6B01103 (IP) Психология в Жұмабек Ахметұлы Тәшенов атындағы университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Білім беру процесінің субъектілерін психологиялық қолдау міндеттерін іске асыру үшін білім беру мекемесінің психологын даярлау.
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Қазақша
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 240
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B001 Педагогика және психология
-
ҰБТ-дағы пәндер Биология және География
-
Білім беру саласы 6B01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 6B011 Педагогика және психология
Пәндер
-
Жас ерекшелігіне байланысты психология
Болашақ мұғалімдер жас кезеңділігінің жіктелімімен таныс; оқу үдерісінде оқушылардың жас ерекшеліктерін тани біледі және оларды ескеру қабілеті бар.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Жалпы психология
Болашақ мұғалімдер психикалық танымдық, эмоционалдық және ерікті үдерістердің мәні мен мазмұнымен, психикалық қасиеттері мен күйлерімен таныс; адамның психикалық құбылыстары әлемін зерттеуде жалпы психологияның әдістерін таңдап, қолдана алады, психикалық үдерістерді, қасиеттер мен күйлерді зерттеу және дамыту әдістерін қолдана алады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Балалардың жас ерекшелік және физиологиялық даму ерекшеліктері
Болашақ мұғалімдер психиканың қалыптасуымен, оның қызметімен және даму заңдылықтарымен танысады. Болашақ мұғалімдер білім алушылардың даумын бақылай алады және соған сай жас ерекшеліктеріне сәйкес оқу үрдістерін жоспарлап, жүзеге асыра алады және білім алушылардың жеке қажеттіліктерін ескере алады. Болашақ мұғалімдер әр түрлі жағдайларда шығармашылық тұрғыда және жағдаятқа сай әрекет ете алады және жалпы білім беру мен білім алушылардың игілігін сақтай алады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Білім беру туралы ғылым және оқытудың негізгі теориялары
Болашақ мұғалімдер оқытудың әртүрлі теориялары мен педагогикалық үлгілеріне жетелейтін тұлғаның тұжырымдамалық бейнелері сияқты педагогика ғылымының негіздерін меңгереді. Теориялық тұжырымдамаларды түсіну негізінде болашақ мұғалімдер әртүрлі оқу жағдайларына сәйкес педагогикалық таңдау жасай алады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 3
-
Позитивті ата-аналық
Болашақ мұғалімдер бала мен ата-ана қарым-қатынасының даму заңдылықтарымен жақсыата-аналық көзқарас тұрғысынан таныс; позитивті ата-ана жағдайында ата-аналардың психологиялық-педагогикалық құзыреттілігінің мотивациясын арттыру мақсатында қиын өмірлік жағдайдағы отбасыларға қолдау көрсете алады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Баланы психологиялық-педагогикалық бағалау
Болашақ мұғалімдер білікті көмек пен қолдау көрсете отырып, баланың даму жағдайына психологиялық-педагогикалық баға беруді біледі және оны жүргізу қабілетіне ие.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 6
-
Бала-ата-аналық қарым-қатынас психологиясы
Болашақ мұғалімдер онтогенездің әртүрлі кезеңдерінде және отбасының өмірлік циклінде бала тұлғасының дамуындағы отбасының рөлі мен маңыздылығымен таныс және ата-ана мен бала арасындағы тұрақты қарым-қатынасты дамытуға ынталандыра алады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Білім беру мекемесінде психоәлеуметтік қызметті ұйымдастыру
Болашақ мұғалімдер оқу орнындағы психо әлеуметтік қызметтің рөлімен, функциялары мен және міндеттерімен таныс және тәжірибеде психоәлеуметтік қызмет көрсету қызметін жобалай, ұйымдастыра және жүзеге асыраалады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Дифференциалды психология
Курстың меңгерудің мақсаты - жеке басты айырмашылықтар, оларды қалыптастыру мақсаттары, олардың байқалу құрылымы мен тәсілдері туралы білімдізерттеужәнежүйелеуболмақ.Тәжірибелікмақсат – болашақмұғалімдердіңпсихологиялықмәдениетінарттыру, олардыжекеерекшеліктердіңәртүрлітоптарыментаныстыру. олардыдиагностикалауәдістеріболып табылады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Отбасын сүйемелдеу және қолдау
Болашақ мұғалімдер отбасының іргелі тұжырымдамасымен және отбасы психологиясының негіздерімен таныс, отбасына және неке қатынастарына оң көзқарас тұрғысынан отбасыларға қолдау көрсету және психологиялық-педагогикалық қолдау көрсетуге қабілетті.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Жеке тұлға теориясы
Пән болашақ мұғалімдердің жеке тұлға психологиясы туралы адам білімінің теориялық және практикалық саласы ретінде түсінігін қалыптастыруға бағытталған, табиғаттағы, қоғамдағы және адамның жеке өмір жолындағы тұлғаның қалыпты және қалыптан тыс дамуының қызметету заңдылықтарын зерттеуге бағытталған.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Жеке тұлғаның әлеуметтік психологиясы
Курстың мақсаты – осы мамандықтың болашақ мұғалімдерін жекет ұлғаға бағытталған әлеуметтік-психологиялық көзқарастың әлемдік тәжірибесі мен таныстыру, болашақ мұғалімдерде жеке тұлғаның әлеуметтік дамуы саласындағы практикалық жұмыстың негізгі бағыттары мен әдістері туралы түсініктерін қалыптастыру.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Баланың жеке тұлғалық қасиетін дамыту
Пәннің мақсаты – психология және педагогикадағы балалар тұлғасының заманауи теориялары саласында болашақ мұғалімдердің құзыреттіліктерін қалыптастыру.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Білім берудегі психология және өзара әрекеттесу мен коммуникация тұжырымдамалары
Болашақ мұғалімдер заманауи психологиялық теориялар мен үлгілер, сондай-ақ тұлғаның қызметі және оның жеке қасиеттері туралы білімге ие. Олар бұл білімді әртүрлі білім беру мәнмәтінінде мұғалімдік қызметінде қолдана алады. Болашақ мұғалімдер білім беру үрдісінде диалогты, өзара әрекеттесуді және қарым-қатынасты дамыта отырып, білім алушылардың қолайлы дамуына ықпал етеді. Олар білім алушылардың отбасыларымен, сондай-ақ серіктестіктің басқа да түрлері шеңберінде қарым-қатынас жасауға, өзара әрекеттесуге және ынтымақтасуға және өздерінің педагогикалық қызметін дамытуға қолайлы жаңа өзара байланыстар жасауға қабілетті.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Оқытудың әдісі мен технологиялары
Болашақ мұғалімдер оқытудың стратегиялары мен әдістемелерін жан-жақты түсінеді және оларды нақты педагогикалық жағдайларға, мектептің нақты шарттарына және оқушылардың мүмкіндіктеріне сәйкес келетін инновациялық әдістермен жоспарлауда, оқытуда және бағалауда қолдана алады. Болашақ мұғалімдер білім беру үдерісінің әртүрлі кезеңдерінде қолайлы инклюзивті, физикалық және онлайн оқыту ортасын құра алады. Болашақ мұғалімдер оқу материалдарын жоспарлау кезінде авторлық құқық пен деректерді қорғау ережелерін түсінеді және қолдана алады. Болашақ мұғалімдердің дидактика, оқыту технологиялары мен оқушыларды ынталандыру әдістері бойынша қажетті білімдері бар, оқушыларға қажетті педагогикалық көмек көрсете алады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Психологиялық кеңес беру
Курс клиенттерге тиімді психологиялық көмек көрсететін психологиялық құралдарды, психотехникалық әдістерді қолдану бойынша психологиялық кеңес берудің принциптерімен, формаларымен және мазмұнымен таныстыруға бағытталған.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Ғылыми зерттеулер әдістері
Зерттеу тәсілдері. Индуктивті және дедуктивті әдістер. Сапалық, сандық, аралас зерттеу әдістері. Бастапқы және қосымша зерттеулер. Action research. Зерттеудің дизайны – сипаттамалық, корреляциялық, эксперименттік, квазиэксперименттік, көлденең қималық, бойлық, case study, этнографиялық, ізденімпаздық, түсіндірмелі. Айнымалылар мен гипотезалар. Зерттеудің сенімділігі мен негізділігі. Орындалу және қайталану. Кездейсоқ және жүйелі қате. Триангуляция. Іріктеу. Іріктеуді қалыптастыруға қосу және алып тастау критерийлері. Іріктеу әдістері. Мәліметтерді жинау – сауалнамалар, сұхбаттар, тәжірибелер, бақылау зерттеулері, жүйелі шолу. Мәліметтерді тексеру. Сұхбаттың транскрипциясы. Мәліметтерді талдау – статистикалық талдау, мазмұнды талдау, дискурс-талдау, тақырыптық талдау, мәтінді талдау. Зерттеу этикасы. Алқалық рецензиялау.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Когнитивті нейропсихология
Болашақ мұғалімдер жоғары психикалық функциялардың бұзылуының негізгі когнитивті және нейропсихологиялық синдромдарымен және осы синдромдардың негізінде жатқан зақымдалған нейропсихологиялық факторлармен, когнитивті және нейропсихология әдістерімен таныс; нейропсихологиялық лиагностикалық зерттеуді құру принциптерін тұжырымдайды.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 4
-
Кәсіпкерлік негіздері
Кәсіпкерлік түрлері. Бизнес. Қаржы жүйесі. Тайм-менеджмент пен жобаларды басқару. Күйзелісті басқару. Келіссөздер жүргізу дағдылары. Көпшілік алдында сөйлеу дағдылары. Бизнесті басқару дағдылары. Топтық жұмыс және көшбасшылық қасиеттер. Тұтынушыларға қызмет көрсету дағдылары. Қаржылық дағдылар. Аналитикалық және мәселелерді шешу дағдылары. Сыни тұрғыдан ойлау дағдылары. Стратегиялық ойлау және жоспарлау дағдылары. Техникалық дағдылар. Уақытты басқару және ұйымдастырушылық дағдылар. Брендинг, маркетинг және желілерді құру дағдылары. Бизнесті басқару дағдылары.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Экономика және құқық негіздері
Қоғамдық өнеркәсіп. Капиталдың болмысы, үлгілері, құрылымы. Нарықтық экономикадағы өнеркәсіптің шығындары мен табыстары. Бизнес. Қаржы жүйесі. Ресурстарды үнемдеу. Экономикалық дамудың циклділігі. Әлемдік экономикалық қарым-қатынас жүйесіндегі Қазақстан. Нарықтың пайда болуы. Бизнестің дамуындағы мемлекеттің рөлі. Ата Заң, Қазақстан Республикасының қолданыстағы заңнамасының негізгі ережелері. Мемлекеттік басқару институттарының жүйесі, олардың уәкілеттіліктерінің аясы. Экономиканы мемлекеттік реттеудің мақсаттары, әдістері. Экономикадағы мемлекеттік сектордың рөлі. Қаржылық құқық және қаржы. Материалдық және іс жүргізу құқығының әрекеттесу тетігі.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Экология және өмір сүру қауіпсіздігі
Тірі ағзалардың, әртүрлі ұйымдастыру деңгейлеріндегі экожүйелердің, жалпы биосфераның негізгі өмір сүру заңдары, олардың тұрақтылығы. Биосфера компоненттерінің әрекеттестігі және адамның шаруашылық қызметінің, әсіресе, табиғатты қарқынды пайдалануды жағдайындағы экологиялық салдары. Әртүрлі елдерде және Қазақстан Республикасында тұрақты даму тұжырымдамалары, стратегиялары мен практикалық тапсырмаларының заманауи түсінігі. Өмір сүру қауіпсіздігі, оның негізгі ережелері. Тәуекелдер, төтенше жағдайлар. Тәуекелдерді талдау, тәуекелдерді басқару. Адам қауіпсіздігінің жүйелері. Заманауи тепе—теңсіздік факторлары.Әлеуметтік, діни, саяси, экономикалық қауіптер, күнделікті өмірдегі қауіптер Қауіпсіздік мекемелерінің жүйесі және олардың қызметін құқықтық реттеу.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Психологиядағы зерттеу әдістері
Пәнді оқытудың мақсаты – психологиялық зерттеу әдістері туралы жан-жақты түсінік қалыптастыру, сапалық және сандық әдістердің әдіснамасы мен процедуралық ерекшеліктері туралы теориялық білімдерін дамыту боп табылады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Жемқорлыққа қарсы мәдениет негіздері
Жемқорлыққа қарсы мәдениет: түсінігі, құрылымы, міндеттері мен функциялары. Жемқорлыққа қарсы сана және жемқорлыққа қарсы мәдениет: мазмұны, рөлі және функциялары. Шет мемлекеттерде жемқорлыққа қарсы мәдениетті қалыптастыру. Жемқорлыққа қарсы мәдениет: даму тетіктері мен институттары. Жеке тұлғаның жемқорлыққа қарсы мәдениетін дамытудағы отбасының рөлі. Жемқорлыққа қарсы мәдениеттің ұлттық негіздері. Қоғамдық бақылау жемқорлыққа қарсы күрес тетігі ретінде. Саяси партиялар мен БАҚ жемқорлыққа қарсы мәдениетті қалыптастыру құралы ретінде. Жемқорлыққа қарсы білім мен тәрбие беру. Жемқорлыққа қарсы заңнама және жемқорлық құқық бұзушылықтар үшін заңды жауапкершілік. Жемқорлыққа қарсы күрестің конституциялық негіздері. Жемқорлық құқық бұзушылық үшін заңды жауапкершілік. Мемлекеттік қызметте және бизнес ортада жемқорлыққа қарсы мәдениетті қалыптастыру.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Дағдарыс мінез-құлқының алдын алу
Болашақ мұғалімдер білім алушылардың дағдарыстық мінез-құлқының белгілері мен ерекшеліктерімен таныс және қиын өмірлік жағдайдағы балаларға профилактикалық және консультативтік, түзетуші көмек көрсете алады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Оқытуды жоспарлау және дербес оқыту
Болашақ мұғалімдер өздерінің оқыту саласындағы білім беру бағдарламаларымен, сондай-ақ кәсіпкерлік пен тұрақты даму сияқты білім берудің белгілі бір деңгейін дамытудың педагогикалық қағидаларымен және қиылысатын тақырыптарымен таныс. Болашақ мұғалімдерде педагогикалық және өз бетінше ізденістерге негізделген оқыту технологияларын қолдану және оқыту үдерісіне оқушылардың жан-жақтылығын және инклюзия қағидаларын ескере отырып, оқытуды дараландыру дағдылары бар.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Әл-ауқатты арттыру және тәуекелдердің алдыналу
Болашақ мұғалімдер қазіргі қоғамдағы дағдарыстық мінез-құлықтың негізгі формаларымен және олардың жастар ортасында көріну ерекшеліктерімен таныс, олар тұжырымдамалардың негізгі ережелерін және балалардың әл-ауқатын дамыту және тәуекелдердің алдын алудың теориялық тәсілдерін пайдалана алады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Инклюзивті білім беру ортасы
Болашақ мұғалімдер оқыту үдерісінде білім алушылардың әртүрлілігін түсінеді, сондай-ақ олардың өмірі мен оқу жағдаяттарын ескеру мүмкіндігіне ие. болашақ мұғалімдер тиісті АКТ, үйретуші және көмекші технологияларды қолдана отырып, білім алушыларды оқытуды және оларды білім беру үдерісіне қосуда қолдайды. Болашақ мұғалімдер қауымдастықпен (мұғалімдер, білім алушылар, ата-аналар/қамқоршылар) ынтымақтастықта, психологиялық және этикалық тұрғыдан олардың әл-ауқатын қолдайды.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 3
-
Әлеуметтік психология
Болашақ мұғалімдер әлеуметтік психологияның негізгі қағидаларымен, ұғымдарымен және категорияларымен, әлеуметтік қатынас ерекшеліктерімен, әлеуметтік нормалармен, мінез-құлықты реттеумен таныс және алған білімдерін тәжірибеде қолдана алады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Бағалау және дамыту
Болашақ мұғалімдер оқу үдерісінде бағалаудың мәнін терең түсінеді және оқу үдерісінің әртүрлі кезеңдерінде этикалық түрде конструктивті бағалауды қамтамасыз ете алады және білім алушыларды бағалауға тарта алады. Болашақ мұғалімдер бағалаудың әртүрлі технологияларын, принциптерін, кезеңдерін, өз білім саласын бағалау құралдарын (қалыптастырушы және жиынтық бағалауды, өзін-өзі бағалауды, өзара бағалауды және т.б. қоса алғанда) анықтайды, саралайды және пайдаланады. Олар бағалауға қатысты өздерінің түсініктері мен тәжірибелерін сыни тұрғыдан бағалауға, талдауға және оларды әрі қарай дамытуға қабілетті.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Девиантты мінез-құлықтың алдын алу
Болашақ мұғалімдер ауытқуы бар мінез-құлық типологиясымен, өскелең ұрпақтың әлеуметтенуіне қауіп факторларының әсерімен, девиантты мінез-құлықтың алдын алудың негізгі бағыттары мен таныс және студенттердің девиантты мінез-құлқының психологиялық-педагогикалық диагностикасын жүргізе алады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Педагогикалық зерттеулер
Бұл курс болашақ мұғалімдерге педагогикалық зерттеулердің теориялық негіздерін береді. Болашақ мұғалімдер түрлі сенімді көздерден теориялық білімді іздеу және сыни тұрғыдан іріктеу дағдысын меңгереді, педагогикалық ойлау мен практиканы дамытуда зерттеу нәтижелерін пайдалану дағдыларын қалыптастырады, зерттеулерге негізделген оқыту мен білім алуға, сондай-ақ осы дағдыларды үздіксіз дамытып, өздерін кәсіби тұрғыдан жетілдіруге ықпал етуге дайын болуы тиіс.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 4
-
Әлеуметтік педагогика
Курс барысында болашақ мұғалімдер өзінің кәсіби қызметі үшін жеткілікті көлемде әлеуметтік тәрбие беру және оқыту саласында теориялық білімді игереді. Олар әлеуметтік білім беру саласындағы мәселелерді шешу тәсілдерін іздеу және диагностикалау да өздерінің дағдыларын дамытады. Олар сондай-ақ әлеуметтік білім беру субъектілеріне және үдерісіне гумнистік әлеуметтік қарым-қатынасты қалыптастырады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Балалар мен жасөспірімдер психотерапиясы бойынша семинар практикум
Пән болашақ мұғалімдер арасында балалар мен жасөспірімдер психотерапиясының ерекшеліктері, заңдылықтары, іргелі принциптері мен нақты мәселелері туралы білімнің интегралды жүйесін қалыптастыруға, балалар психотерапевтінің жұмысындағы этикалық нормалар мен ережелермен таныстыруға бағытталған. Болашақ мұғалімдер балалар мен жасөспірімдер психотерапиясының негізгі формаларын, бағыттары мен әдістерін (жеке, топтық, экологиялық терапия, ойын терапиясы және т.б.) ажырата алады
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Өзара әрекеттестік психологиясы
Болашақ мұғалімдер әлеуметтік-психологиялық өзара әрекеттестіктің психологиялық заңдылықтарымен таныс және өндірістік міндеттерді жүзеге асыруға бағытталған конфликтісіз өзара әрекеттесу тілегі мен қабілетін дамыта алады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Психологиялық бейімделу және оңалту
Болашақ мұғалімдер оңалту және бейімдеу жұмыстарының негізгі бағыттарымен және әдістерімен, бақылау, модельдеу, білім беру және тәжірибе арқылы маңызды өмірлік дағдыларды дамытумен таныс болады; ерекше қажеттіліктері бар және психикалық аурулары бар адамдармен оңалту жұмыстарының әдістерін меңгереді
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Әлеуметтік-психологиялық араласу
Болашақ мұғалімдер дағдарыстың ерекшеліктерімен, әлеуметтік-психологиялық араласулармен, сенім телефондарының, отбасылық психологтардың және әлеуметтік-психологиялық көмек пен қолдау көрсететін кабинеттердің жұмыс формаларымен таныс.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Психологтың заманауи мониторингі
Болашақ мұғалімдер әртүрлі оқу орындарында заманауи мониторинг жүргізудің ерекшеліктері туралы білімімен түсінігін пайдалана алады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Баланың дамуын бағалау
Болашақ мұғалімдер физиология, даму психологиясы, педагогикалық психология салаларындағы баланың даму ерекшеліктерін біледі, бұл өз кезегінде әлеуметтік-коммуникативтік дамудың, танымдық және сөйлеу дамуының ерекшеліктерін түсінуге ықпал етеді.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Баланың танымды қәрекетін бақылау және тексеру
Болашақ мұғалімдер баланың танымдық іс-әрекетін бақылау және тексеру ерекшеліктері мен таныс және оқушыларды бақылау мен өзара тексерудің заманауи әдістерін қолданаалады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Баланың қоғамға үйренуін сүйемелдеу
Болашақ мұғалімдер баланы әлеуметтендіруді сүйемелдеуге психологиялық-педагогикалық қолдау көрсетудің негізгі формаларымен таныс (қамқоршылық, серіктестік, ынтымақтастық), олар жеке тұлғаны дамытуға бағытталған басқа мамандармен өзара әрекеттесу және сервистік бағдарламаларды құрастыра алады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Білім беруде кеңес беру
Пән болашақ мұғалімдердің білім берудегі кеңес беру теориясы мен практикасы саласындағы негізгі білімдерін игеруге бағытталған. Болашақ мұғалімдер білім беру субъектілерімен жұмыс істеудің негізгі әдіснамалық және практикалық принциптерін білетін болады; білім беру процесінде тұлғааралық қатынастардың функционалдық-рөлдік құрылымы туралы түсінікке ие болады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Дауларды шешу стратегиялары
Болашақ мұғалімдер топтағы тұлғааралық қарым-қатынастардың даму заңдылықтары мен механизмдерімен, туындау себептерімен, динамикасы мен әлеуметтік шиеленістерді шешу стратегиялары мен таныс; қақтығыстарды шешудің конструктивті әдістерін қолдана алады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Топтық кеңес беру
Пәннің мақсаты – топтық кеңес берудің принциптерімен, формаларымен және мазмұнымен, психотерапевтік шындықтың теориялық картасымен таныстыру, оның шеңберінде психолог-кеңесшінің психотехникалық ойлауының, дүниетанымының және кәсіби этикасының негіздері мен бір мезгілде өзінің кеңес беру тәжірибесін түсінуге және барлық белгілі психотерапиялық әдістердің психологиялық механизмдерін түсінуге болады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Психологтың сараптамалық қызметі
Болашақ мұғалімдер психологтың сараптамалық қызметінің әдіснамалық және теориялық негіздері мен таныс және білім беру ортасының тәуекелдерін анықтауда іс-әрекетті ұйымдастыру мен мазмұнына сараптама әдістері мен тәсілдері туралы білімдерін пайдалана алады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Баланың психоәлеуметтік даму қаупін бағалау
Болашақ мұғалімдерде баланың әл-ауқатының қазіргі заманғы қауіптері,аутодеструктивті мінез-құлық, деструктивті мінез-құлықтары туралы түсініктері бар; әлеуметтік және тұлғалық жағдай мен дамудағы ауытқулардың, сондай-ақ әртүрлі қызметтегі кәсіби тәуекелдердің алдын алуға және түзетуге бағытталған классикалық және қазіргі заманғы психотерапевтік үрдістер мен бағдарламалар туралы білімі мен түсінігін пайдаланады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Баланың әл-ауқатын бағалау
Болашақ мұғалімдер аутодеструктивті мінез-құлық, деструктивті мінез-құлық сияқты баланың әл-ауқатына төнетін заманауи қауіптермен таныс; олар баланың әл-ауқатын бағалауға қабілетті.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Білім берудегі конфликтология
Курс болашақ психологқа білім берудегі шиеленістерді талдау және басқарудың теориялық білімдері мен практикалық технологиялары мен әдістерінің жиынтығын беруге бағытталған. Болашақ мұғалімдер қақтығыстарды кәсіби шешудің ерекшеліктерімен және олардың алдын алу шараларымен танысады; жанжалдардың алдын алу және шешу саласында практикалық дағдылар кешенін дамытуға қабілетті.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Әлеуметтік, мінез-құлық және эмоционалдық бағалау
Болашақ мұғалімдер әлеуметтік педагогика және әлеуметтік психология негіздерімен, қазіргі мінез-құлық теориялары мен және эмоционалдық даму теориялары мен таныс және білімдерін баланың дамуын қолдау үшін оқытуда қолданаалады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Психологиядағы коллаборация
Пән болашақ мұғалімдерге психологиядағы ынтымақтастық негіздерін, оның түрлерін, функцияларын және механизмдерін оқуға арналған. Болашақ мұғалімдердің қарым-қатынас барысында тиімді өзара әрекеттесу, дау-дамайларды шешу, коммуникативті құралдар арқылы мақсатқа жету дағдыларын қалыптастырады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Күйзелісті басқару
Болашақ мұғалімдер «күйзеліс» түсінігімен қазіргі ғылыми көзқараспен, күйзеліс реакцияларының құрылымымен, типологиясымен және түрлерімен, пайда болу себептерімен және механизмдерімен таныс болады; күйзелісті конструктивті басқарудың негізгі стратегиялары мен тактикасын, әдістерін іс жүзінде қолдана алады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Жеке кәсіби өсу саласындағы қолданбалы зерттеулер
Болашақ мұғалімдер білім беру тұжырымдамаларын, теорияларымен идеяларын талдауға және таңдауға жүйелі көзқарас пен қарайды және жеке кәсіби өсу саласында қолданбалы зерттеулер жүргізе алады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Арнайы психология және педагогика
Болашақ мұғалімдер арнайы педагогика мен арнайы психологияның әдіснамалық және теориялық негіздерімен таныс, осы ғылымдардың терминологиясы мен категориялық аппаратын біледі және арнайы педагогика мен арнайы психология біліміне сүйене отырып, баланың дамуын бағалайалады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Медиа және киберпсихология
Бұл курсты оқу барысында болашақ мұғалімдер кибер психологияға білімнің жаңа ғылыми-практикалық саласы ретіндегі және оның қазіргі заманғы қоғамды прогрессивті цифрландыру жағдайында оның қазіргі міндеттері мен даму перспективалары, сондай-ақ кәсіптік психологияны ұйымдастыру және жүзеге асыру ерекшеліктері, Интернет ортасындағы психологтың қызметі туралы тұтас көзқарасты қалыптастырады,
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Оқытуды бейіндеу
Пәнді оқытудың мақсаты – мектептің бейіндік оқытуға көшуін жоспарлау мен ұйымдастырудың негізгі мәселелері контекстінде мектеп оқушыларының профилін жасау, оның ұйымдастырушылық-әдістемелік және психологиялық-педагогикалық аспектілері туралы болашақ мұғалімдердің түсініктерін қалыптастыру болып табылады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Кәсіп өмір жолын таңдау ретінде
Пәнді оқытудың мақсаты – болашақ мұғалімдердің мамандықты өмірлік жолды таңдау ретінде түсінуін, сонымен қатар кәсіби және жеке өзін-өзі анықтауға психологиялық дайындығын қалыптастыру болып табылады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Білім беру мекемелерінде нормативтік-құқықтық құжаттаманы жүзеге асыру технологиясы
Болашақ мұғалімдер оқу орындарында құқықтық құжаттаманы жүзеге асыру технологиясымен таныс және осы технология бойынша білімдерін тәжірибеде қолдана алады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Бала құқықтарын қорғаудың халықаралық стандарттары
Болашақ мұғалімдер балалардың құқықтарын халықаралық қорғау жүйесі мен құрылымымен таныс, балалардың құқықтарын халықаралық қорғау әдістерінің тиімділігін бағалай алады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Білім алушылардың даму ерекшеліктерін бағалау
Курс болашақ мұғалімдердің оқушылардың даму заңдылықтары мен механизмдерін, бір жас тобынан екіншісіне сапалы өту көрсеткіштерін, тұлға құрылымында, мотивациялық-қажеттілік және танымдық сфераларында, балалардың іс-әрекетінде және қарым-қатынасында болып жатқан өзгерістерді меңгеруге бағытталған.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Білім берудегі психологтың этикасы мен кәсіби стандарттары
Болашақ мұғалімдер педагог-психологтың кәсіби іс-әрекетіндегі әр түрлі проблемалық жағдайларды нормативтік-құқықтық талдаудың ерекшеліктері мен таныс және қызметтік іс-әрекеттің этикалық аспектілерін меңгерген және оларды тәжірибеде пайдалана алатын мамандарды дайындау мен таныс.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Қалыпты және ерекеше дамуды бағалау
Болашақ мұғалімдер қалыпты және ерекше балалардың даму ерекшеліктерімен таныс және нормалық және ерекше балаларды психологиялық-педагогикалық бағалау нәтижелері бойынша құжаттардың жобаларын әзірлей алады, сонымен қатар психологиялық-педагогикалық бағалау нәтижелері бойынша қорытынды дайындау технологиясын біледі.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Психологиялық зерттеулер
Болашақ мұғалімдер психологиядағы теориялық және эмпирикалық зерттеулерді жоспарлау және жүргізу кезінде ғылымның әдіснамасы және ғылыми танымның критерийлері туралы жалпы түсініктермен таныс, психологиялық зерттеулер жүргізе алады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Кәсіби бейінді технологиялар
Болашақ мұғалімдер профессиографиямен және мамандықтардың психологиялық жіктелуімен таныс, болашақ мұғалімдерге болашақ мамандығын таңдауда және мамандыққа бағытталған оқу курстарын таңдауда көмек көрсете алады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Білім беру ортасын жобалау
Болашақ мұғалім дер педагогикалық жобалаудың теориялық және практикалық аспектілері туралы, қазіргі білім беру технологиялары және білім берудегі жүйелік көзқарас жағдайында білім беру мекемелерін дамыту бағдарламалары туралы түсінікке ие болады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Зерттеулер, даму және инновациялар
Қазіргі заман деңгейінде болу, өзін және жұмысын үнемі дамыту мүмкіндігіне ие болу үшін болашақ мұғалімдер зерттеуге негізделген жаңа білім алады және білім беру мен мұғалім кәсібінің дамуына, әртүрлі желілерде оқытудың инновациялық тәсілдеріне, сонымен қатар білім алушыларды оқыту мен басқаруға қатысты зерттеулер жүргізеді. Болашақ мұғалімдер дамуға бағытталған ойлау тәсілін меңгереді, қоғамда және білім беру ортасында болып жатқан өзгерістер контексінде оқытудың инновациялық тәсілдері мен технологияларын әзірлеуге, жаңартуға және қолдануға қабілетті. Болашақ мұғалімдер мұғалім ретіндегі жұмысының ғылыми дәлелді дамуы туралы білу үшін шағын зерттеу жобасын әзірлейді. Олар өздерінің зерттеу тақырыбын/сұрақтарын анықтайды, әдебиеттерге шолу жасайды және зерттеу этикасын қоса алғанда, деректерді жинау және талдау әдіснамасын әзірлейді. Курсты аяқтағаннан кейін болашақ мұғалімдер этикалық жүргізілген зерттеулер және әзірлемелердің негізінде педагогикалық іс-әрекетін дамытып, жаңарта алады, сонымен қатар зерттеу жобаларын жүзеге асыра алады немесе оларға қатыса алады. Сондай-ақ олар өздерінің зерттеулері мен әзірлемелерінің нәтижелерін әртүрлі кәсіби тәсілдермен және арналармен ұсына алады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Инклюзивті ортада білім алушыларды тұлға ретінде қолдау жүйесін әзірлейді және енгізеді
- Диалог пен коммуникацияны пайдалана отырып, оқыту мен бағалаудың өзекті әдістерін қолданады.
- Педагогикалық зерттеулерді рефлексиялық тәжірибе ретінде жүзеге асырады
- Балалардың оқуын жеңілдетеді
- Балалардың жеке және жас ерекшеліктеріндегі білімі мен түсінігін түсіндіреді
- Балалардың когнитивті және нейропсихологиялық дамуы туралы білімдерін тәжірибеде қолданады.
- Психологтың білім берудегі этикалық стандарттарын сақтайды.
- Балалардың топтарын ұйымдастыру және оларға баланың жеке басының қатысуы туралы әлеуметтік білімді басшылыққа алады және қолданады.
- Баланың және оның отбасының психологиялық-педагогикалық дамуын, психоәлеуметтік даму тәуекелдерін бағалайды
- Баланың және балалар тобының дамуына мониторинг пен сараптаманы жүзеге асырады.
- Нормотиптік және ерекше баланы бағалауды жүргізеді
- Балалар мен отбасыларды қолдау, кеңес беру, абилитациялау, оңалту, алдын алу бағдарламаларын жүзеге асырады.
Ұқсас БББ
6B01103 Білім берудегі психология
М.Қозыбаев атындағы Солтүстік Қазақстан университеті
6B01103 Психология (IP)
Махамбет Өтемісов атындағы Батыс Қазақстан университеті
6B01103 Педагогика және психология
Л.Н.Гумилев атындағы Еуразия ұлттық университеті
6B01103 Психология
Әлкей Марғұлан атындағы Павлодар педагогикалық университеті
6B01103 Психология (ІР)
Ш.Уәлиханов атындағы Көкшетау университетi
6B01103 (IP) Психология
Ы.Алтынсарин атындағы Арқалық педагогикалық институты (Ы.Алтынсарин атындағы АПИ)
6B01103 Психология (IP)
М.Х.Дулати атындағы Тараз университеті