6B01802 Әлеуметтік педагогика в М.Қозыбаев атындағы Солтүстік Қазақстан университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Жеке тұлғаны дамытуға және әлеуметтендіруге бағытталған кәсіби қызметті жүзеге асыруға қабілетті еңбек нарығының талаптарына сәйкес әлеуметтік педагогика бойынша бәсекеге қабілетті бакалаврларды даярлау
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша
-
Оқу мерзімі 4 года
-
Кредиттер көлемі 240
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B019 Әлеуметтік педагогтарды даярлау
-
ҰБТ-дағы пәндер Биология және География
-
Білім беру саласы 6B01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 6B018 Әлеуметтік педагогика мамандарын даярлау
Пәндер
-
Жалпы және жас ерекшелік психологиясы
Пән психология туралы жалпы түсініктерді, адам туралы кешенді ғылым ретінде, психологиялық білімнің теориялық негіздерін үйренеді. Күнделікті қызметте қажетті психологиялық қасиеттерді қалыптастыруға және тұлғаның дамуы мен қалыптасуының психологиялық заңдылықтарын меңгертеді.
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Педагогикалық қызметке кіріспе
Пән білім берудің мәні мен ерекшелігін білім алушының мүддесі үшін тәрбиелеу мен оқытудың мақсатты процесі ретінде, педагогикалық теория мен практиканың байланысын, педагогика әдістемесінің әртүрлі деңгейлерін зерттеу нәтижелеріне сүйене отырып, студент білім беруді дамытудың заманауи мәселелері мен тенденциялары туралы түсініктері бар, балаларды оқыту мен дамытудың озық педагогикалық тәсілдерін анықтап, таңдай алады
Оқу жылы - 1
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Ғылыми зерттеу әдістерi
Әртүрлі объектілер мен процестерді ғылыми зерттеудің негізгі әдістерін, ғылыми зерттеулерді жоспарлаудың негізгі кезеңдерін, қарапайым объектілер мен процестердің аналитикалық және статистикалық модельдерін, эксперименттік деректерді статистикалық өңдеудің ерекшеліктерін зерттейтін пән.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Құқық негіздері және сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет
Пән қоғамдық және жеке құқықтық сананы бағалайды, құқықтық мәдениетті, стресске қарсы іс-қимыл жөніндегі азаматтық симптоматологияны қоғамға қарсы құбылыс ретінде қалыптастырады,пәнді оқу барысында оқиғаларды талдау, құқықтық реттеуді бұзу, нормативтік - құқықтық актілерді білу дағдылары қалыптасады, қолданыстағы заңнаманы басшылыққа алады; нақты жағдайларда азаматтық құқық нормаларын қолданады, моральдық сананың құндылықтарын жүзеге асырады және күнделікті тәжірибеде моральдық нормаларды ұстанады
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Экология және тұрақты даму
Пән қоршаған орта мен қоғамның мүмкіндіктері туралы заманауи жүйелік идеяларды бағалауға мүмкіндік береді, қоршаған орта проблемаларын, қоршаған ортаға антропогендік әсермен байланысты мәселелерді қозғайды, пәнді оқу барысында студент экологиялық проблемалардың себептерін және оларды шешу жолдарын анықтай алады, экологиялық процестерді талдайды, проблемаларды талдайды және табиғатты қорғау іс-шараларына басымдық береді
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Отбасының әр түрлі категорияларымен әлеуметтік-педагогикалық жұмыс
Пән отбасы мен некенің мәнін, отбасының құрылымдық-функционалдық сипаттамалары мен типологиясын, отбасы тәрбиесінің нысандары мен әдістерін, отбасылардың әртүрлі санаттарымен әлеуметтік-педагогикалық жұмысты ұйымдастыруды, отбасын диагностикалаудың әртүрлі түрлерін зерттейді, зерттеу нәтижелері бойынша білім алушы әртүрлі санаттағы отбасылармен диагностика жүргізуге қабілетті.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Экономика және кәсіпкерлік негіздері
Пән кәсіпкерлік туралы жалпы идеяны, оның басқа қызмет түрлерінен негізгі айырмашылықтарын, оның түрлері мен кәсіпкерлік жобаны іске асыру кезеңдерін, сондай-ақ компанияны тіркеу кезеңін зерттейді, пәнді оқу нәтижесінде студент қолданыстағы заңнамалық және нормативтік актілерді қолдана алады, ұйым қызметінің негізгі техникалық-экономикалық көрсеткіштерін, ұйым қызметінің негізгі техникалық - экономикалық көрсеткіштерін есептеу әдістемесін, маркетингтік қызметтің, менеджменттің негіздерін және іскерлік қарым-қатынас принциптерін, кәсіби қызмет саласындағы менеджменттің ерекшеліктерін біледі
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Әлеуметтік-педагогикалық жұмыстағы медиация
Пән оқушылар, олардың ата-аналары, заңды өкілдері, барлық деңгейдегі білім беру ұйымдарының қызметкерлері жататын білім беру қатынастарына қатысушылар арасындағы жанжалды тараптар үшін міндетті даулы мәселе жөніндегі келісімді әзірлеу мақсатында бейтарап делдалдың қатысуымен келіссөздер негізінде реттеу тәсілі ретінде медиацияның ерекшеліктерін ашады.
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Тіршіліктің қауіпсіздігін сақтау негіздері
Пән техногендік және мінез-құлық сипаттағы ТЖ жағдайында сауатты мінез-құлыққа үйрету, халық пен өндірістік қызметкерлер үшін қауіпті жағдайларда зиянды барынша азайтатын шешімдер қабылдау және болжау үшін қажетті теориялық білім мен практикалық дағдыларды зерделейді, пәнді оқу нәтижесінде студент ТЖ жағдайында жағымсыз әсерлердің параметрлерін бақылай алады және олардың деңгейлерін бағалай алады; тіршілік қауіпсіздігін арттыру бойынша іс-шараларды жоспарлай және жүзеге асыра алады
Оқу жылы - 1
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Әлеуметтік педагогика
Әлеуметтік педагогиканың пәні, міндеттері, негізгі принциптері, әлеуметтену әлеуметтік-педагогикалық құбылыс ретінде, әлеуметтену факторлары, жеке тұлғаның әлеуметтік қалыптасуы және балалар, жасөспірімдер дамуындағы әлеуметтік ауытқулар зерттейтін пән.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 7
-
Көшіп-қонушылардың отбасыларымен әлеуметтік-педагогикалық жұмыс
Пән мигранттардың әлеуметтік мәселелерінің мазмұнын, әлеуметтік-педагогикалық жұмыстың нысандарын, әдістері мен технологияларын зерттейді, оқу нәтижелері бойынша білім алушы білім беру процесінің этномәдени және конфессиялық айырмашылықтарын ескере отырып, әлеуметтік өзара әрекеттесуді құрудың әртүрлі тәсілдерін қолдана алады, мигранттардың әлеуметтік мәселелерінің ерекшеліктерін ескере отырып, көпмәдениетті ортада кәсіби қызметін көрсетеді.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Қиын өмірлік жағдайда балаларды әлеуметтік-педагогикалық сүйемелдеу
Қиын өмірлік жағдайларды және олардың психологиялық салдарын, қиын өмірлік жағдайдағы адамның мінез-құлқының негізгі стратегиялары мен әдістерін, қиын өмірлік жағдайдағы психологиялық көмектің ұйымдастырушылық формасы ретінде адамды психологиялық-педагогикалық қолдауды, жақын адамдарынан, ауыр науқастанулар мен жарақаттанулар жағдайындағы адамды психологиялық қолдау технологиясын зерттейтін пән. , терминалды жағдайлар, парасуицид, зорлық-зомбылықты зерттейтің пән.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Академиялық жазау негіздері
Пән академиялық адалдық қағидаттарына сәйкес академиялық жазудың ерекшеліктерін, жазбаша жұмыс түрлерін дұрыс жазу және ресімдеу тәсілдерін зерделейді. Пәнді оқу барысында пайдаланылған дереккөздерге сілтемелерді ресімдеу талаптарына, дәйексөз алу ережелеріне сәйкес, зияткерлік меншік құқықтарын сақтай отырып, жазбаша жұмыстарды жазу және ресімдеу дағдысы дамытылады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Оқушылардың даму физиологиясы
Пән онтогенездің әр түрлі кезеңдерінде ағзаның тіршілік ету ерекшеліктерін, ағзалардың, ағзалар жүйесінің және жалпы ағзаның даму және өсу шамасына қарай функцияларын, осы функциялардың әр жас кезеңінде өзіндік ерекшеліктерін зерттейді. Дамитын организмге оның ерте және кеш кезеңдерінде оңтайлы дамуы үшін жағдай жасау мақсатында әсер ету әдістері.
Оқу жылы - 2
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Әлеуметтік-педагогикалық кеңес беру
Пән әлеуметтік-педагогикалық кеңес берудің теориялық-әдіснамалық негіздерін, педагогикалық процеске қатысушыларға әлеуметтік-педагогикалық кеңес беру процесінің түрлерін, құрылымын, ережелері мен кезеңдерін, балалар мен жасөспірімдерге кеңес беру ерекшеліктерін, балалар мен жасөспірімдерге кеңес беру техникасын зерделеуге бағытталған.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 8
-
Әлеуметтік-педагогикалық қызмет жүйесіндегі азаматтық-патриоттық тәрбие
Пән Қазақстанда және шетелде азаматтық-патриоттық тәрбиенің теориялық-әдіснамалық аспектілерін зерделейді, әлеуметтік-педагогикалық қызметте көпмәдениетті, интернационалдық, адамгершілік және азаматтық-патриоттық тәрбиені қалыптастыруға бағытталған бағдарламаларды әзірлейді, пәнді оқу нәтижелері бойынша білім алушы практикалық қызметте білім алушыларда патриотизм мен азаматтық белсенділікті қалыптастыру және дамыту технологияларын қолданады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 8
-
Пенитенциарлық жүйе мекемелеріндегі әлеуметтік-педагогикалық жұмыс
Пенитенциарлық педагогиканың теориялық-әдіснамалық негіздерін, кәмелетке толмаған құқық бұзушыларға түзеу әсерінің қазіргі ғылыми-педагогикалық тұжырымдамаларын зерделейтін, кәмелетке толмаған құқық бұзушыларға әсер ететін тиімді әлеуметтік-педагогикалық-психологиялық әдістерді, нысандарды, әдістерді, құралдарды қамтитын пән.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 8
-
Кәмелетке толмағандардың қадағалаусыз қалуы мен құқық бұзушылықтарының әлеуметтік алдын алу
Кәмелетке толмағандардың девиантты мінез-құлқының мәнін психологиялық-педагогикалық проблема, кәмелетке толмағандардың қадағалаусыз қалуы мен құқық бұзушылықтарының әлеуметтік-педагогикалық профилактикасының теориялық және әдіснамалық аспектілері ретінде зерттейтін пән.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 8
-
Педагогика
Пән педагогиканың ғылым ретіндегі әдіснамасын, педагогика категорияларын, тәрбие, оқыту теориясын, жоспарлау мәселелерін, педагогикалық процесті болжауды, басқаруды және талдауды ұйымдастыруды, білім беру мазмұны мен тәрбие әдістемелері мен технологияларын меңгеруді зерделейді, оқу нәтижелері бойынша білім алушы әдіснамалық білімді көрсетеді, арнайы және инклюзивті білім беру жағдайында педагогикалық процесті жоспарлайды және басқарады.
Оқу жылы - 2
Семестр - 2
Несиелер - 7
-
Әлеуметтік-педагогикалық превентология
Тәуелді мінез-құлықтың қалыптасуын, тәуелділікті қалыптастыру тұжырымдамаларын, балалар мен жасөспірімдердегі қауіп факторлары мен тәуелді мінез-құлықты қорғауды, теріс пайдалану қаупі факторларының және есірткіні теріс пайдалану факторларының кешенді сипаттамаларын зерттеуге бағытталған тәртіп.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Әлеуметтік виктимология
Жеке тұлғаның девиантты мінез-құлқының пайда болуының теориялық және әдіснамалық негіздерін, құрбан болғандар мен құрбан болғандардың түрлерін жіктеуді, зорлық-зомбылықтың бар түрлерін, төтенше жағдайлардың пайда болу ерекшеліктерін, қылмыстардың виктимологиялық профилактикасын зерттейтін пән.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Әлеуметтік педагог жұмысының әдістемесі мен технологиясы
Пән білім беру ұйымдарында білім алушылардың әртүрлі санаттарымен әлеуметтік-педагогикалық қызметте әлеуметтік педагог жұмысының теориялық-әдіснамалық негіздерін, білім беру ұйымдарында оқыту процесінде диагностика әдістері мен технологияларын, әртүрлі санаттағы білім алушыларды сүйемелдеудің жеке бағыттарын зерделейді, пәнді оқу нәтижелері бойынша білім алушы әлеуметтік педагог жұмысының әртүрлі тәсілдерін, әдістері мен технологияларын жүзеге асыруға қабілетті.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Әлеуметтік-педагогикалық конфликтология
Пән білім беру жүйесіндегі педагогикалық қақтығыстардың себептері мен даму динамикасын, жанжалды реттеу технологиясын және әлеуметтік педагогты педагогикалық қолдауды, жанжалды басқару техникасын әлеуметтік-педагогикалық жұмыста қолдана білуді зерттейді, оқу нәтижелері бойынша білім алушы әртүрлі типтегі тұлғааралық қақтығыстарды шешудің сындарлы әдістерін дербес қолданады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Кәсіптік бағдар беру негіздері
Кәсіптік бағдарлаудың пайда болуы мен дамуын, мамандық таңдау проблемаларының типологиясын, өзін-өзі анықтаудың әдіснамалық негіздерін, кәсіби өзін-өзі тануды, кәсіптік бағдарлау әдістерін, кәсіби рөлдік тренингті ұйымдастыру және өткізу технологиясын, кәсіби таңдау және кәсіби кеңес беруді зерттейтін пән.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Жобалау қызметінің негіздері
Пән болашақ әлеуметтік педагогтың кәсіби құзыреттілігін қалыптастырудағы жобалық іс-әрекеттің рөлі мен маңыздылығын ашады, жобалардың жіктелуін, жобалық іс-әрекеттің кезеңдерін, жобалық-зерттеу іс-әрекетінің әдістерін қарастырады, жобаны ұсыну мен көпшілік алдында қорғауға қойылатын талаптарды сипаттайды.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Инклюзивті білім беру
Инклюзивті білім беру моделін, инклюзивті кеңістікті құру үшін педагогикалық жағдайларды, ерекше білім беру қажеттілігі бар балалардың әр түрлі санаттағы инклюзивті білім беруді ұйымдастыру шарттарын зерттейтін пән.
Оқу жылы - 3
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Девиантты мінез-құлық балаларымен әлеуметтік-педагогикалық жұмыс
Кәмелетке толмағандардың девиантты мінез-құлқының ерекшеліктері мен түрлерін, диагностика әдістерін, әлеуметтік-педагогикалық жұмысты ақпараттандыру процесінде профилактикалық және түзету-дамыту жұмыстарының мақсатты түрлерін ашатын пән.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Жетім балаларға арналған ұйымдардағы әлеуметтік-педагогикалық жұмыс
Пән "жетімдік", "әлеуметтік жетімдік" ұғымдарын, ата-анасының қамқорлығынсыз қалған балалармен әлеуметтік-педагогикалық жұмыс тәжірибесін, ата-анасының қамқорлығынсыз қалған балалармен әлеуметтік-педагогикалық қызметтің әдістері мен нысандарын зерделеуге бағытталған.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Ғылыми-педагогикалық зерттеудің әдістемесі
Пән ғылыми зерттеу саласындағы базалық білімді, мұғалімнің кәсіби қызметінің міндеттерін шешу үшін педагогикалық зерттеудің негізгі әдістерін меңгеруді зерттейді, оқу нәтижелері бойынша білім алушы педагогикалық зерттеу әдістерін көрсете алады, ғылыми-тұжырымдамалық аппараттың логикалық құрылымын, эксперименттік деректерді статистикалық өңдеуді жасай алады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Әлеуметтік педагогтың кәсіби этикасы
Пән педагогикалық үдерісте әлеуметтік педагогтың кәсіби этикасының теориялық-әдіснамалық аспектілерін, сендіру және қарсыласу техникасын, жеке және топтық ойлау әрекетінің әдістерін, өзара әрекеттесу тәсілдерін, талдау және рефлексия әдістерін меңгеруді зерделейді, оқу нәтижелері бойынша білім алушы кәсіби қызметте әлеуметтік педагогтың кәсіби мәдениетінде этикетті пайдаланады.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Балалар мен жасөспірімдердің суицидтік мінез-құлқының алдын алудың әлеуметтік-педагогикалық негіздері
Пән өзіне-өзі қол жұмсаудың типологиясы мен себептерін, өзіне-өзі қол жұмсау қаупінің факторларын, өзіне-өзі қол жұмсау мінез-құлқының мәні, мәні мен тұжырымдамасын, балалар мен жасөспірімдердің өзіне-өзі қол жұмсау мінез-құлқының алдын алуды жүргізу әдістемесі мен технологиясын, білім беру ұйымында өзіне-өзі қол жұмсау ниетін көрсететін білім алушы пайда болған жағдайда әлеуметтік педагогтің іс-қимыл алгоритмін зерделеуге бағытталған.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 7
-
Білім беру процесін цифрландыру
Қашықтан оқыту технологиясының негізгі сипаттамалары мен ерекшеліктерін, Интернеттегі іздеуді ұйымдастырудың әдістері мен құралдарын, қашықтықтан оқытуға арналған файлдық форматтар мен оларды дамыту орталарын (PowerPoint, Macromedia Flash және т.б.), қашықтықтан оқытуды қолдау мен қолдаудың аспаптық орталарын (Zoom, BigBlueButton, Электрондық оқыту және т.б.), қашықтықтан оқытуды қолдау орталарына файлдарды біріктіру әдістері зерттейтін пән.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 5
-
Мектепішілік есепте тұрған оқушылармен әлеуметтік-педагогикалық жұмысты ұйымдастыру
Мектепішілік есепте тұрған оқушыларды психологиялық-педагогикалық проблема ретінде әлеуметтік-педагогикалық қолдауды зерттейтін пән, оқушыларды мектепішілік есепке қою туралы ереженің негізгі мазмұны, балалардың әртүрлі санаттарымен әлеуметтік-педагогикалық жұмыс, оқу процесінде жасөспірімдердің девиантты мінез-құлқын педагогикалық түзету.
Оқу жылы - 3
Семестр - 2
Несиелер - 7
-
Әлеуметтік-педагогикалық жұмыстағы анимация және арт-педагогика
Бос уақыт педагогикасының тарихын, бос уақыттағы құндылықтарды, мәдени және бос уақытты ұйымдастырудың әдістерін, көркем педагогиканың теориялық және әдіснамалық аспектілерін, әлеуметтік-мәдени саладағы көркем педагогиканың инновациялық технологиясы ретінде арт-терапияны, өнердің әдістері мен технологияларын зерттеуге бағытталған пән.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Әлеуметтік педагогтың кәсіби акмеологиясы
Акмеологияның ғылымдар жүйесіндегі орнын, акмеологиядағы әдіснамалық ұстанымдарды, тәсілдерді, адамды жеке тұлға, тұлға, іс-әрекет субъектісі ретінде акмеологиялық зерттеу, қолданбалы акмеологияның түрлері, жеке және кәсіби дамудың акмеологиялық технологияларының мәнін зерттеуге бағытталған пән.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Кәсіби имиджді қалыптастыру технологиялары
Пән имидждің негізгі түрлерін және олардың сипаттамаларын, мұғалімнің кәсіби имиджін қалыптастыру принциптері мен технологияларын, мұғалімнің жеке және іскерлік өмірінде жағымды имидж қалыптастыруға мүмкіндік беретін имидж технологияларын меңгеруді зерттейді, пәнді оқу нәтижелері бойынша білім алушы басқару қызметінің дағдыларын, әсер ету тетіктерін, жеке және топтық имидждің этикеті мен мәдениеті мәселелерін меңгереді, іскер адамның имиджін қалыптастыру қабілетін көрсетеді кәсіби қызметте.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Әлеуметтік педагог жұмысындағы денсаулық сақтау технологиялары
Пән әлеуметтік педагог жұмысындағы денсаулық сақтау технологиялары әдістерінің мәнін, мазмұнын және ерекшеліктерін зерттейді, білім беру ұйымдарында оқу процесінде денсаулық сақтау технологияларын меңгереді, заманауи денсаулық сақтау әдістерін қолдана отырып бағдарламалар әзірлейді, пәнді оқу нәтижелері бойынша білім алушы әлеуметтік-педагогикалық тәжірибеде денсаулық сақтау технологияларын пайдаланады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Сөйлеу риторикасы және мәдениеті
Пән қазіргі тілдік этикетті, әдеби тіл нормаларын, мәтіндерді моделдеуді құралдарын, сөз сөйлеудің негізгі композициялық бөліктерін құруға қойылатын талаптарды, сөйлеудің логикалық ұйымдастырылуын үйренеді; пәнді оқу нәтижесі бойынша білім алушы конструктивті диалог жүргізуге, көпшілік алдында сөйлеуге, қарым-қатынас жағдайына сәйкес өз сөзін құрастыруға, қарым-қатынастың әртүрлі жағдайларында риторикалық тәсілдерді қолдануға, аудиторияның назарын ұстау тәсілдерін қолдануға қабілетті.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Кәсіби көшбасшылық негіздері
Көшбасшылық теориясын, көшбасшылық және көшбасшылық стилін, көшбасшының кәсібилігін, көшбасшылық сипаттамалары мен бейнелерін, көшбасшының рөлі мен функцияларын, көшбасшының портретін жасау, көшбасшыларды дайындау және дамыту, қақтығыс жағдайындағы көшбасшылық, көшбасшының жүйелік ойлау негіздерін зерттейтін пән.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Жастармен әлеуметтік-педагогикалық жұмыс
Жастармен әлеуметтік жұмыстың негізгі бағыттарын зерттейтін пән, жастар санатын анықтауға көмек көрсету, жастарды жұмыспен қамту және жұмысқа орналастыру, жастар ортасында еріктілерді дамыту, жастармен жұмыстың құқықтық негіздері, жастармен жұмысты педагогикалық әлеуметтік қамтамасыз ету.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Әлеуметтік жұмыста әлеуметтік болжау және жобалау
Пән әлеуметтік болжамның теориялық және әдістемелік негіздерін, әлеуметтік жұмыстағы жобалауды, әлеуметтік бағдарламалардың типологиялары мен құрылымдарын талдау қабілетін зерттейді, зерттеу нәтижелеріне сүйене отырып, студент ғылыми-зерттеу қызметінде болжау және жоспарлау әдістерін қолданады
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Кәсіптік өзін-өзі тану және өзін-өзі дамыту
Пән оқытушының кәсіби өзін-өзі тану және өзін-өзі дамыту процестерін жүзеге асырудың процестерінің, әдістерінің, әдістері мен механизмдерінің мәнін зерттейді, зерттеу нәтижелері бойынша студент кәсіби өзін-өзі тану және өзін-өзі дамыту технологияларын пайдаланады педагогтің өзін-өзі дамытуы
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Сыни және креативті ойлау
Пән табиғи түсінудің формалары мен әдістерін, тұжырымдамалық және аргументтік құрылымдарды құруға, шығармашылықты жүзеге асыруға қойылатын ережелер мен талаптарды зерттейді, пәнді оқу нәтижелері бойынша студент жаңа түпнұсқа идеяларды құру бойынша жұмыс істейді, заманауи білім беру технологияларын білуге деген жеке қажеттілікті, өзін және қоршаған әлемді ұтымды өзгертуге ұмтылысты дамытуға ықпал етеді,тәуелсіз ойлау қабілетін қалыптастырады
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Қарым-қатынас психологиясы мен жанжалдарды басқару
Пән қарым-қатынастың психологиялық ерекшелігін, тиімді қарым-қатынас құруды, жанжал жағдайын басқару техникасын, қарым-қатынас және жанжалдарды басқару әдістемелері мен технологияларын меңгеруді зерделейді, пәнді оқу нәтижелері бойынша білім алушы жанжалдарды кәсіби шешу дағдыларын қолданады.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
-
Әлеуметтік педагогтың зерттеу мәдениеті
Пән әлеуметтік педагогтың зерттеушілік мәдениетінің мәні мен мазмұнын зерттейді, әлеуметтік-педагогикалық зерттеу әдістерін талдайды және түсіндіреді, пәнді оқу нәтижелеріне сүйене отырып, студент әлеуметтік педагогтың зерттеушілік мәдениетін көрсетеді.
Оқу жылы - 4
Семестр - 1
Несиелер - 5
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Әр түрлі тілдік және мәдени ортада ақпараттық сауаттылық, еркін қарым-қатынас дағдыларына ие, академиялық адалдық принциптері мен мәдениетінің маңыздылығын түсінуді ескере отырып, ақпаратты талдайды және ұсынады.
- Ақпаратты іздеуді жүзеге асырады, оны қалыптасқан дүниетанымдық, азаматтық және адамгершілік ұстанымдар негізінде пайымдаулар әзірлеу үшін түсіндіреді, әлеуметтік және өндірістік саланың құбылыстары мен оқиғаларына қатысты өз пайымдауларын дәлелдейді.
- Өзін-өзі жетілдіруге ұмтылысын көрсетеді, оның ішінде физикалық, кәсіби, командада жұмыс істейді, шешімдер қабылдайды, жанжалды жағдайларды шешеді, қызмет процесінде тіршілік қауіпсіздігі және қоршаған ортаны қорғау саласындағы заңнамалық және нормативтік-техникалық актілерді қолданады, табиғатты ұтымды пайдалану және төтенше жағдайларда қорғау білімдері мен дағдыларын пайдаланады, ғылыми әдістер мен әдістерді қолданады. белгілі бір ғылымды зерттеу әдістері, әдістеме мен талдауды таңдайды және зерттеу нәтижелерін қорытындылайды.
- Заманауи білім беру жағдайында, білім алушылардың жас және психологиялық ерекшеліктерін білу негізінде, қызметтің белсенді құралдарының көмегімен және цифрлық білім беру платформалары мен технологияларын пайдалана отырып педагогикалық қызметті жүзеге асырады.
- Ерекше білім беру қажеттіліктері бар адамдардың сұраныстарын ескере отырып, оқу-тәрбие процесін ұйымдастырады.
- Білім алушылардың әртүрлі санаттарын дамыту және әлеуметтендіру үшін жағдай жасайды және іске асырады, оқу-тәрбие процесіне әлеуметтік-педагогикалық сүйемелдеу және қолдау бағдарламаларын әзірлейді және енгізеді.
- Білім алушылардың әртүрлі санаттарына сәйкес әлеуметтік-педагогикалық бағдарламаларды әзірлейді және жас және жеке ерекшеліктерін ескере отырып, тұлғаның әлеуметтенуіне ықпал ете отырып, әлеуметтік педагогтың практикалық қызметіне енгізеді.
- Білім алушылардың жас және жеке ерекшеліктерін ескере отырып, жеке тұлғаның әлеуметтенуіне ықпал ете отырып, әртүрлі әлеуметтік жағдайларда бағдарлау үшін әлеуметтік педагогика теориясы мен практикасы, этикалық және құқықтық нормалар саласындағы құзыреттерді көрсетеді.
- Қоғамның әлеуметтік-мәдени құрылымының ерекшеліктерін, сондай-ақ ұлттық тәрбиенің заңдылықтары мен принциптерін ескере отырып, көпмәдениетті ортада кәсіби қызметті ұйымдастырады.
- Әлеуметтік педагог жұмысының әртүрлі нысандарын, әдістері мен технологияларын пайдалана отырып, отбасылардың әртүрлі санаттарымен әлеуметтік-педагогикалық қызметті қамтамасыз етеді.
- Білім алушылардың әртүрлі санаттарымен түзету-педагогикалық қызметті жүзеге асырады, әлеуметтік педагогтың кәсіби қызметінің әртүрлі нысандары мен әдістерін пайдалана отырып, білім беру ұйымдарындағы жанжалды жағдайларды реттейді.
- Анимациялық бағдарламалар жасайды, балалардың, жасөспірімдер мен жастардың, сондай-ақ әртүрлі санаттағы отбасылардың қарым-қатынасының, өзара іс-қимылының және тұлғааралық қатынастарының әлеуметтік-психологиялық ерекшеліктері туралы білім негізінде әлеуметтік-педагогикалық жұмыс пен сүйемелдеуді жүзеге асырады.
Ұқсас БББ
6B01802 Әлеуметтік педагогика
Қазақ ұлттық қыздар педагогикалық университеті (QYZPU)
6B01802 Әлеуметтік педагогика және педагог-ассистент
Махамбет Өтемісов атындағы Батыс Қазақстан университеті
6B01802 Әлеуметтік педагогика
әл-Фараби атындағы Қазақ Ұлттық университеті
6B01802 Әлеуметтік педагогика
Сулейман Демирель атындағы университеті
6B01802 Әлеуметтік педагогика
Академик Е.А.Бөкетов атындағы Қарағанды университеті (ҚарУ Е.А.Бөкетов)
6B01802 Әлеуметтік педагогика (IP)
Сәрсен Аманжолов атындағы Шығыс Қазақстан университеті
6B01802 Әлеуметтік педагогика (IP)
Абай атындағы Қазақ ұлттық педагогикалық университеті
6B01802 Әлеуметтік педагогика (IP)
М.Х.Дулати атындағы Тараз университеті
6B01802 Әлеуметтік педагогика (IP)
Өзбекәлі Жәнібеков атындағы Оңтүстік Қазақстан педагогикалық университеті (ОҚМПУ)