Инновациялық білім беру бағдарламасы

6B05203 Ландшафттық жобалау в Қ.Жұбанов атындағы Ақтөбе өңірлік университеті

Пәндер

  • Топырақтану

    Курстың мақсаты жер қабығы ретінде топырақтың және оның экологиялық сипаттамасы туралы білім алу. Пән топырақ жамылғысының экологиялық функцияларын, топырақ қасиеттерін, қалыптасу процестері мен оның эволюциясын, әртүрлі горизонттарын зерттеуді қамтиды. Курста топырақтың генезисі, құрамы мен қасиеттері, сондай-ақ топырақ жамылғысының қазіргі экологиялық жағдайы және оларды ұтымды пайдалану жолдары қарастырылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Ботаника

    Өсімдіктер систематикасының негізгі аспектілерін, өсімдіктер географиясы мен экологиясын, әртүрлі жүйелік топтардың өсімдіктерінің анатомиялық, морфологиялық құрылымының ерекшеліктерін, тіршілік ету жағдайларына экологиялық бейімделудің ерекшеліктерін, фитоценологияның негізгі ұғымдарын ашады. Ботаника бойынша білім ғылыми дүниетанымды, экологиялық сауаттылықты, өсімдіктердің биологиялық қасиеттері туралы білімді қалыптастыру үшін негіз болып табылады.Курс жер бетіндегі өсімдіктердің систематикасы мен өміршеңділік ерекшеліктерін қарастырады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Пәнаралық білім беру модулі (Қаржылық сауаттылық және кәсіпкерлік негіздері, Құқық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері, Экология және өмір қауіпсіздігі)

    Модуль пәндері қаржы өнімдерін тұтыну кезінде туындайтын мәселелердің ықтималдығын азайту мақсатында қаржылық сауаттылық бойынша, кәсіпкерлік қызмет негіздері, экономикалық ойлауды қалыптастыру және өз ісін құру, құқық негіздері, құқықтық өзін-өзі тануды және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениетті арттыру, экология және экологиялық мәдениет негіздері, тіршілік қауіпсіздігі бойынша білім алушылардың білімі мен дағдыларын игеруіне арналған.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Ландшафттану

    "Ландшафттану" курсы ландшафттану мен экологияның дамуының негізгі кезеңдерін, табиғи аумақтық кешендердің орналасуының, құрылымының және дамуының кеңістіктік уақыттық заңдылықтарын, ғылымның әдіснамалық негізін, табиғи және табиғи-антропогендік ландшафттардың токсономиялық құрылымын, олардың экологиялық ерекшеліктерін – экологиялық жағдайы мен экологиялық әлеуетін зерттейді. Ландшафттың дамуына антропогендік фактордың әсер етуіне баға беру дағдыларын қалыптастырады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Ландшафттық картография (ЖҚЗ негіздерімен)

    Пән білім алушыларға ландшафтық картографииң қазіргі жай-күйін ашуға көмектеседі. Пәнді оқыту барысында студенттер ландшафтық картографииң теоретилық және әдістемелік мәселелерін қарастырады. Пәннің мақсаты-ландшафтық картографиялау жұмыстарының кезеңдері, ландшафтық түсірілімдердің түрлері және даллық құжаттаманы жүргізу негіздері туралы білім алушыларда түсінік алыптастыру. Пәнді игеру нәтижесінде студенттер ландшафтық жобалау объектісін картаға түсіру әдістерімен жұмыс жасау дағдыларын игереді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Сәндік дендрология

    Пән білім алушыларға өсімдіктердің сәндік түрлерін, сондай-ақ ландшафтық жобалауда декоративтік өсімдіктерді интродукциялауды зерттеуге көмектеседі. "Сәндік дендрология" пәнін игерудің мақсаты-ағаш-бұта флорасы, сәндік дақылдардың морфо-биологиялық ерекшеліктері туралы идеяларды қалыптастыру. Бағдарламаны игеру нәтижесінде студенттер аумақты көгалдандыру үшін бұталы – бұталы түрлердің ассортиментін зерттейді, сонымен қатар көгалдандыру үшін ландшафт жобаларын құру туралы алған білімдері мен дағдыларын қолданады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Қазақстан ландшафтары

    "Қазақстан ландшафттары" курсы табиғи аумақтық және антропогендік кешендерді, Қазақстанның табиғи ландшафтарының өңірлік құрылымының ерекшеліктерін зерделейді және білім алушыларда Қазақстан ландшафттарының алуан түрлілігін, Қазақстан аумағында геожүйелерді зерттеудің теориялық әдістерін қолдану тетігін, аумақты шаруашылық игеру нәтижесінде табиғи эволюция процесінде Қазақстан ландшафтарының даму тарихын және олардың өзгеруін қалыптастырады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Ландшафтық графика негіздері

    Пән ландшафт жобаларын құру кезінде көлемдік-кеңістіктік композицияны ұйымдастырудың принциптері мен заңдылықтарын қолданады; қолданыстағы ландшафт объектілерінің заңдылықтары мен принциптерін талдайды; алған білімдерін шығармашылық даму мен кәсіби қалыптасуда қолдану мүмкіндігі мен хабардарлығын көрсетеді. «Ландшафтық графика негіздері» сияқты пән студенттерге ландшафтық объектілерді жобалау кезінде қажетті ландшафтық графика саласындағы графикалық жұмыстарды көркемдік орындау бойынша білім мен дағдыларды игеруге көмектеседі. Ландшафтық графикада ландшафтық объектілердің көлеңкелері мен перспективалық (көрнекі) бейнелерін құру мүмкіндігі ерекше рөл атқарады. Пәннің мақсаты ландшафт графикасы бойынша алған білімдері мен дағдыларын бір кешенде бекіту болып табылады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Сәндік өсімдік шаруашылығы

    Пәннің мақсаты-болашақ маманға сәндік питомниктің ұйымдастырушылық және экономикалық жоспарын үнемді, жоғары теориялық деңгейде әзірлеуге, отырғызу материалын өсіру бойынша агротехникалық шараларды білікті жоспарлауға үйрету. Курста ағаш өсімдіктерінің әр түріне толық экологиялық және дендрологиялық сипаттама беріледі. Бұл өсімдіктің өсу жылдамдығын, өмір сүру ұзақтығын, топырақтың тұздануына, атмосфераның газдануы мен түтініне, топырақ құнарлылығы мен ылғалға деген қажеттілікті және т. б.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Ұлттық руханият

    Курс рухани құндылықтар жүйесін, қазақтың ұлттық болмысын, руханияттың этномәдени бастауларын, ұлттық сананы, салт-дәстүрлерді, әдет-ғұрыптарды, дүниетанымды, діни шыдамдылықты, салт-дәстүрлерді, өнерді, әдебиетті, ұлттық тәрбиені, дәстүрлі мәдениетті, жоғары сананы тәрбиелейтін рухани мұраны зерттейді. Пән әлемдік және жалпыадамзаттық құндылықтарды, халықтық дәстүрлерді, ата-баба мұрасын құрметтеу рухында тәрбиеленген рухани-адамгершілік тұлғаны қалыптастырады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Орман саябағы шаруашылығы негіздері

    Пән орман саябақтарының негізгі функцияларын, тозу процестерін және рекреациялық аумақтарда өсімдік жамылғысын қалпына келтіру, алуан түрлілік пайдаланылатын ағаш және бұта тұқымдыларының түрлік құрамын зерттейді. Пәннің мақсаты студенттердің әртүрлі мақсаттағы орман шаруашылығы объектілерін жобалау мен салудың жалпы заңдылықтары туралы қазіргі заманғы түсініктерін қалыптастыру болып табылады. Пән орман шаруашылығының даму және қалыптасу тарихы бойынша; қала маңындағы аймақтарды көгалдандыру жүйесінің сипаттамасы бойынша; орман саябақтарында жобалау алдындағы іс-шараларды өткізу бойынша мәселелерді қарастырады; ландшафтық таксация принциптері мен орман саябақтарында жобалау кезеңдерін сипаттайды.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Қазақстанның агроклиматтық ресурстары

    Пән Қазақстан аумағын жылумен және ылғалмен қамтамасыз ету бойынша агроклиматтық аймақтарға бөлуді зерделейді. Пәнді оқыту барысында климаттың өз аймағындағы адамның экономикалық қызметіне әсері туралы білім қалыптасады. Пәннің мақсаты-ауыл шаруашылығы өндірісінің факторы ретінде климатты зерттеу, Ауыл шаруашылығын мамандандыру үшін белгілі бір Ландшафттардың климаттық жағдайларына байланысты топырақ пен оның құнарлылығын, құрлықтың су ресурстары мен өсімдіктерін қарастыру, мәдени ландшафттарда табиғатты ұтымды пайдалану мақсатында агроклиматтық аудандастыру принциптерін қарастыру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Ғылыми зерттеу әдістері

    Оқу курсы ғылыми зерттеудің мазмұны мен әдістері, академиялық жазу және академиялық адалдық туралы жүйелі түсініктерді қалыптастыруға, түрлі салаларда зерттеулер жүргізуге мүмкіндік беретін білім, дағды, технологиялар мен әдістерді игеруге бағытталған. Пән бағдарламасы ғылыми зерттеу тақырыбын, мақсаттары мен міндеттерін тұжырымдау жөніндегі әдістемелік ұсынымдарды, теориялық және эксперименттік зерттеулердің әдіснамасын зерделеу, зерттеулерді талдау және тұжырымдар мен ұсыныстар беруді қамтиды. Ғылыми зерттеулердің енгізілуі мен тиімділігіне, сондай-ақ ғылыми-зерттеу және оқуды бітіру жұмыстарын рәсімдеу ережелеріне көп көңіл бөлінеді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Ландшафттық дизайнда компьютерлік бағдарламаларды қолдану

    "Ландшафтық дизайндағы компьютерлік бағдарламаларды қолдану" пәні студенттерге заманауи бағдарламалық және техникалық құралдарды үйренуге көмектеседі. Пәнді игеру барысында студенттер ақпаратты жинау және өңдеу үшін ақпараттық және коммуникациялық технологияларды қолданады. Пәннің мақсаты білім алушыларда ақпараттық технологиялармен жұмыс істеу дағдыларын қалыптастыру және функционалдық міндеттерді шешу әдістері мен ақпараттық процестерді ұйымдастыру туралы ұсыныстар жасау болып табылады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Өсімдіктерді қорғау: фитопатология, энтомология

    Пән қоздырғыштардан (жұқпалы аурулар) және экологиялық факторлардан (физиологиялық факторлар) туындаған өсімдік ауруларын зерттеуге көмектеседі. Пәнді оқу барысында студенттер аурулармен күресу және өсімдіктердің зақымдануының алдын алу құралдарын игереді, жәндіктердің морфологиялық ерекшеліктерін, олардың биологиясын талдайды. Пәнді оқытудың мақсаты білім алушыларда өсімдіктер мен сәндік дақылдарды қорғау саласында практикалық дағдыларды қалыптастыру болып табылады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Ландшафттық жобалаудағы бағдарлама кешендері

    Кез келген объектілерді жобалауға арналған бағдарламалық кешендер болашақ мамандар үшін негізгі буын болып табылады. Қазіргі кездегі AutoCAD, ArchiCAD, 3DMax сияқты бағдарламалар барлық жобалау жұмыстарында қолданылады. Прогрессивті және табысты ландшафты дизайн үшін жеткілікті дамыған ақпараттық технологиялар қажет. Бұл аспектіде олар бірінші орынға шығады. Жобаларды, модельдер мен сызбаларды қарапайым, арзан және жылдам әзірлеу үшін жұмыс істейтін цифрлық кешендердің, бағдарламалық және аппараттық құралдардың көмегімен жобалау. Бұл күрделілігі, түрі және функционалдығы бойынша ондаған сорттарды біріктіретін көлемді тұжырымдама. Ландшафт дизайнындағы барлық дәстүрлі және көп уақытты қажет ететін жұмыстарды бір компьютер арқылы шешуге болады, бұл уақыт пен ақшаны үнемдейді. Ландшафттық архитектурадағы бағдарламалық жүйелер ландшафттық дизайнда компьютерлік графика мен автоматтандырылған жобалау жүйелерін пайдалануда білім, білік және дағдыларды кеңейтуге және бекітуге қызмет етеді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Қалалық орта мен саябақтарды жобалау

    Заманауи ландшафт нысандарын жобалау дизайнерлер үшін үлкен қызығушылық тудырады. Бүгінде аумақтар мен саябақтарды көгалдандыру көлемін көбейту мәселелеріне көп көңіл бөлінуде. Саябақ аумақтарын жоспарлау кезінде ландшафттық-дизайнерлік объектінің белгілі бір жобалау аймағы ауқымында келешектегі даму мүмкіндігіне талдау жүргізу қажет, бұл ретте абаттандыруды, гүлді безендіруді, орын мен жобалау объектісін есепке алу саябақ аймағының максималды жүктемесіне әсер етеді. Қазіргі заманғы урбандалу процесінде белсенді дамып келе жатқан ландшафттық нысандарды жобалау жаңа тәсілдермен, оның ішінде қоршаған ортаны жобалау әдістерін қолданады. Бұл дизайнда функционалды, әлеуметтік және экологиялық сияқты қалалық ортаға қойылатын бірқатар талаптарды ескеруге мүмкіндік береді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Орман шаруашылығы мониторингі

    Орман ресурстарының жағдайы және олармен болып жатқан өзгерістер туралы ақпарат ұлттық және халықаралық деңгейде экологиялық және даму саясатын қалыптастыру үшін маңызды. Осылайша, соңғы жылдары орман тақырыптары бойынша заманауи және сенімді ақпаратқа және республикалық деңгейде неғұрлым байыпты аналитикалық мүмкіндіктерге қажеттілік айтарлықтай артты.Пәнді меңгеру нәтижесінде студенттерде орман мониторингін ұйымдастыру және жүргізу дағдылары қалыптасады. Пәннің міндеттері студенттерді орман мониторингінің теориялық негіздерімен және тәжірибесімен, мониторинг нәтижелері бойынша мәліметтер қорын құру әдістерімен және оларды тұрақты орман басқару мақсатында одан әрі пайдалану жолдарымен таныстыру, орманды ормандарды тұрақты басқару мақсатында олардың әсерін бағалау қабілетін қалыптастыру болып табылады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Сәндік ағаш шаруашылығы

    Пән студенттердің сәндік бұталар мен ағаштар, олардың биологиялық және экологиялық ерекшеліктері, көбею әдістері туралы түсініктерін қалыптастырады. Сондай-ақ көгалдандыру объектілерінде питомниктерді өсіру және қалыптастыру туралы білім алады. Пәннің мақсаты-сәндік ағаштардың түрлері туралы білімді қалыптастыру. Пәнді оқу барысында білім алушылар жасыл желектерді құрудың практикалық дағдыларын меңгереді

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Орман аумағын бақылау және қорғау

    Орман мониторингін дамыту қазіргі заманғы ақпараттық технологиялар негізінде ормандарды басқаруды күшейту жолындағы қажетті қадам болып табылады. Ормандарды өрттен қорғау мәселелері бұрыннан орман шаруашылығының мүдделерінен шығып, әлемдік ауқымдағы ең маңызды экологиялық проблемаға айналды. Орман шаруашылығымен, өрттермен, ластанумен және жерге меншік құрылымының өзгеруімен байланысты орман қорының жай-күйінің ағымдағы өзгерістерін байқау нарықтық экономикаға көшумен негізінен сәйкес келеді. Пәнді меңгеру нәтижесінде студенттер орман ресурстарын ұтымды пайдалануға және оларды молықтыруға, орман шаруашылығының қорғаныштық, рекреациялық және басқа да пайдалы функцияларын сақтауға бағытталған орман шаруашылығы іс-шараларын жоспарлау мен жүзеге асыруды бақылау кезінде орман табиғаты туралы білім алады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Гүл өсіру шаруашылығы

    Пән білім алушыларда гүл дақылдары бойынша қазіргі заманғы отандық және шетелдік тәжірибе туралы түсініктерді қалыптастырады. Пәнді игерудің мақсаты білім алушыларда гүлді өсімдіктердің сәндік түрлері туралы білімді, биология және морфология саласындағы дағдыларды қалыптастыру болып табылады. Пәнді оқу барысында білім алушылар Ашық және қорғалған топырақта гүлді дақылдарды өсіру бойынша практикалық дағдыларды игереді, сондай-ақ негізгі ұғымдарды, сәндік өсімдіктерді күту әдістерін үйренеді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Саябақтарға анализ және жобалау

    Қалаларда бақтар, саябақтар, орман саябақтары, гүлзарлар түріндегі көгалдандырылған аумақтарды құру тәжірибесі, жаңа жағдайларда көгалдандыру объектілеріндегі жасыл желектерді қайта құру жұмыстары осындай объектілерді жобалауға, салуға және күтіп ұстауға қатысты бірқатар ережелерді қайта қарастыруды талап етеді. Қалаларда жасыл екпелердің сандық құрамы мен сапасына әсер ететін рекреациялық, экологиялық және эстетикалық сипаттағы мүлдем жаңа нысандар пайда болды. Пәнді оқытуда қалалардағы көгалдандырылған кеңістіктерді жоспарлау, әртүрлі санаттағы көгалдандыру объектілерінің типологиясы, оларды жобалау, жаңа технологиялармен және объектілерді абаттандыру және көгалдандыру жұмыстары, олардың жабдықтармен, өндірістік процестерді механикаландырумен тікелей байланысты мәселелер қарастырылады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Шабындықтану

    Пәнді игеру барысында студенттер мал шаруашылығын дамыту үшін жемшөп базасын құру мәселелерін талдайды. Пән білім алушыларда шабындық туралы идеяларды қалыптастырады, оны ауылшаруашылық саласы ретінде қарастырады. Пәннің мақсаты-егістік шабындықтар мен жайылымдарды құруда практикалық дағдыларды қалыптастыру. Пән барысында білім алушылар шалғынды өсімдіктер туралы білім алады, сондай-ақ шөп пен жайылымдық азықтың көп мөлшерін алуда практикалық шешу дағдыларын игереді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Фитоценология

    Пән білім алушыларда экологияның құрамын, құрылымын және жұмыс істеуін, сондай-ақ өсімдік жамылғысының жіктелуін дамыту дағдыларын қалыптастырады. Пәнді оқу барысында студенттер өсімдік жамылғысын зерттеудің эксперименттік әдістерін талдайды. Пәннің мақсаты білім алушыларда өсімдік жамылғысын зерттеу әдістері туралы, мәдени өсімдіктердің табиғаттың бітелуіне қарсы күрестегі рөлі, өсімдіктер қауымдастықтары және арамшөптердің ерекшеліктері туралы идеяларды қалыптастыру болып табылады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Көгалтану

    Пәндердің негізгі бөлігіне жатады және таңдау компоненті болып табылады. "Көгалтану" пәнінің мақсаты «Ландшафтық жобалау» мамандығы бойынша студенттерді ландшафтық сәулет және бақша-саябақ құрылысы үшін негізгі материалдардың бірі – нақты және балама көгалдарды орнатуға жарамды шөпті өсімдіктердің қасиеттері саласында кәсіби даярлау болып табылады. Пәнді зерделеу кезінде негізгі міндет-көгалдардағы дәнді өсімдіктердің биологиялық және экологиялық қасиеттері, оларды күту мен күту ерекшеліктері, сонымен қатар шөп қоспаларын құрастырудың негізгі әдістері, әртүрлі типтегі көгалдарды салу әдістері және оларды ландшафт сәулетінде қолдану туралы идеялар мен білім алу.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Бақша учаскесін зерттеу және жобалау

    Пәнді оқыту барысында студенттер шағын бақшаны жобалаудың негізгі әдістерін қарастырады. Пәнді оқу кезінде білім алушыларда өсімдіктерді таңдау және су қоймаларын ұйымдастыру тәсілдерімен жұмыс істеудің практикалық дағдылары қалыптасады. Пәнді игеру нәтижесінде студенттер шағын бақ үшін гүл, сәндік және ағаш дақылдарын күту және өсіру әдістерін меңгереді. «Шағын бақты ландшафтық жобалау» пәнінің мақсаты-студенттер арасында бақша дизайнының стильдері туралы түсініктерді қалыптастыру.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Ландшафттық жобаларды визуализациялау

    Адам берілген затты немесе көріністі көргенде ақпараттың 90%-ын қабылдайды. Ал дизайнда түсінікті болу үшін соңғы өнімді 2D және 3D сызбаларында көрсету маңызды. Сату және маркетинг кезінде сызбаларды көрсету жеткіліксіз, графикалық бағдарламалар осы жұмысты жасаушының бүкіл идеясын көрсететін шынайылықты береді. Визуализация – бұл процесс, оның барысында компьютерлік графика элементтерін 3D-мен жұмыс істеуге арналған арнайы бағдарламалық қамтамасыз ету мен құралдарды қолдану арқылы жүзеге асырылады. . 2D және 3D проекцияларындағы ландшафттық дизайн элементтері, коллаждар жасау, техникалық сызбалар мен жоспарлар салу, көркемдік талғам мен шығармашылық ойлауды дамыту, ArchiCAD, 3DSMAX, PHOTOSHOP құралдары мен графикалық пакеттерін пайдалана отырып дизайн процесін ұйымдастыру.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Шағын бақшаны ландшафтық жобалау

    Пәнді оқыту барысында студенттер шағын бақшаны жобалаудың негізгі әдістерін қарастырады. Пәнді оқу кезінде білім алушыларда өсімдіктерді таңдау және су қоймаларын ұйымдастыру тәсілдерімен жұмыс істеудің практикалық дағдылары қалыптасады. Пәнді игеру нәтижесінде студенттер шағын бақ үшін гүл, сәндік және ағаш дақылдарын күту және өсіру әдістерін меңгереді. «Шағын бақты ландшафтық жобалау» пәнінің мақсаты-студенттер арасында бақша дизайнының стильдері туралы түсініктерді қалыптастыру.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Мелиорация негіздер

    Пән білім алушыларда топырақты бейімдеу мен өңдеу құзіреттіліктерін қалыптастырады. Пәнді игеру барысында студенттер жер асты суларының деңгейі, құнарлылықты ескере отырып топырақты жүйелі өңдеу және қолданылатын тыңайтқыштар кешені туралы білім алады. Пәнді игерудің мақсаты-білім алушыларда мелиорацияның негізгі ұғымы туралы түсінік қалыптастыру, сонымен қатар оны әлеуметтік – экономикалық шаралар жүйесі ретінде қарастыру.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Ландшафтық жобалаудағы графикалық құжаттаманы рәсімдеу

    Пән білім алушыларда ландшафтық жобалаудың жобалық құжаттамасымен жұмыс істеу дағдыларын қалыптастырады. Жобалық құжаттаманы әзірлеуде студенттер жобаның кезең-кезеңмен тапсырмаларын талдайды және бекітеді, бастапқы деректерді жинайды, жоба алдындағы талдау жүргізеді және жобаны құру үшін өңдейді. Пәнді оқу барысында білім алушылар өз жобаларын мемлекеттік стандарттар мен нормативтік құжаттарға сәйкес ресімдейді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Фитомелиорация

    Пән білім алушыларда ландшафтық жобалау саласында кәсіби білім беру дағдыларын қалыптастырады. Пәнді оқу барысында білім алушылар топырақты фитомелиорациялаудың практикалық негіздері бойынша өздерінің ғылыми принциптерін ұтымды пайдалана алады. Пәнді оқытудың мақсаты білім алушыларда әртүрлі климаттық аймақтардағы дала дақылдары туралы түсініктерді, сондай-ақ жобалауда экологиялық ортаны ұтымды пайдалану дағдыларын қалыптастыру болып табылады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Менеджмент және көшбасшылық

    Бұл курс басқару мен көшбасшылық жөнінде білімдер кешені мен көшбасшылық дағдыларды қалыптастырады. Пәнді игеру барысында менеджмент пен көшбасшылық теориясы, басқару әдістері мен функциялары, басшылық пен билік стилдері, көшбасшылық қызметтің заңдылықтары мен оны жүзеге асырудың механизмдері, команда құру және коммуникация, басқарушылық шешімдер, мотивация, жанжалдарды және өзгерістерді басқару, көшбасшы имиджі сұрақтары қарастырылады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • АЖЖ жүйелерімен жобалау негіздері

    Техникалық объектіні жобалау осы объектінің бейнесін қабылданған нысанда жасаумен, түрлендірумен және көрсетумен байланысты. Жобалау жобалық тапсырманы дайындаудан басталады. Дизайн нәтижесі нысанды дайындау үшін жеткілікті ақпаратты қамтитын құжаттаманың толық жиынтығы болып саналады. Бұл құжаттама нысанның соңғы сипаттамасы. Пәндерді меңгеру нәтижесінде білімалушылар технологияның әртүрлі салаларындағы білікті АЖЖ пайдаланушылары үшін қажетті компьютерлік дизайн жүйелеріне арналған бағдарламалық жасақтаманың әртүрлі аспектілері мен түрлері туралы ақпаратты меңгереді. Пән жобалық қорытындыларды талдау және синтездеу рәсімдерін математикалық қамтамасыз етуге, АЖЖ жергілікті және корпоративтік желілерін құруға, АЖЖ жүйесі ортасының құрамы мен функцияларын құруға мүмкіндік береді. Жасанды интеллект технологияларын пайдалана отырып, студенттер жүйелік инженерия процестерінің тиімділігі мен нәтижелігін арттырып, жақсырақ, серпімді жүйелер жасай алады. Жасанды интеллект симуляциялық модельдеуде қолданылуы мүмкін. Машинамен оқыту алгоритмдерін білім алушы өнімділік көрсеткіштері, қоршаған орта жағдайлары және пайдаланушы кері байланысы сияқты кіріс деректеріне негізделген жүйе үлгілерін автоматты түрде жасау және оңтайландыру үшін пайдалана алады. Бұл нәтижелердің дәлдігі мен сенімділігін арттыра отырып, жүйе үлгілерін әзірлеуге және сынауға қажетті уақыт пен ресурстарды қысқартуға көмектеседі.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Қазіргі заман саябақтары

    Қазіргі әлемдегі саябақтар пәні ежелгі әлемнен бастап 21 ғасырдың бірінші онжылдығына дейінгі бақтар мен саябақтардың қалыптасуы мен дамуын қарастырады. Ландшафттық сәулет объектілерінің пайда болуы мен құрылу тарихы мыңдаған жылдардан басталады, оның тамыры көне Парсы, Мысыр және Қытайдың кезеңдерінен бастау алады. "Қазіргі әлемдегі саябақтар" пәнін сәтті игеру үшін студент кәсіби терминологияны игеріп, әртүрлі стильдік бағыттардың қалыптасуын зерттеп, ландшафт және бақша-саябақ өнерінің тарихи даму барысы, стиль әдістерін өзгерту, өсімдік түрлерін білу және ландшафтты өзгерту сипаты туралы түсінікке ие болуы керек.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Қысқы бақтарды безендіру

    Пәнді меңгерудің мақсаты студенттердің бойында әртүрлі мақсаттағы және стилистикадағы интерьерлерде жасыл аймақтар құру, тұрғын және қоғамдық ғимараттардың шатырларында көгалдандырылған және абаттандырылған аумақтар құру бойынша дағдыларды қалыптастыру болып табылады. Пәнді игеру нәтижесінде студенттер - жабық кеңістікте және ашық жерде қолданылатын өсімдіктердің ассортиментін, өсімдік композицияларын жасау заңдылықтары мен әдістерін, әртүрлі мақсаттағы интерьерлерді және ландшафтық сәулет объектілерін жобалау негіздерін; - интерьерлерде табиғи аймақтарды құруда және пайдаланылатын шатырлардың аумақтарын өзгертуде ең көркемдік мәнерлілікке қол жеткізу үшін табиғи және жасанды компоненттерді пайдалану әдістерін үйренеді; - нормативтік тәсілдерді қолдана отырып, ортаның жайлылығы мен экологиялық тұрақтылығын арттыру үшін қоршаған ортаны пайдалану құралдары мен әдістерін табу жолдарын меңгереді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Урбандалу және аббатандыру негіздері

    Урбандалған аумақты абаттандыру қолайлы ортаны қалыптастырумен байланысты қызметтің маңызды салаларының бірі. Урбандалудың қазіргі деңгейі табиғат пен адамзат арасындағы ауқымды өзара әрекеттесуге әкелді, онда жасыл екпелер заманауи ландшафттың ажырамас элементтері болып табылады. Өсімдіктердің урбандалған ортаға әсері өте зор және қалалық аумақтарды абаттандыру кезінде бұл мәселеге көп көңіл бөлінеді. Осы тапсырмаларды орындау кезінде жабық көгалдандыру, функционалды-кеңістіктік дизайн және рельефті жабдықтау, ландшафт дизайны барған сайын мағыналы болады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Жылыжай және бөлме гүлдерін өсіру

    Пәнді оқу барысында студенттер интерьердің әртүрлі түрлеріне арналған сәндік өсімдіктердің ассортименті мен сортименті туралы білім алады. Пән білім алушыларға өсімдіктердің әртүрлі топтарын жобалау үшін дұрыс пайдалануға көмектеседі, сондай-ақ білім алушыларды әртүрлі гүл дақылдарымен, оларды күтудің негізгі ерекшеліктерімен таныстырады. Пәнді игеру нәтижесінде студенттер жабық өсімдіктердің морфологиялық және биологиялық ерекшеліктерін талдайды.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Су объектілерін қондыру технологиясы

    Пән білім алушыларға ландшафтық жобалауда шағын су объектілерінің тиімді орналасу технологиясын зерттеуге көмектеседі. Пәнді игеру барысында білім алушылар су объектілерін пайдалану жөніндегі нормативтік құжаттарды меңгереді. Пәнді игерудің мақсаты білім алушыларда суды пайдалану жүйелерін жобалау дағдыларын қалыптастыру болып табылады . Пәнді игеру нәтижесінде студенттер су нысандары жобаларының жалпы схемаларымен танысады.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Ландшафтық дизайндағы құрылыс материалдары

    Құрылыс және декоративті әрлеу материалдарының жіктелуін және материалдардың негізгі сипаттамаларын зерттейді. Материалдардың құрылымдық, гидрофизикалық, термофизикалық, механикалық, реологиялық ерекшеліктерін, сондай-ақ әрлеу материалдарының талаптарына және сынау әдістеріне стандарттауды қарастырады. Пәнді оқып-үйренудің мақсаты: студенттердің теориялық және практикалық білімдерін дамыту және абаттандыру мен көгалдандыру, сондай-ақ оларды қорғау жобаларын жүзеге асыру үшін дәстүрлі және заманауи материалдарды таңдау бойынша дағдылар мен әдістерді игеру.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Қаланың жасыл нысандарын жобалау

    Қалалардағы экологиялық жағдай Бас жоспардың арнайы қоршаған ортаны қорғау бағдарламасын әзірлеуді талап етеді. Оған қаланың және оның қоршаған ортасының экологиялық сипаттамасы; аумақтың климаттық және микроклиматтық ерекшеліктері; ауа бассейні мен топырақтың ластануы туралы мәліметтер; жер үсті және жер асты су көздерінің, геологиялық ортаның, флора мен фаунаның сипаттамасы кіреді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Ландшафттық дизайндағы инновациялық технологиялар

    Пән студенттерге өсімдік өсіру әдістерін үйренуге көмектеседі. Пәнді игеру барысында студенттер заманауи аграрлық технологиялар туралы ақпаратты өз бетінше жинақтайды және талдайды, сонымен қатар мәліметтер базасымен жұмыс істейді. Пән білім алушыларда өсімдік шаруашылығы саласында ақпаратты өңдеу, жинау және тарату үшін қазіргі заманғы ақпараттық технологиялармен жұмыс істеу дағдыларын қалыптастырады. Сондай-ақ, білім алушылар өсімдік шаруашылығындағы жүйелі зерттеу әдістерін зерделейді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Суару және дренаж жүйелері

    «Ирригациялық және дренаждық жүйелер» пәні өз мазмұны бойынша экономиканың сабақтас салаларының тоғысқан жерінде қалыптасқан өмірлік маңызды ғылыми білімдер мен практикалық дағдылардың бірегей жиынтығы болып табылады. Курстың соңғы таңдаулы мақсаты суару және дренаж кластерінде бағдарлау мен бейімделуді қамтамасыз ету, пайдалы кәсіби ақпарат алу және жеткілікті біліктілік деңгейін алу мүмкіндігін беру болып табылады. Суару және құрғату жүйелерін ұйымдастыру, гидротехникалық құрылыстарды оңтайлы пайдалану әдістері, топырақтың мелиоративтік жағдайына қарай суды бөлу, мелиорация және т.б.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Қала аумағын көгалдандыру

    Пәнді игеру барысында студенттер аумақты көгалдандыру саласындағы идеяларды біледі, көгалдандыру үшін өсімдіктерді өсіру бойынша практикалық дағдыларға ие болады, сонымен қатар ландшафтық дизайндағы өсімдік материалдарының көмегімен эстетикалық жағдайды жасайды. Пәнді игерудің мақсаты-білім алушыларда қолайлы жағдай жасау және табиғи ортаны эстетикалық байыту үшін аумақты жобалау және көгалдандыру дағдыларын қалыптастыру. Жасанды интеллектпен біріктірілген дағдылар студенттерді ауаның, судың және топырақтың ластануын бақылауға үйрете алады: және осы салада алынған мәліметтер бойынша жағдайды жақсарту, экологиялық проблемаларды азайту үшін жаңа идеяларды дамытуға көмектеседі. Жасыл технологияларға энергетикалық жүйелерді бақылау, суару және қалдықтарды кәдеге жарату жүйелерін басқару, жасыл көздерден энергия өндіру, смарт үйлер мен бүкіл ақылды қалаларды құру кіреді. Жасанды интеллект және онымен байланысты технологиялар қазірдің өзінде көгалдандыруды адам өмірінің сапасын жақсартудың тиімді құралына айналдыруда.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Өсімдіктердің сәндік түрлерін енгізу

    Пәнді оқытудың мақсаты студенттердің іріктеу жүргізу және мәдениетке аудан текті неғұрлым сәндік және төзімді өсімдіктерді енгізу бойынша біліктері мен білімдерін дамыту; жасыл қала шаруашылығын жүргізумен байланысты интродукцияның қазіргі заманғы бағыттарына бағдарлай білу; қалаларды көгалдандыруда пайдаланылатын өсімдіктерді интродукциялау мен жерсіндіру теориялық және практикалық негіздеріне оқыту болып табылады. Пәннің міндеттері: - жерсіндірілген және жерсіндірілген өсімдіктердің формалық әртүрлілігін зерттеу дағдысын қалыптастыру; - осы пәнді оқыту процесінде алған білімді практикалық қолдану; - жерсіндірілген өсімдіктерді пайдалана отырып, ландшафтар мен интерьерлерді безендіру білігі.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5

Оқыту нәтижелері

  • ГАЖ технологияның көмегімен картографиялық әдістерді меңгеріп, оны тәжірибеде қолданады. Жасанды интеллект бағдарламалары негізінде жергілікті және аймақтық деңгейде геожүйелердің кеңістіктік-уақыттық ұйымдастырылуының принциптері мен заңдылықтарын зерттейді, табиғи және антропогендік ландшафттардың динамикасымен жұмыс жасау ерекшеліктерін анықтайды.
  • Өсімдік шаруашылығының негізін талдау барысында аумақты жобалауда, көгалдандыруда және абаттандыруда пайдалану үшін сәндік және бөлме өсімдіктері мен жабық өсімдіктердің морфологиялық белгілері мен биологиялық ерекшеліктерін анықтайды.
  • Ландшафтық жобалау, дизайн және модельдеу кезінде пәнаралық білім мен картографиялық зерттеу әдістерін біріктіре отырып, инновациялық технологиялар көмегімен өсімдіктерге биоэкологиялық мониторинг, фитомелиорация жүргізеді.
  • Өсімдік шаруашылығының принциптері мен заңдарын жинақтай отырып, геожүйелерді компоненттік және жүйелі талдау негізінде орман шаруашылығын, ботаникалық бақтарды, гүл шаруашылығын дамытуда олардың бағалануын анықтау үшін салалық географиялық білімдерді және топырақ жамылғысын қалыптастыру заңдарын пайдаланады.
  • Құрылымдық ботаника, гидрология, агрохимия туралы білім бере отырып, компьютерлік графика негізінде мәліметтер базасын құрады, ландшафтық құрылыс, жобалау және дизайн үшін ғаламдық, жергілікті желілерде ақпарат іздеу және алмасу әдістерін қолданып, ГАЖ бағдарламалық құралдарын меңгеру дағдыларын көрсетеді.
  • Жерсіндірілген және енгізілген өсімдіктерді, сондай-ақ дәрілік және хош иісті өсімдіктерді практикалық мақсаттарда пайдалану және басқарушылық шешімдер қабылдау, өзгерістерді басқару үшін оларды қорғауға экологиялық бағалау жүргізеді. Бизнес-жоспарды әзірлеуде экономика мен бизнес, кәсіпкерлік негіздерінің әдістерін қолданады.
  • Инновациялық технологиялардың көмегімен ағаш шаруашылығын, жеміс өсімдіктерін сәндік бағбандықта, дендрологияда, питомниктерде сақтау үшін тыңайтқыштарды ұтымды пайдалану, сондай-ақ қалалық орта мен саябақтарды жобалау, қысқы бақтар, жылыжайлар құру негізінде фитомелиорация кешенін әзірлейді.
  • Көгалдандыру жүйесіндегі орнын және қалалық ортаны абаттандырудағы функционалдық мақсатын, сондай-ақ саябақ, орман-саябақ шаруашылықтарының аумағын анықтау үшін көгал жабынының және гүл өсіру шаруашылығының құрылымын талдайды.
  • Биоэкологиялық мониторингті тағайындау және фитомелиорация жүргізу үшін өсімдік қоғамдастықтары, олардың ұйымдастырылуы мен жұмыс істеу заңдылықтары туралы білім жүйесін және өсімдіктерді экологиялық зерттеудің және табиғатты ұтымды пайдаланудың негізгі әдістерін қолданады. Негізгі тірішілік орталары туралы; табиғаттағы зат айналымы туралы түсінік береді.
  • Ландшафтық жобалау кезінде аумақтарды топырақ, флористикалық, топографиялық зерттеу әдістерін және орман-саябақ шаруашылығының негіздерін талдау негізінде сәндік өсімдіктер мен ботаникалық бақтар питомнигінің аумағын жоспарлайды; Ландшафтық жобалауда мемлекеттік тіл, орыс және өзге шет тілдерінде қызмет көрсетеді.
  • Мемлекеттік стандарттар мен нормативтік құжаттарға сәйкес аумақты абаттандыру және көгалдандыру жөніндегі жобаларды іске асыру үшін дәстүрлі және қазіргі заманғы материалдарды талдау негізінде ландшафтық дизайндағы құрылыс материалдарының ерекшеліктерін айқындайды.
  • Әр түрлі жас деңгейдегі топ мүшелерінің іс -әрекетінің құқықтық негізін, жеке тұлғаның рухани -адамгершілік құндылықтарын, халықтық дәстүрлерді, психофизиологиялық ерекшеліктерін сақтай отырып, академиялық және кәсіби өзара әрекеттесу процесінде соның ішінде ландшафттық дизайн мен модельдеуді дамытуда мақсаттарға жету үшін әр түрлі тілде іскерлік қарым -қатынасқа қатысады. Іскерлік ойлауды енгізуге, дағдыларды бекітуге және кәсіпкерлікке оқытудың инновациялық тәсілдерін пайдаланады. Басқару мен көшбасшылық жөнінде білімдер кешені мен көшбасшылық дағдыларды қалыптастырады.
Top