7M04105 Стратегиялық менеджмент және бизнесті дамыту в Нархоз Университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Компанияның тұрақты дамуын қамтамасыз ете отырып, стандартты емес стратегиялық шешімдер қабылдау арқылы басқару функцияларын түсінетін, тіпті дағдарысты жағдайларда да жаңа мүмкіндіктер таба отырып, күрделі, белгісіз және ұдайы өзгеріп отыратын бизнес-ортада ұйымдарды стратегиялық басқаруға қабілетті жаһандық және кәсіпкерлік тұрғыдан ойлайтын әлеуметтік жауапты топ-менеджерлердің жаңа ұрпағын қалыптастыру.
-
Академиялық дәреже Магистратура
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
-
ЖОО атауы Нархоз Университеті
-
Оқу мерзімі 1 год
-
Кредиттер көлемі 62
-
Білім беру бағдарламаларының тобы M072 Менеджмент
-
Білім беру саласы 7M04 Бизнес, басқару және құқық
-
Дайындық бағыты 7M041 Бизнес және басқару
Пәндер
-
Операциялық менеджмент
Курс ұйымдағы операциялық процестерді басқару дағдыларын дамытуға және операциялық менеджменттің стратегиялық рөлін түсінуді жақсартуға бағытталған. Бағдарлама операциялық процестерді талдауды және оңтайландыруды қамтиды. Магистранттар тиімді басқаруды қамтамасыз ететін операциялық стратегияларды әзірлеу және іске асыру үшін заманауи құралдарды пайдаланады. Оқыту магистранттарға алған білімдерін іс жүзінде қолдануға мүмкіндік беретін нақты кейстерді шешу, үлгілеу және топтық жобалар арқылы өтеді. Курс ұйымның тұрақты дамуы мен бәсекеге қабілеттілігіне ықпал ете отырып, инновацияларды енгізуге және операциялық тиімділікті арттыруға көңіл бөледі.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 2
-
Ұйымдастырушылық мінез-құлық
Пән әртүрлі бизнес құрылымдардағы жеке адамдар мен топтардың іс-әрекеттерін талдай отырып, ұйымдық мінез-құлық негіздеріне тоқталып, корпоративтік мәдениетті құруды, қызметкерлерді басқару және ынталандыру үшін көшбасшылық дағдыларды дамытуды, ұйымның жалпы өнімділігін жақсарту стратегияларын ұсынады. Магистранттар жеке және топтық мінез-құлыққа әсер ету әдістерін талдауды, позитивті психологиялық климатты сақтау дағдыларын дамытуды көрсете отырып, ұйымның сыртқы ортасы мен ішкі құрылымының шешім қабылдауға және бизнес стратегияларына қалай әсер ететінін зерттейді, жұмыс климатының мәселелерін айқыпда оларды жояды, сондай-ақ ынталандыру мен жанжалдарды шешудің тиімді әдістерін қолданады.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 4
-
Тәуекелдерді-басқару
Пән кәсіпорындардың тәуекелдерді басқарудағы іргелі тұжырымдамаларын, стратегиялық және тактикалық деңгейде тәуекелдерді басқарудың тиімді жүйесінің белгілерін, корпоративтік басқарудың рөлін және тәуекелдерді басқарудың тиімді жүйесін құрудағы тәуекел-менеджерлерінің этикалық қағидаттарын ұстануды талдау және бағалау қабілетін қалыптастырады. Бизнес-ортаның үрдістері мен перспективаларын, активтер, міндеттемелер мен капитал портфельдерінің оңтайлы құрылымы бойынша өлшемшарттарды ескере отырып, компанияның тәуекелге төзімділігі мәселелері; қаржылық және бизнес модельдері бар компанияның тәуекел тәбетін модельдеу, тәуекелдерді басқару тиімділігінің көрсеткіштері, кредиттік тәуекелдерді тапсыру механизмдері қарастырылады. Курсты игеру міндеттерді шешу, бизнес-кейстерді талқылау және орындау, топтық пікірталастар арқылы жүзеге асырылады.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 2
-
Стратегиялық менеджмент
Пән ұйымның корпоративтік стратегиясын әзірлеу, оны сәтті жүзеге асырудың жүйелік әдістемелеріне бағытталған. Магистранттар ұйымның қажеттіліктері мен даму перспективаларын ескере отырып, басқару мәселелерін айқындаудың, тұжырымдаудың және шешудің әдіснамалық тәсілдерін және қоғамды талдауды меңгереді. Магистранттар симуляция жасау, қолданыстағы компаниялар үшін стратегия жобаларын әзірлеу және бизнес жағдайлары арқылы бизнестің экономикалық және әлеуметтік тұрақтылығын қолдау үшін бизнестің функционалды бағыттарын интеграциялауды жүргізеді.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 3
-
Эмоционалды интеллект
Пән заманауи ұйымдардағы көшбасшының кәсіби қызметіне қажетті эмоционалды интеллектті қалыптастыруға бағытталған. Эмоционалды интеллектті басқару тиімді іскерлік коммуникациялар мен стратегиялық міндеттерді шешу үшін қолайлы ұйымдастырушылық ортаны қалыптастыру мәнмәтінінде зерттеледі. Бұл логикада көшбасшылар мен қызметкерлер деңгейінде эмоционалды интеллектті бағалау және басқару әдістерін зерттеледі. Курсты игеру рөлдік және ситуациялық ойындар, пікірталастар, эмоционалды интеллектті дамытуға арналған жаттығулар арқылы жүреді
Оқу жылы - 1
Несиелер - 4
-
Микро - макроэкономика
Пән магистранттарды макро және микроэкономиканың негізгі аспектілерін, ойын теориясы мен өнеркәсіптік экономика негіздерін талдауға дайындайды. Магистранттар экономикалық жағдайды және оның басқару шешімдеріне әсерін талдайды. Курс нарықтық механизмдерді, фирмалардың мінез-құлқын және олардың қызметінің экономикалық салдарын талдау дағдыларын дамытуға бағытталған. Магистранттар тиімді бизнес-стратегияларды қалыптастыру үшін мемлекеттік саясаттың бизнеске әсерін, пайыздық мөлшерлемелердің рөлін бағалау және экономикалық жағдайларды талдау дағдыларын меңгереді.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 2
-
Бизнес-зерттеу
Пән бизнесті көп деңгейлі талдауға және мәселелерді кешенді түрде шешуге баса назар аудара отырып, бизнес-зерттеулер жүргізу дағдыларын игеруге бағытталған. Магистранттар сандық және сапалық зерттеу құралдарын талдау, қолдану дағдыларын меңгереді. Магистранттар курсты аяқтағаннан кейін зерттеу жоспарын, оның ішінде мәселені, гипотезаны және зерттеу әдістемесін әзірлейді және қорғайды.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 3
-
Көшбасшылық
Курс магистранттардың көшбасшылық және команданы құру саласындағы дағдылары мен қабілеттерін қалыптастыруға бағытталған. Курста шешім қабылдау; жоба тобын басқару; адами ресурстарды басқару процестері; команданың даму кезеңдері; жанжалды өзара әрекеттесу; коучинг, идеяларды қалыптастыру және топты басқарудың басқа да нақты технологиялары қарастырылады.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 4
-
Корпоративтік бизнес құқығы
Пән магистранттарды бизнесті басқару саласындағы негізгі құқықтық аспектілерді талдауға дайындайды, корпоративтік құқық, еңбек қатынастары, салық салу және монополияға қарсы реттеу сияқты негізгі салаларды қамтиды. Магистранттар нақты жағдайларды шеше отырып, қызметкерлердің құқықтарын сақтауға, сондай-ақ заңнамадағы өзгерістерге бейімделу қабілетіне назар аудара отырып, тәуекелдерді талдау дағдыларына ие болады.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 2
-
Басқарушылық есеп
Пән магистранттардың ұйымның стратегиясын қолдау үшін шығындарды талдау, жоспарлау және басқару дағдыларын дамытуға бағытталған. Курс магистранттарға бюджеттер мен стратегиялық мақсаттар шеңберінде бөлімшелердің жұмысын тиімді бақылауға және басқаруға мүмкіндік беретін ұзақ мерзімді шешімдер қабылдауға бағытталған. Шығындарды оңтайландыру және бизнес-процестердің тиімділігін арттыру үшін заманауи әдістер мен құралдарды енгізуге ерекше назар аударылады. Нәтижесінде магистранттар ұйымның тұрақты дамуы мен бәсекеге қабілеттілігіне ықпал ететін негізделген қаржылық шешімдер қабылдай алады.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 2
-
Өзгерістерді басқару
Пән өзгерістерді басқару процесінің механизмдеріне өзгерістер енгізу бойынша жобаларды құру және іске асыру мәселелеріне бағытталған. Магистранттар стратегиялық өзгерістердің түрлерін, себептерін және тиімділік индикаторларын зерделейді; өзгерістерді құру және енгізу процесін құрылымдау дағдыларын меңгереді; персонал мен ұйымның өзгерістерге дайындығын талдау құралдарын қолдануды меңгереді. Курсты игеру бірқатар жаттығулар, рөлдік ойындар, жағдайларды талдау және пікірталастар арқылы жүреді.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 4
-
Қақтығыстарды басқару
Пән магистранттарда әртүрлі бизнес құрылымдардағы жеке адамдар мен топтардың әрекеттерін зерттеу арқылы ұйымдастырушылық мінез-құлықты талдау дағдыларын дамытады. Курс корпоративтік мәдениетті құруды, қызметкерлерді басқару және ынталандыру үшін көшбасшылық қабілеттерді қолдануды, соның ішінде ұйымның жалпы өнімділігін жақсарту стратегиясын ұсыну арқылы дамыту мәселелерін қамтиды. Негізгі мақсат — жеке және топтық мінез-құлыққа әсер ету арқылы оң психологиялық климатты сақтау. Магистранттар ұйымның сыртқы ортасы мен ішкі құрылымы шешім қабылдауға және бизнес-стратегияларды қалыптастыруға қалай әсер ететінін талдайды, жұмыс климатының проблемаларын анықтайды және оларды жояды, жанжалдарды ынталандыру мен шешудің тиімді әдістерін қолданады.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 4
-
Маркетинг
Пән белгісіздік пен жоғары бәсекелестік жағдайында стратегиялық және тактикалық жоспарлар құру арқылы маркетингтік стратегияны қалыптастырудың және брендті алға жылжытудың өзекті жүйелік тәсілдеріне негізделген. Магистранттар ұйымның тұтынушылар үшін маңызды құндылығы бар бірегей өнімдер мен қызметтерді әзірлеу, ұсыну қабілетін талдау және нарықты, бәсекелестерді, сату/алға жылжыту арналарын зерттеу әдістемелерін үйрену үшін маркетингтік талдаудың жан-жақты маркетингтік құралдары мен көрсеткіштерін қолданады. Пән магистранттардың маркетингте бейімделу және инновациялық ойлау қабілетін дамытуға бағытталған тәжірибелік жұмыстарға негізделген сабақтарды, презентацияларды және кейс-стадилерді біріктіреді.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 2
-
Қаржылық есеп
Пән қысқа мерзімді және ұзақ мерзімді стратегияларды ескере отырып, басқару шешімдерін қабылдау және олардың тиімділігін бағалау үшін қаржылық ақпаратты жинау, өңдеу, талдау және түсіндіру әдістерінің толық жүйеленген құралын қамтиды. Бизнестің тиімділігін арттыру, қызметтің ағымдағы және ықтимал тәуекелдерін айқындау бойынша іс-шараларды әзірлеу мақсатында олардың қаржылық есептілігін және бизнес-модельді, сыртқы және ішкі ортаны түсіну негізінде операциялық және қаржылық шешімдердің қаржылық жай-күйі мен нәтижелерін диагностикалау мен үлгілеудің әртүрлі әдістерін зерделеу. Барлығы тапсырмалар мен бизнес-кейстерді шешу, іскерлік ойындар, ми шабуылы, қаржылық есептілікті талдау және оның нәтижелерін экономикалық түсіндіру бойынша жеке тапсырмаларды орындау арқылы игеріледі.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 2
-
Корпоративтік қаржы
Пән компаниялардың қаржылық қызметін жан-жақты басқаруға бағытталған. Бағдарламаға корпоративтік капиталды бағалаудың жетілдірілген үлгілері, қаржылық активтерге баға белгіленімінің үлгілері, инвестициялық жобаларды талдау, капиталдың құрылымы мен түрлері және қаржылық стратегиялар сияқты тақырыптар кіреді. Магистранттар қажеттіліктерді, даму перспективаларын, тәуекелдер мен салдарларды ескере отырып, бизнесті талдайды және стратегиялық міндеттерді шешеді. Оқыту нақты бизнес-кейстерді, есептерді және деректерді пайдалана отырып өтеді, бұл алынған білімді іс жүзінде қолдануға және тиімді қаржылық шешімдерді әзірлеуге мүмкіндік береді.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 2
-
Жобаларды басқару
Пән ұйымдардағы жобаларды басқарумен айналысатын басшылар мен мамандарға арналған. Өзгермелі әлеуметтік-экономикалық орта жағдайында өмірлік циклдің кезеңдері мен жобаны басқаруды ұйымдастыру талданатын болады. Жобаны басқару қағидаттарын, мақсаттарды, ресурстарды, жобаның ұзақтығы мен мақсатын қарау бойынша жалпы экономикалық мәселелерге белгілі бір деңгейде көңіл бөлінеді. Пән жобаларды басқарудың, жоспарлаудың, орындауды бақылаудың және өзгерістерге бейімделудің заманауи әдістерін зерттеуді қамтиды. Оқыту әдістері магистранттарға оқу нәтижелеріне қол жеткізу үшін алған білімдері мен дағдыларын қолдануға мүмкіндік беретін кейс-стадиды, практикалық жаттығуларды, топтық жобаларды және талқылауларды қамтиды.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 2
-
Қаржы
Пән магистранттардың ақшаның уақытша құнын, пайыздық мөлшерлемелерді, несиелеу түрлерін және инвестициялық шешімдерді қоса алғанда, қаржылық негіздерді талдау дағдыларын дамытуға бағытталған. Магистранттар шағын және орта бизнес үшін қаржылық талдау жүргізу, сондай-ақ экономикалық даму үшін тиімді жұмыс істейтін капитал нарықтарының маңыздылығын айрықша көтеріп, қаржылық және инвестициялық шешімдерді шебер қабылдау арқылы акциялар мен облигациялардың рөлін бағалау дағдыларын қалыптастырады. Магистранттар курс қорытындысы бойынша кәсіби қызметтің тұрақты дамуына ықпал ететін негізделген қаржылық шешімдерді қабылдау қабілетіне ие болады.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 2
-
Цифрлы маркетинг
Пән гипотезаларды тестілеу, лендингтерді жасау және әртүрлі арналарды пайдаланып алға жылжыту арқылы цифрлық маркетингтің негізгі тәсілдері мен құралдарын қолдануға бағытталған. Курстың маңызды бөлігі цифрлық маркетингтің тиімділік көрсеткіштерін талдау болып табылады. Магистранттар цифрлық арналар арқылы сату және алға жылжыту үшін тиімді контентті жасау дағдыларын игереді. Курсты меңгеру халықаралық жағдайларды талдауды, пікірталастарды және әртүрлі цифрлық арналар үшін веб-талдама және маркетингтік контентті әзірлеу бойынша жеке жобаларды орындауды қамтиды.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 2
-
Іскерлік байланыс
Курс коммуникацияларға стратегиялық көзқарасты, презентацияларды әзірлеу дағдыларын, әртүрлі форматтағы тиімді коммуникацияларды құру қабілетін, шешендік өнерді және корпоративтік ортадағы өзара әрекеттесуді дамытады. Тәртіп бизнестегі этикалық ережелерді сақтауға баса назар аудара отырып, көшбасшылық қабілеттер мен басқару дағдыларын дамытады. Магистранттар бизнес-кейстер мен үлгілеу, сондай-ақ мүдделі тараптармен өзара әрекеттесу арқылы тиімді бизнес-коммуникацияны құру және коммуникациялық кейстерді талдау дағдыларын меңгереді.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 4
-
Персоналды басқару
Пән өнімділікті басқару, қызметкерлерді бағалау және адам ресурстарын басқарудың стратегиялық рөліндегі құзыреттерді дамытуға бағытталған. Курс таланттарды тарту, анықтау, дамыту және сақтау стратегияларын әзірлеуді қамтиды. Ұйымның жалпы стратегиясы мәнмәтініндегі HR-дің стратегиялық рөліне, сондай-ақ қақтығыстарды тиімді басқаруға және этикалық ұстанымдарды сақтауға баса назар аударылады. Магистранттар өзгерістер мен қақтығыстарды басқаруда, этикалық нормалар мен стандарттарды сақтауда практикалық дағдыларды иеленеді, бұл позитивті жұмыс климатын құруға және ұйымның жалпы тиімділігін арттыруға ықпал етеді.
Оқу жылы - 1
Несиелер - 2
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Басқару шешімдерін қабылдау мен орындаудың саясаты мен процедураларын анықтау, көшбасшылықтың сәйкес теорияларын қолдану, қызметкерлер арасында жаһандық ойлауды және өзін-өзі басқаруды дамытуға жәрдемдесу арқылы ұйымды тиімді басқарады
- Мүдделі тараптармен байланыстарды жүзеге асырады, қызмет пен басқару процестерін үйлестіреді, жоба ресурстарын, техникалық, әкімшілік, құқықтық және ұйымдастырушылық өзара әрекеттесуді, жобаның/үдерістердің/рәсімдердің/ процеске бағытталған құрылымын құру үшін жобаларды жоспарлау және мониторингтеуді жүзеге асырады
- Тиісті заңдық, цифрлық, қаржылық, экономикалық, маркетингтік құралдар мен өндірісті басқару әдістерін қолдана отырып, көп деңгейлі бизнес талдауын жүргізеді
- Тәуекелдер мен дағдарыстарды ескере отырып, ресурстарды оңтайлы бөлуді, компаниялардың қызметін құқықтық қамтамасыз етуді, қызметкерлерді, командаларды және бөлімшелерді басқаруды, функционалдық және аймақтық шекараларды кеңейтуді ескере отырып, ұзақ мерзімді даму стратегияларын әзірлейді
- Компания қызметінің тиімділігін қолдау мақсатында оның экономикалық және әлеуметтік тұрақтылығын қамтамасыз етеді
- Стандартты емес дағдарыс жағдайында күрделі процестерді басқарады, тиімді стратегияларды жүзеге асырады, өзгерістерді басқару әдістерін шебер қолданады
- Тиімді кадр саясатын жүзеге асырады, жаңа идеяларды генерациялайды және біріктіреді, іскерлік этика және көшбасшылық принциптеріне негізделген командадағы мәселелерді шешеді, стрессті және жанжалдарды басқару әдістерін қолданады
- Баламалы даму мүмкіндіктері мен тәуекелдерді ескере отырып, бизнестің функционалдық бағыттарын біріктіреді
Ұқсас БББ
7M04105 Іскерлік әкімшілендіру Global Executive MBA
Халықаралық ақпараттық технологиялар университеті
7M04105 Индустриалдық менеджмент
Д.Серікбаев атындағы Шығыс Қазақстан техникалық университеті (Д.Серікбаев атындағы ШҚТУ)
7M04105 Менеджмент
Esil University
7M04105 Менеджмент (ғылыми-педагогикалық)
Q UNIVERSITY
7M04105 Тау-кен металлургия кешенінде MBA
Қ.И.Сәтбаев атындағы Қазақ ұлттық техникалық зерттеу университеті (Satbayev University)
7M04105 EMBA Денсаулық сақтаудағы менеджмент
Сулейман Демирель атындағы университеті
7M04105 Менеджмент
«Мирас» университеті (Мирас)
7M04105 Менеджмент
Сәрсен Аманжолов атындағы Шығыс Қазақстан университеті
7M04105 EMBA Денсаулық сақтаудағы менеджмент
С.Ж.Асфендияров атындағы Қазақ ұлттық медицина университеті
7M04105 MBA авиациялық менеджмент
Азаматтық авиация академиясы (ААА)
7M04105 Project Management
Еуразия Технологиялық Университеті (ЕТУ)
7M04105 Цифрлық бизнес және жасанды интеллект
Astana IT University
7M04105 Іскерлік әкімшіліктендіру
Академик Е.А.Бөкетов атындағы Қарағанды университеті (ҚарУ Е.А.Бөкетов)
7M04105 Менеджмент
Қазтұтынуодағы Қарағанды университеті
7M04105 Менеджмент және ақпараттық технологиялар
Қазақстан-Американдық еркін университеті
7M04105 Құқық тәжірибесіндегі менджмент
Ілияс Жансүгіров атындағы Жетісу университеті
7M04105 MBA (Master of Business Administration)
Орталық Қазақстан академиясы