Жаңалықтарды бақылап, талқылауға қатысыңыз!
Инстаграмымызға,
Telegram-арнаға жазылып,
қауымдастық чатына қосылыңыз — грант байқауының нәтижелерін жіберіп алмау үшін!
6B01508 Математика пәнінен мұғалімдер даярлау в Л.Н.Гумилев атындағы Еуразия ұлттық университеті
-
Білім беру бағдарламасының мақсаты Қазіргі заманғы педагогика, математиканы оқытудың теориясы мен әдістемесі саласында математикалық базалық білімі мен кәсіби құзыреттілігі бар, білім алушылардың әлеуметтік, жас, психофизикалық және жеке ерекшеліктерін, соның ішінде студенттердің ерекше білім беру қажеттіліктерін ескере отырып, оларды оқу-әдістемелік және тәрбиелік қызметте енгізуге қабілетті білім беру бакалаврын дайындау.
-
Академиялық дәреже Бакалавриат
-
Оқыту тілі Русский, Қазақша, Ағылшын тілі
-
Оқу мерзімі 3 года
-
Кредиттер көлемі 240
-
Білім беру бағдарламаларының тобы B009 Математика мұғалімдерін даярлау
-
ҰБТ-дағы пәндер Математика және Физика
-
Білім беру саласы 6B01 Педагогикалық ғылымдар
-
Дайындық бағыты 6B015 Жаратылыстану пәндері бойынша мұғалімдер даярлау
Пәндер
-
1 Оқу жылы
Элементар математика
Инклюзивті білім берудегі АКТ
ЕҚБ бар балаларға арнап бағдарламаның мазмұнын бейімдеу
Геометриялық фигураларды салу есептерін шешу әдістемесі
Сандар теориясы
Сызықтық алгебра
Инклюзивтік білім берудегі ЕҚБ бар балаларды оқыту әдістемесі
Заманауи қоғамдағы инклюзивті мәдениет
Аналитикалық геометрия
Педагогика
Математиканы оқыту әдістемесі
Планиметрия бойынша есептерді шешудің теориялық негіздері
Сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет
Кәсіпкерлік және бизнес
Ғылыми зерттеу негіздері
Планиметрия бойынша есептерді шешу практикумы
Білім алушыларды оқу жетістіктерін бағалау жөніндегі республикалық және халықаралық бағдарламаларға дайындау
Қаржылық сауаттылық негіздері
Тұрақты даму, экология және тіршілік қауіпсіздігі
-
2 Оқу жылы
Педагогикалық психология
Математикалық талдау I
Олимпиадалық және стандартты емес есептерді шығару әдістемесі
Мектеп алгебра курсының есептерін шығару практикумы
Математикалық логика және дискретті математика
Ықтималдықтар теориясы және математикалық статистика
Робототехника
Математикалық талдау IІ
STEM-орта мектептегі математика сабақтары
Стереометрия есептерін шешу практикумы
Абстрактті алгебра
Дифференциалдық геометрия және топология
Профессии
Оқыту нәтижелері
- Жеке, мәдени тұрғыдан және кәсіби қарым-қатынас бағыттарындағы мәселелерді шешуде ауызша және жазбаша түрде қазақ, орыс және шет тілдерінде байланыс жасау, ақпараттық-коммуникациялық технологияларды кәсіби қызметте қолдану
- Әлемдік көзқарасты қалыптастыруда философиялық білімді қолдана білу, сонымен бірге азаматтық ұстаным қалыптастыруда тарихи дамудың негізгі этаптары мен заңдылықтарын талдай алады
- Дене шынықтырудың әдістерімен және құралдарымен толыққанды әлеуметтік және кәсіби қызметті қамтамасыз ете алады
- Өзінің болашақ мамандығының әлеуметтік маңыздылығын түсінеді, кәсіби іс-қимыл жасауды ынталануға ие, кәсіби этика негіздері мен сөйлеу мәдениетіне ие
- Студенттердің әлеуметтік, жас, психофизикалық және жеке ерекшеліктерін ескере отырып, білім беруді, тәрбиелеуді және дамытуды жүзеге асыруға дайын, оқу үрдісінде психологиялық-педагогикалық әдістерді қолдануға дайын
- Білім беру саласындағы нормативтік құқықтық актілерге сәйкес кәсіптік қызметке дайын
- Білім беру бағдарламаларын білім беру стандарттарының талаптарына сәйкес академиялық пәндер бойынша жүзеге асыру, оқыту мен білім беру стандартының талаптарына сай оқу үдерісінде диагностиканың заманауи ЖИ әдістері мен технологияларын пайдалана алады
- Математикалық ғылымның классикалық бөлімдерінің негізгі ережелерін, математиканың негізгі идеялары мен әдістерін, негізгі математикалық құрылымдардың жүйесі мен аксиоматикалық әдісін меңгерген, математиканың мазмұны мен әдістеріне ие, элементар математиканы іргелі математика тұрғысынан талдай алады
- Жеке, пәнаралық және объективті оқу нәтижелеріне жету үшін білім беру ортасының мүмкіндіктерін пайдалана алады және оқытылатын пәндер арқылы оқыту мен тәрбиелеу процесінің сапасын қамтамасыз етеді, студенттердің өзара іс-қимылын ұйымдастыруға, олардың қызметін, бастамашылығын және тәуелсіздігін қолдауға, шығармашылық қабілеттерін дамытуға қабілетті
- Білім беру және ғылым саласындағы ғылыми-зерттеу мәселелерін қалыптастыру және шешу үшін жүйеленген теориялық және тәжірибелік білімін пайдалануға дайын