерін меңгеру
  • Түзету-дамыту оқыту нәтижелілігінің мониторингін жобалау және талдау, оқушылардың психикалық, физикалық және физиологиялық бұзылыстарын диагностикалау, олардың құрылымы мен айқындылық дәрежесін анықтау

Ұқсас БББ

6B01902 Арнайы педагогика

Академик Е.А.Бөкетов атындағы Қарағанды университеті (ҚарУ Е.А.Бөкетов)

6B01902 Арнайы педагогика (IP)

Х.Досмұхамедов атындағы Атырау университеті

6B01902 Арнайы педагогика

Қ.Жұбанов атындағы Ақтөбе өңірлік университеті

6B01902 Арнайы педагогика: Логопедия

Абай атындағы Қазақ ұлттық педагогикалық университеті

6B01902 Арнайы педагогика (IP)

Сәрсен Аманжолов атындағы Шығыс Қазақстан университеті

6B01902 Арнайы педагогика

Ахмет Байтұрсынов атындағы Қостанай өңірлік университеті

6B01902 Арнайы педагогика(IP)

Өзбекәлі Жәнібеков атындағы Оңтүстік Қазақстан педагогикалық университеті (ОҚМПУ)

6B01902 Арнайы педагогика

Ілияс Жансүгіров атындағы Жетісу университеті

6B01902 Арнайы педагогика (IP)

Сәрсен Аманжолов атындағы Шығыс Қазақстан университеті

6B01902 Арнайы педагогика

Академик Е.А.Бөкетов атындағы Қарағанды университеті (ҚарУ Е.А.Бөкетов)

6B01902 Арнайы педагогика(IP)

Өзбекәлі Жәнібеков атындағы Оңтүстік Қазақстан педагогикалық университеті (ОҚМПУ)

Top