Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

6B01406 Мектептегі көркем еңбек және дизайн в Махамбет Өтемісов атындағы Батыс Қазақстан университеті

Пәндер

  • Оқушылардың физиологиялық дамуы

    Студенттер оқушылардың анатомо-физиологиялық ерекшеліктерін меңгереді. Бұл курсты оқу барысында оқушылардың денсаулығын және дамуын диагностикалау үшін физиологиялық жүйелердің қызмет ету деңгейі бағаланады. Топтарда жұмыс істей отырып, студенттер ағзаның физиологиялық ерекшеліктері мен гигиеналық талаптарды ескере отырып, оқу-тәрбие процесін талдайды.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Ғылыми зерттеулер және академиялық жазылым негіздері

    Бұл курстың мақсаты зерттеу тәсілдері мен дағдыларын дамыту болып табылады. Курс барысында зерттеу этикасы қағидаттарын сақтай отырып, ақпаратты іздеу, сақтау, өңдеу, қорғау және тарату үшін түрлі ақпараттық-коммуникациялық технологиялар мен сервистерді пайдалана отырып, ғылыми зерттеудің негізгі әдістері игеріледі. Студенттер ақпаратты талдауды және жүйелеуді, өз идеяларын нақты құрылымдалған түрде жеткізуге, логикалық реттелген мәтін түрінде ұсынуды, академиялық жазудың ерекшеліктерін, академиялық адалдық қағидаттарына сәйкес жұмыстардың жазбаша түрлерін дұрыс жазу және ресімдеу тәсілдерін меңгереді. Академиялық адалдық қағидаттарына сәйкес жазбаша жұмыс түрлерін дұрыс жазу және рәсімдеу тәсілдерін үйренеді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Экология және өмір сүру қауіпсіздігі

    Тірі ағзалардың, әртүрлі ұйымдастыру деңгейлеріндегі экожүйелердің, жалпы биосфераның негізгі өмір сүру заңдары, олардың тұрақтылығы. Биосфера компоненттерінің әрекеттестігі және адамның шаруашылық қызметінің, әсіресе, табиғатты қарқынды пайдалануды жағдайындағы экологиялық салдары. Әртүрлі елдерде және Қазақстан Республикасында тұрақты даму тұжырымдамалары, стратегиялары мен практикалық тапсырмаларының заманауи түсінігі. Өмір сүру қауіпсіздігі, оның негізгі ережелері. Тәуекелдер, төтенше жағдайлар. Тәуекелдерді талдау, тәуекелдерді басқару. Адам қауіпсіздігінің жүйелері. Заманауи тепе - теңсіздік факторлары. Әлеуметтік, діни, саяси, экономикалық қауіптер, күнделікті өмірдегі қауіптер Қауіпсіздік мекемелерінің жүйесі және олардың қызметін құқықтық реттеу

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Материалтану

    Студенттерде Тоқыма материалдарының түрлері, оларды алу тәсілдері, қасиеттері туралы білімді қалыптастыру және одан әрі технологиялық өңдеу режимдерін таңдау дағдыларын игеру, анықтау және жіктеу, сыртқы түрі, шығу тегі, қасиеттері бойынша құрылымдық және шикізат материалдары; жұмыстарды орындау үшін олардың мақсаты мен пайдалану шарттары бойынша материалдарды іріктеу.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Дінтану

    Діннің мәнін, оның құрылымын, функциялары мен қоғам мен адам өміріндегі рөлін, оның тарихи даму ерекшеліктерін, Қазақстан дінінің қалыптасуы мен динамикасын, дін саласындағы мемлекеттік саясаттың мәнін зерттеу. Конфессияаралық диалог, діни жағдайды талдау және бағалау, сыни ойлау дағдыларын қалыптастыруға бағытталған. Әдістері: проблемалық оқыту, салыстыру, талдау, герменевтикалық әдістер, эссегерменевтикалық әдістер, эссе

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Инженерлік графика 1

    Сызбаның даму тарихынан қысқаша мәліметтер. Сызбаларды орындаудың негізгі ережелері мен талаптары. Сызбаның негізгі сызықтары. Қаріп. Лекалдық және циркульдік қисықтар. Геометриялық тұрғызулар. Тіліктер мен қималарды қолдана отырып бөлшектерді сызу.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Цифрлық технологиялар мен жасанды интеллект

    Бұл курстың мақсаты академиялық және болашақ кәсіби қызмет міндеттерін шешуде цифрлық ақпараттық-коммуникациялық технологияларды, жасанды интеллектті, Интернет желісінің ресурстарын қауіпсіз және тиімді пайдалану үшін қажетті құзыреттерді қалыптастыру болып табылады. Студенттер заманауи технологиялар мен жасанды интеллекттің, оның ішінде Интернет-технологиялар мен қоғамның даму үдерістеріндегі өтпелі цифрлық технологиялардың орны мен рөлі, оқу-танымдық және болашақ кәсіби қызметтің міндеттерін шешу құралы ретінде цифрлық технологиялар мен ЖИ-ті қолданудың практикалық дағдыларын қалыптастыру тәсілдері туралы біледі

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Құқық және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері

    Курс барысында студенттер заңнаманың негізгі теориялық ережелері саласындағы білімді игереді, қолданыстағы заңнаманың күрделі жүйесін саралауды үйренеді, сондай-ақ құқықтық мәдениет деңгейін арттырады. Пәнді зерделеу барысында сыбайлас жемқорлыққа қарсы күрестің себептері, алғышарттары, негізгі әдістері мен нысандары, қазіргі қоғамда сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениетті қалыптастыру мәселелері, сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимылдың әлеуметтік, экономикалық, құқықтық, адамгершілік-этикалық әдістері мен нысандары қарастырылады

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Экономика негіздері, кәсіпкерлік және қаржылық сауаттылық

    Студенттер экономика мен кәсіпкерлік негіздерін, бизнесті жүргізудің негізгі нысандарын оқып, қаржылық сауаттылық деңгейін арттырып, оның ішінде жеке қаржылық жоспарлау саласында теориялық және практикалық білім алады. Олар мемлекеттің ақша-несие, фискалдық және әлеуметтік саясатының негіздерімен танысады. Тәжірибелік сабақтарда студенттер бизнес-жоспар құрастыру, жеке қаржылық жоспарды құру әдістері мен жинақтарды инвестициялау тәсілдерін, қаржы ұйымдарының қызметтерін пайдалана отырып кірісті арттыру әдістерін, қаржылық алаяқтықтан қорғау әдістерін, зейнетақы жүйесін, сақтандыру, банктер және банк ісі, ақша және қаржы әлеміндегі құқықтық қорғау дағдыларын игереді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Көркем шығармашылықтағы материалдар мен технологиялар

    Көркем шығармашылықтағы технологиялар мен материалдар түрлері. Қағаздың жіктелуі және құрамы. Қағазды көркем өңдеу әдістері. Декупаж. Квиллинг. Оригами: классикалық оригами, қарапайым оригами: модульдік оригами. Коллаж. Коллаж түрлері: қағаз, мата, фотоколлаж, аралас. Қағаз тоқу. Тоқуға арналған материалдар. Матаны өңдеу әдістері. Мата мен киізді өңдеудің көркемдік әдістері. Киізді безендіру тәсілдері. Кесте жіп. Пэчворк. Батик. Батик техникасында бұйым орындау кезеңдері. Изонить . Изониттік технологияның негізгі әдістері.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Инженерлік графика 2

    Тетікбөлшектің аксонометриялық проекциясы. Көріністер. Техникалық сурет. Эскизге және құрастыру сызбасына сәйкес бөлшектердің сызбасы. Құрылыс конструкцияларының элементтері.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Академиялық сурет 1

    Реалистік бейненің заңдылықтары. Суреттің материалдары мен техникалық тәсілдері. Гипстік геометриялық денелерден құралған натюрморт. Тұрмыстық заттардан құралған натюрморт. Тақырыптық натюрморт.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Сурет және графика 1

    Көлемді геометриялық денелер мен айналу денелерінің перспективалық бейнесі. Сурет перделер. Драпировка түрлері. Натюрморт суретін салу кезеңдері, оның композициясы. Көркем графика туралы түсінік. Графикалық әдістер және оларды шығармашылық жұмыстарда қолдану. Күнделікті заттардан натюрморттың графикалық шешімінің реттілігі.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Кескіндеме және колористика 1

    Табиғи бір бүйірден жарықтандыру кезінде түстерді оптикалық араластыру әдістерін қолдана отырып, тұрмыстық заттардан натюрморт салу. "Өлі" табиғатты бейнелеу бойынша жұмыс (тұрмыстық заттар, драпировкалар, муляждар, гипс модельдері және т.б., бірақ гүлдер, жемістер және т. б. түрінде ерекшеліктер болуы мүмкін). Драпировка этюді. Түсті жағынан жақын тондардағы заттардан құралған натюрморт.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Педагогика

    Курсты оқу барысында студенттер болашақ мұғалімнің кәсіби-педагогикалық бағыты мен құзыреттілігін қалыптастырады. Өздігінен білім алуға, инновациялық және шығармашылық зерттеушілік қызметке дайындығы қалыптасуда. Болашақ мұғалімнің кәсіби маңызды тұлғалық қасиеттері (гуманизм, педагогикалық ойлау, коммуникативтілік, педагогикалық такт, толеранттылық, т.б.) қалыптасады. Үздіксіз кәсіптік білім беруге баса назар аударылуда.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Академиялық кескіндеме 1

    Академиялық кескіндеменің әдіснамалық, практикалық және теориялық негіздері. принциптер мен техникалық әдістер жүйесі, қағаз, картон, кенепте кескіндеме жұмыстарының түс құрылымын ұйымдастыру. Акварель бояуы. Гризайл техникасы. Нейтралды фондағы гипстік фигуралардан ең аз санынан құралған натюрморт. Бейтарап фондағы тон мен материализм бойынша әр түрлі 2-3 заттан тұратын натюрморт.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Мектеп психологиясы

    «Мектеп психологиясы» пәнін оқудың мақсаты - мектеп жасындағы оқушылардың танымдық психикалық процестерінің даму заңдылықтарын қабылдау, дамудың әр жас кезеңінде жетекші әрекеттерді қалыптастыру саласындағы оқушылардың құзыреттіліктерін қалыптастыру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Бейнелеу өнерінің тарихы мен теориясы 1

    Курс әр түрлі елдер мен дәуірлердегі өнердің дамуын зерттейді. Өнердің түрлері мен жанрларын, стильдері мен көркемдік бағыттарын, негізгі өнер туындыларымен, көрнекті суретшілердің, мүсіншілер мен сәулетшілердің өмірбаяндарымен таныстыруды қарастырады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Академиялық сурет 2

    Адамның басы және оның бөліктері. Бас сүйегінің суреті, бастың сүйек негізін зерттеу. Гипсті қиық бас суреті, жазықтықтар мен жоспарлардың конструктивті өзара орналасуы туралы түсінік.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Тәрбие жұмысының теориясы мен әдістемесі

    Пәнді оқу барысында студентте мектептегі және сыныптағы тәрбие жұмысының мәні, мақсаты мен міндеттері; сынып жетекшісінің іс-әрекеті; тәрбие жұмысының формалары, әдістері, құралдары мен тәсілдері туралы білім қалыптасады. Сабақта жалпыадамзаттық және ұлттық құндылықтарға тоқталып, тәрбие жұмысын жоспарлап, жүргізуге үйрету. Топтық жұмыс кезінде оқу іс-әрекетінің жоспары мен сценарийін құрастырады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Сурет және графика 2

    Графикалық жұмыстарды орындауға арналған материалдар мен керек-жарақтар. Сәулет құрылымдарының бейнесінің ерекшеліктері. Сәулет бөлшектерін салу. Қарапайым интерьердің суретін салу. Бөлменің ішкі кеңістігін салу ерекшеліктері. Сурет салу үшін көкжиек сызығын таңдау.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Бейнелеу өнерінің тарихы мен теориясы 2

    Курс Қазақстанның заманауи бейнелеу өнерінің дамуын зерттейді, әртүрлі тарихи дәуірлердегі дүниетанымдағы өзгерістерді қарастырады, қазақ заманауи бейнелеу өнерінің кезеңдері мен бағыттарымен, ұлттық мектептерімен және дәстүрлерімен, Қазақстанның көрнекті суретшілерінің мәдени мұрасымен таныстырады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Мүсін және адамның пластикалық анатомиясы

    Мүсіннің көркем-мәнерлі құралдары. Нұсқаға қарап, ойдан, елестету арқылы, тұрмыстық заттарды, құстарды, жануарларды, адамдарды мүсіндеу (саз). Жазық және көлемді рельефті (ермексаз) мүсіндеу. Горельеф пен барельеф құрылысының заңдылықтарымен танысу. Гипстен жасалған антикалық бас барельефі. Көлемді мүсін. Классикалық мүсін туындыларының гипстен көшірме бедерінің басын мүсіндеу. Натурашының басынан барельефті мүсіндеу. Жануарларды мүсіндеу.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Бейнелеу өнері мен көркем еңбекті оқыту әдістемесі

    Жалпы білім беретін мектепте бейнелеу өнері мен көркем еңбекті оқыту әдістемесі оқу пәні ретінде. Жалпы білім беру мекемелеріндегі сабақтарда бейнелеу өнері мен көркем еңбекке оқытудың заманауи бағдарламаларының мазмұны. Бейнелеу өнері және көркем еңбек бойынша сабақтарды жоспарлау. Бейнелеу өнері және көркем еңбек сабақтарын өткізу әдістемесі. Бейнелеу өнері және көркем еңбек мұғалімінің бағалау қызметі. Бейнелеу өнері және көркем еңбек сабақтарын бақылау және талдау. Бейнелеу өнері және көркем еңбек мұғалімінің оқу құжаттамасы.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Көркем шығармашылық негіздері 1

    Бейнелеу өнерінің айқындаушы құрал-жабдықтары. Монументалдық-сәндік өнердің айқындаушы құралдары. Қағаз және картонды өңдеу технологиясы.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Сәндік-қолданбалы өнер және халықтық көркем кәсіпшілік тарихы

    СҚӨ және ХҚ тарихы. Қолөнер халықтық өнердің бір түрі ретінде. Ағашты көркем өңдеу. Көркем керамика. Матаны көркемдеп өңдеу. Лак кескіндемесінің негізгі орталықтары. XVIII ғасырдың миниатюралық кескіндемесі бар папье-машеден жасалған бұйымдар өндірісі. Металды көркемдеп өңдеу. Тасты, сүйек пен мүйізді көркем өңдеу. Тері мен жүнді көркем өңдеу.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Кескіндеме және колористика 2

    Қарама-қарсы реңктердегі натюрмортар. Күрделі жарықтандыру кезіндегі натюрморттар.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Макеттеу

    Студенттердің әртүрлі материалдармен жұмыс істеу, дерексіз және бейнелі ойлау, кеңістіктік қабылдау дағдыларын игеруі, оларды орналасудың техникалық әдістерімен таныстырады, әртүрлі объектілерді модельдеуге, беттерді көлемді элементтерге айналдыруға үйретеді. Практикалық тапсырмаларда пәнді игеру барысында пәндік-кеңістіктік ортаны композициялық құру және модельдеу негіздері оқытылады.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Дизайн негіздері

    Дизайнның пайда болуы және дамуы. «Көркем құрастыру» ұғымы. Пішіннің негізгі заңдылықтары, көркем құрастыру принциптері. Дизайндағы композиция ерекшеліктері. Композицияның құрамы мен категориялары. Антик әлеміндегі қолданбалы өнерде көркем құрастыру негіздерінің пайда болуы, Қайта өрлеу дәуірі (сәулет, аумақтарды ұйымдастыру, көлік, жиһаз, тұрмыстық заттар, киім, бұйымдар және т.б.). Жаңа заманның қолданбалы өнеріндегі көркем құрастыру негіздерінің пайда болуы (XVII-XIX ғғ.) ХХ ғасырдың басында дизайнның қалыптасуы мен дамуы. Баухауз. Дизайндың негізгі түрлері. Өнеркәсіптік, графикалық, орта дизайны. Киім дизайны, визаж немесе макияж өнері. Фитодизайн.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Сәндік-қолданбалы өнер негіздері

    Курсты оқытудың мақсаты: сәндік-қолданбалы өнер теориясының негіздері бойынша білімді меңгеру; сәндік-қолданбалы өнердің жекелеген түрлері бойынша бұйымдарды жобалау мен жасауға шығармашылық көзқарасты, іскерліктер мен дағдыларды қалыптастыру және дамыту; сәндік-қолданбалы өнердің пайда болу және даму тарихы болып табылады. Сәндік және халықтық өнер. Дәстүр және қазіргі заман. Сәндік-қолданбалы өнер түрлері. Сәндік-қолданбалы өнердің материалдары мен түрлі технологиялары.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Академиялық кескіндеме 2

    Кескіндемелік материалдарды бейнелеу құралдары. Гуашпен жұмыс істеу техникасы. Натюрморттар және натюрморт элементтері, пішіні, реңі және материалдылығы әртүрлі, түрлі жарық - ауа жағдайларында орналасқан 1-2 зат.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Академиялық сурет 3

    Антикалық бас және адамның басы. Орналастыру, құрастыру тәсілдері. Бастың бөліктерін салу, тірек-қимыл жүйесін, анатомиялық құрылымды зерттеу. Гудон Экоршесі және тірі модель.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Сурет және графика 3

    Адам денесінің анатомиялық құрылымы. Схемаға сәйкес адамның қаңқасының суретін алдыңғы және артқы жағынан орындау. Адам фигурасының перспективалық өзгерістері.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Композиция 1

    Композиция туралы түсінік. Композиция тарихы мен теориялары. Композиция түрлері. Композиция заңдылықтары: заңдар, ережелер, әдістер. Ритм, симметрия және асимметрия, пропорция және масштаб, контраст және нюанс, статика және динамика.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Сызу және жобалау графикасын оқыту әдістемесі

    Сызбаны, жобалық графиканы оқыту әдістемесі және оны дамыту. Пән, мақсаты, міндеттері, құрылымы, сызу мен жобалық графиканы оқыту әдістемесінің мазмұны. Сызу, жобалық графика орта мектепте оқу пәні ретінде. Сызу сабағының, жобалық графиканың ерекшелігі. Сызу сабақтарының, жобалық графиканың жабдықтары. Сынып тақтасында мұғалімнің жұмысы. Оқушылардың кеңістіктік көріністерінің дамуы. Сызу және жобалық графика сабақтарындағы шығармашылық тапсырмалар. "Сызу", "жобалық графика"оқу пәнінің негізгі тақырыптарын оқыту әдістемесі. Мектепте сызу мен жобалық графиканы тереңдетіп оқыту және сыныптан тыс жұмыстарды ұйымдастыру.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Сурет және графика 4

    Сәулет құрылымының сыртқы көрінісін салу ерекшеліктері. Қарау нүктесін таңдау. Адамның гипс басының пішінін талдау. Тірі бейненің басының графикалық шешімі.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Академиялық сурет 4

    Гипстік анатомиялық модель салу. Жалаңаш адам фигурасының суреті. Интерьерде киінген отырған адам фигурасын бейнелеу.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Көркем шығармашылық негіздері 2

    Табиғи материалдарды өңдеу технологиясы. Қолданылатын құрал-жабдықтар, материалдар. Терімен, сабанмен, жапырақтармен, ағаш қабығымен жұмыс. Сабанмен қаптап безендіру. Ағашты оймышпен өрнектеу. Геометриялық оймыш орындау.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Академиялық кескіндеме 3

    Анатомиялық элементтерімен берілген бастың этюдтері. Портрет сипаттамасы, бейненің жеке ерекшеліктері. Жарық пен көлеңкенің тондық шешімдерінің арақатынасы, негізгі және қосымша, жылы және суық түстердің өзара байланысының заңдылықтары.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Композиция 2

    Композиция құралдары. Сюжеттік-тақырыптық композиция: натюрморт композициясы. Кескіндеме мен графикадағы натюрморт.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Инклюзивті білім берудің негіздері

    Пәнді оқу барысында студенттер әр түрлі дамуында ауытқулары бар балаларды оқытуға дайындалады, ерекше қажеттіліктері бар балалардың негізгі санаттарының психофизикалық дамуының ерекшеліктері, оқыту мазмұны, олармен түзету және тәрбие жұмысының бағыттары туралы білім қалыптасады. Тәжірибелік сабақ барысында студенттер кіріктірілген және инклюзивті білім беру бөлімдерінің жұмысын ұйымдастырудың принциптерін сипаттайды

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Кескіндеме және колористика 3

    Портрет (суретшінің басы). Қолмен белдік портреті.

    Оқу жылы - 3
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Оқыту мен критериалды бағалаудағы жаңа тәсілдер

    Студенттер ҚР педагог қызметкерлерінің біліктілігін арттырудың деңгейлік бағдарламалары негізінде әзірленген бағдарламамен танысады. Модульдер туралы біледі: диалогтық оқыту және оқыту, оқуға үйрету, сыни тұрғыдан ойлауға үйрету, оқыту үшін бағалау және оқытуды бағалау, оқыту мен оқытуда ақпараттық-коммуникативтік технологияларды қолдану, дарынды және дарынды балаларды оқыту, оқушылардың жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту, оқытуды басқару және көшбасшылық.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Сандық өнер

    Сандық технологиялар және сандық мәдениет. Сандық мәдениет тарихы. Байланыс құралдарының революциясы: баспа, фотография, кино, дыбыс және радио, теледидар, жеке компьютер және Интернет. Алғашқы компьютерлер: әскери және азаматтық. Электрондық графика және робототехникамен ерте тәжірибелер. АТ-ны қолдана отырып, технологиялық авангард және көркемдік тәжірибелер. Қазіргі сандық мәдениет.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Фото ісінің негіздері

    Фотосуреттің пайда болу тарихы. Фототехника құрылғысы. Фильм және сандық камералар. Қазіргі фотожанралар. Фотожанр ұғымы. Түрлі фотожанрлардың пайда болу тарихы. Қазіргі баспасөздегі фотосуреттің орны. Интернеттегі сурет. Сәулет, аэротүсірілім, жанр, жануарлар, атақты адамдар, коллаж, ғарыш, макротүсірілім, сән, натюрморт, ню, папарацци, су асты түсірілімі, портрет, саяхат, жарнама, репортаж, үйлену тойы, көркем фотосурет. Әр түрлі жанрдағы жұмыс ерекшеліктері. Суретке түсіру ережелері: жарық, бұрыш, композиция. Фотосуреттерді өңдеу. Adobe Photoshop бағдарламасында өңдеу әдістері. Фото жобалардың презентациясы. Жеке фотожобаларды дайындау.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Компьютерлік графика

    Компьютерлік графика және оны қолдану салалары туралы жалпы мәліметтер. CorelDraw графикалық редакторы. Шеткі құрылғылармен жұмыс. Геометриялық фигуралардан визитка, жарнамалық плакат және т.б. композициялар жасау. Adobe Photoshop графикалық редакторы. Сурет салу және араластыру құралдарын пайдаланып растрлық бейнелер жасау. Натюрморттар, коллаждар сериясы. Фирмалық стиль жасауда, әр түрлі материалдардан жасалатын бұйымдардың дизайны мен жобалауда компьютерлік графиканың түрлі әдістері мен тәсілдерін қолдану. (Corel Photo Paint - растрлық графика, Adobe Illustrator - векторлық графика).

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Компьютерлік бағдарламалар мен технологиялар

    Ақпараттық технологиялар туралы түсінік. Заманауи қоғамның дамуындағы ақпараттық технологияның рөлі. Ақпараттық технологияның даму кезеңдері. Компьютерлік ақпараттық технологиялар және олардың түрлері. Көркемсурет білім беруде компьютерлік техниканы қолдану. Компьютерлік графика негіздері. Графикалық ақпаратты ұсыну және кодтау. Компьютерлік графика түрлері. Растрлық, векторлық және фракталдық графика. Кеңсе қосымшаларының құрамына кіретін графикалық редакторларда бейнелер құру. Мультимедиялық технологияны қолдана отырып, компьютерлік презентациялар. Слайдтардағы суреттер мен графикалық примитивтер. Презентация анимациясы.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Академиялық кескіндеме 4

    Адам денесінің конструктивті формасы мен пластикасы. Барлық анатомиялық элементтері бар адам фигурасының этюдтері. Киінген ерлер мен әйелдер фигураларының көркем пластикасының ерекшеліктері.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Көркем шығармашылық негіздері 3

    Мата мен киізді өңдеу технологиясы. Матаны бояу. Суық және ыстық батик техникасы. Кестелеу. Аппликация. Құрақ тігу. Киіз басу. Киізден сәндік бұйымдар жасау.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Мектептегі көркем еңбек және дизайн

    Қағаз пластикасы. СҚӨ, дизайн және архитектурадағы қағаздың рөлі. Жапырақ құрылымдарының кеңістіктік пішіні. Қағаздан композиция. Land Art (ландшафт өнері) - заманауи өнер түрі. Табиғи материалдармен жұмыс (саз балшық, қабық, қауырсын және т.б.). Коллаж жұмыстары, ландшафт дизайнының кішігірім түрлері. Тоқыма материалдары. Текемет, түксіз тоқу, батик техникасында көркемөнер бұйымдарын орындау. Ағашпен, металлмен жұмыс. Оймалау және оның түрлері. Шекіме. Рельефтік композицияларды орындау. Витраж өнері. Витраж техникасы. Сәндік бұйымдар: құмыралар, шамдар, қобдишалар, сағаттар және т.б.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Көркемөнер бұйымдарын жобалау және жасау

    Көркемөнер бұйымдарын жобалау принциптері. Көркемөнер құралдары мен жобалау әдістері. Қарапайым сәндік заттарды жобалау. Бұйымдар тобын жобалау (жазықтық, көлемдік-кеңістіктік композициялар). Жобаны материалдарда орындау (таңдау бойынша).

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Мектепті көркем безендіру

    Пәнге кіріспе. Мектептегі көркем және дизайн жұмыстарының түрлері және олардың ерекшеліктері. Мектептегі көркем және дизайн жұмыстарының түрлері және олардың ерекшеліктері. Көркем-безендіру өнеріндегі түс. Колористика негіздері. Цветообразование. Қаріптік композиция негіздері. Көркем-безендіру өнерінің композициясы. Көркем-безендіру өнерінің көлемді композициясын құрудың негізгі принциптері мен заңдылықтары. Терең кеңістіктік композицияны құрудың негізгі принциптері мен заңдылықтары. Макеттеу.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Композиция 3

    Интерьер құрамы. Стильді, ішкі ортаны, адамның кәсібін немесе мамандығын (эскиздер, эскиздер, эскиздер) ашатын тақырыптық интерьердің сюжетін жасау.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Кескіндеме және колористика 4

    Адамның пішіні. Интерьердегі гипстік фигура қойылған натюрморт. Адам фигурасы бар интерьер. Сәулет ортасындағы адам фигурасының эскиздері.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Зерттеу және жобалау қызметінің әдістері

    Пәнді игерудің мақсаты студентті көркемдік-шығармашылық және педагогикалық қызмет шеңберінде ғылыми зерттеулердің түрлері мен нысандарын жүзеге асыруға кәсіби даярлау болып табылады. Дәріс және практикалық сабақтарда студенттер зерттеу және жобалау іс-әрекетінің әдістерін үйренеді және келесі құзыреттерді қалыптастыруға ықпал ететін тапсырмаларды орындайды: - ғылыми-педагогикалық және зерттеу қызметін жүзеге асыру; - ғылыми-педагогикалық зерттеудің әдіснамасын, ұйымдастырылуын және техникасын меңгеру; - педагогика және өнер саласындағы заманауи ғылыми-зерттеу әдістері туралы білімді қолдану.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Оқыту әдістері мен технологиялары

    Пәннің мақсаты болашақ мұғалімдердің оқыту мен тәрбиелеудің принциптері мен негізгі бағыттарын зерттеудегі кәсіби-педагогикалық құзыреттілігін қалыптастыру болып табылады. Курсты оқу барысында студенттер оқытудың жаңа тәсілдерін ескере отырып, оқыту формаларын белсенді өзара әрекеттесуге, тиімді оқытуға және танымдық дамытуға, сапалы білім алу үшін ізденімпаздықты қалыптастыруға бағыттау арқылы оқыту мен сабақтарды жоспарлауды үйренеді. Студенттер оқу процесін педагогикалық талдау және рефлексия әдістерін, бағалау жүйесін, кері байланыс, сабақты зерделеудің тәсілдері мен стратегияларын меңгереді.

    Оқу жылы - 4
    Семестр - 1
    Несиелер - 4

Профессии

Оқыту нәтижелері

  • Әлеуметтік-гуманитарлық және жаратылыстану ғылымдары саласындағы өмірлік жағдайлар мен практикалық педагогикалық қызметтегі негізгі білімдерін қорытындылайды.
  • Әр түрлі салада құқықтық және экономикалық білім негіздерін қолданады.
  • Жаңартылған білім мазмұны жағдайында қажет IT-технологиялар мен сандық білім беру ресурстарын қолданады.
  • Тұлғааралық және мәдениетаралық өзара іс-қимыл туралы шешімді мемлекеттік және шет тілдерінде ауызша және жазбаша түрде жүзеге асырады.
  • Салауатты өмір салты нормаларын және тіршілік қауіпсіздігі ережелерін сақтайды, академиялық адалдық негіздері мен принциптерін қолданады.
  • Педагогикалық қызметке қажетті педагогика, психология негіздерін және оқыту әдістерін қолданады.
  • Инклюзивті білім беру процесінде заманауи тәсілдерді, қашықтықтан оқыту технологияларын, ғылыми зерттеу және академиялық жазу әдістерін қолданады.
  • Көркем-сәндік және сызбалық-жобалық жұмыстарды жасайды.
  • Өнер тарихы туралы білімін шығармашылық және педагогикалық қызметте қолданады.
  • Көркем-сәндік жұмыстарды орындауда дәстүрлі және заманауи технологияларды қолданады.

Ұқсас БББ

6B01406 Кәсіптік оқыту

Абай Мырзахметов атындағы Көкшетау университеті

6B01406 Кәсіптік оқыту және кәсіпкерлік

Қазақ ұлттық қыздар педагогикалық университеті (QYZPU)

6B01406 6B01406 Көркем білім (IP)

Қ.Жұбанов атындағы Ақтөбе өңірлік университеті

6B01406 Визуалды өнер, көркем еңбек, графика және жобалау

Ахмет Байтұрсынов атындағы Қостанай өңірлік университеті

6B01406 Еңбекке баулу және кәсіпкерлік негіздері (IP)

Шерхан Мұртаза атындағы Халықаралық Тараз инновациялық институты

6B01406 Көркем білім (IP)

Жұмабек Ахметұлы Тәшенов атындағы университеті

6B01406 Визуалды өнер, көркем еңбек, графика және жобалау

Академик Е.А.Бөкетов атындағы Қарағанды университеті (ҚарУ Е.А.Бөкетов)

6B01406 Көркем еңбек, графика және жобалау

Ілияс Жансүгіров атындағы Жетісу университеті

6B01406 Еңбек технологиясы және кәсіби бағдар

Жәңгір хан атындағы Батыс Қазақстан аграрлық-техникалық университеті

Top