Жаңа білім беру бағдарламасы

7M04105 Индустриалдық менеджмент в Д.Серікбаев атындағы ШҚТУ

Пәндер

  • Бизнес үрдістерді басқару

    Курс компанияның мақсаттары мен бизнес-стратегияларына қол жеткізу үшін автоматтандырылған, сондай-ақ автоматтандырылмаған процестерді көрсету, жобалау, орындау, құжаттау, өлшеу, мониторинг және бақылау үшін жүйелі тәсіл болып табылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Ғылыми зерттеулер әдістемесі

    Курста ғылыми-зерттеу қызметінің ұғымдары мен ерекшеліктерін анықтауға басты назар аударылады; ғылыми зерттеудің жалпы әдіснамасы қарастырылады; ғылыми танымның қазіргі заманғы әдістері зерттеледі; әлеуметтанулық зерттеулерді ұйымдастыру және жүргізу практикасында қолдану.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Басқару психологиясы

    Басқару қызметінің заңдылықтары, басқарудың кіші жүйелерінің жай-күйі мен өзгерістерін диагностикалау және болжау; әлеуметтік құрылымдардағы адамдардың өзара іс-қимылы мен өзара іс-қимыл мәселелері, шешімдердің орындалуын ұйымдастыру; басқару қызметінің шарттары мен ерекшеліктері және басқару жүйесіндегі жұмыстың тиімділігі, басқару формалары, функциялары, басшылық және көшбасшылық; үлкен топ басшылығының бірлескен қызметі және иерархиясы; бағыныштылардың қызмет бағдарламаларын қалыптастыру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Корпоративтік қаржы

    Корпоративтік қаржы және қаржы механизмінің мәні ашылатын теориялық курс болып табылады, қаржылық жоспарлау негіздері, қалыптастыру ерекшеліктері, негізгі және айналым капиталын ұдайы өндіру және басқару, ағымдағы және инвестициялық қызметті қаржыландыру көздері, қаржылық есептілік деректері бойынша корпорацияның қызметін қаржылық талдау негіздері

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Менеджменттегі зерттеу әдістері

    Пән менеджменттегі зерттеу әдісі мен әдістемесі туралы түсініктерді ашады, менеджменттегі жалпы ғылыми және нақты ғылыми (Арнайы немесе нақты) зерттеу әдістерін зерттейді. Менеджменттегі бейресми (логикалық) және формальды (математикалық) зерттеу әдістері, сондай-ақ менеджменттегі басқару жүйесін зерттеу әдістері: Теориялық, логикалық-интуитивті, эмпирикалық, күрделі-біріктірілген. Кибернетикада қолданылатын жалпы зерттеу әдістері және т. б.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Өндірістік логистика

    Логистикадағы ұйымдастырушылық жоспарлаудың принциптері мен әдістерін ; логистикалық тұжырымдаманың мазмұны; логистикалық қызметтің функциялары, мақсаттары мен міндеттері; материалдық және онымен байланысты ақпарат пен қызметтің ағындарын басқаруға логистикалық тәсіл ерекшелігі; тұтас логистикалық стратегияны зерттеу; логистикалық қызметтің тиімділігін талдау және бағалау оқытылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 6
  • Ғылым тарихы мен философиясы

    Ғылым феномені нақты мәселе және талдау пәні ретінде қарастырылады. Ғылым мен техника теориясы және олардың постиндустриалды қоғамдағы дамуы туралы түсінік береді. Курстың өзектілігі ғылым философиясы мен жаратылыстану ғылымдарының интеграциясы негізінде ғылыми зерттеу саласында болып жатқан процестерге бағдарлаумен байланысты.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Шет тілі (кәсіби)

    Оқыту курсы магистранттардың лингвистикалық, дискурсивтік және әлеуметтік-мәдени құзыреттілігін қалыптастыруды, оларды оқытылатын тіл елдерінің мәдениетіне баулуды, шет тілінде кәсіби сөйлеу дағдыларын қалыптастыруды, мамандық бойынша мәтіндерді аудару дағдыларын дамытуды көздейді. Курсқа кіретін тақырыптары: грамматикаға шолу, оқу және жазбаша жұмысқа дайындалу әдістемелері, эссе жазу, тындау және сөйлеу әдістемелері.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Қаржылық менеджмент (ілгерілемелі курс)

    Пән студенттердің қаржылық менеджмент негіздері, оның мақсаттары, міндеттері, әдістері мен принциптері туралы теориялық және әдіснамалық білімдерін қалыптастыруға, активтерді, меншікті капиталды және міндеттемелерді, портфельдік инвестицияларды тиімді басқару, ақша ағындарын реттеу, компанияның тәуекелдерін бағалау және басқару, оның құнын анықтау бойынша практикалық дағдыларды дамытуға арналған. Пәнді оқу нәтижесінде білім алушы компанияны қаржылық жоспарлау, оның капитал құрылымын оңтайландыру, қаржыландыру көздерін қалыптастыру және капиталды басқару саясатын әзірлеу саласында құзыреттерге ие болады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Кадрлық менеджменттің құқықтық негіздері

    Пән Кадрлық менеджментті қамтамасыз етудің құқықтық негіздері саласында теориялық білім жүйесін, сонымен қатар ұйымдастыру-басқару қызметін тиімді жүзеге асыру үшін қажетті еңбек заңнамасының нормаларын қолдану тәжірибесін және қазіргі кезеңдегі еңбек қатынастары тараптарының мүдделерінің тепе-теңдігіне қол жеткізуді қалыптастырады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Еңбек заңнамасы және оның персоналды басқаруға әсері

    Пән еңбек қатынастары мен еңбек қатынастарына тікелей байланысты қатынастарды құқықтық реттеу туралы кешенді идеяны қалыптастырады; сондай-ақ персоналды басқару процесінде қолданыстағы еңбек заңнамасының нормаларын қолдану дағдыларын игеруге бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Операциялық менеджмент

    Материалдарды сатып алу үрдісін басқару бойынша, олардың дайын өнімге айналуы және бұл өнімді тұтынушыға жеткізу қызметтері оқытылады Операцияларды басқарудың негізгі қызметтері қарастырылады: өндірістік объектілер мен үй-жайларды есепке алу және орналастыру, тауарлар мен қызметтерді жобалау, өндірістер мен қызметтерді ұйымдастыру, шикізатты жеткізу кестесін жасау, уақытты пайдалануды есепке алу қызметін орталықтандыру деңгейін анықтау

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Өнертапқыштық міндеттерді шешу теориясы

    Бұл пән жалпы ғылыми әдіснаманы, үлгілерді жасау логикасы мен технологиясын зерделеу, өнімнің әртүрлі формаларының нәтижелерін сипаттау, техникалық жүйелердің даму мысалдарын анықтау және пайдалану мүмкіндігін қамтиды. Кез-келген күрделілік пен бағыттағы шығармашылық және өнертапқыштық мәселелерді нұсқаларды таңдаусыз шешу және техникалық жүйелердің дамуын болжау іргелі болып табылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Жоғары мектептің педагогикасы

    Пәнді оқытудың өзектілігі жоғары білім беру жүйесіндегі инновациялық процестерге белсенді қатыса алатын жоғары оқу орнының кәсіби - құзыретті оқытушысын озық даярлау қажеттілігімен байланысты. Курс магистрлерді жоғары мектепте оқытушылық қызметке дайындауға бағытталған. Курстың мазмұны университеттің білім беру процесін ізгілендіру мен демократияландырудың заманауи тенденцияларын, жаңа білім беру технологияларын көрсетеді, жеке шығармашылық қызмет стиліне бағытталған.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 3
  • Жобаларды басқару (жетілдірілген курс)

    Пәнді оқу барысында жобаларды басқару мәселелері мамандық бойынша басқа курстармен өзара байланыста, инновациялық жобаларға тартылатын инвестициялардың тиімділігін арттыру жолдары, бизнес-жоспарларды, Желілік кестелер мен стратегиялық жоспарларды әзірлеумен танысу қарастырылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Өткізу саясаты және кәсіпорынның сату құралдары

    Пән маркетингтік бөлім қызметкерлерінің күшімен, сондай-ақ үшінші тарап жарнама агенттіктерін тарта отырып, ұйымдағы сату жүйесін құрудың теориялық және практикалық негіздерін ашады. Кәсіпорынды сатудың заманауи тактикалық құралдарын практикалық қолдануға ерекше назар аударылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Инновациялық кәсіпкерлік

    Курс кәсіпкерлік қызметтің маңызды саласы ретінде инновациялар нарығының жұмыс істеу теориясы мен практикасы, инновациялармен байланысты экономикалық процестер туралы ақпаратты жүйелеу, оларды коммерцияландыру, осы қызмет саласының тиімділігін қамтамасыз ететін инновацияларды басқару әдістері туралы түсінік береді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 6
  • Корпортативтік басқару

    Корпоративтік басқару негіздерімен таныстыру, негізгі проблемаларды, оларды шешудің негізгі бағыттарын, корпоративтік басқарудың даму тенденцияларын көрсету. Компанияның инвестициялық тартымдылығын және капиталдандырылуын арттыру мақсатында корпоративтік басқару құралдарын пайдаланудың практикалық дағдыларын әзірлеу.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 6
  • Кәсіби қызметтің жарнамасы

    Пән B2B және B2C салаларындағы компаниялардың жарнамалық кәсіби қызметін ұйымдастырудың теориялық негіздері мен практикалық әдістерін, жарнамалық ақпаратты тарату құралдары мен оларды таңдау әдістерін, маркетингтік және жарнамалық стратегиялардың өзара байланысын, жарнама агенттіктерінің функцияларын, digital media саласындағы жарнамалық қызметті қарастырады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 5
  • Корпоративтік стратегиялық басқару

    Пән құрылымдық ұйымның принциптері мен модельдерін жүйелі талдауға негізделген компанияны стратегиялық корпоративтік басқару жүйесін дамытудың заманауи тәсілдерін зерттейді. Корпорацияның таңдалған даму стратегиясының ерекшеліктерін және оның эволюциялық дамуының тиісті кезеңіне тән корпоративтік басқару контурының негізгі параметрлерін ескере отырып, компания бекіткен стратегиялық бағдарлар мен басқару мақсаттарын практикалық іске асырудың заманауи тетіктері саласындағы білімді игеру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 6
  • Кешенді экономикалық талдау және бенчмаркинг

    Ғылыми дүниетанымның қалыптасуына ықпал етеді, базистік экономикалық категорияларды, экономикалық процестердің өзара байланысын түсінуге, экономикадағы қайшылықтар мен оларды шешу жолдарын анықтауға, нарықтық экономиканың жұмыс істеу механизмін зерделеуге мүмкіндік береді; болып жатқан құбылыстарға объективті баға беруге мүмкіндік береді. Экономикалық талдау дағдыларын меңгеру магистрлерге қоғамның экономикалық өміріне белсенді қатысуға, экономикалық мәселелер бойынша тиімді шешімдер қабылдауға мүмкіндік береді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 6
  • Бәсекеге қабілетті ортада кәсіпорындарды басқару

    Стратегиялық талдау әдістерін зерттеу және кәсіпорын қызметінің қазіргі тәжірибесінде Стратегиялық менеджмент құралдарын қолдануға үйрету. Ұйымның және мемлекеттің стратегиясы туралы түсінігін кеңейту; - стратегиялық талдау әдістерін білуін тереңдету; - стратегиялық баламаларды әзірлеу тәсілдері мен оларды бағалау принциптерін үйрету; - магистранттың кәсіби қызметін жүзеге асыру кезінде макро және микро деңгейде стратегиялық басқару саласында алынған теориялық білімдерді қолдану дағдыларына үйрету.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 3
    Несиелер - 6

Оқыту нәтижелері

  • Басқарудың барлық түрлеріндегі ұйымдардың қаржылық талдауын жүргізу, оңтайлы басқару шешімдерін қабылдау үшін оның нәтижелерін пайдалану
  • Жаңа өнімді жасау және жылжыту үшін креативті ойлауға ие болу, проблемаларды шешу бойынша маркетингтік зерттеулер жүргізу.
  • Корпорацияны басқаруды ұйымдастыру ерекшеліктерін бөліп көрсету және корпорацияның жұмыс істеу тетігін сипаттау; корпорацияның меншік иелері мен менеджерлерінің тиімді өзара іс-қимыл жасау құралдарын пайдалану; корпоративтік басқарудың ішкі Құжаттамалық жүйесінің құрылымын құру; компаниядағы корпоративтік басқарудың тиімділігін бағалау; корпоративтік басқару жүйесін арттырудың стратегиялық бағыттарын әзірлеу.
  • Ақпаратты сын тұрғысынан бағалай білу, жинақталған тәжірибені асыра бағалай білу және ақпаратты жинақтау негізінде конструктивті шешім қабылдау; сыни ойлау қабілеті.
  • Инновациялық жобалардың бизнес-жоспарларын құрастыра білу кәсіпорынды басқару стратегиясының экономикалық негіздемесін және оның бәсекеге қабілеттілігін арттыруды есептеуді жүргізу.
  • Ғылыми зерттеу әдістерін, психологиялық-педагогикалық іс-әрекет негіздерін және тереңдетілген коммуникативтік дағдыларды, атап айтқанда кәсіби салада өзін-өзі жүзеге асыру үшін шет тілді білім беруді меңгеру және әлемнің философиялық және ғылыми көріністері, адам санасының нысандары және қазіргі қоғамда оның көрініс ерекшеліктері туралы білімді қолдану.
  • Өз бизнесін құру және оны басқару негіздерін білу, тауарлар мен қызметтерді табысты іске асыру үшін маркетингтік қызметтің негіздерін меңгеру.
  • Жаңа жағдайларда зерттеу ғылыми есептерін шешу үшін әр түрлі пәндер шеңберінде алынған білімді қолдану.
  • Персоналды басқару үшін құқықтық негіздер мен еңбек заңнамасы туралы түсінікке ие болу, әртүрлі меншік нысанындағы кәсіпорындардың қызметін ұйымдастыруды білу.
  • Мотивацияны жүзеге асыру, персоналды іріктеуді бағалауды жүргізу, командада жұмыс істеу қабілеті.

Ұқсас БББ

7M04105 Іскерлік әкімшілендіру Global Executive MBA

Халықаралық ақпараттық технологиялар университеті

7M04105 Менеджмент

Esil University

7M04105 Менеджмент (ғылыми-педагогикалық)

Q UNIVERSITY

7M04105 Тау-кен металлургия кешенінде MBA

Қ.И.Сәтбаев атындағы Қазақ ұлттық техникалық зерттеу университеті (Satbayev University)

7M04105 EMBA Денсаулық сақтаудағы менеджмент

Сулейман Демирель атындағы университеті

7M04105 Менеджмент

«Мирас» университеті (Мирас)

7M04105 Менеджмент

Сәрсен Аманжолов атындағы Шығыс Қазақстан университеті

7M04105 EMBA Денсаулық сақтаудағы менеджмент

С.Ж.Асфендияров атындағы Қазақ ұлттық медицина университеті

7M04105 MBA авиациялық менеджмент

Азаматтық авиация академиясы (ААА)

7M04105 Стратегиялық менеджмент және бизнесті дамыту

Нархоз Университеті

7M04105 Project Management

Еуразия Технологиялық Университеті (ЕТУ)

7M04105 Цифрлық бизнес және жасанды интеллект

Astana IT University

7M04105 Іскерлік әкімшіліктендіру

Академик Е.А.Бөкетов атындағы Қарағанды университеті (ҚарУ Е.А.Бөкетов)

7M04105 Менеджмент

Қазтұтынуодағы Қарағанды университеті

7M04105 Менеджмент және ақпараттық технологиялар

Қазақстан-Американдық еркін университеті

7M04105 Құқық тәжірибесіндегі менджмент

Ілияс Жансүгіров атындағы Жетісу университеті

7M04105 MBA (Master of Business Administration)

Орталық Қазақстан академиясы

Top