Жаңа білім беру бағдарламасы

6B06106 IT медицина в Қ.Жұбанов атындағы Ақтөбе өңірлік университеті

Пәндер

  • Алгебра және геометрия

    Пән студенттердің сызықтық алгебра, аналитикалық геометрия және жалпы алгебра негіздері туралы базалық құзыреттерін кеңейтуге бағытталған. Пәнді қарастырудың мақсаты қолданбалы (экономикалық, геометриялық және т.б.) есептерді шешу үшін алгебраның сызықтық және жалпы бөлімдерінде студенттердің әдіснамалық құзыреттілігін қалыптастыру болып табылады. Алынған білім студенттерге векторларды, матрицаларды және операторларды қолданатын басқа да теориялық және қолданбалы пәндерді меңгеру үшін қажет.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Алгоритмдеу және программалау негіздері

    Курс әр түрлі есептерді шешуге арналған алгоритмдер мен программалар құруды оқуға арналған. Осы мақсатта программаның құрылымы, алгоритмдер мен программаларды құру принциптері, шешу әдістері, алгоритмдеу, программалау және Pyton, C++, C# тілдерін қолдана отырып программаларды іске асыру және өңдеу қарастырылады. Алгоритм анықтамасы. Алгоритмдерді сипаттау тәсілдері. Алгоритмдердің блок-схемаларын жобалау ережелері. Алгоритм құрылымдарының түрлері.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Пәнаралық білім беру модулі (Қаржылық сауаттылық және кәсіпкерлік негіздері, Құқық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері, Экология және өмір қауіпсіздігі)

    Модуль пәндері қаржы өнімдерін тұтыну кезінде туындайтын мәселелердің ықтималдығын азайту мақсатында қаржылық сауаттылық бойынша, кәсіпкерлік қызмет негіздері, экономикалық ойлауды қалыптастыру және өз ісін құру, құқық негіздері, құқықтық өзін-өзі тануды және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениетті арттыру, экология және экологиялық мәдениет негіздері, тіршілік қауіпсіздігі бойынша білім алушылардың білімі мен дағдыларын игеруіне арналған.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Математикалық талдау

    Курстың мақсаты - студенттерді математикалық талдаудың классикалық бөлімдерімен жиын теориясы мен математикалық логиканың элементтері, сандар жиыны, функциялар мен тізбектер, шектер теориясы, функциялардың үзіліссіздігі, бір айнымалы функцияның дифференциалды және интегралды есептеуі, анықталмаған интеграл, анықталған интеграл, қатар, сандар қатары, функционалдық қатар және олардың қолданылуы, қатарлардың қасиеттері, қатарлардың жиынының бар болуы мен жеткілікті шарттары.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Эпидемиологияға кіріспе

    Пән студенттерге жұқпалы аурулардың пайда болу және таралу себептерін анықтауға байланысты теориялық негіздер мен практикалық дағдыларды үйретуге бағытталған. Пән эпидемиологиялық ошақтарда профилактикалық және эпидемияға қарсы шараларды жүзеге асыруға үйретуді қамтиды. Оқыту шеңберінде эпидемиологиялық процестің аспектілері, эпидемиология саласындағы зерттеу әдістері, сондай-ақ эпидемиялық процестің даму динамикасын болжау мақсатында сырқаттанушылық туралы деректерді талдау үшін статистикалық әдістерді қолдану қарастырылады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Әлеуметтік және әлеуметтік-гигиеналық зерттеулер

    Пән студенттердің қоғамдағы халықтың денсаулығына әсер ететін демографиялық, әлеуметтік, экономикалық және экологиялық процестер арасындағы байланысты қалыптастыруға, зерттеуге және талдауға бағытталған. Әлеуметтік-гигиеналық зерттеулердің моделі-халықтың биологиялық, әлеуметтік, экономикалық құндылықтары сияқты қоғам дамуының критерийлерін біріктірген және жаңа ұрпақтың денсаулығын молайту түрінде қалыптасқан адами капитал.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Денсаулық сақтауға кіріспе

    Пән студенттің денсаулық сақтау жүйесін ұйымдастыру және басқару саласындағы білімі мен іскерлігін қалыптастыруға бағытталған. Курс мынадай бөлімдермен ұсынылған: барлық медициналық пәндерді оқу кезінде алынған білімнің алуан түрлілігін практикалық қызметте пайдалану және интеграциялау; денсаулық сақтауды ұйымдастырушылардың әлеуметтік-гигиеналық ойлауын қалыптастыру; денсаулықты, бүкіл денсаулық сақтау жүйесінің қызметін түсіну және бағалау.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Медициналық-техникалық есептер үшін бағдарламалық қамсыздандыру құру

    Негізгі мақсат-Microsoft Windows-қа арналған қосымшаларды әзірлеудің интеграцияланған ортасында жұмыс жасау дағдыларын игеру. Курс бағдарламалық қамсыздандыру әзірлеу негіздерін, қосымшаларды визуалды жобалау құралдарын және оларды медицина мен денсаулық сақтау саласының практикасында пайдалануды зерделеуге; визуалды бағдарламалаудың қазіргі заманғы тілдерінің негізгі ұғымдары мен конструкцияларын игеруге арналған.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Медицинадағы ақпараттық коммуникациялық технологияларға кіріспе

    Пән медициналық ақпараттық жүйелерді құру принциптерімен, әдістерімен және құралдарымен, медициналық ақпараттық ресурстармен танысуға; есептеу техникасы мен жаңа ақпараттық технологиялардың қазіргі заманғы құралдарын пайдалана отырып, медициналық ақпараттық жүйелердің өзара іс-қимыл жасау тәсілдері мен құралдарын зерделеуге; пәндік саласы медицина болып табылатын ақпараттық жүйелерді жобалау, әзірлеу және тестілеу дағдыларын меңгеруге бағытталған

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Медициналық статистика

    Пән студенттердің бойында денсаулық сақтау және медицина саласын статистикалық зерттеудің әдіснамалық негіздері саласында білім қалыптастыруға, халықтың денсаулығы және медициналық мекемелердің қызметі туралы статистикалық ақпаратты жинау, өңдеу және талдау тәсілдерін меңгеруге, медициналық-әлеуметтік зерттеулер кезеңдері мен статистикалық талдау әдістерін, халық денсаулығы статистикасын игеруге бағытталған

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Эпидемиология негіздері

    Пән студенттерде адамзат қоғамындағы жұқпалы аурулардың пайда болу және таралу себептерін анықтау бойынша теориялық білім мен практикалық дағдыларды қалыптастыруға, алған білімдерін олардың алдын алу және оларға қарсы күресу үшін қолдануға бағытталған. Пәнді оқу объектісі-эпидемиялық процесс, оның алдын-алу және тоқтату әдістері. Эпидемиологиялық талдау, эпидемиялық процесті модельдеу үшін оның даму динамикасын болжау үшін математикалық әдістер мен статистикалық талдауды қолдану.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Ғылыми зерттеу әдістері

    Оқу курсы ғылыми зерттеудің мазмұны мен әдістері, академиялық жазу және академиялық адалдық туралы жүйелі түсініктерді қалыптастыруға, түрлі салаларда зерттеулер жүргізуге мүмкіндік беретін білім, дағды, технологиялар мен әдістерді игеруге бағытталған. Пән бағдарламасы ғылыми зерттеу тақырыбын, мақсаттары мен міндеттерін тұжырымдау жөніндегі әдістемелік ұсынымдарды, теориялық және эксперименттік зерттеулердің әдіснамасын зерделеу, зерттеулерді талдау және тұжырымдар мен ұсыныстар беруді қамтиды. Ғылыми зерттеулердің енгізілуі мен тиімділігіне, сондай-ақ ғылыми-зерттеу және оқуды бітіру жұмыстарын рәсімдеу ережелеріне көп көңіл бөлінеді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Мәліметтер қорының теориясы

    Мәліметтерді модельдеу концепциялары, деректер базасын ұйымдастыру принциптері және оларды жобалау технологиясы туралы негізгі мәліметтерді алу; мәліметтер қорын басқарудың қазіргі заманғы жүйелерінің (МҚБЖ) мақсаты, функционалдық мүмкіндіктері және архитектурасы, сондай-ақ олардың даму тенденциялары туралы түсінік; SQL сұраныстарының құрылымдық тілін пайдалана отырып, деректерді құру және манипуляциялау үшін базалық білім беру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Мәліметтер қорын жобалау

    Бағдарлама мәліметтер қорын, мәліметтер қоймасын жобалау, мәліметтер қоры мен мәліметтер қоймасын әкімшілендіру, МҚ және қоймасы қосымшаларын (сыртқы интерфейстерін) әзірлеу біліктерін, іскерліктерін және дағдыларын қалыптастыруға бағытталған. Пәнді оқытудың мақсаты-студенттерді мәліметтер қорын басқарудың заманауи реляциялық жүйелерімен жұмыс істеу дағдыларына, білімдеріне, дағдыларына үйрету; білімді одан әрі кәсіби қызметте қолдану. Мәліметтер қорын құрудың негізгі ұғымдары мен технологиясы; мәліметтердің классикалық реляциялық моделі және оның қазіргі заманғы түрлері; реляциялық алгебраның элементтері; мәліметтер қорының тұтастығын бақылау тетіктері; қазіргі заманғы МҚБЖ сұраныс жүйелері мен тілдері.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 6
  • Қоғамдық денсаулық сақтау

    Курстың мақсаты білім алушылардың қоғамдық денсаулық пен денсаулықты сақтауды ұйымдастыру және басқару бойынша білімін, іскерлігін және практикалық дағдыларын қалыптастыру, қоғамдық денсаулықты жақсартуға және медициналық ұйымды басқаруды жетілдіруге бағытталған медициналық ұйымдарда басқарушылық қызметті жүзеге асыру қабілетін дамыту болып табылады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Профилактикалық медицина негіздері

    Пән студенттердің профилактикалық тәсіл жүйесін түсінуін дамытуға, халықтың әртүрлі жас топтарының денсаулығын сақтау және нығайту жөніндегі шараларды жүзеге асыруға, пациенттердің (және олардың отбасыларының) денсаулығы үшін - физикалық, психикалық, әлеуметтік, экологиялық және этникалық қауіп факторларын анықтауға, сондай-ақ олардың денсаулыққа әсерін азайту бойынша халыққа кеңес беруге бағытталған. Арқылы қауіп факторларына белсенді әсер ету және ауруларды ерте анықтау профилактикалық медицина салауатты қоғамның қалыптасуына ықпал етеді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Ұлттық руханият

    Курс рухани құндылықтар жүйесін, қазақтың ұлттық болмысын, руханияттың этномәдени бастауларын, ұлттық сананы, салт-дәстүрлерді, әдет-ғұрыптарды, дүниетанымды, діни шыдамдылықты, салт-дәстүрлерді, өнерді, әдебиетті, ұлттық тәрбиені, дәстүрлі мәдениетті, жоғары сананы тәрбиелейтін рухани мұраны зерттейді. Пән әлемдік және жалпыадамзаттық құндылықтарды, халықтық дәстүрлерді, ата-баба мұрасын құрметтеу рухында тәрбиеленген рухани-адамгершілік тұлғаны қалыптастырады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Клиент-серверлік мәліметтер қоры қосымшасын құру

    Курс PostgreSQL архитектурасымен, орнатылуымен, негізгі конфигурациясымен және ДҚБЖ жұмысымен таныстырады. Postgres Professional - бұл мәліметтер қорын әзірлеу бойынша тәжірибені дамытуға арналған компания. Бұл курс PostgreSQL архитектурасына шолу жасайды. Мәліметтер қорының негізгі объектілерін қолдану: кестелер, индекстер, көріністер. SQL және PL / pgSQL-де серверлік бағдарламалау. Жазбалар мен массивтерді қосқанда, мәліметтердің негізгі түрлерін қолдану. Қосымшаның клиенттік бөлігімен өзара әрекеттестікті ұйымдастыру.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Медициналық-биологиялық мәліметтер қорын жобалау және құру

    Курс мәліметтер базасын жобалау мен басқаруды, МҚБЖ тұжырымдамаларын түсінуді және болашақ мәліметтер базасының тенденциялары туралы ақпарат алуды ұсынады. Жақсы жобаланған мәліметтер қоры жүйелері бүгінгі таңда бизнестерді төңкеретін ұсынылған және функционалды бай қосымшалардың негізінде жатыр. Бұл курс NET FrameWork және MS SQL Server-де серверлік қосымшалардың клиентін дамытуды талап етеді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Жұқпалы аурулардың алдын алу және бақылау

    Жұқпалы ауруларды алдын алу және бақылау түрлері туралы түсінік. Жұқпалы ауруларға эпидемиологиялық қадағалау, мақсаты, міндеттері, түрлері. Ауруды бақылау бағдарламалары. Инфекциялық бақылау жүйесі туралы түсінік. Медициналық көмек көрсетумен байланысты инфекциялар туралы түсінік (МКБЖ). Медициналық ұйымдағы ИБ іс-шаралары. Госпитальдық эпидемиолог жұмысының негізгі әдістері. Эпидемиологтың автоматтандырылған жұмыс орнын (АЖО) дайындау. Медициналық қызметкерлер инфекция көзі ретінде. Аурухана қызметкерлері жұқтыруы мүмкін ең маңызды инфекциялар. Жұқпалы аурулар кезінде оқшаулау. Стерильді заттарды зарарсыздандыру және пайдалану. МҰ-да індеттерді тиімді бақылауға арналған ИБ стандартты іс-шаралары

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Медициналық-санитарлық алғашқы көмек (МСАК) жұмысын ұйымдастырудағы ақпараттық жүйелер

    МСАК – бұл жеке тұлғаның, отбасының, тұрғындардың денсаулық сақтау жүйесімен байланысының бірінші сатысы. Бұл денсаулық сақтау жүйесінің өзегі, келесі, орталық буыны. Медициналық көмек көрсетуде амбулаториялық-емханалық медициналық ұйымдар негізгі ұйым болып табылады. Амбулаториялық-емханалық мекемелерде ақпараттық жүйелердің белсенді жүзеге асырылуы медициналық қызметкерлер уақытын үнемдеуге, жұмыс үрдісін басқаруды жақсартуға, ақпарат алуға қолжетімділікті жеңілдетуге, тұрғындарға медициналық көмек көрсету сапасын жоғарылатуға және медициналық мекемелер жұмысының тиімділігін арттыруға үлкен септігін тигізеді. Дәрігерлер жұмыс орындарының автоматтандырылуы, электронды медициналық жазбалардың енгізілуі, жаңа медициналық ақпараттар мен жүйелердің қолданылуы – болашақта Қазақстан денсаулық сақтау саласында медициналық көмек көрсету мен халықтың өмір сапасының жоғары дәрежеде болуымен сипатталатын өзекті мәнге ие

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Денсаулық сақтау жүйесіндегі телемедициналық технологиялар

    Денсаулық сақтау жүйесіндегі телемедициналық технологиялар - денсаулық сақтауда компьютерлік және телекоммуникациялық технологияларды пайдалану негіздерін қарастыратын оқу пәні. Пән ҚР Денсаулық сақтау жүйесінде телемедициналық технологияларды дамыту мен енгізудің өзекті мәселелерін көрсетеді.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Медицинадағы интернет-технологиялар

    Пән білім алушыларда медицина және денсаулық сақтау саласындағы қосымшаларда қазіргі заманғы интернет технологиялар саласындағы құзыреттерді қалыптастыруға, медицинаны ақпараттандырудың әдістері, бағдарламалық және техникалық құралдары, клиникалық зерттеулерді автоматтандыру, Денсаулық сақтау жүйесіндегі басқаруды компьютерлендіру, медицина және денсаулық сақтау міндеттерін шешуге арналған компьютерлік қосымшаларды, дәрігерлік шешімдерді ақпараттық қолдау құралдарын, автоматтандырылған медициналық-технологиялық жүйелерді меңгеруге бағытталған, әлемдік ақпараттық кеңістікке қол жеткізу мақсатында Internet technology сервистерін меңгеру.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Ауруларды эпидемиологиялық қадағалауды ұйымдастыру

    Пән аурулардың алдын алу немесе адамдардың әл-ауқатын жақсарту, медициналық көмекті жаңғырту, аурулардың себептерін жою, халықтың өмір сүру және демалу жағдайларын жақсарту, қоршаған ортаны қорғау және басқа да шаралар сияқты қауіп факторларын жою мақсатында жұқпалы және жұқпалы емес ауруларға эпидемиологиялық қадағалауды ұйымдастыру бойынша білімді қалыптастыруға бағытталған. Пән сонымен қатар санитарлық-эпидемиологиялық қызметтің құрылымы туралы білімді және медициналық ұйымдардағы пациенттер мен медициналық персоналдың қауіпсіздігі бойынша практикалық дағдыларды қалыптастыруға бағытталған.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • IT-технология мамандарының жұмыс орындарында еңбекті қорғау және қауіпсіздігі

    Қауіпсіздікті қамтамасыз ету, жұмыстың қолайлы жағдайларын жасау, жарақаттану мен жазатайым оқиғаларды, жалпы және кәсіптік ауруларды азайту бойынша жұмысты ұйымдастыру.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Менеджмент және көшбасшылық

    Бұл курс басқару мен көшбасшылық жөнінде білімдер кешені мен көшбасшылық дағдыларды қалыптастырады. Пәнді игеру барысында менеджмент пен көшбасшылық теориясы, басқару әдістері мен функциялары, басшылық пен билік стилдері, көшбасшылық қызметтің заңдылықтары мен оны жүзеге асырудың механизмдері, команда құру және коммуникация, басқарушылық шешімдер, мотивация, жанжалдарды және өзгерістерді басқару, көшбасшы имиджі сұрақтары қарастырылады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Биостатистика

    Пән студенттерде медицинадағы негізгі статистикалық тұжырымдаманы тұтас қабылдауды түсіну саласындағы білім мен дағдыларды қалыптастыруға бағытталған. Курс мынадай бөлімдермен ұсынылған: медициналық-биологиялық статистиканың негіздері және оны зерттеулерде қолдану; сипаттау және талдау статистикасының әдіснамалық құралдарын қолдану; медициналық-биологиялық зерттеулердің түрлері мен ерекшеліктері, денсаулық сақтау жүйесіндегі эксперименттік және клиникалық зерттеулер.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Машиналық оқыту және мәліметтерді талдау

    Бұл курс деректерді талдау үшін қолданылатын нақты қосымшалар мен машиналық оқыту алгоритмдерінің көптеген мысалдарын ұсынады. Курстың пәні-машиналық оқытудың негізгі алгоритмдерін, модельдері мен әдістерін және оларды практикалық есептерді шешуде қолдану тәсілдерін зерттеу. Тақырыптарға мыналар жатады: табиғи тілдерді өңдеудегі машиналық оқыту (word2vec моделі, сезімнің жіктелуі); компьютерлік көрудегі машиналық оқыту; нейрондық желілердің күрделі түрлері (конволюциялық нейрондық желілер, қайталанатын нейрондық желілер және т.б.); оқуды күшейту.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Стационарлық көмек деңгейіндегі заманауи автоматтандырылған деректер қоры

    Кешенді медициналық ақпараттық жүйелердің медицина саласына кең көлемде енгізілуі нақты және сапалы ақпараттардың арқасында денсаулық сақтау жүйесінің объектілері мен субъектілерінің қызметіндегі өзгерістерді бақылауға мүмкіндік береді. Осыған байланысты, Қазақстан Республикасының денсаулық сақтау жүйесін дамытудағы заманауи бағыттардың бірі жүйелі ақпараттандыру және жұмыс үрдістерін автоматтандыру. Стационарлық көмек деңгейінде заманауи ақпараттық жүйелерді енгізу қажетті үрдіс болып табылады, себебі медициналық қызметкерлердің жұмыс орындарын автоматтандырады, олардың уақытын үнемдейді, науқастарды жағдайын бақылауды, дәрілермен қамтамасыз етуді, төсек айналымын оңтайландыруға көмектеседі.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Медицина саласында мобильді қосымшаларды құру технологиялары

    Бұл курс мобильді қосымшаларды әзірлеу үшін заманауи тілдер мен фреймворктарды, сондай-ақ мобильді қосымшаларды әзірлеу платформаларын, мобильді қосымшаларды әзірлеу кезінде қолданылатын мобильді құрылғылар мен қосымшаларды жіктеуді үйренуге арналған. Пәннің мақсаты медицина саласындағы мобильді дамыту мақсатында жұмыс істеу үшін ақпараттық технологиялар саласында білім жиынтығы бар мамандарды даярлау болып табылады (денсаулық сақтау үшін мобильді қосымшаларды жобалау және бағдарламалау негіздері). Мақсаты: Android платформасының негізгі құрылғысын және осы платформа мобильді жүйелерді дамыту үшін ұсынатын мүмкіндіктерді зерттеу, пайдаланушы интерфейстерін, қызметтерін құру бойынша практикалық дағдыларды алу.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Жүйелік инженерия

    Курс денсаулық сақтау саласы үшін бағдарламалық міндеттерді, есептеу жүйесінің өмірлік циклін, стандарттарды жобалау және әзірлеу кезінде тәуекелдерді талдау және басқару негіздерін зерделеуге және ақпараттық жүйелерді жобалау әдістері мен құралдарын қолдану дағдыларын қалыптастыруға, медицина саласы үшін модель әзірлеуге, жүйелерді жобалау процесін басқаруға бағытталған.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Жасанды интеллект жүйесі

    Пәнді оқытудың негізгі мақсаты - болашақ мамандарды ақпараттық жүйелерде жасанды интеллектті қолдану саласы мен проблематикасымен таныстыру, білімге негізделген жүйелердің құрылу және жұмыс істеуінің теориялық және ұйымдастыру-әдістемелік мәселелерін жариялау, білім базаларын жобалау бойынша практикалық жұмыстардың дағдыларын үйрету.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Міндетті әлеуметтік медициналық сақтандыру кезінде медициналық қызметтерді ақпараттық қамтамасыз ету

    Ынтымақтастықты енгізу және оның қаржылық тұрақтылығын арттыру негізінде денсаулық сақтау жүйесін жетілдіру. Адам ресурстарын басқару тиімділігін арттыру. Мемлекеттік әріптестік және қазіргі заманғы ақпараттық-коммуникативтік технологиялар негізінде денсаулық сақтау инфрақұрылымын одан әрі дамытуды қамтамасыз ету

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Электрондық денсаулық сақтау

    Пән Денсаулық сақтау саласында ақпараттық және коммуникациялық технологияларды пайдалану саласында білім мен білік жүйесін қалыптастыруға бағытталған. Курс мынадай бөлімдермен ұсынылған: Денсаулық сақтау жүйесінің жұмыс процесінде және мемлекеттік басқаруда ақпараттық және коммуникациялық технологияларды қолдану; денсаулық сақтауды ақпараттандыру әдістерімен танысу.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Денсаулық сақтаудағы автоматтандырылған ақпараттық жүйелер

    Курс медициналық ақпараттық жүйелерді, платформалар мен ресурстарды құру принциптерімен, әдістерімен және құралдарымен танысуға; пәндік саласы медицина және денсаулық сақтау болып табылатын Ақпараттық жүйелерді жобалау, әзірлеу және тестілеу дағдыларын қалыптастыруға бағытталған.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Компьютерлік визуализация

    Курс ғылыми-зерттеу және практикалық қызметте пайдалану үшін компьютерлік графика құралдарымен медициналық ақпаратты визуализациялау білімдері мен дағдыларын қалыптастыруға бағытталған. Курс аясында растрлық және векторлық графиканың, анимацияның және ГАЖ бағдарламалық жасақтамасын зерттеу жоспарлануда.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Компьютерлік жүйелер мен желілерді әкімшілік ету

    Курс компьютерлік жүйелер мен желілердің негіздері мен принциптерін зерттеуге арналған және келесі тақырыптарды қарастырады: қазіргі жүйелер мен желілерді құрудың негізгі түсініктері, құрылымы мен принциптері, протоколдар, ғаламдық желілер, TCP/IP желілері, жергілікті желілер технологиялары, операциялық жүйелердің жіктелуі, файлдық жүйе, басқару жад және компьютерлік құрылғылар. Курс барысында студенттер операциялық жүйелерді орнату және компьютерлік жүйелерді басқару бойынша практикалық дағдылармен танысады және үйренеді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Денсаулық сақтаудағы жобаларды басқару және менеджмент негіздері

    Пән студенттерде денсаулық сақтау саласындағы бағдарламалар мен жобаларды дайындау саласында теориялық білім мен практикалық дағдыларды қалыптастыруға бағытталған. Курс келесі бөлімдерден тұрады: инновациялық және инвестициялық жобаларды басқару; жобалық басқаруды ұйымдастыру; инновациялық жобаны басқару; инвестициялық менеджмент; жобаларды басқарудың ақпараттық технологиялары; өзгерістерді басқару.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • IT - технологияларды қолдана отырып медициналық көмек сапасын басқару

    IT - технологияларды қолдана отырып медициналық көмек сапасын басқару – бұл дәрігер мен пациенттің өзара әрекеттесу қасиеті, ол дәрігердің пациент ауруының даму қаупін және жаңа патологиялық үрдістің пайда болу қаупін азайту, медицина ресурстарын оңтайлы пайдалану және пациенттің медициналық ішкі жүйесімен өзара әрекеттесуінің қанағаттануын қамтамасыз ету қабілетімен анықталады

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5

Оқыту нәтижелері

  • Академиялық адалдық қағидаттары мен мәдениетінің маңызын түсінеді және басқару мен бизнес саласында жаңа білім мен дағдыларды өз бетінше игеру дағдыларына ие; латын әліпбиі негізінде жазу заңдылықтарын анықтай алады;
  • Жаратылыстану және экономика ғылымдарының теориялық және әдіснамалық негіздерін, ғылыми зерттеулердің әдістерін біледі және оларды медицина саласында қолданады;
  • Бағдарламалау алгоритмдері мен технологияларын біледі, бизнес-процестерді және денсаулық сақтау жүйесіндегі ұйымдастырушылық басқару міндеттерін автоматтандыратын ақпараттық технологияларды жасау, түрлендіру, сүйемелдеу жөніндегі жұмыстарды жүзеге асырады және басқарады;
  • Денсаулық сақтау жүйесінде ақпараттық технологиялар ресурстарын басқару дағдылары бар және денсаулық сақтау бөлімшелерінің жұмыс істеу процестерін регламенттеу үшін желілік әкімшілендіруді және үлкен деректерді жинауды, өңдеуді, талдауды жүзеге асырады;
  • Денсаулық сақтау жүйесінің электрондық ресурстарын бағдарламалық қамтамасыз етуді жобалау және әзірлеу кезінде жалпылауға және талдауға, мақсат қоюға және оған қол жеткізу жолдарын таңдауға қабілетті;
  • Бағдарламалық жобалар менеджментінің міндеттерін орындайды, бағдарламалық қамтамасыз етуді әзірлеудің толық циклын іске асыру және енгізу менеджментінің әдістерін біледі, оның ішінде денсаулық сақтау жүйесінің нормативтік талаптарын қанағаттандыратын жобалық және бағдарламалық құжаттаманы әзірлеу дағдылары бар;
  • Ақпаратты өңдеу мен басқарудың компьютерлік жүйелерінің, бағдарламалар модульдерінің және берілген сападағы бағдарламалық кешендердің компоненттерін әзірлейді;
  • Денсаулық сақтаудағы автоматтандырылған ақпараттық жүйелерді зерделейді, деректерді талдайды және медициналық ақпараттық жүйелерді сүйемелдейді;
  • Азаматтардың денсаулығын қорғау туралы ҚР заңнамасын, санитарлық, табиғатты қорғау заңнамасын, Денсаулық сақтау жүйесі мамандары қызметінің құқықтық негіздерін біледі;
  • Іс-шараларды, оның ішінде төтенше жағдайлар кезінде ұйымдастыруды жүзеге асыру дағдылары, инфекциялық, паразиттік ауруларды, әлеуметтік маңызы бар және аса қауіпті инфекцияларды қадағалауды жүзеге асыру және олардың профилактикасы мен азайту жөніндегі іс-шараларды әзірлеу дағдылары, сондай-ақ оларды қаржыландыру мәселелері бар
  • Медициналық ұйымдар қызметінің ұйымдастырушылық-экономикалық аспектілері, денсаулық сақтаудағы маркетинг және менеджмент әдіснамасы; мекендеу ортасының санитариялық-гигиеналық жағдайларына байланысты ересек және балалар халқының денсаулық жағдайын бағалау дағдылары бар

Ұқсас БББ

6B06106 Электрондық коммерция

Қызылорда ашық университеті

6B06106 Ақпараттық жүйелер

М.Дулатов атындағы Қостанай инженерлік-экономикалық университеті (ҚИНЭУ)

6B06106 Басқарудағы ақпараттық жүйелер

М.Қозыбаев атындағы Солтүстік Қазақстан университеті

6B06106 Ақпараттық жүйелер

Алматы гуманитарлы-экономикалық университеті (АГЭУ)

6B06106 Есептеу техникасы және бағдарламалық қамтамасыз ету

Халықаралық ақпараттық технологиялар университеті

6B06106 Экономикадаєы аќпараттыќ инжиниринг

Қазақстан-Неміс университеті

6B06106 Ақпараттық жүйелер

Л.Б.Гончаров атындағы Қазақ автомобиль-жол институты

6B06106 Жасанды интеллектcі бар жоғары жүктелген ақпараттық жүйелер

әл-Фараби атындағы Қазақ Ұлттық университеті

6B06106 Fintech and Artificial Intelligence (digital)

Алматы менеджмент университеті (AlmaU)

6B06106 Ақпараттық жүйелер

Қ.И.Сәтбаев атындағы Қазақ ұлттық техникалық зерттеу университеті (Satbayev University)

6B06106 Компьютерлік ғылымдар

Орталық Азия Инновациялық Университеті (ОАИУ)

6B06106 IT-инжиниринг

Әбілқас Сағынов атындағы Қарағанды техникалық университеті (ҚМТУ)

6B06106 SMART жүйелер және бағдарламалау

Семей қаласының Шәкәрім атындағы университеті

Top