Қолданыстағы білім беру бағдарламасы

7M04105 Менеджмент в Мирас

  • Білім беру бағдарламасының мақсаты Кең іргелі білімі бар, бастамашыл, еңбек нарығының және қазіргі заманғы технологиялардың өзгермелі талаптарына бейімделген, HR-менеджментті тиімді меңгерген, оқиғалар мен процестерді талдауға, бағалауға қабілетті, сандық талдау мен модельдеудің, теориялық және эксперименттік зерттеудің негізгі әдістерін меңгерген, стратегиялық басқару, жоспарлау, дағдарысқа қарсы және басқарушылық талдау саласында оқыту әдістемесін таңдай алатын мамандарды даярлау болып табылады
  • Академиялық дәреже Магистратура
  • Оқыту тілі Русский, Қазақша
  • Оқу мерзімі 2 года
  • Кредиттер көлемі 120
  • Білім беру бағдарламаларының тобы M072 Менеджмент
  • Дайындық бағыты 7M041 Бизнес және басқару

Пәндер

  • Ғылым тарихы мен философиясы

    Оқытылатын мәселелер: қазіргі ғылым философиясының пәні мен негізгі түсініктері; қазіргі өркениет мәдениетіндегі ғылым; ғылымның пайда болуы және оның тарихи эволюциясының негізгі кезеңдері; ғылыми білімнің құрылымы; ғылымның динамикасы жаңа білімді қалыптастыру процесі ретінде; ғылыми дәстүрлер мен ғылыми революциялар,ғылыми рационалдылықтың тарихи типтері; ғылымның қазіргі даму кезеңінің ерекшеліктері; ғылыми прогресстің болашағы; ғылым әлеуметтік институт ретінде; қазіргі ғылыми білім құрылымындағы жаратылыстану ғылымдары; педагогика ғылымының тарихы. Қалыптастырылатын құзыреттер: білімнің, белсенділіктің және әлеуметтік институттың ерекше түрі ретінде ғылымның негізгі ерекшеліктерін білу; ғылымның негізгі тарихи кезеңдері мен әр түрлі ғылыми әдісін білу; ғылым дамуының қазіргі кезеңінде туындайтын негізгі дүниетанымдық және әдіснамалық мәселелерді бағдарлай білу; ғылым философиясының терминологиялық аппаратын меңгеру; логикалық талдау әдістері мен тәсілдерін меңгеру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Жоғары мектеп педагогикасы

    Оқытылатын мәселелер: жоғары мектеп педагогикасы ғылым ретінде, оның әдіснамалық негіздері; жоғары мектеп дидактикасының жалпы теориялық негіздері; жоғары мектеп оқытушысының кәсіби және коммуникативтік құзыреттілігі; жоғары мектепте оқытудың қозғаушы күштері мен принциптері; жоғары білімнің мазмұны; жоғары мектептегі заманауи білім беру технологиялары; жоғары мектеп тәрбие мен тұлғаны қалыптастырудың әлеуметтік институты ретінде; жоғары мектептегі тәрбиенің мәні. Қалыптастырылатын құзыреттер: жоғары мектепте оқыту негіздерін білу; ЖОО оқытушысының кәсіби-педагогикалық қызметінің нысандары, әдістері, білім беру технологиялары және ерекшелігі; жоғары мектепте сабақ өткізудің формалары мен әдістерін білу.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Зерттеу қызметін ұйымдастыру мен әдістемесі

    Оқытылатын мәселелер: ғылыми ойлау; абстрактілі ойлау; ғылым және қоғамдық ғылымдар туралы түсінік; нормативтік және позитивті экономика; ғылымның дамуы; зерттеу тәсілдері; ойлау ережелері; ғылым теориясы туралы білім жүйесі. Қалыптастырылатын құзыреттер: тақырыптың өзектілігі мен зерттеудің мақсатын тұжырымдау және негіздеу дағдылары; зерттелетін проблеманың өзектілігін, ғылыми және практикалық маңыздылығын дәлелдей білу; зерттеудің ғылыми аппаратын әзірлеу әдіснамасын меңгеру; ақпаратты талдаудың, синтездеудің, жинақтаудың және алынған нәтижелерді практикаға енгізу бойынша логикалық негізделген қорытындыларды, ұсыныстарды, ұсынымдарды қалыптастырудың ғылыми әдістерін меңгеру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Стратегиялық менеджмент (iлгерi курс)

    Оқытылатын мәселелер: ұйымдарды стратегиялық басқару саласындағы негізгі теориялық білім мен негізгі практикалық дағдылар; сыртқы ортаны талдау негізінде мүмкіндіктерді анықтау және кәсіпорынға төнетін қауіптерді бағалау; стратегиялардың мүмкін нұсқаларын анықтау, стратегиялық баламаларды әзірлеу әдістері және ұйым үшін нақты стратегияны таңдау. Қалыптастырылатын құзыреттер: стратегияларды іске асыру бойынша іс-шараларды әзірлеу дағдыларын игеру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Ғылыми зерттеулерді жоспарлау және ұйымдастыру

    Оқытылатын мәселелер: ғылыми зерттеулер әдіснамасының жалпы категориялары, ұғымдары, принциптері және заманауи тұжырымдамалары. Қалыптастырылатын құзыреттер: өз бетінше ғылыми жұмыс, зерттеу және эксперимент жүргізу дағдыларын игеру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Менеджменттің қазіргі мәселелері

    Оқытылатын мәселелер: менеджменттің құрылымдық проблемалары, компания портфолиосын рационализациялау және өндірістің оңтайлы параметрлерін анықтау мәселелері; экономикалық, әлеуметтік, технологиялық салаларда болып жатқан түбегейлі өзгерістерге байланысты қазіргі заманғы басқару жүйесі тап болатын жүйелік проблеманы шешудің әдістері, құралдары, мүмкін жолдары. Қалыптастырылатын құзыреттер: ұйымды басқарудың теориялық негіздерін білу; менеджмент теориясы мен практикасын дамытудың қазіргі мәселелері мен үрдістері туралы білімді қалыптастыру; басқару модельдерін жіктей білу.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Шетел тілі (кәсіби)

    Оқытылатын мәселелер: грамматикалық материал, арнайы лексика, терминологиялық материал; мамандықтың негізгі пәндеріне сәйкес келетін оқу материалы; кәсіби салада оқу, сөйлеу, тыңдау және жазу. Қалыптастырылатын құзыреттер: білім алушылардың мәдениетаралық-коммуникативтік құзыреттілік дағдыларын меңгеру; иалықаралық кәсіби ортаға ықпалдасу; кәсіби шет тілін мәдениетаралық, ғылыми және кәсіби қарым-қатынас құралы ретінде қолдану.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Бизнес-менеджмент

    Оқытылатын мәселелер: бизнес менеджментінің теориялық негіздері мен жалпы әдіснамалық принциптері; отандық экономикада да,халықаралық деңгейде де әртүрлі бейіндегі және ауқымдағы бизнесті құру, дамыту және жүргізу; ұйымдастыру стратегиясы; бизнесті басқару. Қалыптастырылатын құзыреттер: елдің әлеуметтік-экономикалық дамуындағы бизнес-менеджменттің тиімділігіне талдау жүргізу дағдыларын меңгеру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Ғылыми зерттеудің әдіснамасы

    Оқытылатын мәселелер: ғылыми таным мен шығармашылықтың әдіснамалық негіздерін игеруге негізделген ғылыми таным әдіснамасының салалары; физикалық процестердің ұқсастығы мен модельдеу, есептеу эксперименті салалары. Қалыптастырылатын құзыреттер: оңтайлы эксперимент жасау және өлшеу нәтижелерін өңдеу әдістемесінің дағдыларын игеру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Макроэкономика (iлгерi курс)

    Оқытылатын мәселелер: ұлттық деңгейде экономикалық жүйенің жұмыс істеу негіздері мен тетіктері туралы макроэкономикалық динамиканы модельдеуге бағытталған макроэкономикалық теория. Қалыптастырылатын құзыреттер: нақты макроэкономикалық ортада шешім қабылдауға мүмкіндік беретін практикалық дағдыларды қалыптастыру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 4
  • Басқару психологиясы

    Оқытылатын мәселелер: ғылыми білім жүйесіндегі басқару психологиясы; басқару жүйесін зерттеудің негізгі тәсілдері; басшының жеке кәсіби тұжырымдамасы; басқарушылық қызмет аспектісі ретінде басқарушылық өзара іс-қимыл және шешім қабылдау процесі; негізгі басқару функцияларын іске асырудың психологиялық ерекшеліктері; басқарушылық қызмет субъектісінің психологиясы; жеке басқару стилінің психологиясы. Қалыптастырылатын құзыреттер: басқарушылық қызметтің психологиялық мазмұнын, басшының жеке басқарушылық тұжырымдамасын, басқарушылық өзара іс-қимылдың теориялық негіздерін, негізгі басқарушылық функцияларды іске асырудың психологиялық ерекшеліктерін, басқарушылық қызмет субъектісінің психологиясын білу; басқарушылық қызмет және өзара іс-қимыл саласындағы психологиялық зерттеу әдістемелерін меңгеру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Корпоративтік басқару (алға басқан бағам)

    Оқытылатын мәселелер: корпоративтік құрылымдардың ерекшеліктері; елдің бәсекеге қабілеттілігін қамтамасыз етудегі корпоративтік басқару жүйесінің рөлі; корпорацияларды басқарудың қаржылық тетігі. Қалыптастырылатын құзыреттер: корпоративтік басқару теориясы мен практикасы саласында дағдыларды игеру; меншікті 'иелену' және 'басқару' функцияларын бөлу жағдайында басқару жүйесін құрудың және оның тиімділігін арттырудың қазіргі заманғы әдістері мен құралдарын зерделеу.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Менеджменттегі зерттеу әдістері

    Оқытылатын мәселелер: ұйымды басқарудағы зерттеулердің заманауи технологиялары; жоғары технологиялық және инновациялық өндірісті басқару; басқару бағдарламаларының, міндеттердің, іс-шаралардың тиімділігін бағалау. Қалыптастырылатын құзыреттер: ғылыми қызметте зерттеу жүргізу дағдыларын және ұйымды басқару тәжірибесін игеру; эмпирикалық деректерді талдау және түсіндіру; эмпирикалық зерттеудің бағдарламасы мен кезеңдерін білу; қолданбалы зерттеу әдістерін басқару практикасында қолдану дағдылары.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Кәсіпорынның экономикалық әлеуетін басқару

    Оқытылатын мәселелер: бизнес-процестердің мәні; экономикалық әлеуетті арттыруға бағытталған ең тиімді басқару шешімдерін әзірлеуге және қабылдауға мүмкіндік беретін оларды бағалау әдістері мен көрсеткіштері; экономикалық қызметтің тиімділігін арттыру резервтері. Қалыптастырылатын құзыреттер: кәсіпорынның экономикалық әлеуетін бақылау және бағалау дағдыларын меңгеру; шаруашылық жүргізуші субъект қызметінің тиімділігін арттыруды қамтамасыз ететін экономикалық әлеуеттің дамуын болжау және жетілдіру дағдылары.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Менеджмент пәндері бойынша сабақ берудің ерекшеліктері

    Оқытылатын мәселелер: менеджерлерді даярлау жүйесінде басқару пәндерін оқыту негіздері; менеджмент бойынша пәндердің оқу-әдістемелік кешендерінің құрылымы; пән құрылымын құру принциптері; пәндерді оқыту әдістерін ашу; басқару пәндерін оқытудың инновациялық әдістері; басқару білімінің тиімділігін бағалау тәсілдері. Қалыптастырылатын құзыреттер: құрылымдық бөлімшенің алдында тұрған ұйымдастырушылық міндеттерді жүзеге асыруды ұйымдастыру туралы шешім қабылдау дағдыларын меңгеру; кәсіби іс-әрекеттегі іскерлік қарым-қатынас дағдыларын меңгеру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Пәндерді оқыту әдістемесі

    Оқытылатын мәселелер: пәндерді оқытудың әдістемелері мен нысандарын зерделеу жолымен экономикалық пәндер бойынша оқу процесін ұйымдастырудың нысандары мен әдістері; белсенді қызығушылықты тәрбиелеу; білімді трансляциялау қажеттілігін қалыптастыру. Қалыптастырылатын құзыреттер: тұлғаның кәсіби маңызды қасиеттерін дамыту (рефлексия, эмпатия, коммуникативті және мәнерлі сөйлеу қабілеттері)

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Бәсекеге қабілетті нарықтық стратегия

    Оқытылатын мәселелер: шаруашылық жүргізуші субъектілердің тиімді жұмыс істеуі үшін әртүрлі деңгейлерде, оның ішінде сыртқы нарықта бәсекелестік стратегияларын іске асыру. Қалыптастырылатын құзыреттер: заманауи құралдар негізінде бәсекелік талдау дағдыларын қалыптастыру, дамыту және бекіту.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Қазіргі стратегиялық талдау

    Оқытылатын мәселелер: сатып алу саласында басқару шешімдерін қабылдау; сатып алу саласында ұйымдарды басқарудың заманауи интеграцияланған тұжырымдамалары; ұйымдардың стратегиясын әзірлеу рәсімдері; қызмет тиімділігін арттырудың өзекті бағыттары. Қалыптастырылатын құзыреттер: менеджменттің ситуациялық тәсілінің принциптерін қолдану дағдылары; алынған теориялық білімді практикада қолдана білу қабілетін дамыту мүмкіндігі; қазіргі заманғы стратегия түрлерін үйрену дағдылары; стратегиялық факторларды, мүмкін бәсекелестік стратегияларды, экономикалық субъектінің ішкі жүйелерін стратегиялық талдаудың ерекшеліктерін талдау дағдылары.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 6
  • Жобаларды және бизнестік процесстерді желілік жоспарлау

    Оқытылатын мәселелер: желіні жоспарлау құралы ретінде жобаны жоспарлау және жоба қызметінің нәтижелерін жүйелі бақылау; желілік сызбалардың құрылымы, оларды құру принциптері және оңтайландыру әдістері; желілік диаграммаларды құру мен оңтайландыруды автоматтандыратын арнайы бағдарламалық өнімдерде жұмыс істеу. Қалыптастырылатын құзыреттер: жобаларды басқару және желілік жоспарлау саласындағы білім; жоба мазмұны мен жобалық ресурстарды жоспарлау принциптері туралы түсінік қалыптастыру; желілік графиктерді құру және оларды талдау әдістемелерін білу.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 6
  • Салық салу теориясы мен практикасы

    Оқытылатын мәселелер: жоғары мектеп педагогикасы ғылым ретінде, оның әдіснамалық негіздері; жоғары мектеп дидактикасының жалпы теориялық негіздері; жоғары мектеп оқытушысының кәсіби және коммуникативтік құзыреттілігі; жоғары мектепте оқытудың қозғаушы күштері мен принциптері; жоғары білімнің мазмұны; жоғары мектептегі заманауи білім беру технологиялары; жоғары мектеп тәрбие мен тұлғаны қалыптастырудың әлеуметтік институты ретінде; жоғары мектептегі тәрбиенің мәні. Қалыптастырылатын құзыреттер: жоғары мектепте оқыту негіздерін білу; ЖОО оқытушысының кәсіби-педагогикалық қызметінің нысандары, әдістері, білім беру технологиялары және ерекшелігі; жоғары мектепте сабақ өткізудің формалары мен әдістерін білу.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 4
  • Операциялық тәуекелдермен басқару

    Оқытылатын мәселелер: ұйымның кәсіпкерлік және қаржылық қызметі процесінде қаржылық тәуекелдерді басқару аймағы; сәйкестендіру тәсілдері мен әдістері; тәуекелдерді талдау және есепке алу, тәуекелдерді басқару принциптері, стратегиялары мен әдістері. Қалыптастырылатын құзыреттер: компанияны басқарудағы тәуекелдерді тиімді басқарудың практикалық дағдылары.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Көпшілік, іскерлік және ғылыми коммуникациялар

    Оқытылатын мәселелер: іскерлік және ғылыми коммуникациялардың мәнін қабылдау; кәсіби қызметтегі коммуникативтік құзыреттілік туралы түсінік; тыңдаушыларды іскерлік және ғылыми коммуникация саласындағы білім негіздерімен қамтамасыз ету. Қалыптастырылатын құзыреттер: бизнес-қоғамдастықта қоғамдық, іскерлік және ғылыми коммуникациялардың әртүрлі нысандарын ұйымдастыру және өткізу дағдылары мен іскерліктерін қалыптастыру; іскерлік қарым-қатынас барысында туындайтын іскерлік жағдайларды бағдарлай білу, қабілеті.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5

Оқыту нәтижелері

  • Кәсіби салада және көптілді ортада тұлғааралық және мәдениетаралық өзара іс-қимыл міндеттерін шешу үшін ауызша және жазбаша нысандағы іскерлік және ғылыми коммуникацияларды қалыптастыруға қабілетті
  • Компанияның экономикалық және өндірістік қызметін басқарудың және салық салудың заманауи әдістерін меңгеруге, рентабельділікті барынша арттыру үшін активтер мен ресурстарды тиімді басқаруды жүзеге асыруға қабілетті
  • Дағдарысқа қарсы менеджмент шеңберінде ұтымды пайдалануға, оңтайландыруға, сондай-ақ барлық тәуекелдерді ескере отырып, кәсіпорынның экономикалық әлеуетін арттыруға бағытталған басқарушылық шешімдерді қабылдау және жүзеге асыру дағдыларын меңгере алады
  • Халықаралық кәсіби ортаға интеграциялануға және кәсіби шет тілін мәдениетаралық, ғылыми және кәсіби қарым-қатынас құралы ретінде пайдалануға қабілетті
  • Ғылым тарихы мен философиясы саласындағы білімдерін көрсетеді; ғылым философиясының ұғымдық аппаратын, логикалық талдау әдістері мен тәсілдерін меңгерген
  • Кәсіби-педагогикалық мәдениет негіздерін, басқару психологиясын және ғылыми-педагогикалық қызметті табысты жүзеге асыру және өзін-өзі жетілдіру үшін экономикалық пәндерді оқыту әдістемесін меңгерген
  • Жоғары мектеп дидактикасының негіздерін базалық білімдерді, жоғары мектеп оқытушысының кәсіби құзыреттілігін, сондай-ақ жоғары мектепте сабақ өткізу дағдыларын меңгерген
  • Адами ресурстарды басқару саясатын қалыптастыруға, микро - және макроэкономикалық ортадағы инновациялар мен өзгерістерді басқаруды жүзеге асыруға қабілетті
  • Білім беру сапасын басқару құзыреттілігі негізінде кәсіби және ғылыми-педагогикалық қызмет саласында тиімді шешімдерді қабылдауда, бағалауда және талдауда басқару психологиясының жүйелі білімін қолданады
  • Экономиканың басым салаларындағы талдау мен болжамдау ерекшелігін ескере отырып, өнімді әзірлеу және ілгерілету мақсатында стратегиялық менеджментті қалыптастыруға және тиімді бизнес стратегияны құруға қабілетті
  • Зерттеу және жобалау жұмыстарын, оның ішінде пәнаралық жұмыстарды тұтас жүйелі ғылыми, философиялық, логикалық талдау және әдіснамалық әлеует негізінде жүзеге асыруға қабілетті, өзінің кәсіби, ғылыми және ғылыми-педагогикалық қызметін жобалауға және жүзеге асыруға, өзінің одан әрі кәсіби дамуын жоспарлауға қабілетті
Top